Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Content collaboration software

Met content collaboration software kunnen medewerkers documenten en content van de onderneming in een centrale werkruimte openen, delen, synchroniseren, beheren en hieraan samenwerken. Gebruik Capterra om de juiste content collaboration tool voor jouw organisatie in Nederland te vinden.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Content collaboration software met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven

53 resultaten

Paperflite stelt marketing- en verkoopteams in staat om verkoopcontent te ontdekken, te delen en te volgen en realtime betrokkenheidsanalyses te krijgen. Meer informatie over Paperflite
Paperflite is een platform voor het beheren van marketingmateriaal en verkoopcontent. Met Paperflite kunnen marketingteams hun inhoud beheren, organiseren en distribueren naar verkoopteams, teams van klantensucces en kanaalpartners. Paperflite biedt realtime betrokkenheidsanalyses voor interne en externe gebruikersinteractie met je inhoud, zodat verkoopmedewerkers leads kunnen prioriteren en weten wanneer follow-up moet plaatsvinden. Paperflite kan worden geïntegreerd in toonaangevende CRM's en marketingtools en is beschikbaar op verschillende apparaten. Meer informatie over Paperflite

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
Online samenwerkingssoftware voor proofing met een intuïtieve interface om projecten met video's, afbeeldingen, pdf's en webinhoud te markeren en goed te keuren. Meer informatie over ReviewStudio
ReviewStudio is proefdruksoftware waarmee je eenvoudiger feedback en goedkeuringen over je inhoud kunt krijgen. Verzamel al je creatieve feedback in één gecentraliseerde en collaboratieve ruimte. Markeer en reageer rechtstreeks op afbeeldingen, video's, pdf's en HTML-inhoud. Vergelijk versies en revisies door ze naast elkaar te zetten. Beoordeel je projecten onafhankelijk of gezamenlijk in live beoordelingssessies. Volg de status, taken en goedkeuringen van je beoordelingen in individuele dashboards. Meer informatie over ReviewStudio

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
Nederland Lokaal product
Online XML-editor, ontworpen voor mensen zonder kennis van XML of enige andere technologie die bij gestructureerde inhoudsontwikkeling komt kijken. Meer informatie over Fonto
Online XML-editor, ontworpen voor mensen zonder kennis van XML of enige andere technologie die bij gestructureerde inhoudsontwikkeling komt kijken. De toekomst van documenten. Met Fonto wordt gestructureerde inhoudbewerking eenvoudig gemaakt: hiermee kunnen materiedeskundigen missiekritieke documenten creëren, bewerken en beoordelen. Onberispelijk, snel en efficiënt. Meer informatie over Fonto

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
Integreer Windward in je toepassing om snel en gemakkelijk de aantrekkelijke documenten te leveren waar je gebruikers om vragen. Meer informatie over Fluent
Voeg indrukwekkende documentautomatisering (en rapportage) toe aan je toepassing door Windward te integreren in je toepassing. Met slimme documentlogica en een ongelooflijk intuïtieve interface bespaart Windward je tijd en geld. Meer informatie over Fluent

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen. Meer informatie over Google Drive

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen. Meer informatie over Slack

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS. Meer informatie over OneDrive

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
Box is een modern platform voor contentbeheer dat transformeert hoe organisaties werken en samenwerken om sneller resultaten te bereiken.
Box werkt in elke browser en stelt je in staat om al je content moeiteloos online op te slaan en te beheren. Hiermee kun je ook bestanden direct delen en overal toegang krijgen tot documenten. Ongeacht welk apparaat je kiest, je krijgt snelle, gemakkelijke toegang tot documenten, projectplannen, presentaties en video's. Altijd de nieuwste pitch voor je klanten, zowel online als offline. Box maakt het gemakkelijk voor beheerders om een centraal overzicht van alle content en gebruikers in hun account te behouden via een krachtige beheerdersconsole. Meer informatie over Box

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards. Meer informatie over Microsoft SharePoint

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
Deze oplossing voor documentbeheer transformeert je kantoor met geavanceerde automatisering en tools voor het delen van bestanden.
eFileCabinet kan ervoor zorgen dat letterlijk al je documenten zichzelf archiveren. Het is een oplossing voor documentbeheer die geavanceerde OCR, veilige bestandsuitwisseling en krachtige workflowautomatiseringstools combineert om de manier waarop je bedrijf met papierwerk omgaat te transformeren. Het systeem van eFileCabinet gebruikt OCR-sjablonen om elk type document dat je gebruikt te herkennen. Wanneer je iets scant of uploadt, weet het systeem dus hoe het genoemd en waar het gearchiveerd moet worden. Haal documenten onmiddellijk op met behulp van trefwoorden in het document. Raak nooit meer een document kwijt. Meer informatie over Revver

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor verkoop, samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflowbeheer.
Bitrix24 is een online werkruimte voor kleine, middelgrote en grote bedrijven. Bitrix24 beschikt over meer dan 35 geïntegreerde tools, waaronder CRM, taken, Kanbanbord, Gantt-diagram, messenger, videogesprekken, bestandsopslag, workflowautomatisering en meer. Door over te stappen op Bitrix24 hoef je niet meer geabonneerd te zijn op een heleboel verschillende SaaS-oplossingen. Je krijgt alles wat je nodig hebt in één pakket - allemaal tegen een vast tarief. Met meer dan 12 miljoen gebruikers is Bitrix24 een van de meest gebruikte bedrijfssoftwareoplossingen ter wereld. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
Bouw klantenrelaties voor het leven op met gegevensgerichte digitale marketing.
Maak kennis met Salesforce Marketing Cloud, de toonaangevende marketingoplossing om de betrokkenheid van elke consument te vergroten. Gebruik krachtig gegevensbeheer om zowel gegevens van de eerste, tweede en derde partij als offline gegevens te verzamelen, te organiseren en veilig op te slaan om volledige gegevensprofielen voor consumenten te creëren. Geef elke interactie tijdens het traject je eigen merkstijl met behulp van de ingebouwde AI. Betrek vervolgens elke individuele consument op schaal met toonaangevende oplossingen voor e-mail-, mobiel, reclame en sociale media. Meer informatie over Salesforce Marketing Cloud

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
Brandfolder inspireert tot gebruik, maakt snelle ontdekking mogelijk en stroomlijnt werkprocessen tussen teams.

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
Krachtige software voor contentbeheer waarmee je moeiteloos al je documenten en informatie kunt organiseren en beheren.
M-Files biedt een intelligent contentbeheerplatform van de volgende generatie dat de bedrijfsprestaties verbetert door mensen te helpen informatie effectiever te vinden en te gebruiken. Verbeter de workflow, verhoog het hergebruik van informatie, elimineer redundantie, beheer inhoud op veilige wijze en vermijd conflicten en gegevensverlies, in één enkele intuïtieve oplossing voor contentbeheer die kan worden geïntegreerd met Windows Explorer. Duizenden organisaties in meer dan 100 landen gebruiken M-Files voor het beheren van hun bedrijfsinformatie. Meer informatie over M-Files

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
App voor lezen, notities maken en documentanalyse die de Editor's Choice van Apple en Microsoft heeft gewonnen, 'PDF-editor met superkrachten, FastCompany'
De eerste app voor lezen, notities maken en documentanalyse die de Editor's Choice van zowel Apple als Microsoft heeft gewonnen. "PDF-editor met superkracht" FastCompany. Voor professionals die in hun werk complexe sets documenten moeten analyseren; om te bestuderen, te analyseren en tot conclusies te komen. LiquidText is een actieve lees- en notitietool waarbij al je documenten, markeringen, annotaties en onderstrepingen zich in dezelfde werkruimte bevinden als je notities en waarmee je dynamische visuele verbindingen kunt maken tussen inhoud en notities. Meer informatie over LiquidText

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
Wimi is ontworpen om teamwerk en teamsamenwerking te stimuleren: instant messaging, het delen van bestanden en stations, taken, kalenders en nog veel meer ...
Wimi is een complete toolkit voor digitale samenwerking die je helpt georganiseerd te blijven en teamwork efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische samenwerkingssoftware omdat het bestaat uit berichtenkanalen, bestanden en stations, taken, kalenders en videoconferenties. Met Wimi kan je hele team moeiteloos en slimmer samenwerken. Dankzij het verfijnde toegangsrechtenbeheer van Wimi kun je je klanten ook aan boord brengen en specifieke gegevens met hen delen. Meer informatie over Wimi

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
In Bluescape vinden het creëren van inhoud en het beoordelen van inhoud plaats waar de inhoud is - niet via screenshare of het heen en weer verzenden van bestanden.
Als je team samenwerkt aan inhoud via eindeloze schermdeling, staren naar kleine afbeeldingen of bestanden één voor één bekijken zonder context, dan is er een betere manier. Bluescape is een digitale werkruimte met ingebouwde webconferenties. Het creëren van inhoud en vergaderingen voor het beoordelen van inhoud vinden plaats waar de inhoud is - niet via screenshare of het heen en weer verzenden van bestanden. Probeer Bluescape, het visuele platform dat alles ondersteunt, van filmproductie en productontwerp tot hybride leren en crisisrespons. Meer informatie over Bluescape

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
Citrix Workspace is een uniforme, veilige en digitale werkruimte die de ervaring van medewerkers organiseert, begeleidt en transformeert.
Citrix Workspace is een digitale werkruimte-oplossing - een verenigd, veilig, intelligent werkplatform dat de belangrijkste gegevens die gebruikers nodig hebben om tijdig beslissingen te nemen en samen te werken met anderen organiseert, begeleidt en automatiseert. Een aangepaste interface organiseert essentiële gegevens, taken en tools in een gepersonaliseerde stroom, zodat gebruikers zich op hun werk kunnen concentreren en de productiviteit en betrokkenheid van werknemers kunnen worden verhoogd. Nooit meer wisselen tussen verschillende apps of irrelevante informatie en activiteiten uitziften. Meer informatie over Citrix Workspace

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
Automatiseer het proces van het verzamelen van informatie en documenten van je klanten met de eenvoudige en veilige interface.
FileInvite automatiseert het proces voor het verzamelen van informatie en documenten van je klanten. Het proces is eenvoudig gemaakt dankzij de beveiligde interface. Het enige wat je hoeft te doen is een FileInvite aan te maken en verzenden met de informatie die je nodig hebt. De klant uploadt de bestanden vervolgens naar een beveiligd portal waar je de ingediende informatie kunt goedkeuren of afwijzen. Met FileInvite kun je herinneringen en sjablonen instellen en synchroniseren met je favoriete cloudopslag zoals Google Drive. Stuur vandaag nog een FileInvite! Meer informatie over FileInvite

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
CELUM is cloudgebaseerde software voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen en contentsamenwerking die wordt vertrouwd door meer dan 900 merken.
CELUM is een wereldleider in software voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen en contentsamenwerking. Met CELUM kunnen marketingteams enorme hoeveelheden productcontent creëren, beheren en routeren voor elk publiek en kanaal. Breng taken, bestanden en teams samen en maak naadloze samenwerking mogelijk met flexibel taakbeheer en bestandsverwerking op één plek. Stel werkruimten in voor al je projecten en til teamwerk naar een geheel nieuw niveau. Synchroniseer moeiteloos met je computer en krijg overal en altijd lokaal toegang. Meer informatie over CELUM

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
Feedbacksamenwerking met geïntegreerde foutopsporing voor websites, e-learning cursussen, webapps, video's en afbeeldingen.
zipBoard is een tool voor feedbacksamenwerking, waarmee je belanghebbenden snel gemarkeerde video's en schermopnamen kunnen maken terwijl ze webpagina's, websites, e-learningcursussen, video's en PDF-bestanden bekijken. Deze feedback kan vervolgens worden geïntegreerd met de ingebouwde foutopsporing of worden doorgestuurd naar je favoriete foutopsporingstool. Meer informatie over zipBoard

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
Een app die met één druk op de knop blogberichten overbrengt van Google Documenten naar WordPress.
Wordable.io is een app die met één klik blogberichten overbrengt van Google Documenten naar WordPress. Hiermee kun je documenten opstellen en samenwerken in Google-documenten zoals je normaal zou doen, en vervolgens je berichten naadloos importeren in een WordPress-account - alle opmaak komt mee met schone code en afbeeldingen worden toegevoegd aan je mediabibliotheek. Je kunt ook berichten exporteren naar meerdere WordPress-sites. Voor contentmarketeers, blog-editors en solo-bloggers is het een enorme tijdsbesparing. Meer informatie over Wordable

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
Cloudservice die realtime SEO-auditing en verandermanagement biedt om de zichtbaarheid van zoekmachines te verbeteren en te behouden.
Cloudservice die realtime SEO-auditing en verandermanagement biedt om de zichtbaarheid van zoekmachines te verbeteren en te behouden. Meer informatie over ContentKing

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
Betere documentsamenwerking voor teams: werk samen aan projecten, bouw klantportalen en beheer je documenten.
Klanten delen dat ze door het gebruik van Huddle efficiënter en veiliger werken en dat hun teams meer betrokken zijn. Huddle biedt een van de meest veilige oplossingen binnen de sector voor documentsamenwerking voor overheidsinstanties en ondernemingen. Met Huddle kun je eenvoudiger samenwerken en documenten gezamenlijk bewerken, bestandsversies beheren en teamtaken organiseren. De ingebouwde goedkeuringswerkstroom betekent dat je nooit meer een deadline zult missen, en de gratis mobiele app houdt je verbonden, zelfs als je onderweg bent. Meer informatie over Ideagen Huddle

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang