Filteren op:

Gemiddelde scores

  • In totaal
    4.5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Klantenservice
    4.5/5

Over Risqover

Met Risqover kunnen bedrijven moeiteloos problemen, risico's of incidenten melden en opvolgen, met behulp van mobiele apparaten.

Meer informatie over Risqover

2 reviews worden weergegeven

Koen D.
CEO
Vertalingen en lokalisatie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-10-2019

"Perfect tool for mobile reporting"

Opmerkingen: Since we started using Risqover, we see a lot more issues being reported. This led to cleaner workspaces, our office looks more professional now. The Offix team responds fast, so service is also very good.

Pluspunten: It's extremely easy-to-use for our people: they made they app as simple and clean as possible, so reporting an issue only takes 10-15 seconds.

Minpunten: Nothing for now. Maybe that we didn't know about this tool sooner ;-).

Antwoord van de leverancier

van The Offix op 3-11-2019

Thanks for the very kind review, Koen!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 30-10-2019
Kristel O.
EHS mgr
Bouwmaterialen, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28-11-2019

"Easy EHS reporting"

Opmerkingen: We use risqover for the reporting of EHS incidents & near-misses, but also the colleagues of the quality dept. and Production started to use it to get issues reported!

Pluspunten: Easy to create your own reports!
Easy for the workfloor to report any EHS issue that needs the attention of the company!

Minpunten: There is still no possibility to define actions in the database and to link them to an email or, for example, a planner as we currently use in the new office 365 environment.

Antwoord van de leverancier

van The Offix op 29-11-2019

Hi Kristel,

Many thanks for the appreciated feedback!

We're currently heavily developing (see our roadmap on https://trello.com/b/A1Jo25Jj/risqover-public-roadmap) so I think most of the issues will be addressed in the next few months.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 28-11-2019