Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Demand Side Platform (DSP)

Met een Demand Side Platform (DSP) kunnen reclamebureaus, marketingteams en merken in realtime advertentieruimte inkopen om campagnestrategieën te beheren op displays, mobiel, video- en socialemediakanalen. DSP-software biedt ook budgetterings- en biedingsfuncties om marketingcampagnegelden toe te wijzen aan meerdere bronnen en het rendement te analyseren.

10 resultaten

Cloudgebaseerd platform voor de vraagzijde waarmee gebruikers doelgroeptargeting kunnen afhandelen, campagnes kunnen beheren, prestaties kunnen meten en meer. Meer informatie over ASTRAD DSP
Geavanceerd cloudgebaseerd platform voor de vraagzijde, dat is ontworpen om gebruikers in staat te stellen verschillende aspecten van hun advertentiestrategie effectief te beheren. Dit platform ondersteunt niet alleen nauwkeurige doelgroeptargeting, maar biedt ook uitgebreide tools voor campagnebeheer, prestatiemeting en meer. Met zijn innovatieve functies en schaalbaarheid kunnen gebruikers naadloos door de hele complexiteit van digitaal adverteren navigeren. Dat waarborgt een holistische aanpak, die hun online aanwezigheid optimaliseert. Meer informatie over ASTRAD DSP

Functies

  • Klantensegmenten
  • Doelgroeptargeting
  • Beheer van advertentievoorraad
  • Biedstrategieën
AdButler is een uitgebreid AdTech adservingplatform met een scala aan oplossingen voor zakelijke en MKB-klanten.
Met meer dan 20 jaar ervaring in digitale advertentietechnologie heeft AdButler een robuust platform gecreëerd met een breed scala aan oplossingen. AdButler-technici zijn beschikbaar om klanten te ondersteunen, en aangepaste bedrijfslogica, interfaces en workflows te creëren. Oplossingen zijn onder andere: display-adserver; zelfbedieningsmarktplaats; programmatische adserver; native adserver; videoadserver; e-mailadserver; mobiele adserver; digital out of home-adserver; API-adserver; vraaggestuurd platform; wereldwijde CDN. Meer informatie over AdButler

Functies

  • Klantensegmenten
  • Doelgroeptargeting
  • Beheer van advertentievoorraad
  • Biedstrategieën
RollWorks biedt ambitieuze B2B-bedrijven een accountgebaseerd platform om hun marketing- en verkoopteams op elkaar af te stemmen en vol vertrouwen de omzet te laten groeien.
RollWorks, een afdeling van NextRoll, biedt ambitieuze B2B-bedrijven een accountgebaseerd platform om hun marketing- en verkoopteams op elkaar af te stemmen en vol vertrouwen de omzet te laten groeien. De oplossingen van RollWorks, aangedreven door bedrijfseigen gegevens en machine learning, voldoen aan de behoeften van grote en kleine organisaties, van organisaties met de beste ABM-programma's (Account Based Marketing) tot organisaties die net aan hun verkenning beginnen. Meer informatie over RollWorks

Functies

  • Klantensegmenten
  • Doelgroeptargeting
  • Beheer van advertentievoorraad
  • Biedstrategieën
Maximaliseer de verkoop. Bereik gemiddeld 13X rendement op advertentiekosten.
Criteo Dynamic Retargeting wordt wereldwijd vertrouwd door 18.000 marketeers en levert de juiste advertentie op het juiste moment in het winkeltraject. Criteo Dynamic Retargeting komt consequent als beste uit de bus bij 90% van de concurrentietesten en genereert gemiddeld 13X rendement op advertentiekosten bij een aanzienlijk verkoopvolume. Meer informatie over Criteo

Functies

  • Klantensegmenten
  • Doelgroeptargeting
  • Beheer van advertentievoorraad
  • Biedstrategieën
Op locatie gebaseerd advertentieplatform waarmee bedrijven locatiegegevens kunnen gebruiken om meer over hun publiek te weten te komen.
Op locatie gebaseerd advertentieplatform waarmee marketeers, uitgevers en kanaalpartners locatiegegevens kunnen gebruiken om meer over hun publiek te weten te komen en hun advertentiecampagnes te optimaliseren. Meer informatie over GroundTruth

Functies

  • Klantensegmenten
  • Doelgroeptargeting
  • Beheer van advertentievoorraad
  • Biedstrategieën
Online platform ontworpen om video-, sociale en mobiele advertentiecampagnes te beheren.
Online platform ontworpen om video-, sociale en mobiele advertentiecampagnes te beheren. Meer informatie over theTradeDesk

Functies

  • Klantensegmenten
  • Doelgroeptargeting
  • Beheer van advertentievoorraad
  • Biedstrategieën
Choozle is een onafhankelijk en zelfbedieningsplatform voor digitale advertentiesoftware.
Choozle biedt een platform voor digitale advertentiesoftware dat gebruikmaakt van gedetailleerde consumentengegevens om programmatische advertentiecampagnes op display, video, mobiel en andere media te ondersteunen, allemaal vanuit één intuïtieve interface. Digitaal adverteren gemakkelijk gemaakt Meer informatie over Choozle

Functies

  • Klantensegmenten
  • Doelgroeptargeting
  • Beheer van advertentievoorraad
  • Biedstrategieën
ZoomInfo MarketingOS is een platform voor vraaggenerering dat is ontworpen om bedrijven te helpen gerichte campagnes op te bouwen en te lanceren.
ZoomInfo MarketingOS is een platform voor vraaggenerering dat geavanceerde B2B-informatie gebruikt om bedrijven te helpen bij het opzetten en lanceren van gerichte campagnes. Meer informatie over ZoomInfo Marketing

Functies

  • Klantensegmenten
  • Doelgroeptargeting
  • Beheer van advertentievoorraad
  • Biedstrategieën
Gebouwd voor uitgevers, advertentienetwerken en advertentiebureaus om campagneprestaties te optimaliseren en advertentievoorraad, tracking en planningsadvertenties te beheren.
Orbitsoft heeft meer dan 20 jaar ervaring in softwaretechnologie en heeft een groot aantal verschillende advertentieoplossingen gecreëerd. Het platform werkt met tal van bedrijfstechnologieën om zeer aangepaste, schaalbare en geïntegreerde oplossingen te bieden om je bedrijf digitaal te transformeren. Platform voor mobiele fondsenwerving Gegevensbeheerplatform Demand Side Platform (DSP) Supply Side Platform (SSP) Header Bidding Ad Exchange Adserver 24/7 ondersteuning Onderhoud 99,9% uptime Aangepaste programmering Meer informatie over OrbitSoft Ad Server

Functies

  • Klantensegmenten
  • Doelgroeptargeting
  • Beheer van advertentievoorraad
  • Biedstrategieën
Marketingplatform dat helpt bij ABM-advertenties (Account-Based Marketing), segmentatie, campagneanalyse, KPI's en meer.
Een ABM-platform met advertentiecomponent en uitgebreide functies voor segmentatie en campagne- en kansenanalyse. Klanten gebruiken dit platform om op een gepersonaliseerde manier inhoud aan hun doelaccounts te leveren, waardoor betrokkenheid en intentiegegevens van de eerste partij worden gegenereerd. De gegenereerde gegevens worden gebruikt om naar de relevante persoon door te sturen voor een meer gepersonaliseerde aanpak, waardoor de kansen op een succesvolle zakelijke transactie toenemen. Meer informatie over N.Rich

Functies

  • Klantensegmenten
  • Doelgroeptargeting
  • Beheer van advertentievoorraad
  • Biedstrategieën