Over VIZOR IT Asset Management

Uitgebreide helpdeskprobleemvolging voor het leveren van volledige IT-ondersteuning voor eindgebruikers en klanten.

Meer informatie over VIZOR IT Asset Management

Pluspunten:

Niet beschikbaar

Minpunten:

Niet beschikbaar

Beoordelingen van VIZOR IT Asset Management

Gemiddelde score

Gebruiksgemak
3,0
Klantenservice
5,0
Functies
4,0
Waar voor je geld
4,0

Waarschijnlijkheid van aanbeveling

8/10

VIZOR IT Asset Management heeft een totaalscore van 4 van 5 sterren op basis van 1 gebruikersreviews op Capterra.

Reviews filteren (1)

Productscore

Productscore

Landen

Landen

Gebruik

Sorteren op

Heb je VIZOR IT Asset Management eerder gebruikt?

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Reviews filteren (1)

Ludwig W.
Technology Executive in België
Computersoftware, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: Gratis proef
Bron van de reviewer

ITSM Evaluation of Vizor Helpdesk

4,0 4 jaar geleden

Opmerkingen: During our ITSM product evaluation this product ended up in the top-3, but eventually a different solution was chosen by our team. Anyhow a very valuable ITSM solution.

Pluspunten:

List of strong points: Deep search and combining of search criteria. Very simple and compact user interface, not too fancy, just what it needs to be. Tree of smart drop down levels. Automatic reply by email from the system. Knowledge base for incident resolution. Possibility to link to sharepoint and oneNote. extensive list of reports.

Minpunten:

It is not always very clear what is standard and what can be done via integration services from the Vizor company.