Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Foodtruck POS-systemen

Met foodtruck POS-systemen kunnen foodtruckbedrijven processen stroomlijnen die betrekking hebben op hun dagelijkse activiteiten, zoals orderbeheer, het bijhouden van de voorraad, de verwerking van betalingen en het beheer van menu's. Zie ook kassasystemen, horeca kassa software en horeca kassasystemen.

16 resultaten

PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen.
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen. Meer informatie over PayPal

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Multilocatie
  • Mobiele toegang
  • Kortingsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Bestellingen bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
Toast is een alles-in-één POS- en restaurantbeheersysteem dat is gebouwd om de efficiëntie te verbeteren en de kosten drastisch te verlagen.

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Multilocatie
  • Mobiele toegang
  • Kortingsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Bestellingen bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem en integreert de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem.
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem dat de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem integreert. Als een cloudgebaseerd platform dat een reeks apparaten ondersteunt maakt Clover het eenvoudiger en sneller dan ooit om je bedrijf te runnen. Dankzij de ingebouwde capaciteiten kun je de dagelijkse taken vereenvoudigen, transacties versnellen, klanten betrekken en moeiteloos de nieuwste betalingen accepteren. Clover biedt ook een robuuste app-markt met meer dan 300 beschikbare apps en dat aantal blijft nog toenemen. Meer informatie over Clover

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Multilocatie
  • Mobiele toegang
  • Kortingsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Bestellingen bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Multilocatie
  • Mobiele toegang
  • Kortingsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Bestellingen bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
talech is cloudgebaseerde verkooppuntsoftware voor de iPad voor restaurants, winkels en dienstverlenende bedrijven.
Een bedrijf runnen is tijdrovend, maar POS-software van talech helpt taken te stroomlijnen en tijd vrij te maken. Met het intuïtieve ontwerp helpt talech restaurants, winkels en dienstverlenende bedrijven hun activiteiten te vereenvoudigen en inzichten te verkrijgen om betere beslissingen te nemen. Met een paar klikken kunnen verkopers vele handelingen verrichten; inventaris eenvoudig bijhouden; bestellingen splitsen, samenvoegen en aanpassen; medewerkers beheren en arbeidskosten bewaken; loyaliteit opbouwen met het ingebouwde CRM-platform. Inclusief gratis 24/7 ondersteuning. Meer informatie over talech

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Multilocatie
  • Mobiele toegang
  • Kortingsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Bestellingen bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
Het op iPad gebaseerde mobiele POS en volledig uitgeruste managementplatform van Lavu zijn speciaal ontworpen om restaurantactiviteiten te stroomlijnen.
Het intuïtieve, mobiele POS- en restaurantbeheerplatform van Lavu is speciaal ontworpen voor kleine tot middelgrote horecagelegenheden met 1-3 locaties. De mobiliteit en het gebruiksgemak van Lavu helpen de bedrijfsactiviteiten te stroomlijnen en de omzet te verhogen en tegelijkertijd klanten tevreden te stellen. Lavu biedt onder andere interne betalingsverwerking, online bestellen, gedetailleerde rapportage, loyaliteitsprogramma's en personeels- en voorraadbeheer, en bespaart tijd en geld terwijl het voldoet aan al je behoeften voor verkooppunten en management. Meer informatie over Lavu POS

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Multilocatie
  • Mobiele toegang
  • Kortingsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Bestellingen bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
Een uniforme oplossing voor handel (ERP + POS) voor detailhandel en horeca die is gebouwd op Microsoft Dynamics-technologie.
LS Central is een alles-in-één softwareoplossing die Microsoft Dynamics 365 Business Central uitbreidt en daarom POS- en ERP-functionaliteit biedt in één uniform systeem. Dit betekent dat je maar één volledige software hoeft te gebruiken om je financiën (de Microsoft ERP), POS, winkelactiviteiten, supply chain management, voorraad, e-commerce en klantloyaliteit te beheren. Meer informatie over LS Retail

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Multilocatie
  • Mobiele toegang
  • Kortingsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Bestellingen bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
Online bestelwebsites en -apps voor ketens en franchises met één of meerdere winkels.
Biedt een toonaangevend, gebruiksvriendelijk online bestelsysteem voor individuele restaurants, winkelketens, afhaalrestaurants, delicatessenzaken, cafés, gemakswinkels en franchises. Meer informatie over Flipdish

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Multilocatie
  • Mobiele toegang
  • Kortingsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Bestellingen bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
Harbortouch biedt POS-systemen voor de horeca en de detailhandel. Vraag naar het gratis POS-programma.
Harbortouch-verkooppunt zal een revolutie teweegbrengen in je bedrijf zonder te veel kosten. Waarom zou je vooraf heel veel geld betalen voor een POS-systeem waarvan je niet zeker weet of het bij je past? Profiteer in plaats daarvan van Harbortouch's 30-dagen gratis proefversie en maak een POS-testrit. En vergeet niet te vragen naar het gratis POS-programma - je cashflow zal je dankbaar zijn. Harbortouch biedt levenslange apparatuurgarantie, installatie en training op locatie en 24/7 technische ondersteuning. Meer informatie over Harbortouch POS

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Multilocatie
  • Mobiele toegang
  • Kortingsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Bestellingen bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
Het eerste POS dat is gemaakt voor quick-service restaurants, afhaalrestaurants en klanten die onderweg zijn, en om je activiteiten te stroomlijnen.
Het eerste POS dat is gemaakt voor quick-service en afhaalrestaurants die de kloof overbrugt tussen online en standaard bestellingen. Koomi stopt klantverlies tijdens je piekuren en beschikt over een volledig geïntegreerde bestel-app voor afhaal- en bezorgmaaltijden, en integreert rechtstreeks met de mobiele bestel-app van Uber Eats. Meer informatie over MYR POS

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Multilocatie
  • Mobiele toegang
  • Kortingsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Bestellingen bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
POS-systemen van Veloce zijn uiterst betrouwbaar en volledig op maat gemaakt om de efficiëntie en winstgevendheid van bedrijven te maximaliseren.
Al meer dan 20 jaar ontwikkelt en verfijnt het Veloce-team zijn managementsystemen om te voldoen aan de behoeften van zijn klanten. Veloce overtreft concurrenten door intelligente functies en een onberispelijke betrouwbaarheid te leveren. Systeemprestaties, engineering en flexibiliteit vormen de kern van de missie van Veloce. Meer informatie over Veloce

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Multilocatie
  • Mobiele toegang
  • Kortingsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Bestellingen bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
Oracle Simphony POS past bij elk soort en grootte restaurant: casual, quick service, onafhankelijk, franchise, pubs, stadions en meer.
Oracle Simphony POS is ontworpen voor ambitieuze restaurants. De cloudgebaseerde POS verbindt elk aspect van je activiteiten, zodat je moeiteloos je voorraad, online bestellingen, keukenactiviteiten, menu's, levering, loyaliteit en meer kunt beheren. Realtime analyses zijn inbegrepen, zodat je altijd een overzicht hebt van de kosten, van de verkoop en de prestaties van je personeel. De open API en uitgebreide cloudmarktplaats van Simphony bieden je onbeperkte flexibiliteit en schaalbaarheid. Meer informatie over Simphony POS

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Multilocatie
  • Mobiele toegang
  • Kortingsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Bestellingen bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
Vital POS is een flexibel cloudgebaseerd softwaregestuurd aanbod voor een breed spectrum van verkopers.
Het eerste aanbod van Vital-merken bevat Vital POS, een complete, cloudgebaseerde verkooppuntoplossing. Vital POS bestaat uit drie producten, Vital Mobile, Vital Select en Vital Plus, ontworpen met verschillende functies voor bedrijven van verschillende omvang, allemaal gebouwd op dezelfde backoffice-software, waardoor één toegangspunt voor alle producten mogelijk is. Meer informatie over Vital POS

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Multilocatie
  • Mobiele toegang
  • Kortingsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Bestellingen bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
Software voor restaurantbeheer, inclusief verkooppunt, boekhouding, verwerking van cadeaubonnen, verwerking van creditcards.
BPA Restaurant Professional v8.0 is het meest complete softwarepakket tegen de best beschikbare prijs in de restaurantsector. Dit pakket omvat Restaurant POS, Detailhandel POS, handhelds, voorraad, tijdregistratie en payroll, verwerking van cadeaubonnen, verwerking van creditcards, interface voor hotelbeheer, backoffice-software en andere standaardfuncties. De software is kosteloos inbegrepen bij de aankoop van een van de hardwaresystemen. Systemen met één enkel station beginnen vanaf $ 1025,00- $ 1595,00. Meer informatie over BPA Restaurant Professional

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Multilocatie
  • Mobiele toegang
  • Kortingsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Bestellingen bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
Een mobiel en platformonafhankelijk verkooppuntsysteem dat op elke smartphone, tablet of computer kan worden gebruikt.
ready2order is een in Oostenrijk gevestigd bedrijf dat een eenvoudig en gebruiksvriendelijk kassasysteem biedt en is ontworpen voor kleine bedrijven, detailhandelaren en restaurants. De cloudgebaseerde software werkt op alle apparaten en ready2order biedt ook POS-hardware aan. Het POS-systeem voldoet aan de wettelijke eisen in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland. Meer informatie over ready2order

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Multilocatie
  • Mobiele toegang
  • Kortingsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Bestellingen bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
De POS-oplossing van Hippos bespaart je tijd door het giswerk weg te nemen uit de winstgevende verkoop.
De POS-oplossing van Hippos bespaart je tijd door het giswerk weg te nemen uit de winstgevende verkoop. Meer informatie over Hippos POS

Functies

  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Multilocatie
  • Mobiele toegang
  • Kortingsbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Bestellingen bijhouden
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma