Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

NPS-software voor Windows

15 resultaten

Typeform is de veelzijdige tool voor het verzamelen van gegevens, waardoor vragen beantwoorden eenvoudig en leuk is. Meer informatie over Typeform
Online formulieren en enquêtes zijn vaak saai en voorspelbaar. Mensen verdienen een betere ervaring. Maak kennis met Typeform, de tool voor het verzamelen van gegevens die het beantwoorden van vragen eenvoudig en leuk maakt, zodat je meer en betere gegevens krijgt. Creëer enquêtes, quizzen, formulieren of iets geheel nieuws. Pas het ontwerp aan op de taal van je merk. En voor je publiek werkt het op elk apparaat. Haal het maximale uit je gegevens met honderden integraties, waaronder met MailChimp, Google Spreadsheets en Salesforce. Meer informatie over Typeform

Functies

  • Pulse surveys
  • Segmentering
  • Voor meerdere talen
  • Anonieme feedback
  • Mobiele enquête
Verbeter je klantervaring door je NPS (New Promotor Score) te berekenen met kant-en-klare NPS-enquêtes van Jotform Enterprise.
Jotform Enterprise biedt alles-in-één software voor het verzamelen en organiseren van klantfeedback en NPS (Net Promoter Score) voor bedrijven die een ongeëvenaarde klantervaring willen bieden. Van het berekenen van NPS tot het ontwerpen van e-mails met autoresponders, met Jotform Enterprise verbeter je de klantervaring. Boek vandaag nog een gratis demo. Meer informatie over Jotform

Functies

  • Pulse surveys
  • Segmentering
  • Voor meerdere talen
  • Anonieme feedback
  • Mobiele enquête
Online enquêtetool waarmee je onbeperkt enquêtes kunt creëren, deze kunt distribueren en de gegevens moeiteloos kunt analyseren.
Zoho Survey is gebruiksvriendelijke software voor het ontwerpen van online enquêtes en vragenlijsten. De functies zijn schaalbaar om aan al je behoeften te voldoen, met alles wat belangrijk is om enquêtes te creëren, ze te verspreiden en de antwoorden te analyseren. Er zijn ook enquêtepanels beschikbaar, als je gegevens van specifieke demografische groepen nodig hebt. Goed geïnformeerde beslissingen liggen nu onder handbereik. Je vindt meer informatie over Zoho Survey op https://www.zoho.com/survey/. Meer informatie over Zoho Survey

Functies

  • Pulse surveys
  • Segmentering
  • Voor meerdere talen
  • Anonieme feedback
  • Mobiele enquête
SurveyGizmo is 's werelds beste platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
Alchemer biedt een zeer flexibel feedback- en gegevensverzamelingsplatform waarmee organisaties snel en effectief de dialoog met hun klanten en medewerkers kunnen aangaan. De missie is om iedere klant en medewerker een stem te geven en om iedere stem te laten tellen. Alchemer bedient wereldwijd meer dan 13.000 klanten op het gebied van CX, HR en marktonderzoek, waaronder veel bedrijven uit de Fortune 500. Meer informatie over Alchemer

Functies

  • Pulse surveys
  • Segmentering
  • Voor meerdere talen
  • Anonieme feedback
  • Mobiele enquête
Qualtrics Customer Experience (CX) maakt het eenvoudig voor bedrijven om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren.
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren en feedback van klanten in elke beslissing te verwerken. Met flexibele op rol gebaseerde dashboards, dynamische dienstverlening op maat en volledige CRM integratie kan u ongeëvenaarde klantervaringen bieden. Vraag een demo aan of maak uw gratis trial account aan om meteen aan de slag te gaan! Meer informatie over XM for Customer Experience

Functies

  • Pulse surveys
  • Segmentering
  • Voor meerdere talen
  • Anonieme feedback
  • Mobiele enquête
Met de chat-achtige enquêtes zet je enquêtes om in gesprekken. Hou beter contact met je klanten en medewerkers.
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Met de terugkerende enquêtes van SurveySparrow kun je met regelmatige tussenpozen enquêtes verzenden om de polsslag van klanten of medewerkers te meten. Met eenvoudige opties voor delen biedt SurveySparrow je de mogelijkheid om enquêtes te delen via internet, mobiel, sociale media en e-mail om moeiteloos feedback van je doelgroep te verzamelen. Meer informatie over SurveySparrow

