Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Software voor onderaannemers

Met software voor onderaannemers kunnen bouwbedrijven en aannemers hun relaties en interacties met onderaannemers beheren. Deze software biedt functies voor de kwalificatie van onderaannemers, biedingenbeheer en het bijhouden van de prestaties van onderaannemers. De software kan ook over tools beschikken voor documentbeheer, communicatie en het bijhouden van betalingen. Zie ook: bouwsoftware en software voor aannemers

Nederland Lokale producten weergeven

122 resultaten

LetsBuild biedt u digitale apps die complexe bouwprojecten beheersbaar maken. Sneller, veiliger en slimmer bouwen. Meer informatie over LetsBuild
Het #1 platform voor bouwbeheer gebouwd door bouwers, voor bouwers. LetsBuild biedt u digitale apps die complexe bouwprojecten beheersbaar maken. LetsBuild bouwmanagement apps verbinden het kantoor met de bouwteams, van masterplanning tot het opvolgen van dagelijkse activiteiten. Verbeter uw bouwplanning, snagging, QHSE, bouwcoördinatie, communicatie en het bijhouden van bouwactiviteiten. Gebruik de juiste bouwtools om sneller, veiliger en slimmer te bouwen. Meer informatie over LetsBuild

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Box is een modern platform voor contentbeheer dat transformeert hoe organisaties werken en samenwerken om sneller resultaten te bereiken.
Box werkt in elke browser en stelt je in staat om al je content moeiteloos online op te slaan en te beheren. Hiermee kun je ook bestanden direct delen en overal toegang krijgen tot documenten. Ongeacht welk apparaat je kiest, je krijgt snelle, gemakkelijke toegang tot documenten, projectplannen, presentaties en video's. Altijd de nieuwste pitch voor je klanten, zowel online als offline. Box maakt het gemakkelijk voor beheerders om een centraal overzicht van alle content en gebruikers in hun account te behouden via een krachtige beheerdersconsole. Meer informatie over Box

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn.
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte. De platformfuncties omvatten: aanpasbare workflowsjablonen, urenregistratie, automatisering, datadashboards en integraties met populaire tools. Internationaal vertrouwen meer dan 100.000 bedrijven op monday.com. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Krachtige, maar eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde software voor bouwprojectbeheer voor alle bouwprofessionals, tegen één vast tarief.
Procore Technologies, Inc. is 's werelds meest gebruikte constructiebeheersoftware, en helpt bedrijven de projectefficiëntie en aansprakelijkheid drastisch te verhogen door projectcommunicatie en -documentatie te stroomlijnen en te mobiliseren en uiteindelijk de winst te vergroten. Procore stelt bouwprofessionals in staat om samen te werken aan projecten vanaf elk met internet verbonden apparaat, waarbij ze toegang hebben tot alle projectdocumenten, contracten, RFI's, indieningen, planningen en tekeningen en meer. Meer informatie over Procore

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
BIM 360 is de perfecte tool voor project-, veld- en BIM-managers om de levering te versnellen, geld te besparen en risico's te verminderen.

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Online planning en agenda's, online delen van documenten en foto's, online wijzigen van bestellingen en selectiegoedkeuringen.
Buildertrend biedt geavanceerde, cloudgebaseerde software voor projectmanagement. Met bijna 1 miljoen gebruikers over de hele wereld geeft Buildertrend de bouwsector een betere manier om te bouwen. De software van Buildertrend helpt bouwprofessionals bij het bouwen van meer projecten en vermindert vertragingen, elimineert communicatiefouten en verhoogt de klanttevredenheid. De reeks functies staat klaar om je te helpen, van functies voor het begroten, plannen en wijzigen van bestellingen tot klantcommunicatie en documentbeheer. Meer informatie over Buildertrend

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Bied op en win meer winstgevend werk in minder tijd met STACK! Cloudgebaseerde, gratis ondersteuning/training. Maak vandaag nog je gratis account aan.
STACK start- en schattingssoftware is eenvoudig te gebruiken, boordevol functies om je biedingsproces te versnellen en cloudgebaseerd, zodat je overal en in realtime met je team kunt samenwerken. Het allerbeste is dat de toegang tot STACK nu GRATIS is! Altijd, overal, vanaf elk apparaat toegang tot projectplannen. Bied op meer werk, in minder tijd. Elimineer dure schattingsfouten. Maak gebruik van een bibliotheek met vooraf ontworpen en aangepaste materiaaldatabases. Win meer winstgevend werk. Meer informatie over STACK

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Bluebeam Revu introduceert veelgevraagde nieuwe functies en verbeteringen voor het automatiseren en versnellen van kritieke werkprocessen.
Bluebeam Studio biedt een pdf-oplossing voor gebruikers die pdf-bestanden willen maken, bewerken en markeren en in realtime of op elk moment met projectpartners willen samenwerken. Meer informatie over Bluebeam Revu

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Webgebaseerde software voor woningbouwbeheer om projectplanningen, wijzigingsorders, selecties, schattingen en meer te verwerken.
Bouw je meer dan $ 1 miljoen aan projecten per jaar? CoConstruct is de hoogst gewaardeerde aangepaste software voor bouwers en verbouwers. De enige alles-in-één tool met inschatting op basis van eenmalige invoer, waarmee je je gegevens maar één keer hoeft in te voeren en die informatie kunt gebruiken voor de schatting, specificaties, selecties, biedingen, voorstellen, wijzigingsorders en budgetten, inclusief van en naar QuickBooks. Dat is in aanvulling op de planning en prijswinnende communicatie van de software. Meer informatie over CoConstruct

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
AccuLynx is de meest vertrouwde software van de dakbedekkingssector die is ontworpen om aannemers te helpen hun bedrijf te beheren en te laten groeien.
AccuLynx is de meest vertrouwde softwaretoepassing van de dakbedekkingssector die is ontworpen om aannemers te helpen hun bedrijf te beheren en te laten groeien. De software zit boordevol krachtige functies en gebruiksvriendelijke tools die helpen de processen van dakdekkers te stroomlijnen, hun winst te laten groeien en een superieure klantenservice te bieden. Met AccuLynx kunnen dakdekkers elk aspect van hun bedrijf beheren vanuit een enkele toepassing. Meer informatie over AccuLynx

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
De meest betaalbare alles-in-één oplossing voor projectmanagement. 25+ modules. Schatten, plannen, logboeken, tijdkaarten, accounting en meer
De betaalbare alles-in-één oplossing voor het beheer van bouwprojecten. 25+ modules. Maak snel en eenvoudig schattingen, planningen (met Gantt en CPM), dagelijkse logboeken, tijdkaarten (met GPS), boekhouding en meer. Onbeperkte projecten en gratis training en ondersteuning. Bespaar duizenden in vergelijking met andere systemen. Integreert met QuickBooks om dubbele invoer te voorkomen. Gebruik het op de telefoon, tablet en computer. Meer dan 25 modules tegen een zeer lage prijs. In 2019 uitgeroepen tot een top-app en een topproduct voor aannemers. Meer informatie over Contractor Foreman

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Oplossing voor bouw- en vastgoedbeheer die alles samenbrengt voor gestroomlijnde controle via één bron.
Biedt bouw- en vastgoedbedrijven de meest complete oplossing voor het met vertrouwen, precisie en efficiëntie beheren van de volledige project- of vastgoedlevenscyclus. Voorheen Sage Timberline Office. Meer informatie over Sage 300 Construction and Real Estate

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Tools voor schatting, projectmanagement en productiviteit voor bouwprojecten.
Ontdek hoe meer dan 500.000 professionals in 75 landen sneller en nauwkeuriger schattingen maken met UDA ConstructionSuite. ConstructionSuite is ontworpen voor algemene aannemers, woningbouwers en onderaannemers, beheert meer dan $ 65 miljard aan projecten en beschikt over echte schattingen met sectorspecifieke tools zoals RSMeans-kostengegevens, AIA-betalingstoepassingen, schattingssjablonen, daadwerkelijke twee-directionele QuickBooks-integratie, beheer van Change Order en integratie met toonaangevende CAD-programma's. Begin vandaag nog. Meer informatie over UDA ConstructionSuite

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Voor infrastructuuraannemers die op projecten bieden van $ 1000 tot meer dan $ 1 miljard.
De calculatorsoftware HeavyBid, gebruikt door meer dan 50.000 calculators en 48 van de ENR Top 50 aannemers van zware civiele projecten, bereidt snel en nauwkeurig een gedetailleerde kostenraming voor op basis van eerder werk en zet deze raming vervolgens eenvoudig om in een bod. Vergelijk daarnaast offertes van onderaannemers en leveranciers en voer analyses uit van eigen prestaties versus die van onderaannemers. Meer informatie over HeavyBid

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Met software die mobiele telefoons, tablets en computers synchroniseert, kunnen loodgietersbedrijven personeel, dossiers en klanten efficiënt beheren.
Stroomlijn het beheer van je loodgietersbedrijf met RazorSync-software voor mobiele telefoon, tablet en computer. Plan, dispatch, factureer en beheer klantrecords vanuit het veld. Bekijk projecten en technici op een kaart, plan ze opnieuw in en dispatch ze om tijd en reiskosten te besparen. Gegevens worden opgeslagen in de cloud, voor eenvoudige toegang en klantendossiers werken je QuickBooks op kantoor automatisch bij. Gebruikers van RazorSync melden hogere facturen, omzet en klanttevredenheid. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Meer informatie over RazorSync

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Cloudgebaseerd projectmanagementplatform dat bouwbedrijven helpt bij het bijhouden van kosten, contractbeheer en orderbeheer.
Cloudgebaseerd projectmanagementplatform dat bouwbedrijven helpt bij het bijhouden van kosten, contractbeheer en orderbeheer. Meer informatie over ConstructionOnline

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Krachtige en effectieve tools voor taakbeheer, contactbeheer en projectmanagement verpakt in een eenvoudig te leren en gebruiksvriendelijke interface.
JobNimbus is perfect voor dakdekkers, verbouwers, restaurateurs en meer, en bespaart je tijd en geld met tools voor project-, contact- en taakbeheer verpakt in een gebruiksvriendelijke interface. Met JobNimbus kun je moeiteloos je verkoop- en opdrachtpijplijnen volgen. Creëer ramingen en facturen, maak werkfoto's, wijs werkorders toe, creëer en deel documenten, plan taken, bekijk gedeelde agenda's, verzend materiaalbestellingen, volg betalingen en meer. Genereer krachtige live rapporten om alles inzichtelijk te maken. Web, iOS, Android. Meer informatie over JobNimbus

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Biedt kleine tot middelgrote aannemers toegang tot end-to-end bedrijfs- en projectinformatie.
Sage 100 Contractor, voorheen bekend als Sage Master Builder, biedt kleine tot middelgrote aannemers toegang tot kritieke, end-to-end bedrijfs- en projectinformatie, of ze nu hoofdaannemer, service- of specialistische aannemer of een woningbouwer zijn. Het pakket met toepassingen is geschikt voor bedrijven die generieke boekhoudsoftware zijn ontgroeid en omvat de gehele bouwcyclus, waaronder boekhouding, schattingen, projectplanning en -management, kostprijsberekening en servicebeheer. Meer informatie over Sage 100 Contractor

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
De toonaangevende cloudgebaseerde software-oplossing voor bouwprogrammabeheer voor eigenaren van kapitaalprojecten.
In tegenstelling tot op contractanten gerichte oplossingen, is e-Builder een oplossing voor het beheer van bouwprogramma's voor eigenaren die kapitaalprogrammakosten, planning en documenten beheert via een optimale workflow en bedrijfsinformatie. e-Builder is een complete oplossing die is ontworpen om controle te bieden en verrassingen voor eigenaren van kapitaalprogramma's te reduceren. Eigenaren profiteren van de kortere cyclustijden, hoge kostenbesparingen, gematigde risico's en uitzonderlijke productiviteit van deze cloudgebaseerde oplossing voor programmabeheer. Meer informatie over e-Builder Enterprise

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Spectrum is een complete, webgebaseerde ERP-oplossing voor de bouw met geavanceerde tools voor de boekhouding, projectmanagement en meer.
Spectrum is een complete, webgebaseerde ERP-oplossing voor de bouw met geavanceerde tools voor de boekhouding, projectmanagement, apparatuur- en materiaalbeheer, servicebeheer, documentbeheer, HR en loonadministratie, inventaris, rapportage en nog veel meer. Met Spectrum kunnen aannemers in realtime werken, ongeacht waar het werk hen brengt. Meer informatie over Viewpoint Spectrum

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Premier is alles-in-één cloudgebaseerde software voor boekhouding, taakkosten, project/document/tekeningbeheer die door Gartner verkozen is tot meest gewaardeerde software.
Stelt bouwbedrijven in staat om slimmer te werken. Premier is alles-in-één software voor boekhouding, taakkosten, project- en documentbeheer die door Gartner verkozen is tot meest gewaardeerde software. Ontwikkeld voor hoofdaannemers, bouwmanagement, ontwerpbouw, grondontwikkelaars, woningbouwers en specialistische aannemers. Vertrouwd door duizenden bedrijven en beoordeeld als de topleider in 2019 en 2018. Gericht op het leveren van moderne en krachtige software die eenvoudig te gebruiken is voor eindgebruikers en gemakkelijk vanaf elke plek toegankelijk is. Meer informatie over Premier

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Hiermee kunnen aannemers projecten plaatsen, bieduitnodigingen verzenden, informatie delen met onderaannemers en meerdere teamleden beheren.
PlanHub is gratis software voor de bouwplanruimte en biedbeheer waarmee algemene aannemers projecten kunnen plaatsen, biedingsuitnodigingen kunnen verzenden, en informatie kunnen delen met onderaannemers, leveranciers en verkopers. Er is geen limiet op het aantal gebruikers per bedrijf. Onderaannemers kunnen zich gratis registreren en beginnen met een gratis proefversie om projecten te bekijken, projectspecificaties te downloaden en een bod in te dienen. Nadat de gratis proefversie is vervallen kan de gebruiker kiezen voor een PlanHub Basic-abonnement of upgraden naar PlanHub Premier. Meer informatie over PlanHub

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
eSUB standaardiseert het projectmanagement en het documentatiesysteem voor commerciële onderaannemers op basis van beste werkpraktijken in de sector.
eSUB is exclusief gemaakt voor commerciële onderaannemers en levert mobiele en cloudgebaseerde software voor project management tools in de bouw. Maak, bewaar en krijg toegang tot al je bouwdocumenten en projectmanagementactiviteiten vanaf één centrale locatie. Beheer papierloze projecten via beveiligde internetaanmelding vanuit het kantoor of het veld. Het eSUB-softwarepakket omvat inzendingen, wijzigingsopdrachten, RFI's (Request For Information), dagelijkse rapporten, een mobiele app, e-mailintegratie, veldnotities, urenstaten en nog veel meer. Meer informatie over eSUB

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Vertrouwd door meer dan 5 miljoen gebruikers.
Aconex van Oracle is het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Met meer dan 5 miljoen gebruikers en met een projectwaarde van meer dan $ 1 biljoen in meer dan 70 landen, verbindt Aconex van Oracle eigenaren, aannemers en hun projectteams in de bouw-, infrastructuur-, en energie- en grondstoffensector, en biedt het projectbrede zichtbaarheid en controle tussen verschillende organisaties die samenwerken aan hun projecten. Meer informatie over Oracle Aconex

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Toonaangevende oplossingen voor projectboekhouding, arbeidsbeheer, productie en bedrijfsinformatie.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de efficiëntie te verhogen en de winstgevendheid te verbeteren. Het werd speciaal gebouwd voor overheidscontractanten, is door duizenden overheidscontractanten ingevoerd en heeft het vertrouwen verdiend van federale instellingen en hun accountants. Meer informatie over Deltek Costpoint

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Deze softwareoplossing helpt je om de operationele kosten tot het absolute minimum te beperken en het verstrekte serviceniveau te optimaliseren.
De ePROMIS ERP-software voor de transport- en logistieke sector is een gebruiksvriendelijke bedrijfstoepassing die het realtime inzicht biedt dat je nodig hebt om een hogere klanttevredenheid te leveren. De ePROMIS ERP-software voor de transportsector ondersteunt alle aspecten van het proces, van de planning en uitvoering tot aan de betaling. Meer informatie over ePROMIS ERP

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Beheer de planning van je servicebedrijf, volg opdrachten in realtime, maak facturen en offertes, ontvang betalingen en krijg statistieken.
Workiz helpt duizenden servicemedewerkers om meer winstgevende vijfsterrenactiviteiten te runnen. Slotenmakers, elektriciens, klusjesmannen, loodgieters en meer gebruiken Workiz om sneller betaald te worden, meer opdrachten binnen te halen en meer vijfsterrenreviews te krijgen. Volg alle aspecten van je bedrijf, van planning tot facturering in realtime, ontvang betalingen, elimineer diefstal door werknemers, verhoog je advertentie-effectiviteit en maak rapportages, op desktop, tablet of mobiel. Het team helpt je bij het configureren zodat je al binnen enkele dagen resultaten ziet. Meer informatie over Workiz

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Het grootste bouwnetwerk bundelt de krachten met een eenvoudig te gebruiken preconstructieplatform om het biedbeheersproces te stroomlijnen.
BuildingConnected verbindt meer dan 1 miljoen aannemers via het grootste realtime, crowdsourced bouwnetwerk, waardoor ze tijd kunnen besparen en de nauwkeurigheid van hun bied- en risicobeheersworkflows kunnen verhogen. Meer informatie over BuildingConnected

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Win meer zware constructie-offertes tegen betere marges door ramingen te maken met optimale snelheid, nauwkeurigheid en strategisch inzicht.
Door enkel te vertrouwen op spreadsheets en handmatige processen voor het maken van schattingen, ondervinden zware constructiebedrijven een achterstand. B2W Estimate helpt om de nauwkeurigheid en snelheid te maximaliseren, ramingsprocessen te standaardiseren, meer aandacht te richten op strategie en meer offertes te winnen tegen betere marges door krachtige, intuïtieve functies en functionaliteiten te verstrekken die ongeëvenaard zijn voor het bieden op zware civiele constructieprojecten en offertebeheer. Meer informatie over B2W Estimate

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Uitgebreide cloudgebaseerde oplossing voor projectmanagement, documentbeheer en financiën in de bouw.
RedTeam is een robuuste beheeroplossing voor commerciële bouwprojecten. De cloudtoepassing is ontwikkeld door aannemers om alles, van voorbereiding tot het afsluiten van projecten, effectief te beheren, en het legt verbinding tussen teamleden met behulp van elk willekeurig apparaat. Naast sterke veldrapportage biedt RedTeam oplossingen voor alle stappen van het projectmanagementproces, van het genereren van nieuwe contracten tot voorbereiding, aanbesteding, prestatiebeheer en financiële controles. Meer informatie over RedTeam Flex

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Vervang inefficiënt papierwerk en processen door aanpasbare mobiele apps. Geen codering of programmering nodig.
GoCanvas is cloudgebaseerde software waarmee bedrijven dure en inefficiënte papieren formulieren kunnen vervangen door krachtige apps op hun smartphones en tablets. GoCanvas stelt gebruikers in staat om informatie te verzamelen met behulp van mobiele apparaten, die informatie te delen en eenvoudig te integreren met bestaande backend-systemen. GoCanvas biedt ook een unieke app store alleen voor bedrijven, met meer dan 30.000 vooraf gebouwde, volledig aanpasbare apps die op alle mobiele platforms werken en meer dan 30 verticale markten bedienen. Meer informatie over GoCanvas

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Bouw slimme checklists en formulieren, voer audits uit, maak onmiddellijke rapporten en ontdek moeiteloos verbeterpunten.
Met SafetyCulture iAuditor kun je slimme checklists maken, audits uitvoeren en rapporten indienen vanaf een mobiele telefoon of tablet. De iAuditor-app transformeert papieren inspectieformulieren zodat je je gegevens elektronisch kunt vastleggen en inzicht kunt krijgen in waar verbeteringen kunnen worden aangebracht. Leg meer informatie vast en neem rijke media op, sla je auditgeschiedenis digitaal op en bekijk trends in de loop van de tijd. Meer informatie over SafetyCulture

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Commusoft is alles-in-één servicesoftware die is ontworpen voor aannemers met meer dan drie technici in de sectoren van sanitair, HVAC, elektrisch, faciliteiten en diensten (F&S) en onderhoud.
Commusoft is alles-in-één cloudgebaseerde B2B-software die is ontworpen voor buitendienstbedrijven met meer dan drie technici. Meer dan 15.000 gebruikers vertrouwen elke dag op Commusoft. Het helpt je bij het beheren van je CRM, offertes, werkorders, planningen voor technici, middelenbeheer, inventaris, PPM, SLA's, checklists en facturering, en het kan worden geïntegreerd met populaire tools zoals MailChimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, Quickbooks en Google-agenda. Het is toegankelijk op je pc, Mac, iPhone, iPad, Android-telefoon of Android-tablet. Meer informatie over Commusoft

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Eenvoudige dagelijkse bouwrapporten, tijdkaarten en meer voor hoofdopzichters, opzichters en projectmanagers op de werklocatie.
Raken is uitstekend gewaardeerde software voor dagelijkse rapportage en de top 5 mobiele app voor de bouw bij AGC National. Het is een snelle en eenvoudige app voor dagelijkse rapportage, en een productietracking- en tijdkaartoplossing waardoor je tijd bespaart in je bouwrapportageproces. Typ of voer informatie met je stem in, op elk moment van de dag, rechtstreeks vanaf je telefoon/tablet terwijl je op de werklocatie bent. Voeg constructie-afbeeldingen, video's, weerberichten en bijlagen toe aan je rapport. Je kunt ook al je toolbox-gesprekken in de app hosten. Meer informatie over RAKEN

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Geïntegreerde bedrijfsbrede software voor financiën en projectbeheer voor de bouw, techniek en architectuur.
CMiC is de toonaangevende leverancier van complete en geïntegreerde bedrijfssoftware-oplossingen voor bouw- en kapitaalprojecten. CMiC werkt al bijna vier decennia lang samen met 's werelds grootste AEC-bedrijven en projecteigenaren om inzicht te krijgen in de unieke bedrijfsbehoeften van de bouw. Door een flexibele technologische infrastructuur te combineren met een filosofie van totale integratie, kan de software van CMiC de kosten verlagen, de productiviteit verbeteren en de interoperabiliteit verhogen. Meer informatie over CMiC

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Buildxact is gebruiksvriendelijke software voor offerte- en constructiebeheer, speciaal ontworpen voor kleine bouwers en verbouwers.
Buildxact is gebruiksvriendelijke software voor offerte- en constructiebeheer, speciaal ontworpen voor kleine bouwers en verbouwers, die hen helpt projecten gemakkelijk en soepel te beheren, van het eerste contact tot de uiteindelijke factuur. Met Buildxact kun je kostenramingen, opdrachtkosten en offertes tot 80% sneller uitvoeren, evenals eenvoudige planning en gestroomlijnde kostenregistratie en inkoop. Buildxact is cloudgebaseerd en je kunt binnen 2 uur aan de slag. Meer informatie over Buildxact

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Tradify biedt buitendienstbeheersoftware ontwikkeld voor vakbedrijven en dienstverleners. Offerte opstellen, inplannen, bijhouden en factureren, allemaal onderweg.
Tradify is een alles-in-één-app voor buitendienstbeheer, speciaal ontworpen voor vakbedrijven met 1-20 werknemers. Het bevat alles wat een vakman nodig heeft om te bezuinigen op administratie. Offertes, facturen, urenstaten, buitendienstbeheer, inkooporders, planning en taakrapportage. Tradify verwerkt het allemaal met gemak. Meer dan 15.000 elektriciens, loodgieters, HVAC, bouwers en andere vakmannen van over de hele wereld gebruiken Tradify graag. Klanten kiezen voor Tradify omdat het gemakkelijk te gebruiken is. Meer informatie over Tradify

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Volledig geïntegreerde software die voldoet aan alle aspecten van het beheer van HVAC, aannemers- en servicebedrijven.
Jonas-software voor de bouwsector levert al 25 jaar toonaangevende software voor de boekhouding, bouw- en servicebeheer. Deze volledig geïntegreerde oplossing biedt alle tools die je nodig hebt om de productiviteit te verhogen en je bedrijfsresultaten te verbeteren. Jonas heeft deze oplossing specifiek ontworpen om aan de behoeften van de bouwsector te voldoen, zodat bouwbedrijven hun bedrijfsactiviteiten kunnen stroomlijnen en zowel hun efficiëntie als hun groei kunnen vergroten. Meer informatie over Jonas Enterprise

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Software voor schattingen en projectmanagement, met functionaliteiten voor schatting, planning, prognoses, kasstroom, waarderingen en beheer van de verdiende waarde.
Deze toonaangevende software voor schattingen en projectmanagement combineert op unieke en handige wijze in één enkele gebruikersinterface de krachtige functionaliteiten voor analytische schattingen, kritische padplanning, dynamische prognoses, modellering van de projectkasstroom, bronnenlijst, maandelijkse waarderingen en beheer van de verdiende waarde. De geavanceerde functionaliteiten van Candy omvatten beheer van onderaannemers, elektronische 3D- opstarthoeveelheid gekoppeld aan het bestek en naadloze integratie met BuildSmart-inkoop en -rekeningen. Meer informatie over Candy

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Software voor buitendienstbeheer voor vaklieden
Powered Now is populaire software voor bedrijven met een buitendienst in het VK. Je kunt formulieren en certificaten produceren, je leverancierskosten noteren, je agenda plannen, je team volgen en met hen chatten, en volledig aanpasbare documenten zoals werkbladen, offertes en facturen verzenden. Van alle gegevens wordt een back-up gemaakt en deze wordt gesynchroniseerd tussen je apparaten (iOS, Android, Mac en PC). Werkt ook offline. Meer informatie over Powered Now

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Alles-in-één bouwsoftware voor het beheren van boekhouding, opdrachtkosten, salarisadministratie, klanten, prospects, materialen, arbeid en uitrusting.
Deltek + ComputerEase biedt geavanceerde, geïntegreerde bouwboekhoud- en projectmanagementsoftware. Dit innovatieve, gebruiksvriendelijke product verbetert niet alleen de manier waarop aannemers hun bedrijf runnen, maar het stelt klanten ook in staat om te voldoen aan de unieke uitdagingen van het boekhouden voor de bouwsector. Deltek + ComputerEase is uitgegroeid tot de norm en leider in de sector van oplossingen voor bouwbeheer en boekhouding voor aannemers van elke omvang. Meer informatie over ComputerEase

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Adoddle van Asite is een cloudplatform voor naadloze samenwerking tussen disciplines, van concept tot voltooiing en daar voorbij.
Het Adoddle-platform van Asite geeft iedereen die betrokken is bij bouw- en facilitaire projecten toegang tot essentiële informatie, ongeacht de locatie of het apparaat. Het maakt meer samenwerking mogelijk, wat leidt tot minder fouten en enorme tijd- en kostenbesparingen. Je kunt alle projectgegevens opslaan en beheren in één centraal en veilig archief. Adoddle is een op maat gemaakt platform waarmee klanten de structuur van hun content volledig kunnen configureren met zeer gecontroleerde toegang en rijke workflows. Meer informatie over Asite

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Eén platform voor al je projectmanagementbehoeften; van offertes tot urenstaten, het bijhouden van projecten en kostenberekening, rapportage en meer.
Eén platform voor al je behoeften op het gebied van taakbeheer, wereldwijd gebruikt door meer dan 10.000 dienstverlenende bedrijven. Bekijk al je uitgaven in het taakkostensysteem zodat je niet onaangenaam verrast wordt door rekeningen. Weet meteen hoe kosten en facturen zich opstapelen in het kostensysteem voor werkorders. Bekijk je geschatte kosten opgesplitst in afzonderlijke taken. Meet de werkelijke kosten zodra deze binnenkomen, om te zien of je medewerkers de juiste prijs in rekening brengen. Krijg volledig inzicht en bekijk de winstgevendheid van je opdrachten in één oogopslag. Probeer het nu gratis! Meer informatie over WorkflowMax

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Je kunt bouwtaken optimaliseren en organiseren met behulp van de cloudgebaseerde Omtrak-software voor een eenvoudige projectsamenwerking tussen eigenaren, architecten en bouwers.
OmTrak-software voor de bouwsector is gecreëerd door de sectorexperts van WebFM. Je kunt bouwtaken optimaliseren en organiseren met behulp van deze cloudgebaseerde software die eenvoudige projectsamenwerking mogelijk maakt tussen eigenaren, architecten, bouwers en aannemers. De OmTrak-tools stroomlijnen het documentbeheer, defecten en punchlists, O&M-handleidingen, facilitair onderhoud en projectoverdrachten. Aanvullende diensten omvatten consulting door experts en FM-planningssoftware. Meer informatie over OmTrak

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Touchplan is de enige samenwerkingstool voor de bouwsector die je aantoonbaar helpt om je werk eerder dan gepland te voltooien en uitmuntendheid te leveren.
Touchplan is de samenwerkingstool voor de bouwsector die je aantoonbaar helpt om je werk te voltooien. Touchplan is webgebaseerd en overal ter wereld toegankelijk en helpt bij het identificeren van de manier waarop teams voortdurend verbeteringen kunnen aanbrengen in het leveren van uitmuntendheid op elk project. Touchplan is binnen enkele minuten klaar voor gebruik, kan worden geïntegreerd met masterschema's en maakt direct logboeken van beperkingen. Touchplan heeft bewezen dat het projecten 20% op de kosten bespaart en wordt vertrouwd door $ 22 miljard in bouwkosten, 12.000 gebruikers, 800 wereldwijde projecten, meer dan 100 algemene aannemers, waaronder 18% van de ENR top 100. Meer informatie over Touchplan

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Cloudgebaseerde opstart- en schattingsapp die is gebouwd voor elektrische, mechanische, loodgieters- en laagspanningsaannemers.
Eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde opstart- en schattingsapp gebouwd voor elektrische, mechanische, loodgieters- en laagspanningsaannemers. Dit eenvoudig te gebruiken product is betaalbaar en omvat opstarten, automatisch tellen, schattingen en offertes maken, allemaal in één geïntegreerd pakket. Geen hardware of software om te installeren en er is een gratis 14-daagse evaluatie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Procore Estimating

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Acumatica is een toonaangevende leverancier van cloud-ERP en cloud-boekhoudsoftware voor kleine en middelgrote bedrijven en non-profitorganisaties.
Technologisch leiderschap, gebouwd op een aanpasbaar, toekomstbestendig cloudplatform met open API's voor eenvoudige integraties. Alle bedrijfsprocessen delen dezelfde gegevens, informatie is altijd en overal beschikbaar, evenals flexibele implementatie-opties en volledige gegevenstransparantie. Acumatica biedt uitstekende zakelijke en industriële functionaliteit voor kleine en middelgrote groeibedrijven om hun hele bedrijf onder een enkel glaspaneel te runnen. Het licentiemodel, gegevensbeleid en de ondersteuning zijn ongeëvenaard. Meer informatie over Acumatica Cloud ERP

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
Webgebaseerde software voor buitendienstbeheer met geïntegreerde planning, facturering en GPS-tracking voor aannemers.
Webgebaseerde software voor buitendienstbeheer met geïntegreerde planning, facturering en GPS-tracking voor aannemers. Dataforma combineert al je softwarebehoeften in een enkele, geïntegreerde oplossing ontworpen door aannemers, voor aannemers. Neem elke oproep die je kantoor binnenkomt op en traceer deze om elke taak van begin tot einde te volgen. Continue upgrades en 24/7 klantenservice zijn inbegrepen, geen extra kosten of verborgen kosten voor extra functionaliteit. Meer informatie over Dataforma

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer
AroFlo is gebouwd door experts uit de branche en is de meest vertrouwde buitendienstsoftware op de markt. Het automatiseert bedrijven en verandert levens.
AroFlo is gebouwd door een voormalige handelaar en helpt sinds 2001 buitendienstbedrijven. Het systeem is vanaf het begin voor de cloud gecreëerd, dus het is snel, betrouwbaar en ongelooflijk krachtig. Alles wat je nodig hebt is toegankelijk en te verwerken met vrijwel elk mobiel apparaat, op elke locatie. Planning, urenstaten, job tracking, offertes, inventaris, veiligheid op de werkplek, GPS tracking, documentopslag, facturen, klantbetalingen, boekhoudkundige integratie en meer. Vraag vandaag nog een demo aan. Meer informatie over AroFlo

Functies

  • Documentbeheer
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Projecttijd bijhouden
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
  • Contract- en licentiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Beheer van onderaannemers
  • Biedingsbeheer