Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Team management software

Team management software bevat geïntegreerde communicatiemogelijkheden en project-/taakbeheerfuncties die managers kunnen helpen bij het verbeteren van de samenwerking, communicatie en productiviteit binnen teams en bij teamgerelateerde projecten, zowel op afstand als op kantoor.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Team management software met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven

75 resultaten

Confluence helpt teams samen te werken en de productiviteit te verhogen. Meer informatie over Confluence
Of je team zich nu op kantoor of over de hele wereld bevindt, Confluence helpt je op één lijn te blijven. Gebruik Confluence als een softwaretool voor teambeheer om als team beter samen te werken. Je kunt projecten plannen, beter communiceren en de productiviteit verhogen, waarbij iedereen op één lijn zit. Meer informatie over Confluence

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Asana helpt om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom Asana een topper is op Capterra. Meer informatie over Asana
Asana is het perfecte platform om je te helpen bij het beheren en organiseren van al jouw teambijeenkomsten en -communicatie. Met Asana kan je het werk van teams op grote schaal orkestreren, van dagelijkse taken tot strategische cross-functional initiatieven. Asana is het enige werkbeheerplatform dat doelen omzet in actie en silo's tussen teams afbreekt. Sluit je aan bij miljoenen gratis organisaties in 190 landen die op Asana vertrouwen om meer gedaan te krijgen met minder. Meer informatie over Asana

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Loonadministratie en naleving ontworpen voor het wereldwijde personeel. Meer informatie over Deel
Deel is wereldwijde salarisadministratie en conforme werving ontworpen voor externe teams, waarbij iedereen, ongeacht hun locatie, in dienst kan worden genomen en betaald. Neem fulltime werknemers of onafhankelijke aannemers over de hele wereld binnen enkele minuten onmiddellijk legaal in dienst. Met Deel kunnen bedrijven de salarisadministratie regelen en gelokaliseerde juridische contracten opstellen in meer dan 150 landen met behulp van een technologisch ondersteund zelfbedieningsproces. Deel ondersteunt meer dan 3500 klanten, van het MKB tot beursgenoteerde bedrijven. Meer informatie over Deel

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Zoho Projects is een online tool voor projectmanagement waarmee teams taken moeiteloos kunnen plannen, bijhouden en eraan samenwerken. Meer informatie over Zoho Projects
Zoho Projects is cloudgebaseerde software voor projectmanagement die het projectmanagementproces stroomlijnt, van planning en uitvoering tot monitoring en rapportage. De software beschikt over een gebruiksvriendelijke interface waarmee teamleden projecten kunnen visualiseren, waardevolle projectinzichten kunnen verkrijgen en naadloos kunnen samenwerken. Bovendien integreert Zoho Projects met andere populaire zakelijke tools, zoals Google- en Microsoft-apps, waardoor het gemakkelijk is om met bestaande workflows te werken. Meer informatie over Zoho Projects

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Groepschat alleen is niet voldoende. Basecamp combineert *alle* tools die teams nodig hebben op één plek: berichtenborden, planningen, takenlijsten, groepschat, documenten en bestandsopslag en meer. In plaats van dat alles overal is verspreid, bevindt alles waar je aan werkt zich op één gestroomlijnde, georganiseerde plek. Iedereen zal weten wat te doen. Niets zal er nog door de mazen van het net glippen. Je weet altijd precies wat er aan de hand is. Meer informatie over Basecamp

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis!
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over Jira

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn.
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte. De platformfuncties omvatten: aanpasbare workflowsjablonen, urenregistratie, automatisering, datadashboards en integraties met populaire tools. Internationaal vertrouwen meer dan 100.000 bedrijven op monday.com. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
ClickUp is een toonaangevende tool voor teambeheer, met volledig aanpasbare en bedrijfseigen functies die het onmisbaar maken.
ClickUp is een goed beoordeelde tool voor teambeheer. Gebruik taken, planning, toegewezen opmerkingen, aangepaste weergaven, automatiseringen, documenten, herinneringen, doelen, agenda's, chat en meer voor je behoeften op het gebied van teambeheer. Directe integratie met Zoom Het wordt vertrouwd door bedrijven zoals Google, Nike en Airbnb en brengt al je teamwerk samen in één app. ClickUp's volledig aanpasbare en bedrijfseigen functionaliteiten, ontworpen voor teams van elke omvang en uit elke sector, maken het onmisbaar voor alle teams. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Wrike is software voor teambeheer op ondernemingsniveau met kant-en-klare sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer.
Wrike is bekroonde software voor teambeheer die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen.
Miro is een snel en eenvoudig te gebruiken digitaal whiteboard dat is ontworpen om je te helpen altijd en overal met anderen samen te werken. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en centraliseer de communicatie voor al je crossfunctionele teamwerk. Blijf altijd verbonden met je team. Probeer krachtige integraties met Slack, Box, Atlassian-producten, MS-ecosysteem en meer om je workflow te stroomlijnen, of bouw je eigen met behulp van API. Verken meer dan 250 sjablonen en interactieve frameworks om snel met je team te gaan samenwerken. Meer informatie over Miro

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
7shifts is een robuuste tool voor personeelsplanning, communicatie en betrokkenheid die speciaal is ontwikkeld voor restaurants. Begin vandaag nog gratis.
7shifts stelt restaurants van elke omvang in staat om de arbeidskosten te verlagen, personeel te behouden en te voldoen aan alle arbeidsvoorschriften met robuuste tools voor planning, communicatie, naleving en betrokkenheid. 7shifts helpt managers 5 uur per week te besparen op de planning, de chaos van telefoontjes en sms'jes te minimaliseren via gestroomlijnde communicatie, personeel onderweg te beheren met gratis mobiele apps en de arbeidskosten tot wel 3% te verlagen door hun POS te integreren. Gebruik net als de meer dan 250.000 restaurantprofessionals 7shifts om je leven te vereenvoudigen. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over 7shifts

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Bekroonde online projectmanagementsoftware met projectdashboards, Gantt-diagrammen, kanbanborden en teamsamenwerking.
Het bekroonde ProjectManager biedt managers en hun teams krachtig online projectbeheer, urenregistratie en samenwerkingstools. Met realtime zichtbaarheid kunnen managers ervoor zorgen dat hun projecten en teams altijd op schema liggen. Bovendien waarderen teamleden de mogelijkheid om hun urenstaten en taken altijd en overal bij te kunnen werken. Het is gemakkelijk te begrijpen waarom teams in meer dan 100 landen, zoals NASA, Ralph Lauren, Volvo en Brookstone op ProjectManager vertrouwen. Meer informatie over ProjectManager.com

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Podio is de nieuwe manier voor teams om te communiceren, organiseren en werk gedaan te krijgen. Gratis voor maximaal 10 gebruikers.
Citrix Podio is de nieuwe manier om te organiseren, communiceren en werk gedaan te krijgen. Meer dan 500.000 organisaties gebruiken Podio om projecten en afdelingen van bedrijven te runnen. Dit omvat iedereen, van kleine groeiende bedrijven die Podio gebruiken om hun hele bedrijf te runnen tot innovatieve teams in ondernemingen. Podio versnelt de communicatie en biedt de transparantie en verantwoording die nodig is voor efficiënt teamwerk, door mensen in staat te stellen het werk op één gebruiksvriendelijke plek te organiseren en bij te houden. Meer informatie over Podio

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Gratis en gebruiksvriendelijke urenregistratiesoftware voor teams van elke omvang. Integreert met Basecamp, Asana, Trello en veel meer.
TMetric is een gratis en gebruiksvriendelijke online tool voor urenregistratie voor freelancers en teams van elke omvang. Met TMetric kun je: budgetten instellen voor je projecten; tarieven vaststellen voor elke taak, klant, project of teamlid; je klanten factureren; je werkdag bekijken op een tijdlijn; gedetailleerde tijd- en financiële rapporten ontvangen, en screenshots genereren. TMetric integreert met bijna alles, inclusief Asana, Basecamp, Bitbucket, Freshdesk, GitHub, GitLab, Jira, Redmine, Trello, Visual Studio Online, Wrike, Todoist, en Zendesk. Meer informatie over TMetric

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Werk samen met je team, klanten en aannemers en blijf op de hoogte van je werk.
ProWorkflow is een toonaangevende, uitgebreide projectmanagementtool voor teams van 5 tot 5000 personen. Met 17 jaar ervaring en meer dan 3 miljoen betrouwbare projecten, begrijpt het kleine details tot en met big data. Houd Gantt-diagramtaken, Kanbanborden, tijd, documenten, communicatie, offertes en facturen bij. Met de krachtige API en aanpasbare functies kun je ProWorkflow moeiteloos aanpassen. Klantenondersteuning van wereldklasse en gratis onboarding maken de beslissing om in te stappen eenvoudig. Meer informatie over ProWorkflow

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Optimaliseer teambeheer. AI-gestuurde urenregistratie, betrouwbare gegevens, naadloze activiteiten. Houd moeiteloos de teamtijd bij.
Stroomlijn je teambeheer met urenstaten van Tempo, de app voor urenregistratie in Jira. Maak gebruik van AI-gestuurde, geautomatiseerde urenregistratie om waardevolle inzichten te verkrijgen. Genereer betrouwbare gegevens voor rapportage, facturering en boekhouding, waardoor teambeheeractiviteiten worden geoptimaliseerd. Houd moeiteloos de tijd voor teamgerelateerde activiteiten bij, verbeter de acceptatie door gebruikers en verbeter de zichtbaarheid voor efficiënt teambeheer. Neem gegevensgestuurde beslissingen, meet de prestaties nauwkeurig en stimuleer succes in teamsamenwerking. Meer informatie over Tempo Timesheets

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Krachtig platform voor projectmanagement en samenwerking
Hive is het realtime samenwerkingsplatform dat het hoge tempo stimuleert bij bedrijven als Starbucks, Uber, Google en The Economist. Geef je team de flexibiliteit om hun projecten te beheren op de manier waarop ze het beste werken, volg moeiteloos hun voortgang en herken risico's met Hive Analytics. Hive integreert ook met duizenden toepassingen om het gemakkelijker dan ooit te maken om al je werk op één centrale plek aan te sluiten. Meer informatie over Hive

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
E-mailclient voor desktop die ook teams helpt bij het beheren van taken, het organiseren van agenda's, bladeren door contacten, toevoegen van notities en meer.
eM Client is een e-mailapp voor desktop ontworpen om teams te helpen bij het afhandelen van e-mailcommunicatie, de dagelijkse agenda, aankomende (online) evenementen, samenwerken met collega's en meer, alles in een uniforme, overzichtelijke interface. Met de app kunnen beheerders een bedrijfsbreed beleid voor e-mailversleuteling (PGP, S/MIME) handhaven, e-mails archiveren of aanpasbare handtekeningen, e-mailsjablonen en QuickTexts maken en opslaan om communicatieprocessen te stroomlijnen. Internationale teams kunnen rekenen op onmiddellijke vertaling van alle e-mails. Meer informatie over eM Client

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Geef teams de mogelijkheid om het werk te leveren dat ertoe doet met Planview Clarizen-software voor het beheer van bedrijfsbrede werk- en projectportfolio's.
Planview Clarizen is een bekroonde oplossing voor werkmanagement voor ondernemingen en PPM waarmee programmamanagers realtime inzicht kunnen krijgen in lopende werkzaamheden, workflows kunnen automatiseren, risico's proactief kunnen beheren en een grotere zakelijke impact kunnen bereiken. Met Planview Clarizen kan je organisatie snel reageren op kansen en veranderende marktomstandigheden door ideeën om te zetten in strategieën, plannen en acties. Perfect voor middelgrote en grote ondernemingen. Meer informatie over Planview AdaptiveWork

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Open source, private cloud Slack-alternatief met werkplekberichtenuitwisseling voor web, pc's en telefoons.
Mattermost biedt samenwerkingsoplossingen van ondernemingsniveau voor toonaangevende organisaties op een levendig open source-platform. De private, hybride en publieke cloud-oplossingen bieden veilige, configureerbare, zeer schaalbare berichten op internet, mobiel en pc met archivering, zoeken en diepe integratie tussen interne systemen. Meer informatie over Mattermost

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
12 miljoen coaches, beheerders, spelers en ouders gebruiken TeamSnap om het team, de club en het seizoen te coördineren.
TeamSnap heeft de organisatie van jeugd-, recreatieve en wedstrijdsporten naar de 21e eeuw gebracht. Tien miljoen coaches, beheerders, spelers en ouders gebruiken de web- en smartphone-apps van TeamSnap om alles voor het team, de club en het seizoen aan te melden, in te plannen, te communiceren en te coördineren. TeamSnap maakt het organiseren van sport zo eenvoudig als klikken, tikken en gaan. Meer informatie over TeamSnap

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging
Open source project management tools met een breed scala aan functies. Het ondersteunt teams gedurende de gehele levenscyclus van projectmanagement.
Open source project management tools met een breed scala aan functies. Het maakt het beheer van meerdere projecten, teamsamenwerking en communicatie mogelijk gedurende de hele levenscyclus van het project. OpenProject ondersteunt klassiek en flexibel projectmanagement: taakregistratie, Agile-borden, Gantt-diagrammen, wiki, vergaderbeheer, foutrapportage, urenregistratie en kostenrapportage, budgettering en nog veel meer. Er is een gratis Community-editie, een gehoste Cloud-editie en een lokale Enterprise-editie. Meer informatie over OpenProject

Functies

  • Opdrachtenbeheer
  • Resourcebeheer
  • Projectplanning
  • Voortgang bijhouden
  • Doelen stellen en bijhouden
  • Messaging