Gemiddelde scores

  • In totaal
    4,5/5
  • Gebruiksgemak
    4,5/5
  • Klantenservice
    4,7/5

Over timetoreply

Controle en analyse van de reactietijd voor e-mails. Werkt op alle e-mailclients. Voor teams voor verkoop, beheer van belangrijke accounts en klantenondersteuning

Meer informatie over timetoreply

22 reviews worden weergegeven

Alex S.
Project Manager Lead
Marketing en reclame, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-2-2020

"Time to Review"

Opmerkingen: We wanted the confidence that a data-driven approach can provide to assess and coach our client-facing team members' communication habits.

Pluspunten: It offers the privacy that individual users need/appreciate while still giving insight into communication performance for both internal and external clients.

Minpunten: I'm not sure that we have a Con to speak to as of yet (we are still relatively new to using it).

Antwoord van de leverancier

van Time To Reply op 5-2-2020

Hi Alex

Thank you for the review. Let us know if you think of anything we can add to the product to make your life easier and give you more insights.

Best,

Dane

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-2-2020
Daniel G.
IT
Machinebouw, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-2-2020

"A niche product that could be widely used"

Opmerkingen: Early on I got the impression that this software was in its early stages, however the company handled all critiques and answered many of our requests very quickly. The trial period was excellent, allowing us to vet the software before purchase. The price is right for our organization, and their support (one of my most important considerations when choosing a vendor) is the gold standard of responsiveness, knowledge of their software, and friendliness.

Pluspunten: This product works as advertised and allows us to see how quickly our various customer facing groups respond to requests made of them. Honestly, a feature that should be baked right in to our email provider, but sadly is not. The customer service is above and beyond excellent. I'm amazed such a small company can be as agile and responsive to customer needs as these folks can. A true testament to the power of cloud offerings. License model is based on data ingest (monitored mail accounts) not number of readers. This allows us to give all team members access that need it, to reports on shared accounts without driving up the cost. The visual presentation / dashboarding is nice.

Minpunten: We uncovered a few security issues early on with the software, all of which were patched within a week of our bringing it to TTR's attention. The interface is not as intuitive as it could be, nor is the company setup. Some features are missing like per-mailbox "open hours" which can as of now only be set at the company level, and static dashboarding for our bill-board type displays in our call center.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 18-2-2020
J L.
Innovation and Supply Chain Lead
Verpakkingen en verpakkingsmaterialen, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    6/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-3-2019

"Great software but comes with a price"

Pluspunten: It's functionality and ability to drill down into data without being overly complicated and still relatively easy to use.

Minpunten: The time taken to upload the emails for each person and the authentication process can be a bit slow. However, both of these are basically one-off problems.

Antwoord van de leverancier

van Time To Reply op 8-3-2019

Hi Jasper

Thank you for your review. We really appreciate it and we'll continue to improve the service to ensure that the ROI is worth it for the price.

I'd be happy to offer you a 20% coupon if that would mean the difference of you becoming a customer?

Regards

Dane

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-3-2019
Brian B.
Director of National Accounts Inside Sales Support
Fabricage van elektrische/elektronische producten, 10.001+ werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-4-2020

"Must have for email metrics"

Opmerkingen: The support given was super - [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] you rock!

Pluspunten: Easy to use, quick set up and friendly display of data.

Minpunten: Nothing was difficult or hard to use. I had to spend some time to determine what filters need to be applied, but that didn't take too long.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 20-4-2020
Paul G.
Senior Consultant
Computersoftware, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-2-2020

"Email Reporting that Works"

Opmerkingen: I enjoy the simplicity of the product and how quickly I was able to configure and deploy for my team. In addition, the Support team has been great about addressing any issues that have arisen.

Pluspunten: The fact that I can setup filters that identify email volume and interactions from specific clients.

Minpunten: The reporting functionality limits the date range of data that you can analyze at one time. Since I do annual reporting, I have to combine data outside of TTR for those lengthy reports.

Antwoord van de leverancier

van Time To Reply op 4-2-2020

Hey Paul

Thanks for the review.

We'll raise the date range comment to our product team and see if we can help out there to save you having to collate data for your reporting period.

Best,
Dane

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-2-2020
Tim S.
ERP Systems Managers
Sportartikelen, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-2-2020

"Good Product to Track Email Response with Fast Use Setup"

Pluspunten: Very easy to setup. You can setup a user within a few minutes and start collecting data on the users email response time. Very easy to navigate and reporting is very clear and easy to ready.

Minpunten: Support is very responsive at first, but if the issue isn't resolved in first response it has sometimes been difficult to get further help from support in resolving the issue and you have to reach out multiple times to get help.

Antwoord van de leverancier

van Time To Reply op 5-2-2020

Hi Tim

Thank you for the review. We'll be sure to up our game with support. We've been innundated with over the past few months but we have hired more staff and will be providing top-level support once again.

You gave us 3/5 for features/functionality, what features/functionality would you like to see in our product going forward?

Best,

Dane

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-2-2020
Brian C.
Chief Operating Officer
Consumentendiensten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-2-2020

"Time To Reply"

Opmerkingen: Being in the service industry, we are required to meet certain SLA's for our clients, Time To Reply has helped us to ensure that we are providing the best possible service and meeting the SLA's.

Pluspunten: Time to reply is fairly easy to setup and to use. The broadcast reporting options work great for our managers who don't have the time to log into a software tool each time they need a report, instead they set their report requirements once and they are done!

Minpunten: Our experience with Time To Reply has been good and therefore we do not have any cons to speak of.

Antwoord van de leverancier

van Time To Reply op 7-2-2020

Hi Brian

Thank you for taking the time to leave a review.

Best,

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-2-2020
Mark S.
Director of Customer Experience
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-2-2020

"Exactly what we need"

Pluspunten: Easy to use and affordable. Good customer support. We measure email response time and this does that perfectly

Minpunten: On occasion it hasn't worked for us and we've had to get help with updates.

Antwoord van de leverancier

van Time To Reply op 7-2-2020

Hi Mark

Thank you for the review. We really appreciate your feedback.

Best,

Dane

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-2-2020
Mariaelena M.
Customer Service Manager
Machine- en installatiebouw, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-2-2020

"Time To Reply"

Opmerkingen: Valuable

Pluspunten: The Program Was Reliable And Real Time Info

Minpunten: I Found It Useful and Served It's Purpose

Antwoord van de leverancier

van Time To Reply op 4-2-2020

H Mariaelena,

Thank you for the review!

Best,
Dane

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-2-2020
Tyson C.
Executive Director of Financial Services
Schoolleiding, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    Zonder beoordeling
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-2-2020

"TimeToReply Met a Need"

Pluspunten: It helps me keep track of customer service email accounts and ensure that our customers are receiving a timely reply from us.

Minpunten: It took some time and effort to understand the meaning of some of the terms used in the reports. It would be great for it to be a little more intuitive.

Antwoord van de leverancier

van Time To Reply op 4-2-2020

Hey Tyson,

Thank you for the review.

We've passed your comments on to our product team so that we can make the terms more intuitive for our users.

Best,

Dane

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-2-2020
Jennifer S.
Operations Management
Informatietechnologie en -diensten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-3-2019

"PBS Systems"

Opmerkingen: Fantastic. This software has offered us the opportunity to ensure our clients are getting the customer service we promise!

Pluspunten: Set-up and execution are super easy. Platform is user friendly, which helps so I am not training Managers on how to use.

Minpunten: Having to re-authenticate accounts, and not knowing when they need to be re-authenticated, so I am checking daily to make sure they are online.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-3-2019
Fraidy T.
Office Manager
Vastgoed, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-2-2020

"Great Software to Motivate Employees"

Opmerkingen: Encouraging our employees to respond to emails in a timely manner. We motivate them by having a monthly contest on overall response time. The employee with the best time, gets a reward. Our customer feedback ratings have greatly improved since we implemented this project.

Pluspunten: Different ways of tracking response time - I like the different features.

Minpunten: The software design can use improvement - thanks.

Antwoord van de leverancier

van Time To Reply op 4-2-2020

Hi Fraidy

Thank you for the review!

We're glad to hear that you are getting value from our product and that your customer feedback ratings have improved.

We'd love to hear how you believe we can improve the software design. Please feel free to respond to us so that we can give your feedback to our product team.

Best,
Dane

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-2-2020
David D.
Business Analyst
Import en export, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-2-2020

"Excellent software and service"

Opmerkingen: I needed to be able to monitor the efficiency of my team responding to emails, this worked perfectly for me.

Pluspunten: Very well priced, easy to use, and perfectly tailored to my needs with easy integration. Excellent customer service as well.

Minpunten: It would be nice if I was able to automate report emails to me monthly instead of having to log in.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 3-2-2020
Britta J.
Head of Paid Advertising
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-3-2019

"Great email tracking and analytics tool for increased productivity"

Pluspunten: Increased productivity and sales conversions
Overveiw of full organization interactions
domain level reporting was amazing for our top 10 customers
SLA management and reporting
Great reports, simple to use

Minpunten: Could not set agent specific shift hours

Antwoord van de leverancier

van Time To Reply op 6-3-2019

Thank you for your review, we're glad you are enjoying our product.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 1-3-2019
David C.
Scheduling Manager
Logistiek en toeleveringsketen, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-2-2020

"Happy Customer"

Pluspunten: Time to Reply allowed me to track and improve the reply times of my team to ensure that we were meeting and exceeding our goal to respond to all clients within an hour of receiving their email.

Minpunten: It was a little difficult to filter which emails we wanted tracked and which ones we didn't want tracked.

Antwoord van de leverancier

van Time To Reply op 13-2-2020

Hey David

Thank you for the review. We've simplified the filters and functionality of the system dramatically over the last month. We hope you enjoy the changes.

Regards

Dane

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 12-2-2020
Michael B.
Co-Founder
Marketing en reclame, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    Zonder beoordeling
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    7/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-8-2019

"Good for Managing Team Responses"

Pluspunten: I like that it easily broke down email response performance and had the ability to quickly filter and view teams/individual performance.

Minpunten: I had a lot of trouble getting the set up done, but I'm not sure if that is because i was only doing a free trial.

Antwoord van de leverancier

van Time To Reply op 19-8-2019

Thanks Michael. We are working to improve the onboarding process so that new customers can get setup quicker in future!

Thanks for the review!

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 15-8-2019
Jochem C.
sales manager
Sportartikelen, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-3-2019

"Perfect programme"

Opmerkingen: we have used it for some time now. the data is always very clear and easy to understand.

Pluspunten: -clear data
-easy to use
- improvement in sales
-low cost

Minpunten: I really can not think of any negative point.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 6-3-2019
Tanya P.
Director
Vervoer/over de weg/per spoor, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    3/5
  • Klantenondersteuning
    3/5
  • Waar voor je geld
    3/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    6/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-2-2020

"No other choice"

Opmerkingen: Worth the money if only a few users.

Pluspunten: Applicable for a few users only scenario

Minpunten: System down. Report look changed 3 times since we have used.

Antwoord van de leverancier

van Time To Reply op 12-2-2020

Hi Tanya

Thank you for your review. You are right, a lot has changed since you joined us and for the better!

We'd love to take you through the new features and help you achieve the goal you are trying to achieve with our software.

Regards

Dane

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 11-2-2020
Kian zi C.
Director
Fabricage van elektrische/elektronische producten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    5/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    8/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 14-2-2020

"General Review"

Opmerkingen: Overall, good experience 10 out of 12 months. there may be 2 months where there is a need to troubleshoot issues such as conversations not showing or agents not being added.

Pluspunten: Ease of use, reports are automated and sent to email

Minpunten: Setting up on imap email. Faced some challenges in adding agents.

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 14-2-2020
Ajay J.
IT Services
Schoolleiding, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
  • Totaalscore
    4/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    4/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    4/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-4-2019

"Time to Reply"

Opmerkingen: Application is very easy use even for non technical personals.
provides extensive email tracking and reports. SLA feature is also nice to have.

Pluspunten: Product was very easy to configure and user interface is intuitive. Per mailbox pricing is a positive.

Minpunten: Getting a hold of someone from Time to Replay was a bit a change and took a while.

Antwoord van de leverancier

van Time To Reply op 7-4-2019

Hi Ajay

Thank you for your review. We'll work on our support channels to make it easier to contact us.

Kind Regards

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 4-4-2019
Jason W.
Director, Business Analytics
Vervoer/over de weg/per spoor, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    5/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    10/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-3-2019

"Measure the value of time"

Opmerkingen: It has been a positive experience and gathered valuable information in regards to responding to matters, as well as the volume of e-mails my team encounters

Pluspunten: Ability to measure teams response time in various functions they are responsible for, as well as e-mail volumes.

Minpunten: Some hurdles validating the data initially.

Antwoord van de leverancier

van Time To Reply op 8-3-2019

Hi Jason

Thank you for you review.

We'll continue to work to improve our onboarding and data ingestion.

Regards

Dane

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-3-2019
Robert K.
Operations Manager
Marketing en reclame, 13-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
  • Totaalscore
    5/5
  • Gebruiksgemak
    4/5
  • Functies en functionaliteit
    5/5
  • Klantenondersteuning
    4/5
  • Waar voor je geld
    5/5
  • Waarschijnlijkheid van aanbeveling
    9/10
  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-2-2020

"Simple and easy to use."

Pluspunten: When you have 5+ inboxes to track, Time to Reply is the best for the job, it is very easy to set up and import as many Agents(users) as you want and see the data populate in a matter of minutes.

Minpunten: The support team could be a bit more active when it comes to updates regarding the questions that we have.

Antwoord van de leverancier

van Time To Reply op 7-2-2020

Hi Robert

Thank for your review. We're glad you are enjoying our solution.

We're busy hiring more support staff to handle the growth we are experiencing.

Regards

Dane

  • Bron van de reviewer 
  • Beoordeeld op 5-2-2020