Nederland Lokale producten weergeven
84 resultaten
Nederland Lokaal product
Gripp is bedrijfssoftware voor bureaus en zakelijke dienstverleners. Gripp bevat o.a. uren, planning, CRM, projecten, rapportages, offertes, facturatie en meer! Meer informatie over Gripp
Gripp is een softwarebedrijf dat zich met name richt op bureaus en zakelijke dienstverleners. Met ruim 2000 klanten en zo'n 14.000 dagelijkse gebruikers helpen we onze klanten iedere dag opnieuw met het stroomlijnen van processen door middel van onze alles-in-1 software. Bij deze processen kun je o.a. denken aan planning, uren, het opmaken van offertes, het uitsturen van facturen en het maken van rapportages. Dankzij onze focus op bureaus en zakelijke dienstverleners en onze ervaring met soortgelijke bedrijven zijn we in staat om gericht mee te denken op het gebied van specifieke implementaties, inrichtingen en andere dienstverleningen. Meer informatie over Gripp

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Gebruik monday.com Work OS om je enterprise resource planning te centraliseren en te beheren, teamwerk te verbeteren en meer gedaan te krijgen - allemaal op één plek. Meer informatie over monday.com
Gebruik monday.com Work OS om je enterprise resource planning te vereenvoudigen en te centraliseren, teamwerk te verbeteren en meer gedaan te krijgen. Dit aanpasbare platform voor werk- en projectmanagement zonder code biedt slimme functies zoals tijdbesparende automatiseringen, integraties met meer dan 40 apps, gebruiksvriendelijke borden die real-time samenwerking mogelijk maken, en visuele dashboards om de voortgang en resultaten bij te houden. Organiseer en beheer budgetten, resources, informatie, workflows en meer - allemaal op één plek. Meer informatie over monday.com

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
De populairste gratis online ERP die door meer dan 4 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Cloudgebaseerde, mobiele en open source-versies beschikbaar. Meer informatie over Bitrix24
Als je op zoek bent naar een gratis online ERP, heb je zojuist de beste gratis online ERP gevonden. Maak kennis met Bitrix24. In tegenstelling tot andere gratis open source ERP-oplossingen die uren in beslag nemen om te installeren en weken om volledig te implementeren, is Bitrix24 al binnen slechts 30 seconden klaar voor gebruik in de cloud. Geen zorgen, dit platform heeft ook een lokale versie van Bitrix24 met toegang tot open source-code die je ook op je server kunt installeren. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing. Meer informatie over Odoo
Odoo is geheel aanpasbare, volledig geïntegreerde alles-in-één open-source software boordevol honderden vakkundig ontworpen zakelijke toepassingen. Odoo biedt alles wat een bedrijf nodig heeft om efficiënt te werken, zoals CRM, verkoop, project, productie, voorraad en boekhouding. Odoo is op maat gemaakt om bedrijven van elke omvang of elk budget te helpen groeien met een breed scala aan efficiënte, gebruiksvriendelijke bedrijfsoplossingen. Meer informatie over Odoo

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit. Meer informatie over QuickBooks Desktop Enterprise

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Wrike is software voor enterprise resource planning met Gantt-diagrammen, dashboards, rapportage, urenregistratie en geavanceerde beveiliging.
Wrike is software voor enterprise resource planning die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Verbeter de enterprise resource planning van je onderneming met middelenbeheer en -toewijzing, prestatierapporten, Gantt-diagrammen, urenregistratie, werklastoverzichten en bedrijfsbrede zichtbaarheid, allemaal op één plek. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te versnellen. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Cin7 biedt voorraadbeheer en automatisering van bestellingen en productie tot het magazijn/3PL tot elk B2B-/B2C-verkoopkanaal dat je gebruikt.
Cin7 is het geautomatiseerde platform voor voorraadbeheer voor merken die hun omzet verhogen tot meer dan $ 1 miljoen. Cin7 synchroniseert hun voorraad met verkoop en bestellingen op elk fysiek en online verkoopkanaal en automatiseert de bestelprocessen voor grotere efficiëntie. Merken die producten verkopen of distribueren, gebruiken Cin7 om de kosten laag te houden, de marges en cashflow hoog te houden en de voorraad op het juiste niveau te houden. Opmerking: Cin7 is niet geschikt voor vermogensbeheer. Meer informatie over Cin7 Omni

