Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

ERP-systemen voor Mac

Met ERP-systemen (Enterprise Resource Planning) worden alle afdelingen en functies van een organisatie in één systeem samengebracht. ERP-software voert processen zoals productie, logistiek, distributie, voorraadbeheer, verzending, facturering en boekhouding uit. ERP-programma's kunnen ook bedrijfsfuncties uitvoeren, waaronder verkoop, facturering en personeelsbeheer. Gebruik Capterra om het beste ERP-systeem voor jouw bedrijf in Nederland te vinden. Zie ook: boekhoudprogramma's, distributiesoftware, HR-software, voorraadbeheer software, logistieke software en MRP-software (materiaalbehoefteplanning).

Nederland Lokale producten weergeven

94 resultaten

Proteus is de goedkope ERP die de efficiëntie drastisch verhoogt door de manier waarop marges worden beheerd te verbeteren, wat resulteert in kostenbesparingen. Meer informatie over Proteus
Worstel niet met een ERP die niet is ontworpen voor jouw bedrijf. Proteus is een goedkoop ERP-platform dat is gebouwd door energiedeskundigen voor de energiesector. Proteus combineert het binnenhalen van opdrachten, middelenbeheer, projectmanagement, samenwerking, projectfinanciën en business intelligence in één geïntegreerde oplossing. Proteus verhoogt de efficiëntie aanzienlijk door de manier waarop marges worden beheerd te verbeteren, wat resulteert in kostenbesparingen waarmee je bedrijf kan opschalen en groeien. Meer informatie over Proteus

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Nederland Lokaal product
Gripp is bedrijfssoftware voor bureaus en zakelijke dienstverleners. Gripp bevat o.a. uren, planning, CRM, projecten, rapportages, offertes, facturatie en meer! Meer informatie over Gripp
Gripp is een softwarebedrijf dat zich met name richt op bureaus en zakelijke dienstverleners. Met ruim 2000 klanten en zo'n 14.000 dagelijkse gebruikers helpen we onze klanten iedere dag opnieuw met het stroomlijnen van processen door middel van onze alles-in-1 software. Bij deze processen kun je o.a. denken aan planning, uren, het opmaken van offertes, het uitsturen van facturen en het maken van rapportages. Dankzij onze focus op bureaus en zakelijke dienstverleners en onze ervaring met soortgelijke bedrijven zijn we in staat om gericht mee te denken op het gebied van specifieke implementaties, inrichtingen en andere dienstverleningen. Meer informatie over Gripp

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Een oplossing voor palletbeheer die bedrijven helpt bij het beheren van voorraad, productie, verkoop, bestellingen en meer. Meer informatie over Pallet Connect
Een oplossing voor palletbeheer die bedrijven helpt bij het beheren van voorraad, productie, verkoop, bestellingen en meer. Meer informatie over Pallet Connect

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
De populairste gratis online ERP die door meer dan 12 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Cloudgebaseerde, mobiele en open source-versies beschikbaar. Meer informatie over Bitrix24
Als je op zoek bent naar een gratis online ERP, heb je zojuist de beste gratis online ERP gevonden. Maak kennis met Bitrix24. In tegenstelling tot andere gratis open source ERP-oplossingen die uren in beslag nemen om te installeren en weken om volledig te implementeren, is Bitrix24 al binnen slechts 30 seconden klaar voor gebruik in de cloud. Geen zorgen, dit platform heeft ook een lokale versie van Bitrix24 met toegang tot open source-code die je ook op je server kunt installeren. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Nederland Lokaal product
Verlaag de administratieve druk met de geïntegreerde ERP Software van AFAS. Zo kan jij je richten op de kerntaken van jouw organisatie! Meer informatie over AFAS Software
Met de software van AFAS automatiseer en optimaliseer je alle administratieve processen. Zo bespaar je geld, energie én tijd. En dat creëert ruimte voor meer kwaliteit. AFAS Software is een familiebedrijf uit Nederland. Een beetje gek, een tikkeltje eigenwijs, maar vooral vol passie als het gaat om klanten en het inspireren van ondernemers. We ontwikkelen innovatieve softwareproducten voor de zakelijke markt en nemen daarbij graag onze maatschappelijke verantwoordelijkheid. Meer informatie over AFAS Software

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Asana is de manier om werk op grote schaal te organiseren en te beheren. Bekijk waarom Asana een toppresteerder is op Capterra. Meer informatie over Asana
Met Asana kan je het werk van teams op grote schaal orkestreren, van dagelijkse taken tot strategische cross-functional initiatieven. Asana is het enige werkbeheerplatform dat doelen omzet in actie en silo's tussen teams afbreekt. Meer dan 135.000 betalende klanten en miljoenen gratis organisaties in 190 landen vertrouwen op Asana om alles te beheren, van bedrijfsdoelstellingen tot digitale transformatie tot productlanceringen en marketingcampagnes. Meer informatie over Asana

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
DynamicsPrint is een populaire ERP-softwareoplossing voor de drukkerijsector. Meer informatie over DynamicsPrint
DynamicsPrint is een populaire ERP-oplossing voor de drukkerijsector. Het platform is een vertrouwde Microsoft-partner met als enige goud-gecertificeerde ISV-partner een complete set-up voor Microsoft 365 FO. DynamicsPrint kan elk aspect van de bedrijfsactiviteiten aan, van offertes en productie tot resourceplanning en financiën. De oplossing is een cloud-native SaaS-oplossing, en met DynamicsPrint is er geen betaling vooraf en zijn er geen lokale servers, alleen volledig geautomatiseerde updates. Je betaalt naar gebruik. Meer informatie over DynamicsPrint

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit. Meer informatie over QuickBooks Desktop Enterprise

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Gebruik monday.com Work OS om je enterprise resource planning te centraliseren en te beheren, teamwerk te verbeteren en meer gedaan te krijgen - allemaal op één plek.
Gebruik monday.com Work OS om je enterprise resource planning te vereenvoudigen en te centraliseren, teamwerk te verbeteren en meer gedaan te krijgen. Dit aanpasbare platform voor werk- en projectmanagement zonder code biedt slimme functies zoals tijdbesparende automatiseringen, integraties met meer dan 40 apps, gebruiksvriendelijke borden die real-time samenwerking mogelijk maken, en visuele dashboards om de voortgang en resultaten bij te houden. Organiseer en beheer budgetten, resources, informatie, workflows en meer - allemaal op één plek. Meer informatie over monday.com

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Wrike is software voor enterprise resource planning met Gantt-diagrammen, dashboards, rapportage, urenregistratie en geavanceerde beveiliging.
Wrike is software voor enterprise resource planning die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Verbeter de enterprise resource planning van je onderneming met middelenbeheer en -toewijzing, prestatierapporten, Gantt-diagrammen, urenregistratie, werklastoverzichten en bedrijfsbrede zichtbaarheid, allemaal op één plek. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te versnellen. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
ECi JobBOSS biedt de noodzakelijke zakelijke softwaretools die je nodig hebt om je winkel efficiënt, productief en winstgevend te houden.
ECi JobBOSS is taakgebaseerde software voor werkplaatsbeheer die speciaal is ontworpen voor fabrikanten die op maat en in gemengde modus werken; het is een geïntegreerde quote-to-cash-oplossing die volledige zichtbaarheid en controle over een productiebedrijf biedt. Elke optie is beschikbaar als cloud- of on-premise software en biedt flexibele tariefmodellen en maandelijkse abonnementen, zodat je de juiste oplossing voor je bedrijf kunt kiezen. Nieuwe ECi JobBOSS 2018-dashboards tonen de bedrijfskritieke informatie in realtime. Meer informatie over JobBOSS²

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo is geheel aanpasbare, volledig geïntegreerde alles-in-één open-source software boordevol honderden vakkundig ontworpen zakelijke toepassingen. Odoo biedt alles wat een bedrijf nodig heeft om efficiënt te werken, zoals CRM, verkoop, project, productie, voorraad en boekhouding. Odoo is op maat gemaakt om bedrijven van elke omvang of elk budget te helpen groeien met een breed scala aan efficiënte, gebruiksvriendelijke bedrijfsoplossingen. Meer informatie over Odoo

