Beste keuzes

Gesponsord

Software met goede beoordelingen

Nederland Lokale producten weergeven
687 resultaten
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor extern werken die wordt vertrouwd door meer dan 30.000 bedrijven en miljoenen eindgebruikers. Met meer dan 180 handige helpdeskfuncties is LiveAgent een one-stop-shop voor alle externe klantenondersteuningsteams. Ontdek krachtige functies zoals het ingebouwde callcenter, native live chat, integratie van sociale media, automatiseringsregels, urenregistratie en geavanceerde rapportagefuncties. Begin vandaag nog met het ondersteunen van zowel je klanten als collega's. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Asana is een gemakkelijke manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor werken op afstand die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 107.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Het product biedt een kennisuitwisselingsplatform dat organisaties helpt bij het omzetten van ruis naar kennis. Meer informatie over Elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het verbindt mensen en kennis zodat kennis over de bedrijfssilo's heen tot bloei kan komen. Het platform maakt naadloze samenwerking mogelijk, waarbij dubbel werk wordt voorkomen en de gemeenschappen worden betrokken, waardoor kennisuitwisseling en collectief leren wordt gestimuleerd. Talent- en kennisstromen overstijgen bedrijfs- en geografische grenzen. Meer informatie over Elium

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waarmee gedistribueerde teams hun werk gedaan krijgen. Meer informatie over Miro
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Miro stelt teams op afstand in staat om samen te werken en creëert een centrale plek die projecten georganiseerd houdt. Miro heeft meer dan 250 kant-en-klare sjablonen voor brainstormen, workshops, het in kaart brengen van gebruikerstrajecten en meer. Meld je aan en begin snel samen te werken met je team. Meer informatie over Miro

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
monday.com verbindt je team, zodat je op één gebruiksvriendelijk platform, waar je ook bent, kunt blijven samenwerken, beheren en werk bijhouden. Meer informatie over monday.com
Wanneer het onverwachte gebeurt, kun je monday.com gebruiken om al je werk op één plek te houden en je bedrijf naadloos in beweging te houden. Met monday.com kun je alle communicatie centraliseren binnen de context van workflows en projecten, zodat je de synchronisatie van vergaderingen en e-mailketens kunt verminderen en de productiviteit kunt verhogen. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel aan de slag te krijgen, en pas deze dan aan je wensen aan. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor klantgerichtheidsteams om via verschillende kanalen met prospects en klanten te communiceren. Meer informatie over Freshchat
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale pagina's. Freshchat is een sprong vooruit ten opzichte van eerdere live-chat, en helpt bedrijven en hun teams zich te concentreren op een continue en contextgestuurde berichtenervaring. Met functies zoals campagnes, verkoopbot, geïntegreerde self-service en intelligente berichtenroutering worden aan gestelde verwachtingen voldaan, en antwoorden op vragen van bezoekers zijn slimmer en sneller. Meer informatie over Freshchat

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Om organisaties te helpen bij de overgang naar werken op afstand, wordt er een werkpakket op afstand GRATIS voor 60 dagen aangeboden. Meer informatie over Jostle
Aangezien de wereld met een ongekende gezondheidscrisis wordt geconfronteerd en bedrijven gedwongen worden om snel over te stappen op voltijds werken op afstand, is dit een grote uitdaging, vooral als je de tools mist die werken op afstand mogelijk maken. Om organisaties te helpen bij het bewerkstelligen van deze belangrijke transitie, wordt een werkpakket op afstand GRATIS voor 60 dagen aangeboden. Meer informatie over Jostle

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Resource planning op afstand voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen. Volg wie aan wat werkt. Meer informatie over Float
Plan je projecten en deel de tijd van je teams in vanaf elke plek. Float is resource planning software vertrouwd door meer dan 3000 internationale topteams. Sinds 2012 helpt Float merken zoals BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi en Deloitte hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Bekijk in één oogopslag wie aan wat, wanneer en vanaf waar werkt. Float maakt resource planning op afstand visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda Outlook, Teamwork en Zapier. Meer informatie over Float

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Met ISL Light software voor externe toegang kun je je kantoorcomputer configureren voor werken op afstand en er vanuit huis toegang toe krijgen. Meer informatie over ISL Light
ISL Light is professionele software voor externe toegang, waarmee je veilig en overal vanaf je huis of waar dan ook onbeperkt toegang hebt tot computers zonder toezicht. Configureer je kantoorcomputer in slechts enkele minuten voor werken op afstand. Krijg veilig toegang tot je kantoorcomputer vanuit huis of vanaf een mobiel apparaat. Met de technologie voor schermdeling kun je op elk moment en overal ter wereld efficiënt op afstand werken. Meer informatie over ISL Light

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Maak werknemers verantwoordelijk voor hun tijd zonder ze te bespioneren. Wanneer je inklokt, is het alsof je je kantoor bent binnengekomen om aan het werk te gaan. Meer informatie over Jibble
Jibble stelt je team in staat om de realtime aanwezigheid naadloos bij te houden via mobiel, desktop, Slack of MS Teams. Je klokt in via Jibble wanneer je begint met werken, en je klokt weer uit wanneer je klaar bent. Nadat het personeel is ingeklokt, zijn ze verantwoordelijk voor hun tijd, werk en reactie op dringende problemen. Hierdoor kunnen werknemers ook hun persoonlijke en werkleven van elkaar scheiden. Ontvang een rapport over de activiteiten, projecten of klanten waar het team aan werkt voor productiviteitsanalyse en om te begrijpen waar je middelen aan besteed worden. Meer informatie over Jibble

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Nederland Lokaal product
Maak het in dienst nemen op afstand gemakkelijker met TestGorilla. De software biedt toonaangevende tools om je kandidaten te screenen, zodat je beter op afstand mensen in dienst kunt nemen. Meer informatie over TestGorilla
TestGorilla biedt toonaangevende tools om je kandidaten te screenen, zodat je sneller betere wervingsbeslissingen op afstand kunt nemen. Het gebruik van meerdere testtypen in een assessment geeft een precieze voorspellende waarde, daarom is er een groeiende testbibliotheek, waaronder: cognitieve vaardigheidstests, programmeertests, softwarevaardigheidstests, persoonlijkheidstests, cultuurfit-tests, taaltests en nog veel meer. Begin vandaag nog met het voorspellen van echte werkprestaties met de bibliotheek van meer dan 90 wetenschappelijk gevalideerde tests. Meer informatie over TestGorilla

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
De gebruiksvriendelijke tool voor sociale media voor een effectief samenwerkings- en goedkeuringsproces tussen bureaus en hun klanten. Meer informatie over Kontentino
Kontentino stelt reclamebureaus en hun klanten in staat om naadloos samen te werken bij het maken en goedkeuren van sociale media-content/advertenties. Een belangrijk resultaat is dat de kwaliteit van de inhoud verbetert en dat fouten of mislukkingen worden voorkomen bij het publiceren van sociale content/advertenties; ook bespaart het 30% van de tijd op operationele taken. Bovendien plaatst de analysesectie gegevens in een context, zodat managers van sociale media de prestaties van de berichten/advertenties beter kunnen begrijpen bij het rapporteren aan klanten. Meer informatie over Kontentino

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Probeer de gratis proefversie om te zien waar iedereen zo enthousiast over is. Het volgen van gebruikersactiviteiten en preventie van gegevensdiefstal gemakkelijk gemaakt met Teramind. Meer informatie over Teramind
Teramind biedt een gebruikersgerichte beveiligingsaanpak om het pc-gedrag van werknemers te controleren. Deze software stroomlijnt het verzamelen van werknemersgegevens om verdachte activiteiten te identificeren, mogelijke dreigingen te detecteren, de efficiëntie van medewerkers te controleren en naleving van de regelgeving te waarborgen. Dit product helpt beveiligingsincidenten te verminderen door realtime toegang te bieden tot gebruikersactiviteiten met alarmmeldingen, waarschuwingen, omleidingen en blokkeringen van gebruikers, zodat jij je bedrijf zo efficiënt en veilig mogelijk kan laten draaien. Meer informatie over Teramind

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Nasdaq Boardvantage is de toonaangevende leverancier van governance- en samenwerkingsoplossingen voor besturen, commissies en senior management. Meer informatie over Nasdaq Boardvantage
Nasdaq Boardvantage is een toonaangevend platform voor het beheren van bestuursactiviteiten en biedt governance- en samenwerkingsoplossingen voor besturen, commissies en leidinggevenden. Het is speciaal ontworpen om te voldoen aan de kritieke behoeften van de huidige leiders, en is uitgerust met krachtige beveiligingsfuncties, gebruiksgemak en mobiliteit. Voor openbare, particuliere en non-profitorganisaties over de hele wereld, waaronder circa 50% van de Fortune 500, is Nasdaq Boardvantage nodig om vergaderprocessen te stroomlijnen, besluitvorming te versnellen en governance te versterken. Meer informatie over Nasdaq Boardvantage

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Vergroot de teamkennis zodat je de productiviteit kunt verhogen, cyclustijden kunt verkorten en de time-to-market kunt versnellen. Meer informatie over Stack Overflow for Teams
Is je ooit gevraagd: "Hoe doe ik dat ook alweer?" Vast wel. Daarom is dit platform voor het beheer van kennisuitwisseling en samenwerking gecreëerd. Verlies nooit meer belangrijke teamkennis. Of je nu een klein, flexibel team bent of een groot, verspreid team dat bij een onderneming werkt, Stack Overflow for Teams is jouw favoriet voor kennisuitwisseling en samenwerking. Dit platform waardeert openheid en transparantie, dus biedt het Stack Overflow for Teams altijd gratis voor maximaal 50 gebruikers. Meer informatie over Stack Overflow for Teams

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Met het bekroonde beveiligde platform kun je 30% meer uitwisselen met je 250+ medewerkers die niet aan een bureau werken. Maak slimmer verbinding met Speakap. Meer informatie over Speakap
Speakap is een bekroond beveiligd en privé platform waarmee jij je kunt verbinden met je meer dan 250 medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering van Speakap. Het product wordt gebruikt door 350+ klanten in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply en Mars. Met aangepaste integraties kun je jouw merk versterken met je eigen app. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer verbinding maken via Speakap. Meer informatie over Speakap

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Geef personeel een werkplek waar ze zich thuis voelen. Krijg toegang tot elke app, deel informatie en werk samen in één centraal intranet. Meer informatie over Claromentis
Geef medewerkers een werkplek waar ze zich thuis voelen met de functierijke, prachtig ontworpen intranetsoftware. Dit is een intranetsoftwareoplossing met een verschil. Het biedt je organisatie een one-stop-shop voor het delen van informatie, het verhogen van de productiviteit, het verbinden van personeel en samenwerking. Profiteer van 20 jaar ervaring met intranet: dit platform heeft intranetten gebouwd, ontworpen en ingezet voor wereldwijde organisaties, zowel grote als kleine, en bedrijven in elke denkbare sector ondersteund. Meer informatie over Claromentis

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Verhoog de productiviteit van medewerkers met DeskSight.Ai. Meer informatie over DeskSight.AI
DeskSight.AI is intuïtieve en kosteneffectieve software voor urenregistratie en productiviteit van werknemers die ideaal is voor kleine tot middelgrote ondernemingen, vooral in de hedendaagse cultuur van werken op afstand. Het heeft toegang tot realtime rapporten en uitgebreide dashboards om de in- en uitlogtijd, gewerkte uren, te late of afwezige werknemers bij te houden. DeskSight.AI maakt het mogelijk om de productiviteit van medewerkers van de organisatie te verbeteren. Meer informatie over DeskSight.AI

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen. Meer informatie over Google Drive

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Met al je communicatie en tools op één plek blijven externe teams productief, waar ze ook werken.
Slack brengt het team samen, waar je ook bent. Met al je communicatie en tools op één plek blijven externe teams productief, waar ze ook werken. Probeer Slack gratis uit. Meer informatie over Slack

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Dropbox Business is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden – geliefd bij werknemers en vertrouwd door IT-beheerders. Ga vandaag nog gratis aan de slag!
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kunt samenwerken en je kunt concentreren op het werk dat ertoe doet. Dropbox Business wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 300.000 zakelijke teams en meer dan 50% van de Fortune 500 om zijn toonaangevende bestandssynchronisatie, samenwerking en uitgebreide beheer- en beveiligingsfuncties die worden opgeschaald naarmate teams groeien. Meer informatie over Dropbox Business

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Groepschat alleen is niet voldoende. Basecamp combineert *alle* tools die teams nodig hebben op één plek: berichtenborden, planningen, takenlijsten, groepschat, documenten en bestandsopslag en meer. In plaats van dat alles overal is verspreid, bevindt alles waar je aan werkt zich op één gestroomlijnde, georganiseerde plek. Iedereen zal weten wat te doen. Niets zal er nog door de mazen van het net glippen. Je weet altijd precies wat er aan de hand is. Meer informatie over Basecamp

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud. Meer informatie over Google Workspace

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Zoom combineert videoconferenties in de cloud, eenvoudige online vergaderingen en groepsberichten in één gebruiksvriendelijk platform.
Zoom combineert videoconferenties in de cloud, eenvoudige online vergaderingen en groepsberichten in één gebruiksvriendelijk platform. Deze oplossing biedt de beste ervaring voor video, audio, en scherm delen op Windows, Mac, iOS, Android, Blackberry, Zoom Rooms en H.323/SIP-roomsystemen. Zoom is in 2011 opgericht door ervaren leiders en technici van Cisco en WebEx. Meer informatie over Zoom Meetings

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS. Meer informatie over OneDrive

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen.
GoToMeeting is marktleider op het gebied van online videoconferenties en wordt door miljoenen mensen elke dag vertrouwd voor professionele realtime virtuele communicatie. GoToMeeting biedt een snelle, eenvoudige en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één klik op de knop. Meer informatie over GoTo Meeting

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer.
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer. Meer informatie over Microsoft Teams

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Voer gesprekken met iedereen via elke desktop, browser, mobiele telefoon of videoapparaat overal ter wereld.
Elke maand vertrouwen 113 miljoen professionals op WebEx om samen te werken en projecten sneller vooruit te helpen. Nu kunnen teams met iedereen samenwerken, vanuit een browser, een mobiel apparaat of een videosysteem. WebEx Meeting Center biedt geïntegreerde audio-, video- en contentuitwisseling. Hou gesprekken privé met zeer veilige WebEx-vergaderingen van de Cisco-samenwerkingscloud. Meer informatie over Webex

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Doe je beste werk vanaf elke locatie, op elk apparaat, met probleemloze beveiliging en samenwerking die vandaag nog voor je werk is ontworpen.
Box maakt het gemakkelijk om intern en extern met je content te werken, van teamgenoten tot leveranciers tot partners. En met ingebouwde beveiliging en naleving weet je dat je gegevens veilig zijn, terwijl teams productief en gezond blijven. Box Notes biedt je één plek om ideeën en feedback te delen, terwijl meerdere mensen in realtime bewerkingen kunnen uitvoeren. Bovendien kun je naadloos alle apps integreren die je kent en leuk vindt, zoals Slack, Google Workspace, Zoom en Microsoft 365. Meer informatie over Box

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Verbeter de betrokkenheid en productiviteit van teams die op afstand werken met tijdregistratie en planning, en voorkom het risico van overwerken met Clockify.
Werken op afstand is eenvoudig met Clockify. Organiseer je planning, bekijk waar andere mensen aan werken, en wijs hen taken toe, controleer de projectstatus en de beschikbaarheid van mensen om eenvoudig de planningen en de projectbudgetten te beheren. Met Clockify kun je uurtarieven per project of taak instellen, evenals een dagelijks tijdsdoel om het risico van overwerken te minimaliseren. Lees meer over alle functies van Clockify en controleer meer dan 80 app-integraties om verbinding te maken met je favoriete apps. Meer informatie over Clockify

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Creëer, speel en deel in een paar minuten leuke leerspellen - voor elk onderwerp, elke taal, elk apparaat, alle leeftijden.
Creëer, speel en deel in een paar minuten leuke leerspellen - voor elk onderwerp, elke taal, elk apparaat, alle leeftijden. Meer informatie over Kahoot!

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Beveilig al je externe pc's, Macs of servers op één plek met de gebruiksvriendelijke cyberbeveiligingsoplossingen van Malwarebytes.
Beveilig al je externe pc's, Macs of servers op één plek met de gebruiksvriendelijke cyberbeveiligingsoplossingen van Malwarebytes. Meer informatie over Malwarebytes for Business

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Eenvoudig te implementeren, geweldige rapporten, ondersteuning voor meerdere apparaten en offline.
Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Zeer eenvoudige en flexibele urenregistratie met ondersteuning voor meerdere apparaten. Genereert prachtige rapporten en tijdgebruiksgrafieken met een optie om tijdlogboeken als Excel-spreadsheets te exporteren, wekelijkse rapporten via e-mail te ontvangen of openbare rapporten te delen met klanten om meer transparantie te bieden. Toggl heeft een webversie, desktopprogramma's voor Windows/Mac/Linux en native iOS- en Android-apps. Integreert met facturering- en PM-tools. Meer informatie over Toggl Track

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Wrike is software voor werken op afstand met beveiliging op bedrijfsniveau, meer dan 400 integraties, Gantt-diagrammen, agenda's, Kanbanborden en meer.
Wrike is bekroonde software voor werken op afstand die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven en meer dan twee miljoen gebruikers. Blijf op schema met Gantt-diagrammen, gesynchroniseerde agenda's, Kanbanborden, urenregistratie, realtime updates en automatische toewijzing, en dit allemaal beschermd door beveiliging op ondernemingsniveau. Je integreert Wrike met meer dan 400 toepassingen en Adobe Creative Cloud, zodat je de tools kunt blijven gebruiken waarop je elke dag vertrouwt. Pas je workflow aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Todoist helpt mensen zich te organiseren, zodat ze een aangenamer en rustiger leven kunnen leiden.
Todoist is een eenvoudig maar krachtig takenlijstprogramma dat iedereen kan helpen zich te organiseren en de gemoedsrust te bewaren, ongeacht waar ze zijn of welk apparaat ze gebruiken. Van het plannen van grootschalige projecten tot het simpelweg onthouden om de huur te betalen, Todoist helpt dingen uit je hoofd en op je takenlijst te krijgen. Vertrouwd door meer dan 10 miljoen mensen en geprezen als een levensveranderende toepassing door The Guardian, USA Today, de New York Times, The Wall Street Journal, Forbes, Lifehacker en meer. Meer informatie over Todoist

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding.
ConnectWise Control (voorheen ScreenConnect) is een volledig functionele oplossing voor ondersteuning op afstand. De software geeft je de mogelijkheid om apparaten op afstand te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding. Als technicus, ongeacht of je nu in de eerste plaats de persoonlijke computers van je klanten of een enorme bedrijfsinfrastructuur ondersteunt, kun je door de mogelijkheid om problemen snel en effectief op te lossen tijd besparen en de klanttevredenheid verbeteren. Meer informatie over ConnectWise Control

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Webinar-oplossing die is ontworpen om je te helpen gekwalificeerde leads te genereren, klanten te behouden en effectieve presentaties te geven.
GoToWebinar wordt vertrouwd door meer klanten dan elke andere webinar-oplossing en levert miljoenen webinars per jaar. Of u nu webinars gebruikt voor marketing, training of bedrijfscommunicatie, GoToWebinar zet het plezier terug in webinars met betrouwbare technologie die super eenvoudig te gebruiken is. Verkrijg de functies, integraties en analyses die u nodig hebt om uw doelgroep te betrekken en persoonlijke contacten te leggen die uw bedrijf stimuleren. Meer informatie over GoTo Webinar

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Ongelooflijk eenvoudige schermdelingstool voor vergaderingen ter plekke. Breng iedereen op één lijn wanneer ze niet in dezelfde ruimte zijn!
join.me is de snelste en gemakkelijkste manier om verbinding te maken en samen te werken. Iedereen kan ideeën meteen delen via schermdelen, audio, video, whiteboard en chat. join.me is een persoonlijk e ontmoetingservaring waarbij gebruikers deelnemersomgevingen, URL's, achtergronden en meer kunnen personaliseren! Meer informatie over Join.Me

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Hubstaff biedt vertrouwde urenregistratie en volgen van medewerkers voor teams op afstand. Screenshots, facturering, rapportage, salarisadministratie en meer.
Bestrijd inefficiëntie en werk beter met gestroomlijnde tijdregistratie van Hubstaff. Registreer de tijd via eenvoudige apps voor desktop, web en mobiel, en beheer vervolgens de facturering, rapportage en meer via één dashboard. Hubstaff kan worden geïntegreerd met meer dan 30 apps, zodat je bedrijf efficiënter kan draaien, waaronder Basecamp, Asana, Github en Paypal. Volg werk in realtime met optionele screenshots en activiteitsniveaus, identificeer obstakels en help je bedrijf vooruit. Beschikbaar voor Mac, Windows, Linux en iOS en Android. Meer informatie over Hubstaff

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Gratis installatie, upgrades en ondersteuning.
Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Eenvoudig opnemen van gesprekken op je mobiele app, desktop-app of bureautelefoon. Kies voor automatische of handmatige opnames. Maakt het eenvoudig om je inkomende en uitgaande gesprekken op te nemen. Met slechts een paar klikken kunnen beheerders deze functie inschakelen voor een of meerdere gebruikers. Je kunt wel 100.000 opnames per account opslaan! Opnames kunnen worden gedownload voor beoordeling en afspelen en worden automatisch naar gebruikers gemaild. Meer informatie over RingCentral MVP

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren. Meer informatie over Notion

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
OnBoard is een virtuele vergaderoplossing van de volgende generatie voor raden van bestuur en managers. Bestuur overal met vertrouwen. Ontvang een demo. Gratis proefversie.
OnBoard is virtuele vergadersoftware die de voorbereiding van vergaderingen stroomlijnt en je bestuur en management meer nauwkeurige en tijdige informatie biedt op alle apparaten. Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagement. Het biedt een compleet pakket van tools om op afstand en in realtime slimmere beslissingen te nemen. Nu meer dan ooit heb je vergaderbeheer nodig dat uitgebreid, veilig en gebruiksvriendelijk is. Geschikt voor op afstand zodat je overal met vertrouwen kunt besturen. Start een gratis proefversie of ontvang een demo. Meer informatie over OnBoard

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Cloudgebaseerde oplossing die helpt bij het vastleggen van digitale ondertekening met behulp van mobiele apparaten op meerdere locaties.
EchoSign versnelt het ondertekenen van documenten met instant fax of e-handtekeningen. Meer informatie over Adobe Acrobat Sign

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Bevat anti-spyware, anti-phishing, webcontrole, anti-spam en botnetbescherming met mogelijkheden voor beheer op afstand.
Elimineert alle soorten bedreigingen, waaronder virussen, malware, ransomware, rootkits, wormen en spyware met optionele cloudgestuurde scanning voor nog betere prestaties en detectie. ESET maakt gebruik van meerlagige technologieën die de vaardigheden van standaard antivirusprogramma's ruimschoots overtreffen. Bevat anti-spyware, anti-phishing, webcontrole, anti-spam en botnetbescherming met mogelijkheden voor beheer op afstand. Meer informatie over ESET Endpoint Security

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Facebook apps and tabs to help you customize and brand your page, add links to social media profiles, and round out your presence.
Facebook apps and tabs to help you customize and brand your page, add links to social media profiles, and round out your presence. Meer informatie over Facebook Apps and Tabs

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Zoho Assist biedt een eenvoudige en duidelijke gebruikersinterface om overal ter wereld verbinding te maken met externe computers.
Zoho Assist, je one-stop oplossing voor remote support, het delen van schermen en toegang op afstand, helpt je om toegang te krijgen tot de desktop van je klanten of je scherm te delen en onbeheerde computers moeiteloos te beheren. Ga vandaag nog aan de slag met een van de meest veilige, betrouwbare en betaalbare softwareproducten in de sector. Geen installatie vooraf nodig. Ondersteuning beschikbaar voor meerdere platforms. Werkt op verschillende apparaten. Ondersteunt alle belangrijke webproxy's en firewalls. Meer informatie over Zoho Assist

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Een oplossing voor webconferenties waarmee je interactieve webvergaderingen kunt hosten en boeiende webinars kunt organiseren voor een breder publiek.
Zoho Meeting is een krachtige oplossing voor webconferenties die is ontwikkeld voor jouw behoeften op het gebied van online vergaderingen en webinars. Het is volledig browsergebaseerd en deelnemers hoeven geen enkele toepassing te downloaden om een vergadering of webinar bij te wonen. Hou je vergaderingen bij de hand met de desktop-plug-in voor Windows en Mac, iOS-app, android-app, Google Chrome-extensie, Firefox-extensie, met widget- en agenda-integratie. Integreer webinarregistratie, peilingen, Q&A, laten praten, opnemen, diepgaande analyses, enz. Meer informatie over Zoho Meeting

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand