370 resultaten
Waarom Capterra gratis is
monday.com is flexibele software voor werken op afstand en bevordert effectief teamwerk, verbetert de communicatie en verhoogt de productiviteit op één plek. Meer informatie over monday.com
monday.com is flexibele software voor werken op afstand en bevordert effectief teamwerk, verbetert de communicatie en verhoogt de productiviteit in één centrale hub. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel aan de slag te krijgen. Bestanden, feedback en ideeën delen, @-meldingen creëren voor je teamgenoten, eigenaren toewijzen, realtime voortgangsupdates geven en weten wie wat doet en wanneer. Sluit je aan bij meer dan 100.000 teams die samenwerken op monday.com. Meer informatie over monday.com
monday.com is flexibele software voor werken op afstand en bevordert effectief teamwerk, verbetert de communicatie en verhoogt de productiviteit in één centrale hub. Ga aan de slag met een van de kant-...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom bijna 6000 klanten op Capterra Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor werken op afstand die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 75.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 195 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor werken op afstand die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinde...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Een kosteneffectieve cloud-VPN met één klik die zorgt voor vereenvoudigde veilige netwerktoegang en SaaS-resourcetoegang voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Perimeter 81
Perimeter 81 is de ultieme veilige netwerktoegangsdienst voor je organisatie. Zeg vaarwel tegen dure hardware, moeizame installaties en urenlange helpdeskondersteuning. Geef werknemers onmiddellijk veilige toegang tot essentiële bedrijfsmiddelen op basis van on-premise, op het web of in de cloud. Implementeer private VPN-servers met statische IP's binnen enkele seconden en verkrijg ongeëvenaarde netwerkzichtbaarheid met een complete beheerportal. Inclusief apps met één klik voor elk apparaat. Meer informatie over Perimeter 81
Perimeter 81 is de ultieme veilige netwerktoegangsdienst voor je organisatie. Zeg vaarwel tegen dure hardware, moeizame installaties en urenlange helpdeskondersteuning. Geef werknemers onmiddellijk vei...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
productboard is het productbeheersysteem dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Meer informatie over productboard
productboard is het productbeheersysteem dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Het is ontworpen volgens de Product Excellence-methodologie en wordt gebruikt door moderne, klantgestuurde organisaties zoals Zendesk, UiPath, Avast en Envoy. Met zijn aanpasbare boards biedt productboard de juiste balans tussen begeleiding en flexibiliteit, zodat productteams kunnen begrijpen wat gebruikers echt nodig hebben, prioriteit kunnen geven aan wat ze als volgende moeten creëren en iedereen samen kunnen brengen rond de productstrategie. Meer informatie over productboard
productboard is het productbeheersysteem dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Het is ontworpen volgens de Product Excellence-methodologie en wordt gebruikt door modern...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Om organisaties te helpen bij de overgang naar werken op afstand, wordt er een werkpakket op afstand GRATIS voor 60 dagen aangeboden. Meer informatie over Jostle
Aangezien de wereld met een ongekende gezondheidscrisis wordt geconfronteerd en bedrijven gedwongen worden om snel over te stappen op voltijds werken op afstand, is dit een grote uitdaging, vooral als je de tools mist die werken op afstand mogelijk maken. Om organisaties te helpen bij het bewerkstelligen van deze belangrijke transitie, wordt een werkpakket op afstand GRATIS voor 60 dagen aangeboden. Meer informatie over Jostle
Aangezien de wereld met een ongekende gezondheidscrisis wordt geconfronteerd en bedrijven gedwongen worden om snel over te stappen op voltijds werken op afstand, is dit een grote uitdaging, vooral als ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Gehost telefoonsysteem dat als beste is beoordeeld en vereenvoudigde oproeproutering, desktopintegratie, externe toegang, online fax en nog veel meer biedt. Meer informatie over GoToConnect (formerly Jive)
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen. Meer informatie over GoToConnect (formerly Jive)
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Stayhome.ai is een alles-in-één platform voor het beheren, in balans brengen en optimaliseren van personeel op afstand en op locatie. Meer informatie over stayhome.ai
Stayhome.ai is een alles-in-één platform voor het beheren, in balans brengen en optimaliseren van personeel op afstand en op locatie. Dit platform helpt organisaties zich aan te passen aan en over te schakelen naar een realiteit van werken op afstand, terwijl het tegelijkertijd de kantoorruimte optimaliseert en de productiviteit verhoogt. Verlaag je kosten per werknemer door overtollige ruimte te elimineren zonder je productiviteit en zakelijke behoeften te schaden. Meer informatie over stayhome.ai
Stayhome.ai is een alles-in-één platform voor het beheren, in balans brengen en optimaliseren van personeel op afstand en op locatie. Dit platform helpt organisaties zich aan te passen aan en over te ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
ThoughtFarmer is een moderne intranetsoftware-oplossing die medewerkersbetrokkenheid stimuleert en de productiviteit verhoogt. Meer informatie over ThoughtFarmer
ThoughtFarmer is moderne intranetsoftware die de betrokkenheid van medewerkers stimuleert en de productiviteit verhoogt. ThoughtFarmer is ontworpen als centrale locatie voor medewerkers om informatie te delen en te vinden; de functies zijn ontwikkeld om werknemers te helpen hun werk gedaan te krijgen, ongeacht waar het werk feitelijk gebeurt. Meer informatie over ThoughtFarmer
ThoughtFarmer is moderne intranetsoftware die de betrokkenheid van medewerkers stimuleert en de productiviteit verhoogt. ThoughtFarmer is ontworpen als centrale locatie voor medewerkers om informatie t...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Webgebaseerde app voor personeelsplanning met verlofbeheer, persoonlijke dashboards, conflictenbeheer, teamoverzicht en samenwerking. Meer informatie over Resource Guru
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Beheer vakantiedagen en andere soorten vrijgenomen tijd. Een beschikbaarheidsbalk helpt bij de capaciteitsplanning. Conflictbeheer helpt je om de controle te houden. Dashboards, e-mailmeldingen en agendasynchronisatie betekent dat iedereen op de hoogte is. Krachtige rapporten laten je de bezettingsgraad controleren. Geen software om te installeren. Vanaf slechts $ 2,50 per persoon per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Resource Guru
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Behe...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Dixa is het platform voor klantvriendschap met realtime gesprekken tussen merken en hun klanten via telefoon, e-mail, chat en sociale media. Meer informatie over Dixa
Dixa is het platform voor klantvriendschap op afstand met realtime gesprekken tussen merken en hun klanten. Met Dixa kunnen klantgerichte teams onmiddellijke en persoonlijke ondersteuning bieden via telefoon, e-mail, chat en berichtenapps vanaf één scherm, terwijl ze op afstand werken. Verkrijg realtime prestatiestatistieken, krachtige routeringscapaciteiten, automatiseringen, integraties en nog veel meer. Bezoek de website, of plan een demo om te zien hoe Dixa de ervaring van jouw medewerkers en klanten kan verbeteren. Meer informatie over Dixa
Dixa is het platform voor klantvriendschap op afstand met realtime gesprekken tussen merken en hun klanten. Met Dixa kunnen klantgerichte teams onmiddellijke en persoonlijke ondersteuning bieden via t...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Werkmanagement op afstand. Ontwerp online databasetoepassingen of gebruik vooraf gedefinieerde oplossingen om bedrijfsinformatie te verzamelen, te delen en te beheren. Meer informatie over TeamDesk
Online databaseplatform voor werkmanagement op afstand. Je kunt een unieke webgebaseerde databasetoepassing bouwen die is bedoeld om het werken met gegevens te vergemakkelijken, informatie die je in je routinewerk gebruikt te organiseren en op te slaan, en een gemakkelijk toegankelijke gegevensbron voor je team te creëren. Het systeem is volledig aanpasbaar: je kunt je gegevens beheren zoals jij dat wilt en de toepassing op elk gewenst moment aanpassen. TeamDesk biedt onbeperkte dossiers, onbeperkte opslag, onbeperkte ondersteuning, stabiele tarieven en een gratis proefversie. Meer informatie over TeamDesk
Online databaseplatform voor werkmanagement op afstand. Je kunt een unieke webgebaseerde databasetoepassing bouwen die is bedoeld om het werken met gegevens te vergemakkelijken, informatie die je in je...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Mensvriendelijke VPN voor zakelijke teams. Installatie van 5 minuten. Eenvoudig teamtoegangsbeheer. Werk veilig vanuit huis en externe locaties. Meer informatie over GoodAccess
Zakelijke VPN voor je team in 5 minuten. Eenvoudige installatie, krachtige versleuteling en transparante prijzen, vanaf $ 1,90 per gebruiker. Teamtoegangscontrole tot je privéservers en systemen. Met 1-klik-apps voor alle apparaten kan je team vanuit huis en externe locaties werken. Meer informatie over GoodAccess
Zakelijke VPN voor je team in 5 minuten. Eenvoudige installatie, krachtige versleuteling en transparante prijzen, vanaf $ 1,90 per gebruiker. Teamtoegangscontrole tot je privéservers en systemen. Met 1...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Controlio is a cloud-based employee monitoring software used to track and score productivity. Meer informatie over Controlio
Powerful platform for remote workers monitoring from a web console. Create a web account in 2 clicks, install monitoring agent on user's PC - done, you'll get comprehensive reports on what they do while work remotely! Meer informatie over Controlio
Powerful platform for remote workers monitoring from a web console. Create a web account in 2 clicks, install monitoring agent on user's PC - done, you'll get comprehensive reports on what they do whil...
Het product biedt een kennisuitwisselingsplatform dat organisaties helpt bij het omzetten van ruis naar kennis. Meer informatie over elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het verbindt mensen en kennis zodat kennis over de bedrijfssilo's heen tot bloei kan komen. Het platform maakt naadloze samenwerking mogelijk, waarbij dubbel werk wordt voorkomen en de gemeenschappen worden betrokken, waardoor kennisuitwisseling en collectief leren wordt gestimuleerd. Talent- en kennisstromen overstijgen bedrijfs- en geografische grenzen. Meer informatie over elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het verbindt men...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Urenregistratiesoftware voor externe werkzaamheden die je helpt ontdekken of je team echt productief werkt. Meer informatie over Time Doctor
Time Doctor is urenregistratiesoftware voor externe werknemers waarmee jij en je team elke dag veel meer gedaan krijgen. Deze webgebaseerde oplossing biedt tijdregistratie, bewaking van computerwerksessies, herinneringen, schermopnames, facturering, rapportagetools, integraties en nog veel meer. Time Doctor ondersteunt integratie met meer dan 35 verschillende projectmanagement- en productiviteitstools, wat het voor werknemers heel gemakkelijk maakt om de aan verschillende taken bestede uren vast te leggen. Meer informatie over Time Doctor
Time Doctor is urenregistratiesoftware voor externe werknemers waarmee jij en je team elke dag veel meer gedaan krijgen. Deze webgebaseerde oplossing biedt tijdregistratie, bewaking van computerwerkse...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Paymo is een complete online-oplossing voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers om projecten van begin tot eind te beheren. Meer informatie over Paymo
Paymo is een moderne en intuïtieve applicatie voor projectmanagement, geschikt voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers die geavanceerd taakbeheer, planning, tijdregistratie, samenwerking en facturering willen bundelen. Dit betekent dat je de volledige levensduur van een project kunt volgen - vanaf de creatie tot het moment waarop je betaald krijgt - zonder te hoeven betalen voor verschillende apps. Meer informatie over Paymo
Paymo is een moderne en intuïtieve applicatie voor projectmanagement, geschikt voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers die geavanceerd taakbeheer, planning, tijdregistratie, samenwerking en fac...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Werk overal met een zeer flexibel, krachtig platform voor servicewerkzaamheden voor bedrijven. Accelo helpt je de controle te behouden. Meer informatie over Accelo
Accelo helpt je team overal te werken, door de belangrijkste behoeften van je verkoop, projectmanagement, provisies, servicetickets en samenwerking te combineren op één platform voor kleine tot middelgrote dienstverlenende bedrijven, en maakt het vervolgens eenvoudig om werk toe te wijzen, de voortgang bij te houden, en in realtime budgetten en winstgevendheid te bekijken. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Meer informatie over Accelo
Accelo helpt je team overal te werken, door de belangrijkste behoeften van je verkoop, projectmanagement, provisies, servicetickets en samenwerking te combineren op één platform voor kleine tot middelg...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Werken op afstand is gemakkelijk met de alles-in-één online projectmanagementtool voor taakbeheer, versiebeheer en foutopsporing van Backlog. Meer informatie over Backlog
Werken op afstand is gemakkelijk met de alles-in-één online projectmanagementtool voor taakbeheer, versiebeheer en foutopsporing van Backlog. Door de organisatorische voordelen van projectmanagement samen te brengen met de kracht en het gemak van codebeheer, verbetert Backlog de teamsamenwerking in grote en kleine organisaties. Kernfuncties omvatten borden in kanbanstijl, Gantt- en burndown-diagrammen, subtaken, aangepaste statussen, delen van bestanden, Git en SVN, en wiki's. Meer informatie over Backlog
Werken op afstand is gemakkelijk met de alles-in-één online projectmanagementtool voor taakbeheer, versiebeheer en foutopsporing van Backlog. Door de organisatorische voordelen van projectmanagement sa...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Spike brings your entire workspace into your inbox: your email, chat, calendar, calls, team collaboration and tasks - all in one place. Meer informatie over Spike
Spike supercharges your email. Email, chat, calendar, calls, collaborative docs and to-dos are all in a single powerful Inbox, so you can focus on getting things done faster. Spike blends traditional emails with instant messaging, providing better context for each conversation, and reduces clutter - allowing for better interaction and a more human (and modern!) way of communication. Spike works on top of your existing email and is available on iOS, Android, Mac, Windows & Web. Meer informatie over Spike
Spike supercharges your email. Email, chat, calendar, calls, collaborative docs and to-dos are all in a single powerful Inbox, so you can focus on getting things done faster. Spike blends traditional ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen. Meer informatie over GoToMeeting
GoToMeeting is marktleider op het gebied van online videoconferenties en wordt door miljoenen mensen elke dag vertrouwd voor professionele realtime virtuele communicatie. GoToMeeting biedt een snelle, eenvoudige en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één klik op de knop. Meer informatie over GoToMeeting
GoToMeeting is marktleider op het gebied van online videoconferenties en wordt door miljoenen mensen elke dag vertrouwd voor professionele realtime virtuele communicatie. GoToMeeting biedt een snelle, ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Webinar-oplossing die is ontworpen om je te helpen gekwalificeerde leads te genereren, klanten te behouden en effectieve presentaties te geven. Meer informatie over GoToWebinar
GoToWebinar wordt vertrouwd door meer klanten dan elke andere webinar-oplossing en levert miljoenen webinars per jaar. Of u nu webinars gebruikt voor marketing, training of bedrijfscommunicatie, GoToWebinar zet het plezier terug in webinars met betrouwbare technologie die super eenvoudig te gebruiken is. Verkrijg de functies, integraties en analyses die u nodig hebt om uw doelgroep te betrekken en persoonlijke contacten te leggen die uw bedrijf stimuleren. Meer informatie over GoToWebinar
GoToWebinar wordt vertrouwd door meer klanten dan elke andere webinar-oplossing en levert miljoenen webinars per jaar. Of u nu webinars gebruikt voor marketing, training of bedrijfscommunicatie, GoToWe...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor project- en bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Werk als een team, ongeacht waar je je bevindt. Meer informatie over Scoro
Scoro stelt je externe team in staat om productief te werken en biedt transparantie, van taakbeheer, CRM, offertes en financiën tot realtime rapportage. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen! Meer informatie over Scoro
Scoro stelt je externe team in staat om productief te werken en biedt transparantie, van taakbeheer, CRM, offertes en financiën tot realtime rapportage. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Word deelnemer aan een aangepaste ruimte en voer live webinars uit zonder installatie of download. Werkt op alle browsers. Meer informatie over LiveWebinar
LiveWebinar heeft alleen maar een browser nodig om met mensen te kunnen communiceren. Dit platform werkt op alle browsers en apparaten (computers, mobiele telefoons, zelfs tv's). De modulaire structuur maakt een onbeperkte aanpassing mogelijk - je kunt de platformweergave bewerken en aanpassen aan je eigen behoeften. Profiteer van functies zoals: HD-kwaliteit, FB Live-streaming, gemodereerde chat, HQ-recorder, CTA-optie, online whiteboard, schermen delen, online certificeringstests, externe mediastreaming en nog veel meer. Meer informatie over LiveWebinar
LiveWebinar heeft alleen maar een browser nodig om met mensen te kunnen communiceren. Dit platform werkt op alle browsers en apparaten (computers, mobiele telefoons, zelfs tv's). De modulaire structuur...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor klantgerichtheidsteams om via verschillende kanalen met prospects en klanten te communiceren. Meer informatie over Freshchat
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale pagina's. Freshchat is een sprong vooruit ten opzichte van eerdere live-chat, en helpt bedrijven en hun teams zich te concentreren op een continue en contextgestuurde berichtenervaring. Met functies zoals campagnes, verkoopbot, geïntegreerde self-service en intelligente berichtenroutering worden aan gestelde verwachtingen voldaan, en antwoorden op vragen van bezoekers zijn slimmer en sneller. Meer informatie over Freshchat
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale pagina's. Freshchat is een ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Door AI aangedreven resourceplanning en projectmanagement. Koppel je mensen, projecten en winst aan elkaar. Meer informatie over Forecast
Forecast is een efficiënte tool voor het beheer van je projecten, budgetten en resources. Verplaats projectcommunicatie van vergaderzalen naar één centrale locatie, waardoor persoonlijke vergaderingen niet nodig zijn. Beheer op efficiënte wijze het werk op afstand zonder in te boeten op projectkwaliteit en klantrelaties. Forecast wordt aangedreven door AI-gegevensoplossingen en gebruikt je projectgeschiedenis om beter inzicht te krijgen in je huidige werk. Forecast verbetert je werkproces door naadloze samenwerking aan te bieden en is perfect voor teams van meer dan 20 mensen. Meer informatie over Forecast
Forecast is een efficiënte tool voor het beheer van je projecten, budgetten en resources. Verplaats projectcommunicatie van vergaderzalen naar één centrale locatie, waardoor persoonlijke vergaderingen ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Betaalbare software voor virtuele vergaderingen om de bestuurservaring te verbeteren door vergaderingsbeheer en communicatie van het bestuur te vereenvoudigen. Meer informatie over Boardable
Naar aanleiding van de COVID-19-pandemie biedt Boardable 90 dagen gratis toegang tot zijn software aan voor virtuele vergaderingen en bestuursmanagement. Geen creditcard, geen verplichtingen. De aanbieding is geschikt voor nieuwe accounts die proefversies starten. Gebruik de krachtige vergadersoftware van Boardable om onder andere virtuele vergaderingen te plannen, agenda's te maken en te delen, notulen vast te leggen, taken toe te wijzen en te beheren tussen vergaderingen, digitaal te stemmen, documenten op te slaan en discussies te voeren. Een mobiele app vereenvoudigt het voorbereiden van vergaderingen en bestuurscommunicatie. Meer informatie over Boardable
Naar aanleiding van de COVID-19-pandemie biedt Boardable 90 dagen gratis toegang tot zijn software aan voor virtuele vergaderingen en bestuursmanagement. Geen creditcard, geen verplichtingen. De aanbie...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Onmisbare wervingstool voor externe werknemers. Meer informatie over Shortlist
Shortlist is een slim, gebruiksvriendelijk platform voor het beheer van contractanten. Hiermee kunnen kleine en grote bedrijven gemakkelijk met slechts enkele klikken externe werknemers in meer dan 200 landen werven, beheren en betalen. Zorg in een fractie van de tijd voor compliance, rapportage en projectmanagement. Van kleine startups tot de grootste internationale merken, Shortlist is een complete oplossing met krachtige functies en flexibiliteit voor elke fase van bedrijfsgroei. Meer informatie over Shortlist
Shortlist is een slim, gebruiksvriendelijk platform voor het beheer van contractanten. Hiermee kunnen kleine en grote bedrijven gemakkelijk met slechts enkele klikken externe werknemers in meer dan 200...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Videosollicitaties, op AI gebaseerde analyse, vriendelijke interface, integreert met je ATS, je eigen merk vanaf het begin. Claim nu je gratis account. Meer informatie over myInterview
Video en AI zijn de volgende stap in HR-technologie en werving, waardoor het minder tijd kost om medewerkers in dienst te nemen en je tijd en geld bespaart. In een online wereld van sollicitaties en kandidaatprofielen is het moeilijk om een echt goed beeld van iemand te krijgen. myInterview is ontworpen om persoonlijkheid toe te voegen aan het wervingsproces via videosollicitaties en voorspellende analyse. Het is snel en gemakkelijk te gebruiken. Als je tienduizenden sollicitaties per week verwerkt, kun je vertrouwen op myInterview. Probeer het gratis. Geen contracten. Geen creditcard. Meer informatie over myInterview
Video en AI zijn de volgende stap in HR-technologie en werving, waardoor het minder tijd kost om medewerkers in dienst te nemen en je tijd en geld bespaart. In een online wereld van sollicitaties en ka...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Kissflow is een digitale werkplek-platform waarmee je op afstand kunt werken, waar je ook bent, met alle tools op één plek. Meer informatie over Kissflow - Digital Workplace
Kissflow is een digitale werkplek-platform waarmee je al je werk op één plek kunt beheren. Het is een gebruiksvriendelijk platform dat je helpt bij het samenwerken met teams, projecten en taken beheren, bedrijfsprocessen automatiseren, draaipunten en grafieken maken en integratie met je favoriete toepassingen. Meer informatie over Kissflow - Digital Workplace
Kissflow is een digitale werkplek-platform waarmee je al je werk op één plek kunt beheren. Het is een gebruiksvriendelijk platform dat je helpt bij het samenwerken met teams, projecten en taken beheren...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Gebruik de team-inbox van Trengo om te communiceren met je team en klanten wanneer iedereen vanaf een andere locatie werkt. Meer informatie over Trengo
De team-inbox van Trengo is een uitstekende oplossing om te communiceren met je team en klanten wanneer iedereen vanaf een andere locatie werkt. Verbind al je klantcommunicatiekanalen met Trengo en werk samen met je team vanuit één inbox. En communiceer intern met je team via teamchat. Met Trengo hebben bedrijven geen andere oplossing nodig voor hun communicatie. Meer informatie over Trengo
De team-inbox van Trengo is een uitstekende oplossing om te communiceren met je team en klanten wanneer iedereen vanaf een andere locatie werkt. Verbind al je klantcommunicatiekanalen met Trengo en w...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. C...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Wrike is een online samenwerkingstool met beveiliging op bedrijfsniveau, meer dan 400 app-integraties, Gantt-diagrammen, kalenders, Kanban en meer. Meer informatie over Wrike
Wrike wordt vertrouwd door meer dan 20.000+ bedrijven en meer dan twee miljoen gebruikers. Het is de perfecte online samenwerkingstool om op afstand te werken. Blijf op schema met Gantt-diagrammen, gesynchroniseerde agenda's, Kanbanborden, urenregistratie, realtime updates en automatische toewijzing – allemaal beschermd door beveiliging op ondernemingsniveau. Integreer Wrike met meer dan 400 applicaties en Adobe Creative Cloud, zodat je de tools kunt blijven gebruiken waar je elke dag op vertrouwt. Pas je workflow aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, check-ins en meer. Meer informatie over Wrike
Wrike wordt vertrouwd door meer dan 20.000+ bedrijven en meer dan twee miljoen gebruikers. Het is de perfecte online samenwerkingstool om op afstand te werken. Blijf op schema met Gantt-diagrammen, ges...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Resource planning op afstand voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen. Volg wie aan wat werkt. Meer informatie over Float
Plan je projecten en deel de tijd van je teams in vanaf elke plek. Float is resource planning software vertrouwd door meer dan 3000 internationale topteams. Sinds 2012 helpt Float merken zoals BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi en Deloitte hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Bekijk in één oogopslag wie aan wat, wanneer en vanaf waar werkt. Float maakt resource planning op afstand visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda Outlook, Teamwork en Zapier. Meer informatie over Float
Plan je projecten en deel de tijd van je teams in vanaf elke plek. Float is resource planning software vertrouwd door meer dan 3000 internationale topteams. Sinds 2012 helpt Float merken zoals BuzzFeed...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor extern werken die wordt vertrouwd door meer dan 30.000 bedrijven en miljoenen eindgebruikers. Met meer dan 180 handige helpdeskfuncties is LiveAgent een one-stop-shop voor alle externe klantenondersteuningsteams. Ontdek krachtige functies zoals het ingebouwde callcenter, native live chat, integratie van sociale media, automatiseringsregels, urenregistratie en geavanceerde rapportagefuncties. Begin vandaag nog met het ondersteunen van zowel je klanten als collega's. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor extern werken die wordt vertrouwd door meer dan 30.000 bedrijven en miljoenen eindgebruikers. Met meer dan 180 handige helpdeskfuncties is LiveAgent een o...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
OnBoard is een virtuele vergaderoplossing van de volgende generatie voor raden van bestuur en managers. Bestuur overal met vertrouwen. Ontvang een demo. Gratis proefversie. Meer informatie over OnBoard
OnBoard is virtuele vergadersoftware die de voorbereiding van vergaderingen stroomlijnt en je bestuur en management meer nauwkeurige en tijdige informatie biedt op alle apparaten. Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagement. Het biedt een compleet pakket van tools om op afstand en in realtime slimmere beslissingen te nemen. Nu meer dan ooit heb je vergaderbeheer nodig dat uitgebreid, veilig en gebruiksvriendelijk is. Geschikt voor op afstand zodat je overal met vertrouwen kunt besturen. Start een gratis proefversie of ontvang een demo. Meer informatie over OnBoard
OnBoard is virtuele vergadersoftware die de voorbereiding van vergaderingen stroomlijnt en je bestuur en management meer nauwkeurige en tijdige informatie biedt op alle apparaten. Onboard van Capterra ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Plan online vergaderingen en externe afspraken met klanten online. 10to8 maakt virtuele afspraken mogelijk. Ga gratis aan de slag. Meer informatie over 10to8
Plan en voer je virtuele afspraken moeiteloos uit, of het nu gaat om interne personeelsvergaderingen of externe klantafspraken. Werk samen met je teams, zelfs in meerdere tijdzones, synchroniseer met je teamgenoten en boek één-op-één tijd met hen. Teambeheer op afstand was nog nooit zo eenvoudig. Plan videogesprekken met klanten en laat ze vlot verlopen dankzij videochatintegraties van 10to8. Met de geautomatiseerde sms- en e-mailherinneringen aan alle deelnemers mis je nooit meer een videogesprek. Meer informatie over 10to8
Plan en voer je virtuele afspraken moeiteloos uit, of het nu gaat om interne personeelsvergaderingen of externe klantafspraken. Werk samen met je teams, zelfs in meerdere tijdzones, synchroniseer met ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM) en standaardprocedures (SOP's) van je team te beheren. Meer informatie over Process Street
Ga nu aan de slag met het ** voor altijd gratis ** plan. Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows en terugkerende processen van je team te beheren. Met de eenvoudige software voor business process management (BPM) kun je snel workflows, checklists en standaardprocedures (SOP's) creëren. Volg workflows en processen en werk samen met je team. Beheer machtigingen, gebruik formulieren, plan processen in en integreer met meer dan 400 andere toepassingen. Meer informatie over Process Street
Ga nu aan de slag met het ** voor altijd gratis ** plan. Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows en terugkerende processen van je team te beheren. Met de eenvoudige software voor bus...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Splashtop voor zakelijke toegang is een externe desktopoplossing voor zakelijke professionals en teams. Centraal beheer van de externe toegang van gebruikers. Meer informatie over Splashtop Business Access
Splashtop voor zakelijke toegang is een externe desktopoplossing voor zakelijke professionals en kleine teams. Krijg toegang tot je computers vanaf een andere computer of mobiele apparaten. Bevat gratis apps voor iOS en Android. Functionaliteiten van Splashtop voor zakelijke toegang zijn: + ongeëvenaarde prijs (bespaar tot 90% in vergelijking met andere vergelijkbare externe desktopoplossingen); + hoge prestaties; + toegang vanaf elk apparaat; + externe bestandsoverdracht; + afdrukken op afstand; + externe activering; + robuuste beveiliging. Ga aan de slag met een gratis proefversie. Meer informatie over Splashtop Business Access
Splashtop voor zakelijke toegang is een externe desktopoplossing voor zakelijke professionals en kleine teams. Krijg toegang tot je computers vanaf een andere computer of mobiele apparaten. Bevat grati...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Een online whiteboard voor samenwerking van teams, brainstorming, UX-ontwerp en flexibele processen. Meer informatie over Miro
"Houd iedereen op één lijn". RealtimeBoard is je online whiteboard voor visuele samenwerking binnen teams. Voeg foto's, proefmodellen, video's, plaknotities, documenten en Google Drive-bestanden toe en deel ze op een eindeloos canvas, bespreek het met collega's en geniet van de soepelste realtime visuele samenwerking. Meer dan 2.000.000 projectmanagers, contentcreators, ontwerpers, app- en webontwikkelaars, marketeers, consultants, strategen, creatieve bureaus en ontwerpdenkers van over de hele wereld vertrouwen erop. Meer informatie over Miro
"Houd iedereen op één lijn". RealtimeBoard is je online whiteboard voor visuele samenwerking binnen teams. Voeg foto's, proefmodellen, video's, plaknotities, documenten en Google Drive-bestanden toe en...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Met ISL Light software voor externe toegang kun je je kantoorcomputer configureren voor werken op afstand en er vanuit huis toegang toe krijgen. Meer informatie over ISL Light Remote Desktop
ISL Light is professionele software voor externe toegang, waarmee je veilig en overal vanaf je huis of waar dan ook onbeperkt toegang hebt tot computers zonder toezicht. Configureer je kantoorcomputer in slechts enkele minuten voor werken op afstand. Krijg veilig toegang tot je kantoorcomputer vanuit huis of vanaf een mobiel apparaat. Met de technologie voor schermdeling kun je op elk moment en overal ter wereld efficiënt op afstand werken. Meer informatie over ISL Light Remote Desktop
ISL Light is professionele software voor externe toegang, waarmee je veilig en overal vanaf je huis of waar dan ook onbeperkt toegang hebt tot computers zonder toezicht. Configureer je kantoorcomputer ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Oplossing voor werkmanagement, ontworpen voor externe teams om samenwerking en productiviteit te verbeteren. Verhoog de tijdige voltooiing van projecten met 97%. Meer informatie over Easy Projects
Easy Projects is de toonaangevende oplossing voor werkmanagement en is ontworpen voor externe teams om samenwerking en productiviteit te verbeteren. Krijg een duidelijk overzicht van alle voortgang, communiceer moeiteloos met teamgenoten via @-vermeldingen en produceer gedetailleerde rapportages voor het senior management, allemaal in één handige tool. Teams die Easy Projects gebruiken, rapporteren een afname van 30% in projectduur en 20% in stress bij werknemers. Probeer Easy Projects 90 dagen gratis uit en ontdek waarom het de voorkeursoplossing is voor externe teams. Meer informatie over Easy Projects
Easy Projects is de toonaangevende oplossing voor werkmanagement en is ontworpen voor externe teams om samenwerking en productiviteit te verbeteren. Krijg een duidelijk overzicht van alle voortgang, co...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Front is een gedeelde inbox die teams helpt samen te werken rond elke e-mail, met meer transparantie, verantwoording en efficiëntie. Meer informatie over Front
Externe teams doen het goed met Front. Beheer moeiteloos al je communicatie in één inbox. Werk naadloos samen met je team. Communiceer duidelijk zodat je team het best kan werken. Met Front blijven externe teams op elkaar afgestemd, verantwoordelijk en productief. Het is niet nodig om je team te trainen voor een nieuwe tool. Front ziet eruit en voelt aan als e-mail, dus het is snel te configureren en gemakkelijk om er meteen mee aan de slag te gaan. Meer informatie over Front
Externe teams doen het goed met Front. Beheer moeiteloos al je communicatie in één inbox. Werk naadloos samen met je team. Communiceer duidelijk zodat je team het best kan werken. Met Front blijven ext...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Wimi is ontworpen om teamwerk en teamsamenwerking te stimuleren: instant messaging, het delen van bestanden en stations, taken, kalenders en nog veel meer ... Meer informatie over Wimi
Wimi is een complete toolkit voor digitale samenwerking die je helpt georganiseerd te blijven en teamwork efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische samenwerkingssoftware omdat het bestaat uit berichtenkanalen, bestanden en stations, taken, kalenders en videoconferenties. Met Wimi kan je hele team moeiteloos en slimmer samenwerken. Dankzij het verfijnde toegangsrechtenbeheer van Wimi kun je je klanten ook aan boord brengen en specifieke gegevens met hen delen. Meer informatie over Wimi
Wimi is een complete toolkit voor digitale samenwerking die je helpt georganiseerd te blijven en teamwork efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische samenwerkingssoftware omdat het bestaat uit...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Betere online klantvergaderingen. Vectera is de eenvoudige manier om afspraken te plannen en beveiligde videovergaderingen te houden. Meer informatie over Vectera
Vectera is de eenvoudige manier om online klanten en collega's te ontmoeten. Plan afspraken en voer beveiligde videovergaderingen voor maximaal 4 personen. Creëer communicatiehubs voor al je klanten. Wees creatief met whiteboards, co-browsing en annotatie van documenten, starten met 1 klik, geen downloads, geen frustraties. Meer informatie over Vectera
Vectera is de eenvoudige manier om online klanten en collega's te ontmoeten. Plan afspraken en voer beveiligde videovergaderingen voor maximaal 4 personen. Creëer communicatiehubs voor al je klanten. W...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Het beste alles-in-één-platform voor communicatie en productiviteit om elk individu in een organisatie te bereiken en verbinden. Meer informatie over Beekeeper
Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en interne communicatiekanalen combineert in één beveiligd, intuïtief werknemersportal. Beekeeper biedt een intelligent analytics-dashboard, aanpasbare interface en HR-tools die volledig kunnen worden geautomatiseerd, zoals groepsberichten, peilingen en chatbots. Daarmee brengt Beekeeper frontlijnwerkers en plaatselijke collega's op verschillende afdelingen virtueel en in realtime samen via mobiele of desktopapparaten. Meer informatie over Beekeeper
Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en interne communicatiekanalen combineert in één beveiligd, intuïtief werknemersportal. ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Oplossing voor identiteitsbeheer (IAM) en Single Sign-On (SSO) voor bedrijven van elke omvang. Ga direct aan de slag met de gratis proefversie. Meer informatie over OneLogin
OneLogin is ontworpen voor bedrijven met meer dan 100 gebruikers en levert een cloudgebaseerde oplossing voor identiteits- en toegangsbeheer (IAM) die eenvoudige single sign-on (SSO) biedt, waardoor bedrijven moeiteloos toegang tot webapplicaties kunnen beveiligen en beheren, zowel in de cloud als achter de firewall. Heeft je bedrijf drie of meer SaaS of interne web-apps? Zo ja, dan kun je profiteren van de beveiliging van OneLogins cloudgebaseerde single sign-on oplossing. Meer informatie over OneLogin
OneLogin is ontworpen voor bedrijven met meer dan 100 gebruikers en levert een cloudgebaseerde oplossing voor identiteits- en toegangsbeheer (IAM) die eenvoudige single sign-on (SSO) biedt, waardoor be...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Software voor het volgen van medewerkers en urenregistratie voor bedrijven, teams en freelancers. Meer informatie over Monitask
Monitask biedt oplossingen voor het volgen van medewerkers om de productiviteit, efficiëntie en verantwoordelijkheid binnen je team te verhogen. Geavanceerde schermopname- en activiteitsmonitors en urenregistratiecapaciteiten houden teams gericht op de taak. De software is krachtig en toch lichtgewicht, waardoor het eenvoudig en gebruiksvriendelijk is. Managers hebben ook toegang tot hun dashboard op elk van hun apparaten om hun team altijd en overal te volgen. Meld je aan voor Monitask en bespaar nu tijd en geld. Meer informatie over Monitask
Monitask biedt oplossingen voor het volgen van medewerkers om de productiviteit, efficiëntie en verantwoordelijkheid binnen je team te verhogen. Geavanceerde schermopname- en activiteitsmonitors en ure...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Polymail is een e-mailapp voor verkoopproductiviteit met tools voor outreach, tracking en teamsamenwerking. Meer informatie over Polymail
Polymail is een e-mailapp voor verkoopproductiviteit met tools voor outreach, tracking en teamsamenwerking. De belangrijkste functies van Polymail: - e-mailtracking (openen, klikken en bijlage bijhouden); - campagnes ( samenvoegingsbewerkingen); - opvolgherinneringen; - berichtsjablonen; - agenda-integraties; - contactverrijking; - gepland verzenden. Polymail is beschikbaar op macOS en iOS. Meer informatie over Polymail
Polymail is een e-mailapp voor verkoopproductiviteit met tools voor outreach, tracking en teamsamenwerking. De belangrijkste functies van Polymail: - e-mailtracking (openen, klikken en bijlage bijhou...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Cloudgebaseerd patchbeheer implementeert de vereiste patches automatisch naar eindpunten. Creëer rapporten voor management die de patchdekking laten zien. Meer informatie over Syxsense Secure
Patch alles! Met Cloud Management Suite kun je desktops, laptops, servers en externe gebruikers automatisch up-to-date houden met de nieuwste beveiligingspatches en software-updates van Microsoft, MacOS, Linux en externe leveranciers zoals Adobe, Java en Chrome. Patch ook virtuele machines, verouderde besturingssystemen en IoT-apparaten! Automatische en vooraf ontworpen patchcommando's, zoals Critical, Top 10 Windows en Third-Party zullen ervoor zorgen dat het lijkt alsof jij bent gepromoveerd in patchbeheer. Meer informatie over Syxsense Secure
Patch alles! Met Cloud Management Suite kun je desktops, laptops, servers en externe gebruikers automatisch up-to-date houden met de nieuwste beveiligingspatches en software-updates van Microsoft, MacO...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Met het bekroonde beveiligde platform kun je 30% meer uitwisselen met je 250+ medewerkers die niet aan een bureau werken. Maak slimmer verbinding met Speakap. Meer informatie over Speakap
Speakap is een bekroond beveiligd en privé platform waarmee jij je kunt verbinden met je meer dan 250 medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering van Speakap. Het product wordt gebruikt door 350+ klanten in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply en Mars. Met aangepaste integraties kun je jouw merk versterken met je eigen app. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer verbinding maken via Speakap. Meer informatie over Speakap
Speakap is een bekroond beveiligd en privé platform waarmee jij je kunt verbinden met je meer dan 250 medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resulta...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang