Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

IT-documentatiesoftware

IT-documentatiesoftware helpt IT-bedrijven hun IT-processen te beheren, activa te organiseren en inloggevens up-to-date te houden. Belangrijke functies zijn workflowbeheer, documentatiebeheer, kennisbankbeheer en toegangsbeheer.

Nederland Lokale producten weergeven
21 resultaten
Met NinjaOne Documentation kunnen IT-teams eenvoudig en veilig belangrijke informatie documenteren om kennisverlies tot een minimum te beperken. Meer informatie over NinjaOne
Met NinjaOne Documentation kunnen IT-teams eenvoudig en veilig inloggegevens, procedures en milieugegevens documenteren, zodat technici nooit meer tijd hoeven te verspillen aan het zoeken naar informatie. Met een oplossing die is ontworpen om IT-teams veilig te houden met robuuste, op rollen gebaseerde toegangscontroles, MFA-beveiligde (Multi-Factor Authenticator) inloggegevensopslag en meer, maakt NinjaOne het gemakkelijk om verouderde kennis om te zetten in institutionele kennis, allemaal binnen dezelfde centrale plaats als de hooggewaardeerde oplossing voor eindpuntbeheer. Meer informatie over NinjaOne

Functies

  • Proces- en workflowautomatisering
  • Kennisbankbeheer
  • Documentatiebeheer
  • Aanmeldingsgegevensbeheer
Document360 is een documentatieplatform voor het maken, beheren en delen van IT-documentatie. Meer informatie over Document360
Document360 is een documentatieplatform dat speciaal is toegesneden op IT-documentatie en dat een uitgebreide reeks functies biedt om het proces van het maken, beheren en delen van documentatie over IT-infrastructuur, -systemen, -processen en -beleid te stroomlijnen. Een van de belangrijkste functies van Document360 is de intuïtieve editor waarmee gebruikers moeiteloos IT-documentatie kunnen maken en bewerken met behulp van Markdown of geavanceerde WYSIWYG-interfaces. Andere functies omvatten versiebeheer, samenwerking, aanpassing, integratie en meer. Document360 biedt ook een AI-pakket met functies zoals AI-assistentie: Ask Eddy om gebruikers te helpen met interactief zoeken, AI-auteur om auteurs te helpen schrijven, AI-tagaanbeveler voor het organiseren van de kennisbank, relevante artikelaanbevelingen en meer. Meer informatie over Document360

Functies

  • Proces- en workflowautomatisering
  • Kennisbankbeheer
  • Documentatiebeheer
  • Aanmeldingsgegevensbeheer
ITAM-software: volg de volledige levenscyclus van je hardware- en software-activa en profiteer van licenties, contracten, certificaten, verlengingsherinneringen en meer! Meer informatie over Device42
Het is nu nog makkelijker om al je IT- en non-IT-middelen bij te houden en te beheren. Met de software van Device42 kunnen bedrijven hun infrastructuur en alle onderlinge afhankelijkheden ontdekken, visualiseren en begrijpen, allemaal vanaf één dashboard. Volg de volledige levenscyclus van je activa en profiteer van softwarelicenties, servicecontracten, SSL-certificaten, verlengingsherinneringen en meer. Genereer mobielvriendelijke barcodes en QR-codes en profiteer van krachtige rapportage, een volledig auditspoor en een uitgebreide RESTful API. Meer informatie over Device42

Functies

  • Proces- en workflowautomatisering
  • Kennisbankbeheer
  • Documentatiebeheer
  • Aanmeldingsgegevensbeheer
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis!
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over Jira

Functies

  • Proces- en workflowautomatisering
  • Kennisbankbeheer
  • Documentatiebeheer
  • Aanmeldingsgegevensbeheer
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren.
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om momentum op te bouwen en hun beste werk te leveren. In tegenstelling tot document- en bestandsdelingstools is Confluence open en collaboratief, waardoor je van alles kunt creëren, beheren en samen kunt doen, van productlanceringsplannen tot marketingcampagnes. Vind je werk eenvoudig terug met toegewijde en georganiseerde ruimtes, sluit naadloos aan op teams en integreer naadloos met het Atlassian-pakket of pas het aan met apps van de Marketplace. Meer informatie over Confluence

