Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen
Projectadministratie software
Projectadministratie software wordt gebruikt voor het bijhouden, rapporteren en analyseren van de financiële resultaten en gevolgen van verschillende projecten, zodat managers en organisaties de winstgevendheid kunnen bepalen. Meer informatie Minder informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Filterresultaten (64)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Nederland
Prijsopties
Producttype
Lokale producten weergeven
64 resultaten
Sorteren op
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit.
Meer informatie over QuickBooks Enterprise
...
Meer informatie
Functies
- Administratie
- Activiteitendashboard
- Tijd en onkosten bijhouden
- Factureren
- Rapportage en analyse
Boekhoudprogramma dat ondersteuning voor meerdere monitors en achterstallige stempels biedt door een verbeterde cashflow.
Boekhoudprogramma dat ondersteuning voor meerdere monitors en achterstallige stempels biedt door een verbeterde cashflow.
Meer informatie over QuickBooks Desktop
Functies
- Administratie
- Activiteitendashboard
- Tijd en onkosten bijhouden
- Factureren
- Rapportage en analyse
NetSuite is een top cloud-ERP en biedt de zichtbaarheid en controle om slimme beslissingen te nemen en vol vertrouwen te groeien.
NetSuite is een alles-in-één bedrijfsbeheersoftware voor de cloud, waarmee ruim 37.000 organisaties hun bedrijf effectiever kunnen runnen. NetSuite automatiseert kernprocessen en biedt realtime inzicht in operationele en financiële prestaties. Met één geïntegreerd pakket aan applicaties voor o.a. boekhouding, orderverwerking, voorraadbeheer, productie en supply chain geeft NetSuite bedrijven duidelijk inzicht in hun data en de volledige controle over hun bedrijf.
Meer informatie over NetSuite
...
Meer informatie
Functies
- Administratie
- Activiteitendashboard
- Tijd en onkosten bijhouden
- Factureren
- Rapportage en analyse
Biedt kleine tot middelgrote aannemers toegang tot end-to-end bedrijfs- en projectinformatie.
Sage 100 Contractor, voorheen bekend als Sage Master Builder, biedt kleine tot middelgrote aannemers toegang tot kritieke, end-to-end bedrijfs- en projectinformatie, of ze nu hoofdaannemer, service- of specialistische aannemer of een woningbouwer zijn. Het pakket met toepassingen is geschikt voor bedrijven die generieke boekhoudsoftware zijn ontgroeid en omvat de gehele bouwcyclus, waaronder boekhouding, schattingen, projectplanning en -management, kostprijsberekening en servicebeheer.
Meer informatie over Sage Construction Suite
...
Meer informatie
Functies
- Administratie
- Activiteitendashboard
- Tijd en onkosten bijhouden
- Factureren
- Rapportage en analyse
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget.
Meer informatie over Odoo
...
Meer informatie
Functies
- Administratie
- Activiteitendashboard
- Tijd en onkosten bijhouden
- Factureren
- Rapportage en analyse
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks.
Meer informatie over QuickBooks Online Advanced
...
Meer informatie
Functies
- Administratie
- Activiteitendashboard
- Tijd en onkosten bijhouden
- Factureren
- Rapportage en analyse
Geïntegreerde software voor projectmanagement, urenregistratie, facturering, rapportage en boekhouding voor professionele dienstverleners.
BQE Core centraliseert de project- en financiële gegevens van professionele dienstverleners op één prachtig cloudplatform. Door tools voor projectmanagement, uren- en kostenregistratie, facturering, rapportage en financieel beheer te beheren, maakt Core het gemakkelijker om je bedrijf winstgevender te maken. Het organiseert informatie, automatiseert repetitieve taken en stelt je in staat meer tijd te besteden aan het leveren van diensten aan je klanten in plaats van het beheren van interne processen. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 15 dagen.
Meer informatie over BQE CORE Suite
...
Meer informatie
Functies
- Administratie
- Activiteitendashboard
- Tijd en onkosten bijhouden
- Factureren
- Rapportage en analyse
Paymo is een complete online-oplossing voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers om projecten van begin tot eind te beheren.
Paymo is een moderne en intuïtieve applicatie voor projectmanagement, geschikt voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers die geavanceerd taakbeheer, planning, tijdregistratie, samenwerking en facturering willen bundelen. Dit betekent dat je de volledige levensduur van een project kunt volgen - vanaf de creatie tot het moment waarop je betaald krijgt - zonder te hoeven betalen voor verschillende apps.
Meer informatie over Paymo
...
Meer informatie
Functies
- Administratie
- Activiteitendashboard
- Tijd en onkosten bijhouden
- Factureren
- Rapportage en analyse
BigTime is voor professionele servicebedrijven die een dieper inzicht in hun belangrijkste middelen, winst en productiviteit nodig hebben.
BigTime werpt licht op wat het belangrijkste is voor je professionele servicebedrijf. De aanpasbare PSA-software (Professional Services Automation) zorgt ervoor dat je projecten binnen de deadline en het budget oplevert. Vergroot je winstgevendheid en productiviteit met de tools van BigTime voor resource management, projectplanning en workflowbeheer, boekhouding en facturering, en integreer direct met Quickbooks. Sluit je aan bij de tevreden gebruikers van BigTime die hun brutomarges met gemiddeld 25% hebben verbeterd.
Meer informatie over BigTime
...
Meer informatie
Functies
- Administratie
- Activiteitendashboard
- Tijd en onkosten bijhouden
- Factureren
- Rapportage en analyse
Een cloudgebaseerd platform voor urenregistratie van projecten waarmee je direct inzicht krijgt in factureerbare uren, resources, klanten, projecten en facturering.
Met de Replicon-oplossing voor de urenregistratie van projecten wordt de volledige factureringsworkflow van al je klanten afgestemd op één enkel platform. Replicon helpt je organisatie bij het optimaliseren van de dienstverlening door je bedrijf volledig inzicht te geven in de voortgang van het klantproject, het gebruik te maximaliseren met realtime overzichten van resources en je facturering te verbeteren door de controle te krijgen over al je klanten en informatie over de urenregistratie van je project.
Vertrouwd door meer dan 7800 klanten: SAS, NSC, NTT, Facebook, Publicis, USDA, Omnicom, Moody's
Meer informatie over Replicon
...
Meer informatie
Functies
- Administratie
- Activiteitendashboard
- Tijd en onkosten bijhouden
- Factureren
- Rapportage en analyse
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie.
Meer informatie over Deltek Vision
...
Meer informatie
Functies
- Administratie
- Activiteitendashboard
- Tijd en onkosten bijhouden
- Factureren
- Rapportage en analyse
Software voor urenregistratie met budgettering, toekomstgerichte resourceplanning, kostenregistratie, visuele dashboards en flexibele rapporten.
Everhour is een complete urenregistratietool voor teams. Blijf op de hoogte van al je projectbudgetten, plan drempelwaarschuwingen, gebruik toekomstgerichte resourceplanning. Stel rapporten op en verzend professioneel ogende facturen.
Everhour integreert native met je projectmanagement-app, zodat je de tijd voor taken kunt bijhouden, rechtstreeks vanuit de interface: Asana, Basecamp, Trello, Jira, GitHub en meer.
Meer informatie over Everhour
...
Meer informatie
Functies
- Administratie
- Activiteitendashboard
- Tijd en onkosten bijhouden
- Factureren
- Rapportage en analyse
Spectrum is een complete, webgebaseerde ERP-oplossing voor de bouw met geavanceerde tools voor de boekhouding, projectmanagement en meer.
Spectrum is een complete, webgebaseerde ERP-oplossing voor de bouw met geavanceerde tools voor de boekhouding, projectmanagement, apparatuur- en materiaalbeheer, servicebeheer, documentbeheer, HR en loonadministratie, inventaris, rapportage en nog veel meer. Met Spectrum kunnen aannemers in realtime werken, ongeacht waar het werk hen brengt.
Meer informatie over Viewpoint Spectrum
...
Meer informatie
Functies
- Administratie
- Activiteitendashboard
- Tijd en onkosten bijhouden
- Factureren
- Rapportage en analyse
Platform voor bedrijfsvoering dat wordt geleverd met CRM, HRM, financieel beheer en projectmanagement.
Platform voor bedrijfsvoering dat wordt geleverd met CRM, HRM, financieel beheer en projectmanagement.
Meer informatie over Agiled
Functies
- Administratie
- Activiteitendashboard
- Tijd en onkosten bijhouden
- Factureren
- Rapportage en analyse
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprincipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer.
Meer informatie over SAP S/4HANA Cloud
...
Meer informatie
Functies
- Administratie
- Activiteitendashboard
- Tijd en onkosten bijhouden
- Factureren
- Rapportage en analyse
Streamtime biedt projectmanagementsoftware voor creatieve teams en bedrijven.
Streamtime biedt projectmanagementsoftware voor creatieve bedrijven. Deze aanbieder gelooft in programma's die creatievelingen behandelen als mensen, niet als robots. Met Streamtime kun je taken en projecten creëren, tijd plannen en bijhouden en je team inplannen. Profiteer van offertes en facturering met één klik, rechtstreeks vanuit je taakplan, en sluit je financiën aan met de Quickbooks- en Xero-integraties. Ga gratis aan de slag en doe je voordeel met een gratis, live demo van 30 minuten, verzorgd door een van de teamleden.
Meer informatie over Streamtime
...
Meer informatie
Functies
- Administratie
- Activiteitendashboard
- Tijd en onkosten bijhouden
- Factureren
- Rapportage en analyse
Verzamel moeiteloos klantgegevens en documenten, analyseer scenario's voor belastingafhandeling en vul automatisch de juiste IRS-formulieren in.
Canopy maakt belastingsoftwareproducten met één doel: het fiscale leven gemakkelijker te maken. Praktijkbeheer verhoogt je workflow-efficiëntie en verbetert tegelijkertijd de klantrelaties met behulp van een klantportaal en geavanceerd projectmanagement. Belastingresolutie bespaart je uren op elke zaak met automatisch ingevulde IRS-formulieren en assistenten voor zaakuitkomsten. Met de transcriptietool van Canopy kun je binnen twee minuten IRS-transcripties ophalen. Probeer het uit met een gratis proefversie (geen creditcard vereist).
Meer informatie over Canopy
...
Meer informatie
Functies
- Administratie
- Activiteitendashboard
- Tijd en onkosten bijhouden
- Factureren
- Rapportage en analyse
Toonaangevende oplossingen voor projectboekhouding, arbeidsbeheer, productie en bedrijfsinformatie.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de efficiëntie te verhogen en de winstgevendheid te verbeteren. Het werd speciaal gebouwd voor overheidscontractanten, is door duizenden overheidscontractanten ingevoerd en heeft het vertrouwen verdiend van federale instellingen en hun accountants.
Meer informatie over Deltek Costpoint
...
Meer informatie
Functies
- Administratie
- Activiteitendashboard
- Tijd en onkosten bijhouden
- Factureren
- Rapportage en analyse
ClickTime maakt het eenvoudig om de tijd en budgetten van werknemers bij te houden, te plannen en te beheren, inclusief vrije tijd, personeelsbeheer en meer.
De gebruiksvriendelijke software voor urenregistratie van ClickTime helpt je de tijd van werknemers te plannen en te beheren, de zichtbaarheid van projecten te vergroten en de prestaties daadwerkelijk te begrijpen.
Met meer dan 20 jaar ondersteuning en service van wereldklasse, is het geen wonder dat ClickTime de favoriete software voor urenregistratie is van American Express, Ketchum, en duizenden non-profitorganisaties en professionele dienstenorganisaties.
Hou de tijd bij op je telefoon of laptop, keur snel de werkuren van werknemers goed of bekijk meer dan 80 vooraf ontworpen rapporten.
Meer informatie over ClickTime
...
Meer informatie
Functies
- Administratie
- Activiteitendashboard
- Tijd en onkosten bijhouden
- Factureren
- Rapportage en analyse
Goed rentmeesterschap begint met een goede boekhouding. Probeer deze online boekhoudsoftware die speciaal is ontworpen voor kerken.
Goed rentmeesterschap begint met een goede boekhouding. Daarom is fondsenboekhouding een essentieel onderdeel van het kerkbeheer. Aplos Accounting is eenvoudige online boekhoudsoftware waarbij je geen ervaring nodig hebt om je boeken bij te houden. En de ondersteuning is altijd gratis. Houd je bestemmingsfondsen bij, accepteer online schenkingen en bespaar tijd door automatisch schenkafschriften te genereren.
Meer informatie over Aplos
...
Meer informatie
Functies
- Administratie
- Activiteitendashboard
- Tijd en onkosten bijhouden
- Factureren
- Rapportage en analyse
Oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor financiële prognoses, supply chain-optimalisatie en projectplanning.
Microsoft Dynamics 365 Business Central is een uitgebreide oplossing voor bedrijfsmanagement, ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven. De software biedt functies voor financiële prognoses en rapportage, supply chain-optimalisatie en projectplanning en -volging.
Meer informatie over Dynamics 365 Business Central
...
Meer informatie
Functies
- Administratie
- Activiteitendashboard
- Tijd en onkosten bijhouden
- Factureren
- Rapportage en analyse
Accelo is het meest flexibele, krachtige en geautomatiseerde platform voor servicewerkzaamheden voor dienstverlenende bedrijven en helpt je om de controle te houden.
Accelo combineert de belangrijkste behoeften van je verkoop, projectmanagement, provisies, servicetickets en samenwerking op één platform voor kleine tot middelgrote dienstverlenende bedrijven, en maakt het vervolgens eenvoudig om werk toe te wijzen, de voortgang bij te houden, en in realtime budgetten en winstgevendheid te bekijken. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen.
Meer informatie over Accelo
...
Meer informatie
Functies
- Administratie
- Activiteitendashboard
- Tijd en onkosten bijhouden
- Factureren
- Rapportage en analyse
Sage 300cloud is een ideale oplossing voor bedrijfsmanagement voor groeiende service- en distributiebedrijven.
Sage 300cloud helpt bedrijven bij het beheer van hun financiële en boekhoudkundige behoeften. Het product maakt het beheer van bedrijfsfinanciën over de grenzen heen, in meerdere valuta's en op meerdere locaties minder ingewikkeld. Sage 300cloud is vooral populair bij bedrijven met complexe bedrijfsstructuren zoals multi-entiteiten, franchisenemers en bedrijven met een internationale dochteronderneming, omdat het sterke functies voor grootboekconsolidatie heeft en moeiteloos automatisch rekening kan houden met overdrachten tussen bedrijven.
Meer informatie over Sage 300cloud
...
Meer informatie
Functies
- Administratie
- Activiteitendashboard
- Tijd en onkosten bijhouden
- Factureren
- Rapportage en analyse
FreeAgent is verkozen tot de beste boekhoudsoftware van het VK voor eigenaren van kleine bedrijven!
(Accounting Excellence Awards 2018)
Sluit je aan bij meer dan 80.000 kleine bedrijven in het VK die FreeAgent gebruiken om hun financiën te beheren! De bekroonde cloud-accountingsoftware combineert facturering, urenregistratie, kosten, MTD-conforme btw, zelfbeoordeling en meer. De ingebouwde belastingtijdlijn biedt een kalender met al je belastingverplichtingen zodat je nooit meer een belastingdeadline mist. FreeAgent is HMRC-conform en beschermt je persoonlijke en financiële gegevens met behulp van meerdere beveiligingslagen.
Meer informatie over FreeAgent
...
Meer informatie
Functies
- Administratie
- Activiteitendashboard
- Tijd en onkosten bijhouden
- Factureren
- Rapportage en analyse
Acumatica is een toonaangevende leverancier van cloud-ERP en cloud-boekhoudsoftware voor kleine en middelgrote bedrijven en non-profitorganisaties.
Technologisch leiderschap, gebouwd op een aanpasbaar, toekomstbestendig cloudplatform met open API's voor eenvoudige integraties. Alle bedrijfsprocessen delen dezelfde gegevens, informatie is altijd en overal beschikbaar, evenals flexibele implementatie-opties en volledige gegevenstransparantie. Acumatica biedt uitstekende zakelijke en industriële functionaliteit voor kleine en middelgrote groeibedrijven om hun hele bedrijf onder een enkel glaspaneel te runnen. Het licentiemodel, gegevensbeleid en de ondersteuning zijn ongeëvenaard.
Meer informatie over Acumatica Cloud ERP
...
Meer informatie
Functies
- Administratie
- Activiteitendashboard
- Tijd en onkosten bijhouden
- Factureren
- Rapportage en analyse