Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Virtuele assistent

Een virtuele assistent (VA) - ook wel virtueel assistent genoemd - is software waarmee bedrijven AI-bots kunnen gebruiken om gepersonaliseerde gesprekken te voeren met gebruikers. Hiermee kunnen ook taken of bedrijfsprocessen worden geautomatiseerd met of zonder menselijke tussenkomst. Gebruik Capterra om de juiste virtuele assistent voor jouw organisatie in Nederland te vinden.

Nederland Lokale producten weergeven

22 resultaten

Stroomlijn de activiteiten met AI-gestuurde inzichten, directe toegang tot gegevens, slimmere reacties en soepele integratie met andere bedrijfssystemen. Meer informatie over Squirro
Squirro biedt geavanceerde AI-oplossingen, van first response en copilot tot automatisering. Gegevens vinden een doel met Squirro, de eerste bedrijfsklare generatieve AI voor automatisering, inzichten en zoeken. Vertrouwd door centrale banken en meer dan 30 marktleiders. Squirro ontwikkelt eersteklas RAG- (Retrieval Augmented Generation) en Semantic Search-technologie met toegang tot een onbeperkt universum van gegevens en connectoren. De functies van Squirro omvatten realtime analyseclassificatie en escalatie van klantverzoeken, geavanceerd zoeken en chatten tijdens het browsen, chats met resultaten, documentsamenvattingen, kennisgrafieken en meer. Squirro biedt implementatie van strikte toegangscontrolelijsten (access control lists, ACLs) en de flexibiliteit van openbare cloud- en lokale implementaties met open source-modellen zoals Mixtral, waarbij volledige gegevenssoevereiniteit wordt gewaarborgd, aangepast voor de meest gereguleerde sectoren. Door Gartner erkend als een visionair bedrijf. Meer informatie over Squirro

Functies

  • Personalisatie
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
  • AI/machine learning
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
Pakket met toepassingen voor het beheer van menselijk kapitaal: HR, secundaire arbeidsvoorwaarden, salarisadministratie, prestatie- en talentbeheer.
Pakket met toepassingen voor het beheer van menselijk kapitaal: HR, secundaire arbeidsvoorwaarden, salarisadministratie, prestatie- en talentbeheer. Meer informatie over Oracle Fusion Cloud HCM

Functies

  • Personalisatie
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
  • AI/machine learning
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
Hoogwaardig talent met technische ondersteuning vanaf slechts $ 449/maand om terugkerend werk zoals klantrelatiebeheer en meer te voltooien.
Hoogwaardig talent op afstand vanaf slechts $ 449/maand, ondersteund door technologie om terugkerend werk te voltooien, zoals planning, onderzoek, gegevensinvoer, klantenondersteuning, e-mailbeheer en meer. De speciale accountmanagers van Wing helpen bij het delegeren van werk, en softwaretools zoals workflows en aanmeldingsbeheerder maken de interactie met talent op afstand efficiënt, gemakkelijk en veilig. Dankzij kunstmatige intelligentie wordt er op de achtergrond kwaliteitsbeheer uitgevoerd, wat een ongeëvenaarde gebruikerservaring garandeert. Meer informatie over Wing

Functies

  • Personalisatie
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
  • AI/machine learning
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
INSIDE van Powerfront is omnichannel klantenservice software die online naadloos een persoonlijke beleving reproduceert.
Maak het online winkelen net zo persoonlijk als in een fysieke winkel met INSIDE, omnichannel klantenservice software die medewerkers de tools en gegevens biedt om online een persoonlijke winkelbeleving te reproduceren die naadloos tussen kanalen schakelt. Enkele van 's werelds toonaangevende merken gebruiken INSIDE om gemiddeld een conversiepercentage van 25-35%, en soms wel 48%, te bereiken met behulp van de livechat, chatbots, video-ondersteunde oplossingen voor personal shopping en livestreaming van de onderneming. Meer informatie over INSIDE

Functies

  • Personalisatie
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
  • AI/machine learning
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
Haptik drijft intelligente virtuele assistenten aan die de klantervaring transformeren, terwijl ze de verkoop verhogen en de kosten verlagen.
Haptik is een van de grootste AI-bedrijven voor conversatie, die tot nu toe meer dan 100 miljoen apparaten hebben bereikt en meer dan 3 miljard conversaties hebben verwerkt. De intelligente virtuele assistentoplossingen van het bedrijf stellen Fortune 500-merken wereldwijd in staat om de klantervaring te verbeteren, terwijl ze tegelijkertijd kosten besparen en de verkoop verhogen. Haptik maakt deel uit van de Reliance-bedrijvengroep, die in april 2019 een meerderheidsbelang in het bedrijf verwierf via een deal van 100 miljoen dollar. Meer informatie over Haptik

Functies

  • Personalisatie
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
  • AI/machine learning
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
Freshcaller is een cloudgebaseerde callcenteroplossing die je helpt bij het opschalen van je bedrijf zonder dat je je zorgen hoeft te maken over de complexiteit.
Freshcaller is een cloudgebaseerd PBX-systeem waarmee je lokale en gratis telefoonnummers kunt kopen in meer dan 40 landen. Hierdoor kan je team deelnemen aan contextuele gesprekken met je bellers. Freshcaller is het ideale callcenter voor startups en kleine teams. Met Freshcaller kunnen bedrijven ervoor kiezen om al hun telefoongesprekken op te nemen, waarbij supervisors kunnen meeluisteren en in realtime met klanten spreken. Meer informatie over Freshcaller

Functies

  • Personalisatie
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
  • AI/machine learning
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
Plan afspraken, incasseer betalingen, beheer moeiteloos je klanten en voer de end-to-end klantervaring voor je bedrijf uit.
Met het platform kunnen afdelingen voor veteranenzaken logge, onsamenhangende en vervelende systemen consolideren op één eenvoudige plaats. Eenvoudige planning die jouw realtime beschikbaarheid toont, eenvoudige formulieren om informatie te verzamelen, facturen en betalingen, dit alles gekoppeld door automatiseringen. Maak binnen enkele seconden facturen, terugkerende abonnementen en pakketten en word elke keer op tijd betaald. De tools van wereldklasse zijn ontworpen voor beide zijden van de relatie, met een chatportal voor klanten dat alles voor je klanten centraliseert. Meer informatie over Practice

Functies

  • Personalisatie
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
  • AI/machine learning
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
Conversationeel, op AI gebaseerd platform zonder code voor ondernemingen om klantenservice, interne ondersteuning, verkoop en zelfservice te automatiseren.
Conversationele, op AI gebaseerde software om virtuele agenten te creëren die de klantenservice en interne ondersteuningskanalen automatiseren, de efficiëntie van menselijke agenten verbeteren en inkomsten genereren via online gesprekken. Implementeer een transformerende klantervaring binnen dagen en niet weken, gebouwd op een basis van het hoogste niveau van NLU (Natural Language Understanding). De verfijning van het NLU zorgt ervoor dat virtuele agenten van boost.ai duizenden gebruikersintenties aankunnen zonder dat de resolutie daalt. Meer informatie over Boost.AI

Functies

  • Personalisatie
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
  • AI/machine learning
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
Conversica is toonaangevend in door AI aangedreven intelligente virtuele assistenten voor bedrijven.
Conversica is toonaangevend in intelligente virtuele assistenten voor klantenbinding. Door routinematige bedrijfsgesprekken te automatiseren en grootschalige interacties te personaliseren, verbetert Conversica je personeelsbestand waardoor zakelijke professionals en AI-assistenten harmonieus kunnen samenwerken. Met een grote bibliotheek aan speciaal ontworpen en gebruiksklare gespreksvaardigheden zijn de AI-assistenten snel inzetbaar, mensachtig en persoonlijk en bieden ze superieure gespreksnauwkeurigheid en autonomie. Meer informatie over Conversica

Functies

  • Personalisatie
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
  • AI/machine learning
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
Prime AI size and fit finder
Verminder terugbetalingen met de Prime AI maatzoeker-app. Wij leveren kleding-, lingerie-, bh-, zwemkleding- en schoenenwinkels nauwkeurige oplossingen voor het vinden van maten en pasvormen, aangedreven door kunstmatige intelligentie technologie. We dekken alle geslachten: Mannen, Vrouwen, Unisex, Kinderproducten. Op maat gemaakte oplossing voor uw bedrijf, 100% aanpasbaar, geen beperkingen qua aantal producten of merken. De pasvormzoeker helpt online shoppers de juiste maat te kopen door elke klant te matchen met product-ID. Vraag nu een demo aan. Meer informatie over Prime AI

Functies

  • Personalisatie
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
  • AI/machine learning
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
AI Assistant die samen met je team werkt om ervoor te zorgen dat elke lead wordt opgevolgd, gekwalificeerd en ondersteund, en gekwalificeerde afspraken plant.
Het Exceed.ai-platform helpt marketing- en verkoopteams om meer pijplijn uit e-mail en websitebezoekers te halen. Exceed AI Assistant werkt 24/7/365 samen met mensen om ervoor te zorgen dat elke lead wordt opgevolgd, ondersteund en gekwalificeerd met behulp van tweerichtingsmail en chatgesprekken. Wanneer een lead gekwalificeerd is en klaar is om met een persoon te praten, zal de assistent een afspraak rechtstreeks in de agenda van je vertegenwoordiger plannen. Het werkt ook automatisch je CRM- en marketing automation-platform bij met de nieuwste lead. Meer informatie over Exceed.ai

Functies

  • Personalisatie
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
  • AI/machine learning
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
Automatiseer tot 70% van je klantenservice in minder dan een maand, bied uitstekende service en bespaar 30% van je kosten.
Ada is een KI-gestuurd platform waarmee klantenserviceteams een chatbot kunnen bouwen die tijd bespaart, de kosten met 30% verlaagt en de klantervaring verbetert. Het Ada-platform is ontworpen voor niet-technische teams, dus er zijn geen dure technische vaardigheden of lange tijdlijnen nodig voor het bouwen en beheren van de bot. Geef alle teams de mogelijkheid om content te maken naarmate de wensen van klanten veranderen. Automatiseer 70% van alle vragen met afbeeldingen, video's en GIF's, allemaal beschikbaar in meer dan 100 talen. Meer informatie over Ada

Functies

  • Personalisatie
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
  • AI/machine learning
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
Het platform biedt ondernemingen kosteneffectieve conversationele AI-oplossingen via chat, e-mail en spraak om de interactie met klanten te transformeren.
Geavanceerde AI-chatbots om klantenservice en verkoopinteracties op te schalen. AI-gestuurde automatisering van e-mailrespons om e-mails van klanten sneller en effectiever te beheren. End-to-end spraakautomatiseringsbots voor naadloze klantenondersteuning. Het platform biedt geavanceerde en kosteneffectieve conversationele AI-tools, via chat, e-mail en spraak, om de interactie met klanten voor ondernemingen over de hele wereld te transformeren. Meer informatie over Enterprise Bot

Functies

  • Personalisatie
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
  • AI/machine learning
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
Forethought is de meest geavanceerde generatieve AI-agent voor klantenservice, getraind op jouw unieke gegevens.
Forethought is de meest geavanceerde generatieve AI-agent voor klantenservice en je 24/7 AI-teamlid. Getraind op jouw unieke gegevens en met inachtneming van de hoogste beveiligingsprotocollen, levert Forethought natuurlijke conversaties via AI en elimineert inefficiënties om responstijden, resolutiecijfers en scores voor klanttevredenheid bij elke interactie te verbeteren. Meer informatie over Forethought

Functies

  • Personalisatie
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
  • AI/machine learning
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
Een snellere, nauwkeurigere, kostenefficiënte en veilige AI-gepatenteerde oplossing die is ontworpen voor klantenondersteuning en business intelligence.
CoSupport AI is een innovatief bedrijf op het gebied van kunstmatige intelligentie dat met zijn gepatenteerde technologie voor het genereren van berichten de manier verandert waarop bedrijven klantondersteuningsprocessen benaderen. Door AI-oplossingen te ontwikkelen en te leveren, richt CoSupport AI zich op het stroomlijnen en automatiseren van klantenondersteuning en dagelijkse activiteiten. De oplossingen van het bedrijf verhogen de ondersteuningsproductiviteit, automatiseren klantverzoeken en bieden bedrijfsinzichten met behulp van generatieve AI: CoSupport Agent, een AI-assistent voor supportteams die kant-en-klare antwoordsuggesties genereert. CoSupport Customer is een zelfvoorzienende AI-oplossing die de communicatie met klanten onafhankelijk afhandelt door zeer nauwkeurige en mensachtige reacties te leveren. CoSupport BI is een AI-bedrijfsanalist die bedrijven waardevolle inzichten biedt, waaronder aanbevelingen, analytische conclusies en nieuwe content, op basis van de gegevensbronnen van een bedrijf. Meer informatie over CoSupport AI

Functies

  • Personalisatie
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
  • AI/machine learning
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
Quidget is een platform waarmee gebruikers eenvoudig AI-assistenten of aangepaste chatbots kunnen maken zonder dat ze hoeven te coderen.
Quidget is een platform waarmee gebruikers eenvoudig AI-assistenten of aangepaste chatbots kunnen maken zonder dat ze hoeven te coderen. Met Quidget kun je AI-modellen zoals OpenAI en CoSupport integreren in web- of messenger chatbots door relevante documentatie te uploaden, zodat AI-assistenten gebruikers van accurate informatie kunnen voorzien. Minder technisch onderlegde gebruikers, zoals ondernemers en eigenaren van kleine bedrijven, kunnen moeiteloos AI-assistenten maken door ze te koppelen aan kennisbanken en ze in te zetten op websites of populaire messengers zoals Slack, WhatsApp, Telegram en Viber. Technisch onderlegde gebruikers of bedrijven met interne experts kunnen ook AI-assistenten op maat maken die persoonlijke ondersteuning bieden door databases, hulpmiddelen en systemen te integreren via API's. Quidget heeft ook een klassieke tool voor het opbouwen van chatbotflows voor het maken van gedetailleerde chatbotworkflows en biedt open API- en webhook-integratie voor maximale aanpassing en controle. Meer informatie over Quidget

Functies

  • Personalisatie
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
  • AI/machine learning
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
Automatiseer klantgerichte processen.
Mindsay is vooraanstaand op het gebied van automatisering van klantervaringen voor de reissector. Met de volledig opgeleide AI-chatbots kunnen merken geweldige klantervaringen bieden en de kosten onder controle houden. Tot de klanten behoren Iberia Airlines, CWT, Vueling, Accor, Disneyland, SNCF, RATP en meer. Meer informatie over ViaSay

Functies

  • Personalisatie
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
  • AI/machine learning
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
Meertalige conversationele AI om mensachtige klantenondersteuning te leveren. Neem contact op voor een gratis demo.
assist365 is een door AI gestuurde conversationele spraakbot voor end-to-end automatisering van klantenondersteuning. Slim ontworpen NLU- (Natural Language Understanding) en NLP-engine (Natural Language Processing) levert een mensachtige ervaring aan je klanten in meer dan 20 talen. Implementeer de bots voor verschillende gebruikssituaties zoals klantenservice, veelgestelde vragen, enquêtes, afspraken, enz. en alles wordt geregeld door de bots. Dankzij het schaalbaarheidsniveau en de automatisering van assist365 kun je 24/7 klantenservice leveren tegen minder dan 30% van de werkelijke kosten. Meer informatie over assist365 - AI-powered Virtual Assistant

Functies

  • Personalisatie
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
  • AI/machine learning
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
Met Kindly kunnen merken uitzonderlijke klantervaringen bouwen die de online verkoop stimuleren en de klanttevredenheid verbeteren.
Met Kindly kunnen merken uitzonderlijke klantervaringen bouwen die de online verkoop stimuleren en de klanttevredenheid verbeteren. Kindly combineert software voor virtuele winkelassistenten, conversationeIe AI, livechat, verlaten winkelwagen- en conversie-optimalisatie in één geïntegreerd platform en biedt gebruikers een eersteklas klantervaring die bezoekers omzet in kopers die terugkomen. Meer informatie over Kindly

Functies

  • Personalisatie
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
  • AI/machine learning
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
Nederland Lokaal product
Ontdek de voordelen van AI met de krachtige CX automatisering van Engaige. Geïmplementeerd met jouw CX en getraind met je eigen bedrijfsgegevens. Boek direct een gratis demo.
Ontdek de voordelen van AI met de krachtige CX automatisering van Engaige. Geïmplementeerd met jouw CX en getraind met behulp van je bedrijfsgegevens. Onze AI-oplossing is ontworpen om jouw klantenservice team optimaal te versterken en volledig autonoom tot wel 80% van jouw tickets op te lossen. Wil jij profiteren van 24/7 AI geoptimaliseerde klantenservice en niet alleen serieus besparen op directe kosten, maar ook een flinke boost geven aan jouw omzet? Boek vandaag nog een gratis demo. Meer informatie over Engaige

Functies

  • Personalisatie
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
  • AI/machine learning
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
Self-service oplossing met AI-avatarconciërge, faciliteitsnavigatie en realtime informatie om de patiëntervaring te verbeteren.
Self-service oplossing met AI-avatarconciërge, faciliteitsnavigatie en realtime informatie om de patiëntervaring te verbeteren. Meer informatie over iHealthAssist

Functies

  • Personalisatie
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
  • AI/machine learning
  • Automatisering van bedrijfsprocessen
Nederland Lokaal product
Workspaces voor het snel creëren van effectieve IT-communicatie (universele standaard voor ITSM).
IT Communication Assistant is ontworpen om IT-professionals te ondersteunen bij communicatiegerelateerde taken binnen ITSM-processen. Het biedt interactieve sjablonen en tools voor het opstellen van IT-berichten, nieuwsbrieven, technische uitleg, handleidingen voor workarounds, FAQ's en meer. Deze tools helpen de efficiëntie en effectiviteit van de communicatie te verbeteren, waardoor het eenvoudiger wordt om informatie te delen en IT-services effectief te beheren. Door gestructureerde communicatiemiddelen te bieden, helpt deze app bij het stroomlijnen van processen zoals Incident Management, Problem Management en Change Management. Probeer het nu uit en start vandaag nog je gratis proefversie van 7 dagen. Meer informatie over IT Communication Assistant

Functies

  • Personalisatie
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Proces- en workflowautomatisering
  • AI/machine learning
  • Automatisering van bedrijfsprocessen