Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Software voor kwaliteitsbewaking contactcenter

Software voor kwaliteitsbewaking van contactcenters helpt bedrijven bij het QA-proces. Voorbeelden hiervan zijn het evalueren van de prestaties van medewerkers, het monitoren van de teamproductiviteit, het bieden van individuele feedback of coachingsessies en het meten van de klanttevredenheid. Gebruik Capterra om de juiste QA-software voor jouw contactcenter in Nederland te vinden.

23 resultaten
Zoho Desk is een cloud-based omnichannel klantenservice software met mogelijkheden om de kwaliteit van het contactcenter te waarborgen. Meer informatie over Zoho Desk
Zoho Desk is een cloud-based omnichannel klantenservice software met geavanceerde mogelijkheden voor het waarborgen van de kwaliteit. Koppel uw klantenservicenummer aan Zoho Desk en voer/ontvang gesprekken in-app. Stel IVR in, routeer en escaleer gesprekken automatisch, integreer met CRM om contacten te onderhouden en gedetailleerde records van interacties bij te houden, configureer klantonderzoeken, maak rapporten om de kwaliteit van gesprekken en de prestaties van agenten te beoordelen. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Kwaliteitsbeheer
  • Beheer van klantervaringen
  • Rapportage en analyse
  • Coachingtools voor medewerkers
Begin gratis met LiveAgent en bied uitstekende klantenservice met de ultieme helpdeskoplossing voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over LiveAgent
Met de contactcentersoftware van Liveagent kunnen bedrijven eenvoudig met hun gebruikers communiceren via verschillende methoden, waaronder online chats, telefoongesprekken en e-mail. Naast deze communicatie-opties biedt Liveagent ook toepassingen waarmee bedrijven aangepaste workflows kunnen samenstellen en processen kunnen automatiseren om de algehele klanttevredenheid te verbeteren en de kosten te verlagen. Begin met een gratis proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Kwaliteitsbeheer
  • Beheer van klantervaringen
  • Rapportage en analyse
  • Coachingtools voor medewerkers
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Gemakkelijk communiceren met klanten en prospects.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelende bezoekers praten en zonder klik een gesprek beginnen. Verhoog de efficiëntie met chatplanning, tekstsnelkoppelingen en onbeperkte wachtrijen. Naadloze integratie met andere Nextiva-producten voor een volledig overzicht van klanten. Meer informatie over Nextiva

Functies

  • Kwaliteitsbeheer
  • Beheer van klantervaringen
  • Rapportage en analyse
  • Coachingtools voor medewerkers
Talkdesk biedt intuïtieve, cloudgebaseerde contactcentersoftware met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties.
Talkdesk biedt cloudgebaseerde callcentersoftware van de volgende generatie waarmee je in contact kunt komen met je klanten. De eenvoudig te gebruiken interface biedt robuuste functionaliteit met geavanceerde functies, uitgebreide rapportage en naadloze integraties met meer dan 25 bedrijfsprogramma's om verkoop- en serviceteams de middelen te geven om gepersonaliseerde, effectieve gesprekken met klanten te voeren. Meer informatie over Talkdesk

Functies

  • Kwaliteitsbeheer
  • Beheer van klantervaringen
  • Rapportage en analyse
  • Coachingtools voor medewerkers
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Meer informatie over NICE CXone

Functies

  • Kwaliteitsbeheer
  • Beheer van klantervaringen
  • Rapportage en analyse
  • Coachingtools voor medewerkers
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen. Meer informatie over Five9

Functies

  • Kwaliteitsbeheer
  • Beheer van klantervaringen
  • Rapportage en analyse
  • Coachingtools voor medewerkers
Calabrio ONE is een geïntegreerde personeelsoptimalisatieoplossing voor een uitgebreide klantgerichtheidsstrategie.
Calabrio ONE is een uniform workforce optimization (WFO)-softwarepakket inclusief gespreksopname, kwaliteitsbeheer, personeelsbeheer en voice-of-the-customer (VoC)-analyses die het contactcenter transformeert in een klantgerichtheidscentrum en een waardevolle bron van klantinzicht. Eenvoudig te gebruiken, snel te installeren, eenvoudig te ondersteunen. Meer informatie over Calabrio ONE

Functies

  • Kwaliteitsbeheer
  • Beheer van klantervaringen
  • Rapportage en analyse
  • Coachingtools voor medewerkers
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk! Ontvang je GRATIS proefversie vandaag nog!
Maximaliseer het potentieel van je medewerkers met CloudTalk’s krachtige oplossing voor kwaliteitsborging van Contactcenters. Omarm de toekomst van bellen met de software voor zakelijk bellen van de volgende generatie die is ontworpen voor gegevensgestuurde teams. Profiteer van AI-gestuurde gespreksinformatie, kwaliteitsborgingsfuncties voor Contactcenters, grote nummerdekking (meer dan 160 landen), uitzonderlijke gesprekskwaliteit en bespaar tot 3 minuten per gesprek. Vertrouwd door meer dan 2500 bedrijven zoals Revolut. Begin nu met je GRATIS proefversie van 14 dagen Meer informatie over CloudTalk

Functies

  • Kwaliteitsbeheer
  • Beheer van klantervaringen
  • Rapportage en analyse
  • Coachingtools voor medewerkers
Qualtrics Customer Experience (CX) maakt het eenvoudig voor bedrijven om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren.
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren en feedback van klanten in elke beslissing te verwerken. Met flexibele op rol gebaseerde dashboards, dynamische dienstverlening op maat en volledige CRM integratie kan u ongeëvenaarde klantervaringen bieden. Vraag een demo aan of maak uw gratis trial account aan om meteen aan de slag te gaan! Meer informatie over XM for Customer Experience

Functies

  • Kwaliteitsbeheer
  • Beheer van klantervaringen
  • Rapportage en analyse
  • Coachingtools voor medewerkers
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid.
PureCloud is de alles-in-één oplossing voor cloudcontactcenters voor de volgende generatie die je helpt omnichannel-interacties te beheren en te begrijpen in een naadloos klantentraject. Geef je medewerkers één enkele tool voor alle communicatie: bellen, chat, e-mail, sociaal en meer. Een intuïtieve interface maakt het eenvoudig te gebruiken. Snelle innovatie zorgt ervoor dat je de verwachtingen van klanten van vandaag en morgen overtreft. PureCloud is simpelweg krachtig en krachtig simpel. Meer informatie over Genesys Cloud CX

Functies

  • Kwaliteitsbeheer
  • Beheer van klantervaringen
  • Rapportage en analyse
  • Coachingtools voor medewerkers
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem voor verkoop- en supportteams om gesprekken te voeren, ontvangen, registreren of vastleggen, rechtstreeks vanaf de desktop of telefoon.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt je in staat om meer lokaal te lijken voor je internationale klanten en prospects, waardoor je vertrouwen opbouwt en hun vertrouwen wint. JustCall biedt je het platform dat je nodig hebt om je internationale klanten op een uniforme locatie te beheren en met hen te communiceren via een eenvoudige en duidelijke oplossing. Meer informatie over JustCall

Functies

  • Kwaliteitsbeheer
  • Beheer van klantervaringen
  • Rapportage en analyse
  • Coachingtools voor medewerkers
Zakelijke telefonie-oplossing met automatische telefoniste, lijnspiegeling, doorschakelen van oproepen, wachtrijen en opnamefuncties.
Nextiva biedt cloudgebaseerde communicatie- en samenwerkingsoplossingen die zijn ontworpen om de manier waarop bedrijven communiceren te vereenvoudigen. Nextiva bedient meer dan 150.000 bedrijven in de VS vanuit het hoofdkantoor in Scottsdale, Arizona. Ontdek waarom iedereen overstapt naar Nextiva. Verbeter de implementatiesnelheid. Gebruik een flexibele personeelsstructuur. Ervaar enorme kostenbesparingen. Beheer je communicatie vanaf elke locatie. Geweldige service. | Meer informatie over Nextiva Contact Center

Functies

  • Kwaliteitsbeheer
  • Beheer van klantervaringen
  • Rapportage en analyse
  • Coachingtools voor medewerkers
Software voor het volgen van medewerkers met screenshots en realtime analyse, beschikbaar in zowel verborgen als zichtbare modus. Cloudgebaseerd of lokaal geïnstalleerd.
WorkPuls is software voor het volgen van medewerkers en urenregistratie die inzicht geeft in hoe medewerkers hun werkuren besteden op de computer. Het is een ideale oplossing voor het controleren en analyseren van productiviteit en het bijhouden van de tijd die is besteed aan verschillende projecten. Met WorkPuls wordt het beheren van extern personeel veel gemakkelijker. Het is geschikt voor kleine bedrijven, grote ondernemingen en externe teams. Meer informatie over Insightful

Functies

  • Kwaliteitsbeheer
  • Beheer van klantervaringen
  • Rapportage en analyse
  • Coachingtools voor medewerkers
De voorspellende Matrix-kiezer van Squaretalk automatiseert uitgaande communicatie en verhoogt de spreektijd van medewerkers tot wel 400%.
De voorspellende kiezer van Matrix kan naadloos worden geïntegreerd in elke CRM en automatiseert marketingcampagnes. Het volgt de prestaties en het gedrag van medewerkers via verschillende communicatiekanalen en koppelt ze aan leads die het meest waarschijnlijk zullen reageren. Daarnaast regelt Matrix de frequentie van oproepen, waardoor het bellen wordt geoptimaliseerd op basis van de beschikbaarheid van medewerkers. Matrix biedt klanten wereldwijd toegang tot lokale, mobiele en gratis nummers in meer dan 100 landen en 3400 netnummers. Meer informatie over Squaretalk

Functies

  • Kwaliteitsbeheer
  • Beheer van klantervaringen
  • Rapportage en analyse
  • Coachingtools voor medewerkers
Sprinklr is een softwareplatform voor grote ondernemingen dat is ontworpen om klantervaringen op schaal te beheren.
De missie van Sprinklr is om de favoriete merken ter wereld te helpen tevreden klanten te creëren. Dit wordt gedaan door middel van een uniek platform voor het beheer van de klantervaring (CXM), dat één-op-één, menselijke verbindingen op schaal mogelijk maakt over meer dan 25 verschillende communicatiekanalen zoals Twitter, Facebook en Instagram. Sprinklr heeft zijn hoofdkantoor in New York City met 1400 medewerkers in 22 kantoren en werkt met meer dan 1200 van zeer waardevolle merken wereldwijd, waaronder: McDonalds, Nike en Microsoft. Meer informatie over Sprinklr

Functies

  • Kwaliteitsbeheer
  • Beheer van klantervaringen
  • Rapportage en analyse
  • Coachingtools voor medewerkers
Verkoop meer met de helpdesk die speciaal is gebouwd voor e-commerce. Centraliseer klantenvragen vanuit al je verkoopkanalen in één verbonden dashboard.
xSellco Helpdesk is de enige speciaal gebouwde helpdesk voor e-commerce. Centraliseer al je klantenvragen en bestelgegevens vanuit elk verkoopkanaal in één verbonden dashboard. xSellco prioriteert je inbox op basis van urgentie van berichten, evenals discussies in al je verkoop-, verzend- en bestelinformatie zodat je nooit naar klantgegevens hoeft te zoeken. Voorgestelde antwoorden en automatische vertalingen verkorten je reactietijden, wat meer tevreden klanten oplevert. Gratis proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over eDesk

Functies

  • Kwaliteitsbeheer
  • Beheer van klantervaringen
  • Rapportage en analyse
  • Coachingtools voor medewerkers
Verbeter je klantensucces en klantenondersteuning en koester je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één platform.
Als je op zoek bent naar een tool om je onboarding-, retentie- en ondersteuningsprocessen te verbeteren, is FROGED iets om te overwegen. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyclus te onderhouden. Met FROGED kun je klantbetrokkenheid en -behoud vergroten en het verloop verminderen. Ondersteun de unieke behoeften van je klanten met aangepaste e-mailcampagnes, een prachtig geïntegreerde kennisbank, livechat en geautomatiseerde berichten. Gratis proefversie voor 7 dagen Meer informatie over Froged

Functies

  • Kwaliteitsbeheer
  • Beheer van klantervaringen
  • Rapportage en analyse
  • Coachingtools voor medewerkers
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter
Toonaangevend door Google aangedreven cloudgebaseerd callcenter: voor bedrijven die een callcenter runnen en gefrustreerd zijn door de hoge kosten, complexiteit en moeilijkheidsgraad van de conventionele systemen, is Call Center Studio de webgebaseerde oplossing met betaling op basis van gebruik die op Google draait. Dit is een goedkope, snelle, eenvoudige en schaalbare oplossing die overal ter wereld binnen enkele minuten kan worden ingesteld. Meer informatie over Call Center Studio

Functies

  • Kwaliteitsbeheer
  • Beheer van klantervaringen
  • Rapportage en analyse
  • Coachingtools voor medewerkers
Een webgebaseerde oplossing voor kwaliteitsbewaking op callcenters om prestaties via verschillende kanalen te meten. Scorebuddy is zeer gebruiksvriendelijk.
Scorebuddy is een met meerdere onderscheidingen bekroonde, speciaal ontworpen callcenter-oplossing voor kwaliteitsbeoordeling voor het scoren van klantgesprekken, e-mails, chats of sociale media. Ontwerp bedrijfsspecifieke scorekaarten per afdeling, functie of regio en segmenteer gebruik en rapportage per gebruiker, inclusief outsourcers. Houd rekening met soft skills en nalevingsbeoordeling om naleving van de regelgeving te garanderen. Analyseer de onderliggende oorzaken van vaardigheids- of procestekortkomingen om continue verbetering te bevorderen, plus trends per organisatie, team of persoon. Meer informatie over Scorebuddy

Functies

  • Kwaliteitsbeheer
  • Beheer van klantervaringen
  • Rapportage en analyse
  • Coachingtools voor medewerkers
Begrijp telefoongesprekken en waarschuw vertegenwoordigers onmiddellijk over de juiste dingen die ze kunnen zeggen op belangrijke momenten in het gesprek.
Balto integreert met de telefoonsystemen van je vertegenwoordigers om automatisch de dialoog tussen de vertegenwoordiger en de koper te interpreteren. Met Balto is feedback onmiddellijk en wordt het gegeven op het moment dat het de vertegenwoordigers het meest helpt. Balto helpt vertegenwoordigers bij het omgaan met bezwaren, het herkennen van probleemsignalen, het kwalificeren van de koper, het in evenwicht brengen van de spreektijd tussen de vertegenwoordiger en de koper en meer. Nu komt de feedback van een manager niet nadat een oproep is verloren, maar voordat een oproep is afgelopen, zodat de vertegenwoordiger zijn of haar fouten kan herstellen voordat ze zich voordoen. Meer informatie over Balto

Functies

  • Kwaliteitsbeheer
  • Beheer van klantervaringen
  • Rapportage en analyse
  • Coachingtools voor medewerkers
SaaS-gamificatieplatform voor ondernemingen. Verbeter prestaties en trainingen met geavanceerde motivatietechnieken, gepersonaliseerde doelen en leerervaring.
Het gamificatie-platform voor ondernemingen van GamEffective stimuleert de prestaties en het leren van medewerkers in Fortune 500-bedrijven over de hele wereld. Met behulp van een breed scala aan diepe gamificatietechnieken worden medewerkers betrokken met gepersonaliseerde doelen, realtime feedback en gegevensgestuurde coaching. GamEffective stimuleert je personeel tot een hogere betrokkenheid, betere focus en kortere leercurve en biedt hen de motivatie en kennis die ze nodig hebben om succesvol te worden. Meer informatie over Centrical

Functies

  • Kwaliteitsbeheer
  • Beheer van klantervaringen
  • Rapportage en analyse
  • Coachingtools voor medewerkers
LiveCaller is een alles-in-één oplossing en combineert verschillende communicatiekanalen zoals chat, bellen en berichtenapps voor sociale media in één platform.
Chat - klanten kunnen berichten en bestanden uitwisselen en de klantenservice beoordelen. Webgesprekken - klanten kunnen rechtstreeks via internet bellen vanaf de webpagina, waardoor dergelijke oproepen voor hen volledig gratis zijn. Omnichannel inbox - combineert communicatie van verschillende berichtenplatforms in één dashboard. Terugbellen - voer simpelweg je telefoonnummer en gewenste beltijd in, en de klantenservice belt je. Gezamenlijk browsen - hiermee kunnen medewerkers en klanten gezamenlijk een website 'browsen'. Meer informatie over LiveCaller

Functies

  • Kwaliteitsbeheer
  • Beheer van klantervaringen
  • Rapportage en analyse
  • Coachingtools voor medewerkers
Twilio Flex is het eerste volledig programmeerbare cloudplatform voor contactcenters dat bedrijven de volledige controle geeft over hun contactcenterervaring. Met Twilio Flex kunnen bedrijven onmiddellijk een omnichannel contactcenterplatform implementeren en ook elk element van de ervaring programmatisch aanpassen, inclusief de medewerkerinterface, communicatiekanalen, interactieroutering en rapportage, om te voldoen aan de unieke behoeften van het bedrijf. Meer informatie over Twilio Flex

Functies

  • Kwaliteitsbeheer
  • Beheer van klantervaringen
  • Rapportage en analyse
  • Coachingtools voor medewerkers