Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Agenda software

Agenda software maakt gebruik van een digitale agenda en mogelijkheden voor het plannen van afspraken om gebruikers te ondersteunen bij het plannen van belangrijke gebeurtenissen en taken.

Nederland Lokale producten weergeven

187 resultaten

Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud. Meer informatie over Google Workspace

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Zoom combineert videoconferenties in de cloud, eenvoudige online vergaderingen en groepsberichten in één gebruiksvriendelijk platform.
Zoom combineert videoconferenties in de cloud, eenvoudige online vergaderingen en groepsberichten in één gebruiksvriendelijk platform. Deze oplossing biedt de beste ervaring voor video, audio, en scherm delen op Windows, Mac, iOS, Android, Blackberry, Zoom Rooms en H.323/SIP-roomsystemen. Zoom is in 2011 opgericht door ervaren leiders en technici van Cisco en WebEx. Meer informatie over Zoom Workplace

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Een geïntegreerd pakket met toepassingen omvat e-mail, agenda en adresboek die 24/7 toegankelijk zijn via internet.
Microsoft 365 is meer dan alleen Word, Excel, PowerPoint en Outlook. Het biedt krachtige services zoals zakelijke e-mail, online opslag en teamworkoplossingen waar je vanaf overal toegang toe hebt. Breng teams en middelen samen met oplossingen zoals Microsoft Teams en Skype voor Bedrijven, waardoor het samenwerken productiever en aangenamer wordt, ongeacht waar deelnemers zich bevinden. Meer informatie over Microsoft 365

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Asana is de manier om werk op grote schaal te organiseren en te beheren. Bekijk waarom Asana een toppresteerder is op Capterra.
Met Asana kan je het werk van teams op grote schaal orkestreren, van dagelijkse taken tot strategische cross-functional initiatieven. Asana is het enige werkbeheerplatform dat doelen omzet in actie en silo's tussen teams afbreekt. Meer dan 135.000 betalende klanten en miljoenen gratis organisaties in 190 landen vertrouwen op Asana om alles te beheren, van bedrijfsdoelstellingen tot digitale transformatie tot productlanceringen en marketingcampagnes. Meer informatie over Asana

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Krijg de vrijheid om je eigen verbluffende website voor e-commerce te maken, precies zoals jij het wilt – en helemaal gratis.
Maak gratis een aantrekkelijke, professionele website met de website-ontwerpfunctie van Wix. Er zijn een aantal verschillende manieren waarop je je site kunt bouwen: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor en Wix Code. Deze oplossing is geschikt voor iedereen, of je nu voor het eerst een site bouwt of al een echte pro bent. Met Wix ADI bouw je een unieke site met professionele tekst, afbeeldingen en meer. Wix Editor geeft je ontwerpvrijheid met geavanceerde functionaliteit en eenvoudig slepen en neerzetten. En met Wix Code kun je een ultramoderne website en apps creëren. Meer informatie over Wix

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Urenregistratie van werknemers met mobiele toepassing en GPS. Bekijk in realtime wie waar en aan welke projecten werkt. Eenvoudige integratie met payroll.
TSheets is een oplossing voor urenregistratie en planning van werknemers die bedrijfseigenaren tijd en geld bespaart. Gooi die oude tijdregistratieklok of spreadsheet weg en vereenvoudig de loonadministratie, facturering en kostenberekening. Of ze nu op kantoor of mobiel zijn, je werknemers kunnen de tijd vanaf elke locatie in realtime bijhouden met behulp van een smartphone, tablet, desktop of laptop. TSheets is het enige urenregistratiesysteem dat is geïntegreerd in QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Time

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Automatiseer de boekingen, annuleringen, herinneringen en betalingen van je klanten met behulp van deze zeer gebruiksvriendelijke online planningssoftware.
Maak kennis met de perfecte persoonlijke assistent voor jouw rooster (maar dan nog beter) die 24/7 achter de schermen werkt om je agenda te vullen en je werk uit handen te nemen. Vanaf het moment dat klanten bij je boeken, staat Acuity klaar om automatisch merkeigen en aangepaste boekingsbevestigingen te verzenden, sms-herinneringen te sturen, klanten zelfstandig hun afspraken te laten verzetten en betalingen te verwerken, zodat je dagelijkse taken soepeler verlopen, zelfs als het drukker wordt. Je hoeft alleen maar op het juiste moment aanwezig te zijn. Meer informatie over Acuity Scheduling

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Blijf georganiseerd en beheer je teamagenda efficiënt met monday.com Work OS, een aanpasbaar platform voor werk- en projectmanagement.
Blijf georganiseerd en beheer je werkagenda efficiënter met monday.com Work OS, een aanpasbaar platform voor werk- en projectmanagement. Verbeter de productiviteit en het teamwerk door moeiteloos de activiteiten, taken, deadlines en evenementen van iedereen in te plannen, toe te wijzen en te overzien in één gezamenlijke agenda. Automatisering en naadloze integraties zonder code zorgen voor snellere workflows, visuele borden zorgen voor realtime samenwerking en dashboards geven je een eenvoudig overzicht van de voortgang en resultaten. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Calendly helpt je vergaderingen te plannen zonder vele e-mails heen en weer te sturen.
Calendly, een krachtige maar eenvoudige geautomatiseerde planningstool, vereenvoudigt het creëren van contact met anderen, zodat je meer kunt bereiken... Miljoenen gebruikers profiteren van een plezierige planning, meer tijd om te besteden aan topprioriteiten en flexibiliteit om zowel individuele gebruikers als grote teams te ondersteunen. Calendly werkt met kalenders van Google, Office 365 en Outlook en met apps zoals Salesforce, Stripe, GoToMeeting en Zapier voor een naadloze gebruikerservaring. Meer informatie over Calendly

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Gebruik de software en apps van Vagaro Salon om reserveringen aan te nemen, betalingen te verwerken, herinneringen te verzenden en je bedrijf te promoten. Startprijs: $ 25 per maand.
Verhoog je productiviteit en maak tijd vrij met Vagaro. Plan afspraken vanaf een desktop of gebruik de Vagaro Pro-app om klanten onderweg te beheren. Neem reserveringen aan op de beauty-marktplaats, je boekingspagina, Facebook, Yelp, Instagram of op je eigen website via de boekingswidget van Vagaro. Stuur geautomatiseerde herinneringen en e-mails. Beheer pakketten. Verwerk veilig betalingen. Vagaro Pro is de meest gedownloade/beoordeelde app voor Apple en Android. Prijzen vanaf $ 25 per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 1 maand. Meer informatie over Vagaro

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
De software voor het beheer van wellnessbedrijven van Mindbody houdt je agenda vol en georganiseerd, trekt nieuwe klanten aan en verhoogt je omzet.
MINDBODY-software voor salons is ontworpen om je te helpen je salon te beheren en te laten groeien, van de receptie tot de kappersstoel en overal daartussenin. Met een krachtige set hulpmiddelen kun je afspraken plannen, betalingen veilig verwerken, succes bijhouden, stylistenroosters beheren en no-shows voorkomen met automatische afspraakherinneringen. Bovendien zal een geavanceerd pakket met ingebouwde marketingfuncties nieuwe klanten aantrekken en bestaande klanten boeien. Geniet van meer tijd om je te concentreren op wat je leuk vindt. Plan vandaag nog een gratis demo. Meer informatie over Mindbody

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Wrike is een platform voor projectmanagement met gedeelde teamagenda's, realtime updates, software voor Gantt-diagrammen, een mobiele app en meer.
Wrike is een online agendaplatform dat wordt gebruikt door meer dan 20.000 bedrijven over de hele wereld. Krijg 360° zicht op al je projecten met de krachtige functies voor taakbeheer van Wrike. Visualiseer teamprioriteiten op gedeelde agenda's om grote projecten voor te bereiden, en krijg een duidelijk inzicht in de voortgang dankzij kleurgecodeerde taken en verschillende weergavemodi. Breng je projecttijdlijnen in kaart en pas deadlines aan met intuïtieve software voor Gantt-diagrammen. Wil je op afstand je teamagenda's bijwerken? Probeer de mobiele app van Wrike. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Met Doodle kunnen drukke professionals zich concentreren op hun echte werk doordat het uitvoeren van tijdrovende taken, zoals het plannen en organiseren van vergaderingen, snel en gemakkelijk wordt.
Met Doodle kunnen drukke professionals zich concentreren op hun echte werk doordat het uitvoeren van tijdrovende taken, zoals het plannen en organiseren van vergaderingen, snel en gemakkelijk wordt. doodle.com is een wereldleider in online planning, en het wordt elke maand gebruikt door meer dan 30 miljoen mensen. Doodle AG heeft zijn hoofdkantoor in Zürich. Meer informatie over Doodle

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Resource planning software voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen.
Resource planning software vertrouwd door meer dan 3000 internationaal toonaangevende teams. Sinds 2012 helpt Float merken zoals BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi en Deloitte hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda, Outlook, Teamwork en Zapier. iOS- en Android-app voor onderweg. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Float

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Cloudgebaseerd CMMS dat werkorder- en facilitair beheer stroomlijnt. Creëer projecten, geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
Het CMMS van UpKeep is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
7shifts is een robuuste tool voor personeelsplanning, communicatie en betrokkenheid die speciaal is ontwikkeld voor restaurants. Begin vandaag nog gratis.
7shifts stelt restaurants van elke omvang in staat om de arbeidskosten te verlagen, personeel te behouden en te voldoen aan alle arbeidsvoorschriften met robuuste tools voor planning, communicatie, naleving en betrokkenheid. 7shifts helpt managers 5 uur per week te besparen op de planning, de chaos van telefoontjes en sms'jes te minimaliseren via gestroomlijnde communicatie, personeel onderweg te beheren met gratis mobiele apps en de arbeidskosten tot wel 3% te verlagen door hun POS te integreren. Gebruik net als de meer dan 250.000 restaurantprofessionals 7shifts om je leven te vereenvoudigen. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over 7shifts

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Online boekingssysteem met herinneringen voor alle servicebedrijven! Laat klanten zelf online afspraken maken – Inclusief gratis versie.
SimplyBook.me biedt het meest uitgebreide online boekingssysteem op de markt, een systeem dat ervoor zorgt dat je professioneel overkomt en dat al je online zaken oplost. Je krijgt een volledige website waarop je je bedrijf kunt presenteren, afspraken kunt aannemen en producten, lidmaatschappen, pakketten en service-uitbreidingen kunt verkopen. Synchroniseer afspraken met populaire online agenda's en ontvang gedetailleerde statistieken over je bedrijf. Ga naar SimplyBook.me om alle functies te zien! Meer informatie over SimplyBook.me

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers.
When I Work is een gemakkelijke manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met hen te communiceren. Maak het rooster en de tijdklok direct beschikbaar voor elke medewerker met gratis iOS- en Android-apps. Hou met slechts een paar klikken de vrije tijd en de beschikbaarheid van werknemers bij en beheer ploegenwisselingen. Integreer met je loonadministratieprovider om het proces te stroomlijnen en menselijke fouten te voorkomen. Ga nu aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen. Meer informatie over When I Work

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Nederland Lokaal product
Creëer en deel personeelsplanningen overal en op elk moment in elke browser. De planner met slepen en neerzetten werkt net zo eenvoudig als een spreadsheet.
Creëer en deel personeelsplanningen overal en op elk moment in elke webbrowser. De oplossing omvat planning met slepen en neerzetten, onbeperkt personeel, onbeperkte toegang, dienstherinneringen, sms-berichten en rapportage. Het is de eerste maand gratis, er is geen creditcard vereist en je hoeft er niets voor te installeren. Geen contracten en geen verborgen kosten wanneer je extra personeel toevoegt. Pay-as-you-go planningen met onbeperkt personeel. Meer informatie over Findmyshift

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Moderne software voor lokale bedrijven en hun teams om tijd te besparen op personeelsplanning, tijdregistratie, werving en teamcommunicatie.
Homebase maakt het werk per uur gemakkelijker voor het hele team. Met gratis online tools en mobiele apps voor managers en werknemers, elimineert Homebase het papierwerk en de rompslomp van planning, salarisadministratie, personeel en teamcommunicatie. Ga naar joinhomebase.com en bespaar meer dan 4 uur per week. Gebruikt door meer dan 100.000 bedrijven van elke omvang in de VS. Meer informatie over Homebase

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Cloudgebaseerde software voor online boeking, planning, verkoop en marketing – alles wat je nodig hebt om je leven gemakkelijker te maken.
De geavanceerde salonsoftware van Booker helpt je je salon te runnen en te laten groeien met een alles-in-één platform dat begrijpt dat jij je liever op je klanten concentreert dan op je administratieve taken. Beheer je online boekingen, verkooppunten, lidmaatschaps- en loyaliteitsprogramma's, terwijl je tegelijkertijd nieuwe klanten aantrekt en ervoor zorgt dat ze terugkomen. Altijd en overal toegang tot je salonzaak met de veilige, kosteneffectieve, cloudgebaseerde software van Booker. Meer informatie over Booker

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Laat je bedrijf groeien met deze gratis oplossing voor het plannen van afspraken die wordt geleverd via internet, desktop, Android en iOS.
Geef je bedrijf meer mogelijkheden met Setmore, een platform waarmee je het boeken van afspraken kunt automatiseren en je groei kunt versnellen. Voeg bedrijfsinformatie, servicegegevens en personeelsprofielen toe en begin met plannen in de kalender. Deel je boekingspagina op websites, Facebook of Instagram en laat klanten online boeken. Maak gebruik van de kracht van automatische e-mailmeldingen en herinneringen, synchronisaties met Google/Office-agenda, klassen, Android- en iOS-apps en meer. Meld je vandaag nog aan voor een GRATIS proefversie! Meer informatie over Setmore

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Met Goldie kun je moeiteloos afspraken plannen en het aantal no-shows verlagen door geautomatiseerde sms-herinneringen te gebruiken, en betalingen voor diensten ontvangen.
Goldie (vroeger Appointfix) is het moderne afsprakenboek dat synchroniseert op al je mobiele apparaten. Met Goldie kun je moeiteloos afspraken plannen en het aantal no-shows verlagen door geautomatiseerde sms-herinneringen te gebruiken, waardoor je leven net wat gemakkelijker wordt. De app is geschikt voor elk bedrijf met een herhalend klantenbestand. Vervang je papieren afsprakenboek vandaag nog en laat de app afspraakherinneringen verzenden, zodat je klanten nooit meer een boeking missen. Meer informatie over Goldie

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen brandstof- en bedrijfskosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken. Gebruik de dashboards en rapportagetools om trends te analyseren en de prestaties van je wagenpark nauwkeurig te meten. Met 24-uurscontrole kun je op een effectieve manier onveilig gedrag, ongeautoriseerd gebruik of afwijkingen van de standaardprocedure beheren. Je zult snel ontdekken waar je kunt besparen en hoe je een efficiënter wagenpark kunt exploiteren. Meer informatie over Verizon Connect

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Oplossing voor personeelsplanning die organisaties helpt bij het beheren van ploegendiensten, loonadministratie, verlof, overurenberekeningen en meer.
Kronos Workforce Ready is een reeks tools voor het beheer van menselijk kapitaal op één uniform cloudplatform waarmee je de volledige levenscyclus van je werknemers kunt beheren, van de fase voorafgaand aan het inhuren tot aan hun pensioen. Oplossingen voor HR, werving, onboarding, tijdregistratie, payroll en meer zijn eenvoudig toegankelijk via één enkele intuïtieve interface. Geautomatiseerde en schaalbare tools bieden één enkele bron van waarheid met gemeenschappelijke rapportage, dashboards en robuuste workflows. Inbegrepen self-service en een mobiele app zorgen voor eenvoudige, altijd beschikbare toegang. Meer informatie over UKG Ready

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek