Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Klantbehoud software

Met klantbehoud software kunnen bedrijven de klantreis analyseren en gegevens over de klantinteractie en -tevredenheid bijhouden om hun klantbehoud te verbeteren.

15 resultaten

Platform voor het beheer van klantensucces waarmee bedrijven het verloop kunnen verminderen en hun opbrengsten van het bestaande klantenbestand kunnen verhogen. Meer informatie over Akita
Akita maakt verbinding met meer dan 100 van wijdverbreide SaaS-tools die één uniform overzicht van je klantgegevens creëren. Zorg ervoor dat klanten niet over het hoofd worden gezien met het aanpasbare vitaliteitsscoresysteem van Akita. Definieer taken en doelen voor elke stap op het klantentraject. Houd klanten op schema voor succes met geplande zakelijke beoordelingen en "draaiboeken", geactiveerd door gebruikersgedrag (goed of slecht). Met Slack-meldingen en een tweerichtingssynchronisatie met Salesforce houd je de hele organisatie op de hoogte. Meer informatie over Akita

Functies

  • Engagement tracking
  • Retenties bijhouden
  • Klantensegmenten
  • Klantgegevensbeheer
Bied je klanten een gepersonaliseerde en gedenkwaardige ervaring zonder je loyaliteitsprogramma helemaal opnieuw te hoeven opbouwen. Meer informatie over Talon.One
Talon.One is krachtige software voor klantloyaliteit. Met de geleverde functionaliteit kun je je klanten belonen met gepersonaliseerde incentives en ervaringen die het beste aansluiten bij hun interacties met je merk. Ideaal voor snelgroeiende B2C-bedrijven en -ondernemingen. De oplossing van Talon.One wordt gebruikt door wereldwijde leiders uit een breed scala van sectoren, zoals Ticketmaster, Eddie Bauer, JD Sports, Burger King. Meer informatie over Talon.One

Functies

  • Engagement tracking
  • Retenties bijhouden
  • Klantensegmenten
  • Klantgegevensbeheer
Feedback- en analysetools die zijn ontworpen om de ervaring van je websitebezoeker te verbeteren. Levert heatmaps, feedbackvragen, enquêtes en nog veel meer.
Feedback- en analysetools die zijn ontworpen om de ervaring van je websitebezoeker te verbeteren. Levert heatmaps, feedbackvragen, enquêtes en nog veel meer. Meer informatie over Hotjar

Functies

  • Engagement tracking
  • Retenties bijhouden
  • Klantensegmenten
  • Klantgegevensbeheer
Campaign Monitor is een gebruiksvriendelijke e-mailmarketingtool waarmee elke marketeer mooie, gerichte nieuwsbrieven kan sturen.
Campaign Monitor is een gebruiksvriendelijke e-mailmarketingtool waarmee ondernemers bij groeiende bedrijven mooie, relevante nieuwsbrieven kunnen verzenden, een betrouwbaar kanaal kunnen vormen om hun verbinding met hun abonnees te vergroten en een loyaal lezerspubliek te bevorderen. Met de prachtige sjablonen, een interface voor slepen en neerzetten en segmentatie op basis van betrokkenheid kunnen marketeers op een gemakkelijke manier gerichte content aan grote lijsten met abonnees aanbieden. Meer informatie over Campaign Monitor by Marigold

Functies

  • Engagement tracking
  • Retenties bijhouden
  • Klantensegmenten
  • Klantgegevensbeheer
Emma maakt het gemakkelijk voor teams van elke omvang om samen te werken bij het creëren van aantrekkelijke campagnes die conversies en inkomsten genereren.
Het e-mailmarketingplatform van Emma maakt het voor teams van elke omvang gemakkelijk om aantrekkelijke campagnes te creëren op verschillende afdelingen of locaties en eraan samen te werken, waardoor er een naadloze merkbeleving ontstaat die de betrokkenheid verhoogt en meer inkomsten uit e-mail genereert. Het teamgericht productontwerp, de krachtige integraties en bekroonde professionele diensten maken het voor marketeers eenvoudiger dan ooit om hun allerbeste werk te leveren. Meer informatie over Emma by Marigold

Functies

  • Engagement tracking
  • Retenties bijhouden
  • Klantensegmenten
  • Klantgegevensbeheer
Het klantensuccesplatform van ChurnZero helpt bedrijven om verloop te bestrijden via gegevensintegraties, gezondheidsscores, automatisering, NPS en nog veel meer.
Het realtime SaaS-platform van ChurnZero helpt abonnementenbedrijven met het bestrijden van het klantverloop. Het platform is uniek ontworpen om nauw te integreren met CRM-systemen en in een toepassing of service. Hierdoor helpt ChurnZero bedrijven te begrijpen hoe hun klanten hun product gebruiken, en beoordeelt het hun gezondheid en hun waarschijnlijkheid om abonnementen te vernieuwen. Ook geeft het het bedrijf de middelen om de klantervaring te automatiseren en personaliseren door middel van tijdige en relevante contactpunten, inclusief in-app content. Meer informatie over ChurnZero

Functies

  • Engagement tracking
  • Retenties bijhouden
  • Klantensegmenten
  • Klantgegevensbeheer
Custify is ontworpen voor B2B SaaS-bedrijven en stelt ze in staat hun churn te verminderen en de klantlevensduur te verhogen.
Het platform met succesverhalen van klanten van Custify is ontworpen voor B2B SaaS-bedrijven en stelt ze in staat hun churn te verminderen en de Customer Lifetime Value te verhogen. Naast inzichten in het gebruik van het product, verzamelt het ook gegevens van verschillende systemen, zoals CRM, ondersteuning of facturering en presenteert het alle relevante KPI's voor succesverhalen van klanten en klantinteracties in een gemakkelijk te begrijpen dashboard. Voor low-touch workflows is er ook een geavanceerde automatiseringsmotor ingebouwd. Meer informatie over Custify

Functies

  • Engagement tracking
  • Retenties bijhouden
  • Klantensegmenten
  • Klantgegevensbeheer
Whatfix stimuleert de acceptatie van technologie en het inschakelen van gebruikers om de productiviteit en betrokkenheid te verbeteren door middel van contextuele content binnen de app.
Whatfix is een toonaangevend platform voor digitale acceptatie, waarmee bedrijven hun gebruikers moderne en eenvoudige on-boarding, effectieve training en betere ondersteuning kunnen bieden door middel van contextuele content die op het vereiste moment wordt weergegeven. Whatfix activeert softwareoplossingen door ongelooflijke eenvoud, intuïtiviteit en personalisatie te bieden. Verschillende Fortune 500-bedrijven over de hele wereld vertrouwen op Whatfix om een snel rendement op hun technologische investeringen te garanderen en de betrokkenheid en productiviteit van gebruikers te stimuleren. Meer informatie over Whatfix

Functies

  • Engagement tracking
  • Retenties bijhouden
  • Klantensegmenten
  • Klantgegevensbeheer
Onboarding van klanten met GuideCX
Onboardingtool voor klanten die is ontworpen om bedrijven te helpen bij het automatiseren van een stap-voor-stapproces om producten/diensten de eerste keer goed te lanceren. Meer informatie over GUIDEcx

Functies

  • Engagement tracking
  • Retenties bijhouden
  • Klantensegmenten
  • Klantgegevensbeheer
Een intelligent platform voor klantenbinding dat klantanalyses, door AI aangedreven optimalisatie- en personalisatie-opties op één plek samenbrengt.
MoEngage is een intelligent platform voor klantenbinding voor de klantgerichte marketeer. Dit platform helpt je je klanten blij te maken en ze langer te behouden. Met MoEngage kun je klantgedrag analyseren en hen betrokken maken met gepersonaliseerde communicatie via het web, mobiel en e-mail. MoEngage is een full-stack oplossing die bestaat uit krachtige klantanalyses, door AI aangedreven organisatie van het klanttraject en personalisatie in één dashboard. Meer informatie over MoEngage

Functies

  • Engagement tracking
  • Retenties bijhouden
  • Klantensegmenten
  • Klantgegevensbeheer
Met het platform kunnen bedrijven (opnieuw) contact leggen met hun klanten
om de digitale ervaring te verbeteren.
Screeb geeft een nieuwe definitie aan de manier waarop bedrijven feedback verzamelen en beheren om de behoeften van hun klanten beter te begrijpen: - Zie hoe mensen je app gebruiken. - Stel vragen om hun gedrag beter te begrijpen. - Krijg kwalitatieve inzichten om je product te verbeteren. Met Screeb kom je te weten wie je app gebruikt en ontdek je verbeterpunten voor je product. Krijg een duidelijk inzicht in waarom je gebruikers zo handelen, wat ze willen en wat je nu moet doen. Meer informatie over Screeb

Functies

  • Engagement tracking
  • Retenties bijhouden
  • Klantensegmenten
  • Klantgegevensbeheer
Selligent Marketing Cloud is een omnichannel platform dat inzicht en betrokkenheid combineert om op elk moment aan de behoeften van de consument te voldoen.
Klaar om de levensduurwaarde van de klant te verhogen en de ROI te vergroten? Dat is precies wat Selligent Marketing Cloud doet, waardoor grote B2C-merken consumenten voor zich kunnen winnen via e-mail, mobiel, sociale media, internet en drukwerk. Dit platform is gebouwd voor marketeers en is zeer eenvoudig te gebruiken voor allerlei activiteiten, van gegevensbeheer, omnichannel-communicatie en retargeting op basis van gedrag. Het platform wordt aangedreven door op regels gebaseerde logica en is verbeterd op basis van AI/machine learning, en creëert relevante ervaringen voor individuele consumenten als nooit tevoren. Meer informatie over Marigold Engage

Functies

  • Engagement tracking
  • Retenties bijhouden
  • Klantensegmenten
  • Klantgegevensbeheer
Gegevensgestuurd platform voor klantensuccesbeheer voor B2B SaaS.
Natero helpt beheerders van klantensucces om verloop te voorkomen, uitbreiding van accounts te vergroten en meer klanten met minder moeite te beheren. Natero is de enige oplossing voor klantensucces die voorspellende analyses, klantintelligentie en workflowbeheer combineert in een uniform platform. Deze unieke gegevensgestuurde benadering stelt B2B-softwareleveranciers in staat om klantensucces proactief te beheren en de levensduurwaarde van klanten te maximaliseren. Meer informatie over Freshsuccess

Functies

  • Engagement tracking
  • Retenties bijhouden
  • Klantensegmenten
  • Klantgegevensbeheer
Een cloudgebaseerd kanaal en automatiseringsapp voor klantloyaliteit, marketing en incentive ontwikkeld op Salesforce.com, voor het creëren van merkambassadeurs.
Apex Loyalty is een cloudgebaseerde automatiseringsapp voor loyaliteit, marketing en incentives die native is gebouwd op het platform van Salesforce.com. Met Apex Loyalty blijven middelgrote tot grote ondernemingen betrokken en in contact met channelpartners en B2B-klanten om meer omzet te genereren en merkambassadeurs te ontwikkelen. Wat Apex Loyalty onderscheidt is het gepersonaliseerde partnerplatform, gamification-hulpprogramma's, klant- en campagnesegmentering, marketing automation tools voor sms en e-mail en de ingebouwde beloningencatalogus. Meer informatie over Apex Loyalty

Functies

  • Engagement tracking
  • Retenties bijhouden
  • Klantensegmenten
  • Klantgegevensbeheer
FLYX is Europa's leverancier van orderbeheer- en omnichannel loyaliteitssystemen.
FLYX is Europa's leverancier van omnichannel loyaliteitssystemen. FLYX biedt een geavanceerde loyaliteitsoplossing die bestaat uit een uitgebreid pakket dat is ontworpen met de flexibiliteit die nodig is om klanten te binden via verschillende digitale en winkelverkoopkanalen, zoals mobiele apps, kiosken en web-apps. Het aanbod omvat bonnen, punten, beloningen, spaarkaarten, gamification en meer, met een sterke nadruk op personalisatie en activering. Het platform voorziet in twee verschillende behoeften: het cultiveren van klantgegevens via loyaliteitsprogramma's voor gepersonaliseerde promotionele communicatie en het leveren van een ultraflexibele omnichannel-klantervaring die is gericht op het maximaliseren van de klantenbinding. Meer informatie over Flyx

Functies

  • Engagement tracking
  • Retenties bijhouden
  • Klantensegmenten
  • Klantgegevensbeheer