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren. Meer informatie over DEAR

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprincipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer. Meer informatie over SAP S/4HANA Cloud

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat.
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat. Voorraad- en orderbeheer in realtime. KENMERKEN: Opnieuw bestellen.Orderverwerking.Cloudlabels afdrukken.Voorraad volgen (streepjescode, series, partij).Meerdere UOM's. Meerdere magazijnen.Meerdere valuta's.Meertalige interface.Samengestelde producten(stuklijsten, kits, variabele items). Beheer op gebruikersniveau.Geïntegreerde facturatie- en inkoopmodule.Ondersteunt productie. Meer informatie over ERPAG

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
SAP Business One is een compleet geïntegreerde business management oplossing voor het KMO die u volledig inzicht en controle geeft.
Met de SAP® Business One applicatie beheert u op betaalbare wijze uw hele bedrijfsvoering – van boekhouding en financiën, inkoop, voorraadbeheer, verkoop- en klantenadministratie, projectmanagement tot bedrijfsprocessen en personeelszaken. Met SAP Business One stroomlijnt u uw bedrijfsprocessen en krijgt u beter inzicht in uw bedrijfsvoering. Zo kunt u op basis van realtime informatie snel beslissingen nemen die u ondersteunen om winstgevende groei te realiseren. Meer informatie over SAP Business One

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Toonaangevende oplossingen voor projectboekhouding, arbeidsbeheer, productie en bedrijfsinformatie.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de efficiëntie te verhogen en de winstgevendheid te verbeteren. Het werd speciaal gebouwd voor overheidscontractanten, is door duizenden overheidscontractanten ingevoerd en heeft het vertrouwen verdiend van federale instellingen en hun accountants. Meer informatie over Deltek Costpoint

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Deze softwareoplossing helpt je om de operationele kosten tot het absolute minimum te beperken en het verstrekte serviceniveau te optimaliseren.
De ePROMIS ERP-software voor de transport- en logistieke sector is een gebruiksvriendelijke bedrijfstoepassing die het realtime inzicht biedt dat je nodig hebt om een hogere klanttevredenheid te leveren. De ePROMIS ERP-software voor de transportsector ondersteunt alle aspecten van het proces, van de planning en uitvoering tot aan de betaling. Meer informatie over ePROMIS ERP

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Epicor ERP levert flexibele, branchespecifieke bedrijfssoftware die precies aansluit op de behoeften van productieklanten.
Epicor Software Corporation stimuleert bedrijfsgroei. Het levert flexibele, sectorspecifieke software die precies aansluit op de behoeften van productieklanten. Meer dan 45 jaar ervaring met de unieke bedrijfsprocessen en operationele vereisten van klanten is ingebouwd in elke oplossing, zowel in de cloud als on-premises. Dankzij dit diepgaande inzicht in jouw branche verbeteren Epicor-oplossingen de prestaties en winstgevendheid aanzienlijk, terwijl de complexiteit wordt vereenvoudigd, zodat jij je kunt concentreren op groei. Meer informatie over Kinetic

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Geïntegreerde bedrijfsbrede software voor financiën en projectbeheer voor de bouw, techniek en architectuur.
CMiC is de toonaangevende leverancier van complete en geïntegreerde bedrijfssoftware-oplossingen voor bouw- en kapitaalprojecten. CMiC werkt al bijna vier decennia lang samen met 's werelds grootste AEC-bedrijven en projecteigenaren om inzicht te krijgen in de unieke bedrijfsbehoeften van de bouw. Door een flexibele technologische infrastructuur te combineren met een filosofie van totale integratie, kan de software van CMiC de kosten verlagen, de productiviteit verbeteren en de interoperabiliteit verhogen. Meer informatie over CMiC

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Combineert zowel order- en voorraadbeheer als inkoop- en leveranciersbeheer, en voert dit allemaal in bij een realtime boekhoudmodule.
Brightpearl biedt detailhandel- en groothandelbedrijven de tools en functies die ze nodig hebben om hun bedrijf efficiënt te runnen, te automatiseren en op te schalen. Integreert en verbindt alle online en offline verkoopkanalen op één plek, combineert zowel order- en voorraadbeheer als inkoop- en leveranciersbeheer, en voert dit allemaal in bij een realtime boekhoudmodule. De finishing touch bestaat uit een laag workflowautomatisering. Bedrijven in de detail- en groothandel gebruiken Brightpearl om de administratie te verminderen en het beheer te richten op uitzonderingen. Meer informatie over Brightpearl

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Open source-oplossing met HR-beheer, samenwerkingstools, voorraadbeheer, projectmanagement en CRM-mogelijkheden.
Open source-oplossing met HR-beheer, samenwerkingstools, voorraadbeheer, projectmanagement en CRM-mogelijkheden. Meer informatie over ERPNext

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
simPRO is een krachtige softwareoplossing voor het buitendienstbeheer die vakmensen helpt hun operationele activiteiten te stroomlijnen om de winst te verhogen.
simPRO is een krachtige softwareoplossing voor het buitendienstbeheer, gemaakt door professionele vakmensen voor professionele vakmensen. Als je worstelt met het creëren van offertes voor klussen, het beheren van projecten in meerdere fasen, het beheren van voorraad, het verbinden van het kantoor met het veld of andere gebieden van je workflow, biedt simPRO een gestroomlijnd platform om je grootste uitdagingen aan te pakken en je tegelijkertijd te helpen je productiviteit en winst te verhogen. Meer dan 120.000 gespecialiseerde vakmensen vertrouwen op simPRO voor hun workflowmanagement. Meer informatie over simPRO

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor financiële prognoses, supply chain-optimalisatie en projectplanning.
Microsoft Dynamics 365 Business Central is een uitgebreide oplossing voor bedrijfsmanagement, ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven. De software biedt functies voor financiële prognoses en rapportage, supply chain-optimalisatie en projectplanning en -volging. Meer informatie over Dynamics 365 Business Central

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Voorraadbeheeroplossingen voor fabrikanten die hun productiebedrijf willen laten groeien
Bespaar tijd en geld door te automatiseren en alle productie- en backoffice-processen in één bedrijfssysteem te integreren: als je verkooporders aanneemt, de productie plant, een inventarislijst van verzendingen/ontvangsten bijhoudt en ervoor zorgt dat alle financiële gegevens worden gesynchroniseerd, dan kan xTuple enorme verbeteringen in de effectiviteit van je organisatie opleveren. Dit platform ontwikkelt een reputatie bij klanten om drie (3) dingen: (1) snellere implementaties; (2) beter afgestemde opties voor bedrijfstechnologie; en (3) betaalbaarheid. Meer informatie over xTuple

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Uitgebreide cloudgebaseerde managementoplossing voor bedrijven. Inclusief boekhouding, CRM, projecten, HR, enz., op elk apparaat.
Je cloudgebaseerde ERP-oplossing. Striven is een zeldzame hybride van "out-of-the-box" functionaliteit en aanpasbare functies. Met volledig geïntegreerde boekhouding, CRM, inventaris, projectmanagement, personeelsfuncties is het de enige software die je ooit nodig zal hebben. Bekijk hoe de kosten zich verhouden tot andere ERP-oplossingen: ze zijn niet alleen goedkoper, maar bieden conciërgeopstellingen en garanties die door niemand anders worden geëvenaard. Meer informatie over Striven

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Alles-in-één cloud operationeel platform op ondernemingsniveau waarmee e-commerceverkopers hun hele bedrijf kunnen runnen.
Stel je voor dat je verzendsoftware multichannel inventariscapaciteiten heeft. Stel je voor dat je PO's worden gesynchroniseerd met je analytics. Stel je voor dat je alle softwaretools die je momenteel gebruikt om je e-commercebedrijf te runnen, kunt combineren tot één, gecentraliseerd cloudplatform, voor een fractie van de kosten. Zo ver is het al, want Skubana verandert de manier waarop e-commerce verkopers hun backend-activiteiten uitvoeren. Meld je vandaag nog aan om te ervaren hoe het aanvoelt om te verkopen wanneer je hele bedrijf is gesynchroniseerd. Meer informatie over Extensiv Order Manager

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
SYSPRO is een zeer schaalbare, binnen de sector ontworpen oplossing voor Enterprise Resource Planning (ERP).
SYSPRO is een zeer schaalbare, binnen de sector ontworpen softwareoplossing voor Enterprise Resource Planning (ERP) die kan worden geïmplementeerd in de cloud, lokaal of toegankelijk via elk mobiel apparaat. SYSPRO is ontworpen om de bedrijfscomplexiteit voor fabrikanten en distributeurs te vereenvoudigen door bruikbare inzichten te bieden die effectieve besluitvorming, sterke kostenbeheersing, gestroomlijnde processen en verbeterde productiviteit ondersteunen. Meer informatie over SYSPRO

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsbeheer, van klanten en bestellingen tot facturering en voorraad.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte zijn er honderden modules beschikbaar. Meer informatie over Dolibarr

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Een uitgebreid webgebaseerd en 100% papierloos systeem voor het beheer van kleine tot middelgrote productiebedrijven. ERP/QMS/MES (Manufacturing Execution System) en meer.
Een uitgebreid webgebaseerd en 100% papierloos systeem voor het beheer van kleine tot middelgrote productiebedrijven. Gebouwd om de complexe productieomgeving beter te beheren dan andere aanbieders op de markt - door groter te zijn. Het systeem geeft je op ongeëvenaarde wijze inzicht in elk detail van je productiebedrijf. ProShop is 100% papierloze ERP-/MES (Manufacturing Execution System)- en QMS-software. Doorgaans worden 3-6 andere softwaresystemen door ProShop vervangen voor het beheer van je hele bedrijf. Meer informatie over ProShop

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Hubble maakt realtime financiële rapportage met JD Edwards en Oracle E-Business Suite ongelooflijk eenvoudig.
Hubble biedt plug-en-play en financiële rapportage voor eindgebruikers en werkt met JD Edwards en Oracle E-Business Suite. Hubble maakt gebruik van de bestaande logica en beveiliging die je al in je ERP hebt, plus een grote bibliotheek met vooraf gebouwde rapportagesjablonen, dus het is ongelooflijk gemakkelijk te implementeren en te gebruiken. Naast realtime rapportage beschikt Hubble ook over krachtige plannings-, budgetterings- en analysemogelijkheden, zodat je een volledig beeld kunt krijgen van je financiële prestaties. Meer informatie over Hubble

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Dit systeem vereenvoudigt je productie.
Al meer dan 40 jaar biedt Global Shop Solutions fabrikanten volledig geïntegreerde ERP-software door fabrikanten voor fabrikanten. ERP-software maakt nauwkeurige inventarisatie, tijdige levering, bijna perfecte kwaliteit, lagere administratieve kosten, hogere verkoop, verbeterde klantenservice en realtime gegevens mogelijk. Meer informatie over Global Shop Solutions

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Productiesoftwareprovider voor fabrikanten die werken op bestelling en werkwinkels in vele industrieën. Volledige controle op de werkvloer.
Realtrac Performance ERP is een softwarebedrijf dat gespecialiseerd is in productiesoftware voor machinewerkplaatsen, werkwinkels en fabrikanten die werken op bestelling. Het bedrijf werd opgericht in het hart van een machinewerkplaats en is de productie-industrie al meer dan drie decennia van dienst. Het programma wordt gebruikt door duizenden gebruikers in Noord-Amerika. De Real Time Software is zeer eenvoudig te leren en te gebruiken en biedt de laagste totale gebruikskosten op de markt. Operationeel in dagen, niet weken of maanden. Meer informatie over REALTRAC

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Acumatica is een toonaangevende leverancier van cloud-ERP en cloud-boekhoudsoftware voor kleine en middelgrote bedrijven en non-profitorganisaties.
Technologisch leiderschap, gebouwd op een aanpasbaar, toekomstbestendig cloudplatform met open API's voor eenvoudige integraties. Alle bedrijfsprocessen delen dezelfde gegevens, informatie is altijd en overal beschikbaar, evenals flexibele implementatie-opties en volledige gegevenstransparantie. Acumatica biedt uitstekende zakelijke en industriële functionaliteit voor kleine en middelgrote groeibedrijven om hun hele bedrijf onder een enkel glaspaneel te runnen. Het licentiemodel, gegevensbeleid en de ondersteuning zijn ongeëvenaard. Meer informatie over Acumatica Cloud ERP

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Probeer een gratis demo van MyClassCampus en ervaar mobiele app- en cloudtechnologie voor je educatieve organisatie.
MyClassCampus is een alles-in-één mobiliteitsgestuurd, geavanceerd ERP-platform om onderwijsorganisaties te helpen overstappen naar digitaal. De uniek ontworpen mobiele app brengt alle belanghebbenden van een instituut samen op één platform. Het heeft een aantal zeer interessante functies, zoals lesplanning, examenplanner, gebruikersgids, beheer van kosten en financiën, online toelating met CRM voor aanvragen, verlofbeheer, QR-aanwezigheid, opmerkingen van gebruikers, gedeelde agenda, tijdschemabeheer, digitale bibliotheek, enz. Meer informatie over Teachmint

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Sage X3 is een krachtige ERP-softwareoplossing, ontworpen voor middelgrote tot grote nationale en wereldwijde fabrikanten, distributeurs en aftersales-providers, die een basis kan leggen voor je digitale transformatie. Sage X3 wordt geleverd met toonaangevende functionaliteit voor sectoren zoals chemie, distributie, apparatuur, voedingsmiddelen en dranken en industriële productie. Sage X3 biedt een uitzonderlijke gebruikerservaring en krachtige analytics in een multi-site ERP-oplossingsplatform. Meer informatie over Sage X3

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Ontworpen voor de reclamesector. Omvat CRM, project- en resource management en een geïntegreerd boekhoudsysteem.
WorkBook is speciaal ontwikkeld voor bureaus door Deltek en werkt hoe jij werkt. Van dagelijkse taken tot het grote geheel; van het projectteam dat in het epicentrum van het werk leeft tot het managementteam dat belast is met het algehele succes en de groei van je bureau, WorkBook biedt een slim, intuïtief webgebaseerd systeem voor duidelijkheid over financiën en resource management. WorkBook is ontworpen voor bureaus zoals die van jou. Meer informatie over Deltek WorkBook

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Een zeer robuust, schaalbaar, economisch en volledig uitgerust platform met CRM, ERP, HCM, projectmanagement en een helpdeskoplossing.
Eenvoudige automatisering van activiteiten, met OneHash ERP Stroomlijn alle bedrijfsactiviteiten op één platform. Met OneHash ERP-software kunnen bedrijven efficiënter en geautomatiseerd worden doordat het hun dagelijkse activiteiten efficiënt beheert en organiseert. - voorraadbeheer; - productie- en procesbeheer; - verkoop- en inkoopbeheer; - geavanceerde budgettering; - integraties met derden; - verbeterde beveiliging en privacy. Meer informatie over OneHash

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
abas ERP is een top 20 ERP oplossing van 2019 van Capterra voor middelgrote fabrikanten en distributeurs die al je activiteiten integreert.
abas ERP is een top 20 ERP-oplossing van 2019 van Capterra voor middelgrote fabrikanten en distributeurs. Met meer dan 30 jaar ervaring in ERP zijn ze experts in implementaties in sectoren zoals op maat gemaakte productie, industriële machines, fabricageassemblage, elektronica en automobiel en levering. Ze bieden cloud- en on-premises hostingoplossingen, met rapportage, workflow en mobiele ERP voor je hele organisatie, inclusief beheer, financiën, inkoop, verkoop, service, boekhouding, productie en opslag. Meer informatie over abas ERP

