32 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van...

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Krijg krachtig inzicht in je klantgesprekken. Win meer deals, verbeter je verkoopvaardigheden en verkrijg marktinformatie.
Gong geeft je een krachtig inzicht in je klantgesprekken. Het registreert en analyseert je verkoopgesprekken en vergaderingen automatisch. Met Gong kun je: 1) de verkoopeffectiviteit van je teams aanzienlijk verbeteren; 2) meer deals winnen en elke deal op het pad naar afsluiten houden; 3) de ongefilterde stem van je markt horen. Ontdek waarom verkoopteams bij Hubspot, LinkedIn en DiscoverOrg enthousiast zijn over Gong.
Gong geeft je een krachtig inzicht in je klantgesprekken. Het registreert en analyseert je verkoopgesprekken en vergaderingen automatisch. Met Gong kun je: 1) de verkoopeffectiviteit van je teams...

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Leg het volledige klanttraject tussen teams vast en volg al je gesprekken op één platform met CallTrackingMetrics.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke marketingcampagnes leads en conversies genereren, en beheer al je gesprekskanalen, oproepen, chats, formulieren en teksten op één platform. Meer dan 100.000 gebruikers vertrouwen op het omnichannel-platform van CallTrackingMetrics om de communicatie voor hun marketing-, verkoop- en serviceteams te verenigen.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke...

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Increase QA coverage by classifying and auto-scoring every call, email, and chat session for CX and regulatory compliance.
EvaluAgent's Quality Assurance software includes all the features you need to deliver performance improvement and demonstrate compliance. Backed by an experience customer success team, EvaluAgent helps you evaluate, coach and engage front-line agents. Access best-in-class cognitive services and machine learning that identifies your business-specific words and phrases to boost call-transcription accuracy.
EvaluAgent's Quality Assurance software includes all the features you need to deliver performance improvement and demonstrate compliance. Backed by an experience customer success team, EvaluAgent...

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Op gamification gebaseerde SaaS-programma's voor betrokkenheid, incentives, erkenning en analyse, mogelijk gemaakt door Snowfly. Als je het kunt bijhouden, is gamification mogelijk.
Snowfly biedt toonaangevende betrokkenheidsprogramma's die gebruikmaken van gamification, incentives en spraakanalyse voor elke sector. Snowfly biedt maandelijkse contracten omdat de programma's werken, en het gemiddelde klantbehoud van meer dan 6 jaar en de toonaangevende betrokkenheidscijfers zijn hiervan het bewijs. De oplossingen helpen je bij het bereiken en verbeteren van je aangepaste bedrijfsdoelstellingen, waaronder: verbeterde cultuur, betere prestaties, tevredenheid van medewerkers, procesautomatisering of al het bovenstaande.
Snowfly biedt toonaangevende betrokkenheidsprogramma's die gebruikmaken van gamification, incentives en spraakanalyse voor elke sector. Snowfly biedt maandelijkse contracten omdat de programma's...

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
CallFinder® is een geautomatiseerde SaaS-oplossing voor kwaliteitsbewaking met aangepaste gegevensrapporten en inzichten over de prestaties en KPI van het contactcenter.
CallFinder is een toonaangevende leverancier van SaaS-spraakanalysesoftware, geautomatiseerde oproepscores en spraak-naar-tekst transcriptietechnologie met gespreksinzichten, zoals sentimentanalyse. De spraakanalyseoplossing van CallFinder doorzoekt je gespreksopnames op trefwoorden en zinnen om je te helpen bij het bereiken van zakelijke doelstellingen en het overwinnen van veelvoorkomende uitdagingen, zoals naleving van het script en lage klanttevredenheidsscores. De oplossing biedt ook analyse van de interactie tussen medewerker en klant bij elk inkomend gesprek, zodat je essentiële klantinformatie, gespreksredenen en patroonstatistieken kunt vastleggen.
CallFinder is een toonaangevende leverancier van SaaS-spraakanalysesoftware, geautomatiseerde oproepscores en spraak-naar-tekst transcriptietechnologie met gespreksinzichten, zoals sentimentanalyse....

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Artificial Intelligence Speech analytics software for call centers enabling 100% coverage with automated quality & compliance scoring.
Daisee transforms CX by utilizes Artificial Intelligence, speech, and text analytics to access deep insight into behavioural and emotional dynamics of your customer base. Daisee transcribes, analyses and automatically scores and ranks 100% of contact centre interactions enabling organisations to focus on the interactions that matter. Daisee's highly accurate insights enable full visibility into your customer service operations and streamline your quality assurance workflows.
Daisee transforms CX by utilizes Artificial Intelligence, speech, and text analytics to access deep insight into behavioural and emotional dynamics of your customer base. Daisee transcribes, analyses...

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider. With unrivalled technology and a fantastic 100% UK based team.
MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider. With unrivalled technology, a fantastic 100% UK based team, we design and develop your solution based on your business requirements, so as your needs change, so do we. It's the reason MaxContact now handles over 100Million interactions monthly, why 97% of our valued customers choose to stay with us, and why we're growing from strength to strength, alongside our customers.
MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider. With unrivalled technology, a fantastic 100% UK based team, we design and develop your solution based on your business...

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Appen provides high-quality training data to confidently deploy world-class AI.
Appen provides reliable training data to give organizations in technology, automotive, financial services, retail, healthcare, and governments the confidence to deploy world-class AI products. Our expertise includes a global crowd of over 1 million skilled contractors who speak over 235 languages, in over 70,000 locations and 170 countries.
Appen provides reliable training data to give organizations in technology, automotive, financial services, retail, healthcare, and governments the confidence to deploy world-class AI products. Our...

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Omnichannel analytics and pervasive call center performance management solution for large and small contact centers.
Powered by artificial intelligence and machine learning, CallMiner Eureka delivers the industry’s most comprehensive platform to analyze omnichannel customer interactions at scale, allowing organizations to interpret sentiment and identify patterns to reveal deep understanding from every conversation. Automated performance scoring, emotion metrics, and AI-driven topic discovery compels action and improvement within and beyond the contact center.
Powered by artificial intelligence and machine learning, CallMiner Eureka delivers the industry’s most comprehensive platform to analyze omnichannel customer interactions at scale, allowing...

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Observe.AI is an AI-powered agent enablement platform. Evaluate 100% of voice calls, analyze performance, and tailor agent coaching.
Observe.AI is an AI-powered agent enablement platform for voice customer service. Leveraging the latest speech and natural language processing technologies, Observe.AI enables organizations to quickly analyze 100% of calls. With Observe.AI, support teams improve call quality, monitor compliance, and coach agents into top performers.
Observe.AI is an AI-powered agent enablement platform for voice customer service. Leveraging the latest speech and natural language processing technologies, Observe.AI enables organizations to...

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Business and contact center call recording solution for IP telephony and unified communication system
MiaRec is an enterprise-level solution for call recording and quality monitoring in contact centers and businesses of any size and type, from SMB to large multi-site enterprises. MiaRec top features include an intuitive web-based interface, easy installation within minutes, rich functionality, Live Monitoring, and many others. Advanced security, PCI compliance support and tight integration with contact center systems and telephony equipment like those from Cisco, Avaya, Broadsoft, Asterisk etc.
MiaRec is an enterprise-level solution for call recording and quality monitoring in contact centers and businesses of any size and type, from SMB to large multi-site enterprises. MiaRec top features...

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Snel te implementeren API voor spraakanalyse voor sentimentanalyse in callcenters, native apps, robotica, enz. Dialect- en taal-agnostisch
OTO maakt gebruik van geavanceerde spraaktechnologie om belangrijke gedragingen en akoestische signalen in realtime te begrijpen. De lichtgewicht DeepToneTM-engine extraheert meer dan 100 metingen, meerdere keren per seconde, en biedt daarmee een breed scala aan inzichten. OTO is taal-agnostisch en geeft je outputparameters vanuit verschillende invalshoeken. Met de API kunnen bedrijven binnen een paar uur 100% van de in-call gesprekken analyseren. Meld je aan voor een gratis proefversie en begin met het analyseren van je gespreksgegevens.
OTO maakt gebruik van geavanceerde spraaktechnologie om belangrijke gedragingen en akoestische signalen in realtime te begrijpen. De lichtgewicht DeepToneTM-engine extraheert meer dan 100 metingen,...

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Deepening and enriching customer and employee insights
Call Journey’s mission is to use Interactive AI to deepen and enrich the way that organisations understand their customers and people. VoiceAI captures and analyses each and every interaction to produce nuanced insights in a simple, searchable and actionable format, helping organisations improve their customer experience, business performance, risk management and compliance. Call Journey’s passionate interaction experts have combined the best of Natural Language Processing and Artificial Intel
Call Journey’s mission is to use Interactive AI to deepen and enrich the way that organisations understand their customers and people. VoiceAI captures and analyses each and every interaction to...

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Clarabridge helps you understand and improve your customer's experience by putting customer feedback to work.
Clarabridge helps hundreds of the worlds leading brands improve the customer experience by putting customer feedback to work. Our solution offers the only omni-source listening, best in class customer analytics, and real-time, guided actions for fast front-line response. With customer feedback trends, correlation, and root cause analysis the best and biggest companies in the world use the Clarabridge SaaS solution to power their CEM programs.
Clarabridge helps hundreds of the worlds leading brands improve the customer experience by putting customer feedback to work. Our solution offers the only omni-source listening, best in class...

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
An AI powered Data Analytics platform that analyzes and visualizes complex data sets, helping you make decisions.
An AI powered Data Analytics platform that analyzes and visualizes complex data sets, helping you make decisions.
An AI powered Data Analytics platform that analyzes and visualizes complex data sets, helping you make decisions.

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Call center software to help you manage not only your customer service needs but also the quality and compliance metrics you establish
Call center software to help you manage not only your customer service needs but also the quality and compliance metrics you establish
Call center software to help you manage not only your customer service needs but also the quality and compliance metrics you establish

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Tethr integrates with any voice platform and equips your entire enterprise with powerful insights, all from your customer phone calls.
Tethr integrates with any voice platform and equips your entire enterprise with powerful insights, all from your customer phone calls.
Tethr integrates with any voice platform and equips your entire enterprise with powerful insights, all from your customer phone calls.

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Speech intelligence software for debt collection and accounts receivables management enterprises.
Speech intelligence software for debt collection and accounts receivables management enterprises.
Speech intelligence software for debt collection and accounts receivables management enterprises.

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Solution to create notes automatically for meetings.
Solution to create notes automatically for meetings.
Solution to create notes automatically for meetings.

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Real-time compliance monitoring, conduct & fraud risk by analyzing customer & employee communication channels.
Real-time compliance monitoring, conduct & fraud risk by analyzing customer & employee communication channels.
Real-time compliance monitoring, conduct & fraud risk by analyzing customer & employee communication channels.

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Speech analytics solution to help businesses extract valuable insights from phone calls.
Speech analytics solution to help businesses extract valuable insights from phone calls.
Speech analytics solution to help businesses extract valuable insights from phone calls.

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Web-based speech and text analytics software that helps companies improve customer satisfaction.
Web-based speech and text analytics software that helps companies improve customer satisfaction.
Web-based speech and text analytics software that helps companies improve customer satisfaction.

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Capturi helps teams identify valuable insights using speech analytics to e.g. increase sales numbers or NPS scores and much more.
Capturis customized solution helps you reach your full potential! Using speech analytics and machine learning, Capturi analyzes your customer facing call recordings and transforms them into insights on how to achieve higher NPS, increase sales numbers, reduce the number of non-valuable customer calls and save valuable time on documentation and quality assurance.
Capturis customized solution helps you reach your full potential! Using speech analytics and machine learning, Capturi analyzes your customer facing call recordings and transforms them into insights...

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Speech analytics platform for monitoring customer interactions to improve conversion rates, revenue, and buying experiences.
Speech analytics platform for monitoring customer interactions to improve conversion rates, revenue, and buying experiences.
Speech analytics platform for monitoring customer interactions to improve conversion rates, revenue, and buying experiences.

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Contexta360

Contexta360

(0) Lokaal product Lokaal product
Contexta360 is een online platform waarop, met behulp van AI en spraakherkenning, telefonische communicatie kan worden geanalyseerd.
Het platform van Contexta360 werkt met advanced speach analytics. Hiermee kunnen zeer grote aantallen telefoonconversaties worden geanalyseerd. Automatisch wordt de reden achterhaald waarom klanten contact opnemen. De gesprekken kunnen zowel live als van automatische beantwoordingssystemen zijn. Met de inzichten kunnen automatische workflows worden ingericht en kan de gebruikerservaring worden verbeterd. De analyse van de interacties met klanten is gebaseerd op natuurlijke taalverwerking en AI.
Het platform van Contexta360 werkt met advanced speach analytics. Hiermee kunnen zeer grote aantallen telefoonconversaties worden geanalyseerd. Automatisch wordt de reden achterhaald waarom klanten...

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
The latest and only behaviourally-informed designed Speech Analytics platform on the market.
The latest and only behaviourally-informed designed Speech Analytics platform on the market, engineered to help you understand what each customer says and feels, right now. Traditional speech tools are complex, designed by analysts for analysts, requiring a technical skillset to get the most from their platforms. Fonetik puts the power into your hands through an intuitive point-and-click interface designed by behavioural scientists.
The latest and only behaviourally-informed designed Speech Analytics platform on the market, engineered to help you understand what each customer says and feels, right now. Traditional speech tools...

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Automate call routing with a smart interactive voice response (IVR) system, to help your customers connect with your company.
Automate call routing with a smart interactive voice response (IVR) system, to help your customers connect with your company.
Automate call routing with a smart interactive voice response (IVR) system, to help your customers connect with your company.

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Analyze phone calls from your marketing campaigns to measure performance of ads, traffic sources, keywords & Web pages.
Analyze phone calls from your marketing campaigns to measure performance of ads, traffic sources, keywords & Web pages.
Analyze phone calls from your marketing campaigns to measure performance of ads, traffic sources, keywords & Web pages.

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Speech analytics solution that improves performance, quality management and customer satisfaction.
VoiceAnalytics is a speech analytics solution that improves performance, quality management and customer satisfaction in call centers, both in commercial and customer service activities. Our AI based solution is built by a powerful language engine and machine learning algorithms and is able to process speech-to-text with high accuracy, as well as recognize keywords, allowing to detect specific content in 100% of the calls.
VoiceAnalytics is a speech analytics solution that improves performance, quality management and customer satisfaction in call centers, both in commercial and customer service activities. Our AI...

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
Met het Rev.ai-pakket van spraak-naar-tekst API's kunnen bedrijven krachtige downstream-toepassingen bouwen.
Met het Rev.ai-pakket van spraak-naar-tekst API's kunnen bedrijven krachtige downstream-toepassingen bouwen.
Met het Rev.ai-pakket van spraak-naar-tekst API's kunnen bedrijven krachtige downstream-toepassingen bouwen.

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen
SoapBox Labs powers best-in-class voice-enabled experiences for kids.
SoapBox Labs builds speech recognition technology for kids. It offers low-code and proprietary speech recognition (ASR) technology that delivers high accuracy for kids ages 2 to 12 of all accents and dialects. The SoapBox voice engine has been built using a privacy-by-design approach to protect kids’ fundamental right to voice data privacy. SoapBox licenses its technology to third-party education and entertainment companies and offers two core solution suites: SoapBox Educate and SoapBox Play
SoapBox Labs builds speech recognition technology for kids. It offers low-code and proprietary speech recognition (ASR) technology that delivers high accuracy for kids ages 2 to 12 of all accents and...

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Oproepen opnemen
  • Automatische transcriptie
  • Enquêtes en feedback
  • Verwerking van natuurlijke taal (NLP)
  • Beheer van klantervaringen