248 resultaten
Waarom Capterra gratis is
De ultieme zakelijke agenda voor drukke professionals. Laat klanten 24/7 online diensten boeken en je hebt geen last meer van no-shows. Meer informatie over vcita
Klanten kunnen een gratis consult plannen, boeken en betalen voor diensten en zich online registreren voor evenementen - 24/7 vanaf elk apparaat. vcita is ideaal voor kleine bedrijven, lokale dienstverleners en consultants, en het wordt geleverd met een aanpasbare planningspagina waar klanten je diensten en up-to-date beschikbaarheid kunnen bekijken, evenals een persoonlijk klantenportal. Het maakt moeiteloos verbinding met je website, lokale vermeldingen, e-mail en sociale media, waardoor je meer leads en verkopen krijgt. Meer informatie over vcita
Klanten kunnen een gratis consult plannen, boeken en betalen voor diensten en zich online registreren voor evenementen - 24/7 vanaf elk apparaat. vcita is ideaal voor kleine bedrijven, lokale...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Skedulo vereenvoudigt de planning van werkmanagement en biedt bureauloze werknemers een krachtige mobiele app om aan de slag te gaan. Meer informatie over Skedulo
Skedulo bouwt bureauloze productiviteitssoftware voor de 80% van de wereldwijde werknemers die niet in een traditionele kantooromgeving werken. Met de Skedulo Deskless Productivity Cloud kunnen organisaties hun planning sterk vereenvoudigen, inzicht en controle krijgen over het inroosteren van taken en afspraken en het gebruik van hun personeel, werknemers uitrusten met een intuïtieve app waarmee ze hun dagelijkse werkzaamheden beter kunnen uitvoeren, bruikbare analyses over hun personeelsbestand bieden en de bedrijfskosten verlagen. Meer informatie over Skedulo
Skedulo bouwt bureauloze productiviteitssoftware voor de 80% van de wereldwijde werknemers die niet in een traditionele kantooromgeving werken. Met de Skedulo Deskless Productivity Cloud kunnen...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Alles-in-één samenwerkingsoplossing voor creatieve teams, inclusief chats, blogs, vergaderingen, VCS, pakketopslagplaatsen, problemen en meer. Meer informatie over Space
De enige tool die je nodig hebt voor je samenwerkings- en ontwikkelingsprocessen: Teams, chats, problemen, dashboards, blogs, artikelen, CI/CD-pijplijnen, VCS, codebeoordeling, machtigingen, pakketten, snelle acties, top-down planning, IDE-integratie, Office Maps, vergaderingen, vakanties, zakenreizen en nog veel meer Meer informatie over Space
De enige tool die je nodig hebt voor je samenwerkings- en ontwikkelingsprocessen: Teams, chats, problemen, dashboards, blogs, artikelen, CI/CD-pijplijnen, VCS, codebeoordeling, machtigingen,...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Een geïntegreerd pakket met toepassingen omvat e-mail, agenda en adresboek die 24/7 toegankelijk zijn via internet.
Microsoft 365 is meer dan alleen Word, Excel, PowerPoint en Outlook. Het biedt krachtige services zoals zakelijke e-mail, online opslag en teamworkoplossingen waar je vanaf overal toegang toe hebt. Breng teams en middelen samen met oplossingen zoals Microsoft Teams en Skype voor Bedrijven, waardoor het samenwerken productiever en aangenamer wordt, ongeacht waar deelnemers zich bevinden.
Microsoft 365 is meer dan alleen Word, Excel, PowerPoint en Outlook. Het biedt krachtige services zoals zakelijke e-mail, online opslag en teamworkoplossingen waar je vanaf overal toegang toe hebt....

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Krijg de vrijheid om je eigen verbluffende website voor e-commerce te maken, precies zoals jij het wilt – en helemaal gratis.
Maak gratis een aantrekkelijke, professionele website met de website-ontwerpfunctie van Wix. Er zijn een aantal verschillende manieren waarop je je site kunt bouwen: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor en Wix Code. Deze oplossing is geschikt voor iedereen, of je nu voor het eerst een site bouwt of al een echte pro bent. Met Wix ADI bouw je een unieke site met professionele tekst, afbeeldingen en meer. Wix Editor geeft je ontwerpvrijheid met geavanceerde functionaliteit en eenvoudig slepen en neerzetten. En met Wix Code kun je een ultramoderne website en apps creëren.
Maak gratis een aantrekkelijke, professionele website met de website-ontwerpfunctie van Wix. Er zijn een aantal verschillende manieren waarop je je site kunt bouwen: Wix Artificial Design Intelligence...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Urenregistratie van werknemers met mobiele toepassing en GPS. Bekijk in realtime wie waar en aan welke projecten werkt. Eenvoudige integratie met payroll.
TSheets is een oplossing voor urenregistratie en planning van werknemers die bedrijfseigenaren tijd en geld bespaart. Gooi die oude tijdregistratieklok of spreadsheet weg en vereenvoudig de loonadministratie, facturering en kostenberekening. Of ze nu op kantoor of mobiel zijn, je werknemers kunnen de tijd vanaf elke locatie in realtime bijhouden met behulp van een smartphone, tablet, desktop of laptop. TSheets is het enige urenregistratiesysteem dat is geïntegreerd in QuickBooks.
TSheets is een oplossing voor urenregistratie en planning van werknemers die bedrijfseigenaren tijd en geld bespaart. Gooi die oude tijdregistratieklok of spreadsheet weg en vereenvoudig de loonadmini...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Automatiseer de boekingen, annuleringen, herinneringen en betalingen van je klanten met behulp van deze zeer gebruiksvriendelijke online planningssoftware.
Maak kennis met de perfecte persoonlijke assistent voor jouw rooster (maar dan nog beter) die 24/7 achter de schermen werkt om je agenda te vullen en je werk uit handen te nemen. Vanaf het moment dat klanten bij je boeken, staat Acuity klaar om automatisch merkeigen en aangepaste boekingsbevestigingen te verzenden, sms-herinneringen te sturen, klanten zelfstandig hun afspraken te laten verzetten en betalingen te verwerken, zodat je dagelijkse taken soepeler verlopen, zelfs als het drukker wordt. Je hoeft alleen maar op het juiste moment aanwezig te zijn.
Maak kennis met de perfecte persoonlijke assistent voor jouw rooster (maar dan nog beter) die 24/7 achter de schermen werkt om je agenda te vullen en je werk uit handen te nemen. Vanaf het moment dat...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Gebruik de software en apps van Vagaro Salon om reserveringen aan te nemen, betalingen te verwerken, herinneringen te verzenden en je bedrijf te promoten. Startprijs: $ 25 per maand.
Verhoog je productiviteit en maak tijd vrij met Vagaro. Plan afspraken vanaf een desktop of gebruik de Vagaro Pro-app om klanten onderweg te beheren. Neem reserveringen aan op de beauty-marktplaats, je boekingspagina, Facebook, Yelp, Instagram of op je eigen website via de boekingswidget van Vagaro. Stuur geautomatiseerde herinneringen en e-mails. Beheer pakketten. Verwerk veilig betalingen. Vagaro Pro is de meest gedownloade/beoordeelde app voor Apple en Android. Prijzen vanaf $ 25 per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 1 maand.
Verhoog je productiviteit en maak tijd vrij met Vagaro. Plan afspraken vanaf een desktop of gebruik de Vagaro Pro-app om klanten onderweg te beheren. Neem reserveringen aan op de beauty-marktplaats,...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
MINDBODY maakt het gemakkelijk voor jou, je stylisten en je salonpersoneel om afspraken te plannen, bij te werken of te verwerken, allemaal vanuit één scherm.
MINDBODY-software voor salons is ontworpen om je te helpen je salon te beheren en te laten groeien, van de receptie tot de kappersstoel en overal daartussenin. Met een krachtige set hulpmiddelen kun je afspraken plannen, betalingen veilig verwerken, succes bijhouden, stylistenroosters beheren en no-shows voorkomen met automatische afspraakherinneringen. Bovendien zal een geavanceerd pakket met ingebouwde marketingfuncties nieuwe klanten aantrekken en bestaande klanten boeien. Geniet van meer tijd om je te concentreren op wat je leuk vindt. Plan vandaag nog een gratis demo.
MINDBODY-software voor salons is ontworpen om je te helpen je salon te beheren en te laten groeien, van de receptie tot de kappersstoel en overal daartussenin. Met een krachtige set hulpmiddelen kun...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Wrike is een platform voor projectmanagement met gedeelde teamagenda's, realtime updates, software voor Gantt-diagrammen, een mobiele app en meer.
Wrike is een online agendaplatform dat wordt gebruikt door meer dan 20.000 bedrijven over de hele wereld. Krijg 360° zicht op al je projecten met de krachtige functies voor taakbeheer van Wrike. Visualiseer teamprioriteiten op gedeelde agenda's om grote projecten voor te bereiden, en krijg een duidelijk inzicht in de voortgang dankzij kleurgecodeerde taken en verschillende weergavemodi. Breng je projecttijdlijnen in kaart en pas deadlines aan met intuïtieve software voor Gantt-diagrammen. Wil je je teamagenda's op afstand bijwerken? Probeer de mobiele app van Wrike.
Wrike is een online agendaplatform dat wordt gebruikt door meer dan 20.000 bedrijven over de hele wereld. Krijg 360° zicht op al je projecten met de krachtige functies voor taakbeheer van Wrike....

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Calendly helpt je vergaderingen te plannen zonder vele e-mails heen en weer te sturen.
Calendly, een krachtige maar eenvoudige geautomatiseerde planningstool, vereenvoudigt het creëren van contact met anderen, zodat je meer kunt bereiken... Miljoenen gebruikers profiteren van een plezierige planning, meer tijd om te besteden aan topprioriteiten en flexibiliteit om zowel individuele gebruikers als grote teams te ondersteunen. Calendly werkt met kalenders van Google, Office 365 en Outlook en met apps zoals Salesforce, Stripe, GoToMeeting en Zapier voor een naadloze gebruikerservaring.
Calendly, een krachtige maar eenvoudige geautomatiseerde planningstool, vereenvoudigt het creëren van contact met anderen, zodat je meer kunt bereiken... Miljoenen gebruikers profiteren van een...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Cloudgebaseerd CMMS dat werkorder- en facilitair beheer stroomlijnt. Creëer projecten, geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
Het CMMS van UpKeep is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt.
Het CMMS van UpKeep is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Scheduling solution that helps businesses create shareable calendars with scheduled events or meetings and conference room details.
Scheduling solution that helps businesses create shareable calendars with scheduled events or meetings and conference room details.
Scheduling solution that helps businesses create shareable calendars with scheduled events or meetings and conference room details.

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Resource planning software voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen.
Resource planning software vertrouwd door meer dan 3000 internationaal toonaangevende teams. Sinds 2012 helpt Float merken zoals BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi en Deloitte hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda, Outlook, Teamwork en Zapier. iOS- en Android-app voor onderweg. Gratis proefperiode van 30 dagen.
Resource planning software vertrouwd door meer dan 3000 internationaal toonaangevende teams. Sinds 2012 helpt Float merken zoals BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi en Deloitte hun projecten te plannen en...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Met Doodle kunnen drukke professionals zich concentreren op hun echte werk doordat het uitvoeren van tijdrovende taken, zoals het plannen en organiseren van vergaderingen, snel en gemakkelijk wordt.
Met Doodle kunnen drukke professionals zich concentreren op hun echte werk doordat het uitvoeren van tijdrovende taken, zoals het plannen en organiseren van vergaderingen, snel en gemakkelijk wordt. doodle.com is een wereldleider in online planning, en het wordt elke maand gebruikt door meer dan 30 miljoen mensen. Doodle AG heeft zijn hoofdkantoor in Zürich.
Met Doodle kunnen drukke professionals zich concentreren op hun echte werk doordat het uitvoeren van tijdrovende taken, zoals het plannen en organiseren van vergaderingen, snel en gemakkelijk wordt....

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Cloudgebaseerde software voor online boeking, planning, verkoop en marketing – alles wat je nodig hebt om je leven gemakkelijker te maken.
De geavanceerde salonsoftware van Booker helpt je je salon te runnen en te laten groeien met een alles-in-één platform dat begrijpt dat jij je liever op je klanten concentreert dan op je administratieve taken. Beheer je online boekingen, verkooppunten, lidmaatschaps- en loyaliteitsprogramma's, terwijl je tegelijkertijd nieuwe klanten aantrekt en ervoor zorgt dat ze terugkomen. Altijd en overal toegang tot je salonzaak met de veilige, kosteneffectieve, cloudgebaseerde software van Booker.
De geavanceerde salonsoftware van Booker helpt je je salon te runnen en te laten groeien met een alles-in-één platform dat begrijpt dat jij je liever op je klanten concentreert dan op je administratie...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Online boekingssysteem met herinneringen voor alle servicebedrijven! Laat klanten zelf online afspraken maken – Inclusief gratis versie.
SimplyBook.me biedt het meest uitgebreide online boekingssysteem op de markt, een systeem dat ervoor zorgt dat je professioneel overkomt en dat al je online zaken oplost. Je krijgt een volledige website waarop je je bedrijf kunt presenteren, afspraken kunt aannemen en producten, lidmaatschappen, pakketten en service-uitbreidingen kunt verkopen. Synchroniseer afspraken met populaire online agenda's en ontvang gedetailleerde statistieken over je bedrijf. Ga naar SimplyBook.me om alle functies te zien!
SimplyBook.me biedt het meest uitgebreide online boekingssysteem op de markt, een systeem dat ervoor zorgt dat je professioneel overkomt en dat al je online zaken oplost. Je krijgt een volledige...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Laat je bedrijf groeien met deze gratis oplossing voor het plannen van afspraken die wordt geleverd via internet, desktop, Android en iOS.
Geef je bedrijf meer mogelijkheden met Setmore, een platform waarmee je het boeken van afspraken kunt automatiseren en je groei kunt versnellen. Voeg bedrijfsinformatie, servicegegevens en personeelsprofielen toe en begin met plannen in de kalender. Deel je boekingspagina op websites, Facebook of Instagram en laat klanten online boeken. Maak gebruik van de kracht van automatische e-mailmeldingen en herinneringen, synchronisaties met Google/Office-agenda, klassen, Android- en iOS-apps en meer. Meld je vandaag nog aan voor een GRATIS proefversie!
Geef je bedrijf meer mogelijkheden met Setmore, een platform waarmee je het boeken van afspraken kunt automatiseren en je groei kunt versnellen. Voeg bedrijfsinformatie, servicegegevens en personeelsp...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers.
