Over Efficy CRM

Efficy staat bekend als het meest flexibele CRM van Europa, en biedt CRM-oplossingen die volledig aan te passen is waardoor uw medewerkers zich blijven ontwikkelen.

Meer informatie over Efficy CRM

Pluspunten:

The integration with your email programm. So this makes it extremely easy to store the most useful information about the companies you work with.

Minpunten:

We have focussed on one solution in our education programm. The faster learning users were asked to take notice of this in order to avoid confusion.

Beoordelingen van Efficy CRM

Gemiddelde score

Gebruiksgemak
3,9
Klantenservice
3,7
Functies
3,9
Waar voor je geld
4,0

Waarschijnlijkheid van aanbeveling

7,0/10

Efficy CRM heeft een totaalscore van 4,0 van 5 sterren op basis van 88 gebruikersreviews op Capterra.

Heb je Efficy CRM eerder gebruikt?

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Reviews filteren (88)

Elon
inspection engineer in Nederland
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

mijn ervaring met Efficy

4,0 11 maanden geleden

Opmerkingen: hiervoor gebruikte we verkenner. Dat werkte een stuk gemakkelijker en was overzichtelijker.

Pluspunten:

redelijk gemakkelijk om te gebruiken documenten rechtstreeks per mail te versturen, indien mailadres ontvanger in Efficy bekend is

Minpunten:

vooral gericht op verkoop loopt wel eens vast foto's moet je per stuk openen telefonische hulplijn is slecht bereikbaar mappen overzetten van verkenner niet mogelijk indien het mailadres niet in Efficy staat, moet het te versturen document eerst in verkenner worden opgeslagen om het te kunnen versturen

Reactie Efficy

11 maanden geleden

Hi Elon, and thank you for your review. Nice to see that you benefit a bit from Efficy. Concerning your requests, I may have answer for some of them. Photos, don't forget you can use the Gallery view in your CRM, you'll see the pictures without haing to open each of them. Concerning folder, I'll get answers for you ;-) Don't hesitate to remind me, here's my address [email protected] Sorry but Ik sprak geen nederlands but English should work Talk to you soon The Efficy Team

Geverifieerde reviewer
Secretaresse in België
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Bouw, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

veel opties

4,0 11 maanden geleden

Opmerkingen: Bij ons op kantoor was er soms te veel verspreiding van belangrijke documenten op verschillende plaatsen. Met dit programma weet iedereen waar wat terug te vinden is. Programma is dus tijdbesparend en ook bij verandering van het team kan iedereen gemakkelijk aan de juiste documenten.

Pluspunten:

Er zijn zoveel mogelijkheden om de software toe te passen in je bedrijf. Handig om alles te bewaren in the cloud ipv op je pc in klassieke mapjes. Eenvoudig om samen te werken aan één project. Goed overzicht op de projecten

Minpunten:

Doordat er zoveel functionaliteiten zijn is het wel belangrijk om vanuit je bedrijf een goede opleiding te krijgen om ten volle gebruik te kunnen maken van de software. Voor de pc gebruikers die iets minder vlot zijn kan dit wel een drempel zijn. Maar met goede instructies kan echt iedereen er mee aan de slag.

Reactie Efficy

11 maanden geleden

Thank you for this review As you say, it's really important to onboard your users in the best way you can. Concerning CRM, success relies on too adoption by users. So, it's worth it to invest time and energy on it. Thanks again and see you on one of our events ;-) The Efficy Team

Xander
marketer in Nederland
Mediaproductie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

goedkoop maar weinig standaard aangeboden martech integraties

3,0 11 maanden geleden

Opmerkingen: klantcontact lossen we nu uiteraard op met efficy.

Pluspunten:

de prijs & projectmanagement combinatie.

Minpunten:

slechte klantenservice, weinig martech -integraties die eigenlijk standaard zouden moeten zijn.

Reactie Efficy

11 maanden geleden

Hi Xander and thank you for your comment. We highly value feedback from the field and I'll forward it to our teams. It will help us to improve. Concerning our MarTech integrations, there has been a big move lately with APSIS acquisition, a marketing automation platform. And we're planning to integrate completely this solution within our CRM. So, fasten your seatbelt, it will rock. Thanks again and keep you posted The Efficy Team

thomas
Sales in België
Chemicaliën, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Goede CRM en leuk om mee te werken

4,0 11 maanden geleden

Pluspunten:

Aanpasbaar aan noden Cloud-based Efficy team is super responsive

Minpunten:

Veel tools op andere CRMs zijn indrukwekkend maar niet per se must-haves.

Reactie Efficy

11 maanden geleden

Thank you Thomas for your comment!! It's nice to see such reviews... I'll make sure our developemnt teams see that. They're always super happy to receive this kind of compliments :-) Thanks again The Efficy Team

Pieter
Project Engineer in Nederland
Bouw, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Beoordeling van Pieter van Hulst / Solid Services

3,0 11 maanden geleden

Opmerkingen: De overgang naar het systeem vereist een andere manier van denken over de opslag en omgang met data. Dit is een onderdeel dat m.i. niet door alle medewerkers gelijk wordt opgepikt, waardoor weerstand ontstaat tegen het systeem.
Anderzijds hebben de positieve aspecten zoals hierboven genoemd wel de waarde van het systeem bewezen.

Pluspunten:

Wat handig is, is dat informatie gemakkelijk met elkaar te koppelen is. Ook het delen van informatie is zeer gemakkelijk waardoor samenwerken efficiënt gaat. Ook de mogelijkheid overal de belangrijke data up tot date bij de hand te hebben is zeer positief. Daarnaast is het versie beheer van documenten eindelijk een keer goed geregeld. Het opzoeken van informatie kan op meerdere manieren en gaat snel.

Minpunten:

Grootste nadelen zijn: - de afhankelijkheid van de server. Als deze niet stabiel is zijn er verlies-uren. - de app voor mobiele apparaten is niet handig te gebruiken. Ter plaatse een agenda (van anderen) raadplegen of documenten inzien is niet mogelijk of zeer omslachtig. - de opslag van grote bestanden is niet mogelijk. dit leidt tot tijdverlies door de noodzaak bestanden op te knippen.

Reactie Efficy

11 maanden geleden

Hi Pieter and dankje wel for your review I'm sure it could help people to understand better our solution. Concerning your difficulties with our tool, I'll make sure we follow your requests. For large files, I'll give you an advice. Don't use the drag & drop function, please use the old-fashioned briwser search. It may solve your issue . To continue this conversation further, do not hesitate to contact me directly [email protected] Want ot know more tricks & tops, please feel free to attend our webinars https://www.efficy.com/nl/news-type/webinars-nl/ Have a nice day and thanks again The Efficy team

Barbara
Crisis management trainer & consultant in België
Managementconsulting, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Efficy CRM review obv 6 jaar ervaring

4,0 11 maanden geleden

Pluspunten:

- Project management - Per klant kan een dossier opgesteld worden en kan je alle acties bijhouden - Met de Flexmail integratie kan je email campagnes uitsturen

Minpunten:

- Opleiding nodig om te kunnen werken met Efficy

Reactie Efficy

11 maanden geleden

Hi Barbara, And thank you for your comment. It will even be easier in the future because we'll integrate completely a marketing automation solution within our CRM ;-) Thanks to APSIS' acquisition, a Swedish company. Concerning training, you shoudl think about attending to our webinars. They'll be back very soon. These webinars are dedicated to our customers, and could give you some tricks & tips in your usage. https://www.efficy.com/nl/news-type/webinars-nl/ Stay tuned then ;-) The Efficy Team

Lisa
Verantwoordelijke team opleidingen in België
Informatiediensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Goede CRM maar niet geschikt als opleidingssoftware

3,0 11 maanden geleden

Opmerkingen: Het beheren van onze klanten gebeurt via efficy. Het opvolgen van offertes gebeurt nu ook via efficy en loopt wel goed.

Pluspunten:

De integratie met office is een groot voordeel, zodat je mails meteen kan opslaan in efficy. Het feit dat alle onderdelen in het programma aan elkaar kunnen gelinkt worden is ook een groot voordeel.

Minpunten:

Het is en blijft een crm, er werd gekozen om onze noodzaak naar een nieuwe opleidingssoftware ook in efficy te laten ontwikkelen, maar dat is niet de juiste keuze geweest. Efficy kan niet bieden wat wij op dat gebied nodig hebben.

Reactie Efficy

11 maanden geleden

Hi Lisa and thank you for your review As you say our integration with Office is a huge advantage that makes every employee's lilfe easier. They fill in the CRM without notiing it almost. Concerning your usage as a training software, I will dig into that a bit deeper and see what we could improve together. Do not hesitate to contact me directly on my address [email protected] To follow-up then The Efficy Team

dirk
sales in België
Bouw, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

betrouwbare klanteninfo gestructureerd en gemakkelijk terug te vinden

5,0 11 maanden geleden

Opmerkingen: alle klanteninfo kunnen we gestructureerd en gemakkelijk terugvinden
ook de realtime overzichten zijn ontzettend praktisch

Pluspunten:

stabiel, flexibel pakket waarin we alle klanteninfo gestructureerd kunnen bijhouden en ook gemakkelijk terugvinden ook de realtime overzichten zijn ontzettend praktisch

Minpunten:

drag & drop functies meer rapporten maar wordt aan gewerkt

Reactie Efficy

11 maanden geleden

Hi Dirk and thank you for your review, Nice to read our solution makes your life easier Nice to read that our teams are reactive too, and started working on your reports See you soon Dirk The Efficy Team

Hiske
Support Specialist in Nederland
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Ongeschikt wekelijks gebruik door een support specialist

2,0 11 maanden geleden

Pluspunten:

Ongetwijfeld combineert Efficy alle informatie van een klant die nuttig is voor sales doeleinden. Het vinden, aanpassen en gebruiken van deze informatie is niet intuïtief genoeg waardoor gebruikers die er niet dagelijks mee werken er minder goed mee uit de voeten kunnen.

Minpunten:

Het vinden, aanpassen en gebruiken van informatie is niet intuïtief genoeg waardoor gebruikers die er niet dagelijks mee werken er minder goed mee uit de voeten kunnen.

Reactie Efficy

11 maanden geleden

Hi Hiske, And thank you for your review. In order to onboard your users, we organize regularly webinars on our solutions. Do not hesitate to register. See you soon online The Efficy Team

Catherine
Catherine
Chief Business Transformation Officer in België
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Financiële dienstverlening, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Dreamed of a fully-fledged, userfriendly CRM? Found it!

5,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: Clear visibility on commercial pipeline, on client touch points (360° view)

Pluspunten:

-User-friendliness, very easy to explain to Sales people, powerful search engine and speedy responsiveness: boosts users' adoption! -Fully-fledged: it has all the features of the big ones , at a lesser cost -Limited to no IT needed, which makes it easily accessible for SMEs -More than a CRM: upload & download functions, digital documents & templates, Sales Gamification App, great Dashboarding with Cliksense...

Minpunten:

Very little to say: project went smoothly and in a very short time frame, the Efficy team is very involved and responsive, in less than 2 months the Sales team adoption is already high. Waiting eagerly for the App!!!

Annelies
Marketing Director in België
Chemicaliën, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Overwogen alternatieven:

Efficient small to mid-size company CRM

4,0 11 maanden geleden

Opmerkingen: FLuid, simple to use, easy to configure.

Pluspunten:

Easy to deploy, many standard features that can be easily tweaked but not too many, very complete KPI module easy to deploy on your own.

Minpunten:

Not enough thought was put on multilingual environments (given that our software was developed in France before this company merged with Efficy).

Reactie Efficy

11 maanden geleden

Hi Annelies and thank you for your review Ease of deployment is one nice advantage of our solutions. And concerning multilingual features, I think you're speaking about INES CRM which wasn't completely multilingual, you're 100% right. For you to know, Efficy CRM is now available in 23 languages, even with non roman alphabets. Thanks again and see you soon ;-) The Efficy Team

Gerben
Gerben
Medewerker Verkoop Binnendienst in Nederland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

simpel to use, only somethings are not so logical

3,0 5 jaar geleden

Opmerkingen: faster in administration, to get information from the CRM,

Pluspunten:

- ist is fast, easy in dailly use, query is easy to use and the Efficy Designer is easy to use and you can make it to your one wishes. Good Customer Support

Minpunten:

- Retirement of persons - Not easy to change the lay out - linked task user - more companies fore one person - If you want to changes easy things but it is not standard then you have to pay

Mark
Project Manager in Nederland
Verpakkingen en verpakkingsmaterialen, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Efficy is more than just an application to use for CRM. Also able to improve business processes.

4,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: Knowledge.
Less independent from people / departments.
Increasing speed in commercial processes.
Mutual goals spread out through the company.
Output more professional.
Better developed marketing instrument.

Pluspunten:

The integration with your email programm. So this makes it extremely easy to store the most useful information about the companies you work with. Customers, suppliers, influencers, etc. Efficy is extremely flexible in connecting subjects (all kind of subjects) to each other in order to create a mutual insight in the matters you are dealing with. To store data is one thing, but to make information from that data is another one. Efficy enables you to extract and create views that you haven't been aware of before using Efficy. By using and defining the different opportunities, we have experienced that Efficy supports and improves different business processes. For instance a Project with different companies, and contacts, multiple internal Efficy users, requiring adequate documentation, can be well supported with different Efficy functionalities. Communication and sharing information is Always a difficult part of the working process, in all circumstances. Efficy is very helpful to close the circle.

Minpunten:

Efficy is very flexible, it often offers many different ways to receive your goal. This makes it sometimes difficult for users to explain the steps that have to be taken. If a user gets more experienced and has the confidence in using Efficy, this flexibility becomes an asset. We have focussed on one solution in our education programm. The faster learning users were asked to take notice of this in order to avoid confusion.

Didier
Managing Director in België
Schoolleiding, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Efficy CRM provides access to your contacts, actions, projects with a link to your agenda

5,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: To get all information needed in a single software.
It helped be get better organised.

Pluspunten:

Ready to use CRM with all functions included. I am giving Soft Skills training and I am working with a lot companies with different type of contact within the company (HR, project manager, Team manger, and workers). Efficy allows me to keep track of each action, meeting or training day thanks to the link and direct access to the action list and agenda. Furthermore it allows me to sort my activities within the Sales opportunity manager and the Project manger so that I can have a clear view on all my upcoming activities. I can access my database from anywhere using any king of devices (laptop, Ipad, cell phone). Not only my actual training types but the business (or private) interests of my contacts can be sorted in the Profile manager in order to send targeted emailing. There is no need to introduce too many data in the system as you can import your emails or send it directly from the application. All data can be exported in Excel, sorted directly on the screen (you can even design your own screen yourself thanks to the custom view editor). A powerful query system is also included to extract data as you wish.

Minpunten:

There are so many functionalities that you need someone to help you explore them all. It is sometime hard to know where to find the relevant information in order to use a more complex functionality.

Jean-Philippe
Project manager in Zwitserland
Vrije tijd, reizen en toerisme, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Much more than a CRM, it is a complete product to manage "knowledge" within your company

4,0 6 jaar geleden

Opmerkingen: - better communication within the company
- better process in place to manage information
- better sales activities

Pluspunten:

We have been implementing this tool in 2011. we have 5 different departments with 5 different needs and we have with Efficy to help our different needs. - amazing flexibility to customize your own process, fields, lookup etc... - very good presentation. "flat" design straight to the point. - good communication with the supplier to move forward your project. If you are looking for a tool that will support different specific needs from sharing information, dealing with sales needs, managing pool of pictures, you will make the right choice with this tool. We had also the possibility to "feed" more than 80% of our website with information coming directly from Efficy (text, pictures, profiles, etc..). Great tool

Minpunten:

The great flexibility is sometimes "challenging" in the sense that due to the fact that we can add so many features... sometimes it could disturbing for the users and for the project manager to follow.

Alejandro
Programme Executive in België
Management non-profit organisaties, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Great tool for team & task coordination

4,0 11 maanden geleden

Opmerkingen: Better functionality within the team, as tasks are very well distributed and there is an awareness of what everybody is working on.

Pluspunten:

The agenda is its most useful tool, which allows you to create, share and allocate different tasks across different colleagues. It is my preferred tool for task distribution within my team and beyond - allowing for outstanding micromanagement. It makes a very transparent and official gadget.

Minpunten:

The client profiles are a bit of a headache to create at first, as it does not seem very intuitive - f.ex., everything involving creating and editing links. It does improve with time, however. Having "Male" as a predetermined gender choice, thus creating a bias that is difficult to overcome if many profiles must be created in a short period of time (i.e. making it more difficult to pay attention to each time the gender is selected). Making the choice non-binary would also improve the tool overall.

Reactie Efficy

11 maanden geleden

Hola Alejandro, And thank you for your review. As you say, integration with Outlook for agenda and emails is super useful. Concerning your cons, thanks for giving us some feedback from the fields. Even if we're the first Efficy users, we can't think about everything. And I'll make sure our R&D teams get your comment on that. Co-creation is in our DNA. Thanks again The Efficy Team

Stephen
UK Manager in VK
Plastics en kunststoffen, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Good system - but frustrating automatic features slow down usage

4,0 11 maanden geleden

Opmerkingen: 4 out 5

Pluspunten:

On stop shop for managing all customer data , projects and sales leads.

Minpunten:

The crazy way it thinks you want to copy in numerous people for each task - and then have to physically de-select other users each time. Biggest issue is lack of effective cut and paste for UK addresses - post code comes before the end of the address necessitates too much typing when it could be automatically pasted in.

Reactie Efficy

11 maanden geleden

Thank you Stephen for your comment. I guess it will help a lot of people to make their choice. Concerning the manual work you do, have you ever thought about using the mass update feature when you're on a list of actions? I think it could make the trick and help you save much time. Thanks again and see you soon The Efficy Team

Radek
Marketing Specialist in Tsjechië
Vastgoed, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Marketing Specialist

4,0 11 maanden geleden

Pluspunten:

This software creates useful overview about sales process and tracking. Great options concerning data filtering.

Minpunten:

Sometimes there are many options possible and you have to learn how to operate the right way.

Reactie Efficy

11 maanden geleden

Hi Radek and thank you for your review. I see you've been using Efficy CRM for more than 2 years ow. You should be an expert now ;-) As you say, there are many features in our CRM. So possibilities are quite infinite. If, at some point, you're los, you can attend to one of our webinars. Just check our news section on the website and you'll see which topics we develop. https://www.efficy.com/news-type/webinars/ See you online then ;-) Thanks again! The Efficy Team

Riham
Assistante Commerciale in Frankrijk
Voedselproductie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Ines CRM

3,0 11 maanden geleden

Pluspunten:

a database were one team can have access to information simultaneously

Minpunten:

I cannot really precisely say because I have not had a proper formation to learn how to use it but i would love to in the near future

Reactie Efficy

11 maanden geleden

Hi Riham and thank you for your review Nice to read that you're starting to work on one of our solutions. Concerning training, you can ask for a training to our team. Indeed, it's always nice to come back to the roots and basics. See you The Efficy team

Denis
dirigeant in Frankrijk
Groothandel, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Bien avec des progrès à réaliser

4,0 11 maanden geleden

Opmerkingen: Le partage d'information est très utile, mais le paramétrage de qui a le droit de voir quoi n'est pas si simple.

Pluspunten:

Suivi des devis, des affaires. Permet de savoir où l'on en est sur chaque dossier.

Minpunten:

les fonctionnalités e-mails, très loin de la référence "outlook". Le plugin outlook ne permet pas d'associer des dossiers, des affaires aux emails. Pas de gestion de référence produit du fournisseur.

Reactie Efficy

11 maanden geleden

Merci Denis pour cette review !! Chez Efficy, nous appliquons l'amélioration continue. Comment faire autrement ? Donc, merci encore pour ce commentaire. Cela nous aide à nous améliorer. Je vais transmettre aux équipes R&D pour qu'elles tiennent compte de vos remarques pour leurs prochains développement. N'hésitez pas à me donner plus de détails, ce sera transmis. Voici mon adresse [email protected] À bientôt L'équipe Efficy

Blandine
Chargée de mission SI in Frankrijk
Overheidsadministratie, 1.001-5.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Une éditique qui n'a pas évolué depuis trop longtemps

4,0 11 maanden geleden

Pluspunten:

L'articulation en modules L'adaptation aux mode opératoires différents selon les sites d'exploitation La personnalisation des affichages

Minpunten:

L'éditique n'a pas évolué depuis longtemps, et a même connu des régressions lors de notre migration en 2020 : perte de la fonctionnalité de conditionnement en particulier. Des bugs longs à corriger. L'accès à la programmation relativement difficile.

Reactie Efficy

11 maanden geleden

Merci Blandine pour cette review Je vois que vous êtes une utilisatrice de longue date et ça fait plaisir de lire cela !! Pour l'éditique, je vais regarder ça de mon côté, n'hésitez pas à me contacter en direct afin que nous regardions ensemble ce qu'il est nécessaire de faire. Voici mon adresse [email protected] À bientôt Blandine L'équipe Efficy

Maël
Technical Leader in Frankrijk
Informatietechnologie en -diensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Très customisable

4,0 11 maanden geleden

Pluspunten:

Efficy Corporate est un CRM très customisable, à la fois par paramétrage (sans connaissances techniques) mais également au travers de développements supplémentaires. De plus, l'auto-hébergement est possible et donc assure que les données client restent dans le SI

Minpunten:

Certaines fonctionnalités sont un peu vieillissantes et parfois mal documentées

Reactie Efficy

11 maanden geleden

Salut Maël, et merci pour ce commentaire. Effectivement, les possibilités de customization de nos solutions sont un point fort hyper important. Cela nous permet de coller au maximum aux besoins de nos clients. Pour la documentation, je vais revenir vers vous pour en savoir plus. Ce sera très utile pour les prochaines versions ;-) À bientôt L'équipe Efficy

Claire
Conseiller in België
Informatiediensten, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Pratique

4,0 11 maanden geleden

Opmerkingen: Efficy permet de communiquer, entre collègues, des informations sur nos clients avec un gain de temps considérable. Il y a un réel suivi. Tout a été pensé pour faciliter la gestion journalière de l'entreprise.

Pluspunten:

L'application est très utile et très complète, rappel des tâches, suivi client, agenda, listes complètes,...

Minpunten:

Il est parfois difficile pour certains utilisateurs de créer des listes de sélection.

Reactie Efficy

11 maanden geleden

Bonjour Claire et merci pour ce commentaire Ravie de voir que cela vous aide dans votre vie quotidienne !!! Pour info, nous organisons régulièrement des webinars à destination de nos clients pour les aider dans leur utilisation pratique de nos solutions. Je ne saurai que trop vous recommander de leur faire suivre les infos... Ils peuvent suivre nos événements sur cette page https://www.efficy.com/fr/news-type/webinars-fr/ à bientôt, en ligne L'équipe Efficy

Tanguy
Ingénieur Avant Vente in Frankrijk
Telecommunicatie, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

CRM efficace

5,0 11 maanden geleden

Opmerkingen: Organisation des informations et mis à dispo pour tous les acteurs de l'entreprise.

Pluspunten:

La possibilité de personnaliser facilement les champs. Les requêtes puissantes.

Minpunten:

La partie mobile n'est pas assez avancée (pas de photos en PJ d'un historique).

Reactie Efficy

11 maanden geleden

Bonjour Tanguy Et merci pour ce beau commentaire. Ca fera plaisir aux equipes de lire de tels retours !! Concernant votre remarque sur la version mobile, je transfere a notre R&D, ils sont en train de travailler sur la prochaine version et de tels retours peuvent leur etre tres utiles. a bientot L'equipe Efficy

Gita
Consultante in Frankrijk
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

CRM facile à prendre en main

4,0 11 maanden geleden

Opmerkingen: Gain de temps et d'argent.

Pluspunten:

Facile à prendre en main. Très personnalisable.

Minpunten:

Quelques bugs. Le support à généralement du mal à comprendre et corriger les bugs.

Reactie Efficy

11 maanden geleden

Bonjour Gita et merci pour ce commentaire !!! Personnalisation et simplicité d'usage sont des concepts qui nous tiennent à coeur et on est ravi de voir que c'est bien reçu sur le terrain. Pour le support, je suis désolée de lire ce que vous écrivez. Nous allons voir comment améliorer votre situation à l'avenir. Je me permettrai de revenir vers vous directement pour en savoir plus. à bientôt L'équipe Efficy