Filteren op:

Gemiddelde scores

  • In totaal
  • Gebruiksgemak
  • Klantenservice

Over Upflow

Eenvoudig geld verzamelen.

Meer informatie over Upflow

13 reviews worden weergegeven

Thomas M.
Thomas M.
CFO
Groothandel, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-3-2020

"What an impressive software !"

Opmerkingen: We gained a lot of time to send reminders to customers and most important we empower the sales rep/assistant with the importance of obtaining cash.

Pluspunten: The software has been efficiently implemented (only a few weeks of work from both sides - Upflow and our software).
In our company, sales representatives/assistant are in charge of using Upflow and they are all impressed by the time gained using this tool.
Upflow team is always available for new developments allowing us to continue gaining time and efficiently.

Minpunten: More integration with our software will be always interesting. We continue to have regular contacts with Upflow team to have new improvements.

Antwoord van de leverancier

van Upflow op 17-3-2020

Hi Thomas,
Thanks a lot for your support and for being one one of our first users !

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-3-2020
Charlène T.
Sales Administrative
Fabricage van elektrische/elektronische producten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-3-2020

"Great discovery!"

Opmerkingen: We have so much more customer feedback than before, we can see who is receiving and opening emails and who is not.
we have a good relationship with the client, even if it is a collection process

Pluspunten: It is very easy to use, it does not require a very good knowledge of software.
It has a clear home page, you can see in a few clicks what you have to do, who has not yet paid, who needs a different reminder, etc...

Minpunten: It is quite difficult, at the beginning, to put the email in each invoice sending.

Antwoord van de leverancier

van Upflow op 17-3-2020

Hi Charlene,
I wanted to thank you for your support,
We are very happy to work with you and your company !

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-3-2020
Lyes B.
CFO
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-3-2020

"Beaucoup plus de Pros que de cons :)"

Pluspunten: - Paramétrage des plans de relance
- Espace client
- Dashboard principal pertinent et ergonomique
- Intégration des accounts manager
- Metrics en temps réel

Minpunten: - Importation manuelle des paiements
- Traçabilité des échanges avec les clients (réponse dans nos boites mails)

Antwoord van de leverancier

van Upflow op 23-3-2020

Hi Lyes,

Thanks for filling out this review. We are happy to count Payintech as one of our power users.

Regarding the two points mentioned, you are absolutely right !

This is why we've developed an integration with your accounting tool, that's ready to be used since last week !

Lastly, responses will be soon logged into Upflow as well as the possibility to send reminders from you own email address.

Please let us know if you have any doubts

Upflow Team

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-3-2020
Anaïs E.
Finance Ops Manager
Werving en selectie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-1-2021

"Tested and approved!"

Opmerkingen: The main impact of using Upflow is the reduction of our DSO, we have gain about 15 DSO days since we implemented Upflow (with an increasing number of invoices issued).

Pluspunten: Upflow has been a great help for us to save time and reduce our DSO. The platform is easy to use and to implement, we could easily connect it with our existing tools and processes (or replace some of them) and it is now one of our finance team's most widely used tools on a daily basis. Features we appreciate most is the centralization of recovery actions (based on customized recovery "workflows"), a precious help to make sure you don't miss out on any unpaid invoice, and the possibility to have analytics. The team is also very reactive and eager to collect feedbacks and continuously improve the platform!

Minpunten: I would say that all our recents feedbacks have already been implemented. It could maybe be great if we could customise the platform and datas even more (e.g. add "tags" to sort our customers by industries)

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 25-1-2021
Clément P.
RAF
Logistiek en toeleveringsketen, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-3-2020

"Clément PRETRE"

Opmerkingen: - Réduction des impayés
- équipe au top et réactive
- Automatisation des relances

Pluspunten: - Reconnaissance optique de caractères poussée
- Interface et simplicité d'utilisation
- Relances automatiques (qui pour nous est le véritable plus)
- Reporting et exports pour le comptable

Minpunten: - Réticence de notre côté quant à la saisie automatique des paiements (pour les virements groupés constituant parfois le règlement de jusqu'à 30 factures différentes)

Antwoord van de leverancier

van Upflow op 17-3-2020

Thanks a lot Clement!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-3-2020
Yuliya R.
Secretary
Vervoer/over de weg/per spoor, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-3-2020

"User's opinium"

Pluspunten: * Helps quickly send the reminders
* Easy to sort and store all the invoices
* Easy to link each credit note to the appropriate invoice
* Very helpful for audit and statistics in general
* Excellent and fast service from the platform representative [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]
* Saves a lot of time

Minpunten: The only issue I have with Upflow is that our customers/agents often perceive my emails as a spam, seeing that my address is different: [email protected]

Antwoord van de leverancier

van Upflow op 29-9-2020

Hi Yuliya, thanks for the feedback! We heard you, and since June 2020, you can send emails from your own domain and own email address. Let's set that up together?

