Beste keuzes

Gesponsord

Software met goede beoordelingen

Nederland Lokale producten weergeven
82 resultaten
In Bluescape vinden het creëren van inhoud en het beoordelen van inhoud plaats waar de inhoud is - niet via screenshare of het heen en weer verzenden van bestanden. Meer informatie over Bluescape
Als je team samenwerkt aan inhoud via eindeloze schermdeling, staren naar kleine afbeeldingen of bestanden één voor één bekijken zonder context, dan is er een betere manier. Bluescape is een digitale werkruimte met ingebouwde webconferenties. Het creëren van inhoud en vergaderingen voor het beoordelen van inhoud vinden plaats waar de inhoud is - niet via screenshare of het heen en weer verzenden van bestanden. Probeer Bluescape, het visuele platform dat alles ondersteunt, van filmproductie en productontwerp tot hybride leren en crisisrespons. Meer informatie over Bluescape

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Online samenwerkingssoftware voor proofing met een intuïtieve interface om projecten met video's, afbeeldingen, pdf's en webinhoud te markeren en goed te keuren. Meer informatie over ReviewStudio
ReviewStudio is proefdruksoftware waarmee je eenvoudiger feedback en goedkeuringen over je inhoud kunt krijgen. Verzamel al je creatieve feedback in één gecentraliseerde en collaboratieve ruimte. Markeer en reageer rechtstreeks op afbeeldingen, video's, pdf's en HTML-inhoud. Vergelijk versies en revisies door ze naast elkaar te zetten. Beoordeel je projecten onafhankelijk of gezamenlijk in live beoordelingssessies. Volg de status, taken en goedkeuringen van je beoordelingen in individuele dashboards. Meer informatie over ReviewStudio

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
dotCMS is een open source content management system (CMS) voor het beheer van content en contentgestuurde sites en applicaties. Meer informatie over dotCMS
Content is het middelpunt van je merk en daarom is er dotCMS. Onder begeleiding van een Content as Infrastructure-filosofie, kun je met dotCMS al je content in één gecentraliseerd systeem bouwen, beheren en schalen. Bovendien geeft het je de levering, integratie en API's die nodig zijn om aan je behoeften te voldoen in een steeds veranderende digitale wereld. Lever content aan websites, intranetten, apps voor één pagina en elke webgebaseerde toepassing. dotCMS kan moeiteloos worden geïntegreerd met systemen van derden. Beschikbaar voor gratis download. Meer informatie over dotCMS

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
GatherContent is een platform voor contentactiviteiten dat teams helpt om op grote schaal effectieve inhoud te produceren. Meer informatie over GatherContent
GatherContent is een platform voor contentactiviteiten dat teams helpt om op grote schaal effectieve inhoud te produceren. Het plannen, organiseren en beheren van inhoud op meerdere systemen met honderden belanghebbenden is chaotisch. GatherContent temt de chaos met een enkel platform om de mensen en het proces te beheren voor het produceren van effectieve inhoud die voldoet aan de gebruikersbehoeften en bedrijfsdoelen. Neem de controle over je contentactiviteiten met GatherContent en lever consistent effectieve inhoud. Meer informatie over GatherContent

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
CELUM is cloudgebaseerde software voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen en contentsamenwerking die wordt vertrouwd door meer dan 900 merken. Meer informatie over Celum
CELUM is een wereldleider in software voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen en contentsamenwerking. Met CELUM kunnen marketingteams enorme hoeveelheden productcontent creëren, beheren en routeren voor elk publiek en kanaal. Breng taken, bestanden en teams samen en maak naadloze samenwerking mogelijk met flexibel taakbeheer en bestandsverwerking op één plek. Stel werkruimten in voor al je projecten en til teamwerk naar een geheel nieuw niveau. Synchroniseer moeiteloos met je computer en krijg overal en altijd lokaal toegang. Meer informatie over Celum

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Nederland Lokaal product
Online XML-editor, ontworpen voor mensen zonder kennis van XML of enige andere technologie die bij gestructureerde inhoudsontwikkeling komt kijken. Meer informatie over Fonto
Online XML-editor, ontworpen voor mensen zonder kennis van XML of enige andere technologie die bij gestructureerde inhoudsontwikkeling komt kijken. De toekomst van documenten. Met Fonto wordt gestructureerde inhoudbewerking eenvoudig gemaakt: hiermee kunnen materiedeskundigen missiekritieke documenten creëren, bewerken en beoordelen. Onberispelijk, snel en efficiënt. Meer informatie over Fonto

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
JetBrains Space is een uniform platform voor de volledige pijplijn voor softwareontwikkeling en team- en contentsamenwerking. Meer informatie over Space
JetBrains Space is een uniform platform voor de volledige pijplijn voor softwareontwikkeling en teamsamenwerking. Space maakt samenwerking leuker – ontvang gepersonaliseerde meldingen, beantwoord en reageer, voer coderecensies uit, volg problemen, deel artikelen en profiteer van de slimme groepering van kanalen en feeds. Gebruik documenten en de interne blog om kennis binnen je organisatie te delen. Meer informatie over Space

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen. Meer informatie over Google Drive

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS. Meer informatie over OneDrive

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards. Meer informatie over Microsoft SharePoint

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Deze oplossing voor documentbeheer transformeert je kantoor met geavanceerde automatisering en tools voor het delen van bestanden.
eFileCabinet kan ervoor zorgen dat letterlijk al je documenten zichzelf archiveren. Het is een oplossing voor documentbeheer die geavanceerde OCR, veilige bestandsuitwisseling en krachtige workflowaut omatiseringstools combineert om de manier waarop je bedrijf met papierwerk omgaat te transformeren. Het systeem van eFileCabinet gebruikt OCR-sjablonen om elk type document dat je gebruikt te herkennen. Wanneer je iets scant of uploadt, weet het systeem dus hoe het genoemd en waar het gearchiveerd moet worden. Haal documenten onmiddellijk op met behulp van trefwoorden in het document. Raak nooit meer een document kwijt. Meer informatie over eFileCabinet

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Create, edit, convert, sign, and combine documents with Adobe’s all-in-one PDF and e-signature solution.
Adobe Acrobat is the all-in-one PDF and e-signature solution trusted by Fortune 500 companies. With Acrobat, you can create, edit, convert, share, sign, and combine documents – all from one Adobe platform. You can build seamless digital experiences that enable your team to collaborate and work from any device, anywhere. Acrobat solutions are also designed to integrate with apps you use every day, including Microsoft 365, Google, Workday, and more, so you can get things done in the flow of work. Meer informatie over Adobe Acrobat

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer.
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Wimi is ontworpen om teamwerk en teamsamenwerking te stimuleren: instant messaging, het delen van bestanden en stations, taken, kalenders en nog veel meer ...
Wimi is een complete toolkit voor digitale samenwerking die je helpt georganiseerd te blijven en teamwork efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische samenwerkingssoftware omdat het bestaat uit berichtenkanalen, bestanden en stations, taken, kalenders en videoconferenties. Met Wimi kan je hele team moeiteloos en slimmer samenwerken. Dankzij het verfijnde toegangsrechtenbeheer van Wimi kun je je klanten ook aan boord brengen en specifieke gegevens met hen delen. Meer informatie over Wimi

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
App voor lezen, notities maken en documentanalyse die de Editor's Choice van Apple en Microsoft heeft gewonnen, 'PDF-editor met superkrachten, FastCompany'
De eerste app voor lezen, notities maken en documentanalyse die de Editor's Choice van zowel Apple als Microsoft heeft gewonnen. "PDF-editor met superkracht" FastCompany. Voor professionals die in hun werk complexe sets documenten moeten analyseren; om te bestuderen, te analyseren en tot conclusies te komen. LiquidText is een actieve lees- en notitietool waarbij al je documenten, markeringen, annotaties en onderstrepingen zich in dezelfde werkruimte bevinden als je notities en waarmee je dynamische visuele verbindingen kunt maken tussen inhoud en notities. Meer informatie over LiquidText