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
KeyedIn Manufacturing is een cloudgebaseerde oplossing voor ERP die speciaal is ontworpen voor fabrikanten van op maat gemaakte producten.
KeyedIn Manufacturing is een cloudgebaseerde oplossing voor ERP die speciaal is ontworpen voor fabrikanten van op maat gemaakte en op bestelling gemaakte producten en werkwinkels. De oplossing biedt fabrikanten een zeer configureerbare oplossing voor het proces van offerte tot betaling, die kan worden aangepast aan de unieke processen van op maat producerende fabrikanten. Gebruikers hebben volledig inzicht in het productieproces, inclusief CRM, schattingen, inkoop, productie, werkvloer, verzending, financiën en meer. Meer informatie over KeyedIn

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Archdesk is een toonaangevend ERP-platform voor de bouw dat je volledige controle geeft over je bedrijf en je financiële prestaties.
Archdesk is een toonaangevend ERP-platform voor de bouw dat je volledige controle geeft over je bedrijf en je financiële prestaties. Archdesk is geconfigureerd om precies te werken hoe je bedrijf werkt door elke workflow te optimaliseren en waar mogelijk te automatiseren, waardoor je de volledige controle terugkrijgt. Breng je gegevens op één plek samen en visualiseer alles in realtime op de dashboards die je zelf creëert, zodat je betere beslissingen kunt nemen op basis van de meest recente informatie. Meer informatie over Archdesk

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Bouw- en financiële boekhouding, beheer van bouwprojecten en ondersteuning van je service- en verkoopactiviteiten.
Bouw- en financiële boekhouding, beheer van bouwprojecten en ondersteuning van je service- en verkoopactiviteiten. Meer informatie over COINS

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Jestor is een tool zonder code voor bedrijven met complexe activiteiten.
Jestor is een tool zonder code voor bedrijven met complexe activiteiten. Het platform is de ruggengraat van bedrijven in de horeca, gezondheidszorg en dark kitchens en helpt niet-technische teams hun activiteiten op te schalen. Je kunt complete interne systemen voor je bedrijf bouwen, waarbij ERP's, samenwerkingstools en spreadsheets worden vervangen. Maak met een paar klikken interne apps, automatiseringen en databases. Alles op één plaats. Meer informatie over Jestor

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
PolyPM is een complete oplossing voor ERP en PLM die speciaal is ontworpen voor de kleding- en textielbranche en die al je bedrijfsprocessen centraliseert.
PolyPM combineert PLM en ERP tot één oplossing die speciaal is ontworpen voor de kleding- en textielsector. Merken, distributeurs en fabrikanten gebruiken PolyPM om hun bedrijfsprocessen te beheren, vanaf de ontwerpfase tot en met distributie en facturering. Dankzij de flexibiliteit van PolyPM kan het worden aangepast aan de specifieke vereisten van je bedrijf. Het platform ondersteunt zowel cloud- als webgebaseerde en lokale implementaties, integreert met meer dan 30 toepassingen van derden en biedt ook een eigen API. Meer informatie over PolyPM

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
100% cloudgebaseerde ERP. $ 55/maand voor een onbeperkt aantal gebruikers. Beheer voorraad, boekhouding, verkoop, loonadministratie en meer. Gratis berichtendienst en mobiele app.
100% cloudgebaseerde software voor het beheer van ondernemingen. Biedt alles wat je nodig hebt voor het beheren van voorraad, productie, verkoop, inkoop, boekhouding, loonadministratie en meer. Kies welke modules je wilt gebruiken en ontwerp je aangepaste werkstroom. Gebruik alle functies altijd en overal online. Betaalbare prijs - $ 55/maand voor een onbeperkt aantal gebruikers. Geen extra kosten voor implementatie, ondersteuning, upgrades of onderhoud. Begin vandaag nog met je gratis proefversie! Meer informatie over ECOUNT

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
SAP Business ByDesign is een complete en aanpasbare on-demand bedrijfsoplossing die is ontworpen om de kernactiviteiten van middelgrote bedrijven te integreren en te stroomlijnen. De oplossing ondersteunt financiële rapportage, CRM, human resources management, supply chain management, projectmanagement, leveranciersrelatiebeheer en nalevingsbeheer. Meer informatie over SAP Business ByDesign

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Alobees is een web- en mobiele toepassing voor bouwprofessionals.
Alobees biedt bouwprofessionals een eenvoudige en intuïtieve web- en mobiele toepassing om de monitoring van je werklocaties te vereenvoudigen. Als echt alternatief voor Excel kun je al je werknemers plannen en hun werkuren met één klik bijhouden. Met Alobees kun je ook de communicatie tussen teams bevorderen door het delen van documenten en de communicatie op sitespecifieke nieuwsfeeds te vereenvoudigen. Je kunt ook specifieke taken toewijzen en de voltooiing ervan volgen. Bespaar tijd met Alobees. Meer informatie over Alobees

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Gespecialiseerd voor kleine/middelgrote distributie en groothandel. Robuuste en flexibele software voor voorraad, boekhouding en bedrijfsmanagement ERP
Blue Link ERP is een geïntegreerde oplossing voor enterprise resource planning (ERP) met onder andere: accounting, voorraadbeheer, magazijnbeheer, contactbeheer en e-commerce-integratie. Deze software is ideaal voor middelgrote bedrijven in de groothandeldistributie met 5 - 100 medewerkers. Verkrijgbaar in Noord-Amerika. Meer informatie over Blue Link ERP

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Innovatieve business management software afgestemd op je groeiende zakelijke behoeften.
De ERP-software van aACE integreert naadloos verkoop, bedrijfsvoering en boekhouding. Met deze uitgebreide oplossing kan je de zichtbaarheid vergroten, veel workflows automatiseren, dubbele gegevensinvoer elimineren en fouten verminderen. Het volledige productaanbod van aACE omvat boekhouding, CRM, ERP, mobiele apps en een groot aantal beschikbare integraties van derden voor e-commerce, e-mailmarketing, betalingsverwerking en verzendbehoeften. Meer informatie over aACE

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Meer informatie over CloudBlue PSA

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Het BlueCherry-pakket bestaat uit ERP, PLM, omnichannel planning, magazijnbeheer, controle op de winkelvloer, B2B e-commerce, EDI, BI en meer.
Het ondernemingspakket BlueCherry van CGS biedt klanten uitgebreide oplossingen voor het beheer van de digitale toeleveringsketen, zowel beschikbaar in de cloud als lokaal, om hun fundamentele bedrijfsprocessen te stimuleren. BlueCherry is gericht op de behoeften van snelgroeiende organisaties die actief zijn in lifestyleproducten voor consumenten, de detailhandel en kleding, en is een uniform platform dat zichtbaarheid in de toeleveringsketen biedt met de nieuwste digitale technologieën. Meer informatie over BlueCherry

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
Verbeter de winstgevendheid van je bedrijf door de kosten van projectresources te verlagen, het gebruik te optimaliseren en pijplijnprojecten te beheren met SAVIOM.
Saviom Resource planning software is ontworpen om je bedrijf toekomstbestendig te maken tegen marktvolatiliteit. Tot de componenten behoren resourceplanning, prognose en planning, realtime business intelligence/rapportage, capaciteitsplanning, integratie met andere gerelateerde toepassingen en meer. Het is zeer configureerbaar en kan worden aangepast voor elke specifieke sector zonder extra code te hoeven schrijven. Probeer het gratis en realiseer je rendement, waarvan sommige Fortune 500-bedrijven al van hebben geprofiteerd. Meer informatie over Saviom

Functies

  • CRM
  • Financieel beheer
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer