Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

HR-software voor Mac

Nederland Lokale producten weergeven

156 resultaten

Goed beoordeelde alles-in-één HR-software. Beheer je salarisadministratie, secundaire arbeidsvoorwaarden, compliance en meer - allemaal in één, modern systeem. Meer informatie over Rippling
Goed beoordeelde alles-in-één HR-software. Je kunt je salarisadministratie, secundaire arbeidsvoorwaarden, compliance en meer beheren, allemaal in één modern systeem. In slechts 90 seconden kan een bedrijf de loonlijst, ziektekostenverzekering, werkcomputer en apps van derden (zoals Gmail, Microsoft Office en Slack) instellen (of uitschakelen). Meer informatie over Rippling

Functies

  • Tijd en aanwezigheid
  • Beheer van voordelen
  • Payrollbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Wervingsbeheer
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen van sollicitanten
  • Personeelsbeheer
Een gecentraliseerd HR-platform dat alle HR-kerntaken uitvoert die essentieel zijn voor het succes van elk bedrijf: HRM, werving, loonadministratie en meer. Meer informatie over Personio
Personio is HR-software voor het MKB in Europa. People Workflow Automation, de onlangs gelanceerde categorie van HR-software, maakt deel uit van de missie van Personio om bedrijven te helpen vertragingen te voorkomen en kansen te realiseren met geoptimaliseerde personeelsprocessen. Personio dekt alle HR-kerntaken, zoals personeelsadministratie, werving en loonadministratie, in één software en zorgt voor afdelingsoverschrijdende, geautomatiseerde processen, naadloze integraties en aanpasbare HR-rapporten. Meer informatie over Personio

Functies

  • Tijd en aanwezigheid
  • Beheer van voordelen
  • Payrollbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Wervingsbeheer
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen van sollicitanten
  • Personeelsbeheer
Nederland Lokaal product
HoorayHR is het alles-in-één HR platform voor ondernemers. Wij stroomlijnen jouw hr-administratie. Zo hou jij tijd over! Meer informatie over HoorayHR
HoorayHR is de HR-tool die organisaties helpt om taken rondom personeelsdossiers, verlof, verzuim, overuren en contracten te stroomlijnen. In één simpele omgeving hou jij overzicht over jouw teams. Samen met je collega's heb je toegang tot de app en automatiseert HoorayHR jouw HR-proces. Dit in tegenstelling tot onoverzichtelijk losse documenten, Excel spreadsheets met complexe formules of grote ingewikkelde software pakketten waar je de weg direct kwijt bent. Meer informatie over HoorayHR

Functies

  • Tijd en aanwezigheid
  • Beheer van voordelen
  • Payrollbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Wervingsbeheer
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen van sollicitanten
  • Personeelsbeheer
Nederland Lokaal product
Met AFAS regel je zaken als salarisverwerking, verlof, verzuim en werving & selectie met één muisklik. Zo bespaar je geld, energie én tijd. En dat creëert ruimte voor kwaliteit. Meer informatie over AFAS Software
Met de HRM software van AFAS krijg je weer grip op je HR-processen. Automatiseer tijdrovende administratie, betrek je team beter en gebruik onze slimme dashboards voor meer grip en inzicht. Het gevolg? Je hebt weer tijd voor wat écht belangrijk is. AFAS Software is een familiebedrijf uit Nederland. Een beetje gek, een tikkeltje eigenwijs, maar vooral vol passie als het gaat om klanten en het inspireren van ondernemers. Meer informatie over AFAS Software

Functies

  • Tijd en aanwezigheid
  • Beheer van voordelen
  • Payrollbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Wervingsbeheer
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen van sollicitanten
  • Personeelsbeheer
PandaDoc is een alles-in-ééntool om snel en gemakkelijk zakelijke documenten te maken, te bewerken, te verzenden, te volgen en elektronisch te ondertekenen. Meer informatie over PandaDoc
PandaDoc is een alles-in-ééntool om snel en gemakkelijk documenten te maken, te bewerken, te volgen en elektronisch te ondertekenen. Ontdek een betere manier om professioneel ogende voorstellen, offertes en contracten te genereren. Sluit meer deals met een onbeperkt aantal elektronische handtekeningen, herbruikbare sjablonen, in-appbewerking, CRM-integratie en 24/7 live ondersteuning. Onze gemiddelde gebruiker maakt een document in minder dan 4 minuten en ziet een stijging van 20% in het aantal gesloten deals. Voeg je bij 50.000 bedrijven die documentwerkstromen automatiseren, de pijplijn versnellen en meer deals binnenhalen! Meer informatie over PandaDoc

Functies

  • Tijd en aanwezigheid
  • Beheer van voordelen
  • Payrollbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Wervingsbeheer
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen van sollicitanten
  • Personeelsbeheer
Software voor het creëren en publiceren van organogrammen die het ook mogelijk maakt om ze te verbeteren met een geïntegreerd kernprestatiecijfer. Meer informatie over Ingentis org.manager
Ingentis org.manager maakt aangepaste en gegevensrijke organogrammen op basis van de gegevens van toonaangevende HR-systemen zoals SAP HCM, SuccessFactors, PeopleSoft, Workday, Oracle HR of een andere gegevensbron. Er zijn geen limieten aan het ontwerp, de lay-out of de inhoud van de organogrammen. KPI's kunnen worden berekend en naast de hiërarchie worden weergegeven. Simulaties kunnen op een gebruiksvriendelijke manier worden voltooid, beginnend bij reorganisaties via slepen en neerzetten en het creëren en verwijderen van objecten, tot het bewerken van specifiekere informatie. Meer informatie over Ingentis org.manager

Functies

  • Tijd en aanwezigheid
  • Beheer van voordelen
  • Payrollbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Wervingsbeheer
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen van sollicitanten
  • Personeelsbeheer
klanten waarderen de vriendelijke rapporten, aan te passen vragenlijsten en klantenservice. Probeer het gratis! Meer informatie over Spidergap 360 Feedback
klanten waarderen de medewerkersvriendelijke rapporten, eenvoudig aan te passen vragenlijsten en geweldige klantenservice. Je kunt alles uitproberen met je gratis eerste beoordeling! Meer informatie over Spidergap 360 Feedback

Functies

  • Tijd en aanwezigheid
  • Beheer van voordelen
  • Payrollbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Wervingsbeheer
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen van sollicitanten
  • Personeelsbeheer
Met Oyster kun je overal ter wereld personeel in dienst nemen, met betrouwbare, conforme loonadministratie en geweldige lokale secundaire arbeidsvoorwaarden en voordelen. Meer informatie over Oyster
Oyster is een wereldwijd arbeidsplatform waarmee visionaire HR-leiders een bloeiend, gedistribueerd personeelsbestand kunnen vinden, in dienst nemen, betalen, beheren, ontwikkelen en verzorgen. Met Oyster kunnen groeiende bedrijven gewaardeerde internationale teamleden de ervaring geven die ze verdienen zonder de gebruikelijke kopzorgen en uitgaven. Met Oyster kun je overal ter wereld personeel in dienst nemen, met betrouwbare, conforme loonadministratie en geweldige lokale secundaire arbeidsvoorwaarden en voordelen. Meer informatie over Oyster

Functies

  • Tijd en aanwezigheid
  • Beheer van voordelen
  • Payrollbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Wervingsbeheer
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen van sollicitanten
  • Personeelsbeheer
Urenregistratie van werknemers met mobiele toepassing en GPS. Bekijk in realtime wie waar en aan welke projecten werkt. Eenvoudige integratie met payroll.
TSheets is een oplossing voor urenregistratie en planning van werknemers die bedrijfseigenaren tijd en geld bespaart. Gooi die oude tijdregistratieklok of spreadsheet weg en vereenvoudig de loonadministratie, facturering en kostenberekening. Of ze nu op kantoor of mobiel zijn, je werknemers kunnen de tijd vanaf elke locatie in realtime bijhouden met behulp van een smartphone, tablet, desktop of laptop. TSheets is het enige urenregistratiesysteem dat is geïntegreerd in QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Time

Functies

  • Tijd en aanwezigheid
  • Beheer van voordelen
  • Payrollbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Wervingsbeheer
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen van sollicitanten
  • Personeelsbeheer
Een samenwerkingsplatform waarmee HR-teams de volledige levenscyclus van werknemers op één plek kunnen beheren, van werving tot prestatierapporten.
monday.com is een samenwerkingsplatform waarmee HR-managers de volledige levenscyclus van werknemers op één plek kunnen beheren. Volg het wervingsproces van alle kandidaten in één oogopslag, onboard nieuwe werknemers met vooraf gemaakte sjablonen, plan teambuildingsactiviteiten om huidige werknemers te betrekken en maak gebruik van gegevensgestuurde inzichten met analyses die zijn ingebouwd in je dagelijkse workflows. Integreer monday.com tot slot met Gmail en meer dan 40 tools die je al gebruikt, zodat het platform je huidige workflows naadloos aanvult. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Tijd en aanwezigheid
  • Beheer van voordelen
  • Payrollbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Wervingsbeheer
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen van sollicitanten
  • Personeelsbeheer
Het belangrijkste HRIS voor kleine en middelgrote bedrijven, met volgen van kandidaten, onboarding, e-handtekeningen, persoonlijke vrije tijd, prestaties, rapportage en een mobiele app.
BambooHR is het beste online HR-systeem voor het midden- en kleinbedrijf. Het cloudgebaseerde systeem biedt geïntegreerd volgen van sollicitanten (ATS), tools voor onboarding, e-handtekeningen, registratie van vrije dagen en prestatiebeheer, met eenvoudige rapportage en een handige mobiele app voor werknemers. BambooHR bevrijdt HR uit de spiraal van gegevensbeheer, waardoor het effectiever, efficiënter en menselijker wordt. Ga naar bamboohr.com of bel voor een demo en start een gratis proefversie. Meer informatie over BambooHR

Functies

  • Tijd en aanwezigheid
  • Beheer van voordelen
  • Payrollbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Wervingsbeheer
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen van sollicitanten
  • Personeelsbeheer
Stroomlijn de HR- en salarisadministratieprocessen en krijg snelle toegang tot werknemersgegevens met behulp van één intuïtief platform.
Help je organisatie met Paycor om de efficiëntie te verbeteren, nalevingsproblemen te verminderen en de tijd terug te krijgen die je nodig hebt om je te concentreren op de bedrijfsstrategie. De alles-in-één-oplossing van Paycor voor HR en payroll maakt handmatig werk overbodig. De intuïtieve interface begeleidt je door elke stap van het proces, waardoor je alles rond payroll snel kunt regelen. Alle werknemersgegevens zijn beschikbaar op één plek. Importeer de uren van medewerkers rechtstreeks, bekijk contante vereisten voordat je loonlijsten indient en beheer werknemersinformatie. Meer informatie over Paycor

Functies

  • Tijd en aanwezigheid
  • Beheer van voordelen
  • Payrollbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Wervingsbeheer
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen van sollicitanten
  • Personeelsbeheer
De HR-software van Wrike heeft 2,3 miljoen gebruikers. Versnel je HR-processen met behulp van sjablonen, workflows, goedkeuringen, aanvraagformulieren en dashboards.
Wrike is een softwareoplossing voor personeelszaken die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven in 140 landen. Plan, beheer en rapporteer over je HR-projecten met de gebruiksvriendelijke HR-software van Wrike. Blijf op de hoogte van werving, betaling, onboarding en beheer met behulp van kant-en-klare sjablonen, krachtige workflows en gedeelde teamdashboards. Automatiseer je HR-processen met behulp van goedkeuringen en verzoeken. Stel je teams in staat om realtime updates te delen en te controleren. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Tijd en aanwezigheid
  • Beheer van voordelen
  • Payrollbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Wervingsbeheer
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen van sollicitanten
  • Personeelsbeheer
Beheer salarisadministratie, online of in-house, en bespaar geld op urenregistratie, rapporten en verwerking van salarisadministratie.
Paychex Flex is een alles-in-één-oplossing voor payroll en HR waarop je kunt voortbouwen naarmate je bedrijf groeit of verandert. Gebruik het om salarisadministratie uit te voeren en je HR-administratie, pensioen en verzekeringsbeheer te integreren met uitstekende service en deskundige kennis van de regelgeving die van invloed kan zijn op je bedrijf. Ontvang 2 maanden gratis loonverwerking voor een beperkte tijd. Klik op de link voor meer informatie. Meer informatie over Paychex Flex

Functies

  • Tijd en aanwezigheid
  • Beheer van voordelen
  • Payrollbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Wervingsbeheer
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen van sollicitanten
  • Personeelsbeheer
Workday is een toonaangevende leverancier van enterprise cloudapplicaties voor finance en human resources.
Workday HCM is een enkele cloudbased oplossing voor planning, analyse en uitvoering die door veel Fortune-500 ondernemingen wordt gebruikt om met agility en efficiency te opereren en om ze voor te bereiden op de toekomst. In tegenstelling tot rigide HR-systemen of point-to-point-oplossingen biedt alleen Workday een op competentie gebaseerde HCM-basis. Daarnaast werkt Workday continu aan innovaties om klantensucces mogelijk te maken. Meer informatie over Workday HCM

Functies

  • Tijd en aanwezigheid
  • Beheer van voordelen
  • Payrollbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Wervingsbeheer
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen van sollicitanten
  • Personeelsbeheer
Toonaangevend cloudgebaseerd ATS met aanvragen en plaatsingen van vacatures, AI-ondersteunde selectie van kandidaten, interviews, onboarding, rapporten en meer.
CEIPAL is een volledig schaalbaar kandidatenvolgsysteem ontworpen om meer kandidaten met minder tijd en middelen te vinden en plaatsen. Automatische aanvraag en plaatsing van vacatures maakt het snel, en AI-ondersteunde selectie van kandidaten maakt het gemakkelijk. Als je eenmaal een nieuwe kandidaat hebt gevonden, kun je gesprekken afnemen via geïntegreerde programma's, naadloos aan het digitale onboardingproces beginnen en uitgebreide rapporten over plaatsing en prestaties genereren. CEIPAL: betere waarde, superieure kandidaten en meer aanwervingen. Meer informatie over CEIPAL ATS

Functies

  • Tijd en aanwezigheid
  • Beheer van voordelen
  • Payrollbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Wervingsbeheer
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen van sollicitanten
  • Personeelsbeheer
Kudos is een sociaal collega-tot-collega medewerkerserkenningssysteem dat is ontworpen om medewerkersbetrokkenheid te leveren met een geweldige medewerkerservaring.
Kudos is een sociaal netwerk voor bedrijven en een systeem voor erkenning van collega's om je teams te betrekken bij verbeterde communicatie, samenwerking, waardering en erkenning. Kudos is eenvoudig, schaalbaar, flexibel, effectief en betaalbaar. Het product bedient klanten met een bereik van 100 tot 20.000 gebruikers in meer dan 90 landen en 30 verticals. Als je om je team, cultuur en communicatie geeft - dan kan Kudos voor je werken. Om meer te weten te komen over Kudos, kijk op deze website of bel op! Meer informatie over Kudos

Functies

  • Tijd en aanwezigheid
  • Beheer van voordelen
  • Payrollbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Wervingsbeheer
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen van sollicitanten
  • Personeelsbeheer
Vind, beheer, betaal en behoud uitzonderlijk talent met de gebruiksvriendelijke software voor HR en de loonadministratie van Paycom, allemaal binnen één toepassing.
Ben je het zat om eindeloze payroll-taken en stapels papierwerk te moeten doorlopen? De alles-in-één software voor de loonadministratie en HCM (Human Capital Management) van Paycom biedt toegang tot robuuste tools voor werving, loonadministratie, talent- en HR-beheer en meer, in één enkele toepassing. Werknemersinformatie wordt veilig opgeslagen en blijft gemakkelijk toegankelijk voor belangrijke HR-procedures. Dit bespaart tijd en stress voor het opnieuw invoeren van informatie, het navigeren tussen HCM-toepassingen, het zoeken naar formulieren of het beheren van complexe payroll-taken. Meer informatie over Paycom

Functies

  • Tijd en aanwezigheid
  • Beheer van voordelen
  • Payrollbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Wervingsbeheer
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen van sollicitanten
  • Personeelsbeheer
Online oplossing voor loonlijst en HCM waarmee kleine tot grote ondernemingen de beloningen, secundaire arbeidsvoorwaarden en meer van werknemers kunnen beheren en bijhouden.
Online oplossing voor loonlijst en HCM vermindert administratieve taken en houdt nauwkeurige tijd- en aanwezigheidsgegevens bij voor individuele werknemers, allemaal op één plek. Bovendien worden nieuwe medewerkers automatisch aan het systeem toegevoegd, waardoor de processen nog verder worden gestroomlijnd. Het platform is 24/7 toegankelijk vanaf elke locatie met behulp van de mobiele toepassing. Meer informatie over Paylocity

Functies

  • Tijd en aanwezigheid
  • Beheer van voordelen
  • Payrollbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Wervingsbeheer
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen van sollicitanten
  • Personeelsbeheer
Bitrix24 is een toonaangevend gratis softwareplatform voor HR dat wereldwijd door meer dan 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar in de cloud of op locatie.
Bitrix24 is een toonaangevend gratis softwareplatform voor HR dat wereldwijd door meer dan 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Werknemerslijst, bedrijfskalender, aanvraagformulieren, afwezigheidsbeheer, werkrapporten, tijdregistratieklok en meer. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Tijd en aanwezigheid
  • Beheer van voordelen
  • Payrollbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Wervingsbeheer
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen van sollicitanten
  • Personeelsbeheer
Elimineer de stress en complexiteit van de HR-administratie voor jou en je medewerkers.
Zenefits is een SaaS cloudgebaseerd HR-platform dat kleine en middelgrote bedrijven helpt hun personeel te versterken, veranderingen te beheren en te voldoen aan de voorschriften. Het personeelsplatform van Zenefits biedt de meest uitgebreide, intuïtieve HR-ervaring op de markt. De toepassingen voor HR, secundaire arbeidsvoorwaarden, payroll en prestatiebeoordelingen worden gecombineerd met adviesdiensten en geïntegreerde partnertoepassingen om de HR-administratie radicaal te vereenvoudigen. Hierdoor worden papierwerk en complexiteit verminderd, zodat bedrijven zich kunnen concentreren op het starten, runnen en laten groeien van hun bedrijf. Meer informatie over TriNet Zenefits

Functies

  • Tijd en aanwezigheid
  • Beheer van voordelen
  • Payrollbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Wervingsbeheer
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen van sollicitanten
  • Personeelsbeheer
Odoo HR helpt HR-professionals met werving, personeelsbeheer, onkostenbeheer, beoordelingsbeheer en andere behoeften op het gebied van personeelsbeheer.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Odoo HR helpt HR-professionals met werving, personeelsbeheer, onkostenbeheer, beoordelingsbeheer en andere behoeften op het gebied van personeelsbeheer. Je kunt je HR-processen eenvoudig automatiseren met het pakket HR-apps van Odoo. Verwijzing, werving, werknemers, uitgaven, beoordeling, wagenpark en verlof, Odoo biedt het allemaal. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Tijd en aanwezigheid
  • Beheer van voordelen
  • Payrollbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Wervingsbeheer
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen van sollicitanten
  • Personeelsbeheer
Met Core HR kun je personeelsbeheer vereenvoudigen. Aangepaste prestatiebeoordelingen, arbeidsvoorwaarden, salarisgeschiedenis en belangrijke HR-formulieren
Met Core HR kun je die eindeloze HR-functies en -taken automatiseren en vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op de menselijke factor in Human Resources. Elimineer papieren bestanden en stroomlijn de administratie van werknemers door al het papierwerk van werknemers op één digitale locatie op te slaan. Beheer moeiteloos arbeidsvoorwaarden en personeelsregelingen, voer aangepaste prestatiebeoordelingen uit en handhaaf de naleving van je bedrijf vanaf één enkel, gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over BQE CORE Suite

Functies

  • Tijd en aanwezigheid
  • Beheer van voordelen
  • Payrollbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Wervingsbeheer
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen van sollicitanten
  • Personeelsbeheer
Deputy: je kunt personeel inplannen, tijd en aanwezigheid bijhouden, verlof beheren, met één klik urenstaten naar de loonlijst exporteren en moeiteloos voldoen aan je nalevingsverplichtingen.
Deputy is een meervoudig bekroonde tool voor personeelsbeheer. Met Deputy kun je binnen enkele minuten personeelsroosters voltooien en vervolgens met één klik naar je team verzenden, eenvoudig personeelsverlof beheren, tijd en aanwezigheid bijhouden en je urenstaten naadloos synchroniseren met de loonlijst. Deputy integreert met meer dan 300 toonaangevende POS- en payroll-leveranciers voor compleet vertrouwen. Met gratis iOS- en Android-apps kun je je bedrijf vanaf elke locatie beheren. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Meer informatie over Deputy

Functies

  • Tijd en aanwezigheid
  • Beheer van voordelen
  • Payrollbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Wervingsbeheer
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen van sollicitanten
  • Personeelsbeheer
Lever is de enige software voor het volgen van kandidaten die is gebouwd om toptalent te genereren en de samenwerking in het hele team te vergroten.
Lever is de enige wervingssoftware die de hele levenscyclus van talentrelaties in één systeem beheert. Het platform biedt alles wat een groeiend bedrijf nodig heeft om in elke fase toptalent aan te trekken, te vinden, te behouden en aan te werven. Het stelt het team in staat om samen te werken op één platform en het kan naadloos worden geïntegreerd met nagenoeg elk ander toonaangevend HR-technologieplatform. Internationaal gebruiken meer dan 2500 bedrijven Lever, waaronder de teams van Netflix, Hot Topic en KPMG New Zealand. Meer informatie over Lever

Functies

  • Tijd en aanwezigheid
  • Beheer van voordelen
  • Payrollbeheer
  • Prestatiebeheer
  • Wervingsbeheer
  • Schadevergoedingsbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen van sollicitanten
  • Personeelsbeheer