Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Nederland Lokaal product

Inserve reviews

4,7 (13) Schrijf een review! Nederland Lokaal product

Over Inserve

Inserve is bedrijfssoftware voor IT dienstverleners.

Meer informatie over Inserve

Pluspunten:

Niet beschikbaar

Minpunten:

Niet beschikbaar

Beoordelingen van Inserve

Gemiddelde score

Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,9
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
4,7

Waarschijnlijkheid van aanbeveling

9,1/10

Inserve heeft een totaalscore van 4,7 van 5 sterren op basis van 13 gebruikersreviews op Capterra.

Reviews filteren (13)

Sorteren op

Heb je Inserve eerder gebruikt?

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Reviews filteren (13)

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

een eenvoudig en intuïtief pakket om onze IT helpdesk te stroomlijnen

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Inserve denkt met je mee en ontwikkeld snel en hoogwaardige software. De bereikbaarheid via mail en telefoon is meer dan prima.

Pluspunten:

Het pakket werkt snel en intuïtief, de koppeling met onze telefooncentrale (3cx) en facturatie software (Wefact) was in een handomdraai gelegd. Inserve heeft gezorgd voor een gestroomlijnde migratie van ons oude pakket (TopDesk) naar inserve en we konden er dan ook direct mee aan de slag na de migratie. Er komen regelmatig nieuwe functies uit en Inserve staat altijd open voor nieuwe ideeën om het pakket nog beter te maken.

Minpunten:

Eigenlijk volstaat Inserve wat betreft dagelijkse functionaliteiten, de zaken die we in het afgelopen jaar zijn tegengekomen zijn inmiddels allemaal verbeterd .

Tim
IT en Support in Nederland
Detailhandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Een verademing vergeleken bij de competitie!

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: Het werken met de mannen achter Inserve is door ons als zeer prettig ervaren. Zijn er vragen of problemen, stuur je gewoon even een mailtje naar support en ben je vaak snel geholpen. Ook de community achter Inserve is vrij actief op idee.inserve.nl om ideeën te delen om de software te verbeteren. En met die ideeën (mits ze redelijk zijn en steun krijgen van medegebruikers) wordt ook wat gedaan. Je hebt dus soms indirect impact op de software, wat natuurlijk best gaaf is.

Pluspunten:

Een van de belangrijkste voordelen van Inserve voor ons is dat het precies biedt wat wij nodig hadden: een ticketing systeem. Niet meer, niet minder. En dat is precies wat je krijgt van [GEVOELIGE INHOUD]. Deze topondernemers (tevens top programmeurs) hebben een zeer handige tool ontwikkeld om binnenkomende tickets op een no nonsense manier te registreren, in behandeling te nemen, statussen van bij te houden, met de klant te communiceren, te factureren en ga zo maar door. We hebben eindelijk overzicht op onze support afdeling, en dat voor een relatief gezien vrij lage prijs. We hadden voor Inserve alle grote/bekende ticketing solutions geprobeerd middels trials (Topdesk, Atera, Freshdesk etc.), maar alle opties waren óf te duur, óf te gebruiksonvriendelijk (vaak doordat je overspoelt wordt met onnodige features), óf te commercieel. Bij Inserve krijg je gewoon waar je naar op zoek bent, voor een normale prijs. Overigens kan Inserve ook overweg met verschillende facturatiepakketten (wij gebruiken Exact Online) wat ook niet altijd vanzelfsprekend is bij andere partijen.

Minpunten:

Wij zijn echt na lang zoeken 'bij toeval' uitgekomen bij Inserve. Ik denk als ze hun marketingstrategie verbeteren, dat ze wellicht vrij snel veel groter kunnen worden (en hoe meer inkomsten ze genereren; hoe meer er in het product geïnvesteerd kan worden wat de qualiteit altijd ten goede komt)

Mark
Directeur in Nederland
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Aanrader, zeker als je gebruik maakt van de ondersteunde administrative software om mee te koppelen.

3,0 vorig jaar

Opmerkingen: Er wordt heel goed geluisterd en ook redelijk veel gedaan mbt nieuwe functionaliteiten.
Anderzijds willen bepaalde storingen / bugs nog wel eens wat minder snel worden aangepakt hoewel dat de laatste tijd al flink is verbeterd.
In geval van een ernstige storing dan wordt er altijd heel snel gereageerd. Top!

Pluspunten:

API met o.a. boekhoudpakket Continue verbeteringen Luisteren goed naar wensen van de klanten Goede supportafdeling Goede performance Prima beveiligd (zoals het er naar uitziet)

Minpunten:

Weinig in-app uitleg. Niet helemaal duidelijk welke instellingen welke impact kunnen hebben op de opvolgende processen. Nieuwe functies soms niet helemaal goed uitgetest / doordacht.

Reactie Inserve

vorig jaar

Hoi Mark, dank voor je review! We hebben het laatste jaar inderdaad veel geïnvesteerd in stabiliteit. Hopelijk heb je dat ook gemerkt. Mocht je nog problemen ervaren, neem dan zeker contact met ons op!

Michel
Directeur in VK
Informatietechnologie en -diensten, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Zeer goede hulp

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: Zeer goed. Alsof je een persoonlijk implementatiemanager hebt. Die ook nog eens luistert naar je wensen en dat zelfs implementeert!

Pluspunten:

Doet veel meer dan producten zoals zendesk en freshdesk. Werkt zeer goed met je eigen support email, maar ook zaken als urenregistraties en koppelingen met je factureringspakket.

Minpunten:

Eerlijk is eerlijk. Persoonlijk vind ik het vrij prijzig. Maar je krijgt wel waar voor je geld.

Ronald
Mede-eigenaar in Nederland
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Optimaal hulpmiddel voor onze ticket-afhandeling

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: Geweldige support en luisteren naar hun klant(en) door middel van digitale “ideeënbus”

Pluspunten:

Zeer gebruiksvriendelijk, zowel voor ons als behandelaars als voor de eindklant (self service). Goedwerkende mailimport, zeer gebruiksvriendelijke interface.

Minpunten:

Nog geen superhandige (web)app voor mobiel.

Martien
Teamleider & Technisch Projectmanager in Nederland
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Met inserve bespaar je tijd

4,0 8 maanden geleden

Opmerkingen: Inserve in combinatie met Gripp heeft ons enorm veel tijd bespaard, om inzicht te krijgen in openstaande helpdesk verzoeken. Van ticket tot aan de facturatie kun je met enkele klikken de hele flow doorlopen en direct een concept factuur klaar te hebben in gripp

Pluspunten:

Koppeling met GrippFacturatie met een druk op de knop

Minpunten:

Meer een verbeterpunt, uren registratie koppeling met gripp zou dit systeem nog beter maken.

Gerrit Jan
Service Coordinator in Nederland
Machine- en installatiebouw, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Top

4,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Een fijne programma om mee te werken.

Pluspunten:

Duidelijk en simpel te gebruiken. Duidelijk en overzichtelijk

Minpunten:

Gesloten tickets worden weer geopend bij een reply. Er geen onderscheid wordt gemaakt of de reactie intern of extern is.

Jochem
IT consultant in Nederland
Computernetwerken, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Complete helpdeskoplossing voor IT bedrijven / Goede service

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: Wij gebruiken Inserve voornamelijk als ticketsysteem, met een goede koppeling naar ons facturatiepakket.
Inserve heeft een toegankelijke helpdesk, vragen en/of opmerkingen worden snel opgepakt en afgehandeld.
Wij hebben de afgelopen jaren diverse pakketten uitgeprobeerd, voor nagenoeg al onze vragen en wensen heeft Inserve een oplossing kunnen maken.

Pluspunten:

Inserve is gebruiksvriendelijk en laagdrempelig, en heeft een goede supportafdeling. Verder is er een goede koppeling met ons facturatiepakket.

Minpunten:

Er is nog geen koppeling met Office 365, deze wordt echter later deze maand geïmplementeerd

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Erg goed ticketsysteem voor IT bedrijven

5,0 vorig jaar

Pluspunten:

De software is erg makkelijk te implementeren en te gebruiken. Daarnaast is de support van Inserve erg goed en denken zij mee met de partners voor het implementeren van nieuwe functies.

Minpunten:

Ik heb nog geen nadelen over de software van Inserve.

Jeff
owner in Nederland
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

don't hesitate

5,0 vorig jaar

Pluspunten:

Door alles beter te registreren (telefoon support, mail support en bezoeken) meer omzet!

Minpunten:

De kleuren, zou graag zien dat je ook huis stijl kan aanpassen :)

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Industriële automatisering, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Inserve is great

5,0 10 maanden geleden

Pluspunten:

How its specificly designed for IT Service management

Minpunten:

The missing knowledge base is disapointing but hopefully be on the roadmap very soon

Wim
CEO in België
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Best ticket system ever

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: We absolutely love this product. After trying several ticket systems we are so happy to have found Inserve. Finally a product that works as we expected with a reasonable price tag.

Pluspunten:

This product is easy to use and easy to customize. Their support is the best you can get. We also love the user interface.

Minpunten:

There are some customization options missing. But the good thing is that Inserve has a good feature request.

Marin
CEI in Nederland
Informatietechnologie en -diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

The best all-in-one solution for IT service desks!

5,0 12 maanden geleden

Opmerkingen: The product is very good and complete. Although it is a bit expensive, it is worth its money. The customer support is fast and the implementation went perfect because of the willing employees of Inserve.

Pluspunten:

The software is very complete! It's basically more than a ticketing system. It provides all a service desk needs. We like the way is is customizable to our needs. Also the Customer Support of Inserve is perfect. They listen to our wishes and really helped us with a seamlessly switch from our former ticketing system. The integrations with other products are also very good.

Minpunten:

The full overview for an agent can be a bit better. It took some time for us to get used to this new overview. We provided inserve with some Ideas on how to get this better and more complete.