Nederland Lokale producten weergeven
716 resultaten
Geavanceerde software voor voorraadbeheer en vraagplanning om je beslissingen over de toeleveringsketen en je leveringsstatistieken te verbeteren. Meer informatie over NetSuite
Het plannen van je toeleveringsketen is een delicaat proces van het in evenwicht brengen van vraag en aanbod, terwijl je de kosten, cashflow, doorlooptijden en het serviceniveau bewaakt. NetSuite maakt gebruik van geavanceerd voorraadbeheer en vraagplanningstechnieken om je te helpen de juiste beslissingen te nemen en je statistieken voor tijdige levering te verhogen. Perfect voor kleine tot middelgrote bedrijven. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Atlas Planning in een end-to-end oplossing voor de toeleveringsketen die je een verbeterd beheer van de toeleveringsketen biedt. Meer informatie over Atlas Planning
De Atlas Planning omvat systemen voor marketing, voorraad, verkoop, operationele activiteiten en financiën, waardoor het op elk gewenst moment een volledig beeld geeft van de S/OP-situatie van het bedrijf vanuit meerdere perspectieven. Deze uitgebreide oplossing is gebaseerd op een solide basis voor prognose en vraagplanning en kan worden uitgebreid op basis van je groeiende behoeften. Door met deze software de vraag te beheren kun je een robuuster verkoop- en operationeel plan maken. Meer informatie over Atlas Planning

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Meer dan 1,6 miljoen gebruikers wereldwijd. Houd de prestaties van leveranciers effectief bij, voer evaluaties uit, wijs scores toe en stimuleer de prestaties. Meer informatie over Supplier Management Software
De webgebaseerde software voor leveranciersbeheer van Intelex wordt sinds 1992 vertrouwd en heeft wereldwijd meer dan 1 miljoen gebruikers. Met de software kunnen organisaties de prestaties van leveranciers effectief volgen, evaluaties uitvoeren, scores toewijzen en voortdurende prestatieverbetering stimuleren. Meld eenvoudig non-conformiteiten van leveranciers, wijs corrigerende/preventieve maatregelen toe met vervolgtaken en meet het succes ervan na verloop van tijd met deze gebruiksvriendelijke en volledig configureerbare softwaretoepassing. Probeer het nu gratis. Meer informatie over Supplier Management Software

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Bespaar tijd en geld door handmatige werkzaamheden te beëindigen. Eenvoudig beheer van de toeleveringsketen, geautomatiseerde PR en verwerking van inkooporders: allemaal in één software. Meer informatie over Precoro
Geautomatiseerd beheer van de toeleveringsketen in Precoro. Budgetteren, aanvragen, goedkeuren, inkopen, inventaris bijhouden, leveranciers beheren en rapporteren - je doet het allemaal in één inkoopsoftware. Precoro is eenvoudig in het gebruik, snel te implementeren en biedt een breed scala aan functies, zoals integraties met NetSuite en QuickBooks en een gratis API. Meer informatie over Precoro

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Aanbieder van door AI gestuurde collaboratieve optimalisatie van de supply chain en geavanceerde oplossingen voor detailhandelsplanning. Meer informatie over Logility Platform
Logility versnelt de digitale supply chain van productconcept tot beschikbaarheid voor klanten en helpt bedrijven om nieuwe kansen te grijpen, de dynamiek van de markt aan te voelen en erop te reageren en hun complexe wereldwijde bedrijfsactiviteiten winstgevend te beheren. Het digitale Logility-platform voor de supply chain maakt gebruik van een mix van AI en geavanceerde analyses om planning te automatiseren, cyclustijden te versnellen, de precisie te verhogen, bedrijfsprestaties te verbeteren, bedrijfssilo's af te breken en meer zichtbaarheid te bieden. Meer informatie over Logility Platform

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
SMART by GEP is 's werelds eerste cloud-native, uniforme source-to-pay-platform dat door inkoopexperts is gebouwd voor inkoopprofessionals. Meer informatie over GEP SMART
SMART by GEP is 's werelds eerste cloud-native, source-to-pay-software die uitgebreide uitgaven, inkoop en inkoopfunctionaliteit levert in een enkel, verenigd platform. Van sourcing tot betalingen, uitgave-analyse tot het bijhouden van besparingen, SMART by GEP geeft je de mogelijkheid om inkoop voor de hele onderneming te stimuleren met een ongeëvenaarde gebruikerservaring. SMART by GEP is sectoronafhankelijk en is ontworpen voor bedrijven in alle belangrijke sectoren en industrieën. Meer informatie over GEP SMART

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Neurored is de toonaangevende app voor TMS en SCM op Salesforce Appexchange. Meer informatie over Neurored TMS & SCM Software
De TMS- (Transportation Management System) en SCM-oplossingen (Supply Chain Management) van Neurored zijn 100% native voor het Salesforce-platform. Neurored maakt gebruik van zijn strategische partnerschappen met vooraanstaande log-tech-spelers die geavanceerde capaciteiten leveren. Met de volledig aanpasbare oplossing van Neurored kunnen wereldwijde transport- en logistiekbedrijven ongekende niveaus van efficiëntie, zichtbaarheid, automatisering en samenwerking bereiken. Meer informatie over Neurored TMS & SCM Software

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Logitude World biedt expediteurs de eerste echte SaaS-software voor vrachtvervoer. Meer informatie over Logitude World
Logitude World biedt expediteurs de eerste echte SaaS-software voor vrachtvervoer. De cloudoplossing van Logitude omvat de nieuwste vrachtbeheersoftware voor optimale functionaliteit en bestrijkt de volledige levenscyclus van vrachtvervoer. Het gebruiksvriendelijke vrachtvervoersysteem bestaat uit verschillende softwarepakketten voor expediteurs. Het systeem maakt het mogelijk om ofwel rechtstreeks aan een zending te werken via een van de vooraf gedefinieerde zoekopdrachten, of met behulp van een van de meegeleverde zakelijke tools. Meer informatie over Logitude World

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Tensoft SemiOps ondersteunt de unieke behoeften op het gebied van productie, supply chain en financiële boekhouding van halfgeleider- en IoT-sectoren. Meer informatie over Tensoft SemiOps
Deze cloudgebaseerde ERP-oplossing is speciaal gebouwd voor de halfgeleidersector en biedt out-of-the-box functionaliteit die snel kan worden geïmplementeerd en je helpt te schalen. Enkele van de sectorspecifieke functies in Tensoft SemiOps omvatten productieactiviteiten, leveranciersintegratie, voorraadgenealogie en -traceerbaarheid, voorraadwaardering en -kostenberekening en beheer van verkooporders. Meer informatie over Tensoft SemiOps

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Het Ocean TMS voor verladers om de efficiëntie te verhogen, de klantenservice te verbeteren en de verzendkosten te verlagen. Meer informatie over BuyCo
BuyCo is een toonaangevend containerverzendplatform voor zeetransport en is ontworpen voor exporteurs en importeurs die grote hoeveelheden containers beheren. BuyCo vereenvoudigt, beveiligt en automatiseert de dagelijkse verzendtaken. Het samenwerkingsplatform centraliseert de leden van de toeleveringsketen om de activiteiten te stroomlijnen, volledig inzicht te bieden aan alle partijen en de verzendkosten te verlagen. Meer informatie over BuyCo

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Beheer je toeleveringsketen met de geïntegreerde app-suite (inkoop, boekhouding, inventaris, MPR, buitendienst en meer). Meer informatie over Odoo
Gebruik Odoo om activiteiten tussen verschillende bedrijven of magazijnen te synchroniseren. Creëer verkooporders, deel klanten, leveranciers en producten, en beheer facturen voor alle bedrijven tegelijkertijd. Je kunt nog meer tijd besparen door het facturatieproces in het hele bedrijf te automatiseren. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Platform van de volgende generatie voor het optimaliseren van de routing en slimme logistiek dat bedrijven van elke omvang helpt de laatste kilometers te winnen. Meer informatie over Route4Me
Met meer dan 10 jaar ervaring in de sector en meer dan 2 miljoen iOS- en Android-app-downloads blijft Route4Me de routeplanning en optimalisatie van de laatste kilometers in opkomende markten verbeteren. Doorgaans helpt Route4Me bedrijven om de productiviteit en efficiëntie van de meeste routing- en logistieke activiteiten met 300% te verhogen door hen te helpen niet alleen hun routes, maar ook toeleveringsketens, wagenparken, gedistribueerde teams en andere bedrijfsmiddelen te optimaliseren. Ontvang vandaag nog je gratis proefversie. Meer informatie over Route4Me

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Eenvoudig supply chain-beheer, voorraad, ordertracking, facturering en rapportage voor meerdere locaties - inclusief productie. Meer informatie over Megaventory
Online supply chain-beheer, facturering en rapportage voor middelgrote bedrijven. Profiteer van een gebruiksvriendelijke interface en uitgebreide ondersteuning. Bedrijven over de hele wereld beheren verkoop- en inkooporders, verkoopoffertes, backorders, dropshipping, consignatie, retourzendingen op meerdere locaties en talen. Werk nauwkeurig met serienummers, batchnummers en vervaldatums. Systeemeigen extensies voor Magento, WooCommerce, Shopify en QuickBooks. Zet Megaventory in voor succesvol supply chain-beheer. Meer informatie over Megaventory

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
MRPeasy is cloudgebaseerde, betaalbare en gebruiksvriendelijke SCM-software (Supply Chain Management) voor fabrikanten en distributeurs met 10-200 medewerkers. Meer informatie over MRPeasy
MRPeasy is cloudgebaseerde, betaalbare en gebruiksvriendelijke software voor toeleveringsketenbeheer voor kleine fabrikanten en distributeurs (10-200 medewerkers). Eén enkele tool voor het beheren van verkoop, voorraad, aankopen, productie en financiën. Geen spreadsheets meer, beloof altijd nauwkeurige doorlooptijden, voorkom uitverkochte voorraad en overbevoorrading en verbeter interne en externe communicatie en klanttevredenheid. Integraties met e-commerce- en fulfillment-apps voor extra functionaliteit in de toeleveringsketen. Meer informatie over MRPeasy

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Quality and sustainability network platform that helps businesses streamline inspections across production processes and warehouses. Meer informatie over Inspectorio
Inspectorio is a cloud-based SaaS solution focused on creating dynamic and risk-based quality and compliance programs. Our goal is to build an interconnected, sustainable, and transparent supply chain. Inspectorio’s artificial intelligence capabilities give brands, retailers, and vendors the tools to predict areas of high risk and automate risk-based interventions across the supply chain. Meer informatie over Inspectorio

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Software op ondernemingsniveau met spreadsheet-UI. Gebruik de ingebouwde supply chain-oplossing of configureer je eigen oplossing met de configuratie-engine. Meer informatie over Intellimas
Intellimas is een bedrijfsoplossing die eenvoudig te implementeren is en nog eenvoudiger te gebruiken is. De eindgebruikers werken graag met de spreadsheet-UI. IT vindt het prijskaartje fijn, de configuratie-engine en het feit dat het is gebouwd om moeiteloos live gegevens op te halen uit kernsystemen. Intellimas wordt geleverd met ingebouwde supply chain-oplossingen voor kostenberekening/RFQ's, kwaliteitswaarborging, volgen van inkooporders/zendingen, naleving van leveranciers en monsterbeheer. Als alternatief gebruiken veel bedrijven liever de configuratie-engine met weinig code om hun eigen supply chain-apps te creëren. Meer informatie over Intellimas

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Magnitude Process Runner is SAP-procesautomatiseringssoftware waarmee gebruikers eenvoudig supply chain-gegevens kunnen beheren vanuit Microsoft Excel. Meer informatie over Process Runner
Magnitude Process Runner biedt krachtige SAP-automatiseringstools om moeiteloos supply chain-gegevens te beheren en SAP-transacties en BAPI-aanpassingen uit te voeren zonder code of script te hoeven schrijven. Stroomlijn workflows en versnel supply chain-processen door zakelijke gebruikers gegevens van en naar SAP te laten uploaden met behulp van Microsoft Excel. Gebruikers kunnen de productiviteit drastisch verbeteren door vervelende en repetitieve gegevensbeheertaken te elimineren en tegelijkertijd de organisatie van gegevens te optimaliseren. Meer informatie over Process Runner

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Een online, eenvoudig, abonnementgebaseerd transportbeheersysteem voor kleine en middelgrote ondernemingen. Meer informatie over GoRamp
Een innovatief transportbeheersysteem dat is bedoeld om de logistieke processen te beheren en te optimaliseren. Van soepelere vrachtinkoop tot orderbeheer, geavanceerde analyses en het beheer van magazijntijdvakken (dokplanning), dit platform biedt alles wat je nodig hebt. Meer informatie over GoRamp

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Voyager Portal vermindert de kosten, risico's en complexiteit bij elke zending. Meer informatie over Voyager Portal
Voyager Portal is een end-to-end platform voor het beheren van je maritieme supply chain. Het platform brengt je operationele processen en gegevens samen in één uniforme omgeving waar teams, klanten en dienstverleners hun bedrijf kunnen uitvoeren, beheren en analyseren. Meer informatie over Voyager Portal

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Cloudgebaseerde oplossing waarmee bedrijven inkoopprocessen kunnen stroomlijnen, leveringen kunnen volgen, voortgang kunnen delen en rapporten kunnen genereren. Meer informatie over Matrak
Matrak biedt end-to-end zichtbaarheid van de toeleveringsketen voor productie-, constructie- en bouwteams. Matrak, een wereldwijd netwerk voor het volgen van constructie, is speciaal ontworpen om de complexiteit van het verplaatsen en volgen van materiaalstatus te ondersteunen en te vereenvoudigen, van productie tot installatie en overal daartussenin. Matrak verbindt belanghebbenden via een cloudgebaseerd netwerkplatform dat betere communicatie, zichtbaarheid en controle biedt. Bespaar je tijd en geld. Meer informatie over Matrak

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Suppeco leverages customer-supplier relationships driving service excellence for a sustainable ecosystem and supply chain. Meer informatie over Suppeco
Trusted by market leaders, Suppeco is a collaborative relationship platform, that enables organisations in any industry to drive an infinite array of targeted opportunity for value creation, innovation, and growth. Suppeco provides an unrivalled frictionless environment for collaboration at scale, across distributed multi-party teams. A cloud native SaaS platform, Suppeco enables companies to successfully manage and optimise relationships with their external ecosystems, and supply chains. Meer informatie over Suppeco

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Set van toepassingen voor het beheer van de toeleveringsketen met oplossingen voor vraagplanning, voorraadoptimalisatie en analyse van de toeleveringsketen. Meer informatie over Smart IP&O
Smart Software biedt Smart IP&O, een geïntegreerde set van toepassingen voor het beheer van de toeleveringsketen, voor vraagplanning, voorraadoptimalisatie en analyse van de toeleveringsketen. Het biedt één gebruiksvriendelijke en zeer schaalbare samenwerkingsomgeving met robuuste voorraad- en voorspellingsmodellering. Deze aanpak van eenmalige implementatiekosten betekent dat je in eerste instantie een specifieke set van behoeften kunt aanpakken, en daarna op elk gewenst moment nieuwe apps kunt toevoegen zonder extra implementatiekosten. Meer informatie over Smart IP&O

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Skyline Cargo is software voor logistiek die is ontworpen voor internationale vervoerders, NVOCC's en expediteurs. Meer informatie over Skyline Cargo
Skyline Cargo is software voor logistiek die is ontworpen voor internationale vervoerders, NVOCC's (Non-Vessel Operating Common Carriers) en expediteurs die een compleet, betrouwbaar en geïntegreerd beheersysteem nodig hebben. De gebruiksvriendelijke interface met dynamische schermen vermindert de hoeveelheid werk voor de gebruiker. Professionals met meer dan 10 jaar ervaring in het ontwikkelen van systemen voor expediteurs. Dit platform brengt uitmuntende praktijken en methoden op het gebied van expediteurbeheer op de markt. Meer informatie over Skyline Cargo

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Voorraadbeheer software gebaseerd op radiofrequentie-identificatie die voorraad op artikelniveau in de hele waardeketen volgt en beheert. Meer informatie over Detego
Detego is een SaaS-platform voor de detailhandel dat wordt aangedreven door RFID-technologie (Radio-Frequency Identification). Het levert efficiëntie, nauwkeurigheid en zichtbaarheid in de hele toeleveringsketen door operationele processen te versterken met behulp van RFID. Het Detego-platform omvat fabrieken, distributiecentra en magazijnen en wordt gebruikt om processen zoals inkomende/uitgaande verwerking, afhandeling van uitzonderingen, en verpakking te automatiseren en te verbeteren. Het platform volgt en beheert producten op artikelniveau, waardoor een volledig overzicht van de supply chain wordt gecreëerd. Meer informatie over Detego

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
AccelGrid is een pakket voor bedrijfsvoering dat distributie- en productiebedrijven helpt efficiënter en winstgevender te worden. Meer informatie over AccelGrid
AccelGrid is een pakket van naadloos geïntegreerde modules met verkoop, CRM, voorraad, boekhouding, inkoop, e-commerce en meer. AccelGrid helpt bedrijven bij het elimineren van gegevensherinvoer en het verhogen van de nauwkeurigheid door middel van een geïntegreerd platform dat alle bedrijfsfuncties beheert. De oplossing is webgebaseerd en volledig aanpasbaar voor specifieke bedrijfsprocessen en workflows. AccelGrid is gebruiksvriendelijk ontworpen en kan op meerdere apparaten worden gebruikt. Meer informatie over AccelGrid

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Het verbindt de informatie en mensen die nodig zijn om logistieke en gerelateerde problemen in de toeleveringsketen te meten, op te lossen en te verbeteren. Meer informatie over Tradefact
tradefact verbindt de informatie en mensen die nodig zijn om logistieke en gerelateerde problemen in de toeleveringsketen meer in realtime te meten, op te lossen en te verbeteren, met een grotere voorspelbaarheid en met minder inspanning. Meer informatie over Tradefact

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Heractiveer leveranciers snel door hun gereedheid om veilig terug te keren naar de werkplek, te verifiëren. Beperk de risico's en voldoe aan de nalevingsvereisten. Meer informatie over Supplier Readiness
Bereid je leveranciers voor om veilig terug te keren naar de werkplek. Heractiveer leveranciers snel door te verifiëren dat hun leveranciers klaar zijn om veilig terug te keren naar de werkplek, inclusief het identificeren van de kritieke leveranciers, het beoordelen van hun gereedheid, het beperken van de risico's en het naleven van de vereisten. Beoordeel leveranciers, voer audits uit op afstand om de naleving te verifiëren, spoor tekortkomingen op en werk samen op een leveranciersportal met realtime communicatie. Meer informatie over Supplier Readiness

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Krachtige oplossing voor supply chain planning en scenariomodellering waarmee bedrijven klaar zijn voor het onverwachte. Meer informatie over Vuealta Demand Planning
Een evenementgestuurde en collaboratieve oplossing voor supply chain planning met end-to-end zichtbaarheid van de supply chain, realtime eventmodellering, krachtige scenarioplanning en snelle time-to-value. De oplossing wordt geleverd met best practices uit de sector en ingebouwde verkoop- en operatieplanning. Meer informatie over Vuealta Demand Planning

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
FUSE is een analysegestuurde oplossing voor voorraadplanning voor moderne merken. Meer informatie over Fuse Inventory
Fuse is een oplossing voor voorraadplanning die de volgende generatie van handel aandrijft. Het platform stelt topmerken in staat om hun supply chain efficiënt te beheren en op te schalen door gegevens te centraliseren, de vraag te voorspellen en aankoopaanbevelingen te doen. Merken zijn dol op Fuse omdat het platform end-to-end inzicht biedt in hun supply chain en een bewezen ROI biedt die het aantal voorraadtekorten minimaliseert. Meer informatie over Fuse Inventory

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Pirate Ship is gratis verzendsoftware die de laagste USPS-tarieven biedt zonder opslag. Een uitstekende keuze voor kleine bedrijven.
Profiteer van de goedkoopste USPS-verzendtarieven zonder kosten. (Echt waar.) Pirate Ship is de enige gratis webgebaseerde verzendsoftware die je de goedkoopste tarieven biedt voor USPS-goedgekeurde porto zonder enige opslag, kosten of maandelijkse verplichtingen. Snelle en betrouwbare verzendsoftware gebouwd voor moderne kleine bedrijven. Importeer je e-commercebestellingen om snel labels te kopen en af te drukken. Meld je aan voor een gratis account en begin binnen enkele minuten met verzenden. Meer informatie over Pirate Ship

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Webapp voor verzenden en bestellen die is verbonden met meer dan 150 vervoerders, marktplaatsen/winkelwagens en meer. Automatiseer taken en druk moeiteloos etiketten af.

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Vergelijk je contractuele LTL-prijzen, plan ophaalafspraken in, stel vrachtbrieven op, druk etiketten af, volg gegevens over je vrachtverzending.
Als je LTL-vracht verzendt, kun je Freightview gebruiken om al je onderhandelde LTL-tarieven op één plaats te brengen, zodat je moeiteloos je opties kunt vergelijken en de beste kunt kiezen. Vervolgens kun je ophaalafspraken plannen, vrachtbrieven opstellen, verzendetiketten afdrukken en je zendingen volgen van ophalen tot levering. Dankzij het uniforme adresboek hoef je een adres nooit twee keer in te voeren. Bovendien kun je al je verzendgegevens visualiseren als tabellen, grafieken, rapporten en spreadsheet-downloads. Meer informatie over Freightview

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Cin7 biedt voorraadbeheer en automatisering van bestellingen en productie tot het magazijn/3PL tot elk B2B-/B2C-verkoopkanaal dat je gebruikt.
Cin7 is het geautomatiseerde platform voor voorraadbeheer voor merken die hun omzet verhogen tot meer dan $ 1 miljoen. Cin7 synchroniseert hun voorraad met verkoop en bestellingen op elk fysiek en online verkoopkanaal en automatiseert de bestelprocessen voor grotere efficiëntie. Merken die producten verkopen of distribueren, gebruiken Cin7 om de kosten laag te houden, de marges en cashflow hoog te houden en de voorraad op het juiste niveau te houden. Opmerking: Cin7 is niet geschikt voor vermogensbeheer. Meer informatie over Cin7

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware voor multi-channel merken, e-commerce en groothandel.
TradeGecko biedt krachtige inventaris- en orderbeheersoftware, gebouwd voor multi-channel merken, snelgroeiende e-commerce en groothandel. Omni-channel bewerkingen kunnen worden geautomatiseerd om de efficiëntie te verbeteren en de winstgevendheid te verhogen. Naadloze integratie met Shopify, Xero, QuickBooks Online, Amazon, WooCommerce en meer. Bevat ook intelligente rapporten en prognoses, productie, een aanpasbaar B2B e-commerceplatform plus een mobiele app voor verkoop en inventaris op iPhone en iPad. Meer informatie over QuickBooks Commerce

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Voorraad- en orderbeheer voor groeiende bedrijven.
Zoho Inventory is een online toepassing waarmee je bestellingen en voorraad kunt beheren. Met multichannel verkopen, verzendintegraties en krachtig voorraadbeheer, kun je nu je voorraad- en orderbeheer optimaliseren, vanaf de aankoop tot verpakking en betalingen. Meer informatie over Zoho Inventory

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
The only NO Fee, NO Contract, NO Setup TMS. Over 37,833+ users. TRUE cloud TMS. The World's Most Popular TMS. Capterra's BEST RATING!
AscendTMS is the world's most popular TMS software (37,833+ active users), for Freight Brokers, 3PL's, Trucking Companies and Shippers. NO upfront fees, NO license fees, NO support fees, NO contracts. They are 100% independent and NOT affiliated with any broker, carrier, or other transportation entity. Get instant TMS access from ANY device with NO installs, NO hardware, NO setup. Compare to TMW, McLeod, Mercury Gate, Aljex and other old legacy systems. AscendTMS has Capterra's BEST RATING! Meer informatie over AscendTMS Logistics Software

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Betrouwbare, realtime uitgebreide ERP-software met lean en agile functionaliteit die speciaal is ontwikkeld voor middelgrote productiebedrijven
IQMS Manufacturing ERP-software biedt discrete en procesproducenten een enkele oplossing voor het beheren en bewaken van het volledige productieproces. De uitgebreide oplossing zorgt voor een modulaire en schaalbare aanpak en elimineert datasilo's. IQMS ERP verhoogt de zichtbaarheid en efficiëntie tussen afdelingen met een compleet realtime productie-, boekhoud- en supply chain-systeem dat kwaliteit, EDI, WMS, MRP (Material Resource Planning), productie-/procesbewaking en meer omvat. Meer informatie over DELMIAworks

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Geschikt voor bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren.
Geïntegreerd met QuickBooks Online en Xero, geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven in de detailhandel, groothandel, productie of voedselproductie die hun inventarisniveaus moeten beheren. De oplossing dekt de gehele bedrijfscyclus in voorraadbeheer. Verkopers zoals Shopify, Magento, Amazon en eBay integreren DEAR Systems voor meer dan alleen het beheren van hun voorraden. DEAR Inventory biedt functies die je de informatie geven die je nodig hebt om kosten te beheren en de winstgevendheid te maximaliseren. Meer informatie over DEAR Systems

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten.
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten. Financiële informatie, supply chain, rapportage, analyse en samenwerking maken allemaal deel uit van de mobielvriendelijke oplossing. Financiële processen binnen het systeem zijn ontworpen om automatisch niet-geregistreerde transacties te detecteren, fouten en discrepanties te vinden, documentcorrecties te maken en bankafschriften en boeken af te stemmen. Meer informatie over Sage 100cloud

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Unleashed Software biedt een krachtig platform om je voorraad in realtime nauwkeurig te beheren.
Unleashed Software biedt een krachtig cloudgebaseerd platform voor al je voorraadbeheerbehoeften. Met Unleashed kun je de voorraad moeiteloos en nauwkeurig in realtime volgen op verschillende locaties. Krijg inzicht in alle voorraadbeheerprocessen en transacties in magazijnen wereldwijd. Met dergelijke dynamische voorraadinformatie kun je betere gegevensgestuurde zakelijke beslissingen nemen. Unleashed kan ook worden geïntegreerd met verschillende e-commercesoftwareproducten om een holistische zakelijke oplossing te bieden. Meer informatie over Unleashed

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat.
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat. Voorraad- en orderbeheer in realtime. KENMERKEN: Opnieuw bestellen.Orderverwerking.Cloudlabels afdrukken.Voorraad volgen (streepjescode, series, partij).Meerdere UOM's. Meerdere magazijnen.Meerdere valuta's.Meertalige interface.Samengestelde producten(stuklijsten, kits, variabele items). Beheer op gebruikersniveau.Geïntegreerde facturatie- en inkoopmodule.Ondersteunt productie. Meer informatie over ERPAG

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Profiteer van interne services, waaronder een mondiaal implementatieteam dat klaar staat om je EDI snel te implementeren, onderhouden en schalen.
De flexibele EDI- en supply chain-oplossingen van DiCentral integreren met elke sector en meer dan 100 bedrijfssystemen (ERP, WMS, boekhouding en e-commerce). Zelfs op maat gemaakte backoffice-systemen zijn geen probleem voor de experts. Profiteer van interne services, waaronder een mondiaal implementatieteam dat klaar staat om je EDI snel te implementeren, onderhouden en schalen, evenals live technische ondersteuning. Laat de EDI-integratie aan hen over zodat jij je kunt concentreren op de groei van je bedrijf. Neem contact op voor meer informatie. Meer informatie over DiCentral

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprincipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer. Meer informatie over SAP S/4HANA Cloud

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Software voor het beheer van bestellingen, verzenden en inventaris. Geschikt voor detailhandelaren, groothandels, dropshippers, distributeurs en fabrikanten.
Orderhive is software voor order-, verzend- en voorraadbeheer voor online detailhandelaren. Automatiseer je voorraadupdates voor verschillende kanalen zoals Amazon, eBay, Etsy, Shopify, BigCommerce, WooCommerce, enz. Stroomlijn je fulfillment door integratie van Orderhive met Amazon FBA en Multichannel Fulfillment. Met slechts een paar klikken kun je labels printen en binnen Orderhive pakketten van USPS, UPS, FedEx, DHL, enz. traceren. Beheer je dropshipping, bestellingen, aankopen, betalingen, tracering van zendingen, en veel meer met gemak. Meer informatie over Orderhive

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen.
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen. Gebruikers kunnen inkooporders maken, ze ter goedkeuring indienen, ze goedkeuren of afwijzen en ze direct naar leveranciers sturen. Gebruikers kunnen ook items en facturen bijhouden die ze van leveranciers hebben ontvangen. Spendwise is webgebaseerd waardoor je geen software hoeft te installeren en je vanaf elke plek toegang hebt. Bezoek de website voor meer informatie en meld je aan voor een gratis proefversie en/of demo. Meer informatie over Spendwise

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
SAP Business One is een compleet geïntegreerde business management oplossing voor het KMO die u volledig inzicht en controle geeft.
Met de SAP® Business One applicatie beheert u op betaalbare wijze uw hele bedrijfsvoering – van boekhouding en financiën, inkoop, voorraadbeheer, verkoop- en klantenadministratie, projectmanagement tot bedrijfsprocessen en personeelszaken. Met SAP Business One stroomlijnt u uw bedrijfsprocessen en krijgt u beter inzicht in uw bedrijfsvoering. Zo kunt u op basis van realtime informatie snel beslissingen nemen die u ondersteunen om winstgevende groei te realiseren. Meer informatie over SAP Business One

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer
Finale Inventory is een zeer aanpasbaar en flexibel voorraadbeheersysteem waarmee je de workflows van je groeiende bedrijf kunt ondersteunen.
Finale Inventory is een zeer aanpasbaar en flexibel voorraadbeheersysteem waarmee je de workflows van je groeiende bedrijf kunt ondersteunen. Integreert naadloos met vele verkoopplatforms voor e-commerce om oververkoop te voorkomen. Verminder het giswerk rond inkooporders door gebruik te maken van Finale om herbestelpunten dynamisch te berekenen op basis van de verkoopsnelheid en de doorlooptijden van leveranciers. Combineer deze software met hardware voor het scannen van streepjescodes voor een complete oplossing voor magazijnbeheer. Gratis training/advies. Meer informatie over Finale Inventory

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Vervoersbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Transportbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Voorspellen van de vraag
  • Import- en exportbeheer

Kopersgids voor Supply chain management software

Wat is supply chain management software?

Supply chain management software helpt het proces van grondstoffen te automatiseren, van de inzameling tot de productie en de levering. Supply chain management toepassingen omvatten doorgaans organisatiebrede orderverwerking, transport en WMS-functionaliteit, samen met planning- en prognose-instrumenten. Supply chain management software verbetert de operationele efficiëntie, zowel upstream als downstream, door het distribueren en synchroniseren van belangrijke gegevens over meerdere locaties en in een bedrijf.

De voordelen van supply chain management software

  • Efficiënt onderdelenbeheer: supply chain management software maakt het eenvoudiger om onderdelen te traceren en te plannen voor just-in-time levering in de productiefaciliteit van je bedrijf.
  • Supply chain prognose: sommige supply chain management software bevat voorspellende AI die gebruikers kan waarschuwen voor mogelijke haperingen in de supply chain voordat ze zich voordoen.
  • Leveranciersbeheer: supply chain management software maakt gebruik van specifieke categorieën van leveranciersgegevens. Deze tools volgen en beoordelen de kosten, de waarde en de betrouwbaarheid van de leverancier. Bedrijven kunnen deze kwantificeerbare gegevens gebruiken om weloverwogen zakelijke beslissingen te nemen.

Algemene functies van supply chain management software

  • Leveranciersbeheer: het bewaken van de prestaties van leveranciers door middel van bijgehouden KPI's (Key Performance Indicators), en beoordeling van risico's en compliance.
  • Voorraadbeheer: het traceren, bestellen, opslaan en consumeren van voorraden, inclusief grondstoffen, componenten en eindproducten.
  • ​Warehouse management: het controleren en beheren van de magazijnwerkzaamheden gedurende de gehele levenscyclus van de opslag.
  • Order management: het invoeren, organiseren, volgen en voldoen aan koopverzoeken.
  • Verkoop- en bedrijfsplanning: het opstellen van een vraag- en aanbodplan.
  • Vraagplanning: het gebruiken van historische inzichten en simulaties om de vraag van klanten te voorspellen.

De supply chain management software directory filtert op functie(s) om alleen opties te bekijken die voldoen aan de zakelijke behoeften, wat kan helpen je software shortlist te verkorten.

Overwegingen bij de aankoop van supply chain management software

  • Schaalbaarheid: zorg er bij het kiezen van de juiste supply chain management oplossing voor je bedrijf voor dat je software zich kan aanpassen. Houd rekening met het aantal gebruikers dat je nodig hebt, het aanpassingsvermogen, de inzetbaarheid van verschillende apparaten en andere factoren die van invloed zijn op de bruikbaarheid van de oplossing naarmate je bedrijf groeit.
  • Voorspellingen: sommige toepassingen voorspellen onder andere vraag en aanbod van onderdelen. Deze zich ontwikkelende technologie komt geleidelijk beschikbaar voor bedrijven van elke omvang. Prognoses bieden op dit moment een concurrentievoordeel en zullen op termijn een noodzaak zijn.
  • 3D printen: 3D printen, ook wel 'additive manufacturing' genoemd, creëert onderdelen door het samenvoegen van verschillende materialen zoals aangegeven door een computer. 3D printen genereert minder afval dan traditionele productieprocessen die objecten uit grote blokken grondstoffen snijden. Bedrijven die gebruikmaken van 3D printen kunnen besparen op de kosten van ongebruikte materialen, afvalinzameling, afvalverwijdering en recycling. Overschakelen op 3D-geprinte onderdelen bespaart geld en vermindert de impact op het milieu, en vereist vaak aanzienlijke veranderingen in een toeleveringsketen. Het is te verwachten dat veel bedrijven hun supply chain management software oplossingen de komende jaren opnieuw zullen evalueren; onderzoek suggereert dat 54% van het mkb van plan is om de komende jaren gebruik te maken van 3D printen.
  • Internet van de dingen: het IoT (Internet of Things) beschrijft een technologisch ecosysteem waarin objecten met het internet worden verbonden voor allerlei doeleinden op het gebied van tracking en automatisering. Uit een onderzoek van Capterra is gebleken dat 73% van het mkb van plan is de IoT-technologie in de komende één tot twee jaar in het bedrijf op te nemen. Eén manier waarop supply chain managers de technologie van het IoT aannemen is door het toevoegen van RFID-chips (Radio Frequency Identification) aan onderdelen en inventaris. Robots, riemen, scanners en andere IoT-apparaten gebruiken RFID om componenten te lokaliseren, te verplaatsen en te verwerken. RFID-systemen produceren ongelooflijke hoeveelheden gegevens die, wanneer ze worden geanalyseerd, bedrijven kunnen helpen hun activiteiten en klantengedrag beter te begrijpen dan ooit tevoren. Deze kennis kan leiden tot betere supply chain beslissingen, meer efficiëntie en een hogere winst.