Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Over Witco

Gebruik de toolbox voor zinvolle sociale relaties op kantoor.

Meer informatie over Witco

Pluspunten:

Niet beschikbaar

Minpunten:

Niet beschikbaar

Beoordelingen van Witco

Gemiddelde score

Gebruiksgemak
4,4
Klantenservice
4,5
Functies
4,1
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8

Waarschijnlijkheid van aanbeveling

8,1/ 10

Witco heeft een totaalscore van 4,4 van 5 sterren op basis van 16 gebruikersreviews op Capterra.

Heb je Witco eerder gebruikt?

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Reviews filteren (16)

Pierrick
Pierrick
Consultant in Frankrijk
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Witco review

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Easy to use, a lot of features available

Minpunten:

A good internet connection is required.

Sebastien
Sebastien
Manager conseil in Frankrijk
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Informatietechnologie en -diensten, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

A very good Saas workplace application

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: The customers I had the opportunity to accompany the deployment of Witco are globally satisfied with the application and it allows them to offer an innovative and integrated quality workplace experience

Pluspunten:

The interface is clear and efficient. The proposed functionalities are well thought out and evolve regularly. The ecosystem of integrated partners is growing rapidly. The team is a real asset for this company: all those I had the opportunity to meet are of good level.

Minpunten:

Statistics can be improved, lack of customization (with regard to the SAAS model)

Gilles
Manager in Frankrijk
Evenementenbureaus, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Witco for le Connecteur

3,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Booking Rooms & Spaces is possible with billing solutionSalto integration for access control is esay to use

Pluspunten:

Integration are possible with others appsEase of useSaaS Solution and good pricing politics

Minpunten:

Billing interface is perfectibleIntegration specifications need to be shared with users

Manon
Transformation project manager in Frankrijk
Vastgoed, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Nice solution, easy to use.

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Overall, Witco has been a great partner for the past 3 years.
Witco teams are very agile and always eager to improve the product or find solutions.
Their roadmap is clear and their software super easy to use for both clients and admins.

Pluspunten:

Easy to use software for both administrators and clients. Many available features and a good ability to integrate new apps.

Minpunten:

Guest-management can be improved and more connected to the meeting room booking feature.

xavier
Head of international Asset management in Frankrijk
Vastgoed, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Great reporting capabilities and easy tool to centralize all office services

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Space planning & management, guest management, service requests to improve property management and tenant satisfaction

Pluspunten:

Witco allows us to get valuable data insights to optimize our space management and pinpoint how we can enhance our tenants’ satisfaction thanks to KPIs on service requests and services in the building. The fact that Witco easily integrates our tech stack in their platform makes the lives of our property managers so much easier.

Minpunten:

A bit of training and commitment from the administrators is necessary to make sure the tool is used properly but customer support is very involved in helping our property managers, receptionists and tenants get properly onboarded

Alexandre
COO in Frankrijk
Vastgoed, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Managing Coworking Spaces with Witco

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Witco is easy to use and fit with our needs

Minpunten:

Witco is not completely bespoke for our company

Laurie
Chief Transformation & IT Officer in Frankrijk
Vastgoed, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Easy and client centric

5,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: Very easy, a robust partner

Pluspunten:

Easy to implement and add more partners / services Easy to connect and use for our clients Clear roadmap

Minpunten:

The full integration of space occupancy with digital signage and flex office management can be a feature to promote more

vanessa
Community Manager in Frankrijk
Vastgoed, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

1st review for METAL 57

3,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

THE SOFTWARE is pleasant and rather easy tu use

Minpunten:

I can't program in advance my posts, when I have a meeting.... I can't post

Balazs
Product Owner in Hongarije
Farmaceutica, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Review

4,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

I liked the "My Day" module most which is a one-stop shop of various features allowing you to have info at a glance of all your current bookings, significantly speeding up end-user' booking processes.

Minpunten:

The reporting features could be improved to allow more insight on utilization trends of each module.

Zambetti
Global Head of REFM Applications and Technologies in Frankrijk
Farmaceutica, 10.000+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Ambitious deployment, still ongoing...

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: So Far so Good

Pluspunten:

The interface is user friendly, and provides a "social network" experience that eases community management. It fosters the user experience and helps increasing their on site experience. The project team involvement is really appreciable.

Minpunten:

The analytics (dashboard capabilities) can be improved

Patricia
Direction Opérations et Qualité in Frankrijk
Commercieel vastgoed, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Vivement l'intégration d'un outil de facturation externe

4,0 8 maanden geleden

Pluspunten:

Accompagnement de l'équipe Witco pour implémenter l'outil Ajout progressif de modules Intégration dans des groupes de développement pour intégrer nos demandes d'amélioration Suivi régulier par le Customer succes manager

Minpunten:

Intégration Witco et Papercut Décalage de l'intégration du l'outil de facturation externe Gestion des catalogues difficile lorsqu'on a plusieurs immeubles

Stefanie
Business Development Managerin in Duitsland
Bouw, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Hält leider nicht was es verspricht bzw. wir uns erhofft haben.

3,0 10 maanden geleden

Opmerkingen: Die Funktionalitäten und Möglichkeiten wurden überzeugend präsentiert und passen grundsätzlich ideal zu unserem Konzept. Jedoch hat die sehr zeitintensive Set-up-Phase (nicht ausreichend auf den deutschen Markt angepasst) und Nutzung über 6 Monate gezeigt, dass im Detail Limitierungen vorhanden sind, die für uns dauerhaft hohen administrativen Aufwand verursachen und die UX so einschränken, dass nur 10% unserer Coworker*innen die App regelmäßig nutzen.

Pluspunten:

Grundsätzlich klingen die Möglichkeiten der Raumbuchung, Shop, Verwendung von Credits und automatische Abrechnung absolut passend für unseren Anwendungsfall, jedoch...

Minpunten:

.... ist das System auf den französischen Markt ausgelegt. Während des Set-Ups und auch heute noch limitiert uns dies sehr. Keine Nutzung von PayPal möglich, Belegung der Räume nicht intuitiv vergleichbar, Credits werden nicht auf den Monat limitiert. Alle Rechnungen müssen von uns manuell geschrieben werden. Unsere Coworker*innen nutzen die Software kaum, da nicht intuitiv genug. Gebunden an einen 2 Jahresvertrag. Zahlungen eingefordert mit Auslieferung des Systems obwohl es für unserer Coworker*innen aufgrund von System-Fehlern noch nicht nutzbar war.

Shérazade
Formatrice - Change Manager in Frankrijk
Commercieel vastgoed, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Adoption lors du déménagement de notre nouveau siège !

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Expérience globale satisfaisante, prise en main rapide autant pour les utilisateurs admin que les utilisateurs finaux. Permets d'avoir toutes les fonctionnalités dans la poche 🚀👍🏼

Pluspunten:

L'adoption de l'application servicielle a été assez simple, les fonctionnalités proposée utiles : Réservation de salles de réunion, déclaration des incidents etc...

Minpunten:

Doit-être utilisé avec Bluetooth activé

Fatiha
gestion technique in Frankrijk
Commercieel vastgoed, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

outil attractif

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Cet outil permet de communiquer entres les occupants de la tour et les gestionnaires. Les demandes d'intervention se font via cette interface et permet une réactivité des agents concernés

Pluspunten:

Facile d'utilisation et attractif, cet outil facilite les échanges possibles entres les occupants de la tour et les intervenants, les réservations de salle...

Minpunten:

Certaines fonctionnalités devraient être plus développées

Pauline
Partnership Manager in België
Vastgoed, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Successful collaboration and product integration for Covivio

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Overall, Witco is a trusted and key partner to work with. It is a pleasure to collaborate with them on a regular basis. They are a dynamic company, eager to innovate and create synergies with other companies to deliver the best experience and product to the clients. I would highly recommend to work with them.

Pluspunten:

The quality of the integration they did with our solution (in webview) is really great, providing a smooth and optimal user experience. As a user, you have the feeling to use a single platform, rather than 2 separate solutions. They delivered this integration for one of our biggest client, Covivio which is a key player in the real estate sector. The client was very satisfied with the integration and it definitely helped us foster this relationship with them. On top, throughout the process, the product team was very efficient and proactive in the communication.

Minpunten:

There's nothing wrong about the software itself.

Sophie
Experience Manager in Frankrijk
Horeca, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Review as the gestionnaire for booking

4,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

not possible to have an accidently double booking

Minpunten:

really hard to get new users ( process too long)