Nederland Lokale producten weergeven
633 resultaten
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Met al je communicatie en tools op één plek blijven externe teams productief, waar ze ook werken. Meer informatie over Slack
Slack brengt het team samen, waar je ook bent. Met al je communicatie en tools op één plek blijven externe teams productief, waar ze ook werken. Probeer Slack gratis uit. Meer informatie over Slack

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor extern werken die wordt vertrouwd door meer dan 30.000 bedrijven en miljoenen eindgebruikers. Met meer dan 180 handige helpdeskfuncties is LiveAgent een one-stop-shop voor alle externe klantenondersteuningsteams. Ontdek krachtige functies zoals het ingebouwde callcenter, native live chat, integratie van sociale media, automatiseringsregels, urenregistratie en geavanceerde rapportagefuncties. Begin vandaag nog met het ondersteunen van zowel je klanten als collega's. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Asana is een gemakkelijke manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor werken op afstand die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 107.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Loonadministratie en naleving ontworpen voor het wereldwijde personeel. Het platform ondersteunt de digitale transformatie voor werken op afstand. Meer informatie over Deel
Deel is wereldwijde salarisadministratie en conforme werving ontworpen voor externe teams, waarbij iedereen, ongeacht hun locatie, in dienst kan worden genomen en betaald. Neem fulltime werknemers of onafhankelijke aannemers over de hele wereld binnen enkele minuten onmiddellijk legaal in dienst. Met Deel kunnen bedrijven de loonadministratie regelen en gelokaliseerde juridische contracten opstellen in meer dan 150 landen met behulp van een technologisch ondersteund zelfbedieningsproces. Deel ondersteunt meer dan 4000 klanten, van het MKB tot beursgenoteerde bedrijven. Meer informatie over Deel

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Beveilig de externe toegang van je team tot bedrijfssystemen, cloud-apps, bedrijfsmiddelen en bronnen binnen 10 minuten. Gratis volledige proefversie van 14 dagen. Meer informatie over GoodAccess
GoodAccess verbindt je externe werknemers, toepassingen, datacenters, clouds en kantoren in minder dan 10 minuten met elkaar in één beveiligd virtueel netwerk. Stel je werknemers in staat om op afstand te werken vanuit onbeveiligde wifi-hotspots zonder zich zorgen te hoeven maken dat een externe partij hun verkeer gemakkelijk kan volgen. GoodAccess creëert een Secure Network Perimeter, gescheiden van het internet. Dit verbergt de bedrijfssystemen en beschermt ze tegen bedreigingen die inherent zijn aan het openbare internet. Meer informatie over GoodAccess

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Ontworpen om aan te passen: veilige oplossingen voor netwerktoegang op maat gemaakt voor veranderende zakelijke behoeften. Meer informatie over NordLayer
Steeds meer bedrijven implementeren een hybride werkbeleid, zodat teams vanaf elke locatie kunnen werken. Ondanks de voordelen van werken op afstand brengt het ook uitdagingen met zich mee voor de beveiliging van de organisatie: datalek, externe toegang en risico's voor de beveiliging van apparaten. Met NordLayer-functionaliteiten van op vertrouwen gebaseerde identiteitsbevestiging, Smart Remote Access en beveiligde site-to-site en bestandsuitwisseling kunnen bedrijven vanaf elke locatie werken. Tegelijkertijd hebben IT-beheerders tools om de gezondheid van netwerkactiviteiten te controleren en te waarborgen. Meer informatie over NordLayer

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Urenregistratiesoftware voor externe werkzaamheden die je helpt ontdekken of je team echt productief werkt. Meer informatie over Time Doctor
Time Doctor is urenregistratiesoftware voor externe werknemers waarmee jij en je team elke dag veel meer gedaan krijgen. Deze webgebaseerde oplossing biedt tijdregistratie, bewaking van computerwerksessies, herinneringen, schermopnames, facturering, rapportagetools, integraties en nog veel meer. Time Doctor ondersteunt integratie met meer dan 35 verschillende projectmanagement- en productiviteitstools, wat het voor werknemers heel gemakkelijk maakt om de aan verschillende taken bestede uren vast te leggen. Meer informatie over Time Doctor

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Wrike is software voor werken op afstand met beveiliging op bedrijfsniveau, meer dan 400 integraties, Gantt-diagrammen, agenda's, Kanbanborden en meer. Meer informatie over Wrike
Wrike is bekroonde software voor werken op afstand die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven en meer dan twee miljoen gebruikers. Blijf op schema met Gantt-diagrammen, gesynchroniseerde agenda's, Kanbanborden, urenregistratie, realtime updates en automatische toewijzing, en dit allemaal beschermd door beveiliging op ondernemingsniveau. Je integreert Wrike met meer dan 400 toepassingen en Adobe Creative Cloud, zodat je de tools kunt blijven gebruiken waarop je elke dag vertrouwt. Pas je workflow aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Webgebaseerde app voor personeelsplanning met verlofbeheer, persoonlijke dashboards, conflictenbeheer, teamoverzicht en samenwerking. Meer informatie over Resource Guru
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Beheer vakantiedagen en andere soorten vrijgenomen tijd. Een beschikbaarheidsbalk helpt bij de capaciteitsplanning. Conflictbeheer helpt je om de controle te houden. Dashboards, e-mailmeldingen en agendasynchronisatie betekent dat iedereen op de hoogte is. Krachtige rapporten laten je de bezettingsgraad controleren. Geen software om te installeren. Vanaf slechts $ 2,50 per persoon per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Resource Guru

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
JetBrains Space is een platform dat de pijplijn voor softwareontwikkeling, communicatie en projectmanagement verbindt voor werken op afstand. Meer informatie over Space
JetBrains Space is een volledig geïntegreerde toolchain die de pijplijn voor softwareontwikkeling, communicatie en projectmanagement met elkaar verbindt. Werk samen aan documenten, praat privé of in groepen met je teamgenoten, houd je team op de hoogte met kanaalmeldingen, stel persoonlijke meldingsfeeds in, bekijk code, problemen en artikelen in chats. Space is een perfecte plek om alle processen te organiseren die nodig zijn om zo productief mogelijk te blijven wanneer je op afstand werkt. Meer informatie over Space

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Het product biedt een kennisuitwisselingsplatform dat organisaties helpt bij het omzetten van ruis naar kennis. Meer informatie over Elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het verbindt mensen en kennis zodat kennis over de bedrijfssilo's heen tot bloei kan komen. Het platform maakt naadloze samenwerking mogelijk, waarbij dubbel werk wordt voorkomen en de gemeenschappen worden betrokken, waardoor kennisuitwisseling en collectief leren wordt gestimuleerd. Talent- en kennisstromen overstijgen bedrijfs- en geografische grenzen. Meer informatie over Elium

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waarmee gedistribueerde teams hun werk gedaan krijgen. Meer informatie over Miro
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Miro stelt teams op afstand in staat om samen te werken en creëert een centrale plek die projecten georganiseerd houdt. Miro heeft meer dan 250 kant-en-klare sjablonen voor brainstormen, workshops, het in kaart brengen van gebruikerstrajecten en meer. Meld je aan en begin snel samen te werken met je team. Meer informatie over Miro

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Werken op afstand is gemakkelijk met de alles-in-één online projectmanagementtool voor taakbeheer, versiebeheer en foutopsporing van Backlog. Meer informatie over Backlog
Werken op afstand is gemakkelijk met de alles-in-één online projectmanagementtool voor taakbeheer, versiebeheer en foutopsporing van Backlog. Door de organisatorische voordelen van projectmanagement samen te brengen met de kracht en het gemak van codebeheer, verbetert Backlog de teamsamenwerking in grote en kleine organisaties. Kernfuncties omvatten borden in kanbanstijl, Gantt- en burndown-diagrammen, subtaken, aangepaste statussen, delen van bestanden, Git en SVN, en wiki's. Meer informatie over Backlog

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
monday.com verbindt je team, zodat je op één gebruiksvriendelijk platform, waar je ook bent, kunt blijven samenwerken, beheren en werk bijhouden. Meer informatie over monday.com
Wanneer het onverwachte gebeurt, kun je monday.com gebruiken om al je werk op één plek te houden en je bedrijf naadloos in beweging te houden. Met monday.com kun je alle communicatie centraliseren binnen de context van workflows en projecten, zodat je de synchronisatie van vergaderingen en e-mailketens kunt verminderen en de productiviteit kunt verhogen. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel aan de slag te krijgen, en pas deze dan aan je wensen aan. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Voor een succesvolle digitaalgerichte werkplek moeten bedrijven een manier vinden om te zorgen dat iedereen op de hoogte is en betrokken blijft. Meer informatie over Workvivo
Voor een succesvolle digitaalgerichte werkplek moeten bedrijven een manier vinden om te zorgen dat iedereen betrokken is en verbonden blijft met de cultuur, waarden en doelen van het bedrijf, waar ze ook werken. Het is je intranet, communicatietool en werknemers-app samengevoegd tot één vertrouwde sociale ervaring waar mensen graag gebruik van maken. Het biedt bedrijven het overzicht dat ze nodig hebben en werknemers de vrijheid en flexibiliteit die ze willen. Meer informatie over Workvivo

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
De enige 100% gratis software voor urenregistratie voor teams. Meer informatie over Clockify
Werken op afstand is eenvoudig met Clockify. Organiseer je planning, bekijk waar andere mensen aan werken, en wijs hen taken toe, controleer de projectstatus en de beschikbaarheid van mensen om eenvoudig de planningen en de projectbudgetten te beheren. Met Clockify kun je uurtarieven per project of taak instellen, evenals een dagelijks tijdsdoel om het risico van overwerken te minimaliseren. Lees meer over alle functies van Clockify en controleer meer dan 80 app-integraties om verbinding te maken met je favoriete apps. Meer informatie over Clockify

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
productboard is het productbeheersysteem dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Meer informatie over Productboard
productboard is het productbeheersysteem dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Het is ontworpen volgens de Product Excellence-methodologie en wordt gebruikt door moderne, klantgestuurde organisaties zoals Zendesk, UiPath, Avast en Envoy. Met zijn aanpasbare boards biedt productboard de juiste balans tussen begeleiding en flexibiliteit, zodat productteams kunnen begrijpen wat gebruikers echt nodig hebben, prioriteit kunnen geven aan wat ze als volgende moeten creëren en iedereen samen kunnen brengen rond de productstrategie. Meer informatie over Productboard

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor klantgerichtheidsteams om via verschillende kanalen met prospects en klanten te communiceren. Meer informatie over Freshchat
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale pagina's. Freshchat is een sprong vooruit ten opzichte van eerdere live-chat, en helpt bedrijven en hun teams zich te concentreren op een continue en contextgestuurde berichtenervaring. Met functies zoals campagnes, verkoopbot, geïntegreerde self-service en intelligente berichtenroutering worden aan gestelde verwachtingen voldaan, en antwoorden op vragen van bezoekers zijn slimmer en sneller. Meer informatie over Freshchat

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Stop het verlies van omzet vanwege problemen met scherm delen. Probeer scherm delen zonder rompslomp, op maat gemaakt voor de verkoop. Meer informatie over CrankWheel
Scherm delen, beheer op afstand en het mechanisme van Instant Demos voor leadregistratie en agenttoewijzingen zijn allemaal specifiek ontworpen voor verkoopteams, en ze werken allemaal voor elk prospect, zonder enige download of installatie. Beschikbaar in handige, op gebruik gebaseerde plannen, zodat je de oplossing kunt inzetten voor je hele team. Meer informatie over CrankWheel

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Om organisaties te helpen bij de overgang naar werken op afstand, wordt er een werkpakket op afstand GRATIS voor 60 dagen aangeboden. Meer informatie over Jostle
Aangezien de wereld met een ongekende gezondheidscrisis wordt geconfronteerd en bedrijven gedwongen worden om snel over te stappen op voltijds werken op afstand, is dit een grote uitdaging, vooral als je de tools mist die werken op afstand mogelijk maken. Om organisaties te helpen bij het bewerkstelligen van deze belangrijke transitie, wordt een werkpakket op afstand GRATIS voor 60 dagen aangeboden. Meer informatie over Jostle

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Onmisbare wervingstool voor externe werknemers. Meer informatie over Worksuite
Worksuite is een slim, gebruiksvriendelijk platform voor het beheer van freelancers. Kleine en grote bedrijven kunnen met slechts een paar klikken moeiteloos onboarden en grensoverschrijdende betalingen aan al hun freelancers over de hele wereld beheren. Zorg in een fractie van de tijd voor compliance, rapportage en projectmanagement. Van kleine startups tot de grootste organisaties, Worksuite is een complete oplossing met krachtige functies en flexibiliteit voor elke fase van bedrijfsgroei. Meer informatie over Worksuite

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Pumble is een gratis chat- en samenwerkingsapp voor teams met onbeperkte mogelijkheden. Meer informatie over Pumble
Blijf verbonden terwijl je op afstand werkt met Pumble, een gratis app voor teamcommunicatie. Stuur je collega's rechtstreeks een bericht of maak openbare of privékanalen voor groepsdiscussies. Voer een snel 1-op-1 spraak- of videogesprek en deel een scherm met je ideeën. Pumble heeft een gratis opslagruimte en een onbeperkte berichtengeschiedenis, zodat er nooit een gesprek verloren gaat. Geef externe leden beperkte toegang met een gasttoegangsfunctie. Meer weten over Pumble. Meer informatie over Pumble

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Kasm Server is een beveiligde gevirtualiseerde werkruimte die browsergebaseerde toegang biedt tot desktops, toepassingen en webdiensten. Meer informatie over Kasm Workspaces
Kasm verandert de manier waarop bedrijven digitale werkruimten leveren met behulp van CDI-technologie om snelheid, responsiviteit en flexibiliteit drastisch te verhogen. Het platform maakt gebruik van een moderne DevSecOps-aanpak voor programmatische levering van oplossingen voor werken op afstand, waaronder VDI, streaming van toepassingen en browserisolatie in een oplossing die zeer schaalbaar, aanpasbaar en eenvoudig te onderhouden is. Meer informatie over Kasm Workspaces

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Resource planning op afstand voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen. Volg wie aan wat werkt. Meer informatie over Float
Plan je projecten en deel de tijd van je teams in vanaf elke plek. Float is resource planning software vertrouwd door meer dan 3000 internationale topteams. Sinds 2012 helpt Float merken zoals BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi en Deloitte hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Bekijk in één oogopslag wie aan wat, wanneer en vanaf waar werkt. Float maakt resource planning op afstand visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda Outlook, Teamwork en Zapier. Meer informatie over Float

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Hubstaff biedt vertrouwde urenregistratie en volgen van medewerkers voor teams op afstand. Screenshots, facturering, rapportage, salarisadministratie en meer. Meer informatie over Hubstaff
Bestrijd inefficiëntie en werk beter met gestroomlijnde tijdregistratie van Hubstaff. Registreer de tijd via eenvoudige apps voor desktop, web en mobiel, en beheer vervolgens de facturering, rapportage en meer via één dashboard. Hubstaff kan worden geïntegreerd met meer dan 30 apps, zodat je bedrijf efficiënter kan draaien, waaronder Basecamp, Asana, Github en Paypal. Volg werk in realtime met optionele screenshots en activiteitsniveaus, identificeer obstakels en help je bedrijf vooruit. Beschikbaar voor Mac, Windows, Linux en iOS en Android. Meer informatie over Hubstaff

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
OnBoard is een virtuele vergaderoplossing van de volgende generatie voor raden van bestuur en managers. Bestuur overal met vertrouwen. Ontvang een demo. Gratis proefversie. Meer informatie over OnBoard
OnBoard is virtuele vergadersoftware die de voorbereiding van vergaderingen stroomlijnt en je bestuur en management meer nauwkeurige en tijdige informatie biedt op alle apparaten. Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagement. Het biedt een compleet pakket van tools om op afstand en in realtime slimmere beslissingen te nemen. Nu meer dan ooit heb je vergaderbeheer nodig dat uitgebreid, veilig en gebruiksvriendelijk is. Geschikt voor op afstand zodat je overal met vertrouwen kunt besturen. Start een gratis proefversie of ontvang een demo. Meer informatie over OnBoard

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Plan online vergaderingen en externe afspraken met klanten online. 10to8 maakt virtuele afspraken mogelijk. Ga gratis aan de slag. Meer informatie over 10to8
Plan en voer je virtuele afspraken moeiteloos uit, of het nu gaat om interne personeelsvergaderingen of externe klantafspraken. Werk samen met je teams, zelfs in meerdere tijdzones, synchroniseer met je teamgenoten en boek één-op-één tijd met hen. Teambeheer op afstand was nog nooit zo eenvoudig. Plan videogesprekken met klanten en laat ze vlot verlopen dankzij videochatintegraties van 10to8. Met de geautomatiseerde sms- en e-mailherinneringen aan alle deelnemers mis je nooit meer een videogesprek. Meer informatie over 10to8

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Een oplossing voor webconferenties waarmee je interactieve webvergaderingen kunt hosten en boeiende webinars kunt organiseren voor een breder publiek. Meer informatie over Zoho Meeting
Zoho Meeting is een krachtige oplossing voor webconferenties die is ontwikkeld voor jouw behoeften op het gebied van online vergaderingen en webinars. Het is volledig browsergebaseerd en deelnemers hoeven geen enkele toepassing te downloaden om een vergadering of webinar bij te wonen. Hou je vergaderingen bij de hand met de desktop-plug-in voor Windows en Mac, iOS-app, android-app, Google Chrome-extensie, Firefox-extensie, met widget- en agenda-integratie. Integreer webinarregistratie, peilingen, Q&A, laten praten, opnemen, diepgaande analyses, enz. Meer informatie over Zoho Meeting

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Met ISL Light software voor externe toegang kun je je kantoorcomputer configureren voor werken op afstand en er vanuit huis toegang toe krijgen. Meer informatie over ISL Light
ISL Light is professionele software voor externe toegang, waarmee je veilig en overal vanaf je huis of waar dan ook onbeperkt toegang hebt tot computers zonder toezicht. Configureer je kantoorcomputer in slechts enkele minuten voor werken op afstand. Krijg veilig toegang tot je kantoorcomputer vanuit huis of vanaf een mobiel apparaat. Met de technologie voor schermdeling kun je op elk moment en overal ter wereld efficiënt op afstand werken. Meer informatie over ISL Light

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Splashtop Business Access is een externe desktopoplossing voor zakelijke professionals en teams die op afstand werken. Meer informatie over Splashtop Business Access
Splashtop Business Access is een externe desktopoplossing voor zakelijke professionals en kleine teams die op afstand werken. Krijg toegang tot je werkcomputers vanaf een andere computer of mobiele apparaat. Bevat gratis apps voor iOS en Android. Functionaliteiten van Splashtop voor zakelijke toegang zijn: + ongeëvenaarde prijs (bespaar tot 90% in vergelijking met andere vergelijkbare externe desktopoplossingen); + hoge prestaties; + externe bestandsoverdracht; + afdrukken op afstand; + externe activering; + robuuste beveiliging. Ga aan de slag met een gratis proefversie. Meer informatie over Splashtop Business Access

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Maak werknemers verantwoordelijk voor hun tijd zonder ze te bespioneren. Wanneer je inklokt, is het alsof je je kantoor bent binnengekomen om aan het werk te gaan. Meer informatie over Jibble
Jibble stelt je team in staat om de realtime aanwezigheid naadloos bij te houden via mobiel, desktop, Slack of MS Teams. Je klokt in via Jibble wanneer je begint met werken, en je klokt weer uit wanneer je klaar bent. Nadat het personeel is ingeklokt, zijn ze verantwoordelijk voor hun tijd, werk en reactie op dringende problemen. Hierdoor kunnen werknemers ook hun persoonlijke en werkleven van elkaar scheiden. Ontvang een rapport over de activiteiten, projecten of klanten waar het team aan werkt voor productiviteitsanalyse en om te begrijpen waar je middelen aan besteed worden. Meer informatie over Jibble

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Geef je content extra kracht met een bekroonde DAM-oplossing en ongeëvenaarde service. Vanaf $ 29.900 per jaar. Meer informatie over Widen Collective
Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil toevoegen voor zijn klanten. De cloudgebaseerde oplossingen van Widen voor enterprise-DAM, creatieve workflow en merkbeheer ondersteunen voornamelijk middelgrote tot grote organisaties van meer dan 1000 werknemers en leveren een complete ervaring van hoogwaardige software met een ongeëvenaarde service. Meer informatie over Widen Collective

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Oplossing voor werkmanagement, ontworpen voor externe teams om samenwerking en productiviteit te verbeteren. Verhoog de tijdige voltooiing van projecten met 97%. Meer informatie over Easy Projects
Easy Projects is de toonaangevende oplossing voor werkmanagement en is ontworpen voor externe teams om samenwerking en productiviteit te verbeteren. Krijg een duidelijk overzicht van alle voortgang, communiceer moeiteloos met teamgenoten via @-vermeldingen en produceer gedetailleerde rapportages voor het senior management, allemaal in één handige tool. Teams die Easy Projects gebruiken, rapporteren een afname van 30% in projectduur en 20% in stress bij werknemers. Probeer Easy Projects 90 dagen gratis uit en ontdek waarom het de voorkeursoplossing is voor externe teams. Meer informatie over Easy Projects

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Front is een gedeelde inbox die teams helpt samen te werken rond elke e-mail, met meer transparantie, verantwoording en efficiëntie. Meer informatie over Front
Externe teams doen het goed met Front. Beheer moeiteloos al je communicatie in één inbox. Werk naadloos samen met je team. Communiceer duidelijk zodat je team het best kan werken. Met Front blijven externe teams op elkaar afgestemd, verantwoordelijk en productief. Het is niet nodig om je team te trainen voor een nieuwe tool. Front ziet eruit en werkt als e-mail, dus het is snel te configureren en gemakkelijk om er meteen mee aan de slag te gaan. Meer informatie over Front

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Nederland Lokaal product
Maak het in dienst nemen op afstand gemakkelijker met TestGorilla. De software biedt toonaangevende tools om je kandidaten te screenen, zodat je beter op afstand mensen in dienst kunt nemen. Meer informatie over TestGorilla
TestGorilla biedt toonaangevende tools om je kandidaten te screenen, zodat je sneller betere wervingsbeslissingen op afstand kunt nemen. Het gebruik van meerdere testtypen in een assessment geeft een precieze voorspellende waarde, daarom is er een groeiende testbibliotheek, waaronder: cognitieve vaardigheidstests, programmeertests, softwarevaardigheidstests, persoonlijkheidstests, cultuurfit-tests, taaltests en nog veel meer. Begin vandaag nog met het voorspellen van echte werkprestaties met de bibliotheek van meer dan 90 wetenschappelijk gevalideerde tests. Meer informatie over TestGorilla

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
De gebruiksvriendelijke tool voor sociale media voor een effectief samenwerkings- en goedkeuringsproces tussen bureaus en hun klanten. Meer informatie over Kontentino
Kontentino stelt reclamebureaus en hun klanten in staat om naadloos samen te werken bij het maken en goedkeuren van sociale media-content/advertenties. Een belangrijk resultaat is dat de kwaliteit van de inhoud verbetert en dat fouten of mislukkingen worden voorkomen bij het publiceren van sociale content/advertenties; ook bespaart het 30% van de tijd op operationele taken. Bovendien plaatst de analysesectie gegevens in een context, zodat managers van sociale media de prestaties van de berichten/advertenties beter kunnen begrijpen bij het rapporteren aan klanten. Meer informatie over Kontentino

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Wimi is ontworpen om teamwerk en teamsamenwerking te stimuleren: instant messaging, het delen van bestanden en stations, taken, kalenders en nog veel meer ... Meer informatie over Wimi
Wimi is een complete toolkit voor digitale samenwerking die je helpt georganiseerd te blijven en teamwork efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische samenwerkingssoftware omdat het bestaat uit berichtenkanalen, bestanden en stations, taken, kalenders en videoconferenties. Met Wimi kan je hele team moeiteloos en slimmer samenwerken. Dankzij het verfijnde toegangsrechtenbeheer van Wimi kun je je klanten ook aan boord brengen en specifieke gegevens met hen delen. Meer informatie over Wimi

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Betere online klantvergaderingen. Vectera is de eenvoudige manier om afspraken te plannen en beveiligde videovergaderingen te houden. Meer informatie over Vectera
Vectera is de eenvoudige manier om online klanten en collega's te ontmoeten. Plan afspraken en voer beveiligde videovergaderingen voor maximaal 4 personen. Creëer communicatiehubs voor al je klanten. Wees creatief met whiteboards, co-browsing en annotatie van documenten, starten met 1 klik, geen downloads, geen frustraties. Meer informatie over Vectera

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Software voor het toezicht van teams op afstand en urenregistratie voor bedrijven, teams en freelancers. Meer informatie over Monitask
Monitask levert werken op afstand, monitoring met efficiëntie en verantwoordelijkheid binnen je team. Geavanceerde capaciteiten voor schermopname, activiteitscontrole en urenregistratie houden teams gericht op hun taak. De software is krachtig en toch lichtgewicht, waardoor het eenvoudig en gebruiksvriendelijk is. Managers hebben ook toegang tot hun dashboard op elk van hun apparaten om hun team altijd en overal te volgen. Meld je aan voor Monitask en bespaar nu tijd en geld. Meer informatie over Monitask

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Oplossing voor werken op afstand die bedrijven helpt bij het plannen, brainstormen en ontwerpen van ideeën of workflows in een gezamenlijke werkruimte met behulp van diagrammen. Meer informatie over Mural
Oplossing voor werken op afstand die bedrijven helpt bij het plannen, brainstormen en ontwerpen van ideeën of workflows in een gezamenlijke werkruimte met behulp van diagrammen. Meer informatie over Mural

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Oplossing voor identiteitsbeheer (IAM) en Single Sign-On (SSO) voor bedrijven van elke omvang. Ga direct aan de slag met de gratis proefversie. Meer informatie over OneLogin
Creëer veilige, schaalbare en slimme identiteits- en toegangservaringen vanaf elke locatie op elk apparaat. Er zijn meerdere toegangs- en beveiligingsoverwegingen die kunnen ontstaan in een mobiele of hybride werkomgeving, en OneLogin kan je helpen externe omgevingen te beveiligen, naadloze productiviteit van medewerkers mogelijk te maken, de IT-werklast te verminderen en toegang te bieden tot de toepassingen die je teams nodig hebben voor effectieve samenwerking. Meer informatie over OneLogin

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Probeer de gratis proefversie om te zien waar iedereen zo enthousiast over is. Het volgen van gebruikersactiviteiten en preventie van gegevensdiefstal gemakkelijk gemaakt met Teramind. Meer informatie over Teramind
Teramind biedt een gebruikersgerichte beveiligingsaanpak om het pc-gedrag van werknemers te controleren. Deze software stroomlijnt het verzamelen van werknemersgegevens om verdachte activiteiten te identificeren, mogelijke dreigingen te detecteren, de efficiëntie van medewerkers te controleren en naleving van de regelgeving te waarborgen. Dit product helpt beveiligingsincidenten te verminderen door realtime toegang te bieden tot gebruikersactiviteiten met alarmmeldingen, waarschuwingen, omleidingen en blokkeringen van gebruikers, zodat jij je bedrijf zo efficiënt en veilig mogelijk kan laten draaien. Meer informatie over Teramind

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Nasdaq Boardvantage is de toonaangevende leverancier van governance- en samenwerkingsoplossingen voor besturen, commissies en senior management. Meer informatie over Nasdaq Boardvantage
Nasdaq Boardvantage is een toonaangevend platform voor het beheren van bestuursactiviteiten en biedt governance- en samenwerkingsoplossingen voor besturen, commissies en leidinggevenden. Het is speciaal ontworpen om te voldoen aan de kritieke behoeften van de huidige leiders, en is uitgerust met krachtige beveiligingsfuncties, gebruiksgemak en mobiliteit. Voor openbare, particuliere en non-profitorganisaties over de hele wereld, waaronder circa 50% van de Fortune 500, is Nasdaq Boardvantage nodig om vergaderprocessen te stroomlijnen, besluitvorming te versnellen en governance te versterken. Meer informatie over Nasdaq Boardvantage

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Monitoring en beheer op afstand (RMM), ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) met ingebouwde systeembewaking en ticketing-systeem. Meer informatie over Naverisk
Naverisk is een robuuste alles-in-één-oplossing voor monitoring en beheer op afstand (RMM), ontwikkeld voor managed services providers (MSP's) en IT-serviceteams met ingebouwde systeembewaking en ticketing-systeem. De uitmuntende wereldwijde 24x7-ondersteuning betekent ook dat je hulp kunt krijgen wanneer je het nodig hebt. Meer informatie over Naverisk

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Vergroot de teamkennis zodat je de productiviteit kunt verhogen, cyclustijden kunt verkorten en de time-to-market kunt versnellen. Meer informatie over Stack Overflow for Teams
Is je ooit gevraagd: "Hoe doe ik dat ook alweer?" Vast wel. Daarom is dit platform voor het beheer van kennisuitwisseling en samenwerking gecreëerd. Verlies nooit meer belangrijke teamkennis. Of je nu een klein, flexibel team bent of een groot, verspreid team dat bij een onderneming werkt, Stack Overflow for Teams is jouw favoriet voor kennisuitwisseling en samenwerking. Dit platform waardeert openheid en transparantie, dus biedt het Stack Overflow for Teams altijd gratis voor maximaal 50 gebruikers. Meer informatie over Stack Overflow for Teams

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Blijf elke bedreiging een stap voor met geavanceerde en proactieve eindpuntbeveiliging die kwetsbaarheden voorspelt, detecteert en neutraliseert. Meer informatie over Syxsense
Syxsense Secure biedt kwetsbaarheidsscans, patchbeheer en EDR (endpoint detection and response, eindpuntdetectie en -respons) in één krachtige oplossing. Syxsense Secure gebruikt AI om beveiligingsteams te ondersteunen bij het voorspellen en elimineren van bedreigingen. Ervaar realtime monitoring op kwaadaardige processen, geautomatiseerde apparaatquarantaine en live gegevens voor inzicht in de gezondheid van elk eindpunt in je netwerk. Meer informatie over Syxsense

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
Door AI aangedreven resourceplanning en projectmanagement. Koppel je mensen, projecten en winst aan elkaar. Meer informatie over Forecast
Forecast is een efficiënte tool voor het beheer van je projecten, budgetten en resources. Verplaats projectcommunicatie van vergaderzalen naar één centrale locatie, waardoor persoonlijke vergaderingen niet nodig zijn. Beheer op efficiënte wijze het werk op afstand zonder in te boeten op projectkwaliteit en klantrelaties. Forecast wordt aangedreven door AI-gegevensoplossingen en gebruikt je projectgeschiedenis om beter inzicht te krijgen in je huidige werk. Forecast verbetert je werkproces door naadloze samenwerking aan te bieden en is perfect voor teams van meer dan 20 mensen. Meer informatie over Forecast

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand
EasyHire.me is een alles-in-één platform om interviews te plannen, opnames te delen, samen te werken aan feedback en slimme wervingsbeslissingen te nemen. Meer informatie over EasyHire
EasyHire.me is een cloudgebaseerde interviewsoftware die de kracht van on-demand en live video-interviews, realtime vaardigheidsbeoordeling, interviewanalyses en samenwerking combineert om het selectieproces van kandidaten te versnellen. Het maakt het mogelijk om meer kandidaten efficiënter te screenen om op een gestandaardiseerde manier een dieper inzicht te krijgen in persoonlijkheden. Meer informatie over EasyHire

Functies

  • Live chatten
  • Videovergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerkingstools
  • Taakbeheer
  • Toegang en controle op afstand