Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Thuiswerksoftware

Met thuiswerksoftware kunnen professionals efficiënt blijven werken buiten hun vaste kantoorruimte. Samenwerking en teamcommunicatie zijn van vitaal belang voor productieve en succesvolle professionals die op afstand werken. Thuiswerksoftware omvat verschillende zakelijke oplossingen, waaronder Softphone, Live chat, Videoconferentie, Project management, Remote support en Samenwerkingssoftware,

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Thuiswerksoftware met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven

325 resultaten

Zet probleemloos verspreide teams in en bescherm je intellectuele eigendom met de wereldwijde arbeidsoplossingen van Remote. Meer informatie over Remote
Het omarmen en beleven van de werkcultuur op afstand leidt tot duurzaam, productief werk. Remote verzorgt de salarisadministratie, belastingen, secundaire arbeidsvoorwaarden, opties en naleving voor bedrijven van elke omvang over de hele wereld. Zet probleemloos wereldwijde teams in en bescherm je intellectuele eigendom met de ondersteuning en expertise van juridische en HR-experts. Van nieuwe filialen tot wereldwijde aanwervingen en verspreide teams, dit platform biedt alles wat je nodig hebt. Ga vandaag nog wereldwijd met de wereldwijde werkgelegenheidsoplossingen van Remote. Meer informatie over Remote

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Videovergaderen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Externe ondersteuning
  • Documentbeheer
  • Live chatten
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Eén plek om je wereldwijde personeel waar je ook bent te beheren, van loonadministratie en uitgaven tot apparaten en apps. Meer informatie over Rippling
Met Rippling stroomlijn je de aanwerving op afstand en automatiseer je de naleving. Waar je werknemers ook zijn, Rippling maakt het gemakkelijk om al je personeelsactiviteiten, zoals onboarding, voorziening, salarisadministratie en meer te beheren. Rippling maakt beheer op afstand eenvoudig: met de HR-software kun je een nieuwe medewerker met één klik op afstand voorzien van de nodige apps, met of zonder een speciaal IT-team. Als je bijvoorbeeld een werknemer aanneemt in een nieuw land of als een huidige werknemer verhuist van het ene land naar het andere, dan geeft Rippling je automatisch een melding om de loonadministratie bij te werken, een bijgewerkt belastingdocument aan de werknemer te vragen en de werknemer in te schrijven voor door het land vereiste cursussen, zoals intimidatietraining. Rippling is één platform waarmee je bedrijf alle werknemersgegevens en -activiteiten kan beheren, ongeacht de grootte of locatie. Meer informatie over Rippling

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Videovergaderen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Externe ondersteuning
  • Documentbeheer
  • Live chatten
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Loonadministratie en naleving ontworpen voor het wereldwijde personeel. Het platform ondersteunt de digitale transformatie voor werken op afstand. Meer informatie over Deel
Deel is wereldwijde salarisadministratie en conforme werving ontworpen voor externe teams, waarbij iedereen, ongeacht hun locatie, in dienst kan worden genomen en betaald. Neem fulltime werknemers of onafhankelijke aannemers over de hele wereld binnen enkele minuten onmiddellijk legaal in dienst. Met Deel kunnen bedrijven de loonadministratie regelen en gelokaliseerde juridische contracten opstellen in meer dan 150 landen met behulp van een technologisch ondersteund zelfbedieningsproces. Deel ondersteunt meer dan 4000 klanten, van het MKB tot beursgenoteerde bedrijven. Meer informatie over Deel

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Videovergaderen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Externe ondersteuning
  • Documentbeheer
  • Live chatten
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Ontworpen om aan te passen: veilige oplossingen voor netwerktoegang op maat gemaakt voor veranderende zakelijke behoeften. Meer informatie over NordLayer
NordLayer versleutelt je verkeer en verbergt je IP-adres om online risico’s bij verbinding maken met het bedrijfsnetwerk vanaf openbare wifi te vermijden. Het biedt simpele oplossingen, zoals het NordLynx VPN-protocol, dat ook werkt als de internetverbinding niet goed is. De browserextensie voorkomt dat je de app moet installeren en versleutelt overig verkeer niet. Door identiteitsbevestiging via Zero Trust, Smart Remote Access en site-to-site VPN kunnen medewerkers dankzij vanaf overal werken. Meer informatie over NordLayer

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Videovergaderen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Externe ondersteuning
  • Documentbeheer
  • Live chatten
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Consolideer chatberichten, videoconferenties en projecten in een veilige oplossing. Meer informatie over Pexip Secure meetings
Moderne en veilige samenwerking. Behoud de volledige gegevenscontrole met een geïntegreerde oplossing voor chat, video en bestandsdeling voor veilige communicatie. Verklein het oppervlak dat kwetsbaar is voor cyberaanvallen en voldoe aan regelgeving en wetgeving. Implementeer lokaal of in je favoriete cloud, zodat je organisatie de controle houdt over alle gegevens en metagegevens. Meer informatie over Pexip Secure meetings

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Videovergaderen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Externe ondersteuning
  • Documentbeheer
  • Live chatten
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Kasm Server is een beveiligde gevirtualiseerde werkruimte die browsergebaseerde toegang biedt tot desktops, toepassingen en webdiensten. Meer informatie over Kasm Workspaces
Kasm verandert de manier waarop bedrijven digitale werkruimten leveren met behulp van CDI-technologie om snelheid, responsiviteit en flexibiliteit drastisch te verhogen. Het platform maakt gebruik van een moderne DevSecOps-aanpak voor programmatische levering van oplossingen voor werken op afstand, waaronder VDI, streaming van toepassingen en browserisolatie in een oplossing die zeer schaalbaar, aanpasbaar en eenvoudig te onderhouden is. Meer informatie over Kasm Workspaces

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Videovergaderen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Externe ondersteuning
  • Documentbeheer
  • Live chatten
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
OpenVPN Access Server is een complete SSL VPN-softwareoplossing die OpenVPN-servermogelijkheden, enterprise management-mogelijkheden, vereenvoudigde OpenVPN Connect UI en OpenVPN Client-softwarepakketten integreert die geschikt zijn voor Windows, MAC en Linux, mobiele OS-omgevingen (Android en iOS). Meer informatie over Access Server
OpenVPN Access Server is een complete SSL VPN-softwareoplossing die OpenVPN-servermogelijkheden, enterprise management-mogelijkheden, vereenvoudigde OpenVPN Connect UI en OpenVPN Client-softwarepakketten integreert die geschikt zijn voor Windows, MAC en Linux, mobiele OS-omgevingen (Android en iOS). OpenVPN Access Server ondersteunt een breed scala aan configuraties, waaronder veilige en granulaire externe toegang tot bronnen en toepassingen van interne netwerken en/of privé-cloudnetwerken. Meer informatie over Access Server

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Videovergaderen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Externe ondersteuning
  • Documentbeheer
  • Live chatten
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Teambeheer voor ontwikkelaars. Vereenvoudigd en geautomatiseerd Meer informatie over Teamplify
Teamplify is een productiviteitspakket voor softwareontwikkelingsteams. Ken de polsslag van je team met Team Analytics. Bespaar kostbare vergadertijd met Smart Daily Standup. Weet altijd hoelang taken duren met Effortless Time Tracking. Plan vooruit met vrije tijd in gedachten, dankzij ingebouwd Time Off-beheer. Werkt met je bestaande teamtools - GitHub, Jira, Slack, Zoom, Google en andere - inclusief 12 integraties. Meer informatie over Teamplify

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Videovergaderen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Externe ondersteuning
  • Documentbeheer
  • Live chatten
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen. Meer informatie over Google Drive

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Videovergaderen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Externe ondersteuning
  • Documentbeheer
  • Live chatten
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Met al je communicatie en tools op één plek blijven externe teams productief, waar ze ook werken.
Slack brengt het team samen, waar je ook bent. Met al je communicatie en tools op één plek blijven externe teams productief, waar ze ook werken. Probeer Slack gratis uit. Meer informatie over Slack

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Videovergaderen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Externe ondersteuning
  • Documentbeheer
  • Live chatten
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Videovergaderen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Externe ondersteuning
  • Documentbeheer
  • Live chatten
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Dropbox Business is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden – geliefd bij werknemers en vertrouwd door IT-beheerders. Ga vandaag nog gratis aan de slag!
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kunt samenwerken en je kunt concentreren op het werk dat ertoe doet. Dropbox Business wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 300.000 zakelijke teams en meer dan 50% van de Fortune 500 om zijn toonaangevende bestandssynchronisatie, samenwerking en uitgebreide beheer- en beveiligingsfuncties die worden opgeschaald naarmate teams groeien. Meer informatie over Dropbox Business

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Videovergaderen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Externe ondersteuning
  • Documentbeheer
  • Live chatten
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud. Meer informatie over Google Workspace

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Videovergaderen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Externe ondersteuning
  • Documentbeheer
  • Live chatten
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Groepschat alleen is niet voldoende. Basecamp combineert *alle* tools die teams nodig hebben op één plek: berichtenborden, planningen, takenlijsten, groepschat, documenten en bestandsopslag en meer. In plaats van dat alles overal is verspreid, bevindt alles waar je aan werkt zich op één gestroomlijnde, georganiseerde plek. Iedereen zal weten wat te doen. Niets zal er nog door de mazen van het net glippen. Je weet altijd precies wat er aan de hand is. Meer informatie over Basecamp

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Videovergaderen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Externe ondersteuning
  • Documentbeheer
  • Live chatten
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Zoom combineert videoconferenties in de cloud, eenvoudige online vergaderingen en groepsberichten in één gebruiksvriendelijk platform.
Zoom combineert videoconferenties in de cloud, eenvoudige online vergaderingen en groepsberichten in één gebruiksvriendelijk platform. Deze oplossing biedt de beste ervaring voor video, audio, en scherm delen op Windows, Mac, iOS, Android, Blackberry, Zoom Rooms en H.323/SIP-roomsystemen. Zoom is in 2011 opgericht door ervaren leiders en technici van Cisco en WebEx. Meer informatie over Zoom Workplace

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Videovergaderen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Externe ondersteuning
  • Documentbeheer
  • Live chatten
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Asana voor werk op afstand. Laat je teams op afstand projecten plannen, werkzaamheden coördineren en bedrijfsdoelen halen met Asana.
Asana is een tool voor werken op afstand die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 107.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Videovergaderen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Externe ondersteuning
  • Documentbeheer
  • Live chatten
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS. Meer informatie over OneDrive

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Videovergaderen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Externe ondersteuning
  • Documentbeheer
  • Live chatten
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen.
GoToMeeting is marktleider op het gebied van online videoconferenties en wordt door miljoenen mensen elke dag vertrouwd voor professionele realtime virtuele communicatie. GoToMeeting biedt een snelle, eenvoudige en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één klik op de knop. Meer informatie over GoTo Meeting

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Videovergaderen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Externe ondersteuning
  • Documentbeheer
  • Live chatten
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer.
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer. Meer informatie over Microsoft Teams

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Videovergaderen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Externe ondersteuning
  • Documentbeheer
  • Live chatten
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Voer gesprekken met iedereen via elke desktop, browser, mobiele telefoon of videoapparaat overal ter wereld.
Elke maand vertrouwen 113 miljoen professionals op WebEx om samen te werken en projecten sneller vooruit te helpen. Nu kunnen teams met iedereen samenwerken, vanuit een browser, een mobiel apparaat of een videosysteem. WebEx Meeting Center biedt geïntegreerde audio-, video- en contentuitwisseling. Hou gesprekken privé met zeer veilige WebEx-vergaderingen van de Cisco-samenwerkingscloud. Meer informatie over Webex Suite

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Videovergaderen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Externe ondersteuning
  • Documentbeheer
  • Live chatten
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenondersteuning en service- en voorraadbeheer in één enkel bedrijfssysteem. Meer informatie over Zoho CRM

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Videovergaderen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Externe ondersteuning
  • Documentbeheer
  • Live chatten
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Doe je beste werk vanaf elke locatie, op elk apparaat, met probleemloze beveiliging en samenwerking die vandaag nog voor je werk is ontworpen.
Box maakt het gemakkelijk om intern en extern met je content te werken, van teamgenoten tot leveranciers tot partners. En met ingebouwde beveiliging en naleving weet je dat je gegevens veilig zijn, terwijl teams productief en gezond blijven. Box Notes biedt je één plek om ideeën en feedback te delen, terwijl meerdere mensen in realtime bewerkingen kunnen uitvoeren. Bovendien kun je naadloos alle apps integreren die je kent en leuk vindt, zoals Slack, Google Workspace, Zoom en Microsoft 365. Meer informatie over Box

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Videovergaderen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Externe ondersteuning
  • Documentbeheer
  • Live chatten
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
monday.com verbindt je team, zodat je op één gebruiksvriendelijk platform, waar je ook bent, kunt blijven samenwerken, beheren en werk bijhouden.
Wanneer het onverwachte gebeurt, kun je monday.com gebruiken om al je werk op één plek te houden en je bedrijf naadloos in beweging te houden. Met monday.com kun je alle communicatie centraliseren binnen de context van workflows en projecten, zodat je de synchronisatie van vergaderingen en e-mailketens kunt verminderen en de productiviteit kunt verhogen. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel aan de slag te krijgen, en pas deze dan aan je wensen aan. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Videovergaderen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Externe ondersteuning
  • Documentbeheer
  • Live chatten
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
Verbeter de betrokkenheid en productiviteit van teams die op afstand werken met tijdregistratie en planning, en voorkom het risico van overwerken met Clockify.
Werken op afstand is eenvoudig met Clockify. Organiseer je planning, bekijk waar andere mensen aan werken, en wijs hen taken toe, controleer de projectstatus en de beschikbaarheid van mensen om eenvoudig de planningen en de projectbudgetten te beheren. Met Clockify kun je uurtarieven per project of taak instellen, evenals een dagelijks tijdsdoel om het risico van overwerken te minimaliseren. Lees meer over alle functies van Clockify en controleer meer dan 80 app-integraties om verbinding te maken met je favoriete apps. Meer informatie over Clockify

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Videovergaderen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Externe ondersteuning
  • Documentbeheer
  • Live chatten
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Videovergaderen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Externe ondersteuning
  • Documentbeheer
  • Live chatten
  • Taakbeheer
  • Integraties van derden