Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

ERP-systemen voor Windows

Nederland Lokale producten weergeven

146 resultaten

Nederland Lokaal product
Verlaag de administratieve druk met de geïntegreerde ERP Software van AFAS. Zo kan jij je richten op de kerntaken van jouw organisatie! Meer informatie over AFAS Software
Met de software van AFAS automatiseer en optimaliseer je alle administratieve processen. Zo bespaar je geld, energie én tijd. En dat creëert ruimte voor meer kwaliteit. AFAS Software is een familiebedrijf uit Nederland. Een beetje gek, een tikkeltje eigenwijs, maar vooral vol passie als het gaat om klanten en het inspireren van ondernemers. We ontwikkelen innovatieve softwareproducten voor de zakelijke markt en nemen daarbij graag onze maatschappelijke verantwoordelijkheid. Meer informatie over AFAS Software

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Rootstock Manufacturing ERP is ontworpen voor middelgrote discrete fabrikanten en supply chain-organisaties: krijg een 360°-beeld van je bedrijf. Meer informatie over Rootstock Manufacturing ERP
Sinds de oprichting in 2008 is Rootstock Software een wereldwijde marktleider in ERP-oplossingen voor productie en cloud. De oplossing is speciaal ontworpen voor middelgrote fabrikanten en supply chain-organisaties die digitaal willen transformeren. Het platform kan worden afgestemd op je processen en mensen voor een hogere productiviteit. Rootstock Manufacturing ERP geeft je 360° zichtbaarheid, zowel intern op al je klantinformatie als extern om je hele toeleveringsketen te controleren. Meer informatie over Rootstock Manufacturing ERP

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Nederland Lokaal product
Gripp is bedrijfssoftware voor bureaus en zakelijke dienstverleners. Gripp bevat o.a. uren, planning, CRM, projecten, rapportages, offertes, facturatie en meer! Meer informatie over Gripp
Gripp is een softwarebedrijf dat zich met name richt op bureaus en zakelijke dienstverleners. Met ruim 2200 klanten en zo'n 16.000 dagelijkse gebruikers helpen we onze klanten iedere dag opnieuw met het stroomlijnen van processen door middel van onze alles-in-1 software. Bij deze processen kun je o.a. denken aan planning, uren, het opmaken van offertes, het uitsturen van facturen en het maken van rapportages. Dankzij onze focus op bureaus en zakelijke dienstverleners en onze ervaring met soortgelijke bedrijven zijn we in staat om gericht mee te denken op het gebied van specifieke implementaties, inrichtingen en andere dienstverleningen. Meer informatie over Gripp

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Asana voor middelenplanning. Voer eenvoudig je bedrijfsbrede strategieën uit met Asana, zelfs wanneer prioriteiten verschuiven. Meer informatie over Asana
Met Asana kan je het werk van teams op grote schaal orkestreren, van dagelijkse taken tot strategische cross-functional initiatieven. Asana is het enige werkbeheerplatform dat doelen omzet in actie en silo's tussen teams afbreekt. Meer dan 135.000 betalende klanten en miljoenen gratis organisaties in 190 landen vertrouwen op Asana om alles te beheren, van bedrijfsdoelstellingen tot digitale transformatie tot productlanceringen en marketingcampagnes. Meer informatie over Asana

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Verspil geen tijd meer aan facturatie. Billit automatiseert jouw facturatieproces van offerte tot herinnering. Verstuur je facturen veilig via Peppol. Meer informatie over Billit
Billit is een digitale facturatieoplossing die je helpt je facturen snel en veilig te maken en te versturen via Peppol. Met Billit bespaar je tijd en geld, vermijd je fouten, en houd je je financiën in de gaten. Billit heeft veel functies om je facturatie te vereenvoudigen, zoals: - Documenten maken en versturen met een paar klikken - Bonnetjes scannen en uploaden met de app - Uitgaven automatisch verwerken - Bank koppelen en cashflow en betalingen volgen - Automatische herinneringen - 70+ Integraties op maat - Connecteer je accountant - Helppagina’s en ondersteuning Probeer Billit 15 dagen gratis uit en maak meer tijd voor je bedrijf. Meer informatie over Billit

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit. Meer informatie over QuickBooks Desktop Enterprise

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Gebruik monday.com Work OS om je enterprise resource planning te centraliseren en te beheren, teamwerk te verbeteren en meer gedaan te krijgen - allemaal op één plek.
Gebruik monday.com Work OS om je enterprise resource planning te vereenvoudigen en te centraliseren, teamwerk te verbeteren en meer gedaan te krijgen. Dit aanpasbare platform voor werk- en projectmanagement zonder code biedt slimme functies zoals tijdbesparende automatiseringen, integraties met meer dan 40 apps, gebruiksvriendelijke borden die real-time samenwerking mogelijk maken, en visuele dashboards om de voortgang en resultaten bij te houden. Organiseer en beheer budgetten, resources, informatie, workflows en meer - allemaal op één plek. Meer informatie over monday.com

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Wrike is software voor enterprise resource planning met Gantt-diagrammen, dashboards, rapportage, urenregistratie en geavanceerde beveiliging.
Wrike is software voor enterprise resource planning die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Verbeter de enterprise resource planning van je onderneming met middelenbeheer en -toewijzing, prestatierapporten, Gantt-diagrammen, urenregistratie, werklastoverzichten en bedrijfsbrede zichtbaarheid, allemaal op één plek. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te versnellen. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
ECi JobBOSS biedt de noodzakelijke zakelijke softwaretools die je nodig hebt om je winkel efficiënt, productief en winstgevend te houden.
ECi JobBOSS is taakgebaseerde software voor werkplaatsbeheer die speciaal is ontworpen voor fabrikanten die op maat en in gemengde modus werken; het is een geïntegreerde quote-to-cash-oplossing die volledige zichtbaarheid en controle over een productiebedrijf biedt. Elke optie is beschikbaar als cloud- of on-premise software en biedt flexibele tariefmodellen en maandelijkse abonnementen, zodat je de juiste oplossing voor je bedrijf kunt kiezen. Nieuwe ECi JobBOSS 2018-dashboards tonen de bedrijfskritieke informatie in realtime. Meer informatie over JobBOSS²

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Teamwork maakt werkmanagementtoepassingen voor teams van elke omvang en uit elke sector, zodat je efficiënter, georganiseerd en tevreden kunt werken.
Software voor werk- en projectmanagement die interne teams en bureaus helpt bij het verbeteren van de samenwerking, zichtbaarheid, verantwoording en uiteindelijk de resultaten. Teamwork heeft alle functies die je nodig hebt om effectief samen te werken, communicatie te vereenvoudigen en projectinformatie te centraliseren, om projectmanagement sneller en efficiënter te maken. Gebruik Teamwork om alles te beheren, van het leveren van klantprojecten en het uitvoeren van marketingcampagnes tot sprintplanning en nieuwe website-ontwerpen. Meer informatie over Teamwork.com

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
De populairste gratis online ERP die door meer dan 12 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Cloudgebaseerde, mobiele en open source-versies beschikbaar.
Als je op zoek bent naar een gratis online ERP, heb je zojuist de beste gratis online ERP gevonden. Maak kennis met Bitrix24. In tegenstelling tot andere gratis open source ERP-oplossingen die uren in beslag nemen om te installeren en weken om volledig te implementeren, is Bitrix24 al binnen slechts 30 seconden klaar voor gebruik in de cloud. Geen zorgen, dit platform heeft ook een lokale versie van Bitrix24 met toegang tot open source-code die je ook op je server kunt installeren. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo is geheel aanpasbare, volledig geïntegreerde alles-in-één open-source software boordevol honderden vakkundig ontworpen zakelijke toepassingen. Odoo biedt alles wat een bedrijf nodig heeft om efficiënt te werken, zoals CRM, verkoop, project, productie, voorraad en boekhouding. Odoo is op maat gemaakt om bedrijven van elke omvang of elk budget te helpen groeien met een breed scala aan efficiënte, gebruiksvriendelijke bedrijfsoplossingen. Meer informatie over Odoo

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren. Meer informatie over Cin7 Core

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Uitgeroepen tot meest toonaangevende projectmanagementoplossing door Gartner. "Mavenlink is mijn go-to voor projectmanagement" - Forbes
Mavenlink transformeert je bedrijf door projectmanagement, samenwerking, urenregistratie, beheer van middelen en projectfinanciën samen te brengen op één plek. Gebruikers ervaren een betere operationele uitvoering, grotere bedrijfsflexibiliteit en verbeterde financiële prestaties. Met Mavenlink krijgt je team de inzichten die ze nodig hebben om projecten voorspelbaarder en winstgevender te leveren. Uitgeroepen tot meest toonaangevende projectmanagementoplossing door Gartner. "Mavenlink is mijn go-to voor projectmanagement" - Forbes Meer informatie over Kantata

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Cin7 biedt voorraadbeheer en automatisering van bestellingen en productie tot het magazijn/3PL tot elk B2B-/B2C-verkoopkanaal dat je gebruikt.
Cin7 is het geautomatiseerde platform voor voorraadbeheer voor merken die hun omzet verhogen tot meer dan $ 1 miljoen. Cin7 synchroniseert hun voorraad met verkoop en bestellingen op elk fysiek en online verkoopkanaal en automatiseert de bestelprocessen voor grotere efficiëntie. Merken die producten verkopen of distribueren, gebruiken Cin7 om de kosten laag te houden, de marges en cashflow hoog te houden en de voorraad op het juiste niveau te houden. Opmerking: Cin7 is niet geschikt voor vermogensbeheer. Meer informatie over Cin7 Omni

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie. Meer informatie over Deltek Vision

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprincipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer. Meer informatie over SAP S/4HANA Cloud

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat.
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat. Voorraad- en orderbeheer in realtime. KENMERKEN: Opnieuw bestellen.Orderverwerking.Cloudlabels afdrukken.Voorraad volgen (streepjescode, series, partij).Meerdere UOM's. Meerdere magazijnen.Meerdere valuta's.Meertalige interface.Samengestelde producten(stuklijsten, kits, variabele items). Beheer op gebruikersniveau.Geïntegreerde facturatie- en inkoopmodule.Ondersteunt productie. Meer informatie over ERPAG

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten.
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten. Financiële informatie, supply chain, rapportage, analyse en samenwerking maken allemaal deel uit van de mobielvriendelijke oplossing. Financiële processen binnen het systeem zijn ontworpen om automatisch niet-geregistreerde transacties te detecteren, fouten en discrepanties te vinden, documentcorrecties te maken en bankafschriften en boeken af te stemmen. Meer informatie over Sage 100

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
SAP Business One is een compleet geïntegreerde business management oplossing voor het KMO die u volledig inzicht en controle geeft.
Met de SAP® Business One applicatie beheert u op betaalbare wijze uw hele bedrijfsvoering – van boekhouding en financiën, inkoop, voorraadbeheer, verkoop- en klantenadministratie, projectmanagement tot bedrijfsprocessen en personeelszaken. Met SAP Business One stroomlijnt u uw bedrijfsprocessen en krijgt u beter inzicht in uw bedrijfsvoering. Zo kunt u op basis van realtime informatie snel beslissingen nemen die u ondersteunen om winstgevende groei te realiseren. Meer informatie over SAP Business One

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Betrouwbare, realtime uitgebreide ERP-software met lean en agile functionaliteit die speciaal is ontwikkeld voor middelgrote productiebedrijven
IQMS Manufacturing ERP-software biedt discrete en procesproducenten een enkele oplossing voor het beheren en bewaken van het volledige productieproces. De uitgebreide oplossing zorgt voor een modulaire en schaalbare aanpak en elimineert datasilo's. IQMS ERP verhoogt de zichtbaarheid en efficiëntie tussen afdelingen met een compleet realtime productie-, boekhoud- en supply chain-systeem dat kwaliteit, EDI, WMS, MRP (Material Resource Planning), productie-/procesbewaking en meer omvat. Meer informatie over DELMIAworks

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
ERP-tool die bedrijfsgroei mogelijk maakt door middel van correctiemogelijkheden en foutopsporing.
ERP-tool die bedrijfsgroei mogelijk maakt door middel van correctiemogelijkheden en foutopsporing. Meer informatie over TallyPrime

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Toonaangevende oplossingen voor projectboekhouding, arbeidsbeheer, productie en bedrijfsinformatie.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de efficiëntie te verhogen en de winstgevendheid te verbeteren. Het werd speciaal gebouwd voor overheidscontractanten, is door duizenden overheidscontractanten ingevoerd en heeft het vertrouwen verdiend van federale instellingen en hun accountants. Meer informatie over Deltek Costpoint

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer