Filterresultaten (17)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Nederland
Prijsopties
17 resultaten
Enquêtesoftware voor het creëren, verspreiden en analyseren van enquêtes, opiniepeilingen en formulieren.
Meer informatie over QuestionPro
QuestionPro biedt krachtige online enquêtesoftware die is ontworpen om jou te helpen betere zakelijke beslissingen te nemen. De gebruiksvriendelijke software bevat tools voor het creëren, verspreiden en analyseren van online enquêtes, peilingen, formulieren en quizzen. Gebruik de geavanceerde functies om de enquête-ervaring volledig aan te passen en krachtige analyses te genereren. Bovendien staat ons klantenserviceteam 24/7 voor je klaar om te garanderen dat je project een succes wordt!
Meer informatie over QuestionPro
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Massa-sms
- Waarschuwingen/Meldingen
- Aanpasbare sjablonen
- Trefwoorden bijhouden
- Sjabloonbeheer
Mobiele en cloudgebaseerde oplossing voor marktonderzoek voor bedrijven die helpt bij het verzamelen, delen en samenwerken via op onderzoek gebaseerde gegevens.
Meer informatie over SurveyMonkey Enterprise
Ontvang realtime feedback op schaal met SurveyMonkey sms-enquêtes. Bereik je publiek op kritieke momenten – waar ze ook zijn, zelfs als je hun e-mail niet hebt. Verbeter de responspercentages met enquêtes die zijn geoptimaliseerd voor mobiel en eenvoudig in te vullen zijn. Pas je bericht aan om deelname aan te moedigen en volg moeiteloos de individuele responsstatus. Krijg snel de feedback die je nodig hebt zodat je betere klantervaringen kunt leveren, het behoud van werknemers kunt vergroten en groei en innovatie kunt ontsluiten.
Meer informatie over SurveyMonkey Enterprise
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Massa-sms
- Waarschuwingen/Meldingen
- Aanpasbare sjablonen
- Trefwoorden bijhouden
- Sjabloonbeheer
SurveyGizmo is 's werelds beste platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
SurveyGizmo is een robuust platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
Meer informatie over Alchemer
Functies
- Contactenbeheer
- Massa-sms
- Waarschuwingen/Meldingen
- Aanpasbare sjablonen
- Trefwoorden bijhouden
- Sjabloonbeheer
Krachtig, gebruiksvriendelijk sms-marketingplatform. Stuur en ontvang sms-berichten met een korte code van 6-cijfers of schakel je huidige nummer in voor sms.
Verzend massa-sms-berichten. Bied klantenservice. Creëer geautomatiseerde campagnes. Met SimpleTexting kun je alles doen. Er is een reden waarom Fortune 500-bedrijven en kleine bedrijven SimpleTexting kiezen om hun doelgroepen te bereiken. Het werkt echt. De tariefplannen zijn flexibel en de functies zijn ontworpen om je groei te bevorderen. Of je nu duizenden sms-berichten tegelijk wilt verzenden of 1-op-1-gesprekken moet voeren, SimpleTexting maakt het heel simpel. En met de mobiele app kun je je activiteiten zelfs vanaf elke plek beheren.
Meer informatie over SimpleTexting
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Massa-sms
- Waarschuwingen/Meldingen
- Aanpasbare sjablonen
- Trefwoorden bijhouden
- Sjabloonbeheer
Volledig uitgerust platform voor zakelijke sms-berichten om sms-berichten in bulk te verzenden naar klanten, medewerkers en partners.
TextMagic is een volledig uitgerust platform voor zakelijke sms-berichten waarmee bedrijven van elke omvang sms-berichten in bulk kunnen verzenden naar hun klanten, medewerkers en partners. De service kan worden gebruikt om sms-meldingen, waarschuwingen en bevestigingen naar klanten te verzenden en om sms-marketingcampagnes uit te voeren.
Meer informatie over TextMagic
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Massa-sms
- Waarschuwingen/Meldingen
- Aanpasbare sjablonen
- Trefwoorden bijhouden
- Sjabloonbeheer
EZ Texting biedt de slimste, snelste, gemakkelijkste en meest betrouwbare manieren om verbinding te maken met je mobiele publiek.
Sinds 2004 heeft EZ Texting meer dan 160.000 klanten bediend en daarmee de standaard gezet voor zakelijk sms'en in de VS en Canada. Het cloudgebaseerde platform omvat bulk-sms, mms, afleveringsrapporten, herinneringscampagnes, tekstpeilingen, trefwoorden, tekstnummers en tekst-naar-vaste-lijn-mogelijkheden.
EZ Textings-berichtenoplossingen helpen je om een betere klantenservice te bieden, communicatie te stroomlijnen, je leads te laten groeien en te voeden en je bereik te verbeteren. Verzend slimmer met EZ Texting.
Meer informatie over EZ Texting
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Massa-sms
- Waarschuwingen/Meldingen
- Aanpasbare sjablonen
- Trefwoorden bijhouden
- Sjabloonbeheer
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams, die via Zapier kan worden geïntegreerd met Salesforce, Slack en duizenden andere platforms.
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams. Omdat er geen programmeren nodig is, kun je je Avochato-telefoonnummer binnen enkele minuten instellen om je prospects, klanten of personeel te sms'en. Segmenteer, importeer en verzend berichten naar je contactpersonen om de communicatie van je team te schalen.
Avochato integreert met platforms zoals Salesforce, Slack, Office 365 en Zapier. De API is ook geïntegreerd met Google AdWords, waardoor prospects je rechtstreeks vanuit een Google-advertentie kunnen sms'en.
Meer informatie over Avochato
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Massa-sms
- Waarschuwingen/Meldingen
- Aanpasbare sjablonen
- Trefwoorden bijhouden
- Sjabloonbeheer
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem voor verkoop- en supportteams om gesprekken te voeren, ontvangen, registreren of vastleggen, rechtstreeks vanaf de desktop of telefoon.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt je in staat om meer lokaal te lijken voor je internationale klanten en prospects, waardoor je vertrouwen opbouwt en hun vertrouwen wint. JustCall biedt je het platform dat je nodig hebt om je internationale klanten op een uniforme locatie te beheren en met hen te communiceren via een eenvoudige en duidelijke oplossing.
Meer informatie over JustCall
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Massa-sms
- Waarschuwingen/Meldingen
- Aanpasbare sjablonen
- Trefwoorden bijhouden
- Sjabloonbeheer
Verzend bulk-sms-waarschuwingen naar je groep met Mobile Text Alerts.
Verzend bulk-sms-waarschuwingen naar je groep met Mobile Text Alerts.
Meer informatie over Mobile Text Alerts
Functies
- Contactenbeheer
- Massa-sms
- Waarschuwingen/Meldingen
- Aanpasbare sjablonen
- Trefwoorden bijhouden
- Sjabloonbeheer
Trumpia is een sms-dienst die basisfuncties biedt zoals zoekwoorden en herinneringen, evenals geavanceerde automatisering en targeting.
Trumpia biedt een complete oplossing voor sms-berichten die begint met basisfuncties zoals bulk-sms'en en trefwoorden. De software onderscheidt zich door baanbrekende ontwikkelingen zoals:
Smart Targeting: stuur alleen relevante berichten, Automatische campagne: voer taken uit zonder menselijke tussenkomst, en Zakelijk: gegevens instellen en toegangsrechten voor functies. Dit alles vormt samen "Lifecycle Engagement", waarmee je automatisch relaties kunt opbouwen, van leadverzameling tot conversie tot feedbacklus.
Meer informatie over Trumpia
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Massa-sms
- Waarschuwingen/Meldingen
- Aanpasbare sjablonen
- Trefwoorden bijhouden
- Sjabloonbeheer
Zonka Feedback CX Platform is meerkanaals-software voor enquêtes en feedback. Meet, verbeter en transformeer de klantervaringen van medewerkers.
Zonka Feedback CX Platform is enquête- en feedbacksoftware op meerdere kanalen die de manier waarop je de werknemers- en klantervaring beheert zal transformeren. Meet de juiste CX-statistieken, inclusief Net Promoter Score, score voor klantinspanningen en klanttevredenheidsscore. Verzamel feedback en voer enquêtes uit via meerdere kanalen, tablets, online, e-mail, en sms-berichten. Houd je team op één lijn, bekijk reacties en werk samen om de feedbacklus te sluiten. Bekijk inzichtelijke feedbackrapporten om je te richten op klanttevredenheid en groei.
Meer informatie over Zonka Feedback
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Massa-sms
- Waarschuwingen/Meldingen
- Aanpasbare sjablonen
- Trefwoorden bijhouden
- Sjabloonbeheer
GetFeedback is the #1-rated feedback solution for Salesforce. Seamlessly connect all of your CX surveys for actionable insight.
With GetFeedback for Salesforce, you can automatically collect customer feedback at critical touchpoints in the customer journey. Pull more context into your surveys then push feedback into Salesforce so you can measure valuable customer metrics like NPS, CSAT, or CES and take intelligent action to improve your customer experience. GetFeedback customers see a 240% increase in response rates and 7x faster implementation than other cx survey platforms.
Meer informatie over GetFeedback
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Massa-sms
- Waarschuwingen/Meldingen
- Aanpasbare sjablonen
- Trefwoorden bijhouden
- Sjabloonbeheer
Delighted is de gemakkelijkste en snelste manier om inzichten uit de ervaringen van klanten, werknemers, partners en leveranciers te verzamelen en ernaar te handelen.
Delighted is de snelste en gemakkelijkste manier om realtime, bruikbare feedback van je klanten, werknemers, partners en leveranciers te verzamelen. Vertrouwd door Uber, Cisco, Slack, Bonobos, Instacart, Target en duizenden andere merken om ervaringen te meten, begrijpen en verbeteren.
Organisaties die Delighted gebruiken, kunnen onmiddellijk feedback van klanten verzamelen, analyseren en verspreiden, zodat ze de klantbehoeften kunnen afstemmen op de bedrijfsgroei, de stem van de klant in de loop van de tijd kunnen meten en verloop proactief kunnen verminderen.
Meer informatie over Delighted
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Massa-sms
- Waarschuwingen/Meldingen
- Aanpasbare sjablonen
- Trefwoorden bijhouden
- Sjabloonbeheer
Zakelijke sms-dienst voor ondersteuning, marketing, verkoop en operationele activiteiten. Contactpersonen hoeven nooit een app te installeren, je team krijgt functies op ondernemingsniveau.
Heymarket biedt zakelijke sms-berichten voor je team. Klanten hoeven nooit een app te installeren en kunnen normale sms- en Facebook-berichten ontvangen. Je team kan berichten van Heymarket Web verzenden, lezen en beantwoorden op hun computers, de systeemeigen iOS-app (aanbevolen door Apple) of een Android-app.
Meer informatie over Heymarket
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Massa-sms
- Waarschuwingen/Meldingen
- Aanpasbare sjablonen
- Trefwoorden bijhouden
- Sjabloonbeheer
MessageMedia is werkzaam in zakelijke sms-diensten en biedt een sterk, uniform berichtenplatform voor zijn 50.000+ klanten.
MessageMedia is een mobiele berichtenoplossing waarmee bedrijven van elke omvang beter in contact kunnen komen met klanten. Met 90% van de berichten die binnen 90 seconden worden gelezen en meer dan 50.000 klanten wereldwijd, stimuleert MessageMedia zakelijk succes door boeiende mobiele ervaringen te creëren die klanten waarderen. Met kantoren in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Australië en Nieuw-Zeeland stelt MessageMedia bedrijven in staat om hun klanten op een persoonlijke maar schaalbare manier betrokken te maken in een verbonden, mobiele wereld.
Meer informatie over MessageMedia
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Massa-sms
- Waarschuwingen/Meldingen
- Aanpasbare sjablonen
- Trefwoorden bijhouden
- Sjabloonbeheer
Cloudcommunicatieplatform, biedt services via API-integratie en/of een webplatform.
Routee is een webgebaseerde en API-cloudoplossing die de digitale kosten verlaagt, de conversieratio's verhoogt, nieuwe leads genereert en zowel cross-selling als upselling ondersteunt. Dit platform bereikt al het bovenstaande door functies voor berichten (tekst/sms, tweedirectionele sms, spraak, e-mail, Viber), spraak (IVR, klikken-om-te-bellen), verificatie (tweefactorverificatie, nummer opzoeken, nummervalidatie), en telefoonnummers (virtuele nummers). Klanten van deze oplossing hebben een toename in het rendement en de omzet van respectievelijk 183% en 760% gezien.
Meer informatie over ROUTEE
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Massa-sms
- Waarschuwingen/Meldingen
- Aanpasbare sjablonen
- Trefwoorden bijhouden
- Sjabloonbeheer
Klantgegevensplatform dat helpt klantgegevens te combineren om inzichten te verschaffen.
Klantgegevensplatform dat helpt klantgegevens te combineren om inzichten te verschaffen.
Meer informatie over Custobar
Functies
- Contactenbeheer
- Massa-sms
- Waarschuwingen/Meldingen
- Aanpasbare sjablonen
- Trefwoorden bijhouden
- Sjabloonbeheer