Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Izix Parking Management reviews

Over Izix Parking Management

Een krachtige beheerssoftwareoplossing voor moderne bedrijven en parkeigenaren, waarmee u uw bezettingsgraad kunt optimaliseren!

Meer informatie over Izix Parking Management

Pluspunten:

Niet beschikbaar

Minpunten:

Niet beschikbaar

Beoordelingen van Izix Parking Management

Gemiddelde score

Gebruiksgemak
4,3
Klantenservice
4,8
Functies
4,3
Prijs-kwaliteitverhouding
3,8

Waarschijnlijkheid van aanbeveling

8,3/10

Izix Parking Management heeft een totaalscore van 4,4 van 5 sterren op basis van 10 gebruikersreviews op Capterra.

Reviews filteren (10)

Sorteren op

Heb je Izix Parking Management eerder gebruikt?

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Reviews filteren (10)

Annelies
Lead Administrator in Bulgarije
Human Resources, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

BePark software

4,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Als er een mail met een probleem wordt verstuurd, krijg ik dezelfde dag hier reactie op. Dit is een geweldige service!

Pluspunten:

De integratie bij de collega's om de app de gebruiken was heel gemakkelijk en ging zeer vlot.

Minpunten:

Het is jammer dat de app nog niet alle functies heeft die soms nodig zijn, zonder naar de website te gaan. Het zou fijn zijn als in 1 app, (bijna) alles mogelijk zou zijn

Reactie Izix

4 jaar geleden

Thank you for your review and nice feedback. You are 100% right, everything should be in the app and it's absolutely the aim to let users do everything on the go. You probably have seen that the app is updated regularly, each time with a set of new features or improvements. We will keep going in that direction !

Natalya
Office Manager in VK
Vastgoed, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

BePark for business

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: My experience is positive

Pluspunten:

The platform is easy to use, really user friendly made. I have had a very good help at the beginning and explanations/learning received from BePark employee

Minpunten:

any difficultes till today, everything works properly

Reactie Izix

4 jaar geleden

Thank you for your great feedback ! Looking forward to providing even more service in the future.

VERONIQUE
Assistante Direction in Frankrijk
Chemicaliën, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Nufarm

4,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: As far as the staff is concerned - no significative negative return - Sometimes, some complaints that the door would not open as they would have made their booking properly - but globally on 9 months of using - no negative come back.

Pluspunten:

easy to implement on the staff's mobile phone - easy to use -

Minpunten:

To get access to one support locally - Support in French Language

Reactie Izix

4 jaar geleden

Thank you for your review. All our levels of support (Helpcenter, Customer Success, Support) as well as our interfaces are available in French, Dutch and English. Please do not hesitate to get back to your customer success manager if you have any question.

Angela
HR Manager in België
Marketing en reclame, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Review

4,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

quick and easy to install for new joiners

Minpunten:

not free and no spontaneous monthly report

Reactie Izix

4 jaar geleden

Thank you for your review! Reports are indeed very important to provide admins with clarity and material in order to make better decisions. Providing reporting in the interface via dashboards is the aim for 2020 still ! Looking forward to your feedback then.

Arthur
Consultant in België
Werving en selectie, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Review Avertim Sept2020

4,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Good

Pluspunten:

Ease of utilization (for admin and users)

Minpunten:

Some of the parkings are not fully equipped (software doesn't know when people go out of the parking) and thus we don't know how many parking spots are free. I contacted a company cleverciti that provides additional services for parkings... Something is missing at BePark

Reactie Izix

4 jaar geleden

Thank your for the review. Like any other software, we indeed rely on integration with infrastructure (barriers, Sensors, ANPR etc) to be able to collect a maximum of data. The more infrastructure, the more data. But not every parking owner has the means or desire to invest so much in hardware. For that reason, our solution is built to provide the flexibility and enable you to manage your users in the best way possible without expensive hardware investment. But if there is already local hardware or if there is a will to invest, we are more than happy to reflect the collected information in our systems and act upon it.

Delphine
Assistante de Direction in Frankrijk
Vastgoed, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Evaluation Be Park

5,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

La plateforme est facile à prendre en main

Minpunten:

Il n'y a pas d'alerte quand une place de stationnement se libère pour les utilisateurs non permanents

Reactie Izix

4 jaar geleden

Thank you for your review ! We are actually working on a more extensive notification system with the aim to provide even more ease of use and visibility to users. The current priority rules, parking budgets and planning periods are all elements that can be used to provide clarity to users and we will keep pushing in that direction.

MICHEL
Business Developer in België
Architectuur en planning, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Easy use

5,0 5 jaar geleden

Pluspunten:

Easy to use, simple, clear information Currently, I mainly use it to program new users. I have not yet had the opportunity to explore all the possibilities. Our request being very basic for the moment

Minpunten:

Nothing As mentioned above, we have not yet had the opportunity to use all the features, but a priori everything seems clear

Reactie Izix

4 jaar geleden

Thank you !

Foued
Responsable Ressource Interne Groupe in Frankrijk
Commercieel vastgoed, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

C'est chouette !

5,0 4 jaar geleden

Pluspunten:

Facilité, plutôt ludique, à l'écoute des soucis rencontrés, réactif.

Minpunten:

Peut être mettre une version en français, même si la version en anglais est simple. Peut être changer l'horaire qui est actuellement à partir de 14h, pour joindre la plateforme.

Stéphanie
Office Manager in Luxemburg
Juridische dienstverlening, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

BePark Parking Management review

5,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

Easy to use and allows good management of car parking places

Minpunten:

No negative opinion so far

Florence
appui commercial logisitique in Frankrijk
Bankwezen, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

retour d'expérience

3,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

qualité de l'accompagnement lors du besoin de dépannage

Minpunten:

pas forcément simple à intégrer dans notre fonctionnement