Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Nederland Lokaal product

Findmyshift reviews

4,6 (1.015) Schrijf een review! Nederland Lokaal product

Over Findmyshift

Creëer en deel personeelsplanningen overal en op elk moment in elke browser. De planner met slepen en neerzetten werkt net zo eenvoudig als een spreadsheet.

Meer informatie over Findmyshift

Pluspunten:

Easy to navigate and the app is very useful for the entire team.

Minpunten:

At a company where I have to get authorisation and wait to use a company card to pay for an extension, it becomes a hassle.

Beoordelingen van Findmyshift

Gemiddelde score

Gebruiksgemak
4,5
Klantenservice
4,4
Functies
4,4
Prijs-kwaliteitverhouding
4,5

Waarschijnlijkheid van aanbeveling

8,7/10

Findmyshift heeft een totaalscore van 4,6 van 5 sterren op basis van 1.015 gebruikersreviews op Capterra.

Heb je Findmyshift eerder gebruikt?

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Reviews filteren (1.015)

Elly
bedrijfsleider in België
Architectuur en planning, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Gemakkelijk hanteerbare software voor een transparante en gebruiksvriendelijke planningstool

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: Onze sector (archeologie) is afhankelijk van enerzijds de bouwsector en anderzijds het weer. Dikwijls moeten we dagelijks de planning aanpassen om ervoor te zorgen dat projecten door kunnen gaan, of als projecten even stil komen te liggen. findmyshift is een uitstekende tool om dat te kunnen doen én ervoor te zorgen dat alle medewerkers continu inzichtelijk hebben waar zij ingepland zijn.

Pluspunten:

eenvoudig aanpasbaar, gebruiksvriendelijk, gemakkelijke app

Minpunten:

sorry, na 2 jaar gebruik nog niets tegengekomen... Voor ons bedrijf is dit een zeer goede tool

Jor
administratie in Nederland
Beveiliging en opsporing, 501-1.000 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Simpel in het gebruik

4,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Over het algemeen ben ik tevreden en maak dagelijks gebruik van deze software

Pluspunten:

Simpel in het gebruik Gratis om te testen en voor kleine bedrijven betaalbare software

Minpunten:

Soms verspringt het rooster als er veel man op 1 dag ingepland staan Max 500 users zonder maatwerk (ik heb net wat meer gebruikers)

Maarten
zaakvoerder in België
Bouwmaterialen, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Findmyshift

4,0 vorig jaar

Opmerkingen: Een handig overzicht in verlof dagen. Een opvolging van ziekte dag en een overzichtelijke planning van de uurrooster is zeer handig. Ook het aanvragen van verlof in de app door de personeelsleden is een handig feature.

Pluspunten:

Een mooi overzicht van planning en verlofdagen van onze werknemers.

Minpunten:

Het inplannen van een kort verlof is niet handig. Een halve dag of 1u verlof is moeilijk te registreren.

Yentl
Administratief bediende in België
Bouw, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Best tevreden

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Deze software is zeer dynamisch en vlot te gebruiken. ook handig dat er 'rollen' toe te wijzen zijn aan de gebruikers.

Minpunten:

Het bewerken van de kleuren en lettertypes kan vlotter. Ook het bij voorbeeld "doorslepen" van activiteiten zou handiger zijn gezien veel blijft terugkomen binnen ons bedrijf.

Gerrit
Bedrijfsleider in Nederland
Vrije tijd, reizen en toerisme, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Goede hulp bij het plannen van personeel!

5,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

Het gemak, werkt van beide kanten echt top.

Minpunten:

Nergens negatieve punten wat mij betreft.

Ilona
teamleidster in Nederland
Horeca, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Makkelijk in het gebuik

5,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Wij zijn erg tevreden

Pluspunten:

Programma is gebruiksvriendelijk, voor planner als ook voor personeel. Heeft erg veel functies waardoor een juiste administratie is bij te houden op een makkelijke manier. Voor personeel is het praktisch in gebruik. Zij kunnen makkelijk eigen voorkeuren aangeven.

Minpunten:

Het schakelen tussen planning en overzicht van uren is wat tijdrovend wanneer er tussentijdse aanpassingen gedaan moeten worden.

Alex
bedrijfsleider in Nederland
Horeca, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Eenvoudig te gebruiken groot in gemak

5,0 2 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: zeer eenvoudig te gebruiken en zeer gebruikvriendelijk

Pluspunten:

minder loze personeelsuren, minder tijd kwijt aan inroosteren

Minpunten:

geen implantatie met cao regelgeving met betrekking op inzet uren

Jan
Directeur in Nederland
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Handig en niet te duur

5,0 vorig jaar

Pluspunten:

De prikklok is heel eenvoudig in gebruik .

Minpunten:

Ik gebruik alleen het kloksysteem, maar ik moet voor alles betalen

Ceyda
Directeur in Nederland
Beveiliging en opsporing, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Revieuw 2022

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: Heel postief

Pluspunten:

Makkelijk in omgang, snel toegang en makkelijk uit te leggen.

Minpunten:

Functies, mogelijkheden en diverse andere kleine dingen als reageren.

Sylvester
eigenaar in Nederland
Horeca, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Heel makkelijk te gebruiken

5,0 2 jaar geleden

Pluspunten:

Deze app is erg overzichtelijk en fijn te gebruiken voor de medewerkers.

Minpunten:

Op het moment ben ik nog niks tegengekomen.

Christine
eigenaar in Nederland
Levensmiddelen- en drankenindustrie, 2-10 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Findmyshift meer dan alleen voor roosterplanning

4,0 2 jaar geleden

Opmerkingen: wij gebruiken findmyshift om blokken van vaste werkzaamheden aan medewerkers toe te wijzen, geeft erg veel rust bij de weekplanning

Pluspunten:

schuiven met diensten door slepen over het scherm is erg prettig

Minpunten:

dashboard is wennen bij switchen tussen sjabloon en planning

Monika
eigenaar in Nederland
Recreatieve faciliteiten en diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Over het algemeen ben ik tevreden

4,0 6 maanden geleden

Pluspunten:

Fijn dat de medewerkers een eigen app krijgen waarbij een klokfunctie is geïntegreerd.

Minpunten:

Niet gebruiksvriendelijk. Veel zoeken en weinig opties.

Bianca
Hoofd horeca in Nederland
Horeca, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Horecaplanning

3,0 vorig jaar

Opmerkingen: Zichtbaarheid voor iedereen van de diensten en aanwezigen

Pluspunten:

Makkelijk te implementeren, makkelijk te vullen en makkelijk/ goed (24/7) bereikbaar voor iedereen

Minpunten:

Geen overzicht met namen op de diensten; alleen aantallenGeen mogelijkheid om afmeldingen te voorkomen op het laatste moment

Mathieu
Mathieu
CEO in Zwitserland
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Restaurants, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Great tool to plan your shift for your team

5,0 3 jaar geleden

Pluspunten:

Easy to plan shift, easy to see your shift and your team can clock in clock out in 1 go

Minpunten:

You can not change your shift on mobile, you can only see it

Dylan
Medical Services Operations Manager in Australië
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Medical Services - Reveiw

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Excellent system and enjoy using findmyshift.

Pluspunten:

more efficient the excel spreadsheets, plus has excel functionality. Shift reminders are very helpful and useful. Staff management and schedueling.

Minpunten:

unable to add phone numbers or other details when adding staff members. Limited number of staff that can be added. Printing sizes cannot be adjusted which can affect scale for print out versions.

Pal
HR manager in Hongarije
E-learning, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Great value for price

3,0 2 maanden geleden Nieuw

Opmerkingen: Good for the purpose we are using, but very difficult to integrate other administrative services. You need multiple softwares to do an HR admin.

Pluspunten:

A relatively easy to use employee management and scheduling solution for a reasonable price. Ideal for small remote teams and for office environment.

Minpunten:

Outdated platform design, some features are challenging to use. It is costly to use for multiple departments of the same company. No API connection to my understanding and no mobile access which makes it impossible to adapt in non-office like environment. Some reporting features missing, others are not useful for remote operations.

Gurpreet
Partner in Canada
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Good software overall but not getting regular updates

5,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Great product minimum issues, but UI is old and new features non existant.

Pluspunten:

Familiarity, solves 80% of my issues. We use time clock, scheduling, time off management, and some basic reporting.

Minpunten:

No regular updates, we have been on this system for 4 years and now it has started to look old compared to more contemporary softwares.

Peter
Director of Clinical and Commercial Services. in VK
Ziekenhuis- en gezondheidszorgbranche, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Remote clinical team management

5,0 3 weken geleden Nieuw

Opmerkingen: Very positive as it enables rapid adjustment and excellent visibility to staff and management.

Pluspunten:

Ease of use and ability to make and communicate real time adjustments.

Minpunten:

No issues to be honest - the real time access and ability to cut and paste meets our requirements.

ARUL
Director in VK
Gezondheid, wellness en fitness, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1-5 maanden
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

Very user friendly software

5,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

Very intuitive and easy to navigate Able to educate the staff very easily !

Minpunten:

The Annual leave management should e better. It doesnt reconcile or display well , other software does it better

Tom
Senior Manager, IT in Hongkong
Diergeneeskunde, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Instant Staff Scheduling for all in a single platform

5,0 vorige maand Nieuw

Pluspunten:

Everyone can access his or her rosters in real time. Ability to request changes and apply leaves as well as supervisors to plan staff scheduling.

Minpunten:

The initial setup is a bit confusing when understanding of the rota and timesheets. Work efficiency will be increased once get familiar with the UI and logic.

Sam
Office Manager in VK
Gezondheid, wellness en fitness, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Great, simple, intuitive product.

5,0 vorige maand Nieuw

Opmerkingen: Very user friendly for the staff who use the app. Transition from a paperbased system to an electronic system was very easy. The reports function is useful and being able to export everything to a CSV is very useful for management.

Pluspunten:

Being able to import data such as staff details. Customisation of staff fields. Flexible and customisable security options.

Minpunten:

Holiday hours not included in weekly/daily totals. Overlap of time off with shifts can cause problems. Needs a custom rate for Holiday hours rather than picking up the rate from the Rate Exceptions list.

Brittany
Aquatic Trainer in Nieuw-Zeeland
Recreatieve faciliteiten en diensten, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Moana Pool

4,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

Customisability and the ability for staff to see their schedules. And that we can easily change shifts for flexibility as we often have changes

Minpunten:

We would like to be able to separate departments a bit better. it is nice that we can put the facility under their shift. but for ease of access, it'd be nice to be able to separate staff into separate lists so separate team leaders can see their staff in a concise list. but some staff work in multiple departments

Nicky
Nicky
Managing Director in VK
Geverifieerde LinkedIn-gebruiker
Detailhandel, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 2+ jaar
Bron van de reviewer

Reliable, cost-effective rota planning tool

4,0 2 maanden geleden Nieuw

Pluspunten:

Simple to use and cost effective scheduler that can be accessed from any device.

Minpunten:

Can be somewhat time consuming - universal shift updates would be useful.

Jennifer
Logistics Coordinator in VS
Logistiek en toeleveringsketen, 201-500 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Eerder overwogen alternatieven:

The easiest, most convenient real time scheduler

5,0 vorig jaar

Opmerkingen: We were using Excel which was hard to set up in a visually pleasing and functional way. With FMS, all I have to do is fill in the schedule, publish and send it off through one easy platform

Pluspunten:

Probably the way copy, cut and paste work just like Excel. Another favorite is how I can filter by departments and it groups employees together based on their job functions. That makes it so easy to use!

Minpunten:

I don't like hitting the back button when I'm looking at 10 weeks at a time because all I really wanted to see was last week and it throws you all the way back to the beginning of the last 20 weeks

Julie
Managing Director in VK
Facilitaire diensten, 11-50 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 6-12 maanden
Bron van de reviewer

Easiest system to use and set up

5,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: Easy to use and set up.
Not tied into long contracts for a system that does not work for us (this is an issue we have had in the past).
Employees find it easy to use from their phones.

Pluspunten:

Online tutorials are good but you need to set the time aside to work through as they can be long winded. Easy to set up locations, employees and the copy and paste facilities are excellent. What use to take at least two days to complete now takes half a day. Like the ability to see multiple weeks alongside each other. Client decides how long they want to use the system for rather than being tied into software agreements that do not work for the client.

Minpunten:

Find it over complicated to set the client charge out rate so cannot use the reports as we would like.

Reactie Findmyshift B.V.

4 jaar geleden

Thanks for the review, Julie!