15 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van el...
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Leg het volledige klanttraject tussen teams vast en volg al je gesprekken op één platform met CallTrackingMetrics.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke marketingcampagnes leads en conversies genereren, en beheer al je gesprekskanalen, oproepen, chats, formulieren en teksten op één platform. Meer dan 100.000 gebruikers vertrouwen op het omnichannel-platform van CallTrackingMetrics om de communicatie voor hun marketing-, verkoop- en serviceteams te verenigen.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke marketingcampagn...
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Op gamification gebaseerde SaaS-programma's voor betrokkenheid, incentives, erkenning en analyse, mogelijk gemaakt door Snowfly. Als je het kunt bijhouden, is gamification mogelijk.
Snowfly biedt toonaangevende betrokkenheidsprogramma's die gebruikmaken van gamification, incentives en spraakanalyse voor elke sector. Snowfly biedt maandelijkse contracten omdat de programma's werken, en het gemiddelde klantbehoud van meer dan 6 jaar en de toonaangevende betrokkenheidscijfers zijn hiervan het bewijs. De oplossingen helpen je bij het bereiken en verbeteren van je aangepaste bedrijfsdoelstellingen, waaronder: verbeterde cultuur, betere prestaties, tevredenheid van medewerkers, procesautomatisering of al het bovenstaande.
Snowfly biedt toonaangevende betrokkenheidsprogramma's die gebruikmaken van gamification, incentives en spraakanalyse voor elke sector. Snowfly biedt maandelijkse contracten omdat de programma's werken...
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
CallFinder® is een geautomatiseerde SaaS-oplossing voor kwaliteitsbewaking met aangepaste gegevensrapporten en inzichten over de prestaties en KPI van het contactcenter.
CallFinder is een toonaangevende leverancier van SaaS-spraakanalysesoftware, geautomatiseerde oproepscores en spraak-naar-tekst transcriptietechnologie met gespreksinzichten, zoals sentimentanalyse. De spraakanalyseoplossing van CallFinder doorzoekt je gespreksopnames op trefwoorden en zinnen om je te helpen bij het bereiken van zakelijke doelstellingen en het overwinnen van veelvoorkomende uitdagingen, zoals naleving van het script en lage klanttevredenheidsscores. De oplossing biedt ook analyse van de interactie tussen medewerker en klant bij elk inkomend gesprek, zodat je essentiële klantinformatie, gespreksredenen en patroonstatistieken kunt vastleggen.
CallFinder is een toonaangevende leverancier van SaaS-spraakanalysesoftware, geautomatiseerde oproepscores en spraak-naar-tekst transcriptietechnologie met gespreksinzichten, zoals sentimentanalyse. De...
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Omnichannel analytics and pervasive call center performance management solution for large and small contact centers.
CallMiner is a proud provider of omnichannel analytics solutions for improving agent performance and customer intelligence. Founded in 2002, CallMiner pioneered the speech analytics industry. With our years of industry leadership and over 2 billion hours of conversations mined, we are able to deliver exceptional value to customers by providing highly effective, usable, and scalable engagement analytics solutions.
CallMiner is a proud provider of omnichannel analytics solutions for improving agent performance and customer intelligence. Founded in 2002, CallMiner pioneered the speech analytics industry. With our ...
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Appen provides high-quality training data to confidently deploy world-class AI.
Appen provides reliable computer vision and natural language processing training data to give leaders in technology, automotive, financial services, retail, healthcare, and governments the confidence to deploy world-class AI products. Our expertise includes a global crowd of over 1 million skilled contractors who speak over 180 languages and dialects, in over 70,000 locations and 130 countries.
Appen provides reliable computer vision and natural language processing training data to give leaders in technology, automotive, financial services, retail, healthcare, and governments the confidence t...
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Clarabridge helps you understand and improve your customer's experience by putting customer feedback to work.
Clarabridge helps hundreds of the worlds leading brands improve the customer experience by putting customer feedback to work. Our solution offers the only omni-source listening, best in class customer analytics, and real-time, guided actions for fast front-line response. With customer feedback trends, correlation, and root cause analysis the best and biggest companies in the world use the Clarabridge SaaS solution to power their CEM programs.
Clarabridge helps hundreds of the worlds leading brands improve the customer experience by putting customer feedback to work. Our solution offers the only omni-source listening, best in class customer...
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
An AI powered Data Analytics platform that analyzes and visualizes complex data sets, helping you make decisions.
An AI powered Data Analytics platform that analyzes and visualizes complex data sets, helping you make decisions.
An AI powered Data Analytics platform that analyzes and visualizes complex data sets, helping you make decisions....
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Call center software to help you manage not only your customer service needs but also the quality and compliance metrics you establish
Call center software to help you manage not only your customer service needs but also the quality and compliance metrics you establish
Call center software to help you manage not only your customer service needs but also the quality and compliance metrics you establish...
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Tethr

Tethr

(0 reviews)
Tethr integrates with any voice platform and equips your entire enterprise with powerful insights, all from your customer phone calls.
Tethr integrates with any voice platform and equips your entire enterprise with powerful insights, all from your customer phone calls.
Tethr integrates with any voice platform and equips your entire enterprise with powerful insights, all from your customer phone calls....
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Observe.AI is an AI-powered agent enablement platform. Evaluate 100% of voice calls, analyze performance, and tailor agent coaching.
Observe.AI is an AI-powered agent enablement platform for voice customer service. Leveraging the latest speech and natural language processing technologies, Observe.AI enables organizations to quickly analyze 100% of calls. With Observe.AI, support teams improve call quality, monitor compliance, and coach agents into top performers.
Observe.AI is an AI-powered agent enablement platform for voice customer service. Leveraging the latest speech and natural language processing technologies, Observe.AI enables organizations to quickly ...
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Speech intelligence software for debt collection and accounts receivables management enterprises.
Speech intelligence software for debt collection and accounts receivables management enterprises.
Speech intelligence software for debt collection and accounts receivables management enterprises....
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
OTO.AI

OTO.AI

(0 reviews)
Snel te implementeren API voor spraakanalyse voor sentimentanalyse in callcenters, native apps, robotica, enz. Dialect- en taal-agnostisch
OTO maakt gebruik van geavanceerde spraaktechnologie om belangrijke gedragingen en akoestische signalen in realtime te begrijpen. De lichtgewicht DeepToneTM-engine extraheert meer dan 100 metingen, meerdere keren per seconde, en biedt daarmee een breed scala aan inzichten. OTO is taal-agnostisch en geeft je outputparameters vanuit verschillende invalshoeken. Met de API kunnen bedrijven binnen een paar uur 100% van de in-call gesprekken analyseren. Meld je aan voor een gratis proefversie en begin met het analyseren van je gespreksgegevens.
OTO maakt gebruik van geavanceerde spraaktechnologie om belangrijke gedragingen en akoestische signalen in realtime te begrijpen. De lichtgewicht DeepToneTM-engine extraheert meer dan 100 metingen, mee...
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Speech analytics solution to help businesses extract valuable insights from phone calls.
Speech analytics solution to help businesses extract valuable insights from phone calls.
Speech analytics solution to help businesses extract valuable insights from phone calls....
  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Web-based speech and text analytics software that helps companies improve customer satisfaction.
Web-based speech and text analytics software that helps companies improve customer satisfaction.
Web-based speech and text analytics software that helps companies improve customer satisfaction....