Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
Thuiswerksoftware
Met thuiswerksoftware kunnen professionals efficiënt blijven werken buiten hun vaste kantoorruimte. Samenwerking en teamcommunicatie zijn van vitaal belang voor productieve en succesvolle professionals die op afstand werken. Thuiswerksoftware omvat verschillende zakelijke oplossingen, waaronder Softphone, Live chat, Videoconferentie, Project management, Remote support en Samenwerkingssoftware, Meer informatie Minder informatie
Uitgelichte software
Software met meeste reviews
Bekijk de producten in de categorie Thuiswerksoftware met de meeste reviews van onze gebruikers
Filterresultaten (309)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Nederland
Prijsopties
Producttype
309 resultaten
De snelle, flexibele manier om teams die op afstand werken in te plannen en projecten te plannen met volledige zichtbaarheid van teambeschikbaarheid en tijdzones.
Meer informatie over Resource Guru
Resource Guru is de snelle, flexibele manier om teams die vanop afstand werken in te plannen en projecten asynchroon te plannen. Beheer mensen, apparatuur en vergaderzalen op één plek. Wijs werk toe, boek verlofdagen in en bewerk roosters, met volledige zichtbaarheid van teambeschikbaarheid en tijdzones. Houd je team op de hoogte met persoonlijke dashboards en e-mails over de dagelijkse planning. Analyseren van bezettingsgraden, klanten en projecten voor nauwkeurigere prognoses en budgetten. Bedrijven zoals NASA en L'Oreal vertrouwen er al op.
Meer informatie over Resource Guru
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding.
Meer informatie over ConnectWise ScreenConnect
ConnectWise Control (voorheen ScreenConnect) is een volledig functionele oplossing voor ondersteuning op afstand. De software geeft je de mogelijkheid om apparaten op afstand te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding. Als technicus, ongeacht of je nu in de eerste plaats de persoonlijke computers van je klanten of een enorme bedrijfsinfrastructuur ondersteunt, kun je door de mogelijkheid om problemen snel en effectief op te lossen tijd besparen en de klanttevredenheid verbeteren.
Meer informatie over ConnectWise ScreenConnect
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
monday.com verbindt je team, zodat je op één gebruiksvriendelijk platform, waar je ook bent, kunt blijven samenwerken, beheren en werk bijhouden.
Meer informatie over monday.com
Wanneer het onverwachte gebeurt, kun je monday.com gebruiken om al je werk op één plek te houden en je bedrijf naadloos in beweging te houden. Met monday.com kun je alle communicatie centraliseren binnen de context van workflows en projecten, zodat je de synchronisatie van vergaderingen en e-mailketens kunt verminderen en de productiviteit kunt verhogen. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel aan de slag te krijgen, en pas deze dan aan je wensen aan.
Meer informatie over monday.com
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Asana is een gemakkelijke manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven.
Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor werken op afstand die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 107.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana.
Meer informatie over Asana
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Loonadministratie en naleving ontworpen voor het wereldwijde personeel.
Het platform ondersteunt de digitale transformatie voor werken op afstand.
Meer informatie over Deel
Deel is wereldwijde salarisadministratie en conforme werving ontworpen voor externe teams, waarbij iedereen, ongeacht hun locatie, in dienst kan worden genomen en betaald. Neem fulltime werknemers of onafhankelijke aannemers over de hele wereld binnen enkele minuten onmiddellijk legaal in dienst.
Met Deel kunnen bedrijven de loonadministratie regelen en gelokaliseerde juridische contracten opstellen in meer dan 150 landen met behulp van een technologisch ondersteund zelfbedieningsproces.
Deel ondersteunt meer dan 4000 klanten, van het MKB tot beursgenoteerde bedrijven.
Meer informatie over Deel
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
OnBoard is een virtuele vergaderoplossing van de volgende generatie voor raden van bestuur en managers. Bestuur overal met vertrouwen. Ontvang een demo. Gratis proefversie.
Meer informatie over OnBoard
OnBoard is virtuele vergadersoftware die de voorbereiding van vergaderingen stroomlijnt en je bestuur en management meer nauwkeurige en tijdige informatie biedt op alle apparaten. Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagement. Het biedt een compleet pakket van tools om op afstand en in realtime slimmere beslissingen te nemen. Nu meer dan ooit heb je vergaderbeheer nodig dat uitgebreid, veilig en gebruiksvriendelijk is. Geschikt voor op afstand zodat je overal met vertrouwen kunt besturen. Start een gratis proefversie of ontvang een demo.
Meer informatie over OnBoard
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Zoho Assist biedt een eenvoudige en duidelijke gebruikersinterface om overal ter wereld verbinding te maken met externe computers.
Meer informatie over Zoho Assist
Zoho Assist, je one-stop oplossing voor remote support, het delen van schermen en toegang op afstand, helpt je om toegang te krijgen tot de desktop van je klanten of je scherm te delen en onbeheerde computers moeiteloos te beheren. Ga vandaag nog aan de slag met een van de meest veilige, betrouwbare en betaalbare softwareproducten in de sector. Geen installatie vooraf nodig. Ondersteuning beschikbaar voor meerdere platforms. Werkt op verschillende apparaten. Ondersteunt alle belangrijke webproxy's en firewalls.
Meer informatie over Zoho Assist
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Splashtop Business Access is een externe desktopoplossing voor zakelijke professionals en teams die op afstand werken.
Meer informatie over Splashtop
Splashtop Business Access is een externe desktopoplossing voor zakelijke professionals en kleine teams die op afstand werken. Krijg toegang tot je werkcomputers vanaf een andere computer of mobiele apparaat. Bevat gratis apps voor iOS en Android.
Functionaliteiten van Splashtop voor zakelijke toegang zijn:
+ ongeëvenaarde prijs (bespaar tot 90% in vergelijking met andere vergelijkbare externe desktopoplossingen);
+ hoge prestaties;
+ externe bestandsoverdracht;
+ afdrukken op afstand;
+ externe activering;
+ robuuste beveiliging.
Ga aan de slag met een gratis proefversie.
Meer informatie over Splashtop
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Vergroot de teamkennis zodat je de productiviteit kunt verhogen, cyclustijden kunt verkorten en de time-to-market kunt versnellen.
Meer informatie over Stack Overflow for Teams
Is je ooit gevraagd: "Hoe doe ik dat ook alweer?" Vast wel. Daarom is dit platform voor het beheer van kennisuitwisseling en samenwerking gecreëerd. Verlies nooit meer belangrijke teamkennis. Of je nu een klein, flexibel team bent of een groot, verspreid team dat bij een onderneming werkt, Stack Overflow for Teams is jouw favoriet voor kennisuitwisseling en samenwerking. Dit platform waardeert openheid en transparantie, dus biedt het Stack Overflow for Teams altijd gratis voor maximaal 50 gebruikers.
Meer informatie over Stack Overflow for Teams
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Ontworpen om aan te passen: veilige oplossingen voor netwerktoegang op maat gemaakt voor veranderende zakelijke behoeften.
Meer informatie over NordLayer
Steeds meer bedrijven implementeren een hybride werkbeleid, zodat teams vanaf elke locatie kunnen werken. Ondanks de voordelen van werken op afstand brengt het ook uitdagingen met zich mee voor de beveiliging van de organisatie: datalek, externe toegang en risico's voor de beveiliging van apparaten. Met NordLayer-functionaliteiten van op vertrouwen gebaseerde identiteitsbevestiging, Smart Remote Access en beveiligde site-to-site en bestandsuitwisseling kunnen bedrijven vanaf elke locatie werken. Tegelijkertijd hebben IT-beheerders tools om de gezondheid van netwerkactiviteiten te controleren en te waarborgen.
Meer informatie over NordLayer
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Kasm Server is een beveiligde gevirtualiseerde werkruimte die browsergebaseerde toegang biedt tot desktops, toepassingen en webdiensten.
Meer informatie over Kasm Workspaces
Kasm verandert de manier waarop bedrijven digitale werkruimten leveren met behulp van CDI-technologie om snelheid, responsiviteit en flexibiliteit drastisch te verhogen. Het platform maakt gebruik van een moderne DevSecOps-aanpak voor programmatische levering van oplossingen voor werken op afstand, waaronder VDI, streaming van toepassingen en browserisolatie in een oplossing die zeer schaalbaar, aanpasbaar en eenvoudig te onderhouden is.
Meer informatie over Kasm Workspaces
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Cloudgebaseerde oplossing waarmee bedrijven veilige toegang, IT-monitoring, beperkingen, auditlogboeken, onboarding en meer kunnen beheren.
Meer informatie over Uniqkey
Uniqkey is de voorkeursoplossing voor zakelijk wachtwoordbeheer in Europa. Dat komt omdat het niet alleen een wachtwoordbeheerder is, maar een volledig pakket voor zakelijke toegangsbeveiliging.
Europese bedrijven gebruiken Uniqkey om wachtwoordbeheer te vereenvoudigen, IT-controle terug te winnen en cyberrisico's op basis van wachtwoorden te verminderen. Alles-in-één-zeer-eenvoudig-te-gebruiken-tool.
Met Uniqkey kunnen bedrijven het risico moeiteloos aanpakken. Krijg meer IT-controle. Creëer veiligere, snellere workflows. Dit alles door de manier waarop je bedrijf toegang en wachtwoorden beheert te vereenvoudigen.
Meer informatie over Uniqkey
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Meer informatie over Google Drive
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Met al je communicatie en tools op één plek blijven externe teams productief, waar ze ook werken.
Slack brengt het team samen, waar je ook bent.
Met al je communicatie en tools op één plek blijven externe teams productief, waar ze ook werken.
Probeer Slack gratis uit.
Meer informatie over Slack
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams.
Meer informatie over Trello
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Dropbox Business is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden – geliefd bij werknemers en vertrouwd door IT-beheerders. Ga vandaag nog gratis aan de slag!
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kunt samenwerken en je kunt concentreren op het werk dat ertoe doet. Dropbox Business wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 300.000 zakelijke teams en meer dan 50% van de Fortune 500 om zijn toonaangevende bestandssynchronisatie, samenwerking en uitgebreide beheer- en beveiligingsfuncties die worden opgeschaald naarmate teams groeien.
Meer informatie over Dropbox Business
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Meer informatie over Google Workspace
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Groepschat alleen is niet voldoende. Basecamp combineert *alle* tools die teams nodig hebben op één plek: berichtenborden, planningen, takenlijsten, groepschat, documenten en bestandsopslag en meer. In plaats van dat alles overal is verspreid, bevindt alles waar je aan werkt zich op één gestroomlijnde, georganiseerde plek. Iedereen zal weten wat te doen. Niets zal er nog door de mazen van het net glippen. Je weet altijd precies wat er aan de hand is.
Meer informatie over Basecamp
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Zoom combineert videoconferenties in de cloud, eenvoudige online vergaderingen en groepsberichten in één gebruiksvriendelijk platform.
Zoom combineert videoconferenties in de cloud, eenvoudige online vergaderingen en groepsberichten in één gebruiksvriendelijk platform. Deze oplossing biedt de beste ervaring voor video, audio, en scherm delen op Windows, Mac, iOS, Android, Blackberry, Zoom Rooms en H.323/SIP-roomsystemen. Zoom is in 2011 opgericht door ervaren leiders en technici van Cisco en WebEx.
Meer informatie over Zoom Meetings
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Meer informatie over OneDrive
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen.
GoToMeeting is marktleider op het gebied van online videoconferenties en wordt door miljoenen mensen elke dag vertrouwd voor professionele realtime virtuele communicatie. GoToMeeting biedt een snelle, eenvoudige en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één klik op de knop.
