276 resultaten
Waarom Capterra gratis is
GoToMeeting is marktleider op het gebied van online videoconferenties en wordt door miljoenen mensen elke dag vertrouwd voor professionele realtime virtuele communicatie. GoToMeeting biedt een snelle, eenvoudige en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één klik op de knop. Meer informatie over GoToMeeting Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen. Meer informatie over GoToMeeting
Perimeter 81 is de ultieme veilige netwerktoegangsdienst voor je organisatie. Zeg vaarwel tegen dure hardware, moeizame installaties en urenlange helpdeskondersteuning. Geef werknemers onmiddellijk veilige toegang tot essentiële bedrijfsmiddelen op basis van on-premise, op het web of in de cloud. Implementeer private VPN-servers met statische IP's binnen enkele seconden en verkrijg ongeëvenaarde netwerkzichtbaarheid met een complete beheerportal. Inclusief apps met één klik voor elk apparaat. Meer informatie over Perimeter 81 Een kosteneffectieve cloud-VPN met één klik die zorgt voor vereenvoudigde veilige netwerktoegang en SaaS-resourcetoegang voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Perimeter 81
GoToWebinar wordt vertrouwd door meer klanten dan elke andere webinar-oplossing en levert miljoenen webinars per jaar. Of u nu webinars gebruikt voor marketing, training of bedrijfscommunicatie, GoToWebinar zet het plezier terug in webinars met betrouwbare technologie die super eenvoudig te gebruiken is. Verkrijg de functies, integraties en analyses die u nodig hebt om uw doelgroep te betrekken en persoonlijke contacten te leggen die uw bedrijf stimuleren. Meer informatie over GoToWebinar Webinar-oplossing die is ontworpen om je te helpen gekwalificeerde leads te genereren, klanten te behouden en effectieve presentaties te geven. Meer informatie over GoToWebinar
monday.com is flexibele software voor werken op afstand en bevordert effectief teamwerk, verbetert de communicatie en verhoogt de productiviteit in één centrale hub. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel aan de slag te krijgen. Bestanden, feedback en ideeën delen, @-meldingen creëren voor je teamgenoten, eigenaren toewijzen, realtime voortgangsupdates geven en weten wie wat doet en wanneer. Sluit je aan bij meer dan 100.000 teams die samenwerken op monday.com. Meer informatie over monday.com monday.com is flexibele software voor werken op afstand en bevordert effectief teamwerk, verbetert de communicatie en verhoogt de productiviteit op één plek. Meer informatie over monday.com
Aangezien de wereld met een ongekende gezondheidscrisis wordt geconfronteerd en bedrijven gedwongen worden om snel over te stappen op voltijds werken op afstand, is dit een grote uitdaging, vooral als je de tools mist die werken op afstand mogelijk maken. Om organisaties te helpen bij het bewerkstelligen van deze belangrijke transitie, wordt een werkpakket op afstand GRATIS voor 60 dagen aangeboden. Meer informatie over Jostle Om organisaties te helpen bij de overgang naar werken op afstand, wordt er een werkpakket op afstand GRATIS voor 60 dagen aangeboden. Meer informatie over Jostle
Door Moxtra aangedreven OneStop-apps bieden een alles-in-één pakket van samenwerkingsdiensten en functioneren als een privécommunicatiecentrum, onder het merk van een organisatie. De OneStop-hub is ontworpen om een bedrijf in staat te stellen hun externe relaties en interne bedrijfsteams te beheren om zaken te stimuleren en de tijdigheid en kwaliteit van respons te leveren die vereist is binnen de hedendaagse omgeving. Meer informatie over Moxtra Schakel je OneStop-app onder je eigen merk in om de continue verbindingen die van cruciaal belang zijn voor je bedrijf aan te sturen en te beheren. Meer informatie over Moxtra
Wire is het veiligste samenwerkingsplatform omdat het gebruikmaakt van versleutelde berichten, videoconferenties en bestanden. Het is eenvoudig te gebruiken, het duurt slechts enkele minuten om het hele team in te stellen en op te starten, en het vereist geen uitgebreide training. Wire combineert maximale beveiliging met eenvoud en een uitgebreide set functies. Het werkt op desktop, iOS, Android en zelfs Linux. Wire is open source en wordt gecontroleerd door onafhankelijke beveiligingsexperts, met een whitepaper voor beveiliging beschikbaar voor je IT-team. Meer informatie over Wire Het meest veilige samenwerkingsplatform. Meer informatie over Wire
FlexiHub is een effectieve softwareoplossing waarmee je USB- en COM-poortapparaten via Ethernet kunt openen en beheren. Het functioneert als een bedieningspaneel voor talloze USB- en COM-poortapparaten die zijn aangesloten op de computers in het netwerk. FlexiHub toont alle gedeelde apparaten in het netwerk en geeft ook informatie over het apparaattype. Je kunt als gebruiker van Flexihub ook anderen uitnodigen om toegang te krijgen tot en te werken met je gedeelde apparaat. Meer informatie over FlexiHub Deel USB via het netwerk en krijg overal toegang tot externe USB- en seriële apparaten. Meer informatie over FlexiHub
ThoughtFarmer is moderne intranetsoftware die de betrokkenheid van medewerkers stimuleert en de productiviteit verhoogt. ThoughtFarmer is ontworpen als centrale locatie voor medewerkers om informatie te delen en te vinden; de functies zijn ontwikkeld om werknemers te helpen hun werk gedaan te krijgen, ongeacht waar het werk feitelijk gebeurt. Meer informatie over ThoughtFarmer ThoughtFarmer is een moderne intranetsoftware-oplossing die medewerkersbetrokkenheid stimuleert en de productiviteit verhoogt. Meer informatie over ThoughtFarmer
Time Doctor is urenregistratiesoftware voor externe werknemers waarmee jij en je team elke dag veel meer gedaan krijgen. Deze webgebaseerde oplossing biedt tijdregistratie, bewaking van computerwerksessies, herinneringen, schermopnames, facturering, rapportagetools, integraties en nog veel meer. Time Doctor ondersteunt integratie met meer dan 35 verschillende projectmanagement- en productiviteitstools, wat het voor werknemers heel gemakkelijk maakt om de aan verschillende taken bestede uren vast te leggen. Meer informatie over Time Doctor Urenregistratiesoftware voor externe werkzaamheden die je helpt ontdekken of je team echt productief werkt. Meer informatie over Time Doctor
Paymo is een moderne en intuïtieve applicatie voor projectmanagement, geschikt voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers die geavanceerd taakbeheer, planning, tijdregistratie, samenwerking en facturering willen bundelen. Dit betekent dat je de volledige levensduur van een project kunt volgen - vanaf de creatie tot het moment waarop je betaald krijgt - zonder te hoeven betalen voor verschillende apps. Meer informatie over Paymo Paymo is een complete online-oplossing voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers om projecten van begin tot eind te beheren. Meer informatie over Paymo
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale pagina's. Freshchat is een sprong vooruit ten opzichte van eerdere live-chat, en helpt bedrijven en hun teams zich te concentreren op een continue en contextgestuurde berichtenervaring. Met functies zoals campagnes, verkoopbot, geïntegreerde self-service en intelligente berichtenroutering worden aan gestelde verwachtingen voldaan, en antwoorden op vragen van bezoekers zijn slimmer en sneller. Meer informatie over Freshchat Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor klantgerichtheidsteams om via verschillende kanalen met prospects en klanten te communiceren. Meer informatie over Freshchat
Naar aanleiding van de COVID-19-pandemie biedt Boardable 90 dagen gratis toegang tot zijn software aan voor virtuele vergaderingen en bestuursmanagement. Geen creditcard, geen verplichtingen. De aanbieding is geschikt voor nieuwe accounts die proefversies starten. Gebruik de krachtige vergadersoftware van Boardable om onder andere virtuele vergaderingen te plannen, agenda's te maken en te delen, notulen vast te leggen, taken toe te wijzen en te beheren tussen vergaderingen, digitaal te stemmen, documenten op te slaan en discussies te voeren. Een mobiele app vereenvoudigt het voorbereiden van vergaderingen en bestuurscommunicatie. Meer informatie over Boardable Betaalbare software voor virtuele vergaderingen om de bestuurservaring te verbeteren door vergaderingsbeheer en communicatie van het bestuur te vereenvoudigen. Meer informatie over Boardable
Online databaseplatform voor werkmanagement op afstand. Je kunt een unieke webgebaseerde databasetoepassing bouwen die is bedoeld om het werken met gegevens te vergemakkelijken, informatie die je in je routinewerk gebruikt te organiseren en op te slaan, en een gemakkelijk toegankelijke gegevensbron voor je team te creëren. Het systeem is volledig aanpasbaar: je kunt je gegevens beheren zoals jij dat wilt en de toepassing op elk gewenst moment aanpassen. TeamDesk biedt onbeperkte dossiers, onbeperkte opslag, onbeperkte ondersteuning, stabiele tarieven en een gratis proefversie. Meer informatie over TeamDesk Werkmanagement op afstand. Ontwerp online databasetoepassingen of gebruik vooraf gedefinieerde oplossingen om bedrijfsinformatie te verzamelen, te delen en te beheren. Meer informatie over TeamDesk
KiSSFLOW is beoordeeld als de beste workflowsoftware en -tool voor business process management (BPM) in de Google Apps Marketplace. KiSSFLOW staat voor Keep It Simple and Smart Workflow. Zoals de naam al doet vermoeden is het heel eenvoudig om workflows te creëren met behulp van KiSSFLOW. Proceseigenaren kunnen binnen enkele minuten workflows creëren voor hun eigen vereisten. Meer informatie over Kissflow - Digital Workplace KiSSFLOW is beoordeeld als de beste workflowsoftware en -tool voor business process management (BPM) in de Google Apps Marketplace. Meer informatie over Kissflow - Digital Workplace
Hou de productiviteit op afstand op schema met e-mailstatistieken. Ga snel aan de slag en krijg zicht op de activiteit van je team met diepgaande inzichten waaronder e-mailvolume en gemiddelde reactietijd. Bekijk hoeveel e-mails je team verwerkt om inzicht te krijgen in hun workload. Weet hoelang het duurt voordat ze reageren en waar ze kunnen verbeteren. Meer informatie over Email Meter Hou de productiviteit op afstand op schema met e-mailstatistieken. Ga snel aan de slag en krijg inzicht in de activiteit van je team met diepgaande inzichten. Meer informatie over Email Meter
Houd moeiteloos de uren bij die thuis of op afstand zijn gewerkt door je medewerkers. Je kunt de exacte locatie registreren van waaruit je medewerkers met iFlow werken en het tijdsinterval waarin ze werken. Met iFlow kun je bestanden en documenten rechtstreeks naar de app uploaden. Deze functie vereenvoudigt en verkort het goedkeuringsproces van een gebeurtenis en je kunt het ook gebruiken wanneer je uitleg nodig hebt van je medewerkers over waarom ze overuren maken. Meer informatie over iFlow Registreer, plan en beheer de werktijden van je werknemers. Meer informatie over iFlow
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen. Meer informatie over GoToConnect Powered by Jive Gehost telefoonsysteem dat als beste is beoordeeld en vereenvoudigde oproeproutering, desktopintegratie, externe toegang, online fax en nog veel meer biedt. Meer informatie over GoToConnect Powered by Jive
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor extern werken die wordt vertrouwd door meer dan 30.000 bedrijven en miljoenen eindgebruikers. Met meer dan 180 handige helpdeskfuncties is LiveAgent een one-stop-shop voor alle externe klantenondersteuningsteams. Ontdek krachtige functies zoals het ingebouwde callcenter, native live chat, integratie van sociale media, automatiseringsregels, urenregistratie en geavanceerde rapportagefuncties. Begin vandaag nog met het ondersteunen van zowel je klanten als collega's. Meer informatie over LiveAgent Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Plan je projecten en deel de tijd van je teams in vanaf elke plek. Float is resource planning software vertrouwd door meer dan 3000 internationale topteams. Sinds 2012 helpt Float merken zoals BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi en Deloitte hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Bekijk in één oogopslag wie aan wat, wanneer en vanaf waar werkt. Float maakt resource planning op afstand visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda Outlook, Teamwork en Zapier. Meer informatie over Float Resource planning op afstand voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen. Volg wie aan wat werkt. Meer informatie over Float
Plan en voer je virtuele afspraken moeiteloos uit, of het nu gaat om interne personeelsvergaderingen of externe klantafspraken. Werk samen met je teams, zelfs in meerdere tijdzones, synchroniseer met je teamgenoten en boek één-op-één tijd met hen. Teambeheer op afstand was nog nooit zo eenvoudig. Plan videogesprekken met klanten en laat ze vlot verlopen dankzij videochatintegraties van 10to8. Met de geautomatiseerde sms- en e-mailherinneringen aan alle deelnemers mis je nooit meer een videogesprek. Meer informatie over 10to8 Plan online vergaderingen en externe afspraken met klanten online. 10to8 maakt virtuele afspraken mogelijk. Ga gratis aan de slag. Meer informatie over 10to8
Splashtop voor zakelijke toegang is een externe desktopoplossing voor zakelijke professionals en kleine teams. Krijg toegang tot je computers vanaf een andere computer of mobiele apparaten. Bevat gratis apps voor iOS en Android. Functionaliteiten van Splashtop voor zakelijke toegang zijn: + ongeëvenaarde prijs (bespaar tot 90% in vergelijking met andere vergelijkbare externe desktopoplossingen); + hoge prestaties; + toegang vanaf elk apparaat; + externe bestandsoverdracht; + afdrukken op afstand; + externe activering; + robuuste beveiliging. Ga aan de slag met een gratis proefversie. Meer informatie over Splashtop Business Access Splashtop voor zakelijke toegang is een externe desktopoplossing voor zakelijke professionals en teams. Centraal beheer van de externe toegang van gebruikers. Meer informatie over Splashtop Business Access
Taskworld is de eenvoudigste manier voor teams om hun werk bij te houden. Het combineert visueel taakbeheer, projectplanning en teamberichten in één robuuste toepassing. Taskworld werd opgericht in 2012 en wordt aangestuurd door een team van 60 mensen verspreid over vier kantoren wereldwijd. Het wordt gebruikt door meer dan 4000 teams in 80 landen, waaronder marktleiders zoals AccorHotels, Accenture en AT&T. Taskworld is een geesteskind van Fred Mouawad en maakt deel uit van Synergia One Group of Companies. Meer informatie over Taskworld Taskworld is een toepassing voor projectmanagement die visuele borden, teamberichten en projectplanning combineert in één eenvoudige toepassing. Meer informatie over Taskworld
ISL Light is professionele software voor externe toegang, waarmee je veilig en overal vanaf je huis of waar dan ook onbeperkt toegang hebt tot computers zonder toezicht. Configureer je kantoorcomputer in slechts enkele minuten voor werken op afstand. Krijg veilig toegang tot je kantoorcomputer vanuit huis of vanaf een mobiel apparaat. Met de technologie voor schermdeling kun je op elk moment en overal ter wereld efficiënt op afstand werken. Meer informatie over ISL Light Remote Desktop Met ISL Light software voor externe toegang kun je je kantoorcomputer configureren voor werken op afstand en er vanuit huis toegang toe krijgen. Meer informatie over ISL Light Remote Desktop
Easy Projects is de toonaangevende oplossing voor werkmanagement en is ontworpen voor externe teams om samenwerking en productiviteit te verbeteren. Krijg een duidelijk overzicht van alle voortgang, communiceer moeiteloos met teamgenoten via @-vermeldingen en produceer gedetailleerde rapportages voor het senior management, allemaal in één handige tool. Teams die Easy Projects gebruiken, rapporteren een afname van 30% in projectduur en 20% in stress bij werknemers. Probeer Easy Projects 90 dagen gratis uit en ontdek waarom het de voorkeursoplossing is voor externe teams. Meer informatie over Easy Projects Oplossing voor werkmanagement, ontworpen voor externe teams om samenwerking en productiviteit te verbeteren. Verhoog de tijdige voltooiing van projecten met 97%. Meer informatie over Easy Projects
Externe teams doen het goed met Front. Beheer moeiteloos al je communicatie in één inbox. Werk naadloos samen met je team. Communiceer duidelijk zodat je team het best kan werken. Met Front blijven externe teams op elkaar afgestemd, verantwoordelijk en productief. Het is niet nodig om je team te trainen voor een nieuwe tool. Front ziet eruit en voelt aan als e-mail, dus het is snel te configureren en gemakkelijk om er meteen mee aan de slag te gaan. Meer informatie over Front App Front is een gedeelde inbox die teams helpt samen te werken rond elke e-mail, met meer transparantie, verantwoording en efficiëntie. Meer informatie over Front App
productboard is het productbeheersysteem dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Het is ontworpen volgens de Product Excellence-methodologie en wordt gebruikt door moderne, klantgestuurde organisaties zoals Zendesk, UiPath, Avast en Envoy. Met zijn aanpasbare boards biedt productboard de juiste balans tussen begeleiding en flexibiliteit, zodat productteams kunnen begrijpen wat gebruikers echt nodig hebben, prioriteit kunnen geven aan wat ze als volgende moeten creëren en iedereen samen kunnen brengen rond de productstrategie. Meer informatie over productboard productboard is het productbeheersysteem dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Meer informatie over productboard
OneLogin is ontworpen voor bedrijven met meer dan 100 gebruikers en levert een cloudgebaseerde oplossing voor identiteits- en toegangsbeheer (IAM) die eenvoudige single sign-on (SSO) biedt, waardoor bedrijven moeiteloos toegang tot webapplicaties kunnen beveiligen en beheren, zowel in de cloud als achter de firewall. Heeft je bedrijf drie of meer SaaS of interne web-apps? Zo ja, dan kun je profiteren van de beveiliging van OneLogins cloudgebaseerde single sign-on oplossing. Meer informatie over OneLogin Oplossing voor identiteitsbeheer (IAM) en Single Sign-On (SSO) voor bedrijven van elke omvang. Ga direct aan de slag met de gratis proefversie. Meer informatie over OneLogin
Speakap is een bekroond beveiligd en privé platform waarmee jij je kunt verbinden met je meer dan 250 medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering van Speakap. Het product wordt gebruikt door 350+ klanten in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply en Mars. Met aangepaste integraties kun je jouw merk versterken met je eigen app. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer verbinding maken via Speakap. Meer informatie over Speakap Met het bekroonde beveiligde platform kun je 30% meer uitwisselen met je 250+ medewerkers die niet aan een bureau werken. Maak slimmer verbinding met Speakap. Meer informatie over Speakap
ReviewStudio is een online proefdrukplatform dat is gebouwd om samenwerking op afstand bij creatieve projecten te vereenvoudigen. Verzamel alle creatieve feedback in een gecentraliseerde en collaboratieve ruimte. Markeer en reageer vanaf elk apparaat op afbeeldingen, video's, pdf's en HTML. Gebruik de vergelijkingsmodus om herzieningen te bekijken met vergelijkingen naast elkaar. Beoordeel je projecten onafhankelijk of gezamenlijk in live beoordelingssessies. Volg de status, taken en goedkeuringen van al je beoordelingen in individuele dashboards. Meer informatie over ReviewStudio Samenwerkingsplatform voor proefdrukken dat een eenvoudige visuele interface biedt om projecten met video's, afbeeldingen, pdf's en webcontent te bekijken, te markeren en goed te keuren. Meer informatie over ReviewStudio
Naverisk is een robuuste alles-in-één-oplossing voor monitoring en beheer op afstand (RMM), ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) en IT-serviceteams met ingebouwde systeembewaking en ticketing-systeem. De uitmuntende wereldwijde 24x7-ondersteuning betekent ook dat je hulp kunt krijgen wanneer je het nodig hebt. Meer informatie over Naverisk RMM & PSA Monitoring en beheer op afstand (RMM), ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) met ingebouwde systeembewaking en ticketing-systeem. Meer informatie over Naverisk RMM & PSA
Trengo stimuleert de teamproductiviteit en efficiënte klantcommunicatie door alle communicatiekanalen te verenigen in één collaboratieve inbox. Ontvang berichten via e-mail, Facebook Messenger, WhatsApp, sms, spraak, livechat en nog veel meer op één centrale plek. Meer informatie over Trengo Biedt een inbox voor bedrijven om op één centrale plek efficiënt met hun klanten te communiceren via verschillende communicatiekanalen. Meer informatie over Trengo
Solarwinds Take Control (voorheen SolarWinds MSP Anywhere) biedt software voor ondersteuning op afstand om je IT-bedrijf te helpen slagen – tegen een betaalbare prijs. SolarWinds Take Control is ontworpen om IT-serviceproviders van elke omvang te helpen meer klanten te ondersteunen via intuïtieve, snelle ondersteuning op afstand. Take Control biedt toegang tot diepgaande diagnoseapparatuur vanaf één dashboard en maakt binnen enkele seconden verbinding met apparaten. Het is ontworpen om aan te sluiten op de werkstromen van je technici en het budget van je bedrijf. Meer informatie over SolarWinds Take Control Solarwinds® Take Control (voorheen SolarWinds® MSP Anywhere) biedt software voor ondersteuning op afstand om je IT-bedrijf te helpen slagen. Meer informatie over SolarWinds Take Control
HeySpace is een taakbeheertool met chat. Dit is de plek waar je het werk uitvoert. Je kunt alles op één plek doen: chatten met collega's, rich text-documenten schrijven, taggen, voortgang markeren, start- en einddatums instellen en andere nuttige dingen. Stuur een bericht en kijk of ze het lezen, maak taken van berichten - als iemand iets belangrijks zegt, maak je er een kaart van die naar de kaartenlijst wordt verplaatst. Zo eenvoudig is het. Maak je tema-epos met HeySpace. Meer informatie over HeySpace Samenwerkingssoftware die taakbeheer en communicatiefuncties combineert. Upgrade je teamcommunicatie naar het volgende niveau. Meer informatie over HeySpace
Het is moeilijk om productief te zijn wanneer je de helft van je tijd besteedt aan het lezen van e-mails en de andere helft schakelt tussen platforms om je team over de betreffende e-mails in te lichten. Je hebt een enkele app nodig waarmee je sneller actie kunt nemen en alles en iedereen op dezelfde golflengte kunt houden. Als samenwerkingshub verbindt Loop Email je team zodat je gemakkelijk kunt chatten, bestanden kunt uitwisselen en gedeelde inboxen kunt beheren. Het brengt berichten, e-mails en bestanden samen in één app. Meer informatie over Loop Email Loop Email helpt teams te verbinden, samen te werken en te communiceren, en dat alles op één plek. Meer informatie over Loop Email
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden in een op berichten gebaseerde interface. Bedrijven die Halp gebruiken, profiteren van snellere responstijden, productievere operationele ondersteuningsteams en meer tevreden werknemers. Halp functioneert als een op zichzelf staand ticketingsysteem of kan rechtstreeks worden geïntegreerd met Zendesk, Jira, ServiceNow en andere oudere ticketingsystemen. Meer informatie over Halp Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack gemakkelijk toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden. Meer informatie over Halp
(0 reviews)
Bezoek website
Advanced hosted call center solution. Voiso is dedicated to make your call and contact center the best it can be. Agents enjoy intuitive dashboards. Supervisors enjoy performance insight through 50+ metrics It takes only 2 minutes to deploy. Keep your phone numbers. Import all of your agents with one click. Nothing to buy, no upfront costs. Meer informatie over Voiso All-in-one call center solution designed to get the best out of every customer interaction Meer informatie over Voiso
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen. Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen. Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Zet ideeën binnen enkele seconden om in actie: Trello's kernfuncties zijn net zo herkenbaar als post-its op de muur. Trello is een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Groepschat alleen is niet voldoende. Basecamp combineert *alle* tools die teams nodig hebben op één plek: berichtenborden, planningen, takenlijsten, groepschat, documenten en bestandsopslag en meer. In plaats van dat alles overal is verspreid, bevindt alles waar je aan werkt zich op één gestroomlijnde, georganiseerde plek. Iedereen zal weten wat te doen. Niets zal er nog door de mazen van het net glippen. Je weet altijd precies wat er aan de hand is. Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
TeamViewer verbindt elke pc, server of apparaat op elk platform ter wereld binnen een paar seconden. TeamViewer is beschikbaar in meer dan 30 talen en is met meer dan 1 miljard aangesloten apparaten een van 's werelds populairste aanbieders van online vergadersoftware en besturing op afstand. De oplossing is gericht op cloudgebaseerde technologieën om online ondersteuning mogelijk te maken en in realtime samen te werken over de hele wereld, met een uitgebreid productportfolio, waaronder ITBrain (anti-malware), Monitis (website-controlesysteem) en Blizz (online samenwerking). Maakt binnen enkele seconden verbinding met elke pc of server over de hele wereld. Bedien een partner-pc op afstand alsof je ervoor zit.
Zoom combineert videoconferenties in de cloud, eenvoudige online vergaderingen en groepsberichten in één gebruiksvriendelijk platform. Deze oplossing biedt de beste ervaring voor video, audio, en scherm delen op Windows, Mac, iOS, Android, Blackberry, Zoom Rooms en H.323/SIP-roomsystemen. Zoom is in 2011 opgericht door ervaren leiders en technici van Cisco en WebEx. Zoom combineert videoconferenties in de cloud, eenvoudige online vergaderingen en groepsberichten in één gebruiksvriendelijk platform.
Elke maand vertrouwen 113 miljoen professionals op WebEx om samen te werken en projecten sneller vooruit te helpen. Nu kunnen teams met iedereen samenwerken, vanuit een browser, een mobiel apparaat of een videosysteem. WebEx Meeting Center biedt geïntegreerde audio-, video- en contentuitwisseling. Hou gesprekken privé met zeer veilige WebEx-vergaderingen van de Cisco-samenwerkingscloud. Voer gesprekken met iedereen via elke desktop, browser, mobiele telefoon of videoapparaat overal ter wereld.
ConnectWise Control (voorheen ScreenConnect) is een volledig functionele oplossing voor ondersteuning op afstand. De software geeft je de mogelijkheid om apparaten op afstand te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding. Als technicus, ongeacht of je nu in de eerste plaats de persoonlijke computers van je klanten of een enorme bedrijfsinfrastructuur ondersteunt, kun je door de mogelijkheid om problemen snel en effectief op te lossen tijd besparen en de klanttevredenheid verbeteren. ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding.
join.me is de snelste en gemakkelijkste manier om verbinding te maken en samen te werken. Iedereen kan ideeën meteen delen via schermdelen, audio, video, whiteboard en chat. join.me is een persoonlijke ontmoetingservaring waarbij gebruikers deelnemersomgevingen, URL's, achtergronden en meer kunnen personaliseren! Ongelooflijk eenvoudige schermdelingstool voor vergaderingen ter plekke. Breng iedereen op één lijn wanneer ze niet in dezelfde ruimte zijn!
Todoist is een eenvoudig maar krachtig takenlijstprogramma dat iedereen kan helpen zich te organiseren en de gemoedsrust te bewaren, ongeacht waar ze zijn of welk apparaat ze gebruiken. Van het plannen van grootschalige projecten tot het simpelweg onthouden om de huur te betalen, Todoist helpt dingen uit je hoofd en op je takenlijst te krijgen. Vertrouwd door meer dan 10 miljoen mensen en geprezen als een levensveranderende toepassing door The Guardian, USA Today, de New York Times, The Wall Street Journal, Forbes, Lifehacker en meer. Todoist helpt mensen zich te organiseren, zodat ze een aangenamer en rustiger leven kunnen leiden.
Bestrijd inefficiëntie en werk beter met gestroomlijnde tijdregistratie van Hubstaff. Registreer de tijd via eenvoudige apps voor desktop, web en mobiel, en beheer vervolgens de facturering, rapportage en meer via één dashboard. Hubstaff kan worden geïntegreerd met meer dan 30 apps, zodat je bedrijf efficiënter kan draaien, waaronder Basecamp, Asana, Github en Paypal. Volg werk in realtime met optionele screenshots en activiteitsniveaus, identificeer obstakels en help je bedrijf vooruit. Beschikbaar voor Mac, Windows, Linux en iOS en Android. Hubstaff biedt vertrouwde urenregistratie en volgen van medewerkers voor teams op afstand. Screenshots, facturering, rapportage, salarisadministratie en meer.
LiquidPlanner biedt teams een betere manier om werk te plannen en uit te voeren. Teams bij meer dan 2000 organisaties gebruiken deze online technologie voor projectmanagement en planning om zich te concentreren op het werk dat ertoe doet, beslissingen te nemen op basis van gegevens en projecten op tijd te leveren. LiquidPlanner is opgericht in 2007 en is een privébedrijf met hoofdkantoor in Seattle, Washington. Lees meer over deze bekroonde technologie op www.liquidplanner.com. LiquidPlanner biedt teams een betere manier om werk te plannen en uit te voeren.
ActivTrak is een tool voor business intelligence die analyse van het gedrag van teams biedt, waardoor het voor organisaties van alle soorten eenvoudig is om bedrijfsprocessen te optimaliseren. Teams krijgen de resources die nodig zijn om een beter beeld te krijgen van wat er in de organisatie aan de hand is, waardoor het management van reactief naar proactief wordt omgezet. Door onbevooroordeelde gegevens te verzamelen, geeft ActivTrak gebruikers de kracht om te begrijpen hoe het werk wordt gedaan, wat van invloed is op de productiviteit en hoe processen kunnen worden gestroomlijnd om een efficiënt bedrijf te creëren. ActivTrak geeft gebruikers de kracht om te begrijpen welke processen het beste werken voor je bedrijf, wie betrokken is, en wanneer de productiviteit verandert.
Ga nu aan de slag met het ** voor altijd gratis ** plan. Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows en terugkerende processen van je team te beheren. Met de eenvoudige software voor business process management (BPM) kun je snel workflows, checklists en standaardprocedures (SOP's) creëren. Volg workflows en processen en werk samen met je team. Beheer machtigingen, gebruik formulieren, plan processen in en integreer met meer dan 400 andere toepassingen. Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM) en standaardprocedures (SOP's) van je team te beheren.
EchoSign versnelt het ondertekenen van documenten met instant fax of e-handtekeningen. Cloudgebaseerde oplossing die helpt bij het vastleggen van digitale ondertekening met behulp van mobiele apparaten op meerdere locaties.
Facebook apps and tabs to help you customize and brand your page, add links to social media profiles, and round out your presence. Facebook apps and tabs to help you customize and brand your page, add links to social media profiles, and round out your presence.
BlueJeans is the meetings platform for the modern workplace. We bring video, audio and web conferencing together with the collaboration tools people use every day. The first cloud service to connect desktops, mobile devices and room systems in one video meeting, BlueJeans makes meetings fast to join and simple to use, so people can work productively where and how they want. It is the meeting solution teams trust to do their best work. BlueJeans is the meetings platform for the modern workplace. Simple. Smart. Trusted.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen. Cloud-klantenservice met praktische AI – inkomend, uitgaand, ACD, IVR, CTI, chat, e-mail, sociaal, gespreksopname en CRM-integratie.
Mavenlink transformeert je bedrijf door projectmanagement, samenwerking, urenregistratie, beheer van middelen en projectfinanciën samen te brengen op één plek. Gebruikers ervaren een betere operationele uitvoering, grotere bedrijfsflexibiliteit en verbeterde financiële prestaties. Met Mavenlink krijgt je team de inzichten die ze nodig hebben om projecten voorspelbaarder en winstgevender te leveren. Uitgeroepen tot meest toonaangevende projectmanagementoplossing door Gartner. "Mavenlink is mijn go-to voor projectmanagement" - Forbes Uitgeroepen tot meest toonaangevende projectmanagementoplossing door Gartner. "Mavenlink is mijn go-to voor projectmanagement" - Forbes
Zoho Assist, je one-stop oplossing voor remote support, het delen van schermen en toegang op afstand, helpt je om toegang te krijgen tot de desktop van je klanten of je scherm te delen en onbeheerde computers moeiteloos te beheren. Ga vandaag nog aan de slag met een van de meest veilige, betrouwbare en betaalbare softwareproducten in de sector. Geen installatie vooraf nodig. Ondersteuning beschikbaar voor meerdere platforms. Werkt op verschillende apparaten. Ondersteunt alle belangrijke webproxy's en firewalls. Zoho Assist biedt een eenvoudige en duidelijke gebruikersinterface om overal ter wereld verbinding te maken met externe computers.
Zoho Meeting is een krachtige oplossing voor webconferenties die is ontwikkeld voor jouw behoeften op het gebied van online vergaderingen en webinars. Het is volledig browsergebaseerd en deelnemers hoeven geen enkele toepassing te downloaden om een vergadering of webinar bij te wonen. Hou je vergaderingen bij de hand met de desktop-plug-in voor Windows en Mac, iOS-app, android-app, Google Chrome-extensie, Firefox-extensie, met widget- en agenda-integratie. Integreer webinarregistratie, peilingen, Q&A, laten praten, opnemen, diepgaande analyses, enz. Een oplossing voor webconferenties waarmee je interactieve webvergaderingen kunt hosten en boeiende webinars kunt organiseren voor een breder publiek.
Het bekroonde ProjectManager biedt managers en hun teams krachtig online projectbeheer, urenregistratie en samenwerkingstools. Met realtime zichtbaarheid kunnen managers ervoor zorgen dat hun projecten en teams altijd op schema liggen. Bovendien waarderen teamleden de mogelijkheid om hun urenstaten en taken altijd en overal bij te kunnen werken. Het is gemakkelijk te begrijpen waarom teams in meer dan 100 landen, zoals NASA, Ralph Lauren, Volvo en Brookstone op ProjectManager vertrouwen. Bekroonde online projectmanagementsoftware met projectdashboards, Gantt-diagrammen, kanbanborden en teamsamenwerking.
Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil toevoegen voor zijn klanten. De cloudgebaseerde oplossingen van Widen voor enterprise-DAM, creatieve workflow en merkbeheer ondersteunen voornamelijk middelgrote tot grote organisaties van meer dan 1000 werknemers en leveren een complete ervaring van hoogwaardige software met een ongeëvenaarde service. Geef je content extra kracht met een bekroonde DAM-oplossing en ongeëvenaarde service. Vanaf $ 29.900 per jaar.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken BirdEye om hun beoordelingen te beheren, online te worden gevonden, feedback van klanten te verzamelen, activiteiten te verbeteren en inkomsten te verhogen. De alles-in-één-software van BirdEye omvat monitoring, genereren en marketing van beoordelingen, klantonderzoeken, sociale media, ondersteuning aan de hand van tickets, vermeldingen, web-chat, zakelijke inzichten en competitieve benchmarking. Helpt bedrijven met het verzamelen, volgen en marketen van klantbeoordelingen om de online reputatie te beheren en de klantervaring te verbeteren.
Wanneer gebruikers melden dat ze elkaar minder e-mailen en vaker Flock-berichten heen en weer sturen om werk gedaan te krijgen, dan weet dit platform dat het iets goed doet. Van een chatfunctie tot het creëren van kanalen tot integratie met je favoriete externe apps zoals Google Drive, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello - je kunt al je samenwerkingsactiviteiten organiseren met behulp van Flock. Flock is een krachtige werktool die wordt geleverd met ingebouwde functionaliteiten zoals gedeelde takenlijsten, herinneringen, notities, peilingen en nog veel meer. Flock is een samenwerkingstool voor teams die je helpt om je werk sneller gedaan te krijgen. Wereldwijd vertrouwd door meer dan 25.000 bedrijven.
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Beheer vakantiedagen en andere soorten vrijgenomen tijd. Een beschikbaarheidsbalk helpt bij de capaciteitsplanning. Conflictbeheer helpt je om de controle te houden. Dashboards, e-mailmeldingen en agendasynchronisatie betekent dat iedereen op de hoogte is. Krachtige rapporten laten je de bezettingsgraad controleren. Geen software om te installeren. Vanaf slechts $ 2,50 per persoon per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen. Webgebaseerde app voor personeelsplanning met verlofbeheer, persoonlijke dashboards, conflictenbeheer, teamoverzicht en samenwerking.
Je betaalt nu te veel voor je telefonische vergaderingen. Realiseer je volledige audio en video- vergaderoplossing voor slechts 12,99. Klanten kunnen multi-point HD-videoconferenties uitvoeren en kunnen altijd en overal hun scherm delen vanaf hun desktops, tablets en/of smartphones. RingCentral is de grootste en snelst groeiende aanbieder van pure-play zakelijke cloudcommunicatie ter wereld. Dit platform heeft meer dan 350.000 klanten en ondersteunt wereldwijd klanten van elke omvang en in elke sector. Werk samen vanaf elke locatie en voer multi-point HD-videoconferenties uit met voorzieningen voor scherm delen en opnemen op elk apparaat.
Je betaalt nu te veel voor je telefonische vergaderingen. Realiseer je volledige audio en video- vergaderoplossing voor slechts 12,99. Klanten kunnen multi-point HD-videoconferenties uitvoeren en kunnen altijd en overal hun scherm delen vanaf hun desktops, tablets en/of smartphones. RingCentral is de grootste en snelst groeiende aanbieder van pure-play zakelijke cloudcommunicatie ter wereld. Dit platform heeft meer dan 350.000 klanten en ondersteunt wereldwijd klanten van elke omvang en in elke sector. Werk samen vanaf elke locatie en voer multi-point HD-videoconferenties uit met voorzieningen voor scherm delen en opnemen op elk apparaat.
3CX is een open standaard IP PBX die complete Unified Communications biedt, out-of-the-box. 3CX is geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector en voor al je behoeften, van mobiliteit en status tot geavanceerde contactcentrumfuncties en meer, tegen een fractie van de kosten. 3CX maakt de installatie, het beheer en het onderhoud van je PBX zo eenvoudig dat je deze moeiteloos zelf kunt beheren, op een apparaat of server op locatie of in de cloud. 3CX is een open standaard IP PBX die complete Unified Communications biedt, out-of-the-box. Geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
Ontdek zelf waarom duizenden MSP's die op zoek zijn naar meer winstgevendheid, en kleine IT-afdelingen die meer moeten doen met minder, Kaseya VSA-software voor IT-management gebruiken om het IT-management te automatiseren. Met de oplossingen van Kaseya kunnen organisaties hun gehele infrastructuur en IT-activiteiten beheren, inclusief cloudgebaseerde, lokale, hybride, gevirtualiseerde en gedistribueerde omgevingen, allemaal vanaf één plek. Start je gratis proefversie om proactief je IT-middelen en toepassingen op afstand, eenvoudig en efficiënt te beheren en te controleren. Duizenden MSP's en kleine IT-afdelingen gebruiken Kaseya VSA-software voor IT-management om IT te automatiseren. Begin vandaag nog met de gratis proefperiode.
Gratis te gebruiken. Glip is een berichten- en samenwerkingsapp die een enkele, uniforme teamwerkruimte biedt. Met behulp van Glip kunnen jij en je team sneller en effectiever werken, communiceren en samenwerken dan ooit tevoren. Het aantal e-mails, verspreide discussies en niet-gekoppelde hulpbronnen wordt drastisch gereduceerd als teams gesprekken, bestanden, taken en agenda's delen. Je teams zullen overal en altijd productiever zijn met hun favoriete apparaten, en dat alles in de Glip-teamwerkruimte. Samenwerkingsplatform gebouwd rond chatfunctionaliteit (video en tekst) met krachtige zoekcapaciteiten voor eenvoudige bestandsdetectie.
1 maand gratis voor teams met meer dan 3 gebruikers die overstappen naar werken op afstand. Dankzij de flexibele cloudtelefoonoplossing van Aircall kunnen bedrijven tegemoetkomen aan werken op afstand zonder dat hardware nodig is. Door de naadloze integratie met de meest toonaangevende CRM- en helpdesk-tools, helpt Aircall verkoop- en ondersteuningsteams om duidelijk en efficiënt te communiceren. Beheerders kunnen meteen nummers uit meer dan 100 landen toevoegen, hun teams opschalen op basis van seizoensbehoeften en diepgaande inzichten verkrijgen via realtime analyses. Probeer het vandaag nog gratis! Aircall is het meest intuïtieve cloudgebaseerde telefoonsysteem. Ervaar een eenvoudige installatie, geen hardware en tientallen CRM-integraties.
Eenvoudige, schaalbare online trainingshandleidingen voor snelgroeiende bedrijven. Je kunt op één plek processen, beleidsregels, rollen en verantwoordelijkheden documenteren, vervolgens de onboarding en training automatiseren, en tegelijkertijd een basis ontwikkelen om sneller te schalen. Ideaal voor bedrijven met meer dan 10-500 werknemers die systemen en processen willen documenteren, stapsgewijze workflows definiëren, grijze gebieden tussen rollen elimineren en ervoor zorgen dat training elke keer consistent wordt uitgevoerd. De eenvoudigste manier om je team te trainen en te laten groeien. Met Trainual hoef je niet langer na te denken over je bedrijf.
Scoro stelt je externe team in staat om productief te werken en biedt transparantie, van taakbeheer, CRM, offertes en financiën tot realtime rapportage. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen! Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor project- en bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Werk als een team, ongeacht waar je je bevindt.
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren. Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.
Accelo combineert de belangrijkste behoeften van projectplanning, tracering en samenwerking op één platform en maakt het vervolgens eenvoudig om in realtime werk toe te wijzen, de voortgang bij te houden en budgetten en winstgevendheid te bekijken. Met ondersteuning voor zowel traditionele als flexibele projectmanagementmethodes. Accelo Projects helpt je zicht te krijgen op de prestaties van elk project en de beschikbaarheid van resources, zodat je moeiteloos op tijd het werk kunt leveren dat je klanten waarderen! Accelo is het meest flexibele, krachtige, geautomatiseerde online platform voor projectmanagement voor professionals en helpt je om de controle te behouden.
Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams. Omdat er geen programmeren nodig is, kun je je Avochato-telefoonnummer binnen enkele minuten instellen om je prospects, klanten of personeel te sms'en. Segmenteer, importeer en verzend berichten naar je contactpersonen om de communicatie van je team te schalen. Avochato integreert met platforms zoals Salesforce, Slack, Office 365 en Zapier. De API is ook geïntegreerd met Google AdWords, waardoor prospects je rechtstreeks vanuit een Google-advertentie kunnen sms'en. Avochato is een CRM met mobiele berichten voor teams, die via Zapier kan worden geïntegreerd met Salesforce, Slack en duizenden andere platforms.
Hive is het realtime samenwerkingsplatform dat het hoge tempo stimuleert bij bedrijven als Starbucks, Uber, Google en The Economist. Geef je team de flexibiliteit om hun projecten te beheren op de manier waarop ze het beste werken, volg moeiteloos hun voortgang en herken risico's met Hive Analytics. Hive integreert ook met duizenden toepassingen om het gemakkelijker dan ooit te maken om al je werk op één centrale plek aan te sluiten. Krachtig platform voor projectmanagement en samenwerking
LogMeIn Rescue is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Rescue is gebouwd voor teams van elke omvang, van kleine helpdesks tot 's werelds grootste ondersteuningsorganisaties en alles daartussenin. Rescue helpt je om technische ondersteuning te bieden aan je werknemers, klanten of allebei, met een oplossing die snel, betrouwbaar, flexibel en gemakkelijk te gebruiken is. Computers van klanten kunnen in real time op afstand worden bediend via het internet voor helpdesks, ondersteuningssoftware, IT-organisaties en meer.
CloudTalk is een telefoonsysteem dat binnen een paar minuten klaar is voor gebruik. Dit bedrijf heeft al met meer dan 1000 klanten gewerkt van bedrijven zoals DHL, Electronic Star, Yves Rocher, Karcher en vele anderen. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantondersteuningsteams met meer dan 40 geavanceerde belfuncties. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk! Ontvang je GRATIS proefversie vandaag nog!
honeybeeBase Employee Management System is revolutionary because it helps you eliminate the day-to-day, manual managerial tasks that consume your time - and streamlines employee management. With our intuitive employee management and time clock system, you can track employee's time and attendance, manage paid time off, absences, and vacation requests, simplify employee scheduling and communicate internally with your team. Sign up for FREE today! and take it on a test drive. time clock, time off tracking, employee scheduling, team communication and so much more!
Het Comm100 omnichannel klantbelevingsplatform stimuleert realtime interacties via internet, mobiel en chatberichten. Dit platform maakt het voor organisaties eenvoudig om vragen te beantwoorden, problemen op te lossen en klanten tevreden te houden. Van eerstelijnsmarketing en verkoop tot doorlopende service en ondersteuning, Comm100 maakt geweldige digitale ervaringen mogelijk die inkomsten genereren zonder de kosten te verhogen. Comm100 biedt omnichannel-oplossingen voor de klantervaring om bedrijven te helpen vragen te beantwoorden, problemen op te lossen en klanten tevreden te houden.
Wimi is een complete toolkit voor digitale samenwerking die je helpt georganiseerd te blijven en teamwork efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische samenwerkingssoftware omdat het bestaat uit berichtenkanalen, bestanden en stations, taken, kalenders en videoconferenties. Met Wimi kan je hele team moeiteloos en slimmer samenwerken. Dankzij het verfijnde toegangsrechtenbeheer van Wimi kun je je klanten ook aan boord brengen en specifieke gegevens met hen delen. Wimi is ontworpen om teamwerk en teamsamenwerking te stimuleren: instant messaging, het delen van bestanden en stations, taken, kalenders en nog veel meer ...
Canopy maakt belastingsoftwareproducten met één doel: het fiscale leven gemakkelijker te maken. Praktijkbeheer verhoogt je workflow-efficiëntie en verbetert tegelijkertijd de klantrelaties met behulp van een klantportaal en geavanceerd projectmanagement. Belastingresolutie bespaart je uren op elke zaak met automatisch ingevulde IRS-formulieren en assistenten voor zaakuitkomsten. Met de transcriptietool van Canopy kun je binnen twee minuten IRS-transcripties ophalen. Probeer het uit met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Verzamel moeiteloos klantgegevens en documenten, analyseer scenario's voor belastingafhandeling en vul automatisch de juiste IRS-formulieren in.
Rocket.Chat is een sociaal netwerkplatform voor ondernemingen en teamsamenwerking dat een veilige chatomgeving biedt voor realtime communicatie op internet, desktop of mobiel. Het platform is een open source teamchat die alle organisaties de vrijheid geeft om hun communicatie met interne of externe cliënten te beheren en te centraliseren door de plek te kiezen waarop hun gegevens veilig gehost worden, en door te kiezen voor een volledig aanpasbare interface met een reeks plug-ins, thema's en onbeperkte integraties. Gratis, open source systeem voor teamsamenwerking en communicatie, alternatief voor Slack. Lokaal of in de cloud gehost. Totale privacy.
LoopUp is een premium oplossing voor telefonische vergaderingen waarmee je eenvoudig externe vergaderingen van hoge kwaliteit kunt hosten, terwijl de beveiliging wordt geboden die nodig is voor zakelijke gebruikers. Geen training vereist. Meer dan 2000 bedrijven over de hele wereld vertrouwen op LoopUp voor hun belangrijke externe vergaderingen, van dagelijkse telefonische vergaderingen tot evenementen met een hoge zichtbaarheid. Klanten zijn onder andere Travelex, Kia Motors America, Clifford Chance, National Geographic en BMJ. Klanten worden geholpen vanuit 17 locaties over de hele wereld. LoopUp levert een premium externe vergaderervaring zodat je niet meer te maken hebt met die moeizame telefonische vergaderingen.
LiveWebinar heeft alleen maar een browser nodig om met mensen te kunnen communiceren. Dit platform werkt op alle browsers en apparaten (computers, mobiele telefoons, zelfs tv's). De modulaire structuur maakt een onbeperkte aanpassing mogelijk - je kunt de platformweergave bewerken en aanpassen aan je eigen behoeften. Profiteer van functies zoals: HD-kwaliteit, FB Live-streaming, gemodereerde chat, HQ-recorder, CTA-optie, online whiteboard, schermen delen, online certificeringstests, externe mediastreaming en nog veel meer. Word deelnemer aan een aangepaste ruimte en voer live webinars uit zonder installatie of download. Werkt op alle browsers.
eSkill maakt het gemakkelijk voor organisaties om de vaardigheden en culturele geschiktheid van kandidaten te beoordelen. Klanten kunnen vragen uit de bibliotheek selecteren en hun eigen vragen toevoegen om indienstnamebeoordelingen te maken voor een verscheidenheid aan sectoren en een breed scala aan banen. Ze kunnen ook vragen opnemen die realistische taken simuleren en spraak- en video-interviews toevoegen aan hun proces van werven en in dienst nemen, om een uitgebreid overzicht van kandidaten te krijgen. Dit geeft hen het vertrouwen dat ze de beste mensen in dienst nemen. eSkill biedt tests voorafgaand aan het dienstverband om organisaties te helpen bij het beoordelen van de werkvaardigheden en culturele geschiktheid van kandidaten, zodat ze de beste mensen in dienst kunnen nemen.
Abacus Private Cloud provides anywhere, anytime access to your operation with a private, secure workspace, dramatically reducing IT management burdens and costs, while increasing your organization's productivity. Fully-managed cloud computing, storage, application hosting, cyber security, and support.
Glissers ISO 27001-gecertificeerde software voor publieksbetrokkenheid deelt presentatiedia's in realtime met de apparaten van afgevaardigden en gebruikt vervolgens publieksinteractie, vraag- en antwoordsessies, polls, sociale feeds en privénotities om de bezoekerservaring te verbeteren en nuttige evenementsanalyses te bieden. Het is voor organisatoren van evenementen eenvoudig te configureren en het publiek hoeft niets te downloaden. Bekroonde publieksparticipatiesoftware voor live-evenementen en in de klas.
Of je wilt coderen of niet: de keus is volledig aan jou. Word de held van jouw kantoor. Creëer op maat gemaakte bedrijfstoepassingen voor je team en stuur ze naar elk bureau en elke broekzak. Je kunt bijna alles automatiseren: begin vanaf het begin met slepen en neerzetten of maak een van de tientallen kant-en-klare apps op talloze manieren op maat voor jouw bedrijf. Werk samen met je team om de app te draaien, te testen en te verbeteren totdat je app helemaal perfect is en zeer indrukwekkend is zonder enige codering. (Dit platform zal jouw geheim niet verklappen). Breng je bedrijf de moderne tijd binnen door bedrijfsprocessen om te zetten in flexibele, gecentraliseerde cloud-apps. Geen codering vereist.
Oplossing om studenten betrokken te maken en te volgen, met ingebouwde contentbewaking en filtering. Oplossing om studenten betrokken te maken en te volgen, met ingebouwde contentbewaking en filtering.
Veriato Cerebral-software voor het volgen van medewerkers biedt ongeëvenaard inzicht in de online- en communicatieactiviteit van je werknemers en aannemers. Cerebral (voorheen Veriato 360) is het registratiesysteem dat gedetailleerde, accurate en bruikbare gegevens presenteert voor gebruik bij incidentrespons, risicovolle insider monitoring en productiviteitsrapportage. Cerebral kan on–premises, in de cloud of via een MSP-provider worden ingezet. Monitor en analyseer je werknemers bedrijfsbreed, ongeacht of ze op kantoor zijn of buiten de deur werken.
HappyFox is online software voor klantenondersteuning die wordt gehost in de cloud. Het helpt alle klantenondersteuningsverzoeken die binnenkomen via meerdere kanalen zoals e-mail, chats, sociale media en telefoon bij te houden en te beheren in een gecentraliseerd ticketondersteuningssysteem. Integratie met andere webtoepassingen zoals CRM, livechat, spraakfuncties en foutopsporing maakt het een praktische helpdesk. Soortgelijke vragen van klantenondersteuning kunnen worden verwerkt met standaardantwoorden en slimme regels om antwoorden te automatiseren. Communityforums helpen klanten om verbinding te maken. Ticketingsoftware voor de helpdesk waarmee je geen gedoe meer hebt en je vragen over klantenondersteuning eenvoudig kunt beheren vanaf meerdere kanalen.
Omnichannel-oplossing voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcentra op basis van Asterisk. Benader je klanten door middel van de unieke Motion-technologie: multichannel, realtime, krachtig en effectief. Bied de beste ervaring voor het klantentraject met behulp van de kanalen voor spraak, webchat, e-mail, sms en fax. Profiteer van de ontwerpfunctie voor contactbeheer, voorspellende nummerselectie en Cally Square IVR. Klantenservicepakket geïntegreerd in Asterisk Open Source PBX. Meerkanaalsoplossing voor inkomende, uitgaande en gemengde contactcenters.
Het softphone-platform is ontworpen voor bedrijven van elke omvang en helpt met het plaatsen van audio- en video-oproepen, naast andere functionaliteiten. Het softphone-platform is ontworpen voor bedrijven van elke omvang en helpt met het plaatsen van audio- en video-oproepen, naast andere functionaliteiten.
Nutcache biedt teams van elke omvang een bedrijfsgerichte oplossing voor het beheer van de volledige projectlevenscyclus in een gezamenlijke werkruimte; van de initiële schatting tot de uiteindelijke facturering, via projectbudgettering, urenregistratie en kostenbeheer. Plan, volg en organiseer je projecten en taken beter met een alles-in-één tool die voor jou werkt.
Brosix is de perfecte oplossing voor alle soorten bedrijven die behoefte hebben aan geavanceerde bescherming voor de dagelijkse werkcommunicatie. Het gesloten netwerk en de P2P-versleuteling kunnen helpen bedrijven te beschermen tegen indringers en datalekken. Het Business-abonnement bevat app-functies en een scala aan ondernemingsfuncties zoals een privéteamnetwerk, gebruikersfunctiebeheer en nog veel meer. Het Premium-abonnement bevat alle beschikbare app- en ondernemingsfuncties plus geavanceerde beheerfuncties voor veilige samenwerking. Veilige instant messaging-software voor zakelijke communicatie, die een privéteamnetwerk met een scala aan beheerfuncties biedt.
Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop, verbetert de succespercentages en levert grotere deals voor de afdeling Verkoop, terwijl het effect op de winstmarge stijgt. Grote bedrijven gebruiken Seismic om de verkoopproductiviteit te verhogen door middel van automatische verspreiding van relevante informatie en gepersonaliseerde content naar vertegenwoordigers voor kopersinteractie. Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop.
talkspirit is een nieuw soort platform voor interne sociale bedrijfsnetwerken; het biedt in één eenvoudig overzicht een compleet scala aan functies om verbinding te maken, te communiceren en samen te werken. Alle functies bevinden zich precies waar je ze zou verwachten en werken naadloos samen met meer dan 500 apps, tools en services die je bedrijf nu al gebruikt. Alle content is ook doorzoekbaar, beveiligd en beschikbaar terwijl je onderweg bent via de mobiele app voor Android en iOS. Jouw merkeigen interne sociale bedrijfsnetwerk om verbinding te maken, te communiceren en samen te werken.