Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Thuiswerksoftware

Met thuiswerksoftware kunnen professionals efficiënt blijven werken buiten hun vaste kantoorruimte. Samenwerking en teamcommunicatie zijn van vitaal belang voor productieve en succesvolle professionals die op afstand werken. Thuiswerksoftware omvat verschillende zakelijke oplossingen, waaronder Softphone, Live chat, Videoconferentie, Project management, Remote support en Samenwerkingssoftware,

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Thuiswerksoftware met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven

312 resultaten

Zet probleemloos verspreide teams in en bescherm je intellectuele eigendom met de wereldwijde arbeidsoplossingen van Remote. Meer informatie over Remote
Het omarmen en beleven van de werkcultuur op afstand leidt tot duurzaam, productief werk. Remote verzorgt de salarisadministratie, belastingen, secundaire arbeidsvoorwaarden, opties en naleving voor bedrijven van elke omvang over de hele wereld. Zet probleemloos wereldwijde teams in en bescherm je intellectuele eigendom met de ondersteuning en expertise van juridische en HR-experts. Van nieuwe filialen tot wereldwijde aanwervingen en verspreide teams, dit platform biedt alles wat je nodig hebt. Ga vandaag nog wereldwijd met de wereldwijde werkgelegenheidsoplossingen van Remote. Meer informatie over Remote

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Externe ondersteuning
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding. Meer informatie over ConnectWise ScreenConnect
ConnectWise Control (voorheen ScreenConnect) is een volledig functionele oplossing voor ondersteuning op afstand. De software geeft je de mogelijkheid om apparaten op afstand te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding. Als technicus, ongeacht of je nu in de eerste plaats de persoonlijke computers van je klanten of een enorme bedrijfsinfrastructuur ondersteunt, kun je door de mogelijkheid om problemen snel en effectief op te lossen tijd besparen en de klanttevredenheid verbeteren. Meer informatie over ConnectWise ScreenConnect

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Externe ondersteuning
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
Consolideer chatberichten, videoconferenties en projecten in een veilige oplossing. Meer informatie over Pexip Secure meetings
Moderne en veilige samenwerking. Behoud de volledige gegevenscontrole met een geïntegreerde oplossing voor chat, video en bestandsdeling voor veilige communicatie. Verklein het oppervlak dat kwetsbaar is voor cyberaanvallen en voldoe aan regelgeving en wetgeving. Implementeer lokaal of in je favoriete cloud, zodat je organisatie de controle houdt over alle gegevens en metagegevens. Meer informatie over Pexip Secure meetings

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Externe ondersteuning
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
De snelle, flexibele manier om teams die op afstand werken in te plannen en projecten te plannen met volledige zichtbaarheid van teambeschikbaarheid en tijdzones. Meer informatie over Resource Guru
Resource Guru is de snelle, flexibele manier om teams die vanop afstand werken in te plannen en projecten asynchroon te plannen. Beheer mensen, apparatuur en vergaderzalen op één plek. Wijs werk toe, boek verlofdagen in en bewerk roosters, met volledige zichtbaarheid van teambeschikbaarheid en tijdzones. Houd je team op de hoogte met persoonlijke dashboards en e-mails over de dagelijkse planning. Analyseren van bezettingsgraden, klanten en projecten voor nauwkeurigere prognoses en budgetten. Bedrijven zoals NASA en L'Oreal vertrouwen er al op. Meer informatie over Resource Guru

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Externe ondersteuning
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
Het product biedt een kennisuitwisselingsplatform dat organisaties helpt bij het omzetten van ruis naar kennis. Meer informatie over Elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het verbindt mensen en kennis zodat kennis over de bedrijfssilo's heen tot bloei kan komen. Het platform maakt naadloze samenwerking mogelijk, waarbij dubbel werk wordt voorkomen en de gemeenschappen worden betrokken, waardoor kennisuitwisseling en collectief leren wordt gestimuleerd. Talent- en kennisstromen overstijgen bedrijfs- en geografische grenzen. Meer informatie over Elium

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Externe ondersteuning
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
Ontworpen om aan te passen: veilige oplossingen voor netwerktoegang op maat gemaakt voor veranderende zakelijke behoeften. Meer informatie over NordLayer
NordLayer versleutelt je verkeer en verbergt je IP-adres om online risico’s bij verbinding maken met het bedrijfsnetwerk vanaf openbare wifi te vermijden. Het biedt simpele oplossingen, zoals het NordLynx VPN-protocol, dat ook werkt als de internetverbinding niet goed is. De browserextensie voorkomt dat je de app moet installeren en versleutelt overig verkeer niet. Door identiteitsbevestiging via Zero Trust, Smart Remote Access en site-to-site VPN kunnen medewerkers dankzij vanaf overal werken. Meer informatie over NordLayer

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Externe ondersteuning
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
Werken op afstand is gemakkelijk met de alles-in-één online projectmanagementtool voor taakbeheer, versiebeheer en foutopsporing van Backlog. Meer informatie over Backlog
Werken op afstand is gemakkelijk met de alles-in-één online projectmanagementtool voor taakbeheer, versiebeheer en foutopsporing van Backlog. Door de organisatorische voordelen van projectmanagement samen te brengen met de kracht en het gemak van codebeheer, verbetert Backlog de teamsamenwerking in grote en kleine organisaties. Kernfuncties omvatten borden in kanbanstijl, Gantt- en burndown-diagrammen, subtaken, aangepaste statussen, delen van bestanden, Git en SVN, en wiki's. Meer informatie over Backlog

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Externe ondersteuning
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
Stop het verlies van omzet vanwege problemen met scherm delen. Probeer scherm delen zonder rompslomp, op maat gemaakt voor de verkoop. Meer informatie over CrankWheel
Scherm delen, beheer op afstand en het mechanisme van Instant Demos voor leadregistratie en agenttoewijzingen zijn allemaal specifiek ontworpen voor verkoopteams, en ze werken allemaal voor elk prospect, zonder enige download of installatie. Beschikbaar in handige, op gebruik gebaseerde plannen, zodat je de oplossing kunt inzetten voor je hele team. Meer informatie over CrankWheel

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Externe ondersteuning
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
Loonadministratie en naleving ontworpen voor het wereldwijde personeel. Het platform ondersteunt de digitale transformatie voor werken op afstand. Meer informatie over Deel
Deel is wereldwijde salarisadministratie en conforme werving ontworpen voor externe teams, waarbij iedereen, ongeacht hun locatie, in dienst kan worden genomen en betaald. Neem fulltime werknemers of onafhankelijke aannemers over de hele wereld binnen enkele minuten onmiddellijk legaal in dienst. Met Deel kunnen bedrijven de loonadministratie regelen en gelokaliseerde juridische contracten opstellen in meer dan 150 landen met behulp van een technologisch ondersteund zelfbedieningsproces. Deel ondersteunt meer dan 4000 klanten, van het MKB tot beursgenoteerde bedrijven. Meer informatie over Deel

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Externe ondersteuning
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
Asana voor werk op afstand. Laat je teams op afstand projecten plannen, werkzaamheden coördineren en bedrijfsdoelen halen met Asana. Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor werken op afstand die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 107.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Externe ondersteuning
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
Kasm Server is een beveiligde gevirtualiseerde werkruimte die browsergebaseerde toegang biedt tot desktops, toepassingen en webdiensten. Meer informatie over Kasm Workspaces
Kasm verandert de manier waarop bedrijven digitale werkruimten leveren met behulp van CDI-technologie om snelheid, responsiviteit en flexibiliteit drastisch te verhogen. Het platform maakt gebruik van een moderne DevSecOps-aanpak voor programmatische levering van oplossingen voor werken op afstand, waaronder VDI, streaming van toepassingen en browserisolatie in een oplossing die zeer schaalbaar, aanpasbaar en eenvoudig te onderhouden is. Meer informatie over Kasm Workspaces

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Externe ondersteuning
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
MeisterTask is een eenvoudig en veilig hulpmiddel voor taak- en projectmanagement dat perfect is voor teamleden die op afstand of op kantoor werken. Meer informatie over MeisterTask
MeisterTask is een webgebaseerd taak- en projectmanagement programma dat perfect is voor teams op afstand. Een prachtig ontworpen interface, intuïtieve functionaliteit, ingebouwde projectdocumentatie en naadloze integratie met andere zakelijke tools maken het de logische keuze voor projectteams die samen meer gedaan willen krijgen. MeisterTask is een door Trusted Cloud gecertificeerde dienst en voldoet aan strenge privacy- en online normen voor gegevensbeveiliging: AVG in Europa en CCPA in de VS. Meer informatie over MeisterTask

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Externe ondersteuning
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
Wimi is ontworpen om teamwerk en teamsamenwerking te stimuleren: instant messaging, het delen van bestanden en stations, taken, kalenders en nog veel meer ... Meer informatie over Wimi
Wimi is een complete toolkit voor digitale samenwerking die je helpt georganiseerd te blijven en teamwork efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische samenwerkingssoftware omdat het bestaat uit berichtenkanalen, bestanden en stations, taken, kalenders en videoconferenties. Met Wimi kan je hele team moeiteloos en slimmer samenwerken. Dankzij het verfijnde toegangsrechtenbeheer van Wimi kun je je klanten ook aan boord brengen en specifieke gegevens met hen delen. Meer informatie over Wimi

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Externe ondersteuning
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
Met het bekroonde beveiligde platform kun je 30% meer uitwisselen met je 250+ medewerkers die niet aan een bureau werken. Maak slimmer verbinding met Speakap. Meer informatie over Speakap
Speakap is een bekroond beveiligd en privé platform waarmee jij je kunt verbinden met je meer dan 250 medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering van Speakap. Het product wordt gebruikt door 350+ klanten in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply en Mars. Met aangepaste integraties kun je jouw merk versterken met je eigen app. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer verbinding maken via Speakap. Meer informatie over Speakap

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Externe ondersteuning
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
Splashtop Business Access is een externe desktopoplossing voor zakelijke professionals en teams die op afstand werken. Meer informatie over Splashtop
Splashtop Business Access is een externe desktopoplossing voor zakelijke professionals en kleine teams die op afstand werken. Krijg toegang tot je werkcomputers vanaf een andere computer of mobiele apparaat. Bevat gratis apps voor iOS en Android. Functionaliteiten van Splashtop voor zakelijke toegang zijn: + ongeëvenaarde prijs (bespaar tot 90% in vergelijking met andere vergelijkbare externe desktopoplossingen); + hoge prestaties; + externe bestandsoverdracht; + afdrukken op afstand; + externe activering; + robuuste beveiliging. Ga aan de slag met een gratis proefversie. Meer informatie over Splashtop

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Externe ondersteuning
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
awork is de slimme oplossing voor teamorganisatie op afstand. Het bundelt alle projecten en taken op een centrale locatie incl. urenregistratie. Meer informatie over awork
awork is de slimme oplossing voor teamorganisatie op afstand. De AVG-compatibele tool heeft een intuïtief ontwerp en biedt alle functies die nodig zijn om met een verspreid team aan projecten te werken. Het bundelt taken op een centrale locatie en houdt het team op de hoogte via slimme meldingen. De geïntegreerde urenregistratie zorgt voor transparantie. awork is in een mum van tijd geïmplementeerd en past zich naadloos aan de bestaande infrastructuur aan dankzij talrijke integraties (bijv. Slack, MS Teams, agenda's). Meer informatie over awork

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Externe ondersteuning
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
Een oplossing voor webconferenties waarmee je interactieve webvergaderingen kunt hosten en boeiende webinars kunt organiseren voor een breder publiek. Meer informatie over Zoho Meeting
Zoho Meeting is een krachtige oplossing voor webconferenties die is ontwikkeld voor jouw behoeften op het gebied van online vergaderingen en webinars. Het is volledig browsergebaseerd en deelnemers hoeven geen enkele toepassing te downloaden om een vergadering of webinar bij te wonen. Hou je vergaderingen bij de hand met de desktop-plug-in voor Windows en Mac, iOS-app, android-app, Google Chrome-extensie, Firefox-extensie, met widget- en agenda-integratie. Integreer webinarregistratie, peilingen, Q&A, laten praten, opnemen, diepgaande analyses, enz. Meer informatie over Zoho Meeting

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Externe ondersteuning
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
Nederland Lokaal product
Maak het in dienst nemen op afstand gemakkelijker met TestGorilla. De software biedt toonaangevende tools om je kandidaten te screenen, zodat je beter op afstand mensen in dienst kunt nemen. Meer informatie over TestGorilla
TestGorilla biedt toonaangevende tools om je kandidaten te screenen, zodat je sneller betere wervingsbeslissingen op afstand kunt nemen. Het gebruik van meerdere testtypen in een assessment geeft een precieze voorspellende waarde, daarom is er een groeiende testbibliotheek, waaronder: cognitieve vaardigheidstests, programmeertests, softwarevaardigheidstests, persoonlijkheidstests, cultuurfit-tests, taaltests en nog veel meer. Begin vandaag nog met het voorspellen van echte werkprestaties met de bibliotheek van meer dan 90 wetenschappelijk gevalideerde tests. Meer informatie over TestGorilla

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Externe ondersteuning
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
Lumeer plant, organiseert en volgt de taken van je externe team op een gemakkelijke, visuele en flexibele manier. Meer informatie over Lumeer
Gemakkelijk en snel om alle taken van je externe team te plannen, organiseren en volgen. Lumeer biedt je supereenvoudig visueel beheer van externe teams. Iedereen weet vervolgens wat te doen, waarom het belangrijk is en hoe het moet gebeuren. Stop met onnodige synchronisatievergaderingen, eindeloze e-mailthreads en verwarrende spreadsheets. Extreme flexibiliteit geeft iedereen de vrijheid om de perfecte workflow te creëren en je voortgang te beheren en bij te houden. Flexibiliteit om te passen bij de manier waarop je teams nu werken en om mee te groeien met je behoeften. Meer informatie over Lumeer

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Externe ondersteuning
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
Teambeheer voor ontwikkelaars. Vereenvoudigd en geautomatiseerd Meer informatie over Teamplify
Teamplify is een productiviteitspakket voor softwareontwikkelingsteams. Ken de polsslag van je team met Team Analytics. Bespaar kostbare vergadertijd met Smart Daily Standup. Weet altijd hoelang taken duren met Effortless Time Tracking. Plan vooruit met vrije tijd in gedachten, dankzij ingebouwd Time Off-beheer. Werkt met je bestaande teamtools - GitHub, Jira, Slack, Zoom, Google en andere - inclusief 12 integraties. Meer informatie over Teamplify

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Externe ondersteuning
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
Zoho Assist biedt een eenvoudige en duidelijke gebruikersinterface om overal ter wereld verbinding te maken met externe computers. Meer informatie over Zoho Assist
Zoho Assist, je one-stop oplossing voor remote support, het delen van schermen en toegang op afstand, helpt je om toegang te krijgen tot de desktop van je klanten of je scherm te delen en onbeheerde computers moeiteloos te beheren. Ga vandaag nog aan de slag met een van de meest veilige, betrouwbare en betaalbare softwareproducten in de sector. Geen installatie vooraf nodig. Ondersteuning beschikbaar voor meerdere platforms. Werkt op verschillende apparaten. Ondersteunt alle belangrijke webproxy's en firewalls. Meer informatie over Zoho Assist

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Externe ondersteuning
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen. Meer informatie over Google Drive

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Externe ondersteuning
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
Met al je communicatie en tools op één plek blijven externe teams productief, waar ze ook werken.
Slack brengt het team samen, waar je ook bent. Met al je communicatie en tools op één plek blijven externe teams productief, waar ze ook werken. Probeer Slack gratis uit. Meer informatie over Slack

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Externe ondersteuning
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Externe ondersteuning
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer
Dropbox Business is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden – geliefd bij werknemers en vertrouwd door IT-beheerders. Ga vandaag nog gratis aan de slag!
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kunt samenwerken en je kunt concentreren op het werk dat ertoe doet. Dropbox Business wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 300.000 zakelijke teams en meer dan 50% van de Fortune 500 om zijn toonaangevende bestandssynchronisatie, samenwerking en uitgebreide beheer- en beveiligingsfuncties die worden opgeschaald naarmate teams groeien. Meer informatie over Dropbox Business

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Externe ondersteuning
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Integraties van derden
  • Documentbeheer