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Uitgeroepen tot meest toonaangevende projectmanagementoplossing door Gartner. "Mavenlink is mijn go-to voor projectmanagement" - Forbes
Mavenlink transformeert je bedrijf door projectmanagement, samenwerking, urenregistratie, beheer van middelen en projectfinanciën samen te brengen op één plek. Gebruikers ervaren een betere operationele uitvoering, grotere bedrijfsflexibiliteit en verbeterde financiële prestaties. Met Mavenlink krijgt je team de inzichten die ze nodig hebben om projecten voorspelbaarder en winstgevender te leveren. Uitgeroepen tot meest toonaangevende projectmanagementoplossing door Gartner. "Mavenlink is mijn go-to voor projectmanagement" - Forbes Meer informatie over Kantata

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Cin7 biedt voorraadbeheer en automatisering van bestellingen en productie tot het magazijn/3PL tot elk B2B-/B2C-verkoopkanaal dat je gebruikt.
Cin7 is het geautomatiseerde platform voor voorraadbeheer voor merken die hun omzet verhogen tot meer dan $ 1 miljoen. Cin7 synchroniseert hun voorraad met verkoop en bestellingen op elk fysiek en online verkoopkanaal en automatiseert de bestelprocessen voor grotere efficiëntie. Merken die producten verkopen of distribueren, gebruiken Cin7 om de kosten laag te houden, de marges en cashflow hoog te houden en de voorraad op het juiste niveau te houden. Opmerking: Cin7 is niet geschikt voor vermogensbeheer. Meer informatie over Cin7 Omni

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren. Meer informatie over Cin7 Core

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprincipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer. Meer informatie over SAP S/4HANA Cloud

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat.
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat. Voorraad- en orderbeheer in realtime. KENMERKEN: Opnieuw bestellen.Orderverwerking.Cloudlabels afdrukken.Voorraad volgen (streepjescode, series, partij).Meerdere UOM's. Meerdere magazijnen.Meerdere valuta's.Meertalige interface.Samengestelde producten(stuklijsten, kits, variabele items). Beheer op gebruikersniveau.Geïntegreerde facturatie- en inkoopmodule.Ondersteunt productie. Meer informatie over ERPAG

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
SAP Business One is een compleet geïntegreerde business management oplossing voor het KMO die u volledig inzicht en controle geeft.
Met de SAP® Business One applicatie beheert u op betaalbare wijze uw hele bedrijfsvoering – van boekhouding en financiën, inkoop, voorraadbeheer, verkoop- en klantenadministratie, projectmanagement tot bedrijfsprocessen en personeelszaken. Met SAP Business One stroomlijnt u uw bedrijfsprocessen en krijgt u beter inzicht in uw bedrijfsvoering. Zo kunt u op basis van realtime informatie snel beslissingen nemen die u ondersteunen om winstgevende groei te realiseren. Meer informatie over SAP Business One

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Toonaangevende oplossingen voor projectboekhouding, arbeidsbeheer, productie en bedrijfsinformatie.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de efficiëntie te verhogen en de winstgevendheid te verbeteren. Het werd speciaal gebouwd voor overheidscontractanten, is door duizenden overheidscontractanten ingevoerd en heeft het vertrouwen verdiend van federale instellingen en hun accountants. Meer informatie over Deltek Costpoint

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Deze softwareoplossing helpt je om de operationele kosten tot het absolute minimum te beperken en het verstrekte serviceniveau te optimaliseren.
De ePROMIS ERP-software voor de transport- en logistieke sector is een gebruiksvriendelijke bedrijfstoepassing die het realtime inzicht biedt dat je nodig hebt om een hogere klanttevredenheid te leveren. De ePROMIS ERP-software voor de transportsector ondersteunt alle aspecten van het proces, van de planning en uitvoering tot aan de betaling. Meer informatie over ePROMIS ERP

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Epicor ERP levert flexibele, branchespecifieke bedrijfssoftware die precies aansluit op de behoeften van productieklanten.
Epicor Software Corporation stimuleert bedrijfsgroei. Het levert flexibele, sectorspecifieke software die precies aansluit op de behoeften van productieklanten. Meer dan 45 jaar ervaring met de unieke bedrijfsprocessen en operationele vereisten van klanten is ingebouwd in elke oplossing, zowel in de cloud als on-premises. Dankzij dit diepgaande inzicht in jouw branche verbeteren Epicor-oplossingen de prestaties en winstgevendheid aanzienlijk, terwijl de complexiteit wordt vereenvoudigd, zodat jij je kunt concentreren op groei. Meer informatie over Kinetic