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-3-2020
Geverifieerde reviewer
Campus Manager
Facilitaire diensten, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-3-2020

"Upflow changes my everyday life"

Opmerkingen: Upflow is instinctive, well designed, easy to use, collaborative, and most importantly, really solve a pain !

Pluspunten: Automatic bank reconciliation changed my life !

Minpunten: It is not yet possible to have multiple bank accounts linked to my Upflow account. But I know that it will be possible very soon. Can't wait ;)

Antwoord van de leverancier

van Upflow op 17-3-2020

Hi,
Thanks a lot for your support !
We're in fact working on handling multiple bank accounts to help you further with your reconciliation.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-3-2020
Henri D.
Henri D.
CEO
Human Resources, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-3-2020

"A real relief in my day to day business"

Opmerkingen: Onboarding is very fluid, escpacially regarding the fact that I use Quickbooks.

Pluspunten: I pretty much have noting to do to recover the money I earned

Minpunten: I would love to be able to integrate paiment methods directly on the customer facing landing page, but I understood that the feature is already roadmaped

Antwoord van de leverancier

van Upflow op 13-3-2020

Hi Henri,
Thanks so much for your feedback. We're happy to confirm you can already add additional payment methods to your customer portal, such as credit card payment for small invoices. You can add in the section "payment account" Let us know if you need help to set it up.
Best, the Upflow team.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-3-2020
Faroudja S.
CEO
Milieudiensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-10-2020

"Simple and effective"

Pluspunten: The ease of daily use. The software is very intuitive. The management of the customer account is no longer reserved for experts, everyone can effectively manage his client and cash raisings.

Minpunten: Hard to say... Nothing
All the features I've long dreamed of to make it easier for me to relaunch my client are brought together in this software.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-10-2020
Thierry M.
COO
Fotografie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-1-2021

"Ooshot"

Pluspunten: 1. Purpose - 2. Design - 3. Customer Service

Minpunten: 1. Not much unless maybe the consumer service

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-1-2021
Maud B.
OFFICE MANAGER
E-learning, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-3-2020

"Upflow review"

Pluspunten: Easy to use and a very reactive customer service.

Minpunten: sometimes the robot dont read the customer name on the invoice so we need to complete it ourself.

Antwoord van de leverancier

van Upflow op 19-3-2020

Hi Maud !
Thanks a lot for this review, we are very happy to count you as one of our first early user.

Invoice/Customer linking based on the customer name is sometimes tricky. We recommend to use a unique customer id which is more robust.
Let us know if you want to implement it !

Upflow team

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-3-2020
Julien M.
Head of finance
Omroepen, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-3-2020

"Upflow at Adikteev"

Pluspunten: The automatic remittance system allowed my finance team to gain a lot of time (2 days per month)
The dashboard and metrics allowed me to have a new vision of our AR and have been added to the presentation i'm making to the management.

Minpunten: Nothing. The tool fits perfectly our need.

Antwoord van de leverancier

van Upflow op 17-3-2020

Thanks Julien!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-3-2020
Olivier E.
CFO
Internet, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
  • Gebruiksgemak
  • Functies en functionaliteit
  • Klantenondersteuning
  • Waar voor je geld
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-3-2020

"Great product - Make you save time and money"

Opmerkingen: Great experience. I recommend highly.
Great customer support. It helps you save money by spending less time on admin tasks (that can be expensive if you have to hire someone to monitor your client's payments.

Pluspunten: The fact that it is linked to my billing tool.
And the automated messages to follow your customers who haven't paid.

Minpunten: Messages that are sent from Upflow are not sent directly from your mailbox, so customers might find awkward to receive an email from a third party.
Also the fact that invoices are not attached, but you have to clikc on a link. Some customers don't click. If they had the attachment, it could be easier for them to see directly the invoice to be paid.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-3-2020