Very accessible and ease to use

Beoordeeld op 21-4-2019
Maricel G.
Project Manager
Telecommunicatie, 5.001-10.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
Klantenondersteuning
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Pluspunten: i dont need vpn to access this software in my phone.
i can easily access this app.

Minpunten: need to upgrade server. sometimes connecting to app is slow.

Antwoord van de leverancier

van Voicea op 23-4-2019

Thanks for taking the time to review us - we love hearing from our customers!

Make Meetings Count Again with Eva from Voicera

Beoordeeld op 10-10-2018
Justin A.
Sales Operations Manager
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer 
5/5
In totaal
5 / 5
Gebruiksgemak
5 / 5
Functies en functionaliteit
5 / 5
Klantenondersteuning
5 / 5
Waar voor je geld
Waarschijnlijkheid van aanbeveling:
Niet waarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Opmerkingen: Overall, Eva has let me get back to focusing on people during meetings. By recording the meeting or calls, providing transcriptions, highlighting actions items, and prompting us for a post-call debrief, Eva has allowed us to really listen actively during our calls and meetings, which provides better outcomes in all areas of our business. And it's pretty cool as well.

Pluspunten: I love the fact that Eva seamlessly integrates with my meeting calendars, invites, and technology platform. I can set it up so every call I make from my business phone system connects Eva in the background seamlessly. It's great. She transcribes and records the entire call or meeting, provides a debrief option, actions items and more. What's not to like?

Minpunten: I can't really think of anything I like the least. I think they could improve some of the voice commands and the UI/UX for the mobile app.