Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Boekhoudsoftware voor de distributiesector voor Windows

27 resultaten

De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit. Meer informatie over QuickBooks Desktop Enterprise

Functies

  • API
  • Toetsing van bankgegevens
  • Factureren
  • Budgettering/prognoses
  • Onkosten bijhouden
  • Financieel beheer
  • Grootboek
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Inkooporderbeheer
  • Dashboard
  • Kasstroombeheer
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo

Functies

  • API
  • Toetsing van bankgegevens
  • Factureren
  • Budgettering/prognoses
  • Onkosten bijhouden
  • Financieel beheer
  • Grootboek
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Inkooporderbeheer
  • Dashboard
  • Kasstroombeheer
SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprincipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer. Meer informatie over SAP S/4HANA Cloud

Functies

  • API
  • Toetsing van bankgegevens
  • Factureren
  • Budgettering/prognoses
  • Onkosten bijhouden
  • Financieel beheer
  • Grootboek
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Inkooporderbeheer
  • Dashboard
  • Kasstroombeheer
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten.
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten. Financiële informatie, supply chain, rapportage, analyse en samenwerking maken allemaal deel uit van de mobielvriendelijke oplossing. Financiële processen binnen het systeem zijn ontworpen om automatisch niet-geregistreerde transacties te detecteren, fouten en discrepanties te vinden, documentcorrecties te maken en bankafschriften en boeken af te stemmen. Meer informatie over Sage 100

Functies

  • API
  • Toetsing van bankgegevens
  • Factureren
  • Budgettering/prognoses
  • Onkosten bijhouden
  • Financieel beheer
  • Grootboek
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Inkooporderbeheer
  • Dashboard
  • Kasstroombeheer
SAP Business One is een compleet geïntegreerde business management oplossing voor het KMO die u volledig inzicht en controle geeft.
Met de SAP® Business One applicatie beheert u op betaalbare wijze uw hele bedrijfsvoering – van boekhouding en financiën, inkoop, voorraadbeheer, verkoop- en klantenadministratie, projectmanagement tot bedrijfsprocessen en personeelszaken. Met SAP Business One stroomlijnt u uw bedrijfsprocessen en krijgt u beter inzicht in uw bedrijfsvoering. Zo kunt u op basis van realtime informatie snel beslissingen nemen die u ondersteunen om winstgevende groei te realiseren. Meer informatie over SAP Business One

Functies

  • API
  • Toetsing van bankgegevens
  • Factureren
  • Budgettering/prognoses
  • Onkosten bijhouden
  • Financieel beheer
  • Grootboek
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Inkooporderbeheer
  • Dashboard
  • Kasstroombeheer
Epicor ERP levert flexibele, branchespecifieke bedrijfssoftware die precies aansluit op de behoeften van productieklanten.
Epicor Software Corporation stimuleert bedrijfsgroei. Het levert flexibele, sectorspecifieke software die precies aansluit op de behoeften van productieklanten. Meer dan 45 jaar ervaring met de unieke bedrijfsprocessen en operationele vereisten van klanten is ingebouwd in elke oplossing, zowel in de cloud als on-premises. Dankzij dit diepgaande inzicht in jouw branche verbeteren Epicor-oplossingen de prestaties en winstgevendheid aanzienlijk, terwijl de complexiteit wordt vereenvoudigd, zodat jij je kunt concentreren op groei. Meer informatie over Kinetic

Functies

  • API
  • Toetsing van bankgegevens
  • Factureren
  • Budgettering/prognoses
  • Onkosten bijhouden
  • Financieel beheer
  • Grootboek
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Inkooporderbeheer
  • Dashboard
  • Kasstroombeheer
Oplossing voor bedrijfsmanagement met functies voor financiële prognoses, supply chain-optimalisatie en projectplanning.
Microsoft Dynamics 365 Business Central is een uitgebreide oplossing voor bedrijfsmanagement, ontworpen voor kleine tot middelgrote bedrijven. De software biedt functies voor financiële prognoses en rapportage, supply chain-optimalisatie en projectplanning en -volging. Meer informatie over Dynamics 365 Business Central

Functies

  • API
  • Toetsing van bankgegevens
  • Factureren
  • Budgettering/prognoses
  • Onkosten bijhouden
  • Financieel beheer
  • Grootboek
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Inkooporderbeheer
  • Dashboard
  • Kasstroombeheer
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten en is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen.
Brightpearl is een platform voor detailhandelsactiviteiten. Brightpearl is nauw geïntegreerd in al je verkoopkanalen en verbindt je verkooporders, orderverwerking, voorraadbeheer, boekhouding, rapportage en planning, magazijnbeheer, voorraadaanvulling en meer. Brightpearl is speciaal ontworpen voor detailhandelbedrijven en is ontworpen om op betrouwbare manier pieken in de handel te kunnen verwerken, en integreert met het volledige ecosysteem van de detailhandel. Meer informatie over Brightpearl

Functies

  • API
  • Toetsing van bankgegevens
  • Factureren
  • Budgettering/prognoses
  • Onkosten bijhouden
  • Financieel beheer
  • Grootboek
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Inkooporderbeheer
  • Dashboard
  • Kasstroombeheer
Sage X3 is een krachtige ERP-softwareoplossing, ontworpen voor middelgrote tot grote nationale en wereldwijde fabrikanten, distributeurs en aftersales-providers, die een basis kan leggen voor je digitale transformatie. Sage X3 wordt geleverd met toonaangevende functionaliteit voor sectoren zoals chemie, distributie, apparatuur, voedingsmiddelen en dranken en industriële productie. Sage X3 biedt een uitzonderlijke gebruikerservaring en krachtige analytics in een multi-site ERP-oplossingsplatform. Meer informatie over Sage X3

Functies

  • API
  • Toetsing van bankgegevens
  • Factureren
  • Budgettering/prognoses
  • Onkosten bijhouden
  • Financieel beheer
  • Grootboek
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Inkooporderbeheer
  • Dashboard
  • Kasstroombeheer
Complete bedrijfssoftware voor groothandelsdistributeurs die de dagelijkse activiteiten integreert met CRM, e-commerce, magazijnbeheer, enz.
Inform ERP van DDI System is distributiebeheertechnologie die in één systeem dagelijkse activiteiten combineert met klantrelatiebeheer (CRM), e-commerce en rapportagefuncties. Inform is geschikt voor distributeurs met één locatie en organisaties met meerdere divisies, zowel met lokale als gehoste systemen. Inform helpt gebruikers bij het beheren van de klantenbinding door CRM te combineren met dagelijkse activiteiten zoals orderinvoer, offertes, leveringsaanvragen en klantenservice. Meer informatie over Inform ERP

Functies

  • API
  • Toetsing van bankgegevens
  • Factureren
  • Budgettering/prognoses
  • Onkosten bijhouden
  • Financieel beheer
  • Grootboek
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Inkooporderbeheer
  • Dashboard
  • Kasstroombeheer
De EDI Power Reader en EDI Power Tools Suite bieden eenvoudige EDI-conversie naar Excel voor Revenue Cycle Management.
Converteer HIPAA EDI-bestanden (electronic data interchange, elektronische gegevensuitwisseling) naar Excel-compatibele spreadsheets of door tabs gescheiden tekstbestanden. Filter, sorteer, rangschik, formatteer en exporteer records. Verhoog succesvolle claims, inkomsten en winst. Ideaal voor 835 bestanden, 837 bestanden, 277, 271, 834 bestanden en meer. Meer informatie over EDI Power Reader

Functies

  • API
  • Toetsing van bankgegevens
  • Factureren
  • Budgettering/prognoses
  • Onkosten bijhouden
  • Financieel beheer
  • Grootboek
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Inkooporderbeheer
  • Dashboard
  • Kasstroombeheer
Geïntegreerde bedrijfssoftware voor boekhouding, distributie en productie in één betaalbaar pakket, met lokaal geïnstalleerde, gehoste of cloudgebaseerde opties.
De geïntegreerde bedrijfssoftware (ERP) van Aquilon is geschikt voor bedrijven met 5-100 medewerkers en biedt controle en inzicht in een betaalbare, uitgebreide en gebruiksvriendelijke toepassing. Aquilon is flexibel en snel en voldoet aan al je behoeften voor distributie, CRM, financiën en supply chain. Met krachtige tools voor gegevensanalyse, rapporten en realtime zoekopdrachten kun je je groeiende bedrijf efficiënt beheren. Dankzij de snelle implementatietools stelt dit platform gebruikers in staat om snel aan de slag te gaan met lagere opstartkosten. Meer informatie over Aquilon ERP

Functies

  • API
  • Toetsing van bankgegevens
  • Factureren
  • Budgettering/prognoses
  • Onkosten bijhouden
  • Financieel beheer
  • Grootboek
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Inkooporderbeheer
  • Dashboard
  • Kasstroombeheer
Complete ERP-oplossing speciaal geschreven en ontwikkeld voor de procesproductiesector en chemische distributie.
Datacor ERP (voorheen Chempax) is een complete ERP-oplossing die speciaal is geschreven en ontwikkeld voor de procesproductiesector en chemische distributie. Het integreert je volledige bedrijfsomgeving door mensen, procedures en afdelingen binnen je gehele bedrijf met elkaar te verbinden. Datacor ERP verbetert de informatiestroom tussen je verkoopteam, klantenservice, management, magazijn, verzending, boekhouding, planning, kwaliteitscontrole, inkoop, naleving van regelgeving en productie. Meer informatie over Datacor ERP

Functies

  • API
  • Toetsing van bankgegevens
  • Factureren
  • Budgettering/prognoses
  • Onkosten bijhouden
  • Financieel beheer
  • Grootboek
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Inkooporderbeheer
  • Dashboard
  • Kasstroombeheer
Een geïntegreerd systeem met realtime transactierapportage en een volledig spectrum van modules die op elk moment kunnen worden ingeschakeld.
Een geïntegreerd systeem met realtime transactierapportage en een volledig spectrum van modules die op elk moment kunnen worden ingeschakeld. Meer informatie over TrueERP

Functies

  • API
  • Toetsing van bankgegevens
  • Factureren
  • Budgettering/prognoses
  • Onkosten bijhouden
  • Financieel beheer
  • Grootboek
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Inkooporderbeheer
  • Dashboard
  • Kasstroombeheer
Agiliron is een alles-in-één detailhandelbeheersysteem waarmee je al je bestellingen, inventaris en CRM-records op één plek kunt beheren.
Agiliron is een alles-in-één detailhandelbeheersysteem waarmee je alle bestellingen, voorraad en CRM-records bij alle kanalen op één plek kunt beheren. Je kunt je omzet laten groeien door eenvoudig nieuwe verkoopkanalen toe te voegen, zoals retail POS, mobiele e-commercewinkels, Amazon en eBay. Agiliron kan ook worden geïntegreerd met veel van je bestaande zakelijke tools zoals QuickBooks, ShipStation, Mercury Payments, Magento, Shopify en meer. Bezoek de website voor meer informatie. Meer informatie over Agiliron

Functies

  • API
  • Toetsing van bankgegevens
  • Factureren
  • Budgettering/prognoses
  • Onkosten bijhouden
  • Financieel beheer
  • Grootboek
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Inkooporderbeheer
  • Dashboard
  • Kasstroombeheer
Gespecialiseerd voor kleine/middelgrote distributie en groothandel. Robuuste en flexibele software voor voorraad, boekhouding en bedrijfsmanagement ERP
Blue Link ERP is een geïntegreerde softwareoplossing voor accounting, voorraadbeheer en bedrijfsmanagement ERP compleet met contactbeheer en integratie voor e-commerce. De software is ideaal voor middelgrote bedrijven in de distributie-/groothandelsector met 5 - 100 medewerkers. Elite is vanaf de grond ontworpen voor de groothandel en distributie en biedt een uitgebreide oplossing voor bedrijven van dit soort. Alleen beschikbaar in Noord-Amerika en het Caribisch gebied. Meer informatie over Blue Link ERP

Functies

  • API
  • Toetsing van bankgegevens
  • Factureren
  • Budgettering/prognoses
  • Onkosten bijhouden
  • Financieel beheer
  • Grootboek
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Inkooporderbeheer
  • Dashboard
  • Kasstroombeheer
Infor M3 is een krachtige Cloud ERP-software die is ontworpen voor middelgrote tot grote wereldwijde fabrikanten en distributeurs.
Leg een basis voor digitale transformatie met Infor M3 - een krachtige Cloud ERP-softwareoplossing die de nieuwste technologieën gebruikt om een ​​uitzonderlijke gebruikerservaring en krachtige analyse te bieden in een multi-company, multi-country en multi-site ERP cloud-oplossingsplatform. Infor M3 en gerelateerde branchespecifieke CloudSuite-oplossingen worden geleverd met toonaangevende functionaliteit voor chemicaliën, distributie, apparatuur, mode, eten en drinken en meer. Meer informatie over Infor M3

Functies

  • API
  • Toetsing van bankgegevens
  • Factureren
  • Budgettering/prognoses
  • Onkosten bijhouden
  • Financieel beheer
  • Grootboek
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Inkooporderbeheer
  • Dashboard
  • Kasstroombeheer
Het BlueCherry-pakket bestaat uit ERP, PLM, omnichannel planning, magazijnbeheer, controle op de winkelvloer, B2B e-commerce, EDI, BI en meer.
Het ondernemingspakket BlueCherry van CGS biedt klanten uitgebreide oplossingen voor het beheer van de digitale toeleveringsketen, zowel beschikbaar in de cloud als lokaal, om hun fundamentele bedrijfsprocessen te stimuleren. BlueCherry is gericht op de behoeften van snelgroeiende organisaties die actief zijn in lifestyleproducten voor consumenten, de detailhandel en kleding, en is een uniform platform dat zichtbaarheid in de toeleveringsketen biedt met de nieuwste digitale technologieën. Meer informatie over BlueCherry

Functies

  • API
  • Toetsing van bankgegevens
  • Factureren
  • Budgettering/prognoses
  • Onkosten bijhouden
  • Financieel beheer
  • Grootboek
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Inkooporderbeheer
  • Dashboard
  • Kasstroombeheer
Krachtige, verbonden voorraadbeheer software die synchroniseert met QuickBooks voor volledige operationele controle.
Of je nu producten distribueert, opslaat of produceert, AdvancePro heeft alle tools die je nodig hebt om je voorraad te beheren, je klanten te bedienen en je bedrijf te laten groeien. AdvancePro is een volledig geïntegreerde oplossing die verbinding maakt met belangrijke boekhoud-, e-commerce- en verzendplatforms. Het team met voorraadexperts van AdvancePro werkt samen met je bedrijf om je activiteiten, van offerte tot betaling, te optimaliseren. Meer informatie over AdvancePro

Functies

  • API
  • Toetsing van bankgegevens
  • Factureren
  • Budgettering/prognoses
  • Onkosten bijhouden
  • Financieel beheer
  • Grootboek
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Inkooporderbeheer
  • Dashboard
  • Kasstroombeheer
Innovatieve business management software afgestemd op je groeiende zakelijke behoeften.
Het aACE-productaanbod omvat boekhouding, CRM, ERP, mobiele apps en een groot aantal beschikbare integraties van derden voor e-commerce, e-mailmarketing, betalingsverwerking en verzendingsbehoeften. aACE kan worden gebruikt zoals het is, out-of-the-box, of als een platform dat is afgestemd op de precieze zakelijke behoeften van elke groeiende organisatie, waardoor klanten meerdere teams kunnen beheren en hun organisaties efficiënt kunnen runnen. Meer informatie over aACE

Functies

  • API
  • Toetsing van bankgegevens
  • Factureren
  • Budgettering/prognoses
  • Onkosten bijhouden
  • Financieel beheer
  • Grootboek
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Inkooporderbeheer
  • Dashboard
  • Kasstroombeheer
Verbeter de efficiëntie binnen je hele bedrijf met een geïntegreerde ERP-oplossing die is ontworpen voor de distributie van consumptiegoederen.
Aptean Apprise ERP is een alles-in-één systeem dat is ontworpen om alles af te handelen wat importeurs en distributeurs van consumptiegoederen nodig hebben om hun bedrijf te runnen en te laten groeien. Door efficiëntie in de hele onderneming te creëren, vergroten distributeurs hun winst en verkrijgen ze realtime inzichten. Naleving van detailhandelvoorschriften, EDI, prognoses, importeren, logistiek, magazijnbeheer, business intelligence, mobiele verkoop - Apprise ERP helpt teams om alles te beheren. Ontvang een gratis softwaredemo en ontdek hoe Apprise ERP je bedrijf kan verbeteren. Meer informatie over Aptean Distribution ERP

Functies

  • API
  • Toetsing van bankgegevens
  • Factureren
  • Budgettering/prognoses
  • Onkosten bijhouden
  • Financieel beheer
  • Grootboek
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Inkooporderbeheer
  • Dashboard
  • Kasstroombeheer
Dit product is ontworpen voor distributeurs van levensmiddelen op grote schaal, evenals voor distributeurs van vlees, zeevruchten, groenten en fruit, gevogelte, kaas, dranken en nog veel meer.
Het basisproduct van NECS is een softwaretoepassing voor voedseldistributie voor Windows die zowel enorme kracht als gebruiksgemak biedt en ongeëvenaard is in andere voedseldistributiesystemen. Met 1500 distributeurs die hun foodservicebedrijf op NECS draaien is het bedrijf de grootste softwareleverancier voor voedseldistributie in deze categorie. Het NECS-voedseldistributiesysteem is zowel ideaal voor de groothandel in volledige voedingsdistributie, als voor de distributie van vlees, zeevruchten, groente en fruit en kaas. Meer informatie over Entree

Functies

  • API
  • Toetsing van bankgegevens
  • Factureren
  • Budgettering/prognoses
  • Onkosten bijhouden
  • Financieel beheer
  • Grootboek
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Inkooporderbeheer
  • Dashboard
  • Kasstroombeheer
Cloudgebaseerde software voor boekhouding, verkoop, inkoop, voorraad, magazijn en e-commerce voor distributeurs. Goed alternatief voor NetSuite.
ADS Solutions Accolent ERP, met name geschikt voor distributeurs met 5-50 gebruikers, is volledig geïntegreerde, end-to-end business management software voor distributeurs en fabrikanten van lichte producten. Cloudgebaseerde, webgebaseerde boekhouding, verkoop, inkoop, voorraadbeheer, magazijnbeheer en capaciteiten voor e-commerce, gebaseerd op meer dan 30 jaar ervaring. SaaS-prijsstelling maakt het gemakkelijk om gebruikers toe te voegen terwijl je groeit. Intuïtieve, moderne interface helpt bedrijven om het in een mum van tijd te implementeren. Meer informatie over Accolent ERP

Functies

  • API
  • Toetsing van bankgegevens
  • Factureren
  • Budgettering/prognoses
  • Onkosten bijhouden
  • Financieel beheer
  • Grootboek
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Inkooporderbeheer
  • Dashboard
  • Kasstroombeheer
Een flexibele, betaalbare en uitgebreide ERP-oplossing die is ontworpen voor gebruik in de meeste productie- en distributiebedrijven.
ERP123 is een innovatieve en uitgebreide oplossing met ERP-software die is ontworpen voor implementatie in kleine tot middelgrote productie- en distributiebedrijven. ERP123, gebouwd door IntegrateIT, is het resultaat van de missie om de geleverde kosten van ERP-systemen voortdurend te verlagen en tegelijkertijd de resultaten te verbeteren. Met een brede sectorervaring ondersteunen de professionele teams de implementatie van ERP123 binnen jouw bedrijf, waardoor jouw succes is verzekerd. Maak kennis met het verschil dat ERP123 maakt. Meer informatie over ERP123

Functies

  • API
  • Toetsing van bankgegevens
  • Factureren
  • Budgettering/prognoses
  • Onkosten bijhouden
  • Financieel beheer
  • Grootboek
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Inkooporderbeheer
  • Dashboard
  • Kasstroombeheer
's Werelds toonaangevende fabrikanten en groothandelaars van consumptiegoederen gebruiken Mobisoft voor het verhogen van de omzet en het stimuleren van de distributie-efficiëntie.
's Werelds toonaangevende fabrikanten en groothandelaars van consumptiegoederen gebruiken Mobisoft voor het verhogen van de omzet en het stimuleren van de distributie-efficiëntie. Mobisale is het B2B-handelsplatform van het bedrijf dat een volledige oplossing biedt voor alle veldactiviteiten: bestellingen opnemen, bestelbusverkoop, merchandising, bewijs van levering en mobielgerichte e-commerce apps - en alles kan volledig worden geïntegreerd in elk ERP-systeem. Meer informatie over Mobisale

Functies

  • API
  • Toetsing van bankgegevens
  • Factureren
  • Budgettering/prognoses
  • Onkosten bijhouden
  • Financieel beheer
  • Grootboek
  • Balans en winst- en verliesrekening
  • Voorraadbeheer
  • Voorraad bijhouden
  • Inkooporderbeheer
  • Dashboard
  • Kasstroombeheer