Filteren op:

Gemiddelde scores

  • In totaal
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Klantenservice
    5/5

Over HelpDesk

HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos.

Meer informatie over HelpDesk

2 reviews worden weergegeven

Thomas V.
CTO
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-8-2019

"Helpdesk"

Pluspunten: I'm very happy with Helpdesk, it solve our support problems, recommended. Like that they keep me posted when they implement some features I requested / wished through their support.

Minpunten: For now nothing particular, it's a young product, so limited in features, but they add features week by week.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-8-2019
Richard E.
Chief Executive Officer
Detailhandel, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-1-2020

"Better than the rest!"

Opmerkingen: We've used Salesforce Service Cloud, Zendesk, Groove and a slew of others. The team at Helpdesk has built a functionally rich solution that doesn't require a degree to understand how to operate. We're able to manage tickets in a clean and visually minimal environment and get information without needing to execute multiple clicks. Definitely recommend this solution for teams of all sizes.

Pluspunten: Super easy to get up and running and start managing customer support inquiries. The support team at HelpDesk is very attentive in addressing any questions.

Minpunten: Tighter integration with LiveChat when we selected the software would have been great, but that has since been rolled out.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 13-1-2020