Over Kindly

Met Kindly kunnen merken uitzonderlijke klantervaringen bouwen die de online verkoop stimuleren en de klanttevredenheid verbeteren.

Meer informatie over Kindly

Pluspunten:

Niet beschikbaar

Minpunten:

Niet beschikbaar

Beoordelingen van Kindly

Gemiddelde score

Gebruiksgemak
4,0
Klantenservice
Functies
4,0
Waar voor je geld

Waarschijnlijkheid van aanbeveling

8/10

Kindly heeft een totaalscore van 4 van 5 sterren op basis van 1 gebruikersreviews op Capterra.

Reviews filteren (1)

Productscore

Productscore

Landen

Landen

Gebruik

Sorteren op

Heb je Kindly eerder gebruikt?

Deel je ervaringen met andere softwarekopers.

Reviews filteren (1)

Anette
Business Developer in Noorwegen
Logistiek en toeleveringsketen, 51-200 werknemers
Heeft de software gebruikt voor: 1+ jaar
Bron van de reviewer

Our Kindly chatbot is great

4,0 10 maanden geleden

Pluspunten:

We chose Kindly as our Chatbot provider for their excellent language technology and their easy intergration. They were hands-on when building the chatbot, and helped us get it up and running in just four weeks! The chatbot now plays a vital role in our customer support, and allows us to help our users 24 hours a day.

Minpunten:

When we went live with the chatbot we wanted a lot more data on how the chatbot was doing. This was not accessible to us, but Kindly is a fast growing company and they continue to come up new features and better data tracking.