Nederland Lokaal product

iLost for Business reviews

4,8 (19) Schrijf een review! Nederland Lokaal product

Over iLost for Business

Complete oplossing voor het beheer van gevonden voorwerpen. Geef je eindklanten de mogelijkheid om hun verloren eigendommen online te zoeken en te claimen.

Meer informatie over iLost for Business

Pluspunten:

Niet beschikbaar

Minpunten:

Niet beschikbaar

Beoordelingen van iLost for Business

Gemiddelde score

Gebruiksgemak
4,7
Klantenservice
4,8
Functies
4,5
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5

Waarschijnlijkheid van aanbeveling

8,7/10

iLost for Business heeft een totaalscore van 4,8 van 5 sterren op basis van 19 gebruikersreviews op Capterra.

Heb je iLost for Business eerder gebruikt?

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Reviews filteren (19)

Mimi
Guest Experience Executive in VK
Kleding en mode, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

iLost Designer outlet Roermond

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Positieve ervaring, [GEVOELIGE INHOUD VERBORGEN] heeft ons goed bijgestaan tijdens het hele proces. iLost heeft een toegevoegde waarde voor ons, en onze werkwijze voor de gevonden voorwerpen.

Pluspunten:

-Het matchingspercentage van terug gevonden items is sinds gebruik toegenomen, en het archiveren van de producten zorgt dat dit overzichtelijk blijft. Idiot-proof publicatie van items, gebruiksvriendelijk en goede begeleiding.

Minpunten:

- Wij verzenden op onze kosten naar de eigenaar, de verzendmodule kan alleen geintegreerd gebruikt worden met een betaalmodule. Hierdoor regelen wij de verzending zelf, waardoor we zelf in de gaten moeten houden dat het pakket aangekomen is, en we op de knop ' voorwerp opgehaald, stuur een bevestiging' moeten drukken om het lost item te archiveren bij 'terug bij de eigenaar'. Ook ontvangen gasten een mail na een paar dagen met de melding, maak een afspraak om uw item op te halen, ondanks dat wij het verzenden, omdat dit buiten het platform geregeld wordt. Dit zijn voor ons extra handelingen om alles correct te verwerken.

Reactie iLost

6 maanden geleden

Thank you Mimi! Great to hear that your organization is happy with using iLost. iLost has the option that your organization works with its preferred logistic provider and costs can be charged to customer or by your organisation, according to your preferences. Hope this will be a suitable solution for you.

Jasper
Manager Klantenservice & Servicewinkels in Nederland
Vrije tijd, reizen en toerisme, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Review iLost - Openbaar Vervoer

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: iLost heeft ervoor gezorgd dat we inmiddels ruim 40% van alle verloren voorwerpen weer terug kunnen brengen bij de eigenaar. Voorheen was dat nog geen 10%. Daarnaast hebben we minder personeel nodig om het proces te beheren en is er meer zekerheid voor de klant omdat die zelf direct online kan zien of zijn voorwerp wel of niet bij ons ligt. Het scheelt dus ook een hoop telefoontjes en meldingen bij onze klantenservice.

Pluspunten:

Belangrijkste voordeel is dat het de klant en onszelf 1 overzichtelijke portal biedt waar alles in staat dat ergens in het land bij ons gevonden is. Dat er een foto en beschrijving kan worden toegevoegd maakt dat het zelden gebeurt dat iemand zich vergist en dat het voorwerp uiteindelijk niet van hem of haar blijkt te zijn.

Minpunten:

Het betaalmodel waarbij je per geregistreerd voorwerp betaald maakt dat je bepaalde eenvoudige items zoals sjalen, petjes, paraplu's etc niet upload omdat dit zonde voelt. Terwijl die soms wel van belang kunnen zijn voor de eigenaar.

Reactie iLost

10 maanden geleden

Thank you Jasper! We are glad your organization is satisfied with using iLost. And especially the gain in process optimization and customer satisfaction :)

Douwe
Rayon Administratie in Nederland
Vervoer/over de weg/per spoor, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Simpel en doeltreffend

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: Zeer makkelijk telefonisch bereikbare klantenservice en vlotte service en (re-)acties

Pluspunten:

Met name voor onze reiziger die hun verloren / vergeten spullen terug willen vinden is iLost een supervinding. Ook voor ons als afdeling om de gevonden items in te voeren is het simpel en gebruikersvriendelijk. Dankzij het gebruik van website en foto's van gevonden items zeer makkelijk.

Minpunten:

Als gebruiker loop ik zelden tegen minpunten op.

Deirdre
Project Manager in Nederland
(Bioscoop)films, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Gebruiksvriendelijke platform voor gevonden voorwerpen proces

5,0 10 maanden geleden

Opmerkingen: Heel goed, benaderbaar, persoonlijk en betrokken

Pluspunten:

Het is heel fijn om 1 centraal platform te hebben en naar te kunnen verwijzen indien er een hulpvraag is voor een verloren voorwerp. Het is makkelijk in te regelen en makkelijk te gebruiken in de operatie.

Minpunten:

voor nu niet van toepassing, Ilost zorgt zelf goed voor productontwikkeling

Git
Kwaliteitsmedewerker in Nederland
Openbaar beleid, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Gebruiksvriendelijke applicatie

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: De gemeente Veenendaal is zeer tevreden met iLost. Het werkt snel, makkelijk en overzichtelijk. Als je vragen hebt, dan vind ik de support ook heel goed! Je wordt altijd snel geholpen en het wordt duidelijk uitgelegd zodat je het de volgende keer eventueel zelf kunt oplossen.

Pluspunten:

Het is gebruiksvriendelijk zowel voor de collega's als voor de burger. Je weet altijd de gevonden voorwerpen weer terug te vinden doordat je een bewaarloactie aan het gevonden document koppelt.

Minpunten:

Ik heb eigenlijk geen minpunt. Wij gebruiken het alleen voor het registreren van gevonden voorwerpen. Bij de gemeente en bij de politie kan er geen aangifte van verloren goederen meer gedaan worden. Dit is voor de burger vaak lastig.

Reactie iLost

6 maanden geleden

Bedankt voor je feedback. De eigenaar heeft de mogelijkheid om een opgeslagen zoekopdracht aan te maken en zo dagelijks een e-mail te ontvangen met nieuwe gevonden voowerpen die aan hun criteria voldoen. Als het voorwerp niet wordt gevonden, kan er een verzekeringsformulier van het verloren voorwerp worden ingevuld en geprint. De link naar het verzekeringsformulier is te vinden in de footer van de iLost-website: https://ilost.co/nl/insurance-claim.

Walter
Teammanager Klantenservice in Nederland
Vervoer/over de weg/per spoor, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Qbuzz

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Gebruiksgemak en betrouwbaarheid (nooit storing gehad)

Minpunten:

Nadelen kan ik niet noemen. Nooit problemen gehad.

Reactie iLost

2 jaar geleden

Thank you Walter for your nice words about us! It's always a pleasure working with you.

René
Informatiemanager in Nederland
Openbaar beleid, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Gevonden!

4,0 11 maanden geleden

Pluspunten:

Integratie bleek redelijk eenvoudig. Vooral het eenvoudig matchen van gevonden voorwerpen met de als verloren gemelde artikelen valt positief op.

Minpunten:

Het overbrengen van de bestaande gevonden en verloren artikelen was even doorbijten.

Lore
Hoofd Front Desk in België
Entertainment, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Aanrader

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: Goed en eenvoudig systeem dat weinig tijd in beslag neemt. Makkelijk op te volgen, gebruiksvriendelijk.

Pluspunten:

-makkelijk te gebruiken voor alle medewerkers -gericht zoeken naar verloren voorwerpen -correspondentie naar klanten gaat zeer vlot -verzendmodule is eenvoudig en snel

Minpunten:

Momenteel nog niet tegen nadelen aangelopen.

Reactie iLost

6 maanden geleden

Thank you for your review Lore! Great to hear that you are satisfied with the iLost application. Let us know if there is anything we can do for you.

Marissa
Manager Front Office in Nederland
Horeca, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Gebruiksvriendelijke tool

5,0 6 maanden geleden

Opmerkingen: Het is een prettig systeem om mee te werken. Duidelijk hoe het gebruikt dien te worden.

Pluspunten:

Voordeel is dat gasten alles online kunnen regelen.Het verduidelijkt kan worden met een foto van het voorwerp

Minpunten:

Er zijn momenteel geen punten waarvan ik deze ervaar als minpunt

Daisy
Housekeeping Manager in Frankrijk
Horeca, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Makkelijk in gebruik, overzichtelijk

5,0 11 maanden geleden

Pluspunten:

De items zijn snel in te voeren, snelle handelswijze

Minpunten:

weergave voor gebruikers , foto's zouden groter kunnen zijn, optie voor meer informatie in het overzicht zoals kamernummer.

Britt
Office manager in Nederland
Vrije tijd, reizen en toerisme, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Holland Norway Lines raadt I-Lost aan

5,0 7 maanden geleden

Pluspunten:

Passagiers kunnen op een overzichtelijke manier online kijken of hun verloren voorwerp gevonden is De website is erg gebruiksvriendelijk en makkelijk in gebruik

Minpunten:

Niet van toepassing, wij hebben geen minpunten.

Xandra
teamleider afdeling Verkoop en Bureau Gevonden Voorwerpen in Nederland
Overheidsadministratie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

iLost

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: people at iLost are very kind and fast to answer my questions. Now and again it takes a while to get in touch with them.

Pluspunten:

The site is easy to use. It is great that citizens can find their property back, wether they are in Amsterdam or nog

Minpunten:

Management information. I would like management information per week.

Reactie iLost

2 jaar geleden

Thank you for your review! Great that iLost improves Lost & Found for the Municipality of Amsterdam and its residents. And we noted the need for more specific reporting capabilities in the application, especially selection criteria.

Yannick
Klantenservice in België
Vrije tijd, reizen en toerisme, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Bobbejaanland is a great fan! iLost, the perfect partner for your business.

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: Thanks to iLost, we were able to return more found objects to their rightful owners. The system is easy to use for both our employees and visitors. Behind the scenes, working with iLost has allowed us to make better use of our time.

Pluspunten:

Portal is Dummy-proof. Smooth cooperation with iLost for the implementation.

Minpunten:

None. At the moment everything is running smoothly.

Kim
Teamleader in Nederland
Luchtvaart(maatschappijen), 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Always Easy with Ilost @ Eindhoven Airport

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: From the very first start with Ilost at Eindhoven Airport it was such an improvement. We immediately saw an improvement in match rate, so many more happy passengers who got their lost items back.

Pluspunten:

Ilost is so easy to use! It is a web-based program that can be used anytime, anywhere.

Minpunten:

Integration was very easy years ago, nothing negative to mention.

Reactie iLost

2 jaar geleden

Thank you for your review! Proud to have Eindhoven Airport as a customer, joined as the first airport years ago!

Boyen
Medewerker, Depot gevonden voorwerpen Utrecht in Nederland
Management non-profit organisaties, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Keep up the good work!

5,0 vorig jaar

Pluspunten:

Interface is streamlined, easy to understand menus and options. Easy to learn, very easy to use.

Minpunten:

1. Search function can be improved. For example, searching for an item in a different location. 2. It would also be good if a user can edit the location of an item. Currently, an item registered in one location but physically present in another location cannot be edited.

Francisco
Customer Service in Nederland
Vervoer/over de weg/per spoor, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

excellent customer service

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

iLost is very easy to use, saves us a lot of time and much important it has made a lot of our travelers very happy.

Minpunten:

None yet, i will definitely recommend it!

Reactie iLost

2 jaar geleden

Thank you! iLost is very glad for having HTM as a customer for several years now. And great to see that you recommend us :).

Kelvin
Facility employee in Nederland
Facilitaire diensten, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

iLost Hogeschool Utrecht

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: It is much easyer for our students and employees to track down items that they have lost on our campus.

Pluspunten:

It is a very easy system to understand. Customer support is great.

Minpunten:

For now non.

Aurore
Agent d'accueil in Frankrijk
Vervoer/over de weg/per spoor, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Ilost - Ilove

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: nous indique les objets expirés ce qui permet de faire le tri

Pluspunten:

rapidité de l'équipe iLOST lors de question

Minpunten:

les traductions le terme compléter pour valider l'objet

Adrien
Front Office Manager in België
Horeca, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

iLost is good

5,0 7 maanden geleden

Pluspunten:

La facilité d'utilisation pour les equipes

Minpunten:

Certains clients nous font part de bug lors de connexion, ou de tarif bien trop élevé à l'international