Software met goede beoordelingen

67 resultaten
Kissflow biedt je de populairste cloudoplossing voor inkoop die flexibel is en alles biedt van inkoop tot leveranciersbeheer, alles in één platform. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud is de populairste flexibele inkoopoplossing met een compleet aanbod, van inkoop tot leveranciersbeheer, allemaal in één platform. Het bevat alles: inkooporders, inkoopaanvra gen, leveranciersbeheer, inkoopfacturering, analyses en integraties. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen.
Spendwise is een betaalbaar, gebruiksvriendelijk online systeem waarmee je je uitgaven kunt beheren en je tijd en geld kunt besparen. Gebruikers kunnen inkooporders maken, ze ter goedkeuring indienen, ze goedkeuren of afwijzen en ze direct naar leveranciers sturen. Gebruikers kunnen ook items en facturen bijhouden die ze van leveranciers hebben ontvangen. Spendwise is webgebaseerd waardoor je geen software hoeft te installeren en je vanaf elke plek toegang hebt. Bezoek de website voor meer informatie en meld je aan voor een gratis proefversie en/of demo. Meer informatie over Spendwise

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Optimaliseer tijdrovende processen met Precoro. Gestroomlijnde goedkeuringen, budgettering, geautomatiseerde PR en verwerking van inkooporders binnen één platform.
Precoro heeft sinds 2015 meer dan 1000 mkb-bedrijven en grote ondernemingen geholpen om hun inkoopactiviteiten te verbeteren door inkoopprocessen te beëindigen. Transparante goedkeuringsworkflow, realtime budgettering, onkostenregistratie, geautomatiseerde PR- (Purchase Requisition) en inkooporderverwerking - alles in één inkoopsoftware. Precoro biedt integraties met Xero, NetSuite, QuickBooks, Amazon Business Punch-in, Slack en een gratis API voor eenvoudige verbinding met andere boekhoud- en bedrijfstools. Meer informatie over Precoro

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Het uitgavenbeheer van Procurify is eenvoudig te gebruiken voor je hele organisatie, waardoor een volledige uitgavencontrole, snelle acceptatie en installatie mogelijk is.
Procurify is de ideale oplossing voor uitgavenbeheer voor middelgrote bedrijven. Honderden bedrijven over de hele wereld gebruiken Procurify om hun uitgaven te volgen, te controleren en te analyseren. Door de uitgebreide workflow en gebruikersvriendelijke interface hebben teams in aankoop, inkoop en financiën Procurify over afdelingen en teams heen kunnen implementeren om een betere bestedingscultuur te creëren. Ga binnen twee weken aan de slag, waarna dit product je kan helpen bij het transformeren van je inkoopproces. Meer informatie over Procurify

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Meermaals bekroonde, intelligente oplossing voor AP-automatisering die leiders in staat stelt hun financiële workflows te stroomlijnen.
Yooz biedt een slimme, krachtige en eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde automatiseringsoplossing voor factuur- en betalingsverwerking. Yooz levert aan meer dan 3.000 klanten en 100.000 gebruikers wereldwijd besparingen, snelheid en veiligheid met betaalbare abonnementen zonder risico. Het integreert naadloos met meer dan 200 financiële managementsystemen. Yooz Noord-Amerika heeft zijn hoofdkantoor in Dallas, Texas, met wereldwijde kantoren in Europa. Meer informatie over Yooz

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
AvidXchange-softwareoplossingen en toegewijde serviceteams automatiseren je crediteuren- en betalingsprocessen volledig.
AvidXchange is marktleider in het automatiseren van factuur- en betalingsprocessen voor middelgrote bedrijven. AvidXchange werd opgericht in het jaar 2000 en verwerkte vorig jaar 9,5 miljoen betalingen via het netwerk van meer dan 500.000 leveranciers; het heeft daarmee de manier getransformeerd waarop 5500 klanten in Noord-Amerika hun rekeningen betalen. AvidXchange onderscheidt zich als een wereldwijde fintech-unicorn en een zeer snel groeiend technologiebedrijf in de VS met 1300 medewerkers op zeven kantoorlocaties. Meer informatie over AvidXchange

