Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Gespreksanalyse

Gespreksanalysesoftware helpt salesteams en callcenters gesprekken te transcriberen naar tekst, belangrijke momenten te identificeren en bruikbare inzichten te genereren voor verdere analyse. Dit type software kan ook worden gebruikt om nieuw personeel te coachen en de prestaties van het team te beoordelen als het gaat om het afhandelen van vragen van klanten.

8 resultaten

Krijg krachtig inzicht in je klantgesprekken. Win meer deals, verbeter je verkoopvaardigheden en verkrijg marktinformatie.
Gong geeft je een krachtig inzicht in je klantgesprekken. Het registreert en analyseert je verkoopgesprekken en vergaderingen automatisch. Met Gong kun je: 1) de verkoopeffectiviteit van je teams aanzienlijk verbeteren; 2) meer deals winnen en elke deal op het pad naar afsluiten houden; 3) de ongefilterde stem van je markt horen. Ontdek waarom verkoopteams bij Hubspot, LinkedIn en DiscoverOrg enthousiast zijn over Gong. Meer informatie over Gong.io

Functies

  • Oproepen bijhouden
  • AI/machine learning
  • Trefwoorden filteren
  • Notitiebeheer
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Trendanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Realtime data
  • Prestatiemeetwaarden
  • Intentieherkenning
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer die de aanlooptijd versnelt en verkopers productiever maakt met behulp van spraakintelligentietechnologie.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stimuleren. Dankzij functies zoals realtime aanbevelingen worden antwoorden op veelgestelde vragen van prospects weergegeven wanneer specifieke zoekwoorden worden genoemd tijdens een actief gesprek. Directe integraties met andere essentiële tools zoals Salesforce, G Suite en meer zorgen voor nauwkeurige activiteitenregistratie, of je vertegenwoordigers nu achter hun bureau zitten of in het veld werken. Meer informatie over Dialpad

Functies

  • Oproepen bijhouden
  • AI/machine learning
  • Trefwoorden filteren
  • Notitiebeheer
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Trendanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Realtime data
  • Prestatiemeetwaarden
  • Intentieherkenning
Biedt e-mailtracking, zoeken in prospectdatabases, realtime delen van presentaties, automatische kiesfunctie met gespreksopname en -registratie.
Tijdbesparende verkoopprogramma's die die je gratis kunt gebruiken. Ontvang een melding op het moment dat een lead je e-mail opent, volg elke interactie automatisch en organiseer al je activiteiten op één plek met de verkoopsoftware van HubSpot. Begin gratis en upgrade naarmate je groeit. Meer informatie over HubSpot Sales Hub

Functies

  • Oproepen bijhouden
  • AI/machine learning
  • Trefwoorden filteren
  • Notitiebeheer
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Trendanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Realtime data
  • Prestatiemeetwaarden
  • Intentieherkenning
Het platform maakt het bereik van je verkoopteam effectiever om meer afspraken te realiseren.
Outreach is een platform voor verkoopbetrokkenheid dat de communicatieworkflows van je team versnelt en prestatie-inzichten onthult die je team effectiever maken in de verkoop. Verkoopteams kunnen draaiboeken implementeren die e-mail, spraak en sociale media combineren voor duizenden potentiële klanten per maand. Meer informatie over Outreach

Functies

  • Oproepen bijhouden
  • AI/machine learning
  • Trefwoorden filteren
  • Notitiebeheer
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Trendanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Realtime data
  • Prestatiemeetwaarden
  • Intentieherkenning
CallRail is intuïtieve self-service software waarmee gegevensgestuurde marketeers oproepen van online en offline marketing kunnen bijhouden.
CallRail is de toonaangevende leverancier van marketingsoftware voor bedrijven die één enkel attributieplatform willen om het traject van bezoekers naar leads tot klanten vast te leggen. Meer dan 100.000 bedrijven en bureaus benutten de gebruiksvriendelijke CallRail-software voor marketingattributie en gespreksintelligentie om het genereren van leads te optimaliseren en de verkoop te verbeteren. Van het bijhouden van oproepen tot het indienen van websiteformulieren, het alles-in-één platform maakt rapportage probleemloos met een 'single source of truth' voor marketingrendement. Meer informatie over CallRail

Functies

  • Oproepen bijhouden
  • AI/machine learning
  • Trefwoorden filteren
  • Notitiebeheer
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Trendanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Realtime data
  • Prestatiemeetwaarden
  • Intentieherkenning
Oplossing voor het volgen van oproepen waarmee bedrijven telefoongesprekken kunnen opnemen, de leadkwaliteit kunnen meten, belleractiviteiten kunnen volgen en meer.
Convirza is het eerste platform voor het volgen van telefonische oproepen en het optimaliseren van oproepen binnen ondernemingen. Dit platform combineert het traditionele volgen van oproepen met de krachtige analyse van telefoongesprekken. Convirza maakt gebruik van spraakherkenningstechnologie en geavanceerde algoritmen om de leadkwaliteit en conversies te meten en actie te ondernemen met volledige marketing automation. Dit platform helpt geavanceerde marketeers betere beslissingen te nemen, de sluitingspercentages te verbeteren en de omzet te verhogen. Meer informatie over Convirza

Functies

  • Oproepen bijhouden
  • AI/machine learning
  • Trefwoorden filteren
  • Notitiebeheer
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Trendanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Realtime data
  • Prestatiemeetwaarden
  • Intentieherkenning
Invoca is de leider op het gebied van AI-aangedreven oproepregistratie en analytics voor marketeers.
Invoca is een oplossing voor het volgen en analyseren van oproepen die marketeers helpt om conversierapportage en campagnetoewijzing van inkomende telefoongesprekken te krijgen. Invoca wordt aangedreven door bekroonde AI en levert realtime oproep-analytics om marketeers te helpen weloverwogen acties te ondernemen op basis van door telefoongesprekken gegenereerde gegevens. Het resultaat is dat marketeers de ROI kunnen verbeteren door meer omzetgenererende oproepen te stimuleren, conversiepercentages te verhogen, het klanttraject te personaliseren en efficiëntere campagnes uit te voeren. Meer informatie over Invoca

Functies

  • Oproepen bijhouden
  • AI/machine learning
  • Trefwoorden filteren
  • Notitiebeheer
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Trendanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Realtime data
  • Prestatiemeetwaarden
  • Intentieherkenning
Product AIdvisor van Circuitry.ai beantwoordt alle productvragen, biedt begeleide verkoop en beveelt producten aan om de verkoop te stimuleren.
Circuitry.ai Product AIdvisor, aangedreven door de nieuwste Gen AI en AI-algoritmen, begeleidt je klanten door de koopervaring. Product AIdvisor is getraind in al je productcatalogi en kennis, zodat klanten kunnen profiteren van een samengestelde gesprekservaring. Product AIdvisor begrijpt de behoeften van klanten om hen nauwkeurige aanbevelingen te doen, klanten te helpen je producten beter te begrijpen en hen tot aankoop aan te zetten. Product AIdvisor zorgt voor 30% meer klantconversie en meer omzet in alle kanalen. De vertrouwde adviseur is wereldwijd 24x7 beschikbaar voor je klanten, op het web, de mobiele telefoon, via sms of in berichtenapps om hen overal en altijd te helpen, waardoor je kosten voor klantenwerving in marketing en verkoop dalen. Product AIdvisor verbetert ook de productiviteit van je verkoopteam door hen te versterken zodat ze een expert worden op het gebied van je hele productportfolio en meer verkopen kunnen sluiten. Ga nu aan de slag met Product AIdvisor en je hebt vertrouwde adviseurs die in een mum van tijd zullen helpen meer verkopen te sluiten. Meer informatie over Circuitry.ai

Functies

  • Oproepen bijhouden
  • AI/machine learning
  • Trefwoorden filteren
  • Notitiebeheer
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Trendanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Realtime data
  • Prestatiemeetwaarden
  • Intentieherkenning