Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
Virtuele assistent
Een virtuele assistent (VA) - ook wel virtueel assistent genoemd - is software waarmee bedrijven AI-bots kunnen gebruiken om gepersonaliseerde gesprekken te voeren met gebruikers. Hiermee kunnen ook taken of bedrijfsprocessen worden geautomatiseerd met of zonder menselijke tussenkomst. Gebruik Capterra om de juiste virtuele assistent voor jouw organisatie in Nederland te vinden. Meer informatie Minder informatie
Filterresultaten (14)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Nederland
Prijsopties
14 resultaten
Met Kindly kunnen merken uitzonderlijke klantervaringen bouwen die de online verkoop stimuleren en de klanttevredenheid verbeteren.
Meer informatie over Kindly
Met Kindly kunnen merken uitzonderlijke klantervaringen bouwen die de online verkoop stimuleren en de klanttevredenheid verbeteren. Kindly combineert software voor virtuele winkelassistenten, conversationeIe AI, livechat, verlaten winkelwagen- en conversie-optimalisatie in één geïntegreerd platform en biedt gebruikers een eersteklas klantervaring die bezoekers omzet in kopers die terugkomen.
Meer informatie over Kindly
...
Meer informatie
Functies
- Personalisatie
- Automatisering van bedrijfsprocessen
- AI/machine learning
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Proces- en workflowautomatisering
Plan afspraken, incasseer betalingen, beheer moeiteloos je klanten en voer de end-to-end klantervaring voor je bedrijf uit.
Meer informatie over Practice
Met het platform kunnen afdelingen voor veteranenzaken logge, onsamenhangende en vervelende systemen consolideren op één eenvoudige plaats.
Eenvoudige planning die jouw realtime beschikbaarheid toont, eenvoudige formulieren om informatie te verzamelen, facturen en betalingen, dit alles gekoppeld door automatiseringen.
Maak binnen enkele seconden facturen, terugkerende abonnementen en pakketten en word elke keer op tijd betaald.
De tools van wereldklasse zijn ontworpen voor beide zijden van de relatie, met een chatportal voor klanten dat alles voor je klanten centraliseert.
Meer informatie over Practice
...
Meer informatie
Functies
- Personalisatie
- Automatisering van bedrijfsprocessen
- AI/machine learning
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Proces- en workflowautomatisering
Pakket met toepassingen voor het beheer van menselijk kapitaal: HR, secundaire arbeidsvoorwaarden, salarisadministratie, prestatie- en talentbeheer.
Pakket met toepassingen voor het beheer van menselijk kapitaal: HR, secundaire arbeidsvoorwaarden, salarisadministratie, prestatie- en talentbeheer.
Meer informatie over Oracle Cloud HCM
Functies
- Personalisatie
- Automatisering van bedrijfsprocessen
- AI/machine learning
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Proces- en workflowautomatisering
INSIDE van Powerfront is omnichannel klantenservice software die online naadloos een persoonlijke beleving reproduceert.
Maak het online winkelen net zo persoonlijk als in een fysieke winkel met INSIDE, omnichannel klantenservice software die medewerkers de tools en gegevens biedt om online een persoonlijke winkelbeleving te reproduceren die naadloos tussen kanalen schakelt.
Enkele van 's werelds toonaangevende merken gebruiken INSIDE om gemiddeld een conversiepercentage van 25-35%, en soms wel 48%, te bereiken met behulp van de livechat, chatbots, video-ondersteunde oplossingen voor personal shopping en livestreaming van de onderneming.
Meer informatie over INSIDE
...
Meer informatie
Functies
- Personalisatie
- Automatisering van bedrijfsprocessen
- AI/machine learning
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Proces- en workflowautomatisering
Haptik drijft intelligente virtuele assistenten aan die de klantervaring transformeren, terwijl ze de verkoop verhogen en de kosten verlagen.
Haptik is een van de grootste AI-bedrijven voor conversatie, die tot nu toe meer dan 100 miljoen apparaten hebben bereikt en meer dan 3 miljard conversaties hebben verwerkt. De intelligente virtuele assistentoplossingen van het bedrijf stellen Fortune 500-merken wereldwijd in staat om de klantervaring te verbeteren, terwijl ze tegelijkertijd kosten besparen en de verkoop verhogen. Haptik maakt deel uit van de Reliance-bedrijvengroep, die in april 2019 een meerderheidsbelang in het bedrijf verwierf via een deal van 100 miljoen dollar.
Meer informatie over Haptik
...
Meer informatie
Functies
- Personalisatie
- Automatisering van bedrijfsprocessen
- AI/machine learning
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Proces- en workflowautomatisering
Hoogwaardig talent met technische ondersteuning vanaf slechts $ 449/maand om terugkerend werk zoals klantrelatiebeheer en meer te voltooien.
Hoogwaardig talent op afstand vanaf slechts $ 449/maand, ondersteund door technologie om terugkerend werk te voltooien, zoals planning, onderzoek, gegevensinvoer, klantenondersteuning, e-mailbeheer en meer.
De speciale accountmanagers van Wing helpen bij het delegeren van werk, en softwaretools zoals workflows en aanmeldingsbeheerder maken de interactie met talent op afstand efficiënt, gemakkelijk en veilig.
Dankzij kunstmatige intelligentie wordt er op de achtergrond kwaliteitsbeheer uitgevoerd, wat een ongeëvenaarde gebruikerservaring garandeert.
Meer informatie over Wing
...
Meer informatie
Functies
- Personalisatie
- Automatisering van bedrijfsprocessen
- AI/machine learning
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Proces- en workflowautomatisering
Conversationeel, op AI gebaseerd platform zonder code voor ondernemingen om klantenservice, interne ondersteuning, verkoop en zelfservice te automatiseren.
Conversationele, op AI gebaseerde software om virtuele agenten te creëren die de klantenservice en interne ondersteuningskanalen automatiseren, de efficiëntie van menselijke agenten verbeteren en inkomsten genereren via online gesprekken.
Implementeer een transformerende klantervaring binnen dagen en niet weken, gebouwd op een basis van het hoogste niveau van NLU (Natural Language Understanding). De verfijning van het NLU zorgt ervoor dat virtuele agenten van boost.ai duizenden gebruikersintenties aankunnen zonder dat de resolutie daalt.
Meer informatie over Boost.AI
...
Meer informatie
Functies
- Personalisatie
- Automatisering van bedrijfsprocessen
- AI/machine learning
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Proces- en workflowautomatisering
Prime AI size and fit finder
Verminder terugbetalingen met de Prime AI maatzoeker-app. Wij leveren kleding-, lingerie-, bh-, zwemkleding- en schoenenwinkels nauwkeurige oplossingen voor het vinden van maten en pasvormen, aangedreven door kunstmatige intelligentie technologie. We dekken alle geslachten: Mannen, Vrouwen, Unisex, Kinderproducten.
Op maat gemaakte oplossing voor uw bedrijf, 100% aanpasbaar, geen beperkingen qua aantal producten of merken.
De pasvormzoeker helpt online shoppers de juiste maat te kopen door elke klant te matchen met product-ID. Vraag nu een demo aan.
Meer informatie over Prime AI
...
Meer informatie
Functies
- Personalisatie
- Automatisering van bedrijfsprocessen
- AI/machine learning
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Proces- en workflowautomatisering
Conversica is toonaangevend in door AI aangedreven intelligente virtuele assistenten voor bedrijven.
Conversica is toonaangevend in intelligente virtuele assistenten voor klantenbinding. Door routinematige bedrijfsgesprekken te automatiseren en grootschalige interacties te personaliseren, verbetert Conversica je personeelsbestand waardoor zakelijke professionals en AI-assistenten harmonieus kunnen samenwerken.
Met een grote bibliotheek aan speciaal ontworpen en gebruiksklare gespreksvaardigheden zijn de
AI-assistenten snel inzetbaar, mensachtig en persoonlijk en bieden ze
superieure gespreksnauwkeurigheid en autonomie.
Meer informatie over Conversica
...
Meer informatie
Functies
- Personalisatie
- Automatisering van bedrijfsprocessen
- AI/machine learning
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Proces- en workflowautomatisering
AI Assistant die samen met je team werkt om ervoor te zorgen dat elke lead wordt opgevolgd, gekwalificeerd en ondersteund, en gekwalificeerde afspraken plant.
Het Exceed.ai-platform helpt marketing- en verkoopteams om meer pijplijn uit e-mail en websitebezoekers te halen. Exceed AI Assistant werkt 24/7/365 samen met mensen om ervoor te zorgen dat elke lead wordt opgevolgd, ondersteund en gekwalificeerd met behulp van tweerichtingsmail en chatgesprekken.
Wanneer een lead gekwalificeerd is en klaar is om met een persoon te praten, zal de assistent een afspraak rechtstreeks in de agenda van je vertegenwoordiger plannen.
Het werkt ook automatisch je CRM- en marketing automation-platform bij met de nieuwste lead.
Meer informatie over Exceed.ai
...
Meer informatie
Functies
- Personalisatie
- Automatisering van bedrijfsprocessen
- AI/machine learning
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Proces- en workflowautomatisering
Het platform biedt ondernemingen kosteneffectieve conversationele AI-oplossingen via chat, e-mail en spraak om de interactie met klanten te transformeren.
Geavanceerde AI-chatbots om klantenservice en verkoopinteracties op te schalen. AI-gestuurde automatisering van e-mailrespons om e-mails van klanten sneller en effectiever te beheren. End-to-end spraakautomatiseringsbots voor naadloze klantenondersteuning. Het platform biedt geavanceerde en kosteneffectieve conversationele AI-tools, via chat, e-mail en spraak, om de interactie met klanten voor ondernemingen over de hele wereld te transformeren.
Meer informatie over Enterprise Bot
...
Meer informatie
Functies
- Personalisatie
- Automatisering van bedrijfsprocessen
- AI/machine learning
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Proces- en workflowautomatisering
Automatiseer tot 70% van je klantenservice in minder dan een maand, bied uitstekende service en bespaar 30% van je kosten.
Ada is een KI-gestuurd platform waarmee klantenserviceteams een chatbot kunnen bouwen die tijd bespaart, de kosten met 30% verlaagt en de klantervaring verbetert. Het Ada-platform is ontworpen voor niet-technische teams, dus er zijn geen dure technische vaardigheden of lange tijdlijnen nodig voor het bouwen en beheren van de bot. Geef alle teams de mogelijkheid om content te maken naarmate de wensen van klanten veranderen. Automatiseer 70% van alle vragen met afbeeldingen, video's en GIF's, allemaal beschikbaar in meer dan 100 talen.
Meer informatie over Ada
...
Meer informatie
Functies
- Personalisatie
- Automatisering van bedrijfsprocessen
- AI/machine learning
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Proces- en workflowautomatisering
Automatiseer klantgerichte processen.
Mindsay is vooraanstaand op het gebied van automatisering van klantervaringen voor de reissector. Met de volledig opgeleide AI-chatbots kunnen merken geweldige klantervaringen bieden en de kosten onder controle houden. Tot de klanten behoren Iberia Airlines, CWT, Vueling, Accor, Disneyland, SNCF, RATP en meer.
Meer informatie over Mindsay
...
Meer informatie
Functies
- Personalisatie
- Automatisering van bedrijfsprocessen
- AI/machine learning
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Proces- en workflowautomatisering
Meertalige conversationele AI om mensachtige klantenondersteuning te leveren.
Neem contact op voor een gratis demo.
assist365 is een door AI gestuurde conversationele spraakbot voor end-to-end automatisering van klantenondersteuning. Slim ontworpen NLU- (Natural Language Understanding) en NLP-engine (Natural Language Processing) levert een mensachtige ervaring aan je klanten in meer dan 20 talen.
Implementeer de bots voor verschillende gebruikssituaties zoals klantenservice, veelgestelde vragen, enquêtes, afspraken, enz. en alles wordt geregeld door de bots. Dankzij het schaalbaarheidsniveau en de automatisering van assist365 kun je 24/7 klantenservice leveren tegen minder dan 30% van de werkelijke kosten.
Meer informatie over assist365 - AI-powered Virtual Assistant
...
Meer informatie
Functies
- Personalisatie
- Automatisering van bedrijfsprocessen
- AI/machine learning
- Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
- Proces- en workflowautomatisering