Gemiddelde scores

  • In totaal
    4,7 /5
  • Gebruiksgemak
    4,5 /5
  • Klantenservice
    4,9 /5

Over Demodesk

Collaboratieve schermdeling en videoconferenties voor verkoop- en klantenondersteuningsteams. Geen downloads, geautomatiseerde planning en CRM-integratie.

Meer informatie over Demodesk

15 reviews worden weergegeven

Landice G.
CEO/Cofounder
Computersoftware, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-7-2019

"Next-gen Demo App"

Pluspunten: What I like most about Demodesk is the ability to have all meeting attendees work on the same screen without downloading anything. For us, it really increased potential customer's engagement/sense of participation, because now they can play with the software themselves instead of us showing them how it works, and they can try with a real use case instead of mock data we made.

Minpunten: The user interface could use some improvements especially in settings, but you can figure out how the core product (meeting page) works by yourself.

Antwoord van de leverancier

van Demodesk op 30-7-2020

Hi Landice,

Thank you for sharing your thoughts about the product. Happy to hear that Demodesk helped you host more engaging meetings.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-7-2019
Marco V.
CEO
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-6-2019

"Makes software demos a lot easier and interactive"

Pluspunten: - No downloads or lags in the software
- Clean interface
- Ability to record sessions
- Interactive screen-sharing

Minpunten: - no chat functionality
- no intercom integration

Antwoord van de leverancier

van Demodesk op 30-7-2020

Hi Marco,

Chat functionality is now available for all participants. And the Intercom integration is on our roadmap. Thank you for sharing your opinion. We appreciate that.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-6-2019
Eric H.
Editor/Publisher
Muziek, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-6-2020

"Easy To Use"

Opmerkingen: Love collaborating with colleagues on art on the same screen. Proofreading with colleagues is made much easier as well.

Pluspunten: This is great for having multiple people work off the same screen. It's also great that you don't have to download anything. The free trial has worked wonderfully.

Minpunten: There doesn't appear to be a chat function which is unfortunate.

Antwoord van de leverancier

van Demodesk op 30-7-2020

Hi Eric,

Thank you for sharing your feedback. We are glad that Demodesk could help you avoid downloads and work together with other participants in the meeting.

The chat function is fully available. We will be happy to assist you if you can't find it.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 19-6-2020
Geverifieerde reviewer
senior customer Success
Computersoftware, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    3 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-11-2020

"great customer success"

Pluspunten: as soon, as I face any challenge somebody will be there to help me.

Minpunten: the "power-point" feature I don't get it.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-11-2020
Karolina K.
Head of Product Marketing & Customer Success
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    4 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-10-2020

"Next level sales / best customer experience"

Pluspunten: webbased screensharing without any download efforts on lead/customer side, the overall customer experience, usage for sales & customer success, integration with HubSpot

Minpunten: no credit card payment on our subscription level

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 16-10-2020
Geverifieerde reviewer
Chief Growth Officer
Internet, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-8-2020

"A tool focussed on customer interaction"

Pluspunten: - Quite a difference (in a positive way) coming from pure screensharing tools: This is really focussed on customer interaction
- Integrations with Salesforce and Hubspot
- Automation of scheduling

Minpunten: - Setup took longer than expected for us
- Not a cheap tool, investment should be considered if you have a sales team of 20

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-8-2020
Martin W.
Full-Stack Web Developer
Computersoftware, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-6-2019

"Awesome for customer presentations"

Opmerkingen: I have been using Demodesk to pitch proposals to potential customers for my web development business. I also use it to demonstrate progress in my projects and have sprint reviews with clients and partners. It helped me solve the issues I had with other popular screensharing tools that are not really aimed at client presentations.

Pluspunten: Demodesk feels a lot more suitable for pitching a solution or demonstrating software functionality to clients than the usual screensharing tools. The major advantage for me is that it's cloud-based, i.e. I don't have to share my local screen with all my info visible and notifications popping up but always have a clean environment without distractions to show the customer. You can also arrange the presentation content beforehand. What I also really like is how easily I can share mouse control with my customers without them having to install any browser extensions.

Minpunten: So far there is nothing that I truly dislike about Demodesk. There are a couple of smaller features that could still be added though.

Antwoord van de leverancier

van Demodesk op 30-7-2020

Hi Martin,
Thank you very much for taking the time and sharing your experience. We are very glad that you chose Demodesk for customer-facing meetings and found our functionality useful.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 27-6-2019
Marie D.
Customer Success Manager
Informatietechnologie en -diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-3-2020

"Great Product and even better support"

Pluspunten: - easy to use
- saves us lots of time to coordinate appointments
- co-browsing is very intuitive for our users

Minpunten: usability can be sometimes improved when making templates

Antwoord van de leverancier

van Demodesk op 30-7-2020

Hi Marie,

We are glad to hear that you like the product and are happy with our customer support.

Feel free to share any questions/suggestions regarding meeting templates. We're constantly striving to improve the product's functionality.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 2-3-2020
Nadiia S.
CMO
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-8-2019

"Must-have tool for SaaS Sales and Customer Success teams"

Opmerkingen: I would definitely recommend Demodesk because it's ease of use, especially for our customers. Also it's a true time saver (scheduling feature) and makes sales demos and onboardings so much more professional.

Pluspunten: I really like how easy our customers can access demos or meetings with Demodesk (no issues with firewalls or downlodas required). By sharing control with the customer, I am able to actually collaborate with the customer (and don't have to decide if I or the customer is in control). This is very helpful for interactive product demos and customer onboardings. Another feature that makes processes a lot more simple is automated scheduling. Not only that customers can book their meetings in a self-serving manner but also that I am able to schedule a meeting for another colleague. Demodesk truly helps to design sales processes a lot more efficient and professional!

Minpunten: At first, Demodesk was not super intuitive to use but the team really does a great job in onboarding and is always there to help.

Antwoord van de leverancier

van Demodesk op 30-7-2020

Hi Nadiia,

Thank you for sharing your experience here. We are more than happy to hear that Demodesk helped you be more efficient in the sales process.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-8-2019
Jonas M.
Head of Growth
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-8-2019

"Brings sales calls to another level of professionalism!"

Opmerkingen: Clients are impressed how easy it is to access calls. No more cumbersome downloads on the client side. Also, I really like how smooth video call sessions with Demodesk work!

Pluspunten: 1. Video Call & Audio quality is excellent
2. Booking tied to my own calendar
3. My client sees only what he is supposed to see
4. I can easily share control with customers
5. The ability to brand own video call session is nice!

Minpunten: 1. No possibility to take notes, but it seems that this feature is on the roadmap

Antwoord van de leverancier

van Demodesk op 30-7-2020

Hi Jonas,

Thank you for the great feedback.

Notes are available in the meeting and can be sent automatically to your CRM right after the call.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 7-8-2019
Marius H.
SDR
Informatietechnologie en -diensten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-9-2020

"Easy, self-explaining & always working"

Opmerkingen: Sharing my screen is essential for my work with customers. With demodesk its easy to share & set up appointments.

Pluspunten: There aren't many clicks or explanations for setting up a demo desk meeting. Its super easy to use & my customers use it without any problems as well. Happy with that easy and always working solution.

Minpunten: Nothing in my mind right now. An always upfront overview with the meeting participants on the side of a corner would be nice. (seeing who is speaking, little symobls)

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 29-9-2020
Philipp R.
CEO
Sport, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-7-2019

"awesome software and team"

Pluspunten: supports meaningful sales conversations

Minpunten: this software should have been here years ago

Antwoord van de leverancier

van Demodesk op 30-7-2020

Hi Philipp,

Thank you for the feedback!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 23-7-2019
Celeste F.
customer success manager
Telecommunicatie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    4 /5
  • Gebruiksgemak
    3 /5
  • Functies en functionaliteit
    4 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-7-2019

"Demodesk review"

Opmerkingen: so far so good :)

Pluspunten: I like that it connects easily, audio screen sharing and video all in one place.

Minpunten: it does get slow at times and sometimes the client on the other hand loose mouse or keyboard control

Antwoord van de leverancier

van Demodesk op 30-7-2020

Hi Celeste,

Thanks for sharing your experience. We've improved this functionality and achieved a lag-free collaboration process. If you still face any problem while co-browsing, please feel free to report.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-7-2019
Federica P.
Account manager
Consumentendiensten, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    4 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    5 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-3-2020

"Useful and easy"

Opmerkingen: I used to use it since a week or more and I am learning how to use it properly.

Pluspunten: It is super easy for my job to have the chance to interact with my customer because it makes it faster and easier for me and for them too.

Minpunten: It is only a bit small the screen when you share it with the customer and it would be the best to implement a way to use it better from the phone

Antwoord van de leverancier

van Demodesk op 30-7-2020

Hi Federica,

Thank you for reviewing the product.

I am happy to tell you that the zoom function is implemented and works smoothly. You can now fully manage the size of the screen from your side.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 9-3-2020
Geverifieerde reviewer
Product Manager
Financiële dienstverlening, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5 /5
  • Gebruiksgemak
    5 /5
  • Functies en functionaliteit
    5 /5
  • Klantenondersteuning
    5 /5
  • Waar voor je geld
    4 /5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-8-2019

"The remote UX Research Tool out there"

Opmerkingen: UX research but also sales demos and pitches

Pluspunten: Collaborating on screen together vs. switching from one sharing to another sharing, seeing how the user navigates and interacts with the software is crucial

Minpunten: There is no worse aspect to commonly used video conferencing or screen sharing tools which I detected

Antwoord van de leverancier

van Demodesk op 30-7-2020

We appreciate your feedback. Thank you for sharing it.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 22-8-2019