Dialpad

Beoordeeld op 5-9-2019
Angie P.
IS Administrator
Financiële dienstverlening, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
4/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Going to Dailpad we have decreased or long distance cost and were able to add mult users to call centers to have phone coverage at a push of a button. So easy to use.

Pluspunten: We like that you can have it on the go with the mobile app. Easy to use and setup is a breeze.

Minpunten: Its software so connection can be sometimes spotty depending on your connection.

The best Web based phone system

Beoordeeld op 24-9-2019
Johnathen E.
Customer Success Mananger
Telecommunicatie, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: I loved the voicemail drop feature the most. The fact that i now have the ability to leave a recorded voicemail is amazing

Minpunten: I honestly cannot think of anything that i don't like. It's overall great.

Dialpad - it's good

Beoordeeld op 5-9-2019
Will L.
Analyst
Gezondheid, wellness en fitness, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
Klantenondersteuning
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: User interface and routing are great. Salesforce integration was easy for our sales team.

Minpunten: There are some good features buried in unintuitive menus