Gemiddelde scores
-
In totaal4 /5
-
Gebruiksgemak3 /5
-
Klantenservice4 /5
Over OneDesk
De software van OneDesk combineert helpdeskbeheer en projectmanagement in één toepassing. Beheer tickets en projecten van klanten in één app.
Meer informatie over OneDesk4 reviews worden weergegeven
Bobby K.
-
Totaalscore4 /5
-
Gebruiksgemak3 /5
-
Functies en functionaliteit4 /5
-
Klantenondersteuning4 /5
-
Waar voor je geld4 /5
-
Waarschijnlijkheid van aanbevelingZonder beoordeling
- Bron van de reviewer
- Bron: GetApp
- Beoordeeld op 8-5-2017
- Bron van de reviewer
- Bron: GetApp
- Beoordeeld op 8-5-2017
Rakesh S.
-
Totaalscore4 /5
-
GebruiksgemakZonder beoordeling
-
Functies en functionaliteitZonder beoordeling
-
KlantenondersteuningZonder beoordeling
-
Waar voor je geldZonder beoordeling
-
Waarschijnlijkheid van aanbevelingZonder beoordeling
- Bron van de reviewer
- Bron: GetApp
- Beoordeeld op 4-5-2011
"Good solution to combine voice of the customer with product management"
Opmerkingen: It helps you translate customer requirements into actionable and intelligent criteria for products. What’s more you can integrate feedback into your requirements and iterate successively. One of the most interesting case scenarios that I could think of was that of this product as a historical repository of customer conversations and requirements for a typical product evolution. The possibilities, then, are endless. Full user review at http://www.getapp.com/blog/product-management-software-review-listening-to-your-customer-through-featureset/
Pluspunten: For a first-time user of the product, I thought support was excellent
- Bron van de reviewer
- Bron: GetApp
- Beoordeeld op 4-5-2011