Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

CRM systemen voor verzekeraars

CRM-software voor verzekeraars helpt verzekeringskantoren leads te genereren, marketingcampagens te beheren en de communicatie met klanten te optimaliseren door algemene verkoopprocessen voor verzekeringen te stroomlijnen. Dit type software biedt meestal tools voor het beheer van prospects, contacten, verkoopactiviteiten, schattingen enzovoort.

76 resultaten

Met Creatio CRM voor verzekeringen krijg je toegang tot een breed scala aan workflows - van polissen tot het beheer van de levenscyclus van verzekeringsclaims en nog veel meer. Meer informatie over Creatio CRM
Met Creatio CRM voor verzekeringen krijg je toegang tot een breed scala aan workflows: beheer van verzekeringspolissen, beheer van de levenscyclus van claims, commissiebeheer en nog veel meer. Meer informatie over Creatio CRM

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Het CRM-platform voor verzekeringen van Pipedrive is de vriend van medewerkers in het bieden van een klantervaring op het volgende niveau en het creëren van gedigitaliseerde workflows. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive is een CRM waarmee verzekeringsagenten controle over hun werk behouden: het helpt je om contracten op tijd te vernieuwen, zaken en claims efficiënt toe te wijzen, je verkoopprocessen te stroomlijnen en door gegevens ondersteunde beslissingen te nemen. Meer dan 100.000 betalende klanten in 179 landen worden aangetrokken door het eenvoudige, maar krachtige ontwerp van het CRM dat gebruiksvriendelijkheid boven alles stelt. Als je Pipedrive gebruikt, verdwijnt er niets tussen de mazen van het net, zodat je team minder tijd hoeft te besteden aan archiveren en meer tijd heeft om te verkopen. Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals een ingebouwde telefoon en geïntegreerde e-mail. Meer informatie over Freshsales
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en meer. Meer informatie over Freshsales

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Of kies Salesforce Essentials voor kleine bedrijven om klantrelaties te beheren en sneller te groeien. Het is eenvoudig in te stellen, eenvoudig te gebruiken en groeit mee met je bedrijf. Gebruik klantinzichten om op een intelligente manier prioriteiten te stellen en breng je tijd door waar het verschil maakt. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien.
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien. De oplossing vormt de ruggengraat voor je klantrelaties en biedt AI-gestuurde, gebruiksvriendelijke tools die iedereen kan gebruiken om succesvol te zijn. Mailchimp stelt je doelgroep centraal, zodat je marketingmails en geautomatiseerde berichten kunt verzenden, gerichte advertentiecampagnes kunt maken, bestemmingspagina's kunt bouwen, kaarten kunt verzenden, rapportage en analyse kunt vereenvoudigen en online kunt verkopen. Meer informatie over Mailchimp

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenondersteuning en service- en voorraadbeheer in één enkel bedrijfssysteem. Meer informatie over Zoho CRM

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn.
Met name geschikt voor bedrijven van 10-1000 werknemers. Stap de 21ste eeuw binnen met de HubSpot CRM, een gebruiksvriendelijk CRM-systeem dat handmatige werkzaamheden elimineert en je verkoopteam daadwerkelijk helpt te verkopen. Het is gratis en je kunt het nu meteen al gebruiken. Met de HubSpot CRM kun je al je contacten in één gecentraliseerde, aanpasbare database bewaren. Bovendien wordt automatisch elke interactie geregistreerd en wordt het internet doorzocht, waarbij het systeem meer dan 13 miljoen bedrijven (en steeds meer) bijhoudt. Meer informatie over HubSpot CRM

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Zendesk bouwt helpdesk software voor betere klantrelaties. Onze producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Stel klantenservice centraal in uw bedrijf. Maak klanten tevredener, agenten zelfstandiger en uw bedrijf gezonder.
Zoho Desk de web-based klantenservice software van Zoho die bedrijven helpt bij het leveren van goede klantervaringen. Het doel is om klanten tevredener, agenten zelfstandiger en bedrijven gezonder te maken. Met Zoho Desk kunt u omnichannel support leveren, de productiviteit van agenten verbeteren, krachtige AI-mogelijkheden gebruiken, alledaagse taken automatiseren, live inzichten in prestaties krijgen en diepgaand integreren met diverse apps - en dat alles zonder een fortuin uit te geven. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
NetSuite is een cloudgebaseerd ERP dat je het inzicht en de controle geeft die je nodig hebt om slimme beslissingen te nemen en met vertrouwen te groeien.
NetSuite is een alles-in-één cloudoplossing voor bedrijfsmanagement die meer dan 32.000 organisaties helpt effectiever te werken door kernprocessen te automatiseren en realtime inzicht te bieden in operationele en financiële prestaties. NetSuite geeft bedrijven duidelijk inzicht in hun informatie en controle over hun bedrijf, dankzij één geïntegreerd pakket van toepassingen voor het beheer van boekhouding, orderverwerking, voorraadbeheer, productie en supply chain- en magazijnactiviteiten. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Infusionsoft van Keap - voordelig, krachtig alles-in-één-platform voor CRM, verkoop en marketing automation om je bedrijf te laten groeien.
Infusionsoft van Keap wordt vertrouwd door meer dan 200.000 gebruikers en biedt eenvoudige, krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoopautomatisering om je bedrijf te laten groeien. Integreer met de apps die je gebruikt om je hele bedrijfsproces te stroomlijnen en te automatiseren, gepersonaliseerde service te leveren en meer deals te sluiten. Prijzen vanaf $ 23 per maand. Meer informatie over Keap

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor verkoop, samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflowbeheer.
Bitrix24 is een online werkruimte voor kleine, middelgrote en grote bedrijven. Bitrix24 beschikt over meer dan 35 geïntegreerde tools, waaronder CRM, taken, Kanbanbord, Gantt-diagram, messenger, videogesprekken, bestandsopslag, workflowautomatisering en meer. Door over te stappen op Bitrix24 hoef je niet meer geabonneerd te zijn op een heleboel verschillende SaaS-oplossingen. Je krijgt alles wat je nodig hebt in één pakket - allemaal tegen een vast tarief. Met meer dan 12 miljoen gebruikers is Bitrix24 een van de meest gebruikte bedrijfssoftwareoplossingen ter wereld. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Act! omvat dynamisch verkooppijplijnbeheer en krachtige marketing automation, waardoor Act! wordt getransformeerd in de ultieme toolset voor het MKB.
Act! maakt het gemakkelijk voor bedrijven om te groeien, met bewezen CRM en krachtige marketing automation voor de ultieme toolset. De Act! portfolio bevat ook Act! 365, speciaal ontworpen voor Microsoft Office 365-gebruikers die op zoek zijn naar een eenvoudige CRM met geïntegreerde e-mailmarketing. Act! is al meer dan 30 jaar een pionier in de kleine en middelgrote zakelijke softwaremarkt en biedt tegenwoordig de rijke functionaliteit, ongeëvenaarde flexibiliteit en uitzonderlijke waarde die een perfecte match voor elke klant mogelijk maakt. Meer informatie over Act!

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Een krachtig online CRM-systeem om de verkoop- en marketingactiviteiten voor je bedrijf te beheren. Geïntegreerd, zeer configureerbaar, gemakkelijk te gebruiken.
Het online CRM-systeem van Apptivo is een krachtig hulpmiddel om je verkoop, marketing en nog veel meer te beheren. CRM vormt de kern van Apptivo's geïntegreerde pakket van zakelijke apps en biedt een complete reeks tools om 360 graden-zicht op je klant te krijgen. De CRM omvat leadbeheer, een kansenpijplijn met intuïtieve dashboards en flexibele workflowtools inclusief marketing automation. Alles is volledig toegankelijk vanaf je Android- of iOS-apparaat en geïntegreerd met Office365 en G Suite. Meer informatie over Apptivo

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
CRM-oplossing voor kleine tot middelgrote bedrijven die kansen beheert, projecten oplevert, relaties koppelt en offertes opstelt.
Insightly is krachtige, gebruiksvriendelijke CRM-software met native integraties met Gmail, Office 365, MailChimp en andere populaire toepassingen. Insightly heeft meer dan 1,5 miljoen gebruikers in een verscheidenheid aan sectoren, en kleine tot middelgrote bedrijven gebruiken Insightly om kansen te beheren in elke fase van het verkoopproces, klantrelaties te koppelen, projecten op te leveren, offertes op te stellen en meer. Meer informatie over Insightly

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay CRM

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Software voor kleine bedrijven om leads, klanteninformatie, contactgeschiedenis, herinneringen en e-mails te beheren.
Less Annoying CRM is een eenvoudige contactmanager die vanaf de grond is ontworpen voor kleine bedrijven. Beheer je contacten, leads, notities, agenda, takenlijsten en meer, allemaal vanuit één eenvoudige web-app. Dit product is gebaseerd op drie kernprincipes: eenvoud, betaalbaarheid en uitstekende klantenservice. Alle gebruikers krijgen een onbeperkte gratis proefperiode van 30 dagen om elk aspect van de CRM uitgebreid te testen, en klantenservice is altijd gratis via de telefoon en e-mail voor vragen van gebruikers. Meer informatie over Less Annoying CRM

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
CRM-invoegtoepassing voor Outlook die helpt bij het beheren van contactpersonen, de verkoop, projecten en het samenvoegen van documenten. Nu beschikbaar op iOS/Android.
CRM-invoegtoepassing voor Outlook, nu beschikbaar op iOS/Android. Het helpt bij het beheren van klanten, de verkoop, projecten en het samenvoegen van documenten. Met eWay-CRM kun je je Outlook delen met je team, de communicatiegeschiedenis volgen, vervolgacties plannen, bedrijfsprocessen automatiseren - en daardoor je bedrijf efficiënt runnen. De software is ook zeer aanpasbaar: je kunt gebruikersvelden creëren, formulierindelingen ontwerpen, en workflows en gebruikersrechten aanpassen. Meer informatie over eWay-CRM

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Alles-in-één managementsoftware ontworpen voor kleine bedrijven
Maak kennis met Thryv, de alles-in-één managementsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert essentiële zakelijke functionaliteiten zoals offertes en facturering, afsprakenplanning, betalingsverwerking, sms- en e-mailcampagnes, het beheren van klantenlijsten, sociale media en meer. Meer informatie over Thryv

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Een eenvoudig te gebruiken CRM waarmee je slimmer kunt werken door je verkoopleads en klanten te beheren en bij te houden.
Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworpen voor kleine en middelgrote organisaties en is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Met verkoop, marketing en ingebouwde service en ondersteuning beschik je over al je gegevens op één plaats, waardoor teamsamenwerking, betere relaties en stijgende verkoopgroei mogelijk zijn. Meer informatie over Really Simple Systems CRM

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Geavanceerde e-mailmarketingtools voor medium en grote ondernemingen om krachtige persoonlijke verbindingen met hun klanten op te bouwen.
Campaigner is een krachtige oplossing voor e-mailmarketing automation waarmee middelgrote bedrijven en ondernemingen hogere ROI kunnen genereren, meer leads kunnen converteren en meer verkopen kunnen genereren. Met toonaangevende inboxleveringspercentages, geavanceerde personalisatie en realtime rapportage, is Campaigner de voorkeur van meer dan 100.000 bedrijven over de hele wereld. Meer informatie over Campaigner

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Cloudgebaseerd hulpmiddel voor leadbeheer, ontwikkeld voor verkopers om op de hoogte te blijven van hun verkooppijplijn en de conversies te verhogen.
Software voor het beheren van leads (SaaS), ontworpen voor verkopers. In tegenstelling tot een traditioneel CRM-systeem verhoogt noCRM de productiviteit door verkoopvertegenwoordigers binnen enkele seconden leads te laten creëren (e-mail, mobiel, visitekaartje, websites, spreadsheet) en hun verkoopcyclus van begin tot eind te beheren. Managers en vertegenwoordigers kunnen met deze visuele verkooppijplijn de gezondheid van hun pijplijn in de gaten houden en herinneringen synchroniseren met hun agenda's, zodat er geen vervolgactie wordt gemist en er geen belangrijke leads worden verwijderd. Meer informatie over noCRM.io

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Voor Mac en iOS. Beheer meer klanten, sluit meer deals en voltooi meer projecten met Daylite. Gemaakt voor teams die dol zijn op Macs.
CRM voor Mac en iOS. Daylite helpt jou en je team de communicatie met klanten bij te houden, deals bij te houden en projecten te beheren, en dit alles in één app. Deel met je team om iedereen op de hoogte te houden. Eenvoudig aan te passen. Flexibele machtigingscontroles. Groeit met je mee. Werkt met Apple-apps die je graag gebruikt, zoals Apple Mail, Apple Contacts, iCal, Siri, Reminders en meer. Hou je klanten tevreden en je team gesynchroniseerd met Daylite. Meer informatie over Daylite for Mac

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Maximizer is niet zomaar een CRM-softwareprovider – het biedt bedrijven een bewezen concurrentievoordeel!
Met kantoren in Canada, Engeland en Australië, evenals zakenpartners in de Verenigde Staten en over de hele wereld, heeft Maximizer meer dan 120.000 bedrijven geholpen hun omzet te verhogen, relaties op te bouwen en hun winstgevendheid te verbeteren. Maximizer CRM wordt geleverd met talloze functies, allemaal tegen één duidelijke prijs. Het omvat modules voor verkoop, marketing en klantenondersteuning, evenals must-haves zoals personalisering en mobiele toegang. Gratis proefperiode van 30 dagen en een geldteruggarantie van 60 dagen! Meer informatie over Maximizer CRM

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Gebruikt in flexibele verkoopteams om de verkoopproductiviteit te verhogen, knelpunten in processen te verwijderen en uiteindelijk om de omzetdoelstellingen te behalen.
Vtiger is een gebruiksvriendelijke en aanpasbare CRM die wordt gebruikt door verkoopteams in meer dan 300.000 bedrijven om hun omzet en verkoopprestaties te verbeteren. Vtiger voegt waarde toe in alle stadia van het verkoopproces en helpt je bij het vastleggen en identificeren van topleads, het verzorgen van leads via geautomatiseerde e-mail en sms-campagnes, het samenwerken met teamgenoten, het analyseren en voorspellen van inkomsten, het stroomlijnen van vergaderingen, het detecteren van deals met risico's, het beheren van voorstellen en offertes, en uiteindelijk bij het winnen van meer deals. Meer informatie over Vtiger CRM

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat.
Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat. Flowlu geeft je een diepgaand overzicht van alles wat er in je bedrijf speelt. De tools laten je weten wat je medewerkers doen en welke problemen ze ondervinden. Je kunt elk onderdeel van je bedrijf bijhouden, van de tijd die door je team wordt besteed en hun werklast tot de totale kosten en facturen voor klanten. Meer informatie over Flowlu

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Profiteer van klantinzicht, verbeter de front-line efficiëntie en effectiviteit, stroomlijn kritieke bedrijfsprocessen.
Haal het beste uit relaties met klanten door te profiteren van klantinzicht, de front-line efficiëntie en effectiviteit te verbeteren, kritieke bedrijfsprocessen over verschillende klantcontactpunten te stroomlijnen en je snel aan te passen aan veranderende bedrijfs- en klantbehoeften. Meer informatie over SAP Customer Experience

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Pipeliner CRM stimuleert uitzonderlijke betrokkenheid van gebruikers via zijn verkoopvriendelijke interface, wat leidt tot een hoge acceptatiegraad en een sneller rendement.
Pipeliner CRM stimuleert via zijn verkoopvriendelijke interface een uitzonderlijke betrokkenheid van gebruikers. Dankzij de uniforme navigatie en visuele aanpak kunnen gebruikers het systeem snel leren, wat leidt tot een hoge acceptatiegraad en een sneller rendement. Gebruikers kunnen bovendien eenvoudig aanpassen wat ze zien, om het systeem af te stemmen op hun eigen situatie. Het administratieve backend van Pipeliner is ook visueel georiënteerd en gebruiksvriendelijk met slepen en neerzetten, regelspecifieke bewerking en andere niet-technische tools. Daarnaast bevat Pipeliner een toonaangevende mobiele CRM-app. Meer informatie over Pipeliner CRM

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
SalesLoft is het meest populaire platform voor verkoopbetrokkenheid en helpt verkooporganisaties om een betere verkoopervaring te bieden voor hun klanten.
SalesLoft is het toonaangevende platform voor verkoopbetrokkenheid en helpt verkooporganisaties om een betere verkoopervaring te bieden voor hun klanten. Meer dan 2000 klanten, waaronder Square, MuleSoft, Alteryx en Dell, gebruiken dit toonaangevende verkoopbetrokkenheidsplatform om op een meer relevante, authentieke en oprechte manier contact te leggen. Meer informatie over SalesLoft

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Ga aan de slag met de zeer populaire CRM met Salesforce Essentials, de alles-in-één-oplossing voor verkoop en service, voor slechts $ 25 per gebruiker, per maand.
Met Salesforce Essentials kun je sterkere klantrelaties opbouwen dankzij een gecombineerde CRM voor verkoop en ondersteuning voor kleine bedrijven, die gemakkelijk wordt gebruikt, geïnstalleerd en onderhouden. Dankzij Essentials ben je minder tijd kwijt aan spreadsheets en kun je meer tijd besteden aan je verkoop doordat je e-mails, oproepen en vergaderingen worden bijgehouden om klantenrecords automatisch up-to-date te houden, zonder saaie gegevensinvoer. Essentials bevat ook tal van productiviteitstools voor klantenservice om te zorgen dat elke nieuwe klant een loyale klant wordt. Meer informatie over Salesforce Essentials

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Cloudgebaseerde krachtige nummerkiesfunctie/CRM - bel tot 80 contactpersonen per uur, laat onmiddellijk een voicemail of e-mail achter, beheer contacten en sluit meer verkoopdeals.
Ondersteunt duizenden klanten en miljoenen telefoongesprekken. Met de krachtige nummerkiesfunctie van PhoneBurner bereik je 447% meer klanten per uur, zonder extra software. Gebruik deze CRM om prospects op efficiënte nieuwe manieren te beheren en te sorteren, of je kunt het platform integreren met Salesforce of je eigen CRM. Maak aangepaste nummerkiesknoppen om de workflow te stroomlijnen, onmiddellijk voicemails achter te laten en e-mails te verzenden. Houd bij hoeveel e-mails worden geopend en bijlagen bekeken. Registratie van gesprekken. Lokale ID. Gesprekken bijhouden en meer. Cloudgebaseerd platform. Meer informatie over PhoneBurner

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en, en e-mail in één platform, kan Close je helpen meer deals te sluiten. Probeer het gratis uit via de website.
Close is een platform voor verkoopproductiviteit dat is ontworpen om jou te helpen meer deals te sluiten. Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en en e-mailen kan je team op één plek met prospects en klanten communiceren. Het is een alles-in-één platform dat je zelfstandig kunt gebruiken, zonder andere e-mailtools voor de verkoop of belproducten nodig te hebben. Close is cloudgebaseerd, betaalbaar, gemakkelijk te leren en wordt geleverd met duidelijke tariefmodellen, waardoor het ideaal is voor kleine en middelgrote bedrijven. Tariefplannen beginnen vanaf $ 65 per gebruiker per maand. Meer informatie over Close

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Ontworpen om jou te helpen sneller te verkopen. Prioriteer leads en taken, beveel acties aan en help je team deze uit te voeren.
LeadSquared is een platform voor marketing automation en de uitvoering van de verkoop dat bedrijven helpt meer deals te sluiten en hun pijplijnen moeiteloos te beheren. Hier volgen slechts enkele van de voordelen die LeadSquared gebruikers hebben bereikt: minder verlies van leads; intelligente prioritering van leads; geautomatiseerde verkoop- en marketingprocessen; gedetailleerde verkoop- en marketinganalyse. Het kan ook worden geïntegreerd met verschillende zakelijke tools en heeft een eigen ontwikkelaarsplatform, waar gebruikers aangepaste bedrijfslogica kunnen creëren. Meer informatie over LeadSquared

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
VanillaSoft stelt verkoopteams in staat sneller te reageren op leads, consistenter contact te maken en betere kansen te ontwikkelen.
VanillaSoft, een toonaangevend platform voor verkoopbetrokkenheid, stelt verkoopteams in staat sneller te reageren op leads, consistenter te communiceren en betere verkoopkansen te genereren. Duizenden gebruikers profiteren van de VanillaSoft-automatisering van de verkoopcadans om de snelheid-tot-lead, persistentie, productiviteit en omzet per medewerker te verhogen. Meer informatie over VanillaSoft

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Zendesk Sell is CRM-verkoopsoftware die is ontworpen om de productiviteit, processen en voorspelbaarheid van de verkoop te verbeteren.
Zendesk Sell, voorheen Base CRM, is een CRM-systeem voor de verkoop waarmee je meer deals kunt sluiten. Zendesk Sell is een krachtig alles-in-één verkoopplatform dat de acceptatie en gegevensverzameling onder vertegenwoordigers verhoogt. Hierdoor krijgen verkoopleiders de bruikbare, kwantificeerbare inzichten die ze nodig hebben om de prestaties te versnellen en de omzet te verhogen op een manier die meetbaar, herhaalbaar en schaalbaar is. Het Zendesk-team zorgt ervoor dat je meteen aan de slag kunt: 70% van de klanten van Zendesk Sell zijn binnen een week aan de slag. Meer informatie over Zendesk Sell

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Een ideale oplossing voor verkoopautomatisering voor gebruikers van Salesforce en Gmail. Vertrouwd door meer dan 40.000 verkopers van toonaangevende bedrijven zoals Google en Prezi.
Een ideale oplossing voor verkoopautomatisering voor gebruikers van Salesforce en Gmail. Deze oplossing stelt de gehele verkooporganisatie in staat om gepersonaliseerde outreach op schaal te plannen en uit te voeren met gerichte campagnes, om topaccounts aan te trekken met slimme accountgebaseerde verkoopfunctionaliteiten en om de productiviteit te verhogen met behulp van bruikbare analyses. Dit platform ondersteunt toonaangevende verkoopteams over de hele wereld, waaronder Google, Prezi, GoodData, HotSchedules en nog veel meer. Meer informatie over Groove

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Krachtig. Intuïtief. Aanpasbaar. Claritysoft CRM is ontworpen om eenvoudig te kunnen gebruiken zonder aan kracht en functionaliteit in te boeten.
Claritysoft CRM's unieke combinatie van eenvoud, bruikbaarheid en flexibiliteit levert krachtige marketingautomatisering, verkoopautomatisering, klantenservicetools en nog veel meer in een intuïtieve, volledig aanpasbare interface. Claritysoft is ontworpen met een aanzienlijke focus op bruikbaarheid en gebouwd om de gebruikerservaring te verbeteren en de acceptatie door de gebruiker te maximaliseren. Claritysoft CRM geeft je kracht en functionaliteit voor een fractie van de kosten. Meer informatie over Claritysoft CRM

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Gold-Vision CRM is een betaalbaar, geïntegreerd, volledig aanpasbaar verkoop- en marketingautomatiseringsplatform voor middelgrote bedrijven.
Gold-Vision CRM (customer relationship management, klantrelatiebeheer) helpt middelgrote bedrijven beter zaken te doen. De missie bij Gold-Vision is om bedrijven gebruiksvriendelijke, intuïtieve CRM-oplossingen te bieden die een echt verschil maken en waar voor je geld bieden. Verbeter de teamprestaties en verhoog de omzet met een systeem dat wordt ondersteund door een deskundig, intern team van CRM- en bedrijfsexperts. Meer informatie over Gold-Vision CRM

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Dit is een tool voor het genereren van leads waarmee gebruikers klanten kunnen registreren en verifiëren, en is ideaal voor verzekeringsmedewerkers, callcenters en providers.
Dit is een tool voor het genereren van leads waarmee gebruikers klanten kunnen registreren en verifiëren, en is ideaal voor verzekeringsmedewerkers, callcenters en providers. Meer informatie over Contactability

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
ForceManager is het favoriete instrument voor verkoopdirecteuren die zich inzetten voor het verbeteren van de productiviteit van hun teams.
De CRM-oplossing van ForceManager is ontworpen door en voor buitendienstmedewerkers. ForceManagers, gebouwd met inachtneming van hun behoeften en prioriteiten, heeft als doel het werk van de verkopers te vereenvoudigen, zodat ze zich kunnen concentreren op wat echt belangrijk is: de verkoop en het opbouwen van relaties met klanten. Meer informatie over ForceManager

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Maak altijd en overal verbinding met je contacten. Hou één uniform bedrijfsadresboek bij dat gemakkelijk toegankelijk en klaar is om te delen met collega's.
Pobuca Connect | Maak verbinding met je contacten. Pobuca Connect is een cloud-app (voor desktop en mobiel) dat jouw meerdere, elkaar overlappende en niet-verbonden bedrijfscontactlijsten omzet in één uniform bedrijfsadresboek dat overal gemakkelijk toegankelijk is en klaar is om gedeeld te worden met collega's of zakenrelaties. Maak kennis met de ingebouwde Pobuca-bot, je eigen virtuele assistent, die je helpt je zakelijke contacten up-to-date en binnen handbereik te houden. Meer informatie over Pobuca Connect

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Ticketingsoftware voor de helpdesk waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen over klantenondersteuning eenvoudig kunt beheren vanaf meerdere kanalen.
HappyFox is online software voor klantenondersteuning die wordt gehost in de cloud. Het helpt alle klantenondersteuningsverzoeken die binnenkomen via meerdere kanalen zoals e-mail, chats, sociale media en telefoon bij te houden en te beheren in een gecentraliseerd ticketondersteuningssysteem. Integratie met andere webtoepassingen zoals CRM, livechat, spraakfuncties en foutopsporing maakt het een praktische helpdesk. Soortgelijke vragen van klantenondersteuning kunnen worden verwerkt met standaardantwoorden en slimme regels om antwoorden te automatiseren. Communityforums helpen klanten om verbinding te maken. Meer informatie over HappyFox Help Desk

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Efficy staat bekend als het meest flexibele CRM van Europa, en biedt CRM-oplossingen die volledig aan te passen is waardoor uw medewerkers zich blijven ontwikkelen.
Eindelijk, een CRM-oplossing die zich aan uw behoeften aanpast. Efficy is een belangrijke speler op de Europese markt voor CRM-systemen. Met een assortiment aan CRM-oplossingen, aanpasbaar aan de individuele behoeften, vertrouwen al meer dan 13.500 klanten in 60 landen op ons. De CRM-oplossingen van Efficy zijn eenvoudig te gebruiken en worden aan iedere organisatie aangepast op basis van de grootte en specifieke behoeften. Hiermee hebt u de mogelijkheid om uw bedrijf te laten groeien en ontwikkelen. Verlies geen tijd met het organiseren van data en leidt uw medewerkers op zodat uw bedrijf kan groeien met de CRM van Efficy. Meer informatie over Efficy CRM

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Een intelligente verkoop-CRM die verkopers helpt productiever te zijn, hun verkoop te verhogen en klanten aan te trekken.
Salesmate helpt bedrijven meer deals sneller te sluiten. Met de gebruiksvriendelijke interface en geautomatiseerde workflows kan je verkoopteam zich op het juiste moment op de juiste deals concentreren. Mis nooit meer iets en sluit meer deals. Probeer het vandaag nog en het vriendelijke personeel staat voor je klaar. Meer informatie over Salesmate

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Ontraport CRM ondersteunt alle online interacties tussen jou en je klanten. Al je tools en gegevens. Alles-in-één-software.
Al je marketingtools op één plek. Voltooi je campagnes met al je promotiestukken, van e-mails tot pagina's en pop-upformulieren, die je naadloos rechtstreeks kunt creëren en verbinden binnen Ontraport. CRM: Sla elke klantklik, aankoop en actie op in al je campagnes en vertrouw erop dat het probleemloos achter de schermen wordt beheerd. E-mails, marketingcampagnes en reizen, sms-berichten, bestemmingspagina's, formulieren, betalingen, analyses, gratis installatie. Begin vandaag nog met de GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over Ontraport

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Redtail CRM is een webgebaseerde gebruiksvriendelijke klantbeheeroplossing die speciaal is ontworpen voor financiële professionals.
Redtail CRM is een webgebaseerde gebruiksvriendelijke klantbeheeroplossing die speciaal is ontworpen voor financiële professionals. Meer informatie over Redtail CRM

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes
Omnichannel platform voor klantenbinding: livechat, sms-tekstintegratie, supportticketbeheer, kennisbank, Facebook en meer.
Leider en innovator in helpdeskruimte. Acht jaar op rij door Business.com bekroonde livechat-software. LiveHelpNow is een berichten- en betrokkenheidsplatform voor klanten met een grote verscheidenheid aan functies: livechat met sms-tekstintegratie, supportticket e-mailbeheer, kennisbank, gespreksbeheer en Facebook Messenger-integratie om je bedrijf in realtime met klanten te verbinden. Meer informatie over LiveHelpNow

Functies

  • Leads beheren
  • Beheer van verkooppipeline
  • Voor de verzekeringsbranche
  • Offertes