When I Work is een gemakkelijke manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met hen te communiceren. Maak het rooster en de tijdklok direct beschikbaar voor elke medewerker met gratis iOS- en Android-apps. Hou met slechts een paar klikken de vrije tijd en de beschikbaarheid van werknemers bij en beheer ploegenwisselingen. Integreer met je loonadministratieprovider om het proces te stroomlijnen en menselijke fouten te voorkomen. Ga nu aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen.
When I Work is een gemakkelijke manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met hen te communiceren. Maak het rooster en de tijdklok direct...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
7shifts is een robuuste tool voor personeelsplanning, communicatie en betrokkenheid die speciaal is ontwikkeld voor restaurants. Begin vandaag nog gratis.
7shifts stelt restaurants van elke omvang in staat om de arbeidskosten te verlagen, personeel te behouden en te voldoen aan alle arbeidsvoorschriften met robuuste tools voor planning, communicatie, naleving en betrokkenheid. 7shifts helpt managers 5 uur per week te besparen op de planning, de chaos van telefoontjes en sms'jes te minimaliseren via gestroomlijnde communicatie, personeel onderweg te beheren met gratis mobiele apps en de arbeidskosten tot wel 3% te verlagen door hun POS te integreren. Gebruik net als de meer dan 250.000 restaurantprofessionals 7shifts om je leven te vereenvoudigen. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
7shifts stelt restaurants van elke omvang in staat om de arbeidskosten te verlagen, personeel te behouden en te voldoen aan alle arbeidsvoorschriften met robuuste tools voor planning, communicatie,...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle software voor servicebeheer om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je buitendienstbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je buitendienstbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Moderne software voor lokale bedrijven en hun teams om tijd te besparen op personeelsplanning, tijdregistratie, werving en teamcommunicatie.
Homebase maakt het werk per uur gemakkelijker voor het hele team. Met gratis online tools en mobiele apps voor managers en werknemers, elimineert Homebase het papierwerk en de rompslomp van planning, salarisadministratie, personeel en teamcommunicatie. Ga naar joinhomebase.com en bespaar meer dan 4 uur per week. Gebruikt door meer dan 100.000 bedrijven van elke omvang in de VS.
Homebase maakt het werk per uur gemakkelijker voor het hele team. Met gratis online tools en mobiele apps voor managers en werknemers, elimineert Homebase het papierwerk en de rompslomp van planning,...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Oplossing voor personeelsplanning die organisaties helpt bij het beheren van ploegendiensten, loonadministratie, verlof, overurenberekeningen en meer.
Kronos Workforce Ready is een reeks tools voor het beheer van menselijk kapitaal op één uniform cloudplatform waarmee je de volledige levenscyclus van je werknemers kunt beheren, van de fase voorafgaand aan het inhuren tot aan hun pensioen. Oplossingen voor HR, werving, onboarding, tijdregistratie, payroll en meer zijn eenvoudig toegankelijk via één enkele intuïtieve interface. Geautomatiseerde en schaalbare tools bieden één enkele bron van waarheid met gemeenschappelijke rapportage, dashboards en robuuste workflows. Inbegrepen self-service en een mobiele app zorgen voor eenvoudige, altijd beschikbare toegang.
Kronos Workforce Ready is een reeks tools voor het beheer van menselijk kapitaal op één uniform cloudplatform waarmee je de volledige levenscyclus van je werknemers kunt beheren, van de fase...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Branch is een mobiele technologie die werknemers op uurbasis helpt om financieel te groeien.
Branch stelt ondernemingen in staat om medewerkers op uurbasis aan te trekken en te behouden met behulp van een mobile-first technologie die ze een voorsprong geeft op financieel vlak. Het personeelsverloop is nog nooit zo hoog geweest, en het kost werkgevers meer dan $ 2500 om één uurloonwerknemer te vervangen. Het behouden en betrekken van werknemers kan de productiviteit, klantervaringen en winstgevendheid van een bedrijf verbeteren.
Branch stelt ondernemingen in staat om medewerkers op uurbasis aan te trekken en te behouden met behulp van een mobile-first technologie die ze een voorsprong geeft op financieel vlak. Het personeelsv...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
De salonsoftware van Timely beheert je hele bedrijf vanaf elk apparaat. Beheer moeiteloos je agenda, klanten, personeel, voorraad, rapportage en meer!
Timely is 's werelds slimste boekingssoftware. Beheer moeiteloos je afspraken, klanten, verkoop, personeel, voorraad, rapportage en meer! Creëer de perfecte klantervaring met online boekingen, aanbetalingen, betalingen, Afterpay, cadeaubonnen, gerichte sms-campagnes en automatische sms- of e-mailberichten. Transparante prijzen, zonder installatiekosten, verborgen extra's of heimelijke contracten. Ontdek waarom meer dan 36.000 gebruikers over de hele wereld dol zijn op Timely. Probeer het 14 dagen gratis uit!
Timely is 's werelds slimste boekingssoftware. Beheer moeiteloos je afspraken, klanten, verkoop, personeel, voorraad, rapportage en meer! Creëer de perfecte klantervaring met online boekingen,...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Eenvoudige, krachtige software voor het boeken van afspraken voor dienstverleners en hun klanten. Inclusief online kalender en downloadbare app.
Eenvoudig, krachtig hulpmiddel voor het boeken van afspraken waar jij en je klanten dol op zullen zijn! Gebruik de planner overal: via de app of elke browser. Klanten kunnen moeiteloos afspraken boeken met de app of online kalender van Visibook. Eenvoudig boeken en volgen van klanten. Verminder het aantal no-shows. Individuele en lessenplanner. Betalingstool. Klantberichten en -notities. Eenvoudig en gratis in te stellen. Beheer je rooster. Werk rond je persoonlijke agenda. Minder e-mail en minder gedoe. Beheer je personeel. Tool voor meerdere platforms.
Eenvoudig, krachtig hulpmiddel voor het boeken van afspraken waar jij en je klanten dol op zullen zijn! Gebruik de planner overal: via de app of elke browser. Klanten kunnen moeiteloos afspraken...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Nederland Lokaal product
Creëer en deel personeelsplanningen overal en op elk moment in elke browser. De planner met slepen en neerzetten werkt net zo eenvoudig als een spreadsheet.
Creëer en deel personeelsplanningen overal en op elk moment in elke webbrowser. De oplossing omvat planning met slepen en neerzetten, onbeperkt personeel, onbeperkte toegang, dienstherinneringen, sms-berichten en rapportage. Het is de eerste maand gratis, er is geen creditcard vereist en je hoeft er niets voor te installeren. Geen contracten en geen verborgen kosten wanneer je extra personeel toevoegt. Pay-as-you-go planningen met onbeperkt personeel.
Creëer en deel personeelsplanningen overal en op elk moment in elke webbrowser. De oplossing omvat planning met slepen en neerzetten, onbeperkt personeel, onbeperkte toegang, dienstherinneringen,...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Deputy: je kunt personeel inplannen, tijd en aanwezigheid bijhouden, verlof beheren, met één klik urenstaten naar de loonlijst exporteren en moeiteloos voldoen aan je nalevingsverplichtingen.
Deputy is een meervoudig bekroonde tool voor personeelsbeheer. Met Deputy kun je binnen enkele minuten personeelsroosters voltooien en vervolgens met één klik naar je team verzenden, eenvoudig personeelsverlof beheren, tijd en aanwezigheid bijhouden en je urenstaten naadloos synchroniseren met de loonlijst. Deputy integreert met meer dan 300 toonaangevende POS- en payroll-leveranciers voor compleet vertrouwen. Met gratis iOS- en Android-apps kun je je bedrijf vanaf elke locatie beheren. Begin vandaag nog met je gratis proefversie.
Deputy is een meervoudig bekroonde tool voor personeelsbeheer. Met Deputy kun je binnen enkele minuten personeelsroosters voltooien en vervolgens met één klik naar je team verzenden, eenvoudig...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
OpenSimSim is een gratis tool voor personeelsplanning, voor internet en mobiel. Stel het rooster binnen enkele minuten op en verstuur het met één klik naar je team.
OpenSimSim is een gratis planningsoplossing voor werknemers op uurbasis. Stel het schema in enkele minuten samen, breng er gemakkelijk wijzigingen in aan en stuur het met één klik naar je team. Dankzij de gratis iOS- en Android-apps kun je het rooster onderweg bekijken en bewerken en beschikken je medewerkers altijd over de meest bijgewerkte versie. Houd vrije tijd bij, voorspel verkoop voor meer kosteneffectieve schema's, integreer met je POS en vind snel vervanging. Functies zoals groepsberichten, ruilen van diensten en herinneringen maken het leven makkelijker.
OpenSimSim is een gratis planningsoplossing voor werknemers op uurbasis. Stel het schema in enkele minuten samen, breng er gemakkelijk wijzigingen in aan en stuur het met één klik naar je team....

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Met software die mobiele telefoons, tablets en computers synchroniseert, kunnen loodgietersbedrijven personeel, dossiers en klanten efficiënt beheren.
Stroomlijn het beheer van je loodgietersbedrijf met RazorSync-software voor mobiele telefoon, tablet en computer. Plan, dispatch, factureer en beheer klantrecords vanuit het veld. Bekijk projecten en technici op een kaart, plan ze opnieuw in en dispatch ze om tijd en reiskosten te besparen. Gegevens worden opgeslagen in de cloud, voor eenvoudige toegang en klantendossiers werken je QuickBooks op kantoor automatisch bij. Gebruikers van RazorSync melden hogere facturen, omzet en klanttevredenheid. Begin vandaag nog met je gratis proefversie.
Stroomlijn het beheer van je loodgietersbedrijf met RazorSync-software voor mobiele telefoon, tablet en computer. Plan, dispatch, factureer en beheer klantrecords vanuit het veld. Bekijk projecten en...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer.
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk.
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer....

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
De module voor werkorderbeheer van eSPACE is een uitgebreid softwaresysteem voor facilitair beheer.
eSPACE biedt uitstekende klantenservice en voortdurende ontwikkelingsondersteuning. Deze module voor werkorderbeheer bestaat uit uitgebreide software voor facilitair beheer. Een aantal van de belangrijkste functies omvatten: - beheer van werkorders, opdrachten en voorraad; - robuuste rapportage-opties en apparatuurtracking; - preventief onderhoud; - leveranciersportaal. Probeer het 30 dagen gratis of vraag vandaag nog een gratis demo aan.
eSPACE biedt uitstekende klantenservice en voortdurende ontwikkelingsondersteuning. Deze module voor werkorderbeheer bestaat uit uitgebreide software voor facilitair beheer. Een aantal van de...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Transformeer je planningsproces met de meest algemeen gebruikte tool voor prognose, planning en communicatie in de sector.
HotSchedules biedt een cloudgebaseerd besturingssysteem, evenals ondersteunende oplossingen en diensten voor de restaurant-, detailhandel- en horecasector. Met het HotSchedules-productassortiment kunnen eigenaars en exploitanten werknemers plannen op verschillende locaties, tijd en aanwezigheid bijhouden, bedrijfsprestaties bewaken en de dagelijkse activiteiten beheren. Met de systeemeigen mobiele app van HotSchedules kunnen werknemers hun roosters bekijken, ploegendiensten aannemen of annuleren en vrije tijd aanvragen, allemaal vanaf hun mobiele telefoon.
HotSchedules biedt een cloudgebaseerd besturingssysteem, evenals ondersteunende oplossingen en diensten voor de restaurant-, detailhandel- en horecasector. Met het HotSchedules-productassortiment...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Webgebaseerde app voor personeelsplanning met verlofbeheer, persoonlijke dashboards, conflictenbeheer, teamoverzicht en samenwerking.
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Beheer vakantiedagen en andere soorten vrijgenomen tijd. Een beschikbaarheidsbalk helpt bij de capaciteitsplanning. Conflictbeheer helpt je om de controle te houden. Dashboards, e-mailmeldingen en agendasynchronisatie betekent dat iedereen op de hoogte is. Krachtige rapporten laten je de bezettingsgraad controleren. Geen software om te installeren. Vanaf slechts $ 2,50 per persoon per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen.
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten....

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
ONLYOFFICE is een veilig online kantoorpakket dat teams kan helpen met beheer en samenwerking, met een sterke focus op documenten.
ONLYOFFICE is een collaboratief zakelijk kantoorpakket, beschikbaar als cloudservice en lokale oplossing. Het beschikt over een collaboratief 3-in-1 bewerkingspakket dat volledig compatibel is met MS-formaten, tools voor het beheren van documenten en projecten, CRM, agenda, mail, communicatie-instrumenten en geavanceerde beveiligingsinstellingen. ONLYOFFICE biedt ook gratis desktop- en mobiele apps die kunnen worden verbonden met de cloud.
ONLYOFFICE is een collaboratief zakelijk kantoorpakket, beschikbaar als cloudservice en lokale oplossing. Het beschikt over een collaboratief 3-in-1 bewerkingspakket dat volledig compatibel is met...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Vereenvoudig je servicebedrijf. Compleet plannings- en projectbeheer. Beheer leads, schattingen, projecten, facturen, betalingen waar je ook bent.
Gebouwd en vertrouwd door professionele servicebedrijven. De gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor lokale servicebedrijven met 1-25 werknemers. Compleet projectbeheer: planning, beheer van leads, schattingen, uitvoer van volledige opdrachten vanuit het veld, facturen, betalingen en meer. Volledig geïntegreerd met Quickbooks. Ook is het een bewezen platforms om je serviceactiviteiten mee te vereenvoudigen en te beheren. Al meer dan 20 jaar vertrouwd door duizenden servicebedrijven.
Gebouwd en vertrouwd door professionele servicebedrijven. De gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor lokale servicebedrijven met 1-25 werknemers. Compleet projectbeheer: planning, beheer...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
CakeHR van Sage is een bekroonde oplossing voor HR-beheer die het HR-proces vereenvoudigt.
CakeHR is een bekroonde oplossing voor HR-beheer die het HR-proces vereenvoudigt. Het is ontworpen om kleine en middelgrote ondernemingen te helpen flexibel te blijven en biedt belangrijke functies zoals 360-graden feedback, personeelsplanning, doelen, uitgaven, functioneringsgesprekken, tijdregistratie en teamlijst. Vertrouw op de gebruiksvriendelijke navigatie en het aanpasbare dashboard van CakeHR om taken moeiteloos te automatiseren, de afhankelijkheid van Excel-werkbladen te elimineren, software-acceptatie te stimuleren en de frequentie van e-mails te verminderen. Er zijn apps voor Android en iOS beschikbaar.
CakeHR is een bekroonde oplossing voor HR-beheer die het HR-proces vereenvoudigt. Het is ontworpen om kleine en middelgrote ondernemingen te helpen flexibel te blijven en biedt belangrijke functies...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Online personeelsplanning met gestroomlijnde communicatiestromen, uitgebreide rapportagemogelijkheden en automatische conflictoplossing.
Humanity (ShiftPlanning) pakt het probleem van personeelsplanning rechtstreeks aan door zowel planners als werknemers een gecentraliseerd, gemakkelijk te gebruiken platform te bieden. Dankzij een gestroomlijnde communicatiestroom, uitgebreide rapportagemogelijkheden, automatische conflictresoluties en functies zoals eenvoudig ruilen van diensten door werknemers, bespaart Humanity bedrijven 50-80% van de tijd die eerder werd besteed aan planningsgerelateerd werk, en creëert toonaangevende software voor personeelsplanning en -beheer die wordt vertrouwd door duizenden.
Humanity (ShiftPlanning) pakt het probleem van personeelsplanning rechtstreeks aan door zowel planners als werknemers een gecentraliseerd, gemakkelijk te gebruiken platform te bieden. Dankzij een...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
De ultieme software om afspraken te maken en diensten te verkopen. Vraag naar de top 5 functies die geen van de concurrenten biedt!
De ultieme software om afspraken te maken en diensten te verkopen. Vraag naar de top 5 functies die geen van de concurrenten biedt! De software biedt een volledige internet-/bestemmingspagina die je trots kunt delen met je klanten. Het integreert met je bestaande kalenders en met MailChimp, Zoom, Stripe, Square, Zapier en meer! Ontdek waarom de software in de afgelopen 12 maanden is uitgegroeid tot meer dan 11.000 gebruikers in meer dan 100 landen.
De ultieme software om afspraken te maken en diensten te verkopen. Vraag naar de top 5 functies die geen van de concurrenten biedt! De software biedt een volledige internet-/bestemmingspagina die...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Appointy is eenvoudige, functionele en krachtige planningsoftware waarmee jij je bedrijf kunt laten groeien en het kunt beheren.
Appointy is eenvoudige, functionele en krachtige planningssoftware die is ontworpen om je te helpen groeien en je bedrijf te beheren. Appointy stelt je in staat online afspraken te accepteren, geautomatiseerde e-mails/sms-herinneringen te verzenden, te integreren met sociale media en Google Agenda, online vooruitbetalingen te accepteren, cadeaubonnen, deals en nog veel meer te maken. Wat de grootte van je bedrijf ook is, dit platform heeft een plan dat speciaal voor jou is ontworpen. Vertrouwd door meer dan 85.000 bedrijven over de hele wereld. Het basistariefplan is voor altijd gratis.
Appointy is eenvoudige, functionele en krachtige planningssoftware die is ontworpen om je te helpen groeien en je bedrijf te beheren. Appointy stelt je in staat online afspraken te accepteren,...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Nederland Lokaal product
Afsprakenplanning is nu aanpasbaar en betaalbaar met aangepaste integraties, betalingsverwerking, wachtlijsten, aangepaste lay-outs en meer.
Afsprakenplanning is nu aanpasbaar en betaalbaar met aangepaste integraties, betalingsverwerking, wachtlijsten, aangepaste lay-outs en meer.
Afsprakenplanning is nu aanpasbaar en betaalbaar met aangepaste integraties, betalingsverwerking, wachtlijsten, aangepaste lay-outs en meer.

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Booksy is een afsprakensysteem dat jou en je klanten samenbrengt. BooksyBIZ is ontworpen om je de controle te geven over je bedrijf.
Booksy is een afsprakensysteem dat jou en je klanten samenbrengt. BooksyBIZ is ontworpen om je de controle te geven over je bedrijf en je te helpen tijd te besparen. Je kunt profiteren van vele functies die je professionele leven gemakkelijker maken. Voordelen van de BooksyBiz App: * Zelfbediening voor klanten * Agendabeheer * Klantbeheer * Bedrijfsmanagement * Verkooppunt * Tools voor marketing en loyaliteit Booksy werkt met een verlengbaar maandelijks abonnement afhankelijk van het aantal medewerkers.
Booksy is een afsprakensysteem dat jou en je klanten samenbrengt. BooksyBIZ is ontworpen om je de controle te geven over je bedrijf en je te helpen tijd te besparen. Je kunt profiteren van vele...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Eenvoudige planningssoftware voor het beheren van je afspraken, klanten en medewerkers allemaal vanaf één plek. Snel en gemakkelijk te configureren en te gebruiken.
TimeFlow is de enige cloudgebaseerde oplossing die je kunt downloaden als een toepassing op je bureaublad. Met ScheduFlow kun je je afspraken en medewerkers allemaal vanaf één plek beheren. Beheer je klanten of patiënten door snel en eenvoudig afspraken te plannen. Wijs taken toe aan werknemers om het werk gedaan te krijgen. Een gebruiksvriendelijke workflow die al je medewerkers binnen enkele minuten kunnen leren. Ontdek waarom ze op bijna elke vergelijkingssite met 5 sterren worden beoordeeld. Gratis proefperiode van 30 dagen.
TimeFlow is de enige cloudgebaseerde oplossing die je kunt downloaden als een toepassing op je bureaublad. Met ScheduFlow kun je je afspraken en medewerkers allemaal vanaf één plek beheren. Beheer je...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Oplossing voor online boeken, resourceplanning, het genereren van leads en rapportage voor fitnessstudio's.
WellnessLiving is een alles-in-één oplossing voor je fitnessstudio. Het platform biedt onder andere afsprakenplanning, e-mailmarketing, robuuste rapportage, beloningsprogramma's, voortgangslogboeken van klanten, reputatiebeheer, handelsverwerking en loonadministratie. Er zijn geen extra hoge kosten om je planning in je site te integreren, beoordelingen te genereren, e-mails/sms-berichten te verzenden, een beloningsprogramma te gebruiken of marketing te automatiseren. WellnessLiving is ontworpen door klanten, voor klanten.
WellnessLiving is een alles-in-één oplossing voor je fitnessstudio. Het platform biedt onder andere afsprakenplanning, e-mailmarketing, robuuste rapportage, beloningsprogramma's, voortgangslogboeken...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Shiftboard is de toonaangevende leverancier van software voor personeelsplanning en helpt complexe personeelsactiviteiten te optimaliseren.
Shiftboard is de toonaangevende leverancier van software voor personeelsplanning. Shiftboard is gebouwd rond personeel dat per uur wordt betaald, waar planning, realtime communicatie en verandermanagement centraal staan in de dagelijkse bedrijfsvoering. Shiftboard helpt organisaties hun bedrijf te transformeren door middel van automatisering. Duizenden klanten kiezen voor Shiftboard om complexe personeelsactiviteiten te optimaliseren, wat resulteert in lagere loonkosten, verhoogde productiviteit van werknemers en lager personeelsverloop.
Shiftboard is de toonaangevende leverancier van software voor personeelsplanning. Shiftboard is gebouwd rond personeel dat per uur wordt betaald, waar planning, realtime communicatie en verandermanage...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Studiobeheer dat je tijd bespaart, je bedrijf organiseert en je klanten tevreden houdt.
Het biedt fotografen een eenvoudige en intuïtieve oplossing voor hun behoeften op het gebied van het beheer van klanten en studio. Online boeken en plannen, geautomatiseerde workflows, facturering, contracten en meer. Iris Works is het systeem voor het beheer van studio's gemaakt voor de kunstenaar. Na slechts enkele uren besteed te hebben aan het inrichten van je studio, ben je klaar om je bedrijf te stroomlijnen.
Het biedt fotografen een eenvoudige en intuïtieve oplossing voor hun behoeften op het gebied van het beheer van klanten en studio. Online boeken en plannen, geautomatiseerde workflows, facturering,...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Streamtime biedt projectmanagementsoftware voor creatieve teams en bedrijven.
Streamtime biedt projectmanagementsoftware voor creatieve bedrijven. Deze aanbieder gelooft in programma's die creatievelingen behandelen als mensen, niet als robots. Met Streamtime kun je taken en projecten creëren, tijd plannen en bijhouden en je team inplannen. Profiteer van offertes en facturering met één klik, rechtstreeks vanuit je taakplan, en sluit je financiën aan met de Quickbooks- en Xero-integraties. Ga gratis aan de slag en doe je voordeel met een gratis, live demo van 30 minuten, verzorgd door een van de teamleden.
Streamtime biedt projectmanagementsoftware voor creatieve bedrijven. Deze aanbieder gelooft in programma's die creatievelingen behandelen als mensen, niet als robots. Met Streamtime kun je taken en...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek
Verander gemiste oproepen in geboekte afspraken met gebruiksvriendelijke en gratis online planning.
Serviceproviders missen vaak oproepen van potentiële klanten en besteden uren aan het versturen van herinnerings- en follow-upmails naast het uitvoeren van activiteiten om hun bedrijf te helpen groeien. Deze online oplossing voor het plannen van afspraken is als een winkelwagentje voor services. Het platform verhelpt gemiste oproepen en no-show problemen door klanten hun eigen afspraken te laten beheren. Bedrijven kunnen een planner op hun website opnemen en e-mailmeldingen zo aanpassen dat ze automatisch worden verzonden.
Serviceproviders missen vaak oproepen van potentiële klanten en besteden uren aan het versturen van herinnerings- en follow-upmails naast het uitvoeren van activiteiten om hun bedrijf te helpen...

Functies

  • Kalendersynchronisatie
  • Kalender-/herinneringssysteem
  • Taakbeheer
  • Website-integratie
  • Adresboek