Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen

Nederland Lokaal product

Spotler Engage reviews

4,5 (11) Schrijf een review! Nederland Lokaal product

Over Spotler Engage

Ontdek de kracht van OBI Engage: social media publishing, messaging, reviews, live chat en chatbots in één oplossing.

Meer informatie over Spotler Engage

Pluspunten:

Niet beschikbaar

Minpunten:

Niet beschikbaar

Beoordelingen van Spotler Engage

Gemiddelde score

Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,1
Functies
4,0
Prijs-kwaliteitverhouding
4,3

Waarschijnlijkheid van aanbeveling

7,8/ 10

Spotler Engage heeft een totaalscore van 4,5 van 5 sterren op basis van 11 gebruikersreviews op Capterra.

Heb je Spotler Engage eerder gebruikt?

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Reviews filteren (11)

Sanne
Social media manager in Nederland
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

De meest gebruiksvriendelijke webcare tool

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Met OBI Engage kunnen we gemakkelijk alle berichten van alle soorten social media kanalen monitoren en afhandelen. Het is een overzichtelijke en gebruiksvriendelijke webcare tool.

Pluspunten:

OBI Engage is voor ons als social media agency onmisbaar voor het managen van de webcare voor een groot deel van onze klanten. Het grootste voordeel: de vele rapportagemogelijkheden. Hiermee kun je heel gericht rapporteren en monitoren op alle belangrijke KPI's voor je merk(en).

Minpunten:

De zoekfunctie binnen de stream schiet soms te kort. Zoeken op auteurs of bepaalde zoekwoorden werkt nog niet optimaal. Verder zie ik geen nadelen maar alleen voordelen.

Jasper
Digital Communications Coördinator in België
Bouwmaterialen, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

OBI review IKO nv

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Aan de ene kant gemakkelijk te gebruiken, aan de andere kant frustrerend wegens vorige comment in verband met loskoppelende accounts.

Pluspunten:

Inplannen van content en het verspreiden ervan over verschillende platformen.Opgeslagen contentbibliotheek.Online monitoren van vermeldingen online.

Minpunten:

De accounts (vb. LinkedIn bedrijfspagina) waar Engage aan is verbonden worden sporadisch (en best vaak) losgekoppeld. We moeten steeds nakijken of onze ingeplande content effectief online is verschenen. Meerdere malen customer support proberen bereiken om dit probleem meteen op te lossen maar de dienst was nooit/zelden bereikbaar.

Marion
Webcare coordinator in Nederland
Verzekeringen, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Positief

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Mijn ervaring met Obi4Wan is zeer positief. Al ruim 10 jaar werk ik ermee en nog steeds tevreden

Pluspunten:

De gebruikers vriendelijkheid staat bovenaan als voordeel. Het is een eenvoudig programma wat zichzelf laat leiden.

Minpunten:

In de statistieken kan je geen rapportage draaien op dit moment

Esther
Marketing en communicatie adviseur in Nederland
Geestelijke gezondheidszorg, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Een fijne tool voor online marketing en communicatie

3,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Een prima tool om de dagelijkse online marketingcommunicatie in te richten.

Pluspunten:

Met OBI4Wan is het mogelijk om binnen één softwareprogramma alle kanalen op social media te beheren. Er is een handige tool om alles overzichtelijk in te plannen.

Minpunten:

Als een bericht niet gepubliceerd is vanwege een publicatiefout is niet goed inzichtelijk waar dit aan ligt. We hebben een periode gehad waarbinnen dit steeds gebeurde. We kregen geen duidelijke antwoorden van de supportafdeling waar dit aan lag. Vanuit de contentbibliotheek worden berichten niet altijd goed doorgeplaatst. Jammer dat het niet mogelijk is om mensen of organisaties te taggen vanuit deze aplicatie.

Eveline
Marketing manager in België
Bouwmaterialen, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Review

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: ok

Pluspunten:

Online monitoring en programmatie van ads

Minpunten:

Dat je ads niet op voorhand kan programmeren - accounts koppelen constant los - soms verschijnen post niet die reeds ingepland stonden

Janet
Customer service in Nederland
Detailhandel, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Tevreden over OBI!

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

- In één overzicht alle kanalen waarover goede rapportages te maken zijn. - Als je hulp nodig hebt met het systeem krijg je snel antwoord.

Minpunten:

Wanneer je met meerdere personen op één account werkt kan je dit niet goed terug zien in de rapportages.

Jannet
Adviseur digitale communicatie in Nederland
Openbaar beleid, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Handige app met goede klantondersteuning

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: OBI Engage is een handige tool die wij vooral gebruiken voor appcare en webcare. Daarvoor werkt het goed en eenvoudig. Wij zijn een aantal jaren geleden overgestapt op OBI omdat de toenmalige leverancier goed bekend was in de overheidsmarkt. We zijn ook erg tevreden over de goede klantondersteuning.

Pluspunten:

Handige tool voor appcare en webcare, veel mogelijkheden, doorontwikkeling met praktische oplossingen, goede klantondersteuning die meedenkt

Minpunten:

Het maken van goede zoekqueries is best ingewikkeld, het feit dat je bij het doorsturen van berichten in de e-mail telkens weer het hele e-mailadres moet intypen

Barbara
Teamleider in Nederland
Horeca, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Fijn systeem!

4,0 3 jaar geleden

Opmerkingen: We hebben een hele fijne samenwerking, het systeem werkt probleemloos en het support team ondersteunt wanneer nodig

Pluspunten:

Er zijn veel mogelijkheden en het support team staat voor je klaar wanneer je er niet uitkomt

Minpunten:

Bepaalde functionaliteit mist en zal op korte termijn ook niet mogelijk zijn.

Jasmijn
Social media manager in Nederland
Online media, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

An easy tool!

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Overall, I'm very satisfied with Obi4Wan and I like all the options that are possible with the prodcut!

Pluspunten:

The product was very easy to use and explain to new team members. Besides this, it's also eay adding clients to streams in the environment. Further, it's possible to add a lot of 'search words', to pinpoint exactly what you want to find or see in the streams

Minpunten:

Sometimes, when there are hundreds of messages coming in, the product can become a bit slower, as if its not able to handle all these messages. Further, I found it a shame that the 'save' option now only is possible when you go the 'completed messages' stream, whereas first is was possible immediately.

Claudia
Community Manager in Nederland
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Review OBI4WAN

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

It is easy to use and provides you with a good overview of all the incoming messages.

Minpunten:

When you want to save a message for later, this is a bit difficult when you already replied. You need to reply first, then you need to go to replies and then you can save the message.

Joy
Community Manager in Nederland
Marketing en reclame, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Review Obi - Joy

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Very good!

Pluspunten:

It is nice to have a good overview of all incomming messages

Minpunten:

sometimes the system crashes and that can be very annoying