Filteren op:

Gemiddelde scores

  • In totaal
    4,9 /5
  • Gebruiksgemak
    4,6 /5
  • Klantenservice
    4,9 /5

Over Tryoup

Schedule jobs via timeslots and the GPS tracking allows for effective and efficient dispatch of field workers.

Meer informatie over Tryoup

8 reviews worden weergegeven

Avraham N.
Advertiser
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-11-2019

"The best solution for online to offline to online advertising"

Opmerkingen: Overall it increased the revenue I bring to the company because I can truly understand what my optimization achieves and where and when I truly am profitable (and also where I was wasting money on gut feelings)

Pluspunten: What I meant by online to offline to online is all the business types that use digital advertising of any type but the actual work is physical, offline, like plumbing, opening a lock etc.
There are many solutions for online to offline but the unique feature of Tryoup is that it bridges back the offline to online again (be it Google Ads Facebook or other advertising platforms).
Real time connectivity.

Minpunten: Because each website is different the way to integrate it to work smoothly is a little time consuming, its not a copy paste solution. But their support team manages to find the solutions I need.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-11-2019
Benjamin M.
Call Centre Manager
Nutsbedrijven, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 14-10-2019

"Makes managing my call centre a lot easier!"

Opmerkingen: My initial problem was adequate monitoring of both my call centre staff and there interaction with fieldworkers. Due to the streamlined nature of the system and the various communication tools in place we have been able to reduce the amount of missed information dramatically. In addition training if far simpler due to all the information that appears in the various reports I can download through the system on both a daily and manual cycle.

Pluspunten: Makes the creation of reports and the monitoring of my staff a lots simpler and faster as well as providing a great overall picture as to the situation and performance of my call agents. Another great feature was how user friendly it is for all my users and therefore how quickly they picked it up.

Minpunten: Initially the postcode finder was difficult to use however after speaking to customer service they clarified any issues I had and therefore there is not much for me to complain about

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 14-10-2019
Minx V.
BDM
Facilitaire diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    4 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-4-2021

"User friendly!"

Opmerkingen: Overall, it is a good software, very useful and does more than needed on a daily base

Pluspunten: Its easy to use, simple and straightforward. it is a great tool for communication between the user and the dispatcher (engineer), organizing leads, potential clients.

Minpunten: From a B2B side, we need to add in more features where its like a CRM - default billing address, automated labour structure, more features to add %, PO numbers. more reports like statements and P&L s.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-4-2021
Stoica G.
Car Keys
Industriële automatisering, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-4-2021

"Excellent"

Opmerkingen: Happy with services provided and with technical support, very professional!

Pluspunten: Easy to use it! Integration with our business was easy!

Minpunten: There are no aspects that I don't like it.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-4-2021
Hollie L.
Manager
Fotografie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17-10-2019

"Tryoup has enabled us to manage our property photography business better!"

Opmerkingen: Tryoup has enabled us to manage our property photography business better. We provide real estate photography service in London which is huge and we are really happy with the options we get. The GPS tracking and mobile app is a great tool for us to manage our photographers. We particularly like the timeline feature which is great for dispatching, as well as the accounting automation with Stripe and QuickBooks that is saving us great deal of admin after jobs are complete.

Pluspunten: - The GPS tracking and mobile app
- Timeline feature
- Stripe and QuickBooks
- Amazing instant chat support that really helps when you need guidance.

Minpunten: It would be nice to be able to create our floor plans in this software, so everything is in one place. Or even link the software we use to the system!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 17-10-2019
Izzy S.
Director
Facilitaire diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-11-2019

"Job Management and preference software- Great value for money"

Opmerkingen: Very good experience.

Pluspunten: There is no product in the market that can give you a real time Management and preference like Tryoup.

Minpunten: User experience is need improvement, but ones getting use to the platform is very easy to operate.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 26-11-2019
Shaun T.
Head of Dispatch
Telecommunicatie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-5-2021

"Easy to use"

Opmerkingen: Very good

Pluspunten: Easy to use software with everything we need all in one place.

Minpunten: A couple of bugs, could of been me but very quickly sorted

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-5-2021
Aner T.
director
Automotive, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-4-2021

"great solution for job management"

Pluspunten: Working very fast and can monitored calls and campaigns

Minpunten: Must have the option to open leads from a mobile. As admin- the app can't give me an answer for working from the field. Not advance enough if I'm not working from the office.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-4-2021