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Geïntegreerde bedrijfsbrede software voor financiën en projectbeheer voor de bouw, techniek en architectuur.
CMiC is de toonaangevende leverancier van complete en geïntegreerde bedrijfssoftware-oplossingen voor bouw- en kapitaalprojecten. CMiC werkt al bijna vier decennia lang samen met 's werelds grootste AEC-bedrijven en projecteigenaren om inzicht te krijgen in de unieke bedrijfsbehoeften van de bouw. Door een flexibele technologische infrastructuur te combineren met een filosofie van totale integratie, kan de software van CMiC de kosten verlagen, de productiviteit verbeteren en de interoperabiliteit verhogen. Meer informatie over CMiC

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Combineert zowel order- en voorraadbeheer als inkoop- en leveranciersbeheer, en voert dit allemaal in bij een realtime boekhoudmodule.
Brightpearl biedt detailhandel- en groothandelbedrijven de tools en functies die ze nodig hebben om hun bedrijf efficiënt te runnen, te automatiseren en op te schalen. Integreert en verbindt alle online en offline verkoopkanalen op één plek, combineert zowel order- en voorraadbeheer als inkoop- en leveranciersbeheer, en voert dit allemaal in bij een realtime boekhoudmodule. De finishing touch bestaat uit een laag workflowautomatisering. Bedrijven in de detail- en groothandel gebruiken Brightpearl om de administratie te verminderen en het beheer te richten op uitzonderingen. Meer informatie over Brightpearl

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor financiële prognoses, supply chain-optimalisatie en projectplanning.
Microsoft Dynamics 365 Business Central is een uitgebreide oplossing voor bedrijfsmanagement, ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven. De software biedt functies voor financiële prognoses en rapportage, supply chain-optimalisatie en projectplanning en -volging. Meer informatie over Dynamics 365 Business Central

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Zoho Creator is software voor de ontwikkeling van toepassingen met weinig code waarmee je aangepaste, mobiel-klare apps bouwt om je bedrijf te runnen.
Zoho Creator is een geheel aanpasbare, volledig geïntegreerde alles-in-één-platform met weinig code, boordevol vakkundig ontworpen zakelijke toepassingen. Zoho Creator biedt alles wat een bedrijf nodig heeft om efficiënt te werken, zoals CRM, verkoop, project, productie, voorraad en boekhouding. Ongeacht de omvang of het budget helpt Zoho Creator bedrijven bij het maken van aangepaste ERP die net zo uniek is als hun bedrijf. Meer informatie over Zoho Creator

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Open source-oplossing met HR-beheer, samenwerkingstools, voorraadbeheer, projectmanagement en CRM-mogelijkheden.
Open source-oplossing met HR-beheer, samenwerkingstools, voorraadbeheer, projectmanagement en CRM-mogelijkheden. Meer informatie over ERPNext

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
simPRO is een krachtige softwareoplossing voor het buitendienstbeheer die vakmensen helpt hun operationele activiteiten te stroomlijnen om de winst te verhogen.
simPRO is een krachtige softwareoplossing voor het buitendienstbeheer, gemaakt door professionele vakmensen voor professionele vakmensen. Als je worstelt met het creëren van offertes voor klussen, het beheren van projecten in meerdere fasen, het beheren van voorraad, het verbinden van het kantoor met het veld of andere gebieden van je workflow, biedt simPRO een gestroomlijnd platform om je grootste uitdagingen aan te pakken en je tegelijkertijd te helpen je productiviteit en winst te verhogen. Meer dan 120.000 gespecialiseerde vakmensen vertrouwen op simPRO voor hun workflowmanagement. Meer informatie over Simpro

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Voorraadbeheeroplossingen voor fabrikanten die hun productiebedrijf willen laten groeien
Bespaar tijd en geld door te automatiseren en alle productie- en backoffice-processen in één bedrijfssysteem te integreren: als je verkooporders aanneemt, de productie plant, een inventarislijst van verzendingen/ontvangsten bijhoudt en ervoor zorgt dat alle financiële gegevens worden gesynchroniseerd, dan kan xTuple enorme verbeteringen in de effectiviteit van je organisatie opleveren. Dit platform ontwikkelt een reputatie bij klanten om drie (3) dingen: (1) snellere implementaties; (2) beter afgestemde opties voor bedrijfstechnologie; en (3) betaalbaarheid. Meer informatie over xTuple