Meer informatie over GoTo Meeting
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer.
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer.
Meer informatie over Microsoft Teams
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Voer gesprekken met iedereen via elke desktop, browser, mobiele telefoon of videoapparaat overal ter wereld.
Elke maand vertrouwen 113 miljoen professionals op WebEx om samen te werken en projecten sneller vooruit te helpen. Nu kunnen teams met iedereen samenwerken, vanuit een browser, een mobiel apparaat of een videosysteem. WebEx Meeting Center biedt geïntegreerde audio-, video- en contentuitwisseling. Hou gesprekken privé met zeer veilige WebEx-vergaderingen van de Cisco-samenwerkingscloud.
Meer informatie over Webex
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Doe je beste werk vanaf elke locatie, op elk apparaat, met probleemloze beveiliging en samenwerking die vandaag nog voor je werk is ontworpen.
Box maakt het gemakkelijk om intern en extern met je content te werken, van teamgenoten tot leveranciers tot partners. En met ingebouwde beveiliging en naleving weet je dat je gegevens veilig zijn, terwijl teams productief en gezond blijven. Box Notes biedt je één plek om ideeën en feedback te delen, terwijl meerdere mensen in realtime bewerkingen kunnen uitvoeren. Bovendien kun je naadloos alle apps integreren die je kent en leuk vindt, zoals Slack, Google Workspace, Zoom en Microsoft 365.
Meer informatie over Box
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Verbeter de betrokkenheid en productiviteit van teams die op afstand werken met tijdregistratie en planning, en voorkom het risico van overwerken met Clockify.
Werken op afstand is eenvoudig met Clockify. Organiseer je planning, bekijk waar andere mensen aan werken, en wijs hen taken toe, controleer de projectstatus en de beschikbaarheid van mensen om eenvoudig de planningen en de projectbudgetten te beheren. Met Clockify kun je uurtarieven per project of taak instellen, evenals een dagelijks tijdsdoel om het risico van overwerken te minimaliseren. Lees meer over alle functies van Clockify en controleer meer dan 80 app-integraties om verbinding te maken met je favoriete apps.
Meer informatie over Clockify
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking.
Meer informatie over ClickUp
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering.
*Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research.
Meer informatie over Smartsheet
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Creëer, speel en deel in een paar minuten leuke leerspellen - voor elk onderwerp, elke taal, elk apparaat, alle leeftijden.
Creëer, speel en deel in een paar minuten leuke leerspellen - voor elk onderwerp, elke taal, elk apparaat, alle leeftijden.
Meer informatie over Kahoot!
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Wrike is software voor werken op afstand met beveiliging op bedrijfsniveau, meer dan 400 integraties, Gantt-diagrammen, agenda's, Kanbanborden en meer.
Wrike is bekroonde software voor werken op afstand die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven en meer dan twee miljoen gebruikers. Blijf op schema met Gantt-diagrammen, gesynchroniseerde agenda's, Kanbanborden, urenregistratie, realtime updates en automatische toewijzing, en dit allemaal beschermd door beveiliging op ondernemingsniveau. Je integreert Wrike met meer dan 400 toepassingen en Adobe Creative Cloud, zodat je de tools kunt blijven gebruiken waarop je elke dag vertrouwt. Pas je workflow aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer.
Meer informatie over Wrike
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Beveilig al je externe pc's, Macs of servers op één plek met de gebruiksvriendelijke cyberbeveiligingsoplossingen van Malwarebytes.
Beveilig al je externe pc's, Macs of servers op één plek met de gebruiksvriendelijke cyberbeveiligingsoplossingen van Malwarebytes.
Meer informatie over Malwarebytes for Business
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Todoist helpt mensen zich te organiseren, zodat ze een aangenamer en rustiger leven kunnen leiden.
Todoist is een eenvoudig maar krachtig takenlijstprogramma dat iedereen kan helpen zich te organiseren en de gemoedsrust te bewaren, ongeacht waar ze zijn of welk apparaat ze gebruiken. Van het plannen van grootschalige projecten tot het simpelweg onthouden om de huur te betalen, Todoist helpt dingen uit je hoofd en op je takenlijst te krijgen. Vertrouwd door meer dan 10 miljoen mensen en geprezen als een levensveranderende toepassing door The Guardian, USA Today, de New York Times, The Wall Street Journal, Forbes, Lifehacker en meer.
Meer informatie over Todoist
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Eenvoudig te implementeren, geweldige rapporten, ondersteuning voor meerdere apparaten en offline.
Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Zeer eenvoudige en flexibele urenregistratie met ondersteuning voor meerdere apparaten. Genereert prachtige rapporten en tijdgebruiksgrafieken met een optie om tijdlogboeken als Excel-spreadsheets te exporteren, wekelijkse rapporten via e-mail te ontvangen of openbare rapporten te delen met klanten om meer transparantie te bieden.
Toggl heeft een webversie, desktopprogramma's voor Windows/Mac/Linux en native iOS- en Android-apps. Integreert met facturering- en PM-tools.
Meer informatie over Toggl Track
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Webinar-oplossing die is ontworpen om je te helpen gekwalificeerde leads te genereren, klanten te behouden en effectieve presentaties te geven.
GoToWebinar wordt vertrouwd door meer klanten dan elke andere webinar-oplossing en levert miljoenen webinars per jaar. Of u nu webinars gebruikt voor marketing, training of bedrijfscommunicatie, GoToWebinar zet het plezier terug in webinars met betrouwbare technologie die super eenvoudig te gebruiken is. Verkrijg de functies, integraties en analyses die u nodig hebt om uw doelgroep te betrekken en persoonlijke contacten te leggen die uw bedrijf stimuleren.
Meer informatie over GoTo Webinar
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.
Meer informatie over Notion
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Resource planning op afstand voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen. Volg wie aan wat werkt.
Plan je projecten en deel de tijd van je teams in vanaf elke plek. Float is resource planning software vertrouwd door meer dan 3000 internationale topteams. Sinds 2012 helpt Float merken zoals BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi en Deloitte hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Bekijk in één oogopslag wie aan wat, wanneer en vanaf waar werkt. Float maakt resource planning op afstand visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda Outlook, Teamwork en Zapier.
Meer informatie over Float
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Begin gratis met LiveAgent en bied uitstekende klantenservice met de ultieme helpdeskoplossing voor bedrijven van elke omvang.
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor extern werken die wordt vertrouwd door meer dan 30.000 bedrijven en miljoenen eindgebruikers. Met meer dan 180 handige helpdeskfuncties is LiveAgent een one-stop-shop voor alle externe klantenondersteuningsteams. Ontdek krachtige functies zoals het ingebouwde callcenter, native live chat, integratie van sociale media, automatiseringsregels, urenregistratie en geavanceerde rapportagefuncties. Begin vandaag nog met het ondersteunen van zowel je klanten als collega's.
Meer informatie over LiveAgent
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Hubstaff biedt vertrouwde urenregistratie en volgen van medewerkers voor teams op afstand. Screenshots, facturering, rapportage, salarisadministratie en meer.
Bestrijd inefficiëntie en werk beter met gestroomlijnde tijdregistratie van Hubstaff. Registreer de tijd via eenvoudige apps voor desktop, web en mobiel, en beheer vervolgens de facturering, rapportage en meer via één dashboard. Hubstaff kan worden geïntegreerd met meer dan 30 apps, zodat je bedrijf efficiënter kan draaien, waaronder Basecamp, Asana, Github en Paypal. Volg werk in realtime met optionele screenshots en activiteitsniveaus, identificeer obstakels en help je bedrijf vooruit. Beschikbaar voor Mac, Windows, Linux en iOS en Android.
Meer informatie over Hubstaff
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waarmee gedistribueerde teams hun werk gedaan krijgen.
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Miro stelt teams op afstand in staat om samen te werken en creëert een centrale plek die projecten georganiseerd houdt. Miro heeft meer dan 250 kant-en-klare sjablonen voor brainstormen, workshops, het in kaart brengen van gebruikerstrajecten en meer. Meld je aan en begin snel samen te werken met je team.
Meer informatie over Miro
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Gratis installatie, upgrades en ondersteuning.
Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Eenvoudig opnemen van gesprekken op je mobiele app, desktop-app of bureautelefoon. Kies voor automatische of handmatige opnames. Maakt het eenvoudig om je inkomende en uitgaande gesprekken op te nemen. Met slechts een paar klikken kunnen beheerders deze functie inschakelen voor een of meerdere gebruikers. Je kunt wel 100.000 opnames per account opslaan! Opnames kunnen worden gedownload voor beoordeling en afspelen en worden automatisch naar gebruikers gemaild.
Meer informatie over RingCentral MVP
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Bevat anti-spyware, anti-phishing, webcontrole, anti-spam en botnetbescherming met mogelijkheden voor beheer op afstand.
Elimineert alle soorten bedreigingen, waaronder virussen, malware, ransomware, rootkits, wormen en spyware met optionele cloudgestuurde scanning voor nog betere prestaties en detectie. ESET maakt gebruik van meerlagige technologieën die de vaardigheden van standaard antivirusprogramma's ruimschoots overtreffen. Bevat anti-spyware, anti-phishing, webcontrole, anti-spam en botnetbescherming met mogelijkheden voor beheer op afstand.
Meer informatie over ESET Endpoint Security
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Cloudgebaseerde oplossing die helpt bij het vastleggen van digitale ondertekening met behulp van mobiele apparaten op meerdere locaties.
EchoSign versnelt het ondertekenen van documenten met instant fax of e-handtekeningen.
Meer informatie over Adobe Acrobat Sign
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Een oplossing voor webconferenties waarmee je interactieve webvergaderingen kunt hosten en boeiende webinars kunt organiseren voor een breder publiek.
Zoho Meeting is een krachtige oplossing voor webconferenties die is ontwikkeld voor jouw behoeften op het gebied van online vergaderingen en webinars. Het is volledig browsergebaseerd en deelnemers hoeven geen enkele toepassing te downloaden om een vergadering of webinar bij te wonen. Hou je vergaderingen bij de hand met de desktop-plug-in voor Windows en Mac, iOS-app, android-app, Google Chrome-extensie, Firefox-extensie, met widget- en agenda-integratie. Integreer webinarregistratie, peilingen, Q&A, laten praten, opnemen, diepgaande analyses, enz.
Meer informatie over Zoho Meeting
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Plan online vergaderingen en externe afspraken met klanten online. 10to8 maakt virtuele afspraken mogelijk. Ga gratis aan de slag.
Plan en voer je virtuele afspraken moeiteloos uit, of het nu gaat om interne personeelsvergaderingen of externe klantafspraken.
Werk samen met je teams, zelfs in meerdere tijdzones, synchroniseer met je teamgenoten en boek één-op-één tijd met hen. Teambeheer op afstand was nog nooit zo eenvoudig.
Plan videogesprekken met klanten en laat ze vlot verlopen dankzij videochatintegraties van 10to8.
Met de geautomatiseerde sms- en e-mailherinneringen aan alle deelnemers mis je nooit meer een videogesprek.
Meer informatie over Sign In Scheduling
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Maak werknemers verantwoordelijk voor hun tijd zonder ze te bespioneren. Wanneer je inklokt, is het alsof je je kantoor bent binnengekomen om aan het werk te gaan.
Jibble stelt je team in staat om de realtime aanwezigheid naadloos bij te houden via mobiel, desktop, Slack of MS Teams.
Je klokt in via Jibble wanneer je begint met werken, en je klokt weer uit wanneer je klaar bent. Nadat het personeel is ingeklokt, zijn ze verantwoordelijk voor hun tijd, werk en reactie op dringende problemen. Hierdoor kunnen werknemers ook hun persoonlijke en werkleven van elkaar scheiden.
Ontvang een rapport over de activiteiten, projecten of klanten waar het team aan werkt voor productiviteitsanalyse en om te begrijpen waar je middelen aan besteed worden.
Meer informatie over Jibble
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
LiquidPlanner is de enige oplossing voor werken op afstand met voorspellende planning om zich dynamisch aan veranderingen aan te passen en onzekerheid te beheersen.
LiquidPlanner is een oplossing voor werken op afstand aangedreven door een voorspellende planningsengine waarmee teams nauwkeurige projecttijdlijnen kunnen voorspellen, de toewijzing van mensen binnen het portfolio kunnen optimaliseren en zich snel kunnen aanpassen aan veranderingen.
Gebruik voorspellende planning om scenariomodellen te maken, knelpunten in de capaciteit en risico's in realtime op te sporen en ervoor te zorgen dat teams het belangrijkste werk uitvoeren. Plan werk, voorspel de toekomst en presteer boven verwachting met LiquidPlanner.
Meer informatie over LiquidPlanner
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen.
Meer informatie over GoTo Connect
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Met ISL Light software voor externe toegang kun je je kantoorcomputer configureren voor werken op afstand en er vanuit huis toegang toe krijgen.
ISL Light is professionele software voor externe toegang, waarmee je veilig en overal vanaf je huis of waar dan ook onbeperkt toegang hebt tot computers zonder toezicht. Configureer je kantoorcomputer in slechts enkele minuten voor werken op afstand. Krijg veilig toegang tot je kantoorcomputer vanuit huis of vanaf een mobiel apparaat. Met de technologie voor schermdeling kun je op elk moment en overal ter wereld efficiënt op afstand werken.
Meer informatie over ISL Light
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen en standaardprocedures van je team te beheren.
Process Street biedt bedrijven een gestroomlijnde, niet-technische manier om het beheer van terugkerende workflows snel, leuk en gemakkelijk te maken voor teams overal ter wereld.
Sterke bedrijfsprocessen zijn de ruggengraat van elk succesvol bedrijf. Zonder die processen zal een bedrijf het zeker moeilijk vinden om op te schalen.
Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer.
Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica, automatisering en integraties.
Meer informatie over Process Street
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Uitgeroepen tot meest toonaangevende projectmanagementoplossing door Gartner. "Mavenlink is mijn go-to voor projectmanagement" - Forbes
Mavenlink transformeert je bedrijf door projectmanagement, samenwerking, urenregistratie, beheer van middelen en projectfinanciën samen te brengen op één plek. Gebruikers ervaren een betere operationele uitvoering, grotere bedrijfsflexibiliteit en verbeterde financiële prestaties. Met Mavenlink krijgt je team de inzichten die ze nodig hebben om projecten voorspelbaarder en winstgevender te leveren. Uitgeroepen tot meest toonaangevende projectmanagementoplossing door Gartner. "Mavenlink is mijn go-to voor projectmanagement" - Forbes
Meer informatie over Kantata
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer
Pingboard is een organigram met superkrachten. Het is dé plek voor alles wat je moet weten over de mensen met wie je werkt.
Pingboard is een betere manier om je organigram te creëren, beheren en delen.
Browse door je organisatie met behulp van een mooi, dynamisch organigram, gevuld met foto's van je werknemers. Het organigram wordt voor je bijgewerkt wanneer mensen van manager veranderen wanneer je verbinding maakt met je IT- of HR-systeem. Je kunt het organigram exporteren en delen, en het openen vanaf je telefoon.
Meer informatie over Pingboard
...
Meer informatie
Functies
- Live chatten
- Videovergaderen
- Externe ondersteuning
- Samenwerkingstools
- Taakbeheer
- Activiteiten van werknemers monitoren
- Toegangsopties/machtigingen
- Integraties van derden
- Documentbeheer