46 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Samenwerkingsplatform voor proefdrukken dat een eenvoudige visuele interface biedt om projecten met video's, afbeeldingen, pdf's en webcontent te bekijken, te markeren en goed te keuren. Meer informatie over ReviewStudio
Lever projecten in plaats van statusupdates. ReviewStudio verzamelt al je creatieve feedback op één centrale plek. Markeer en reageer vanaf elk apparaat op afbeeldingen, video's, pdf's en webpagina's. Bekijk de status van al je beoordelingen in afzonderlijke dashboards. Blijf op de hoogte van wijzigingen met zij-aan-zij vergelijkingen. Bekijk je projecten onafhankelijk of gezamenlijk in live beoordelingen. ReviewStudio is een online proefdrukplatform ontworpen om jou sneller van "te doen" naar "gedaan" te krijgen. Meer informatie over ReviewStudio

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Nederland Lokaal product
Online XML-editor, ontworpen voor mensen zonder kennis van XML of enige andere technologie die bij gestructureerde inhoudsontwikkeling komt kijken. Meer informatie over Fonto
Online XML-editor, ontworpen voor mensen zonder kennis van XML of enige andere technologie die bij gestructureerde inhoudsontwikkeling komt kijken. De toekomst van documenten. Met Fonto wordt gestructureerde inhoudbewerking eenvoudig gemaakt: hiermee kunnen materiedeskundigen missiekritieke documenten creëren, bewerken en beoordelen. Onberispelijk, snel en efficiënt. Meer informatie over Fonto

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Celum is a cloud-based digital asset management and content collaboration software trusted by 900+ brands. Meer informatie over Celum
CELUM is a global leader in digital asset management and content collaboration software. With CELUM, marketing teams create, manage and route vast volumes of product content for any audience and channel. The CELUM platform combines digital asset management with agile collaboration, workflows & automation, online proofing, and file sync & share. CELUM's global footprint of 900+ customers includes brands like Lidl, SCOTT Sports, 3M, HiPP, CLAAS and voestalpine. Learn more at www.celum.com. Meer informatie over Celum

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Deze oplossing voor documentbeheer transformeert je kantoor met geavanceerde automatisering en tools voor het delen van bestanden.
eFileCabinet kan ervoor zorgen dat letterlijk al je documenten zichzelf archiveren. Het is een oplossing voor documentbeheer die geavanceerde OCR, veilige bestandsuitwisseling en krachtige workflowautomatiseringstools combineert om de manier waarop je bedrijf met papierwerk omgaat te transformeren. Het systeem van eFileCabinet gebruikt OCR-sjablonen om elk type document dat je gebruikt te herkennen. Wanneer je iets scant of uploadt, weet het systeem dus hoe het genoemd en waar het gearchiveerd moet worden. Haal documenten onmiddellijk op met behulp van trefwoorden in het document. Raak nooit meer een document kwijt. Meer informatie over eFileCabinet

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Samenwerkingssoftware ontworpen om teams te helpen bestanden te delen, taken te beheren, samen te werken aan content, sneller te communiceren en meer gedaan te krijgen.
Samepage biedt bekroonde samenwerkingssoftware die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van diagrammen, bewerken van spreadsheets, en meer – allemaal in realtime. Dankzij veilig delen kun je samenwerken met collega's, aannemers, klanten enz. Met ingebouwde groepchat en videogesprekken kun je je team en de gesprekken binnen het team zien naast de content waar je samen aan werkt. Het kan ook worden geïntegreerd met honderden apps om je te helpen werkstromen te consolideren en een teveel aan e-mails te voorkomen. Meer informatie over Samepage

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer.
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Wimi is ontworpen om teamwerk en teamsamenwerking te stimuleren: instant messaging, het delen van bestanden en stations, taken, kalenders en nog veel meer ...
Wimi is een complete toolkit voor digitale samenwerking die je helpt georganiseerd te blijven en teamwork efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische samenwerkingssoftware omdat het bestaat uit berichtenkanalen, bestanden en stations, taken, kalenders en videoconferenties. Met Wimi kan je hele team moeiteloos en slimmer samenwerken. Dankzij het verfijnde toegangsrechtenbeheer van Wimi kun je je klanten ook aan boord brengen en specifieke gegevens met hen delen. Meer informatie over Wimi

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Nederland Lokaal product
Cloudservice die realtime SEO-auditing en verandermanagement biedt om de zichtbaarheid van zoekmachines te verbeteren en te behouden.
Cloudservice die realtime SEO-auditing en verandermanagement biedt om de zichtbaarheid van zoekmachines te verbeteren en te behouden.

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
In Bluescape vinden het creëren van inhoud en het beoordelen van inhoud plaats waar de inhoud is - niet via screenshare of het heen en weer verzenden van bestanden.
Als je team samenwerkt aan inhoud via eindeloze schermdeling, staren naar kleine afbeeldingen of bestanden één voor één bekijken zonder context, dan is er een betere manier. Bluescape is een digitale werkruimte met ingebouwde webconferenties. Het creëren van inhoud en vergaderingen voor het beoordelen van inhoud vinden plaats waar de inhoud is - niet via screenshare of het heen en weer verzenden van bestanden. Probeer Bluescape, het visuele platform dat alles ondersteunt, van filmproductie en productontwerp tot hybride leren en crisisrespons. Meer informatie over Bluescape

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Citrix Workspace is een uniforme, veilige en digitale werkruimte die de ervaring van medewerkers organiseert, begeleidt en transformeert.
Citrix Workspace is een digitale werkruimte-oplossing - een verenigd, veilig, intelligent werkplatform dat de belangrijkste gegevens die gebruikers nodig hebben om tijdig beslissingen te nemen en samen te werken met anderen organiseert, begeleidt en automatiseert. Een aangepaste interface organiseert essentiële gegevens, taken en tools in een gepersonaliseerde stroom, zodat gebruikers zich op hun werk kunnen concentreren en de productiviteit en betrokkenheid van werknemers kunnen worden verhoogd. Nooit meer wisselen tussen verschillende apps of irrelevante informatie en activiteiten uitziften. Meer informatie over Citrix Workspace

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
DocSend is een beveiligd uitwisselingsplatform waarmee je kunt uitvinden wie er geïnteresseerd is om zaken met je te doen en waarmee je je documenten kunt beschermen.
DocSend is een beveiligd uitwisselingsplatform waarmee je kunt uitvinden wie er geïnteresseerd is om zaken met je te doen en waarmee je kunt voorkomen dat gevoelige documenten in verkeerde handen terechtkomen. Bescherm je documenten met beveiligingsfuncties zoals whitelisting en e-mailverificatie en deel meerdere documenten met één link met behulp van Spaces, de virtuele dealroom. Meer dan 12.000 bedrijven gebruiken DocSend al om hun bedrijfskritische documenten te beschermen en te delen. Meer informatie over DocSend

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
ThoughtFarmer is een moderne intranetsoftware-oplossing die medewerkersbetrokkenheid stimuleert en de productiviteit verhoogt.
ThoughtFarmer is moderne intranetsoftware die de betrokkenheid van medewerkers stimuleert en de productiviteit verhoogt. ThoughtFarmer is ontworpen als centrale locatie voor medewerkers om informatie te delen en te vinden; de functies zijn ontwikkeld om werknemers te helpen hun werk gedaan te krijgen, ongeacht waar het werk feitelijk gebeurt. Meer informatie over ThoughtFarmer

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
SugarSync is een veilige cloudopslagoplossing waarmee je bestanden kunt delen, er back-ups van kunt maken en ze kunt openen op verschillende apparaten.
SugarSync is een veilige oplossing voor cloudopslag die door miljoenen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Maak moeiteloos een back-up, open, synchroniseer en deel documenten, foto's, muziek, video's en meer op elk apparaat. Is het je wel eens overkomen dat je van huis of van kantoor weg was en je je realiseerde dat je een bestand op je computer nodig had? SugarSync brengt al je bestanden binnen handbereik vanaf elke andere computer of mobiel apparaat, zodat je onderweg meer met je bestanden kunt doen. Meer informatie over SugarSync

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Betere documentsamenwerking voor teams: werk samen aan projecten, bouw klantportalen en beheer je documenten.
Klanten delen dat ze door het gebruik van Huddle efficiënter en veiliger werken en dat hun teams meer betrokken zijn. Huddle biedt een van de meest veilige oplossingen binnen de sector voor documentsamenwerking voor overheidsinstanties en ondernemingen. Met Huddle kun je eenvoudiger samenwerken en documenten gezamenlijk bewerken, bestandsversies beheren en teamtaken organiseren. De ingebouwde goedkeuringswerkstroom betekent dat je nooit meer een deadline zult missen, en de gratis mobiele app houdt je verbonden, zelfs als je onderweg bent. Meer informatie over Huddle

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
De interactieve intranetsoftware van Jive biedt één platform voor ongecompliceerde samenwerking tussen werknemers.
Jive Software is een onderdeel van de Aurea-familie van oplossingen voor klantbeleving en biedt een toegangspoort tot de belangrijkste bedrijfsmiddelen van een organisatie: haar kennis en mensen. Jive versnelt de digitale transformatie van de werkplek met een toonaangevende interactieve intranetoplossing die mensen, informatie en ideeën met elkaar verbindt om bedrijven te helpen hun voorsprong op de concurrentie te behouden. Met meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd in elke sector wordt Jive door topanalisten consequent als een leider erkend. Meer informatie over Jive

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Scannen. Classificeren. Automatiseren. Verdelen. Archiveren. Ademero-software helpt je de controle over je documenten te krijgen.
Content Central geeft organisaties zoals die van jou snel en gemakkelijk toegang tot je informatie. Het alles-in-één, browsergebaseerde documentbeheersysteem biedt wat je het belangrijkst vindt: toegang, snelheid, procesautomatisering en beveiliging. Hier zijn enkele korte hoogtepunten van de oplossing: ingebouwde 24-uurs ondersteuning - integreert met Microsoft Office en andere zakelijke toepassingen - duidelijke tarieven - geen modules. Meer informatie over Content Central

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Achieve more results with an online CRM that was designed for photographers and creative entrepreneurs.
Grow faster and better using a CRM system that is designed to support the needs of individual entrepreneurs and creative businesses. You can access customer data anytime and take actions when you need it, and not after deadlines or important dates. Meer informatie over Alboom CRM

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Citavi is the only all-in-one scholarly note taking and reference management application.
Citavi is the only all-in-one scholarly note taking and reference management application. Search, organize, collaborate, take notes, write and manage citations all within one platform.

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Zoho WorkDrive is een online platform voor bestandsopslag, synchronisatie en samenwerking waarmee moderne teams kunnen samenwerken.
Zoho WorkDrive is een online platform voor bestandsopslag, synchronisatie en samenwerking voor moderne teams, kleine bedrijven en grote ondernemingen. Het introduceert Team Folders, waarmee teams van elke omvang veilig kunnen samenwerken alsof ze vlak naast je staan. Bovendien krijg je de Zoho Office Suite Editors en complete toegangsstatistieken op teamniveau en op het niveau van de teammappen. TeamDrive regelt al jouw mobiliteitsbehoeften met mobiele apps voor Android en iOS en een app voor synchronisatie met je desktop. Meer informatie over Zoho WorkDrive

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
ClearVoice is software voor contentmarketing met een ingebouwd talentnetwerk voor het op grote schaal creëren van hoogwaardige inhoud.
ClearVoice is een platform voor contentmarketing dat interne en freelanceteams met elkaar verbindt. Het is geschikt voor elk marketingteam en concentreert je inspanningen op het maken van inhoud die leidt tot meer betrokkenheid en een hoger rendement. Het platform is een totaaloplossing voor het maken en beheren van inhoud met gebruiksvriendelijke functies, waaronder een dynamische redactionele kalender, pitching voor schrijvers, tools voor samenwerking en een geautomatiseerde toewijzingswerkstroom. Merken en bureaus vertrouwen op het platform voor het maken van blogposts, e-boeken, case studies en meer. Meer informatie over ClearVoice

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Produceer winnende biedingen en voorstellen tot 70% sneller met XaitPorter, een alles-in-één oplossing voor de automatisering van voorstellen en co-auteurschap.
Produceer sneller winnende biedingen en voorstellen met XaitPorter, een toonaangevende alles-in-één oplossing voor documentautomatisering en co-auteurschap. Met XaitPorter kun je documenten creëren en bewerken met veel secties en subsecties, elk met hun eigen auteur, recensent en goedkeurder, die elk hun individuele deadlines hebben. XaitPorter biedt je ook de vrijheid om toegangsrechten te beheren en informatie te delen, en je hele team kan tegelijkertijd aan hetzelfde document werken. Win meer zakelijke opdrachten met XaitPorter. Meer informatie over XaitPorter

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
HulerHub makes collaboration effortless by enabling teams to quickly organise & share content internally or externally with ease.
HulerHub makes collaboration from anywhere effortless. With this easy-to-use cloud-based platform, users can create and access personalised collections of content on any device at any time. So they never need to worry about losing a link, email, or document again. Then, they can quickly and easily share each collection internally with colleagues or externally with new starters, clients, partners, or customers. Meer informatie over HulerHub

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Switch on content collaboration for legal professionals with Thomson Reuters® HighQ.
HighQ’s modern, adaptable, and continuously-learning legal workflow platform delivers an open and scalable foundation, embedded machine intelligence and analytics, and smart integration points with firm-critical applications. Dramatically improve how you plan, organize, track, and complete work more efficiently with personalized client portals and real-time access and insights on legal project work, ready-to-use task lists and templates, and automated workflow-enabled legal process maps. Meer informatie over HighQ

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
All-in-one document collaboration & content management platform for teams to create, share and manage their content from one place.
Bit is a new-age document collaboration platform for teams to create robust internal & client facing documents with built in tracking. Bit helps teams centralize and organize their work, collaborate in real-time across workflows, manage digital content intelligently, and track engagement across the content that is shared. Bit helps teams create digital documents that are multi-dimensional to communicate beyond text and images with 50+ integrations. Meer informatie over Bit

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Web-based document management tool with a monthly fee that includes an unlimited number of users so it's scalable to meet your needs.
With eBridge Solutions, one low monthly fee includes an unlimited number of users, so it's completely scalable to meet your changing needs. There's no expensive hardware to purchase and no software to license or upgrade so your financial investment is nominal. And there is no charge for technical support. You can virtually eliminate the expense of paper, postage, copying/faxing, administrative manpower, and file storage. When you do, you'll realize a substantial and rapid ROI. Meer informatie over eBridge

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
De snelste manier om gegevens te verplaatsen.
Resilio Connect is een schaalbare P2P-oplossing voor het verplaatsen en synchroniseren van gegevens, vertrouwd door toonaangevende bedrijven op het gebied van technologie, logistiek, engineering en detailhandel. Het maakt gebruik van peer-to-peer, smart data routing-protocol, compressie en WAN-optimalisatie om gegevens zo snel mogelijk te leveren. Daarnaast biedt het automatisering en scripting-hooks om een volledige workflow te bouwen rondom gegevensverplaatsing. Meer informatie over Resilio Connect

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
HERAW est une solution collaborative intuitive de partage, de gestion et de validation de contenus créatifs.
HERAW est une solution collaborative intuitive de partage de gestion et de validation de contenus créatifs. HERAW permet dans un même espace de travail de partager, annoter, comparer, exporter, indexer, archiver tout type de contenus créatifs mais aussi de gérer vos équipes, tâches et planning. Meer informatie over HERAW

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
We are the first All-in-one Marketing Automation platform developed for LatAm.
We are the first Marketing Automation platform developed for LatAm. Create customer journeys, nurture leads, send beautifil email marketing campaigns, design landing pages, integrate with your ecommerce store and much more. Meer informatie over Datacrush

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Manage your content and documents on the all-in-one platform that provides you with much more than just content collaboration.
SYDLE ONE is an all-in-one corporate digital platform providing you with seamless solutions and enabling you to keep up with the digital transformation. In a single platform, it combines the tools to maintain large volumes of structured, up-to-date and reliable data. Customize content flows as well as document preparation, approval, and publication, manage permissions, have full versioning control, and more. Check out more of SYDLE ONE’s features and applications at sydle.com. Meer informatie over SYDLE ONE

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
PleaseReview vereenvoudigt het proces voor het maken van voorstellen, waardoor documenten snel en veilig worden geproduceerd.
PleaseReview Proposal Management Software biedt een eenvoudige, gebruiksvriendelijke en zeer krachtige oplossing voor je organisatie, doordat het je team helpt efficiënt samen te werken en de focus weer te richten op het produceren van content die omzet oplevert. Meer informatie over PleaseReview

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
The easiest way to edit video together, with a full video editor in your web browser. Edit, share, review, publish, and more.
Libravid is the video platform for creators, with a full video editor running in your web browser. Share the edit with real-time collaboration, and publish to YouTube from the same platform. It's the easiest way to edit video with a remote team. Updates to sequences and files are pushed to all editors live as they are made, allowing everyone on the team to see clip changes and comments in real-time. Rich metadata, secure links for review, and fast publishing make media management easy. Meer informatie over Libravid

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
JetBrains Space is een uniform platform voor de volledige pijplijn voor softwareontwikkeling en team- en contentsamenwerking.
JetBrains Space is een uniform platform voor de volledige pijplijn voor softwareontwikkeling en teamsamenwerking. Space maakt samenwerking leuker – ontvang gepersonaliseerde meldingen, beantwoord en reageer, voer coderecensies uit, volg problemen, deel artikelen en profiteer van de slimme groepering van kanalen en feeds. Gebruik documenten en de interne blog om kennis binnen je organisatie te delen. Meer informatie over Space

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Coloom is the digital moderation wall to easily make knowledge transferable and workable.
Coloom is the digital moderation wall to easily make knowledge transferable and workable.

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Collaborator is the premier peer code & document review tool for development teams that take software quality seriously.
This software provides teams with all the essential features such as document review, bug tracking, reports & metrics, custom checklists and many more. Features & functionality include: comprehensive reviews (code, document, models), support for 11 SCMs (Git, SVN, TFS, Perforce, CVS, ClearCase), and a vast list of integrations GitHub, GitLab, Bitbucket, Jira, Simulink, AzureDevOps). Meer informatie over Collaborator

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Shorthand is a digital storytelling platform designed to help marketing, communications, and media teams create interactive content.
Shorthand is a digital storytelling platform designed for marketing, communications, and media teams. It enables non-technical users to create stories using interactive content, including video, audio, and scroll-triggered animation effects, without the need to wait on development teams. Shorthand provides custom themes that enable users to stay on brand using logos, fonts, colors, and more. With collaboration features, such as preview URLs, teams can share drafts and QA digital stories before publication. Meer informatie over Shorthand

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Software solution that lets users share any traditional surface (e.g., whiteboard, blackboard) online and digitize content in real-time
Cloud-based solution that lets users share any traditional surface (e.g., whiteboard or blackboard) online and digitize content in real-time. Application intelligently identifies handwritten content and ignores obstacles (such as people) obstructing writing surface, making them appear transparent. ShareTheBoard requires no dedicated hardware - a simple laptop (and soon, a smartphone) will suffice. As a SaaS solution it is completely mobile and scalable. Meer informatie over ShareTheBoard

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Secure content collaboration service that allows businesses to create, edit. and share documents.
Secure content collaboration service that allows businesses to create, edit. and share documents.

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Content collaboration platform that helps businesses collaborate with team members on various documents via chat and video calls.
Content collaboration platform that helps businesses collaborate with team members on various documents via chat and video calls.

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Content collaboration solution that helps businesses remotely access and share QuickBooks files with colleagues.
Content collaboration solution that helps businesses remotely access and share QuickBooks files with colleagues.

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Collaborate as a team on your help content then publish it as a help center for your users.
Collaborate as a team on your help content then publish it as a help center for your users.

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Content collaboration tool that helps businesses create and plan content for social media posts, newsletters, advertisements, and more.
Content collaboration tool that helps businesses create and plan content for social media posts, newsletters, advertisements, and more.

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang
Carbonio is the private e-mail and collaboration platform for organizations with a responsible attitude about digital sovereignty.
Zextras Carbonio is the e-mail and collaboration platform to achieve data sovereignty in your company. - Keep control of your data - Scale the infrastructure as you need - Use a secure e-mail server with antivirus, antispam, and real-time backup - Leverage the digital workplace tools, such as a messaging system with scalable video calls and file management system, collaborative editing, and mobile apps to stay connected on the move. Meer informatie over Zextras Carbonio

Functies

  • Contentbibliotheek
  • Bestanden delen
  • Samenwerkingstools
  • Versiebheer
  • Mobiele toegang