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Uitgebreide cloudgebaseerde managementoplossing voor bedrijven. Inclusief boekhouding, CRM, projecten, HR, enz., op elk apparaat.
Je cloudgebaseerde ERP-oplossing. Striven is een zeldzame hybride van "out-of-the-box" functionaliteit en aanpasbare functies. Met volledig geïntegreerde boekhouding, CRM, inventaris, projectmanagement, personeelsfuncties is het de enige software die je ooit nodig zal hebben. Bekijk hoe de kosten zich verhouden tot andere ERP-oplossingen: ze zijn niet alleen goedkoper, maar bieden conciërgeopstellingen en garanties die door niemand anders worden geëvenaard. Meer informatie over Striven

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Alles-in-één cloud operationeel platform op ondernemingsniveau waarmee e-commerceverkopers hun hele bedrijf kunnen runnen.
Stel je voor dat je verzendsoftware multichannel inventariscapaciteiten heeft. Stel je voor dat je PO's worden gesynchroniseerd met je analytics. Stel je voor dat je alle softwaretools die je momenteel gebruikt om je e-commercebedrijf te runnen, kunt combineren tot één, gecentraliseerd cloudplatform, voor een fractie van de kosten. Zo ver is het al, want Skubana verandert de manier waarop e-commerce verkopers hun backend-activiteiten uitvoeren. Meld je vandaag nog aan om te ervaren hoe het aanvoelt om te verkopen wanneer je hele bedrijf is gesynchroniseerd. Meer informatie over Extensiv Order Management

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsbeheer, van klanten en bestellingen tot facturering en voorraad.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte zijn er honderden modules beschikbaar. Meer informatie over Dolibarr

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
SYSPRO is een zeer schaalbare, binnen de sector ontworpen oplossing voor Enterprise Resource Planning (ERP).
SYSPRO is een zeer schaalbare, binnen de sector ontworpen softwareoplossing voor Enterprise Resource Planning (ERP) die kan worden geïmplementeerd in de cloud, lokaal of toegankelijk via elk mobiel apparaat. SYSPRO is ontworpen om de bedrijfscomplexiteit voor fabrikanten en distributeurs te vereenvoudigen door bruikbare inzichten te bieden die effectieve besluitvorming, sterke kostenbeheersing, gestroomlijnde processen en verbeterde productiviteit ondersteunen. Meer informatie over SYSPRO

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Een uitgebreid webgebaseerd en 100% papierloos systeem voor het beheer van kleine tot middelgrote productiebedrijven. ERP/QMS/MES (Manufacturing Execution System) en meer.
Een uitgebreid webgebaseerd en 100% papierloos systeem voor het beheer van kleine tot middelgrote productiebedrijven. Gebouwd om de complexe productieomgeving beter te beheren dan andere aanbieders op de markt - door groter te zijn. Het systeem geeft je op ongeëvenaarde wijze inzicht in elk detail van je productiebedrijf. ProShop is 100% papierloze ERP-/MES (Manufacturing Execution System)- en QMS-software. Doorgaans worden 3-6 andere softwaresystemen door ProShop vervangen voor het beheer van je hele bedrijf. Meer informatie over ProShop

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Hubble maakt realtime financiële rapportage met JD Edwards en Oracle E-Business Suite ongelooflijk eenvoudig.
Hubble biedt plug-en-play en financiële rapportage voor eindgebruikers en werkt met JD Edwards en Oracle E-Business Suite. Hubble maakt gebruik van de bestaande logica en beveiliging die je al in je ERP hebt, plus een grote bibliotheek met vooraf gebouwde rapportagesjablonen, dus het is ongelooflijk gemakkelijk te implementeren en te gebruiken. Naast realtime rapportage beschikt Hubble ook over krachtige plannings-, budgetterings- en analysemogelijkheden, zodat je een volledig beeld kunt krijgen van je financiële prestaties. Meer informatie over Hubble

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Probeer een gratis demo van MyClassCampus en ervaar mobiele app- en cloudtechnologie voor je educatieve organisatie.
MyClassCampus is een alles-in-één mobiliteitsgestuurd, geavanceerd ERP-platform om onderwijsorganisaties te helpen overstappen naar digitaal. De uniek ontworpen mobiele app brengt alle belanghebbenden van een instituut samen op één platform. Het heeft een aantal zeer interessante functies, zoals lesplanning, examenplanner, gebruikersgids, beheer van kosten en financiën, online toelating met CRM voor aanvragen, verlofbeheer, QR-aanwezigheid, opmerkingen van gebruikers, gedeelde agenda, tijdschemabeheer, digitale bibliotheek, enz. Meer informatie over Teachmint

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Dit systeem vereenvoudigt je productie.
Al meer dan 40 jaar biedt Global Shop Solutions fabrikanten volledig geïntegreerde ERP-software door fabrikanten voor fabrikanten. ERP-software maakt nauwkeurige inventarisatie, tijdige levering, bijna perfecte kwaliteit, lagere administratieve kosten, hogere verkoop, verbeterde klantenservice en realtime gegevens mogelijk. Meer informatie over Global Shop Solutions

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Productiesoftwareprovider voor fabrikanten die werken op bestelling en werkwinkels in vele industrieën. Volledige controle op de werkvloer.
Realtrac Performance ERP is een softwarebedrijf dat gespecialiseerd is in productiesoftware voor machinewerkplaatsen, werkwinkels en fabrikanten die werken op bestelling. Het bedrijf werd opgericht in het hart van een machinewerkplaats en is de productie-industrie al meer dan drie decennia van dienst. Het programma wordt gebruikt door duizenden gebruikers in Noord-Amerika. De Real Time Software is zeer eenvoudig te leren en te gebruiken en biedt de laagste totale gebruikskosten op de markt. Operationeel in dagen, niet weken of maanden. Meer informatie over REALTRAC

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Sage X3 is een krachtige ERP-softwareoplossing, ontworpen voor middelgrote tot grote nationale en wereldwijde fabrikanten, distributeurs en aftersales-providers, die een basis kan leggen voor je digitale transformatie. Sage X3 wordt geleverd met toonaangevende functionaliteit voor sectoren zoals chemie, distributie, apparatuur, voedingsmiddelen en dranken en industriële productie. Sage X3 biedt een uitzonderlijke gebruikerservaring en krachtige analytics in een multi-site ERP-oplossingsplatform. Meer informatie over Sage X3

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Beheer je projecten en krijg volledig inzicht in projecten, resources en de pijplijn, allemaal binnen Salesforce - met behulp van FinancialForce PSA
FinancialForce PSA is ontworpen voor SALESFORCE KLANTEN met meer dan 100 MEDEWERKERS en produceert realtime inzicht in de kosten en facturen die zijn gekoppeld aan het leiden van een hele regio of praktijk, niet alleen projecten, zodat jij het bedrijf als geheel proactief kunt beheren. Het geeft inzicht in top-down planningscijfers, inclusief interne kosten en kosten van onderaannemers, om ervoor te zorgen dat je op het goede spoor blijft. Je kunt ook inzoomen op de dagelijkse activiteiten die worden gegenereerd door de middelen en projecten in elke portefeuille. Meer informatie over ERP Cloud

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Een zeer robuust, schaalbaar, economisch en volledig uitgerust platform met CRM, ERP, HCM, projectmanagement en een helpdeskoplossing.
Eenvoudige automatisering van activiteiten, met OneHash ERP Stroomlijn alle bedrijfsactiviteiten op één platform. Met OneHash ERP-software kunnen bedrijven efficiënter en geautomatiseerd worden doordat het hun dagelijkse activiteiten efficiënt beheert en organiseert. - voorraadbeheer; - productie- en procesbeheer; - verkoop- en inkoopbeheer; - geavanceerde budgettering; - integraties met derden; - verbeterde beveiliging en privacy. Meer informatie over OneHash

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Archdesk is een toonaangevend ERP-platform voor de bouw dat je volledige controle geeft over je bedrijf en je financiële prestaties.
Archdesk is een toonaangevend ERP-platform voor de bouw dat je volledige controle geeft over je bedrijf en je financiële prestaties. Archdesk is geconfigureerd om precies te werken hoe je bedrijf werkt door elke workflow te optimaliseren en waar mogelijk te automatiseren, waardoor je de volledige controle terugkrijgt. Breng je gegevens op één plek samen en visualiseer alles in realtime op de dashboards die je zelf creëert, zodat je betere beslissingen kunt nemen op basis van de meest recente informatie. Meer informatie over Archdesk

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Ontworpen voor de reclamesector. Omvat CRM, project- en resource management en een geïntegreerd boekhoudsysteem.
WorkBook is speciaal ontwikkeld voor bureaus door Deltek en werkt hoe jij werkt. Van dagelijkse taken tot het grote geheel; van het projectteam dat in het epicentrum van het werk leeft tot het managementteam dat belast is met het algehele succes en de groei van je bureau, WorkBook biedt een slim, intuïtief webgebaseerd systeem voor duidelijkheid over financiën en resource management. WorkBook is ontworpen voor bureaus zoals die van jou. Meer informatie over Deltek WorkBook

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
abas ERP is een top 20 ERP oplossing van 2019 van Capterra voor middelgrote fabrikanten en distributeurs die al je activiteiten integreert.
abas ERP is een top 20 ERP-oplossing van 2019 van Capterra voor middelgrote fabrikanten en distributeurs. Met meer dan 30 jaar ervaring in ERP zijn ze experts in implementaties in sectoren zoals op maat gemaakte productie, industriële machines, fabricageassemblage, elektronica en automobiel en levering. Ze bieden cloud- en on-premises hostingoplossingen, met rapportage, workflow en mobiele ERP voor je hele organisatie, inclusief beheer, financiën, inkoop, verkoop, service, boekhouding, productie en opslag. Meer informatie over abas ERP

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
KeyedIn Manufacturing is een cloudgebaseerde oplossing voor ERP die speciaal is ontworpen voor fabrikanten van op maat gemaakte producten.
KeyedIn Manufacturing is een cloudgebaseerde oplossing voor ERP die speciaal is ontworpen voor fabrikanten van op maat gemaakte en op bestelling gemaakte producten en werkwinkels. De oplossing biedt fabrikanten een zeer configureerbare oplossing voor het proces van offerte tot betaling, die kan worden aangepast aan de unieke processen van op maat producerende fabrikanten. Gebruikers hebben volledig inzicht in het productieproces, inclusief CRM, schattingen, inkoop, productie, werkvloer, verzending, financiën en meer. Meer informatie over KeyedIn

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Bouw- en financiële boekhouding, beheer van bouwprojecten en ondersteuning van je service- en verkoopactiviteiten.
Bouw- en financiële boekhouding, beheer van bouwprojecten en ondersteuning van je service- en verkoopactiviteiten. Meer informatie over COINS

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
Jestor is een tool zonder code voor bedrijven met complexe activiteiten.
Jestor is een tool zonder code voor bedrijven met complexe activiteiten. Het platform is de ruggengraat van bedrijven in de horeca, gezondheidszorg en dark kitchens en helpt niet-technische teams hun activiteiten op te schalen. Je kunt complete interne systemen voor je bedrijf bouwen, waarbij ERP's, samenwerkingstools en spreadsheets worden vervangen. Maak met een paar klikken interne apps, automatiseringen en databases. Alles op één plaats. Meer informatie over Jestor

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer
PolyPM is een complete oplossing voor ERP en PLM die speciaal is ontworpen voor de kleding- en textielbranche en die al je bedrijfsprocessen centraliseert.
PolyPM combineert PLM en ERP tot één oplossing die speciaal is ontworpen voor de kleding- en textielsector. Merken, distributeurs en fabrikanten gebruiken PolyPM om hun bedrijfsprocessen te beheren, vanaf de ontwerpfase tot en met distributie en facturering. Dankzij de flexibiliteit van PolyPM kan het worden aangepast aan de specifieke vereisten van je bedrijf. Het platform ondersteunt zowel cloud- als webgebaseerde en lokale implementaties, integreert met meer dan 30 toepassingen van derden en biedt ook een eigen API. Meer informatie over PolyPM

Functies

  • CRM
  • Rapportage en analyse
  • HR-beheer
  • Voorraadbeheer
  • Projectbeheer
  • Inkooporderbeheer
  • Orderbeheer
  • Supply-chainbeheer
  • Administratie
  • Materiaallijsten
  • Factureren
  • Taakbeheer