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Automatiseer het proces van het verzamelen van informatie en documenten van je klanten met de eenvoudige en veilige interface.
FileInvite automatiseert het proces voor het verzamelen van informatie en documenten van je klanten. Het proces is eenvoudig gemaakt dankzij de beveiligde interface. Het enige wat je hoeft te doen is een FileInvite aan te maken en verzenden met de informatie die je nodig hebt. De klant uploadt de bestanden vervolgens naar een beveiligd portal waar je de ingediende informatie kunt goedkeuren of afwijzen. Met FileInvite kun je herinneringen en sjablonen instellen en synchroniseren met je favoriete cloudopslag zoals Google Drive. Stuur vandaag nog een FileInvite! Meer informatie over FileInvite

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Feedbacksamenwerking met geïntegreerde foutopsporing voor websites, e-learning cursussen, webapps, video's en afbeeldingen.
zipBoard is een tool voor feedbacksamenwerking, waarmee je belanghebbenden snel gemarkeerde video's en schermopnamen kunnen maken terwijl ze webpagina's, websites, e-learningcursussen, video's en PDF-bestanden bekijken. Deze feedback kan vervolgens worden geïntegreerd met de ingebouwde foutopsporing of worden doorgestuurd naar je favoriete foutopsporingstool. Meer informatie over zipBoard

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Een app die met één druk op de knop blogberichten overbrengt van Google Documenten naar WordPress.
Wordable.io is een app die met één klik blogberichten overbrengt van Google Documenten naar WordPress. Hiermee kun je documenten opstellen en samenwerken in Google-documenten zoals je normaal zou doen, en vervolgens je berichten naadloos importeren in een WordPress-account - alle opmaak komt mee met schone code en afbeeldingen worden toegevoegd aan je mediabibliotheek. Je kunt ook berichten exporteren naar meerdere WordPress-sites. Voor contentmarketeers, blog-editors en solo-bloggers is het een enorme tijdsbesparing. Meer informatie over Wordable

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Achieve more results with an online CRM that was designed for photographers and creative entrepreneurs.
Grow faster and better using a CRM system that is designed to support the needs of individual entrepreneurs and creative businesses. You can access customer data anytime and take actions when you need it, and not after deadlines or important dates. Meer informatie over Alboom CRM

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Nederland Lokaal product
Cloudservice die realtime SEO-auditing en verandermanagement biedt om de zichtbaarheid van zoekmachines te verbeteren en te behouden.
Cloudservice die realtime SEO-auditing en verandermanagement biedt om de zichtbaarheid van zoekmachines te verbeteren en te behouden. Meer informatie over ContentKing

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Citrix Workspace is een uniforme, veilige en digitale werkruimte die de ervaring van medewerkers organiseert, begeleidt en transformeert.
Citrix Workspace is een digitale werkruimte-oplossing - een verenigd, veilig, intelligent werkplatform dat de belangrijkste gegevens die gebruikers nodig hebben om tijdig beslissingen te nemen en samen te werken met anderen organiseert, begeleidt en automatiseert. Een aangepaste interface organiseert essentiële gegevens, taken en tools in een gepersonaliseerde stroom, zodat gebruikers zich op hun werk kunnen concentreren en de productiviteit en betrokkenheid van werknemers kunnen worden verhoogd. Nooit meer wisselen tussen verschillende apps of irrelevante informatie en activiteiten uitziften. Meer informatie over Citrix Workspace

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Automatiseer de samenwerkings- en goedkeuringsworkflow van je team en stop voor altijd met het gebruik van spreadsheets en e-mails.
Gain helpt marketingbureaus en iedereen die in teams werkt bij het organiseren, beoordelen, goedkeuren en op tijd leveren van hoogwaardige content, zonder overmatig e-mailen of rommelige spreadsheets. Gain heeft aanpasbare gebruikersrollen, machtigingen en goedkeuringsstromen en helpt zowel kleine teams als grote gedistribueerde teams de volledige contentworkflow te automatiseren, van het maken van content en revisies tot goedkeuringsherinneringen, het verzamelen van goedkeuringen van klanten en het uiteindelijke publiceren. Meer informatie over Gain

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
DocSend is een beveiligd uitwisselingsplatform waarmee je kunt uitvinden wie er geïnteresseerd is om zaken met je te doen en waarmee je je documenten kunt beschermen.
DocSend is een beveiligd uitwisselingsplatform waarmee je kunt uitvinden wie er geïnteresseerd is om zaken met je te doen en waarmee je kunt voorkomen dat gevoelige documenten in verkeerde handen terechtkomen. Bescherm je documenten met beveiligingsfuncties zoals whitelisting en e-mailverificatie en deel meerdere documenten met één link met behulp van Spaces, de virtuele dealroom. Meer dan 12.000 bedrijven gebruiken DocSend al om hun bedrijfskritische documenten te beschermen en te delen. Meer informatie over DocSend

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
SugarSync is een veilige cloudopslagoplossing waarmee je bestanden kunt delen, er back-ups van kunt maken en ze kunt openen op verschillende apparaten.
SugarSync is een veilige oplossing voor cloudopslag die door miljoenen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Maak moeiteloos een back-up, open, synchroniseer en deel documenten, foto's, muziek, video's en meer op elk apparaat. Is het je wel eens overkomen dat je van huis of van kantoor weg was en je je realiseerde dat je een bestand op je computer nodig had? SugarSync brengt al je bestanden binnen handbereik vanaf elke andere computer of mobiel apparaat, zodat je onderweg meer met je bestanden kunt doen. Meer informatie over SugarSync

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
ThoughtFarmer is een toonaangevend werknemersintranet dat bedrijven helpt een gepersonaliseerde centrale hub te creëren om betrokkenheid en retentie te stimuleren.
ThoughtFarmer is een toonaangevend werknemersintranet dat interne communicatie stroomlijnt, kennisuitwisseling vergemakkelijkt en samenwerking mogelijk maakt – allemaal binnen een veilige omgeving. De mobiele app, enquêtes, geautomatiseerde workflows en inhoudbeheer van ThoughtFarmer, en de integraties met Slack, Microsoft 365, Google en Okta, helpen bedrijven bij het creëren van een gepersonaliseerde centrale hub die de medewerkersbetrokkenheid en -retentie stimuleert. Meer informatie over ThoughtFarmer

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
De interactieve intranetsoftware van Jive biedt één platform voor ongecompliceerde samenwerking tussen werknemers.
Jive Software is een onderdeel van de Aurea-familie van oplossingen voor klantbeleving en biedt een toegangspoort tot de belangrijkste bedrijfsmiddelen van een organisatie: haar kennis en mensen. Jive versnelt de digitale transformatie van de werkplek met een toonaangevende interactieve intranetoplossing die mensen, informatie en ideeën met elkaar verbindt om bedrijven te helpen hun voorsprong op de concurrentie te behouden. Met meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd in elke sector wordt Jive door topanalisten consequent als een leider erkend. Meer informatie over Jive

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Betere documentsamenwerking voor teams: werk samen aan projecten, bouw klantportalen en beheer je documenten.
Klanten delen dat ze door het gebruik van Huddle efficiënter en veiliger werken en dat hun teams meer betrokken zijn. Huddle biedt een van de meest veilige oplossingen binnen de sector voor documentsamenwerking voor overheidsinstanties en ondernemingen. Met Huddle kun je eenvoudiger samenwerken en documenten gezamenlijk bewerken, bestandsversies beheren en teamtaken organiseren. De ingebouwde goedkeuringswerkstroom betekent dat je nooit meer een deadline zult missen, en de gratis mobiele app houdt je verbonden, zelfs als je onderweg bent. Meer informatie over Huddle

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Zoho WorkDrive is een online platform voor bestandsopslag, synchronisatie en samenwerking waarmee moderne teams kunnen samenwerken.
Zoho WorkDrive is een online platform voor bestandsopslag, synchronisatie en samenwerking voor moderne teams, kleine bedrijven en grote ondernemingen. Het introduceert Team Folders, waarmee teams van elke omvang veilig kunnen samenwerken alsof ze vlak naast je staan. Bovendien krijg je de Zoho Office Suite Editors en complete toegangsstatistieken op teamniveau en op het niveau van de teammappen. TeamDrive regelt al jouw mobiliteitsbehoeften met mobiele apps voor Android en iOS en een app voor synchronisatie met je desktop. Meer informatie over Zoho WorkDrive

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Scannen. Classificeren. Automatiseren. Verdelen. Archiveren. Ademero-software helpt je de controle over je documenten te krijgen.
Content Central geeft organisaties zoals die van jou snel en gemakkelijk toegang tot je informatie. Het alles-in-één, browsergebaseerde documentbeheersysteem biedt wat je het belangrijkst vindt: toegang, snelheid, procesautomatisering en beveiliging. Hier zijn enkele korte hoogtepunten van de oplossing: ingebouwde 24-uurs ondersteuning - integreert met Microsoft Office en andere zakelijke toepassingen - duidelijke tarieven - geen modules. Meer informatie over Content Central

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Citavi is the only all-in-one scholarly note taking and reference management application.
Citavi is the only all-in-one scholarly note taking and reference management application. Search, organize, collaborate, take notes, write and manage citations all within one platform. Meer informatie over Citavi

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
HulerHub makes collaboration effortless by enabling teams to quickly organise & share content internally or externally with ease.
HulerHub makes collaboration from anywhere effortless. With this easy-to-use cloud-based platform, users can create and access personalised collections of content on any device at any time. So they never need to worry about losing a link, email, or document again. Then, they can quickly and easily share each collection internally with colleagues or externally with new starters, clients, partners, or customers. Meer informatie over HulerHub

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Slickplan is alles wat je nodig hebt om een website te plannen. Sitemapping, diagrammen, inhoudplanning en het delen van modellen, allemaal in één tool.
Slickplan is de perfecte app om je te helpen bij het plannen van een website of app. Bouw sitemaps, ontwerp gebruikersstromen, plan inhoud en deel ontwerpmodellen, allemaal vanuit één eenvoudig te gebruiken webtoepassing. Ontworpen door ontwerpers voor ontwerpprofessionals, -teams en -bureaus. Ga aan de slag door je sitemap te bouwen op basis van een leeg canvas of door de structuur van een huidige website in te voeren door de sitecrawler te gebruiken of een Google XML-bestand te importeren. Meer informatie over Slickplan

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Biedt een cloud-first wereldwijd bestandssysteem voor cross-site bestandssynchronisatie en -vergrendeling, geconsolideerde NAS-bestandsopslag in de cloud, eenvoudige back-up en herstel.
Morro Data gelooft in eenvoudige IT en dat als het op gegevens aankomt, alle bedrijven snelle en efficiënte voorzieningen op bedrijfsniveau moeten hebben. Dankzij het Global File System van Morro Data Cloud NAS kunnen bedrijven snel en efficiënt over onbeperkte bestandsopslag beschikken, samenwerken met meerdere kantoren met bestandssynchronisatie en -vergrendeling, en onmiddellijk rampherstel krijgen. Cloud NAS combineert de lokale netwerkprestaties van een NAS met de betrouwbaarheid, schaalbaarheid en toegankelijkheid van de cloud voor een cloudgerichte oplossing. Meer informatie over Morro Data CloudNAS

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
De firewall voor zakelijke inhoud van Accellion blokkeert de uitwisseling van vertrouwelijke informatie van ondernemingen.
De firewall voor zakelijke inhoud van Accellion helpt IT-managers de uitwisseling van vertrouwelijke informatie van ondernemingen met klanten, leveranciers en partners te blokkeren door zichtbaarheid en beveiliging te combineren via geïsoleerde communicatiekanalen van derden, waaronder beveiligde e-mail, beveiligd delen van bestanden, beveiligde mobiele apparaten, beveiligde webformulieren, beheerde bestandsoverdracht en beheerde SFTP-servers. Duizenden wereldwijde hoofden informatie en automatisering, en hoofden informatiebeveiliging vertrouwen op Accellion om hun organisaties bescherming, privacy en gemoedsrust te geven. Meer informatie over Kiteworks

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Switch on content collaboration for legal professionals with Thomson Reuters® HighQ.
HighQ’s modern, adaptable, and continuously-learning legal workflow platform delivers an open and scalable foundation, embedded machine intelligence and analytics, and smart integration points with firm-critical applications. Dramatically improve how you plan, organize, track, and complete work more efficiently with personalized client portals and real-time access and insights on legal project work, ready-to-use task lists and templates, and automated workflow-enabled legal process maps. Meer informatie over HighQ

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Produceer winnende biedingen en voorstellen tot 70% sneller met XaitPorter, een alles-in-één oplossing voor de automatisering van voorstellen en co-auteurschap.
Produceer sneller winnende biedingen en voorstellen met XaitPorter, een toonaangevende alles-in-één oplossing voor documentautomatisering en co-auteurschap. Met XaitPorter kun je documenten creëren en bewerken met veel secties en subsecties, elk met hun eigen auteur, recensent en goedkeurder, die elk hun individuele deadlines hebben. XaitPorter biedt je ook de vrijheid om toegangsrechten te beheren en informatie te delen, en je hele team kan tegelijkertijd aan hetzelfde document werken. Win meer zakelijke opdrachten met XaitPorter. Meer informatie over XaitPorter

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
ClearVoice is software voor contentmarketing met een ingebouwd talentnetwerk voor het op grote schaal creëren van hoogwaardige inhoud.
ClearVoice is een platform voor contentmarketing dat interne en freelanceteams met elkaar verbindt. Het is geschikt voor elk marketingteam en concentreert je inspanningen op het maken van inhoud die leidt tot meer betrokkenheid en een hoger rendement. Het platform is een totaaloplossing voor het maken en beheren van inhoud met gebruiksvriendelijke functies, waaronder een dynamische redactionele kalender, pitching voor schrijvers, tools voor samenwerking en een geautomatiseerde toewijzingswerkstroom. Merken en bureaus vertrouwen op het platform voor het maken van blogposts, e-boeken, case studies en meer. Meer informatie over ClearVoice

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Knowledge repo for Discord / Slack communities.
USPs of bip are… ➢ Git based editor so that you can allow your community to edit the documents permissionless-ly ➢ Deep integration with Discord and Slack which enables you to use Discord roles and usernames to manage access ➢ Contributor attribution that gives credit to your contributors. ➢ Auto-translate docs to multiple languages. ➢ Convert your Slack and Discord conversations to documents using bipMark. ➢ Search bip docs and access them natively in Slack/Discord using /bip commands. Meer informatie over bip

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Ingeniux is an agile web content and digital experience platform. Build modern websites that are easy to update, optimize, and scale.
Ingeniux CMS is an agile content management and digital experience platform that empowers organizations to orchestrate end-to-end customer experience. Companies of all size rely on Ingeniux to deliver a consistent, responsive experience across all customer touchpoints with an easy-to-use interface. Our intelligent “structured” content model enables content reuse, true mobile and multi-channel delivery, and insightful content discovery. Meer informatie over Ingeniux CMS

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
WorkHub Connect is an internal team communication solution that includes video-conferencing, chat, screen-sharing, and group calling.
WorkHub Connect is a powerful video conferencing tool that helps you to communicate with your remote team members via chat, audio, and video call. Our top-quality video conferencing services will simplify the process for you by creating live headshots of the employees after regular intervals on an interactive Team Wall. Thus, giving you a realistic experience of how your team is performing remotely. In addition to that, Connect also offers widgets, to allow live support on your web platforms. Meer informatie over WorkHub Connect

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Axcient x360Sync provides secure sync and share with always-on backup, meaning your endpoint devices are continuously backed up.
Axcient x360Sync provides secure file sync and share (FSS) with always-on backup, meaning your endpoint devices, including PCs and Macs, are continuously backed up. x360Sync is a comprehensive sync and share solution with secure share links, local storage options, Microsoft 365 document editing, sophisticated file locking, and in-depth auditing and alerting – all with unlimited storage and retention. Additionally, x360Sync is HIPAA, SOC-2, and GDPR compliant. Meer informatie over x360Sync

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Narrato is a content planning, creation and collaboration platform with an AI content ideation, creation and optimization assistant.
Narrato is every content creator and team's dream workspace. Built to eliminate the pain of managing a scattered content creation workflow. Key features include: - Workflow management and automation - Content planning with calendars boards and list - AI content assistant for writing, SEO, ideation, grammar and readability - Automatic SEO content briefs, - Freelancer management and payment reporting - Custom templates and graphics support. - And more Meer informatie over Narrato Workspace

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Howspace is een digitaal facilitatieplatform aangedreven door KI (Kunstmatige Intelligentie). Hiermee kunnen gebruikers samenwerken aan organisatie- en leerprogramma's.
Howspace is een digitaal facilitatieplatform aangedreven door kunstmatige intelligentie. Hiermee kunnen gebruikers samenwerken aan organisatie- en leerprogramma's. Meer informatie over Howspace

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
All-in-one document collaboration & content management platform for teams to create, share and manage their content from one place.
Bit is a new-age document collaboration platform for teams to create robust internal & client facing documents with built in tracking. Bit helps teams centralize and organize their work, collaborate in real-time across workflows, manage digital content intelligently, and track engagement across the content that is shared. Bit helps teams create digital documents that are multi-dimensional to communicate beyond text and images with 50+ integrations. Meer informatie over Bit

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Write content 3x faster with Mark ✍️ Collaborate with your team to write all your marketing content.
Write content 3x faster with Mark ✍️ Collaborate with your team to write all your marketing content. Save minutes on writing your next LinkedIn posts, save hours on writing blog posts. Using GPT-3 latest features. 🤖 ✍️ 20+ templates (LinkedIn post, blog post, ads, etc.) 🤖 AI generating ideas and pieces of content 🔍 SEO tool to quickly write optimized articles 🥳 Collaboration features to work as a team Meet Mark the cutest writing assistant. Meer informatie over Mark

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
De snelste manier om gegevens te verplaatsen.
Resilio Connect is een schaalbare P2P-oplossing voor het verplaatsen en synchroniseren van gegevens, vertrouwd door toonaangevende bedrijven op het gebied van technologie, logistiek, engineering en detailhandel. Het maakt gebruik van peer-to-peer, smart data routing-protocol, compressie en WAN-optimalisatie om gegevens zo snel mogelijk te leveren. Daarnaast biedt het automatisering en scripting-hooks om een volledige workflow te bouwen rondom gegevensverplaatsing. Meer informatie over Resilio Connect

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Manage your content and documents on the all-in-one platform that provides you with much more than just content collaboration.
SYDLE ONE is an all-in-one corporate digital platform providing you with seamless solutions and enabling you to keep up with the digital transformation. In a single platform, it combines the tools to maintain large volumes of structured, up-to-date and reliable data. Customize content flows as well as document preparation, approval, and publication, manage permissions, have full versioning control, and more. Check out more of SYDLE ONE’s features and applications at sydle.com. Meer informatie over SYDLE ONE

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Web-based document management tool with a monthly fee that includes an unlimited number of users so it's scalable to meet your needs.
With eBridge Solutions, one low monthly fee includes an unlimited number of users, so it's completely scalable to meet your changing needs. There's no expensive hardware to purchase and no software to license or upgrade so your financial investment is nominal. And there is no charge for technical support. You can virtually eliminate the expense of paper, postage, copying/faxing, administrative manpower, and file storage. When you do, you'll realize a substantial and rapid ROI. Meer informatie over eBridge

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Infragistics SharePlus Enterprise verandert hoe mobiele teams werken via directe content-discovery, met of zonder connectiviteit.
Infragistics SharePlus Enterprise is een mobiele oplossing voor samenwerking die de manier waarop teams werken verandert door directe content-discovery, contentsharing en datavisualisatie met of zonder connectiviteit. Mobiele werkruimten bieden geoptimaliseerde ervaringen om mobiele teams en organisaties in staat te stellen samen te werken en meer te bereiken door de meest populaire lokale en cloudgebaseerde content- en gegevensbronnen te integreren in één naadloze ervaring. Meer informatie over SharePlus Enterprise

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
HERAW est une solution collaborative intuitive de partage, de gestion et de validation de contenus créatifs.
HERAW est une solution collaborative intuitive de partage de gestion et de validation de contenus créatifs. HERAW permet dans un même espace de travail de partager, annoter, comparer, exporter, indexer, archiver tout type de contenus créatifs mais aussi de gérer vos équipes, tâches et planning. Meer informatie over HERAW

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang