Wij helpen bedrijven al 18 jaar
betere software te kiezen

Over Nextiva CRM

Nextiva Service CRM is een software voor klantenondersteuning met meerdere kanalen waarmee medewerkers alle interacties van klanten op één plek kunnen beheren.

Meer informatie over Nextiva CRM

Pluspunten:

Niet beschikbaar

Minpunten:

Niet beschikbaar

Beoordelingen van Nextiva CRM

Gemiddelde score

Gebruiksgemak
3,8
Klantenservice
4,0
Functies
4,2
Prijs-kwaliteitverhouding
4,0

Waarschijnlijkheid van aanbeveling

7,3/ 10

Nextiva CRM heeft een totaalscore van 4,1 van 5 sterren op basis van 6 gebruikersreviews op Capterra.

Reviews filteren (6)

Sorteren op

Heb je Nextiva CRM eerder gebruikt?

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Reviews filteren (6)

Geverifieerde reviewer
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Verzekeringen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Low Cost call center CRM

3,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Works with the Nextiva call center app and is a good add-on to track customer service requests.

Minpunten:

The UI needs a refresh and needs to be more customizable like Salesforce

Reactie Nextiva

2 jaar geleden

Hello, there. Thank you so much for taking the time to leave us your review - we appreciate your feedback. If you by any chance are experiencing issues or need help, feel free to send us an email at [email protected] with your account info and we'll make sure to have our team follow up with you ASAP. Thank you!

Jason
Owner
Administratie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

I enjoy using Nextiva VoIP.

4,0 7 jaar geleden

Opmerkingen: Thank you.

Pluspunten:

It is cost effective and overall pretty simple to use. We can track information online and receive email updates.

Minpunten:

It is hard to put a permanent hold on the account. It also can be very difficult to program a new phone.

Christi
Owner
Managementconsulting, Zelfstandig ondernemer
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Great experience

5,0 8 jaar geleden

Opmerkingen: Both the customer service and the tech support were great. Tech support even stayed on the call with me when we had to contact my internet provider.

Pluspunten:

Answered all questions, great price for service, great, great support

Bryce
VS
Administratie
Heeft de software gebruikt voor: Niet verstrekt
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Nextiva Phone Service Review

4,5 11 jaar geleden

Pluspunten:

Great customer service, and good value for a phone system.

Minpunten:

There have been some issues with phone operation, but after a few months of service, the kinks seems to be worked out.

Alexandra
Operations Specialist
Farmaceutica, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Awesome! The best experience.

5,0 7 jaar geleden

Pluspunten:

AWESOME! Just the best! Everyone is nice and helpful! I can't complain at all. I was able to get my number back. You guys helped get my old number back! Great service. I receive updates all the time.

Sterling
Owner
Mediaproductie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer
Bron: SoftwareAdvice

Nextiva

3,0 8 jaar geleden

Opmerkingen: I haven't been impressed. There's cheaper options out there that offer more functions and the UI is needlessly complex at times. Customer service had been sub par

Pluspunten:

Very reliable and good choice quality

Minpunten:

Complex and poor customer experience