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
De medische supply chain-oplossing van Hybrent voor elektronische inkoop, goedkeuringen, volgen van bestellingen en bevestigingen, inventaris, rapportage en meer.
Software voor de supply chain van de gezondheidszorg die is gemaakt om een cloudgebaseerd inkoop- en voorraadbeheersysteem beschikbaar te maken voor ASC's, ziekenhuizen en centra voor langetermijnzorg . Vraag vandaag nog een gratis demo aan. De software van Hybrent is een supply chain-oplossing voor gezondheidscentra voor elektronische inkoop, goedkeuringen, ordertracking en -bevestigingen, factuurafstemming, AP- en PMS-integraties, rapportage, preferentiekaarten en meer. Bespaar tijd en geld met de gebruiksvriendelijke portal van Hybrent voor transacties met alle leveranciers. Meer informatie over Hybrent

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Beheer je directe en indirecte inkoop op je eigen privéplatform voor inkoop. Gratis versie beschikbaar.
Eenvoudige inkoopsoftware voor bedrijven van elke omvang. Tradogram biedt aanpasbare tools om je aanvragen, inkooporders, prijsaanvragen/offerteaanvragen, contracten, ontvangst en factuurmatching te stroomlijnen. Beheer het proces ook met gebruikersrechten, goedkeuringen, budgetten, artikelcatalogus, leveranciersbeheer, projecten en nog veel meer. De nieuwste cloudtechnologie met topcriteria voor beveiliging en prestaties. Ontvang vandaag nog je gratis account en ontdek hoe eenvoudig het is om te gebruiken. Meer informatie over Tradogram

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Order (formerly Negotiatus) is a guided B2B marketplace with a mission to simplify buying for businesses.
Order (formerly Negotiatus) is a guided B2B marketplace with a mission to simplify buying for businesses. Order makes it easy for businesses to place and track purchases across all their vendors, control spend, and make all payments in a single, consolidated bill. Tailored insights and purchasing recommendations fuel smarter spending decisions so businesses can easily save time and money on what they need to grow. Meer informatie over Order

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Beste oplossing in zijn klasse van inkoop tot betaling voor effectief uitgavenbeheer, volledige transparantie, inzichten en naleving.
Krachtige procure-to-pay-oplossingen voor proactief uitgavenbeheer. Vertrouwd door sectoroverschrijdende organisaties over de hele wereld om inkoopworkflows te automatiseren en aanvraag-tot-PO-process en en -uitgaven te beheren met goedkeuringen op meerdere niveaus, budgetcontrole, beleidsnaleving, en workflowbeheer van crediteuren en uitgavenanalyse. Fraxion maakt inkoop via PunchOut en Catalog met strategische leveranciers mogelijk. Effectief als zelfstandige oplossingen of als naadloze ERP-integraties. Meer informatie over Fraxion

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
TYASuite Cloud ERP Solution is a Plug & Play platform within integrated modules to help you manage, monitor & execute your business.
TYASuite Software Solutions has been leading the change amongst cloud ERP software, making ERP affordable, scalable and flexible to help smaller businesses and start-ups automate and digitalize their business processes. Created by veterans with multiple decades of industry experience in finance, technology and management. The TYASuite Procurement to Pay software is one-stop solution for all your businesss procurement problems. With our cutting-edge e-procurement software with integrated module Meer informatie over TYASuite

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor jou om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat je nodig hebt.
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor werknemers om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat ze nodig hebben. Wanneer je medewerkers een verzoek hebben, begeleidt software Coupas hen voorzichtig naar het invullen van die behoefte op de juiste manier. Van interessante voorkeursitems tot bovenaan zoekresultaten brengen tot rekening houden met gecontracteerde voordelen zoals voorkeursprijzen en volumekortingen, het juiste doen is gemakkelijk voor gebruikers. Meer informatie over Coupa Business Spend Management

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Esker is a global cloud platform built to unlock strategic value for companies by automating the cash conversion cycle.
Esker is a global cloud platform built to unlock strategic value for finance and customer service professionals, and strengthen collaboration between companies by automating the cash conversion cycle. Esker’s mission is to build a foundation that promotes positive-sum growth: increased productivity, improved employee engagement, and greater trust between organizations. By developing AI-driven technologies and automating the order-to-cash and procure-to-pay cycles. Meer informatie over Esker

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
With PayEm, transcend P2P. Customize approval and reconciliation flows in a single PO. It's not P2P, it's request to reconciliation.
Go beyond traditional procure-to-pay (P2P) with PayEm. PayEm's platform offers P2P with custom approval flows that allow for the use of the payment method of your choice. PayEm also enables easy receipt collection, reconciliation, and PO creation, so procurement doesn’t just end with payments. You can do all this within the context of a single PO, making PayEm a one-stop-shop. Really, PayEm takes P2P to its logical next level - we call it R2R: request to reconciliation. Meer informatie over PayEm

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Web-based & mobile Procurement & AP Automation. Easy for users, effective for management, powerful for accounting. SaaS & On-Premise.
Robust Web-Based & Mobile Procurement that Automates Your Entire Procure-to-Pay. Requisition Mobile App, AP Automation, AI & OCR Invoice Capture, PunchOut, Catalog, Budget Compliance, PO Generation, Receiving, Unlimited Approval & Routing Rules, Vendor Portal & Contract Enforcement, Check Request, Multi-Company, RFQ. Standalone Software or Seamless Out-of-the-Box Integration with Microsoft Dynamics GP, AX, SL, Dynamics 365, Sage ERP, Sage Intacct, Blackbaud Financial Edge NXT, Acumatica and more Meer informatie over WorkPlace Requisition & Procurement

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Het procure-to-pay-platform van Transcepta helpt inkoop- en crediteurenteams de efficiëntie te verbeteren met slim beheer van crediteurenautomatisering en de toeleveringsketen.
Het intelligente procure-to-pay-platform van Transcepta helpt inkoop- en crediteurenteams de efficiëntie te verbeteren met slim beheer van e-inkoop, crediteurenautomatisering en de toeleveringsketen. Compleet met oplossingen voor e-facturering, verwerking en validatie, levering en matching van inkooporders, automatisering van crediteurenadministratie, dynamische korting, financiering van de toeleveringsketen en korting bij vroegtijdige betaling. Transcepta werkt "out-of-the-box" met elke ERP- of boekhoudoplossing om het crediteurenproces te stroomlijnen en de uitgaven overzichtelijk te maken voor inkoop. Meer informatie over Transcepta

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Creëer inkoopverzoeken en beheer de inkoop door budgetten en goedkeuringsprocessen te gebruiken met factuurmatching en accountintegratie.
Zahara is een platform voor inkoopgoedkeuring en stroomlijnt inkoopaanvragen, inkooporders en factuurgoedkeuringen. Met Zahara kunnen organisaties leveranciers binnenhalen en beheren, budgetten instellen en controleren, goedkeuringen afdwingen en factuurverwerking automatiseren. Zahara is snel op te zetten, gemakkelijk te gebruiken en kan gemakkelijk worden geïntegreerd met Xero, Sage en QuickBooks. Met Zahara kunnen organisaties zichtbaarheid en controle krijgen over hun uitgaven, terwijl ze de kosten verlagen, het waterverbruik verminderen, fraude voorkomen en de productiviteit verbeteren. Meer informatie over Zahara

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Intelligente e-inkoopoplossing en B2B-marktplaats die de inkoop van ondernemingen efficiënt en transparant maakt.
Op AI gebaseerde cloudoplossing voor e-inkoop met geïntegreerde B2B-marktplaats. Voer het hele inkoopproces naadloos uit via een intuïtieve en gebruiksvriendelijke interface. Krijg waardevolle prijsinformatie en uitgavenanalyses om te besparen op inkoopkosten en de efficiëntie te verhogen. Meer informatie over Proqura

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Zip is the new concierge for procurement and intake-to-procure. Increase employee adoption and get spend and risk under control.
Zip provides a seamless experience for any employee to request a business-related purchase and automatically orchestrates that purchase through complex, cross-functional approval workflows. The platform provides complete end-to-end visibility for all stakeholders, from employees who request spend to finance, procurement, legal, to IT and Zip integrates into all major ERP and P2P solutions to create a PR or draft PO. Integrations include Coupe, SAP, NetSuite, Oracle, Workday and more more. Meer informatie over Zip

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Multi award winning global SaaS Supplier Onboarding and Purchase to Pay software
i2B provides award-winning SaaS Supplier onboarding and Purchase to Pay software that seamlessly helps you manage your suppliers within the cloud and also includes supplier self-service. Meer informatie over i2B Connect

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
SpendMap helps organizations automate and simplify their Purchasing processes. Free, Cloud and On-Premise versions available.
At SpendMap, we develop affordable yet remarkably capable software that helps you simplify your company’s Purchasing process and eliminate frustration while saving you time and money. While each module is optional, SpendMap automates things like Purchase Orders, requisitions and approvals, supplier invoice approval and inventory control. You need stuff to run your business. We make it simple. Meer informatie over SpendMap

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
De oplossingen van Proactis Business Spend Management helpen organisaties grote kostenbesparingen, volledige controle over de uitgaven en procesefficiëntie te realiseren.
Proactis oplossingen voor Spend Management helpen middelgrote organisaties om grote kostenbesparingen, volledige controle over de uitgaven en procesefficiëntie te realiseren op manieren die de grootste meerwaarde behalen en behouden. De oplossingen van Proactis worden gebruikt door meer dan 3 miljoen mensen en ondersteunen 1000 ondernemingen. De geïntegreerde oplossingen voor uitgavenbeheer stroomlijnen en controleren alle aankopen en uitgaven, van het beheren van sourcing, contracten en inkooptransacties tot samenwerking met leveranciers en geautomatiseerde factuurverwerking. Meer informatie over PROACTIS

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
ProcurePort's Cloud hosted e-Procurement software enables Procurement Process Automation. Easy to implement and affordable
ProcurePort's Cloud hosted Purchasing software enables Procurement Process Automation. An easy to implement and affordable cloud hosted software. If your business is looking for agility, spend visibility and control, cost take outs, e-invoicing and contract compliance, cash flow management, supplier risk reduction, efficiency gains, hard dollar savings or more, ProcurePort provides the necessary e-Procurement software to make your goals a reality. Meer informatie over ProcurePort

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Inkooptoepassing (koop op zichzelf of als onderdeel van end-to-end crediteuren-automatisering) met geavanceerde werkstroom, rapportage en meer.
Aestiva Purchase Order geeft je de mogelijkheid om een verscheidenheid aan ontvangen verzoeken aan te maken, goed te keuren en te beheren, waaronder inkooporders en aanvragen. Dit webgebaseerde systeem omvat belangrijke beveiligingsinstellingen, e-mailmeldingen, SOX-compliance, beheer- en rapporteringsfuncties, zodat de processen van inkoopaanvragen en inkooporders effectief, efficiënt en correct worden beheerd. Dit systeem kan op zichzelf worden aangeschaft of als onderdeel van een end-to-end oplossing voor crediteuren-automatisering. Meer informatie over Aestiva Purchase Order

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Qvalia is a platform for finance teams to automate invoice management, line-item level accounting, and enable real-time spend insights.
Qvalia is a platform for finance teams to automate processes and have complete control of the financial data. We improve accounts payable, accounts receivable, and enable real-time spend analytics and line-item level accounting automation. Integration is easy, the pricing is transaction-based with 1-month cancellation. Full-suite features include free e-invoicing and automated invoice processing, PDF conversion, supplier management, monitoring, O2C, line-item accounting, and spend analytics. Meer informatie over Qvalia

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Missing Link is a fully managed B2B eCommerce solution that streamlines and automates all procurement channels and transactions.
Missing Link is an end-to-end eCommerce solution that streamlines, automates, and facilitates the processing of B2B procurement transactions. We offer a tailored, integrated solution that leverages industry best practices to bring transparency, efficiencies, actionable insights and growth. From sales to order tracking, reconciliation and approval, we provide a seamless procure to pay process for you and your trading partners. Meer informatie over Missing Link

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Source-to-Pay management software that combines spend management and insightful data analysis for organizations.
Sourcing Force helps leading companies across the world automate and ease procurement processes. From Procure-to-Pay to Source-to-Pay, Sourcing Force is one of the most intuitive platform to solve specific spend management challenges. Deliver great insights to your purchasing department and drive an unprecedented value for your organization. Meer informatie over Sourcing Force

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Speed up innovation, quality and continuous improvement by humanizing your processes with Unifize.
Unifize is cloud platform that helps manufacturing companies accelerate innovation/PLM, quality/QMS and continuous improvement processes. Make it easy for internal users, customers and vendors to adopt new processes on a simple, chat-based interface that integrates with email and other existing systems. Set up in minutes using our pre-configured process templates or a drag-and-drop builder to create your own processes, formats and checklists. Meer informatie over Unifize

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Transforms your business operations by delivering: a single view for order, supply and fulfillment plans across the entire enterprise.
With Oracle Supply Chain Management (SCM) & Manufacturing, organizations can respond quickly to changing demand, supply, and market conditions. Seamlessly connect your supply chain to create a resilient network and process built to outpace change. Cloud supply chain drives resilience and growth, unify SCM and HR on one cloud. innovate for resilience and growth, and respond to everyday change. Meer informatie over Oracle Fusion Cloud SCM

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
De makers van BusinessBid begrijpen je doelen. Doordachte oplossingen voor transactionele inkoop en sourcing.
BusinessBid is een gebruiksvriendelijke oplossing voor digitale inkoop en de toeleveringsketen die gebruikmaakt van datavisualisatie, intelligente automatisering en rapportage om het volledige source-to-pay-proces te optimaliseren, kosten te verlagen, efficiëntie te creëren en risico's te verkleinen. Optimaliseer het volledige source-to-pay-proces en maximaliseer kostenbesparingen. Krijg het inzicht dat je nodig hebt in je financiële activiteiten, zodat je ze zo effectief mogelijk kunt beheren. Just-in-time voorraadbeheer. Beheer ook je leveranciers met BusinessBid. Meer informatie over BusinessBid

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
SnapAP cloud-based application offers complete Procure-to-Pay digitized workflow, from requisition to strategic payment management.
SnapAP's innovative Purchase-To-Payment software platform can be adopted both on-premise, or remotely via the cloud. Over 50,000 companies using SnapAP worldwide. And within the past 2.5 years, we have successfully processed $2 Billion of invoice payment transactions for our clients located in Canada, USA, Africa, the Middle East and Australia. The SnapAP travel expense module has reimbursed $30MM of employee expense invoices via SnapAP's direct American Express integration. Meer informatie over SnapAP

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
iQuantum - AI/ML powered Global Corporate Procurement and Supplier Management Software.
iQuantum is Modern Procurement for Today’s Business. A modular discovery-to-pay supply chain platform, iQuantum provides customers access to the largest certified diverse supplier database, integrated AI/ML derived insights, as well as the agility to address current and future compliance requirements. Gain visibility into all spend, improve supplier relationships, simplify contract management, manage ESG compliance, and accomplish growth goals. Request for a demo to see iQuantum in action! Meer informatie over iQuantum

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Accrualify is a comprehensive spend management platform trusted by middle market and enterprise finance teams.
Accrualify is the customizable, cloud-based spend management platform that provides finance teams with end-to-end ownership over their accounts payable. Manage and automate complex accounts payable processes such as multi-layered workflows, GL coding, international and domestic payments, accrual estimates, 2 + 3 way matching, vendors, virtual cards, expense reimbursements, GL coding, and more. Available on Desktop and Mobile (iOS and Android) Meer informatie over Accrualify Spend Management Platform

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Procurement management software from Workday allows you to automate and control indirect spend.
Workday addresses the unique requirements of both goods and services spend and doesn’t require you to deploy multiple systems to manage it. From requisition to payment, Workday Procurement provides a single system for the procure-to-pay process and is built for today’s global businesses. Meer informatie over Workday Strategic Sourcing

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
With Vendor Management Software solution you could maintain a positive relationship, catch potential problems before they arise.
Vendora is an online web-based vendor connectivity portal that has everything you need to digitize processes and make better business decisions based on facts rather than assumptions. Our web-based Vendor management software has intuitive features like Manage Forecast, Purchase Order, Scheduling, ASN Advanced Shipment Notification, Quality check updates, GRN Goods Receipt Note, Invoice tracking, Two Way Messaging System (Ticketing), Auto Mailer, Vendor Review & Rating, Dashboard & Reports. Meer informatie over Vendora

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
mjPRO is a SaaS based eProcurement product, powered by AI/ML, that digitally connects all data and users across the procurement chain
mjPRO is a cloud based, unified and integrated eProcurement product that digitises the entire S2P Procurement value chain. It has 70000+ suppliers and AI/ML based features that augments convenience, profitability, efficiency, intelligence and governance in procurement. mjPRO has an integrated auction engine that supports multi type negotiations for improved bottom-line. mjPRO is offered as SaaS to ensure 100% adoption and client specific configurations. Meer informatie over mjPRO

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Zakelijke webgebaseerde oplossing voor het volledige proces van inkoop tot betaling. Inkoopaanvragen, e-goedkeuringen, ontvangstbewijzen, facturering, onkostendeclaraties
Zakelijke webgebaseerde oplossing voor het volledige proces van inkoop tot betaling, waaronder inkoopaanvragen, elektronische goedkeuringen, ontvangstbewijzen en leveranciersfacturering. Functies zijn onder andere een breed scala aan eenmalig in te stellen goedkeuringsregels en -methoden, geautomatiseerde e-mailing van inkooporders naar leveranciers, naadloze integratie met meerdere financiële systemen, lezen van leveranciersfacturering en automatische toewijzing. WebReq is zowel als cloudgebaseerde oplossing en als lokale oplossing beschikbaar. Op mobiele apps gebaseerde onkostendeclaraties zijn nu ook beschikbaar. Meer informatie over WebReq

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Cloud-based procurement software for managing purchase requests, purchase orders, RFQs, and inventory/warehouse operations.
Team Procure is a cloud-based procurement software designed to help businesses manage purchase requests, purchase orders, RFQs, and inventory/warehouse operations. You can easily compare suppliers on an item basis, review monthly progress across procurement activities, and keep track of critical stock levels in your warehouses. Using Team Procure, administrators can generate reports to gain insights into purchased items based on department, project, and category. Meer informatie over Team Procure

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Varis (formerly BuyerQuest) is consumer-like procurement technology with a marketplace of trusted suppliers , saving you time & money.
Varis (formerly BuyerQuest) is consumer-like procurement technology with a marketplace of trusted suppliers, driving hard cost-savings and employee productivity. Partners and customers can create curated marketplaces that include their existing contracts as well as pre-negotiated contracts across complementary categories that aren’t currently being managed. Varis connects public sector organizations with sharable contracts from lead public agencies and makes them available in the marketplace. Meer informatie over Varis

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
JAGGAER's eProcurement is a powerful marketplace that drives compliance, control, and efficiencies.
JAGGAER eProcurement combines comprehensive and highly configurable process management capabilities alongside a modern and extensive user-friendly shopping interface to drive compliance with procurement processes. This solution delivers a compelling ROI by enabling procurement organizations to influence buying decisions, significantly improve spend management across an organization's large supplier network, and offer a better purchasing experience for shoppers throughout the business. Meer informatie over JAGGAER eProcurement

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
A relevant Source-to-Pay software for product manufacturing companies.
Zumen is a Cloud-based Source-to-Pay software for product manufacturing companies. Zumen enables product manufacturing companies to digitize their direct sourcing and procurement, and manage every detail of the process in a transparent, collaborative platform. With Zumen’s part life cycle management, BOM interface, supplier base visibility and product cost management, companies can build an agile, resilient supply chain and get their products to market faster. Zumen is headquartered in Walnut Meer informatie over Zumen

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
discus procure is an end-to-end e-procurement solution that manages entire procurement cycle from requirement creation to final payment
discus procure equips buyers and vendors with their personalized dashboards to manage activities such as RFQs and quotation submissions. It offers fully configurable templates that make it easy for suppliers to manage activities and send customized quotations. Meer informatie over discus procure

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
SynerTrade is a complete Source to Pay suite of procurement technology, from eSourcing, Contract Management, SRM, Spend Analytics, P2P
Synertrade is a leading international provider of cloud-based procurement solutions for the digitalization of companies procurement processes. Since 2000, we have helped companies meet all their procurement challenges in a different way and is an industry leader in Source to Contract, Procure to Pay, Supplier Relationship Management, and Purchasing Intelligence technology. A part of the Econocom Group, Synertrade is extremely easy to implement as a single source, homegrown option Meer informatie over SynerTrade Accelerate

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Cloud procurement software streamlines procure-to-pay cycle and gives granular insight over the requisition to purchasing activities.
SutiProcure, an end-to-end procurement solution that helps companies achieve greater transparency, efficiency and effective control over their supply chain activities. The solution allows you manage requisitions, purchase orders, inventory, invoice and payments the easy way. This online procurement software helps improve costs while mitigating risks associated with supply chain. Meer informatie over SutiProcure

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Organizations that are seeking to abet their business processes through automation, our Supplier Portal is the right engaging platform.
SmartDocs Supplier Portal is the leading vendor management software that provides comprehensive solutions to every organization. In today's complex business world, relying completely on vendors brings included risk. Vendor management software is a valuable and cost-effective solution that you can use to oversee vendors, which will enable you to ensure and deal with your assets and keep up effective, long term vendor relations. Meer informatie over SmartDocs

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
B2B supply chain document exchange including e-orders and e-invoices, AP automation and procurement solutions.
Digital supply chain message exchange and procurement; OpusCapita is a leading European provider of electronic invoice and supply chain document exchange, invoice automation, and procurement solutions. We're a service provider and network operator in one, and our cloud-based solutions help businesses manage their procurement, order & delivery, accounts payable and accounts receivable processes, lowering costs while improving control and supporting growth. Meer informatie over OpusCapita

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Gain visibility and control over your entire procure-to-pay process.
SoftCo serves enterprise organizations who process over 20,000+ invoices per annum. SoftCo Procure-to-Pay connects and automates the finance process from procurement and requisitions to accounts payable and invoicing. SoftCo's Smart Automation solutions reduce inefficiencies and costs while freeing up the time of employees to focus on more value-added tasks, all through a smooth user experience across all devices - desktop, tablet, and mobile. Meer informatie over SoftCo Procure-to-Pay

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Serrala is your trusted partner for financial automation and global B2B payments.
Serrala is a global financial automation and B2B payments software company creating more secure payment capabilities worldwide for enterprises of all sizes. We are a leading fintech pushing the boundaries of finance software by integrating finance and treasury into one central ecosystem for corporate payments. We offer a seamless solution portfolio to manage all inbound and outbound payments, treasury processes as well as related data and documents in any IT landscape. Meer informatie over Serrala Suite

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Software en diensten voor het beheer van telecomkosten om de levenscyclus van inkoop tot betaling te stroomlijnen, automatiseren en vereenvoudigen.
Volg de kosten en het gebruik van bekabelde en draadloze telecominventaris, beheer leveranciers en stroomlijn de inkoopvoorziening in je hele onderneming met één gecentraliseerde TEM-software (Telecommunications Expense Management). Met de optionele managed services van een ervaren team kun je op efficiënte wijze bestellingen en leveringen beheren, facturen en contracten verwerken en contractgeschillen afhandelen. Meer informatie over Cimpl

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren
Sakon is on a mission to help enterprises organize and understand their complete communications ecosystem.
Sakon is on a mission to help enterprises organize and understand their complete communications ecosystem. Sakon TEM drives significant cost savings and provides a single system of record a living inventory of every component in an enterprises communications network. We put it all together network and user-device inventory, invoices, and carrier contracts to help reduce global costs, ensure invoice & payment accuracy, and leverage data to drive operational performance. Meer informatie over Sakon

Functies

  • Financiële verslaglegging
  • Leveranciersbeheer
  • Compliancebeheer
  • Levensduurbeheer van contracten
  • Budgettering/prognoses
  • Factureren