Functies

  • Proces- en workflowautomatisering
  • Kennisbankbeheer
  • Documentatiebeheer
  • Aanmeldingsgegevensbeheer
Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgaven en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering.
Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest gebruiksvriendelijke app op dit gebied. Naast kernfuncties zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en bedrijfsmiddelen, kun je met Freshservice ook je kennisbank in de cloud zetten. Meer informatie over Freshservice

Functies

  • Proces- en workflowautomatisering
  • Kennisbankbeheer
  • Documentatiebeheer
  • Aanmeldingsgegevensbeheer
IT Glue is een bekroond documentatieplatform dat IT-providers helpt om de verspilde tijd bij het zoeken naar informatie drastisch te verminderen.
MSP's zweren bij IT Glue en gaven het de afgelopen twee jaar meer dan 30 onderscheidingen in de sector. Met één blik zie je waarom. IT Glue automatiseert en structureert de documentatie die je nodig hebt om je klanten van dienst te zijn. De resultaten: 50% of meer van de tijd die je technici verspillen met zoeken naar informatie is geëlimineerd. Het verminderen van tijdverspilling leidt tot verhoogde productiviteit, betere klantenservice en uiteindelijk tot hogere marges. Meld je aan voor een demo en ontdek waarom IT Glue een essentieel onderdeel is van elke MSP-stack. Meer informatie over IT Glue

Functies

  • Proces- en workflowautomatisering
  • Kennisbankbeheer
  • Documentatiebeheer
  • Aanmeldingsgegevensbeheer
Krachtige software voor contentbeheer waarmee je moeiteloos al je documenten en informatie kunt organiseren en beheren.
M-Files biedt een intelligent contentbeheerplatform van de volgende generatie dat de bedrijfsprestaties verbetert door mensen te helpen informatie effectiever te vinden en te gebruiken. Verbeter de workflow, verhoog het hergebruik van informatie, elimineer redundantie, beheer inhoud op veilige wijze en vermijd conflicten en gegevensverlies, in één enkele intuïtieve oplossing voor contentbeheer die kan worden geïntegreerd met Windows Explorer. Duizenden organisaties in meer dan 100 landen gebruiken M-Files voor het beheren van hun bedrijfsinformatie. Meer informatie over M-Files

Functies

  • Proces- en workflowautomatisering
  • Kennisbankbeheer
  • Documentatiebeheer
  • Aanmeldingsgegevensbeheer
Bewaking en beheer op afstand voor de IoT-wereld.
Domotz is het eerste platform voor bewaking en beheer op afstand voor IoT. Dit platform biedt krachtige netwerkbeheersoftware voor MSP's, integrators, beveiligingsprofessionals en bedrijfseigenaren. Het biedt de complete oplossing voor het kosteneffectief beheren en bewaken van de netwerken van je klanten met kant-en-klare instellingen, een vriendelijke UX en een uitgebreide set functies die toegankelijk zijn vanaf elke desktopbrowser of mobiel apparaat. Meer informatie over Domotz

Functies

  • Proces- en workflowautomatisering
  • Kennisbankbeheer
  • Documentatiebeheer
  • Aanmeldingsgegevensbeheer
Webgebaseerde oplossing voor samenwerking en beheer die teamleden samenbrengt via werkruimten, visuele borden en het delen van documenten.
Nuclino biedt een eenvoudige manier om kennis in teams te organiseren en te delen. Gebruikers kunnen realtime samenwerkingsdocumenten creëren en deze meteen verbinden als een wiki. Gebruik de boom-, bord- en grafiekweergave om je kennis visueel te verkennen en te ordenen. Het werkt geweldig voor notulen van bijeenkomsten, productvereisten, documenten, beslissingen en meer. Enkele opvallende kenmerken zijn een WYSIWYG-collaboratieve realtime editor en de visuele weergave van teamkennis in een grafiek. Meer informatie over Nuclino

Functies

  • Proces- en workflowautomatisering
  • Kennisbankbeheer
  • Documentatiebeheer
  • Aanmeldingsgegevensbeheer
Versleutelde cloudgebaseerde, geïntegreerde en geautomatiseerde wachtwoordbeveiliging om de inloggegevens en kennis van klanten op te slaan, te beheren en op te halen.
Een versleutelde en efficiënte oplossing voor het beheer van wachtwoorden en inloggegevens die is ontworpen voor MSP's, met functies voor het invoeren van inloggegevens, rapportage, audits, automatisering van wachtwoordwijziging en mogelijkheden voor bevoorrechte klantdocumentatie. Het is ontworpen om het werk van de technici te stroomlijnen door hen essentiële documentatie binnen handbereik te bieden, waardoor ze de dienstverlening kunnen standaardiseren en de probleemoplossing versnellen. Meer informatie over Passportal

Functies

  • Proces- en workflowautomatisering
  • Kennisbankbeheer
  • Documentatiebeheer
  • Aanmeldingsgegevensbeheer
De kennisbanksoftware van ProProfs is ideaal voor het opzetten van een kennisbank, veelgestelde vragen, helpsites, documentatie, gebruikershandleidingen en meer.
De eenvoudige, maar krachtige ProProfs kennisbanksoftware is ontworpen om bedrijven te helpen bij het maken van documentatie, een kennisbank, helpsites, veelgestelde vragen, gebruikershandleidingen en meer. De software bestaat uit ongeëvenaarde functies, slimme instellingen en integraties en is zeer effectief voor het verminderen van het aantal momenten van klantenondersteuning, het beheren van bedrijfskennis en het bieden van gemakkelijke toegang tot deze kennis. De software wordt gebruikt door organisaties over de hele wereld om hun organisatiedoelstellingen te bereiken. Meer informatie over ProProfs Knowledge Base

Functies

  • Proces- en workflowautomatisering
  • Kennisbankbeheer
  • Documentatiebeheer
  • Aanmeldingsgegevensbeheer
Knowledge Center centraliseert de kennis van je bedrijf en stelt medewerkers in staat om snelle, nauwkeurige en up-to-date ondersteuningsinformatie te verstrekken.
Knowledge Center is het toonaangevende kennisbeheerplatform voor contactcenters. Het platform ondersteunt je klantgerichte medewerkers met relevante, gemakkelijk te begrijpen kennis, zodat ze een betere, efficiëntere klantenservice kunnen bieden. Het is moeilijker om met de enorme hoeveelheid informatie om te gaan dan om deze daadwerkelijk te vinden. Hoe kan het dat zoveel antwoorden binnen handbereik zijn, behalve wanneer je contact opneemt met de klantenservice? Het doel van dit platform is om klantenservice zo eenvoudig te maken als een Google-zoekopdracht. Meer informatie over USU Knowledge Management

Functies

  • Proces- en workflowautomatisering
  • Kennisbankbeheer
  • Documentatiebeheer
  • Aanmeldingsgegevensbeheer
Maak interactieve, realtime kaarten van je IT-omgeving die gedetailleerde zichtbaarheid van je toepassing, netwerken en afhankelijkheden bieden.
Met de Hybrid Application Mapping Software van VNT krijg je gedetailleerde zichtbaarheid van je hele IT-omgeving, waarbij je je toepassing, netwerken en afhankelijkheden in realtime in kaart brengt. De slimme kaartoplossing is volledig platformonafhankelijk en heeft onbeperkte gebruiksscenario's, van cloudmigratie tot kostenoptimalisatie. Uniek is dat VNT werkt zonder inloggegevens en agenten. En je hoeft geen firewalls te openen. Meer informatie over Faddom

Functies

  • Proces- en workflowautomatisering
  • Kennisbankbeheer
  • Documentatiebeheer
  • Aanmeldingsgegevensbeheer
Virima lost de moeilijkste kwesties van IT-middelen en servicemanagement op. Geen enkel ander platform biedt deze functies, flexibiliteit en waarde.
Virima biedt de beste ITAM- en ITSM-functies tegen een ongelooflijke prijs. Discovery-mogelijkheden met of zonder medewerkers. Automatische relatie- en afhankelijkheidsmapping. Inzichtelijke visualisaties en dashboards. PinkVERIFY CMDB- en ITSM-processen met een werkstroomgenerator. Te integreren met cloudproviders, hypervisors, netwerk en beveiliging, en zelfs ServiceNow. SaaS en plaatselijke implementaties. Duidelijke, moderne gebruikersinterface. Virima kan zoveel, dat je je zult afvragen waarom je er nog niet eerder van hebt gehoord! Meer informatie over Virima

Functies

  • Proces- en workflowautomatisering
  • Kennisbankbeheer
  • Documentatiebeheer
  • Aanmeldingsgegevensbeheer
Geef je klanten meer mogelijkheden voor zelfbediening en verlaag de kosten voor klantenondersteuning met een AI-gestuurde kennisbank en een slimme widget.
Geef je klanten de mogelijkheid tot zelfbediening zonder dat het veel geld kost. Laat je klantenserviceteam zich richten op de cruciale ondersteuningsgevallen. Start met een paar klikken een kennisbank die er geweldig uitziet en breng deze dichter bij je klanten met een AI-gestuurde widget die proactief vragen van klanten beantwoordt. Sjabloon-editor met live voorvertoning zonder dure sjablonen van derden aan te schaffen. Rijke, collaboratieve en snelle content editor waarmee je nuttige content kunt maken. Meer informatie over HelpCenter.io

Functies

  • Proces- en workflowautomatisering
  • Kennisbankbeheer
  • Documentatiebeheer
  • Aanmeldingsgegevensbeheer
FNT Command Platforms biedt een uitgebreid portfolio van functionaliteiten voor IT-, datacenter- en telecommunicatie-infrastructuren.
Het FNT Command Platform biedt een uitgebreid portfolio van functionaliteiten om beheer van de hybride infrastructuur te vereenvoudigen. Dit omvat de geïntegreerde planning, controle en documentatie van alle belangrijke infrastructuren voor IT, datacenters en telecommunicatie van de onderneming. Het is gebaseerd op een bewezen gegevensmodel dat netwerken, toepassingen, hardware en diensten omvat. Andere add-on-functies maken infrastructuurbeheer veel eenvoudiger en maken flexibele integratie met andere systemen mogelijk. Meer informatie over FNT Command Platform

Functies

  • Proces- en workflowautomatisering
  • Kennisbankbeheer
  • Documentatiebeheer
  • Aanmeldingsgegevensbeheer
Docusnap is de ideale alles-in-één oplossing voor je IT-documentatie.
Docusnap maakt de IT van je bedrijf transparant. De B2B-software legt informatie vast van de netwerkinfrastructuur, hardware en software, evenals gangbare toepassingsservers. Het genereert rapporten en kaarten van je netwerk. Je kunt noodplannen en bedieningshandleidingen creëren. Daarnaast analyseert de software wie er toegang heeft tot welke gegevens en of je software de juiste licenties heeft. Meer informatie over Docusnap

Functies

  • Proces- en workflowautomatisering
  • Kennisbankbeheer
  • Documentatiebeheer
  • Aanmeldingsgegevensbeheer
SaaS-platform dat IT-dienstverleners documentatie, wachtwoordbeheer, klantfeedback en BI biedt. Probeer het gratis!
SaaS-platform dat IT-dienstverleners documentatie, wachtwoordbeheer, klantfeedback en BI biedt. Ontvang je gratis proefversie. Meer informatie over ITBoost

Functies

  • Proces- en workflowautomatisering
  • Kennisbankbeheer
  • Documentatiebeheer
  • Aanmeldingsgegevensbeheer
PSA-RMM-platform voor managed services providers.
SuperOps.ai is een PSA-RMM-platform dat wordt aangedreven door automatisering en is gemaakt voor MSP's van het moderne tijdperk. SuperOps.ai zit boordevol functies zoals beheer van middelen, beleid, patches en klanten en heeft als missie om het MSP-platform van de volgende generatie te bouwen. Op het platform kunnen MSP's hun klanten, projecten en IT-documenten vanaf één plek beheren. Meer informatie over SuperOps.ai

Functies

  • Proces- en workflowautomatisering
  • Kennisbankbeheer
  • Documentatiebeheer
  • Aanmeldingsgegevensbeheer
Nederland Lokaal product
Workspaces voor het snel creëren van effectieve IT-communicatie (universele standaard voor ITSM).
IT Communication Assistant is ontworpen om IT-professionals te ondersteunen bij communicatiegerelateerde taken binnen ITSM-processen. Het biedt interactieve sjablonen en tools voor het opstellen van IT-berichten, nieuwsbrieven, technische uitleg, handleidingen voor workarounds, FAQ's en meer. Deze tools helpen de efficiëntie en effectiviteit van de communicatie te verbeteren, waardoor het eenvoudiger wordt om informatie te delen en IT-services effectief te beheren. Door gestructureerde communicatiemiddelen te bieden, helpt deze app bij het stroomlijnen van processen zoals Incident Management, Problem Management en Change Management. Probeer het nu uit en start vandaag nog je gratis proefversie van 7 dagen. Meer informatie over IT Communication Assistant

Functies

  • Proces- en workflowautomatisering
  • Kennisbankbeheer
  • Documentatiebeheer
  • Aanmeldingsgegevensbeheer