Filterresultaten (47)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Nederland
Australië
Canada
Duitsland
Frankrijk
Verenigd Koninkrijk
Ierland
Mexico
Nieuw-Zeeland
Verenigde Staten
Prijsopties
Producttype
47 resultaten
Help al je patiënten met de toegankelijke, HIPAA-conforme planningstool van 10to8 die het aantal no-shows met 90% kan verlagen. Ga aan de slag.
Meer informatie over 10to8
Verminder wachtlijsten, verbeter de patiëntervaring en voorkom burn-out van personeel met 10to8.
Met het patiëntplanningssysteem kunnen patiënten zelf afspraken en door artsen gestuurde reserveringen maken. Het is HIPAA-conform en geschikt voor het verwerken van beschermde gezondheidsinformatie.
Met de multi-channel, toegankelijke planner en herinneringen krijgen al je patiënten toegang tot de zorg die ze nodig hebben. Het is bewezen dat herinneringen van 10to8 het aantal no-shows met 90% verlagen.
Digitaliseer je klinieken en krijg inzicht in de prestaties van je ziekenhuis.
Meer informatie over 10to8
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
De beste online publicatietool als je moeiteloos catalogi, brochures, tijdschriften, portefeuilles en meer wilt creëren en publiceren.
Meer informatie over Flipsnack
Flipsnack is een online, browsergebaseerd publicatieprogramma dat door mensen van over de hele wereld wordt gebruikt om digitale catalogi, tijdschriften, brochures, portfolio's, rapporten, fotoalbums, kranten en vele andere soorten publicaties te creëren en te publiceren.
Hoe werkt het?
Je hoeft alleen maar een pdf te uploaden en het wordt automatisch een prachtig online magazine, met effecten voor het omslaan van pagina's.
Als alternatief kun je de online Design Studio gebruiken om je eigen online publicatie helemaal vanaf de grond te creëren.
Meer informatie over Flipsnack
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Automatiseer de boekingen, annuleringen, herinneringen en betalingen van je klanten met behulp van deze zeer gebruiksvriendelijke online planningssoftware.
Maak kennis met de perfecte persoonlijke assistent voor jouw rooster (maar dan nog beter) die 24/7 achter de schermen werkt om je agenda te vullen en je werk uit handen te nemen. Vanaf het moment dat klanten bij je boeken, staat Acuity klaar om automatisch merkeigen en aangepaste boekingsbevestigingen te verzenden, sms-herinneringen te sturen, klanten zelfstandig hun afspraken te laten verzetten en betalingen te verwerken, zodat je dagelijkse taken soepeler verlopen, zelfs als het drukker wordt. Je hoeft alleen maar op het juiste moment aanwezig te zijn.
Meer informatie over Acuity Scheduling
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Stap vandaag nog over op SimplePractice en sluit je aan bij meer dan 40.000 klanten met bloeiende gezondheids- en wellnessbedrijven.
Laat je bedrijf groeien, focus op je klanten en laat SimplePractice de rest afhandelen. Binnen slechts enkele minuten kun je volledig papierloze intakes verzenden, veilig communiceren met klanten, automatisch worden betaald, gratis afspraakherinneringen verzenden en je bedrijf zelfs onderweg runnen met deze best beoordeelde mobiele app. Gebruik het klantenportaal om buiten sessies contact te onderhouden, verzekeringen naadloos te factureren en overal sessies te houden met behulp van Telehealth. Probeer het vandaag nog gratis en zie waarom duizenden klanten SimplePractice als nummer 1 hebben bestempeld.
Meer informatie over SimplePractice
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Online boekingssysteem met herinneringen voor medische klinieken. Laat patiënten zelf online afspraken maken - inclusief gratis versie.
SimplyBook.me biedt een zeer uitgebreid online boekingssysteem dat ervoor zorgt dat je professioneel overkomt en dat aan al je online behoeften voldoet. Je krijgt een volledige boekingswebsite, of een widget voor je eigen website, waar je je kliniek kunt presenteren, patiëntafspraken kunt aannemen, automatische herinneringen kunt verzenden en online betalingen kunt accepteren. Een grote verscheidenheid aan marketingtools om met je patiënten te communiceren, een beheerdersapp en een merkeigen klant-app. Een uitgebreide bedrijfsoplossing beschikbaar met hoofdkwartierbeheer.
Meer informatie over SimplyBook.me
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
EMD-software van TherapyNotes, vertrouwd door meer dan 60.000 professionals in de geestelijke gezondheidszorg, helpt therapeuten hun praktijken efficiënter te beheren.
TherapyNotes, vertrouwd door meer dan 60.000 professionals in de geestelijke gezondheidszorg, helpt gedragstherapeuten hun praktijken efficiënter te beheren via een gebruiksvriendelijk, veilig platform voor notities, facturering, planning en meer. TherapyNotes vereenvoudigt administratief werk, waardoor artsen meer tijd en energie krijgen om zich te concentreren op het bieden van effectieve zorg aan hun cliënten.
Meer informatie over TherapyNotes
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Enkelcijferige no-show-tarieven: telegezondheid, afspraakherinneringen, zelfplanning voor patiënten en digitale formulieren. Beoordeeld als de beste door klanten!
Enkelcijferige no-show-tarieven: telegezondheid, telegeneeskunde en volledig digitaal patiëntbeheer: afspraakherinneringen, zelfplanning voor patiënten en digitale formulieren. Beoordeeld als beste in ondersteuning en aangepaste workflows. Maak altijd en overal verbinding met patiënten op elk apparaat.
Mend heeft 98,3% betrokkenheid, 99,85% videoverbinding en enkelcijferige no-show-tarieven.
Mend heeft geautomatiseerde technologie om te integreren met elke EPD, PMS of andere systemen.
Ongeveer 50% van klanten is overgestapt van andere systemen.
Meer informatie over Mend
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Met meer dan 80.000 leden en 12.000 klinieken is WebPT het toonaangevende softwareplatform voor poliklinische fysiotherapeuten.
Met een marktaandeel van 40% is WebPT het toonaangevende OT-platform voor het verbeteren van de patiëntenzorg en het stimuleren van bedrijfsgroei. De robuuste online oplossing van WebPT biedt planning, documentatie, facturering, het volgen van resultaten, bedrijfsrapportage, tools voor patiëntbetrokkenheid en systeemintegraties, en is ideaal voor elke poliklinische setting, ongeacht de personeelsomvang, het type faciliteit of het aantal specialiteiten. WebPT heeft een retentiepercentage van 99% en een bedrijfstijd van 99,99%.
Meer informatie over WebPT
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is.
Meer informatie over Weave
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Doe net als duizenden massagetherapeuten, chiropractors en anderen die elke dag patiëntenbehandelingen noteren, boeken en bijhouden met behulp van SOAP Vault.
Doe net als duizenden massagetherapeuten, chiropractors en anderen die elke dag patiëntenbehandelingen noteren, boeken en bijhouden met behulp van SOAP Vault. SOAP Vault maakt gebruik van machine learning om je te helpen binnen slechts enkele seconden op de juiste manier complete en uitgebreide SOAP-notities te documenteren. Gebruik van online boeken en factureren is optioneel en is opgenomen in alle accounts.
Met slechts $ 19/maand is SOAP Vault een van de meest betaalbare, volledig functionele oplossingen voor praktijkbeheer die er beschikbaar zijn. Probeer het 30 dagen gratis!
Meer informatie over Noterro
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Het geïntegreerde uitgebreide pakket van RXNT biedt een technologisch systeem dat de productiviteit en winstgevendheid van je praktijk zal verhogen.
RXNT is een cloudgebaseerde leverancier van software voor de gezondheidszorg, waaronder praktijkbeheer met medische facturering en planning, EMD's met patiëntenportal en geïntegreerd elektronisch voorschrijven. Deze bekroonde, gecertificeerde tools verhogen de productiviteit, omzet en winstgevendheid voor je praktijk.
Combineer elke autonome oplossing voor een volledig geïntegreerd uitgebreid systeem dat overal toegankelijk is met eenmalige aanmelding.
Meer informatie over RXNT
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Pabau is een complete toepassing voor praktijkbeheer die wordt gebruikt door honderden zorgverleners in het VK. Beheer planningen en behandelingen.
Pabau is een complete toepassing voor praktijkbeheer die wordt gebruikt door honderden zorgverleners in het VK. Beheer planningen, behandelingsnotities, facturen, betalingen, marketing en nog veel meer. Het werkt geweldig voor teams van elke omvang, van eenmanspraktijken tot grote teams en alles daartussenin.
Meer informatie over Pabau
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Complete oplossing voor praktijkbeheer met boeken, plannen, facturering en patiëntendossiers.
Complete oplossing voor praktijkbeheer met boeken, plannen, facturering en patiëntendossiers.
Meer informatie over Jane
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Beheer en laat je bedrijf groeien met één app die alles doet. Vaarwel eindeloze telefoontjes, vaarwel papierwerk, hallo klantenbinding.
Reken af met je factureringstaken, zodat je tijd kunt besparen en je kunt concentreren op het bevorderen van je bedrijf. Maak moeiteloos aantrekkelijke facturen vanaf je desktop of mobiel en versnel betalingen met automatische klantherinneringen.
Meer informatie over vcita
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Verander gemiste oproepen in geboekte afspraken met gebruiksvriendelijke en gratis online planning.
Serviceproviders missen vaak oproepen van potentiële klanten en besteden uren aan het versturen van herinnerings- en follow-upmails naast het uitvoeren van activiteiten om hun bedrijf te helpen groeien. Deze online oplossing voor het plannen van afspraken is als een winkelwagentje voor services. Het platform verhelpt gemiste oproepen en no-show problemen door klanten hun eigen afspraken te laten beheren. Bedrijven kunnen een planner op hun website opnemen en e-mailmeldingen zo aanpassen dat ze automatisch worden verzonden.
Meer informatie over TimeTap
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Solutionreach biedt de technologie, evenals de expertise over hoe het te gebruiken, om betere zorg te bieden en een meer winstgevende organisatie op te bouwen.
Solutionreach is 100% gericht op het leveren van de technologie en de expertise over hoe deze effectief te gebruiken, om betere zorg te bieden en een meer winstgevende praktijk op te bouwen. Het platform laat zien hoe de ervaring voor patiënten en zorgverleners kan worden verbeterd. Plan nu een consult voor meer informatie.
Meer informatie over Solutionreach
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Meer dan 200 verschillende therapienotitiesjablonen ontworpen door professionals in de sector. Eenvoudig, snel en gebruiksvriendelijk. Volledig uitgeruste software.
My Clients Plus is een toonaangevende leverancier van webgebaseerde software voor facturering en praktijkbeheer voor de gezondheidszorg.
Ideaal voor individuele en groepspraktijken die zich richten op gedragstherapie, ergotherapie, logopedie, fysiotherapie en andere specialiteiten in de gezondheidszorg. HIPAA-conform en voldoet aan de normen van de verzekeringssector. De betaalbare prijs en krachtige functies zorgen ervoor dat het een uitstekende waarde biedt voor je geld.
Kies uit meer dan 200 therapienotitiesjablonen die zijn ontworpen door professionals zoals jij.
Meer informatie over My Clients Plus
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Ontworpen om jou te helpen sneller te verkopen. Prioriteer leads en taken, beveel acties aan en help je team deze uit te voeren.
LeadSquared is een platform voor marketing automation en de uitvoering van de verkoop dat bedrijven helpt meer deals te sluiten en hun pijplijnen moeiteloos te beheren.
Hier volgen slechts enkele van de voordelen die LeadSquared gebruikers hebben bereikt:
minder verlies van leads;
intelligente prioritering van leads;
geautomatiseerde verkoop- en marketingprocessen;
gedetailleerde verkoop- en marketinganalyse.
Het kan ook worden geïntegreerd met verschillende zakelijke tools en heeft een eigen ontwikkelaarsplatform, waar gebruikers aangepaste bedrijfslogica kunnen creëren.
Meer informatie over LeadSquared
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Voor kleine praktijken die het beheer van hun medische praktijken willen stroomlijnen, levert PatientPop het enige complete groeiplatform.
PatientPop levert het enige complete praktijkgroeiplatform, de keuze voor kleinere medische praktijken in de VS die het beheer van hun medische praktijk willen stroomlijnen. Naast het automatiseren van tijdrovende frontoffice-taken, verbetert PatientPop je online aanwezigheid en reputatie, wat je helpt nieuwe patiënten aan te trekken en hun ervaring te moderniseren. Het helpt je je kleine praktijk uit te breiden, allemaal vanuit één service, met realtime resultaten.
Meer informatie over PatientPop
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
De nieuwe en betere manier om afspraken te boeken. Begin met het automatiseren van je bedrijf met behulp van Bookafy. Gratis proefversie inbegrepen. Geen creditcard vereist!
Bookafy heeft een van de meest robuuste functiesets op de markt ... De belangrijkste onderscheidende factor is het ontwerp: een mooie boekingspagina en/of een naadloze integratie van de lichtbak voor je website (deze kan gratis voor je worden geïnstalleerd!). Als je ontwerpbewust bent en je wilt software die je merk goed weerspiegelt ... Probeer Bookafy. Ja, er is een wederzijdse synchronisatie met Google, Ical, Outlook, Office 365 en Outlook Exchange, een Open API, betalingen, lessen, onbeperkt aantal gebruikers, onbeperkt aantal afspraaktypen en meer.
Meer informatie over Bookafy
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Volledig pakket met geïntegreerde toepassingen voor praktijkbeheer, inclusief beheer, financiën en analyse.
CareCloud Central is een cloudgebaseerd praktijkbeheersysteem dat bestaat uit een volledig pakket van geïntegreerde beheer- en factureringstoepassingen waarmee praktijken hun efficiëntie kunnen verbeteren en meer inkomsten binnenhalen. Dankzij de naadloze integratie met dossiers, het EDP en met Community, het patiëntenportaal, kunnen praktijken een nog hoger niveau van efficiëntie bereiken.
Meer informatie over CareCloud
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
De aanpasbare oplossingen voor patiëntintake van Phreesia verbeteren de patiëntervaring, breiden de capaciteit van het personeel uit en verbeteren de klinische zorg.
Phreesia biedt een reeks robuuste toepassingen om het patiëntintakeproces te beheren. Met aanpasbare, schaalbare en kosteneffectieve oplossingen betrekt Phreesia patiënten bij hun zorg met een moderne, consistente ervaring, terwijl zorgorganisaties van elke omvang de capaciteit van het personeel kunnen uitbreiden en de klinische zorg kunnen verbeteren.
Meer informatie over Phreesia
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Stroomlijn het hele afspraak- en notitieproces. Beheer meerdere medewerkers, diensten en locaties.
Online planning en praktijkbeheer voor instellingen voor gedragsgezondheid. Plan afspraken, stuur interactieve afspraakherinneringen, volg de aanwezigheidsgeschiedenis van de patiënt. Verstuur de intakeformulieren van klanten veilig en gebruik de SOAP/DAP-behandelingsnotities of gebruik de formulierenbouwer om je eigen formulieren te maken. Beveiligde personeelschat, wachtlijst, belangrijke statistieken, Stripe-betalingen, aangepaste rapportage en zoeken op postcode voor mobiel personeel. Maakt volledige HIPAA-naleving mogelijk.
Meer informatie over YellowSchedule
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Online planning voor bedrijven gemakkelijk gemaakt.
BookSteam is cloudgebaseerde planningssoftware gericht op kleine en grote bedrijven wereldwijd. BookSteam biedt een breed scala aan flexibele tools voor agendabeheer waarmee afspraken en het proces van lessenplanning voor jou en je klanten worden geautomatiseerd. Zorg dat je de concurrentie voor blijft en gebruik BookSteam om je bedrijf te promoten en te laten groeien!
Meer informatie over BookSteam
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Webgebaseerde EPD- en medische praktijkbeheeroplossing met functies voor patiëntcommunicatie, marketing en inkomstencyclusbeheer.
WRS Health biedt een betaalbare webgebaseerde EPD- en praktijkbeheeroplossing die is ontworpen om het leven voor jou, je personeel en je patiënten gemakkelijker te maken. Als een online oplossing voor ondernemingen omvat het WRS Health-systeem de volgende modules: EPD, facturering, planning, ERx, documentbeheer, transcriptie, volgen van bestellingen, berichten, website, patiëntenportaal en online registratie. WRS Health is een InfoGuard-gecertificeerde leverancier en SureScripts-RxHub-gecertificeerd.
Meer informatie over WRS Health
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Therabill is webgebaseerde factureringssoftware voor logopedisten en fysio- en ergotherapeuten. Het integreert met WebPT EPD.
Therabill is webgebaseerde factureringssoftware voor logopedisten en fysio- en ergotherapeuten. Het integreert naadloos met WebPT EPD, dus documentatie en facturering gaan hand in hand. Tot de functies behoren veilige documentatie met aangepaste sjablonen en stroomschema's; e-mailen en faxen binnen het systeem; analytische rapportage; planning en automatische afspraakherinneringen; en flexibele facturering met automatische claimcontrole, geen clearinghouse-kosten en onbeperkte indiening van claims aan duizenden betalers.
Meer informatie over Therabill
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Oplossing voor het beheer van medische praktijken met functies voor online boeken, Stripe-betalingen, planning, taakbeheer, rapporten en herinneringen via sms/e-mail.
Het cloudgebaseerde platform is ideaal voor artsen en particuliere klinieken en stroomlijnt de workflow van je praktijk, waardoor je meer patiënten kunt aantrekken en behouden tegen lagere kosten.
Medesk biedt videoconsulten, een ingebouwde EMD, een agenda geïntegreerd met Google Agenda en iCal, online boekings- en afspraakherinneringen, krachtige analyses en opties voor betalingen en aanbetalingen.
Medesk heeft kant-en-klare oplossingen ontwikkeld voor huisartsen, geestelijke gezondheidszorg, paramedici en professionals op het gebied van haaruitval.
Meer informatie over Medesk
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Het slimme platform en app voor wachtlijst- en wachtrijbeheer
Waitwhile is een slim wachtlijst- en planningsplatform dat organisaties helpt hun wachtrijen te doorbreken en een prettige wachtervaring te creëren. Waitwhile lost alle aspecten van wachtrijen op, van het online laten inchecken van gasten tot het tonen van wachttijden en op de hoogte houden van gasten via sms en e-mail. Bovendien heeft het een krachtige API om mee te integreren. Voor altijd gratis te gebruiken voor 100 gasten per maand.
Meer informatie over Waitwhile
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Gebruiksvriendelijke, volledige software voor medische facturering die je financiële, rapportage- en planningsbehoeften volledig integreert.
TotalMD is budget- en gebruiksvriendelijke software voor het beheer van praktijken voor factureringsdiensten en praktijken van elke omvang. Of je nu de voorkeur geeft aan cloudgebaseerde of on-premises software, met TotalMD beschik je over e-claimservices, beheer je op effectieve wijze betalingen en incasso's en zie je hoeveel de verzekeringsmaatschappij je verschuldigd is. Bekijk meerdere praktijken en financiële gegevens met het ondernemingsdashboard. Stuur elektronische recepten en interactieve tekstberichten naar je patiënten en meer.
Meer informatie over TotalMD
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Volledig gericht op patiëntcommunicatie en -betrokkenheid om de inkomsten, patiëntenzorg en online reputatie van praktijken te vergroten.
Meerkanaals herinneringssysteem voor afspraken dat kan worden geïntegreerd met je bestaande EPD- of praktijkbeheersoftware.
DOCTORCONNECT is ontworpen om:
1. de patiëntenzorg te verbeteren;
2. no-shows drastisch te reduceren;
3. de cashflow te verhogen;
4. de efficiëntie op kantoor te verhogen;
5. de tevredenheid van de patiënt te verhogen;
6. de reputatie online te verbeteren (Healthgrades, Google+, Yelp, etc.).
Meer informatie over DoctorConnect
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Een populair platform voor patiëntbetrokkenheid met oplossingen die je helpen je snel aan te passen aan het nieuwe normaal van de gezondheidszorg en inkomstenherstel.
Een populair platform voor patiëntbetrokkenheid, met een reeks oplossingen voor COVID-19, dat diepere patiëntrelaties opbouwt en levenslange waarde behoudt voor ziekenhuizen, gezondheidssystemen, specialisten en huisartsen. De oplossingen van dit platform automatiseren het contact met verwijzingen, stroomlijnen de webplanning en sturen aangepaste berichten voor patiëntbetrokkenheid, wat resulteert in nieuwe inkomsten, hogere MIPS-scores (Merit-based Incentive Payment System) en een snellere zorg voor patiënten, met naadloze EMD-/PM-integratie. Maximaliseer gezondheidsresultaten en genereer inkomsten.
Meer informatie over Luma Health
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Platform voor telegeneeskunde waaraan elke arts of ziekenhuis kan deelnemen en online consulten kan geven
Healee is een platform voor telegeneeskunde dat alle aspecten van de communicatie tussen patiënt en arts mogelijk maakt.
Patiënten kunnen hun gezondheidsstatus volgen en advies inwinnen bij artsen, en artsen kunnen online consulten geven en betalingen van patiënten aanvragen.
Het platform bestaat uit twee afzonderlijke maar onderling verbonden mobiele toepassingen: Healee voor patiënten en Healee MD voor artsen.
Meer informatie over Healee
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Een gratis boekingsbeheerplatform waarmee je je bedrijf probleemloos kunt beheren en dat boordevol effectieve en krachtige functies zit.
Picktime is een platform voor afsprakenplanning waarmee bedrijven moeiteloos afspraken, personeel en diensten kunnen beheren. Het is een totaaloplossing voor bedrijven die elke vorm van planning nodig hebben. Of het nu gaat om ruimtebeheer, verhuur van apparatuur, klassenboekingen, evenementenbeheer of cursusbeheer, dit platform staat voor je klaar. Meld je gratis aan en zie hoe je bedrijfsinkomsten met grote sprongen toenemen.
Meer informatie over Picktime
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Het cloudgebaseerde beheersysteem van Arbox automatiseert en stroomlijnt activiteiten voor kleine studio's, boetiekfitnessclubs en grotere sportscholen.
Arbox is een gebruiksvriendelijk bedrijfsmanagementsysteem voor fitnesscentra van elke omvang. De volledige reeks tools die beschikbaar is voor sportscholen, CrossFit, yoga- en pilatesstudio's is: lead- en klantenbeheer | lesrooster | communicatiecentrum (sms, pushmeldingen, spraakoproepen) | betalingsverwerking | live rapportage | slimme formulieren en het creëren van vrijstellingen | mobiele toepassing voor leden (inschrijven lessen, lidmaatschap verlengen, etc.).
Meer informatie over Arbox
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Alles-in-één online software voor het boeken van afspraken en resourceplanningbeheer voor teams, middelgrote bedrijven en ondernemingen.
TIMIFY is flexibele software voor online planning en resourcebeheer voor teams, middelgrote en grote bedrijven. TIMIFY is 24/7 beschikbaar voor bedrijven en hun personeel, ongeacht tijdzones en openingstijden. Services zijn end-to-end online te boeken, in realtime. Integratie van de software in een bestaande IT-infrastructuur, synchronisatie met bestaande agenda's en toegang tot platformonafhankelijke mobiele en tablettoegang zijn allemaal mogelijk.
Meer informatie over TIMIFY
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Experity Patient Engagement biedt oplossingen voor online zelfplanning- en wachtrijbeheer voor zorgorganisaties.
Experity Patient Engagement, voorheen Clockwise.MD, biedt oplossingen voor online zelfplanning en wachtrijbeheer voor spoedeisende zorg-klinieken, gezondheidssystemen, ziekenhuizen, poliklinische laboratoria en gespecialiseerde zorgklinieken. Klanten ervaren een meetbare toename van de patiënttevredenheid, kortere wachttijden en een verbeterde workflowefficiëntie.
Meer informatie over Experity Patient Engagement
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
De alles-in-één oplossingen kunnen worden geïntegreerd met je praktijkbeheersoftware, waardoor je je frontoffice kunt stroomlijnen en stoelen gevuld kunt houden.
LET OP: Tandartsen, verbeter de kantoorefficiëntie in je tandartspraktijk en verbeter de patiëntervaring om meer patiënten aan te trekken met de cloudgebaseerde oplossingen. De alles-in-één oplossingen kunnen worden geïntegreerd met je praktijkbeheersoftware, waardoor je je frontoffice kunt stroomlijnen, stoelen gevuld kunt houden, en nieuwe patiënten kunt aantrekken. Zet Legwork voor je aan het werk, zodat je je op patiënten kunt concentreren.
Meer informatie over Legwork
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
MedEvolve software voor praktijkbeheer biedt capaciteiten voor facturering, planning, patiëntbetaling en eRx met EMD-integraties en meer.
MedEvolve PM (Practice Management)-software helpt gespecialiseerde praktijken hun snelheid, nauwkeurigheid, productiviteit en omzet te verbeteren. Klanten beschouwen MedEvolve PM als de hub van hun praktijkactiviteiten. De planningsworkflow optimaliseert moeiteloos voor maximale dichtheid per leverancier, resource of locatie. Andere capaciteiten omvatten eerst beschikbare afspraken met één klik, eenvoudige blokkering en herplanning voor agendaconflicten, individuele of batchgeschiktheidsverificaties en factureringsbeheer.
Meer informatie over MedEvolve
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Profiteer van telegezondheid, planning, herinneringen, betalingen, marketingtools en meer met NexHealth. Betaal maandelijks. Geen langlopende contracten.
NexHealth is het belangrijkste platform voor patiëntbetrokkenheid dat rechtstreeks kan worden geïntegreerd met je EMD-/praktijkbeheersysteem. Functies zijn online planning, afspraakherinneringen, wachtlijst, videobezoeken (telegezondheid), patiëntberichten, digitale formulieren, betalingen, rapportage en meer.
Ga vandaag nog 30 dagen zonder risico aan de slag. Geen langlopende contracten.
Meer informatie over NexHealth
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Beheer je massagekliniek via je website. Bevat een website, hosting, online boekingen, sms-herinneringen, facturering, rapporten en meer.
Je massagekliniek wordt volledig via je website beheerd.
Een BookingTimes-website is mobielvriendelijk en laat je de planning van je behandelaar, online boekingen, cadeaubonnen, afspraakherinneringen (sms en e-mail), volledige klantgeschiedenis, klantnotities, facturering, rapporten, e-mail- en sms-marketing en meer beheren.
Het wordt volledig op maat gemaakt voor je bedrijf.
Meer informatie over BookingTimes
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Gratis software voor afsprakenplanning waarmee je binnen enkele seconden vergaderingen kunt plannen en vervolgcontact kunt opnemen met je klanten via e-mail, sms en spraakbericht.
Hupport is software voor afsprakenplanning die speciaal is ontworpen voor kleine bedrijven. Het helpt kleine bedrijven om te groeien en hun omzet te verhogen door een eenvoudig en efficiënt platform te bieden dat prospects, klanten en cliënten kunnen gebruiken om snel en gemakkelijk afspraken te plannen en te boeken.
Maak afspraakvensters.
Stel je beschikbaarheid in.
Neem de controle over je tijd en roosters.
Vermijd dat klanten afspraken boeken wanneer je niet beschikbaar bent.
Mobiel-geoptimaliseerde afsprakenpagina
Meer informatie over Hupport
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken

T:MEBLOCKR
4,0
(11)
Lokaal product
T:MEBLOCKR verhoogt het aantal online conversies, bespaart tijd en automatiseert uw bedrijf met 24/7 afsprakenplanning. T:MEBLOCKR biedt veel integraties.
T:MEBLOCKR is een compleet en geautomatiseerd afsprakenplatform, waar klanten zelf 24/7 een afspraak kunnen maken. Verhoog online conversies, bespaar tijd en verbeter de klanttevredenheid. 100% veilig, gecertificeerd SaaS omnichannel afspraken software.
Automatische planning en sturing van afspraken op expertise en resource; persoon, (online) ruimte, balie en locatie. Inclusief veel integraties zoals Outlook/Gsuite agenda synchronisatie, Video-meetings, Betaalsystemen en REST API koppelingen met bijvoorbeeld CRM of marketing automation.
Meer informatie over T:MEBLOCKR
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
AdvancedScheduling: de eenvoudigste manier om in te plannen, te voldoen aan de verwachtingen van artsen en de personeelscapaciteit, ondanks no-shows en annuleringen.
AdvancedScheduling: breng je werklast in evenwicht. Versnel de planningsprocessen met terugkerende afspraken, wachtlijstbeheer, bijhouden van patiëntkamers en tools voor afspraakherinneringen. Met een snellere receptie kan je front office-team zich concentreren op het inchecken van patiënten, het incasseren van eigen risicobetalingen en het assisteren bij administratieve taken. Open met één klik de demografische gegevens van patiënten om patiëntinformatie te bekijken en te verifiëren. Patiënten- en familiesaldi zijn onmiddellijk zichtbaar, zodat je alle openstaande saldi kunt incasseren.
Meer informatie over AdvancedScheduling
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Solv biedt oplossingen om patiënten te betrekken, bezoekvolumes te verhogen, kliniekactiviteiten te stroomlijnen en bezoektevredenheid te verbeteren.
Solv is een platform voor planning, virtuele zorg en patiëntbetrokkenheid dat aantoonbaar het aantal bezoeken en de patiënttevredenheid verhoogt. Solv biedt zorgverleners die handige, toegankelijke gezondheidszorg aan hun patiënten willen bieden een digitale aanwezigheid, met functies zoals: online zelfplanning, digitale registratie met vastlegging van verzekeringen en e-toestemming, online betaling, videotelegeneeskunde, geautomatiseerd wachtlijstbeheer, beveiligde chat, feedback, enquêtes en reputatiebeheer, en een patiëntenportaal.
Meer informatie over Solv
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Het zelfplanningsplatform voor patiënten synchroniseert in realtime met systemen, waardoor patiënten zelf afspraken kunnen plannen.
Het zelfplanningsplatform voor patiënten Petal integreert met de bestaande technologieën van gezondheidsinstellingen om patiënten in staat te stellen in realtime een afspraak te maken.
Het portaal kan worden aangepast en geïntegreerd in de bestaande website van een zorginstelling, waardoor uniforme branding en berichten mogelijk zijn voor de patiënten van het zorgcentrum.
Administratief personeel wordt niet langer onderbroken in hun werk, activiteiten worden vereenvoudigd en het patiëntenzorgtraject wordt verbeterd.
Meer informatie over Petal Patient Self-Scheduling
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Beheer afspraken, filiaalbezoeken en wachtrijen terwijl u essentiële gegevens verzamelt met het alles-in-één Customer Journey-platform van Qmatic.
Qmatic biedt een compleet Customer Journey Management-systeem voor soepele en efficiënte klantenstromen dat alles omvat van afspraakplanning en check-in tot wachtrijbeheer, rapportage & analyses en feedback van klanten - allemaal binnen één platform. Dit maakt het voor organisaties eenvoudig om afspraken mogelijk te maken, wachttijden te verkorten en gegevens te verzamelen om de resourceplanning te verbeteren en uitstekende ervaringen van klanten en medewerkers te leveren. Qmatic biedt oplossingen in de cloud en on-prem.
Meer informatie over Qmatic
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken
Bridge Patient Portal is een zakelijk patiëntenportaal en een oplossing voor patiëntbetrokkenheid voor zorginstellingen.
Bridge Patient Portal is een zakelijk patiëntenportaal en een oplossing voor patiëntbetrokkenheid voor zorginstellingen. Het platform is ideaal voor bedrijven die hun bestaande EMD-patiëntenportaal willen vervangen, ongelijksoortige EMD-omgevingen willen verbinden, dure tools voor patiëntbetrokkenheid willen consolideren, diensten aanbieden voor telegeneeskunde en/of een mobiele app willen publiceren. De oplossing voor patiëntbetrokkenheid van Bridge is ONC 2015 Edition-gecertificeerd en het is bewezen dat het de samenwerking tussen patiënt en arts en de zorgresultaten en winstgevendheid verbetert.
Meer informatie over Bridge Patient Portal
...
Meer informatie
Functies
- Online planning
- Naleving van HIPAA-richtlijnen
- Rapportage en analyse
- Sms-berichten
- Herinneringen
- Waarschuwingen/Meldingen
- Beheer van patiëntdossiers
- Portal voor patiënten
- Intake van patiënten
- Mobiele toegang
- Integraties van derden
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Patiëntcommunicatie
- Betalingen verwerken