Functies

  • Pulse surveys
  • Segmentering
  • Voor meerdere talen
  • Anonieme feedback
  • Mobiele enquête
Maak elke klantervaring geweldig.
AskNicely is een populair platform voor ervaringsbeheer met meer dan 750 5-sterrenbeoordelingen. AskNicely is de enige NPS-software met een mobiele app voor personeel, tv-dashboards en meer dan 40 vooraf gebouwde integraties. Het verzamelt automatisch feedback van klanten, houdt de Net Promoter Score bij op individueel personeelsniveau en stelt je frontlijnteams in staat om op klanten te reageren. Ontdek waarom meer dan 15.000 mensen met plezier AskNicely gebruiken om elke klantervaring geweldig te maken. Boek een demo op de website. Meer informatie over AskNicely

Functies

  • Pulse surveys
  • Segmentering
  • Voor meerdere talen
  • Anonieme feedback
  • Mobiele enquête
Blue is software voor ervaringsbeheer die je centrale enquêtes, 360-graden feedbackbeoordeling en cursusevaluaties automatiseert.
Blue is de software voor ervaringsbeheer die naadloos kan worden geïntegreerd in de IT-infrastructuur van je organisatie (HRIS, SIS, CRM, LMS, Portal en SSO). Of je nu je centrale en grote enquête, 360-graden feedbackreview of cursusevaluaties wilt automatiseren, Blue is de juiste oplossing voor jou. Met de krachtigste automatisering die beschikbaar is op de markt, is het werk klaar zodra je de software hebt ingesteld. Meer informatie over Blue

Functies

  • Pulse surveys
  • Segmentering
  • Voor meerdere talen
  • Anonieme feedback
  • Mobiele enquête
De technologie van UniFocus biedt een eersteklas tool voor personeelsbeheer, zodat managers slimmere en snellere beslissingen kunnen nemen.
UniFocus is een leider op het gebied van personele optimalisatie en combineert oplossingen voor arbeidsbeheer en systemen voor tijd en aanwezigheid met inzichten in de betrokkenheid van klanten en werknemers. De tools van UniFocus maken gebruik van een diepgewortelde expertise in de sector om arbeidsvoorspellingen, budgettering, planning en naleving in een handomdraai te realiseren. Dankzij de cloudgebaseerde tools kan de software integreren met je bestaande systemen en op elk moment vanaf elk apparaat krachtige bedrijfsinzichten bieden. Meer informatie over Unifocus

Functies

  • Pulse surveys
  • Segmentering
  • Voor meerdere talen
  • Anonieme feedback
  • Mobiele enquête
De NPS-software van Delighted wordt vertrouwd door duizenden merken en combineert alles wat je nodig hebt om een enquêteprogramma van wereldklasse uit te voeren.
Met Delighted NPS kun je in 3 eenvoudige stappen feedback van klanten verzamelen, analyseren en ernaar handelen; er zijn geen ontwikkelings- of ontwerpmiddelen nodig. De NPS-software van Delighted wordt vertrouwd door duizenden merken en combineert alles wat je nodig hebt om een enquêteprogramma van wereldklasse uit te voeren, zonder de rompslomp van oudere systemen en meerdere tools. Meld je nu aan en krijg toegang tot gratis NPS-enquêtesoftware. Verzamel binnen enkele minuten feedback. Meer informatie over Delighted

Functies

  • Pulse surveys
  • Segmentering
  • Voor meerdere talen
  • Anonieme feedback
  • Mobiele enquête
Feedbacktool met één klik waarmee je klanten direct feedback kunnen geven. Creëer je eigen knoppen en integreer ze overal.
Ongeëvenaarde tool voor het beheer van klantfeedback, met een bekroond klantenserviceteam, uitgebreide rapportagecapaciteiten, een uitgebreide lijst met app-integraties en meer. Krijg realtime, bruikbare feedback binnen handbereik. Een out-of-the-box rapportagepakket, met zowel een duidelijk overzicht van de missiecontrole als een breed scala aan diepgaande rapportage-opties. De installatie is eenvoudig en snel. Meer informatie over Customer Thermometer

Functies

  • Pulse surveys
  • Segmentering
  • Voor meerdere talen
  • Anonieme feedback
  • Mobiele enquête
Professionele online enquêtesoftware voor individuen, teams en ondernemingen. Beschikbaar als gehoste of lokale versie.
Checkbox is een professionele enquêtetool voor individuen, teams en ondernemingen en is beschikbaar als gehost abonnement of als lokale (installeerbare) software. Maak enquêtes met jouw prachtige merk, bezorg en volg uitnodigingen en analyseer de resultaten vanaf elke standaard-PC of mobiele browser. Pas Checkbox verder aan met geavanceerde ontwikkelaarfuncties, API-toegang en optionele broncode. Sinds 2002 vertrouwd door toonaangevende bedrijven, overheidsorganisaties en academische instellingen. Meer informatie over Checkbox Survey

Functies

  • Pulse surveys
  • Segmentering
  • Voor meerdere talen
  • Anonieme feedback
  • Mobiele enquête
Met Upzelo kunnen abonnementsbedrijven het verloop verminderen en de retentie verhogen, door middel van realtime gegevens, aangepaste aanbiedingen en feedback.
Upzelo is een webgebaseerd platform waarmee abonnementenbedrijven hun verloop kunnen verminderen en hun abonnementsbehoud kunnen verbeteren. Upzelo grijpt in vóór de opzegging en door aangepaste aanbiedingen, realtime gegevens en betere klantenfeedback werkt het om je verloop te verminderen. Hierdoor kun je stoppen met het verspillen van je tijd en geld aan pogingen om afgevallen klanten terug te winnen. Het is tijd om behoud meer aandacht te geven. Meer informatie over Upzelo

Functies

  • Pulse surveys
  • Segmentering
  • Voor meerdere talen
  • Anonieme feedback
  • Mobiele enquête
SurveyJS is een open-source formulierbouwer die volledig integreert in elke website of toepassing en beschikt over een UI op basis van slepen en neerzetten.
SurveyJS is een productpakket van open source componenten aan de klantzijde die zijn ontworpen om de creatie van een volledig formulierbeheersysteem binnen elke JavaScript-toepassing te vereenvoudigen en bedrijven te helpen hun formulierworkflows te automatiseren. De bibliotheken genereren automatisch en gebruiken vervolgens JSON-objecten voor formuliermetagegevens (schema's) en resultaten, en ondersteunen naadloze integratie met elk backendsysteem. Het onderdeel voor JSON-formulierontwerp biedt een gebruiksvriendelijke interface op basis van slepen en neerzetten, een GUI (Graphical User Interface) voor voorwaardelijke logica en formuliervertakking, en een geïntegreerde thema-editor voor het aanpassen van formulierontwerp. Bezoek de SurveyJS-website voor toegang tot een gratis volledige demo voor formulierontwerp en meer dan 200 startvoorbeelden en tutorials. Meer informatie over SurveyJS

Functies

  • Pulse surveys
  • Segmentering
  • Voor meerdere talen
  • Anonieme feedback
  • Mobiele enquête
Kimola Cognitive is een machine learning-platform voor het analyseren van feedback van klanten.
Kimola Cognitive is een ijzersterk machine learning-platform waarmee gebruikers beoordelingen van meer dan 20 kanalen kunnen verzamelen en de feedback van klanten of andere tekstgegevens automatisch kunnen analyseren en classificeren. Dit zijn de belangrijkste vaardigheden van Kimola Cognitive: - web scrapen en beoordelingen verzamelen; - tekstanalyse met entiteitserkenning; - gebruik van gratis vooraf gebouwde modellen; - maken en bewaren van aangepaste modellen voor machine learning; - klantbeoordelingen omzetten in SWOT-analyse, productbeschrijvingen, veelgestelde vragen en samenvattingen generen met GPT. Meer informatie over Kimola Cognitive

Functies

  • Pulse surveys
  • Segmentering
  • Voor meerdere talen
  • Anonieme feedback
  • Mobiele enquête