Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Patiëntenplanning software

Met patiëntenplanning software kunnen gezondheidszorgorganisaties hun patiëntenplanning organiseren. Dat kan worden gedaan met behulp van zelfplanning voor patiënten, patiëntenportals en de mogelijkheid om agenda's weer te geven. Gebruik Capterra om de juiste patiëntplanning systemen voor jouw organisatie in Nederland te vinden.

Nederland Lokale producten weergeven

52 resultaten

Automatiseer de boekingen, annuleringen, herinneringen en betalingen van je klanten met behulp van deze zeer gebruiksvriendelijke online planningssoftware.
Maak kennis met de perfecte persoonlijke assistent voor jouw rooster (maar dan nog beter) die 24/7 achter de schermen werkt om je agenda te vullen en je werk uit handen te nemen. Vanaf het moment dat klanten bij je boeken, staat Acuity klaar om automatisch merkeigen en aangepaste boekingsbevestigingen te verzenden, sms-herinneringen te sturen, klanten zelfstandig hun afspraken te laten verzetten en betalingen te verwerken, zodat je dagelijkse taken soepeler verlopen, zelfs als het drukker wordt. Je hoeft alleen maar op het juiste moment aanwezig te zijn. Meer informatie over Acuity Scheduling

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Betalingen verwerken
  • Sms-berichten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Intake van patiënten
  • Mobiele toegang
  • Online planning
  • Patiëntcommunicatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Portal voor patiënten
  • Integraties van derden
Stap vandaag nog over op SimplePractice en sluit je aan bij meer dan 40.000 klanten met bloeiende gezondheids- en wellnessbedrijven.
Laat je bedrijf groeien, focus op je klanten en laat SimplePractice de rest afhandelen. Binnen slechts enkele minuten kun je volledig papierloze intakes verzenden, veilig communiceren met klanten, automatisch worden betaald, gratis afspraakherinneringen verzenden en je bedrijf zelfs onderweg runnen met deze best beoordeelde mobiele app. Gebruik het klantenportaal om buiten sessies contact te onderhouden, verzekeringen naadloos te factureren en overal sessies te houden met behulp van Telehealth. Probeer het vandaag nog gratis en zie waarom duizenden klanten SimplePractice als nummer 1 hebben bestempeld. Meer informatie over SimplePractice

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Betalingen verwerken
  • Sms-berichten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Intake van patiënten
  • Mobiele toegang
  • Online planning
  • Patiëntcommunicatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Portal voor patiënten
  • Integraties van derden
De vertrouwde, bewezen factureringstechnologie voor onafhankelijke praktijken. Vereenvoudig je medische facturering en hou de controle over je praktijk.
Kareo Billing biedt optimale software om je interne factureringsproces te ondersteunen. De web- en mobiele apps helpen je praktijk om patiënten en de complicaties die gepaard gaan met facturering van verzekeringsmaatschappijen eenvoudig te beheren. Kareo is een bewezen platform dat wordt vertrouwd door meer dan 50.000 hulpverleners. Kareo Billing automatiseert je hele proces zodat je sneller betaald kunt worden. Meer informatie over Tebra

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Betalingen verwerken
  • Sms-berichten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Intake van patiënten
  • Mobiele toegang
  • Online planning
  • Patiëntcommunicatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Portal voor patiënten
  • Integraties van derden
Online boekingssysteem met herinneringen voor medische klinieken. Laat patiënten zelf online afspraken maken - inclusief gratis versie.
SimplyBook.me biedt een zeer uitgebreid online boekingssysteem dat ervoor zorgt dat je professioneel overkomt en dat aan al je online behoeften voldoet. Je krijgt een volledige boekingswebsite, of een widget voor je eigen website, waar je je kliniek kunt presenteren, patiëntafspraken kunt aannemen, automatische herinneringen kunt verzenden en online betalingen kunt accepteren. Een grote verscheidenheid aan marketingtools om met je patiënten te communiceren, een beheerdersapp en een merkeigen klant-app. Een uitgebreide bedrijfsoplossing beschikbaar met hoofdkwartierbeheer. Meer informatie over SimplyBook.me

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Betalingen verwerken
  • Sms-berichten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Intake van patiënten
  • Mobiele toegang
  • Online planning
  • Patiëntcommunicatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Portal voor patiënten
  • Integraties van derden
EMD-software van TherapyNotes, vertrouwd door meer dan 60.000 professionals in de geestelijke gezondheidszorg, helpt therapeuten hun praktijken efficiënter te beheren.
TherapyNotes, vertrouwd door meer dan 60.000 professionals in de geestelijke gezondheidszorg, helpt gedragstherapeuten hun praktijken efficiënter te beheren via een gebruiksvriendelijk, veilig platform voor notities, facturering, planning en meer. TherapyNotes vereenvoudigt administratief werk, waardoor artsen meer tijd en energie krijgen om zich te concentreren op het bieden van effectieve zorg aan hun cliënten. Meer informatie over TherapyNotes, LLC

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Betalingen verwerken
  • Sms-berichten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Intake van patiënten
  • Mobiele toegang
  • Online planning
  • Patiëntcommunicatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Portal voor patiënten
  • Integraties van derden
Help al je patiënten met de toegankelijke, HIPAA-conforme planningstool van 10to8 die het aantal no-shows met 90% kan verlagen. Ga aan de slag.
Verminder wachtlijsten, verbeter de patiëntervaring en voorkom burn-out van personeel met 10to8. Met het patiëntplanningssysteem kunnen patiënten zelf afspraken en door artsen gestuurde reserveringen maken. Het is HIPAA-conform en geschikt voor het verwerken van beschermde gezondheidsinformatie. Met de multi-channel, toegankelijke planner en herinneringen krijgen al je patiënten toegang tot de zorg die ze nodig hebben. Het is bewezen dat herinneringen van 10to8 het aantal no-shows met 90% verlagen. Digitaliseer je klinieken en krijg inzicht in de prestaties van je ziekenhuis. Meer informatie over Sign In Scheduling

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Betalingen verwerken
  • Sms-berichten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Intake van patiënten
  • Mobiele toegang
  • Online planning
  • Patiëntcommunicatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Portal voor patiënten
  • Integraties van derden
Enkelcijferige no-show-tarieven: telegezondheid, afspraakherinneringen, zelfplanning voor patiënten en digitale formulieren. Beoordeeld als de beste door klanten!
Enkelcijferige no-show-tarieven: telegezondheid, telegeneeskunde en volledig digitaal patiëntbeheer: afspraakherinneringen, zelfplanning voor patiënten en digitale formulieren. Beoordeeld als beste in ondersteuning en aangepaste workflows. Maak altijd en overal verbinding met patiënten op elk apparaat. Mend heeft 98,3% betrokkenheid, 99,85% videoverbinding en enkelcijferige no-show-tarieven. Mend heeft geautomatiseerde technologie om te integreren met elke EPD, PMS of andere systemen. Ongeveer 50% van klanten is overgestapt van andere systemen. Meer informatie over Mend

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Betalingen verwerken
  • Sms-berichten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Intake van patiënten
  • Mobiele toegang
  • Online planning
  • Patiëntcommunicatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Portal voor patiënten
  • Integraties van derden
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Meer informatie over Weave

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Betalingen verwerken
  • Sms-berichten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Intake van patiënten
  • Mobiele toegang
  • Online planning
  • Patiëntcommunicatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Portal voor patiënten
  • Integraties van derden
Doe net als duizenden massagetherapeuten, chiropractors en anderen die elke dag patiëntenbehandelingen noteren, boeken en bijhouden met behulp van SOAP Vault.
Doe net als duizenden massagetherapeuten, chiropractors en anderen die elke dag patiëntenbehandelingen noteren, boeken en bijhouden met behulp van SOAP Vault. SOAP Vault maakt gebruik van machine learning om je te helpen binnen slechts enkele seconden op de juiste manier complete en uitgebreide SOAP-notities te documenteren. Gebruik van online boeken en factureren is optioneel en is opgenomen in alle accounts. Met slechts $ 19/maand is SOAP Vault een van de meest betaalbare, volledig functionele oplossingen voor praktijkbeheer die er beschikbaar zijn. Probeer het 30 dagen gratis! Meer informatie over Noterro

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Betalingen verwerken
  • Sms-berichten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Intake van patiënten
  • Mobiele toegang
  • Online planning
  • Patiëntcommunicatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Portal voor patiënten
  • Integraties van derden
Met meer dan 80.000 leden en 12.000 klinieken is WebPT het toonaangevende softwareplatform voor poliklinische fysiotherapeuten.
Met een marktaandeel van 40% is WebPT het toonaangevende OT-platform voor het verbeteren van de patiëntenzorg en het stimuleren van bedrijfsgroei. De robuuste online oplossing van WebPT biedt planning, documentatie, facturering, het volgen van resultaten, bedrijfsrapportage, tools voor patiëntbetrokkenheid en systeemintegraties, en is ideaal voor elke poliklinische setting, ongeacht de personeelsomvang, het type faciliteit of het aantal specialiteiten. WebPT heeft een retentiepercentage van 99% en een bedrijfstijd van 99,99%. Meer informatie over WebPT

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Betalingen verwerken
  • Sms-berichten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Intake van patiënten
  • Mobiele toegang
  • Online planning
  • Patiëntcommunicatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Portal voor patiënten
  • Integraties van derden
Het geïntegreerde uitgebreide pakket van RXNT biedt een technologisch systeem dat de productiviteit en winstgevendheid van je praktijk zal verhogen.
RXNT is een cloudgebaseerde leverancier van software voor de gezondheidszorg, waaronder praktijkbeheer met medische facturering en planning, EMD's met patiëntenportal en geïntegreerd elektronisch voorschrijven. Deze bekroonde, gecertificeerde tools verhogen de productiviteit, omzet en winstgevendheid voor je praktijk. Combineer elke autonome oplossing voor een volledig geïntegreerd uitgebreid systeem dat overal toegankelijk is met eenmalige aanmelding. Meer informatie over RXNT

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Betalingen verwerken
  • Sms-berichten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Intake van patiënten
  • Mobiele toegang
  • Online planning
  • Patiëntcommunicatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Portal voor patiënten
  • Integraties van derden
Pabau is een complete toepassing voor praktijkbeheer die wordt gebruikt door honderden zorgverleners in het VK. Beheer planningen en behandelingen.
Pabau is een complete toepassing voor praktijkbeheer die wordt gebruikt door honderden zorgverleners in het VK. Beheer planningen, behandelingsnotities, facturen, betalingen, marketing en nog veel meer. Het werkt geweldig voor teams van elke omvang, van eenmanspraktijken tot grote teams en alles daartussenin. Meer informatie over Pabau

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Betalingen verwerken
  • Sms-berichten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Intake van patiënten
  • Mobiele toegang
  • Online planning
  • Patiëntcommunicatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Portal voor patiënten
  • Integraties van derden
Complete oplossing voor praktijkbeheer met boeken, plannen, facturering en patiëntendossiers.
Complete oplossing voor praktijkbeheer met boeken, plannen, facturering en patiëntendossiers. Meer informatie over Jane

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Betalingen verwerken
  • Sms-berichten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Intake van patiënten
  • Mobiele toegang
  • Online planning
  • Patiëntcommunicatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Portal voor patiënten
  • Integraties van derden
De beste online publicatietool als je moeiteloos catalogi, brochures, tijdschriften, portefeuilles en meer wilt creëren en publiceren.
Flipsnack is een online, browsergebaseerd publicatieprogramma dat door mensen van over de hele wereld wordt gebruikt om digitale catalogi, tijdschriften, brochures, portfolio's, rapporten, fotoalbums, kranten en vele andere soorten publicaties te creëren en te publiceren. Hoe werkt het? Je hoeft alleen maar een pdf te uploaden en het wordt automatisch een prachtig online magazine, met effecten voor het omslaan van pagina's. Als alternatief kun je de online Design Studio gebruiken om je eigen online publicatie helemaal vanaf de grond te creëren. Meer informatie over Flipsnack

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Betalingen verwerken
  • Sms-berichten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Intake van patiënten
  • Mobiele toegang
  • Online planning
  • Patiëntcommunicatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Portal voor patiënten
  • Integraties van derden
Beheer en laat je bedrijf groeien met één app die alles doet. Vaarwel eindeloze telefoontjes, vaarwel papierwerk, hallo klantenbinding.
Reken af met je factureringstaken, zodat je tijd kunt besparen en je kunt concentreren op het bevorderen van je bedrijf. Maak moeiteloos aantrekkelijke facturen vanaf je desktop of mobiel en versnel betalingen met automatische klantherinneringen. Meer informatie over vcita

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Betalingen verwerken
  • Sms-berichten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Intake van patiënten
  • Mobiele toegang
  • Online planning
  • Patiëntcommunicatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Portal voor patiënten
  • Integraties van derden
Verander gemiste oproepen in geboekte afspraken met gebruiksvriendelijke en gratis online planning.
Serviceproviders missen vaak oproepen van potentiële klanten en besteden uren aan het versturen van herinnerings- en follow-upmails naast het uitvoeren van activiteiten om hun bedrijf te helpen groeien. Deze online oplossing voor het plannen van afspraken is als een winkelwagentje voor services. Het platform verhelpt gemiste oproepen en no-show problemen door klanten hun eigen afspraken te laten beheren. Bedrijven kunnen een planner op hun website opnemen en e-mailmeldingen zo aanpassen dat ze automatisch worden verzonden. Meer informatie over TimeTap

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Betalingen verwerken
  • Sms-berichten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Intake van patiënten
  • Mobiele toegang
  • Online planning
  • Patiëntcommunicatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Portal voor patiënten
  • Integraties van derden
Solutionreach biedt de technologie, evenals de expertise over hoe het te gebruiken, om betere zorg te bieden en een meer winstgevende organisatie op te bouwen.
Solutionreach is 100% gericht op het leveren van de technologie en de expertise over hoe deze effectief te gebruiken, om betere zorg te bieden en een meer winstgevende praktijk op te bouwen. Het platform laat zien hoe de ervaring voor patiënten en zorgverleners kan worden verbeterd. Plan nu een consult voor meer informatie. Meer informatie over Solutionreach

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Betalingen verwerken
  • Sms-berichten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Intake van patiënten
  • Mobiele toegang
  • Online planning
  • Patiëntcommunicatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Portal voor patiënten
  • Integraties van derden
Meer dan 200 verschillende therapienotitiesjablonen ontworpen door professionals in de sector. Eenvoudig, snel en gebruiksvriendelijk. Volledig uitgeruste software.
My Clients Plus is een toonaangevende leverancier van webgebaseerde software voor facturering en praktijkbeheer voor de gezondheidszorg. Ideaal voor individuele en groepspraktijken die zich richten op gedragstherapie, ergotherapie, logopedie, fysiotherapie en andere specialiteiten in de gezondheidszorg. HIPAA-conform en voldoet aan de normen van de verzekeringssector. De betaalbare prijs en krachtige functies zorgen ervoor dat het een uitstekende waarde biedt voor je geld. Kies uit meer dan 200 therapienotitiesjablonen die zijn ontworpen door professionals zoals jij. Meer informatie over My Clients Plus

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Betalingen verwerken
  • Sms-berichten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Intake van patiënten
  • Mobiele toegang
  • Online planning
  • Patiëntcommunicatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Portal voor patiënten
  • Integraties van derden
Ontworpen om jou te helpen sneller te verkopen. Prioriteer leads en taken, beveel acties aan en help je team deze uit te voeren.
LeadSquared is een platform voor marketing automation en de uitvoering van de verkoop dat bedrijven helpt meer deals te sluiten en hun pijplijnen moeiteloos te beheren. Hier volgen slechts enkele van de voordelen die LeadSquared gebruikers hebben bereikt: minder verlies van leads; intelligente prioritering van leads; geautomatiseerde verkoop- en marketingprocessen; gedetailleerde verkoop- en marketinganalyse. Het kan ook worden geïntegreerd met verschillende zakelijke tools en heeft een eigen ontwikkelaarsplatform, waar gebruikers aangepaste bedrijfslogica kunnen creëren. Meer informatie over LeadSquared

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Betalingen verwerken
  • Sms-berichten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Intake van patiënten
  • Mobiele toegang
  • Online planning
  • Patiëntcommunicatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Portal voor patiënten
  • Integraties van derden
Chiropractiesoftware, goed beoordeeld voor zowel functionaliteiten als klanttevredenheid. ChiroSpring groet in populariteit binnen de sector.
Cloudgebaseerde software voor de chiropractie, als optimaal beoordeelde in zowel klanttevredenheid als functionaliteiten. ChiroSpring kan je praktijk stroomlijnen door de efficiëntie te verhogen en daardoor de winst te maximaliseren. Ontworpen voor gebruiksgemak, maar toch boordevol krachtige functionaliteiten. Je kunt alles doen, van planning tot facturering en ultrasnelle SOAP-notities. Probeer een demo en ontdek zelf waarom ChiroSpring toonaangevende software in de sector is. Meer informatie over CHIROSPRING

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Betalingen verwerken
  • Sms-berichten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Intake van patiënten
  • Mobiele toegang
  • Online planning
  • Patiëntcommunicatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Portal voor patiënten
  • Integraties van derden
De aanpasbare oplossingen voor patiëntintake van Phreesia verbeteren de patiëntervaring, breiden de capaciteit van het personeel uit en verbeteren de klinische zorg.
Phreesia biedt een reeks robuuste toepassingen om het patiëntintakeproces te beheren. Met aanpasbare, schaalbare en kosteneffectieve oplossingen betrekt Phreesia patiënten bij hun zorg met een moderne, consistente ervaring, terwijl zorgorganisaties van elke omvang de capaciteit van het personeel kunnen uitbreiden en de klinische zorg kunnen verbeteren. Meer informatie over Phreesia

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Betalingen verwerken
  • Sms-berichten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Intake van patiënten
  • Mobiele toegang
  • Online planning
  • Patiëntcommunicatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Portal voor patiënten
  • Integraties van derden
De nieuwe en betere manier om afspraken te boeken. Begin met het automatiseren van je bedrijf met behulp van Bookafy. Gratis proefversie inbegrepen. Geen creditcard vereist!
Bookafy heeft een van de meest robuuste functiesets op de markt ... De belangrijkste onderscheidende factor is het ontwerp: een mooie boekingspagina en/of een naadloze integratie van de lichtbak voor je website (deze kan gratis voor je worden geïnstalleerd!). Als je ontwerpbewust bent en je wilt software die je merk goed weerspiegelt ... Probeer Bookafy. Ja, er is een wederzijdse synchronisatie met Google, Ical, Outlook, Office 365 en Outlook Exchange, een Open API, betalingen, lessen, onbeperkt aantal gebruikers, onbeperkt aantal afspraaktypen en meer. Meer informatie over Bookafy

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Betalingen verwerken
  • Sms-berichten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Intake van patiënten
  • Mobiele toegang
  • Online planning
  • Patiëntcommunicatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Portal voor patiënten
  • Integraties van derden
Oplossing voor het beheer van medische praktijken met functies voor online boeken, Stripe-betalingen, planning, taakbeheer, rapporten en herinneringen via sms/e-mail.
Het cloudgebaseerde platform is ideaal voor artsen en particuliere klinieken en stroomlijnt de workflow van je praktijk, waardoor je meer patiënten kunt aantrekken en behouden tegen lagere kosten. Medesk biedt videoconsulten, een ingebouwde EMD, een agenda geïntegreerd met Google Agenda en iCal, online boekings- en afspraakherinneringen, krachtige analyses en opties voor betalingen en aanbetalingen. Medesk heeft kant-en-klare oplossingen ontwikkeld voor huisartsen, geestelijke gezondheidszorg, paramedici en professionals op het gebied van haaruitval. Meer informatie over Medesk

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Betalingen verwerken
  • Sms-berichten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Intake van patiënten
  • Mobiele toegang
  • Online planning
  • Patiëntcommunicatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Portal voor patiënten
  • Integraties van derden
Online planning voor bedrijven gemakkelijk gemaakt.
BookSteam is cloudgebaseerde planningssoftware gericht op kleine en grote bedrijven wereldwijd. BookSteam biedt een breed scala aan flexibele tools voor agendabeheer waarmee afspraken en het proces van lessenplanning voor jou en je klanten worden geautomatiseerd. Zorg dat je de concurrentie voor blijft en gebruik BookSteam om je bedrijf te promoten en te laten groeien! Meer informatie over BookSteam

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Betalingen verwerken
  • Sms-berichten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Intake van patiënten
  • Mobiele toegang
  • Online planning
  • Patiëntcommunicatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Portal voor patiënten
  • Integraties van derden
Volledig pakket met geïntegreerde toepassingen voor praktijkbeheer, inclusief beheer, financiën en analyse.
CareCloud Central is een cloudgebaseerd praktijkbeheersysteem dat bestaat uit een volledig pakket van geïntegreerde beheer- en factureringstoepassingen waarmee praktijken hun efficiëntie kunnen verbeteren en meer inkomsten binnenhalen. Dankzij de naadloze integratie met dossiers, het EDP en met Community, het patiëntenportaal, kunnen praktijken een nog hoger niveau van efficiëntie bereiken. Meer informatie over CareCloud

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Betalingen verwerken
  • Sms-berichten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Intake van patiënten
  • Mobiele toegang
  • Online planning
  • Patiëntcommunicatie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Portal voor patiënten
  • Integraties van derden