Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
Demand Side Platform (DSP)
Met een Demand Side Platform (DSP) kunnen reclamebureaus, marketingteams en merken in realtime advertentieruimte inkopen om campagnestrategieën te beheren op displays, mobiel, video- en socialemediakanalen. DSP-software biedt ook budgetterings- en biedingsfuncties om marketingcampagnegelden toe te wijzen aan meerdere bronnen en het rendement te analyseren. Meer informatie Minder informatie
Filterresultaten (9)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Nederland
Verenigde Arabische Emiraten
Australië
Canada
Duitsland
Frankrijk
Verenigd Koninkrijk
Zweden
Singapore
Verenigde Staten
Prijsopties
9 resultaten
ZoomInfo MarketingOS is een platform voor vraaggenerering dat is ontworpen om bedrijven te helpen gerichte campagnes op te bouwen en te lanceren.
Meer informatie over ZoomInfo MarketingOS
ZoomInfo MarketingOS is een platform voor vraaggenerering dat geavanceerde B2B-informatie gebruikt om bedrijven te helpen bij het opzetten en lanceren van gerichte campagnes.
Meer informatie over ZoomInfo MarketingOS
Functies
- Doelgroeptargeting
- Klantensegmenten
- Biedstrategieën
- Beheer van advertentievoorraad
AdButler is een uitgebreid AdTech adservingplatform met een scala aan oplossingen voor zakelijke en MKB-klanten.
Met meer dan 20 jaar ervaring in digitale advertentietechnologie heeft AdButler een robuust platform gecreëerd met een breed scala aan oplossingen. AdButler-technici zijn beschikbaar om klanten te ondersteunen, en aangepaste bedrijfslogica, interfaces en workflows te creëren.
Oplossingen zijn onder andere:
display-adserver;
zelfbedieningsmarktplaats;
programmatische adserver;
native adserver;
videoadserver;
e-mailadserver;
mobiele adserver;
digital out of home-adserver;
API-adserver;
vraaggestuurd platform;
wereldwijde CDN.
Meer informatie over AdButler
...
Meer informatie
Functies
- Doelgroeptargeting
- Klantensegmenten
- Biedstrategieën
- Beheer van advertentievoorraad
RollWorks biedt ambitieuze B2B-bedrijven een accountgebaseerd platform om hun marketing- en verkoopteams op elkaar af te stemmen en vol vertrouwen de omzet te laten groeien.
RollWorks, een afdeling van NextRoll, biedt ambitieuze B2B-bedrijven een accountgebaseerd platform om hun marketing- en verkoopteams op elkaar af te stemmen en vol vertrouwen de omzet te laten groeien. De oplossingen van RollWorks, aangedreven door bedrijfseigen gegevens en machine learning, voldoen aan de behoeften van grote en kleine organisaties, van organisaties met de beste ABM-programma's (Account Based Marketing) tot organisaties die net aan hun verkenning beginnen.
Meer informatie over RollWorks
...
Meer informatie
Functies
- Doelgroeptargeting
- Klantensegmenten
- Biedstrategieën
- Beheer van advertentievoorraad
Maximaliseer de verkoop. Bereik gemiddeld 13X rendement op advertentiekosten.
Criteo Dynamic Retargeting wordt wereldwijd vertrouwd door 18.000 marketeers en levert de juiste advertentie op het juiste moment in het winkeltraject. Criteo Dynamic Retargeting komt consequent als beste uit de bus bij 90% van de concurrentietesten en genereert gemiddeld 13X rendement op advertentiekosten bij een aanzienlijk verkoopvolume.
Meer informatie over Criteo
...
Meer informatie
Functies
- Doelgroeptargeting
- Klantensegmenten
- Biedstrategieën
- Beheer van advertentievoorraad
Online platform ontworpen om video-, sociale en mobiele advertentiecampagnes te beheren.
Online platform ontworpen om video-, sociale en mobiele advertentiecampagnes te beheren.
Meer informatie over theTradeDesk
Functies
- Doelgroeptargeting
- Klantensegmenten
- Biedstrategieën
- Beheer van advertentievoorraad
Choozle is een onafhankelijk en zelfbedieningsplatform voor digitale advertentiesoftware.
Choozle biedt een platform voor digitale advertentiesoftware dat gebruikmaakt van gedetailleerde consumentengegevens om programmatische advertentiecampagnes op display, video, mobiel en andere media te ondersteunen, allemaal vanuit één intuïtieve interface.
Digitaal adverteren gemakkelijk gemaakt
Meer informatie over Choozle
...
Meer informatie
Functies
- Doelgroeptargeting
- Klantensegmenten
- Biedstrategieën
- Beheer van advertentievoorraad
Op locatie gebaseerd advertentieplatform waarmee bedrijven locatiegegevens kunnen gebruiken om meer over hun publiek te weten te komen.
Op locatie gebaseerd advertentieplatform waarmee marketeers, uitgevers en kanaalpartners locatiegegevens kunnen gebruiken om meer over hun publiek te weten te komen en hun advertentiecampagnes te optimaliseren.
Meer informatie over GroundTruth
...
Meer informatie
Functies
- Doelgroeptargeting
- Klantensegmenten
- Biedstrategieën
- Beheer van advertentievoorraad
Gebouwd voor uitgevers, advertentienetwerken en advertentiebureaus om campagneprestaties te optimaliseren en advertentievoorraad, tracking en planningsadvertenties te beheren.
Orbitsoft heeft meer dan 20 jaar ervaring in softwaretechnologie en heeft een groot aantal verschillende advertentieoplossingen gecreëerd. Het platform werkt met tal van bedrijfstechnologieën om zeer aangepaste, schaalbare en geïntegreerde oplossingen te bieden om je bedrijf digitaal te transformeren.
Platform voor mobiele fondsenwerving
Gegevensbeheerplatform
Demand Side Platform (DSP)
Supply Side Platform (SSP)
Header Bidding
Ad Exchange
Adserver
24/7 ondersteuning
Onderhoud
99,9% uptime
Aangepaste programmering
Meer informatie over OrbitSoft Ad Server
...
Meer informatie
Functies
- Doelgroeptargeting
- Klantensegmenten
- Biedstrategieën
- Beheer van advertentievoorraad
Marketingplatform dat helpt bij ABM-advertenties (Account-Based Marketing), segmentatie, campagneanalyse, KPI's en meer.
Een ABM-platform met advertentiecomponent en uitgebreide functies voor segmentatie en campagne- en kansenanalyse.
Klanten gebruiken dit platform om op een gepersonaliseerde manier inhoud aan hun doelaccounts te leveren, waardoor betrokkenheid en intentiegegevens van de eerste partij worden gegenereerd.
De gegenereerde gegevens worden gebruikt om naar de relevante persoon door te sturen voor een meer gepersonaliseerde aanpak, waardoor de kansen op een succesvolle zakelijke transactie toenemen.
Meer informatie over N.Rich
...
Meer informatie
Functies
- Doelgroeptargeting
- Klantensegmenten
- Biedstrategieën
- Beheer van advertentievoorraad