387 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom bijna 6000 klanten op Capterra Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor werken op afstand die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 75.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 195 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor werken op afstand die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinde...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Een online whiteboard voor samenwerking van teams, brainstorming, UX-ontwerp en flexibele processen. Meer informatie over Miro
"Houd iedereen op één lijn". Miro is je online whiteboard voor visuele samenwerking binnen teams. Voeg foto's, proefmodellen, video's, plaknotities, documenten en Google Drive-bestanden toe en deel ze op een eindeloos canvas, bespreek het met collega's en geniet van de soepelste realtime visuele samenwerking. Meer dan 2.000.000 projectmanagers, contentcreators, ontwerpers, app- en webontwikkelaars, marketeers, creatieve bureaus en ontwerpdenkers van over de hele wereld vertrouwen erop. Meer informatie over Miro
"Houd iedereen op één lijn". Miro is je online whiteboard voor visuele samenwerking binnen teams. Voeg foto's, proefmodellen, video's, plaknotities, documenten en Google Drive-bestanden toe en deel ze ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Webinar-oplossing die is ontworpen om je te helpen gekwalificeerde leads te genereren, klanten te behouden en effectieve presentaties te geven. Meer informatie over GoToWebinar
GoToWebinar wordt vertrouwd door meer klanten dan elke andere webinar-oplossing en levert miljoenen webinars per jaar. Of u nu webinars gebruikt voor marketing, training of bedrijfscommunicatie, GoToWebinar zet het plezier terug in webinars met betrouwbare technologie die super eenvoudig te gebruiken is. Verkrijg de functies, integraties en analyses die u nodig hebt om uw doelgroep te betrekken en persoonlijke contacten te leggen die uw bedrijf stimuleren. Meer informatie over GoToWebinar
GoToWebinar wordt vertrouwd door meer klanten dan elke andere webinar-oplossing en levert miljoenen webinars per jaar. Of u nu webinars gebruikt voor marketing, training of bedrijfscommunicatie, GoToWe...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
monday.com is flexibele software voor werken op afstand en bevordert effectief teamwerk, verbetert de communicatie en verhoogt de productiviteit op één plek. Meer informatie over monday.com
monday.com is flexibele software voor werken op afstand en bevordert effectief teamwerk, verbetert de communicatie en verhoogt de productiviteit in één centrale hub. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel aan de slag te krijgen. Deel bestanden, feedback en ideeën, @mention teamgenoten, wijs eigenaren toe, geef realtime voortgangsupdates en zie wie wat doet en wanneer. Sluit je aan bij meer dan 100.000 teams die samenwerken op monday.com. Meer informatie over monday.com
monday.com is flexibele software voor werken op afstand en bevordert effectief teamwerk, verbetert de communicatie en verhoogt de productiviteit in één centrale hub. Ga aan de slag met een van de kant-...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Een kosteneffectieve cloud-VPN met één klik die zorgt voor vereenvoudigde veilige netwerktoegang en SaaS-resourcetoegang voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Perimeter 81
Perimeter 81 is de ultieme veilige netwerktoegangsdienst voor je organisatie. Zeg vaarwel tegen dure hardware, moeizame installaties en urenlange helpdeskondersteuning. Geef werknemers onmiddellijk veilige toegang tot essentiële bedrijfsmiddelen op basis van on-premise, op het web of in de cloud. Implementeer private VPN-servers met statische IP's binnen enkele seconden en verkrijg ongeëvenaarde netwerkzichtbaarheid met een complete beheerportal. Inclusief apps met één klik voor elk apparaat. Meer informatie over Perimeter 81
Perimeter 81 is de ultieme veilige netwerktoegangsdienst voor je organisatie. Zeg vaarwel tegen dure hardware, moeizame installaties en urenlange helpdeskondersteuning. Geef werknemers onmiddellijk vei...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Freshcaller is een virtueel telefoonsysteem voor op afstand werkende teams van elke omvang. Het biedt ook telefoonnummers in meer dan 90 landen. Meer informatie over Freshcaller
Freshcaller is een virtueel telefoonsysteem voor op afstand werkende teams van elke omvang - van MKB tot ondernemingen. Met zijn cloudgebaseerde architectuur combineert Freshcaller het beste van externe callcenterbeheerfuncties zoals een live dashboard en aanpasbare rapportage van prestaties samen. Het biedt ook functies voor werken op afstand, zoals mobiele app en doorschakelen. Freshcaller biedt telefoonnummers in meer dan 90 landen, vereist geen telefoonhardware en is uiterst gebruiksvriendelijk. Meer informatie over Freshcaller
Freshcaller is een virtueel telefoonsysteem voor op afstand werkende teams van elke omvang - van MKB tot ondernemingen. Met zijn cloudgebaseerde architectuur combineert Freshcaller het beste van extern...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Om organisaties te helpen bij de overgang naar werken op afstand, wordt er een werkpakket op afstand GRATIS voor 60 dagen aangeboden. Meer informatie over Jostle
Aangezien de wereld met een ongekende gezondheidscrisis wordt geconfronteerd en bedrijven gedwongen worden om snel over te stappen op voltijds werken op afstand, is dit een grote uitdaging, vooral als je de tools mist die werken op afstand mogelijk maken. Om organisaties te helpen bij het bewerkstelligen van deze belangrijke transitie, wordt een werkpakket op afstand GRATIS voor 60 dagen aangeboden. Meer informatie over Jostle
Aangezien de wereld met een ongekende gezondheidscrisis wordt geconfronteerd en bedrijven gedwongen worden om snel over te stappen op voltijds werken op afstand, is dit een grote uitdaging, vooral als ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Wrike is een online samenwerkingstool met beveiliging op bedrijfsniveau, meer dan 400 app-integraties, Gantt-diagrammen, kalenders, Kanban en meer. Meer informatie over Wrike
Wrike wordt vertrouwd door meer dan 20.000+ bedrijven en meer dan twee miljoen gebruikers. Het is de perfecte online samenwerkingstool om op afstand te werken. Blijf op schema met Gantt-diagrammen, gesynchroniseerde agenda's, Kanbanborden, urenregistratie, realtime updates en automatische toewijzing – allemaal beschermd door beveiliging op ondernemingsniveau. Integreer Wrike met meer dan 400 applicaties en Adobe Creative Cloud, zodat je de tools kunt blijven gebruiken waar je elke dag op vertrouwt. Pas je workflow aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, check-ins en meer. Meer informatie over Wrike
Wrike wordt vertrouwd door meer dan 20.000+ bedrijven en meer dan twee miljoen gebruikers. Het is de perfecte online samenwerkingstool om op afstand te werken. Blijf op schema met Gantt-diagrammen, ges...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Gehost telefoonsysteem dat als beste is beoordeeld en vereenvoudigde oproeproutering, desktopintegratie, externe toegang, online fax en nog veel meer biedt. Meer informatie over GoToConnect (formerly Jive)
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen. Meer informatie over GoToConnect (formerly Jive)
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
ThoughtFarmer is een moderne intranetsoftware-oplossing die medewerkersbetrokkenheid stimuleert en de productiviteit verhoogt. Meer informatie over ThoughtFarmer
ThoughtFarmer is moderne intranetsoftware die de betrokkenheid van medewerkers stimuleert en de productiviteit verhoogt. ThoughtFarmer is ontworpen als centrale locatie voor medewerkers om informatie te delen en te vinden; de functies zijn ontwikkeld om werknemers te helpen hun werk gedaan te krijgen, ongeacht waar het werk feitelijk gebeurt. Meer informatie over ThoughtFarmer
ThoughtFarmer is moderne intranetsoftware die de betrokkenheid van medewerkers stimuleert en de productiviteit verhoogt. ThoughtFarmer is ontworpen als centrale locatie voor medewerkers om informatie t...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Webgebaseerde app voor personeelsplanning met verlofbeheer, persoonlijke dashboards, conflictenbeheer, teamoverzicht en samenwerking. Meer informatie over Resource Guru
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Beheer vakantiedagen en andere soorten vrijgenomen tijd. Een beschikbaarheidsbalk helpt bij de capaciteitsplanning. Conflictbeheer helpt je om de controle te houden. Dashboards, e-mailmeldingen en agendasynchronisatie betekent dat iedereen op de hoogte is. Krachtige rapporten laten je de bezettingsgraad controleren. Geen software om te installeren. Vanaf slechts $ 2,50 per persoon per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Resource Guru
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Behe...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Paymo is een complete online-oplossing voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers om projecten van begin tot eind te beheren. Meer informatie over Paymo
Paymo is een moderne en intuïtieve applicatie voor projectmanagement, geschikt voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers die geavanceerd taakbeheer, planning, tijdregistratie, samenwerking en facturering willen bundelen. Dit betekent dat je de volledige levensduur van een project kunt volgen - vanaf de creatie tot het moment waarop je betaald krijgt - zonder te hoeven betalen voor verschillende apps. Meer informatie over Paymo
Paymo is een moderne en intuïtieve applicatie voor projectmanagement, geschikt voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers die geavanceerd taakbeheer, planning, tijdregistratie, samenwerking en fac...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Werkmanagement op afstand. Ontwerp online databasetoepassingen of gebruik vooraf gedefinieerde oplossingen om bedrijfsinformatie te verzamelen, te delen en te beheren. Meer informatie over TeamDesk
Online databaseplatform voor werkmanagement op afstand. Je kunt een unieke webgebaseerde databasetoepassing bouwen die is bedoeld om het werken met gegevens te vergemakkelijken, informatie die je in je routinewerk gebruikt te organiseren en op te slaan, en een gemakkelijk toegankelijke gegevensbron voor je team te creëren. Het systeem is volledig aanpasbaar: je kunt je gegevens beheren zoals jij dat wilt en de toepassing op elk gewenst moment aanpassen. TeamDesk biedt onbeperkte dossiers, onbeperkte opslag, onbeperkte ondersteuning, stabiele tarieven en een gratis proefversie. Meer informatie over TeamDesk
Online databaseplatform voor werkmanagement op afstand. Je kunt een unieke webgebaseerde databasetoepassing bouwen die is bedoeld om het werken met gegevens te vergemakkelijken, informatie die je in je...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Controlio is cloudgebaseerde software voor het volgen van medewerkers die wordt gebruikt om de productiviteit bij te houden en te beoordelen. Meer informatie over Controlio
Krachtig platform voor monitoring van externe medewerkers vanaf een webconsole. Creëer een webaccount in 2 klikken, installeer een monitoring agent op de pc van een gebruiker en klaar. Je ontvangt uitgebreide rapporten over wat ze doen terwijl ze op afstand werken. Meer informatie over Controlio
Krachtig platform voor monitoring van externe medewerkers vanaf een webconsole. Creëer een webaccount in 2 klikken, installeer een monitoring agent op de pc van een gebruiker en klaar. Je ontvangt uitg...
Het product biedt een kennisuitwisselingsplatform dat organisaties helpt bij het omzetten van ruis naar kennis. Meer informatie over elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het verbindt mensen en kennis zodat kennis over de bedrijfssilo's heen tot bloei kan komen. Het platform maakt naadloze samenwerking mogelijk, waarbij dubbel werk wordt voorkomen en de gemeenschappen worden betrokken, waardoor kennisuitwisseling en collectief leren wordt gestimuleerd. Talent- en kennisstromen overstijgen bedrijfs- en geografische grenzen. Meer informatie over elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het verbindt men...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Urenregistratiesoftware voor externe werkzaamheden die je helpt ontdekken of je team echt productief werkt. Meer informatie over Time Doctor
Time Doctor is urenregistratiesoftware voor externe werknemers waarmee jij en je team elke dag veel meer gedaan krijgen. Deze webgebaseerde oplossing biedt tijdregistratie, bewaking van computerwerksessies, herinneringen, schermopnames, facturering, rapportagetools, integraties en nog veel meer. Time Doctor ondersteunt integratie met meer dan 35 verschillende projectmanagement- en productiviteitstools, wat het voor werknemers heel gemakkelijk maakt om de aan verschillende taken bestede uren vast te leggen. Meer informatie over Time Doctor
Time Doctor is urenregistratiesoftware voor externe werknemers waarmee jij en je team elke dag veel meer gedaan krijgen. Deze webgebaseerde oplossing biedt tijdregistratie, bewaking van computerwerkse...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Werk overal met een zeer flexibel, krachtig platform voor servicewerkzaamheden voor bedrijven. Accelo helpt je de controle te behouden. Meer informatie over Accelo
Accelo helpt je team overal te werken, door de belangrijkste behoeften van je verkoop, projectmanagement, provisies, servicetickets en samenwerking te combineren op één platform voor kleine tot middelgrote dienstverlenende bedrijven, en maakt het vervolgens eenvoudig om werk toe te wijzen, de voortgang bij te houden, en in realtime budgetten en winstgevendheid te bekijken. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Meer informatie over Accelo
Accelo helpt je team overal te werken, door de belangrijkste behoeften van je verkoop, projectmanagement, provisies, servicetickets en samenwerking te combineren op één platform voor kleine tot middelg...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Werken op afstand is gemakkelijk met de alles-in-één online projectmanagementtool voor taakbeheer, versiebeheer en foutopsporing van Backlog. Meer informatie over Backlog
Werken op afstand is gemakkelijk met de alles-in-één online projectmanagementtool voor taakbeheer, versiebeheer en foutopsporing van Backlog. Door de organisatorische voordelen van projectmanagement samen te brengen met de kracht en het gemak van codebeheer, verbetert Backlog de teamsamenwerking in grote en kleine organisaties. Kernfuncties omvatten borden in kanbanstijl, Gantt- en burndown-diagrammen, subtaken, aangepaste statussen, delen van bestanden, Git en SVN, en wiki's. Meer informatie over Backlog
Werken op afstand is gemakkelijk met de alles-in-één online projectmanagementtool voor taakbeheer, versiebeheer en foutopsporing van Backlog. Door de organisatorische voordelen van projectmanagement sa...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Online oplossing voor prikklok- en urenregistratiebeheer. Het bevat aanwezigheidscontrole, ploegenbeheer, vakantieregistratie en rapporten. Meer informatie over Trabali
Met Trabali kunnen bedrijfseigenaren de werktijd van elke werknemer bijhouden door een eenvoudige oplossing met één klik aan te bieden voor werktijdregistratie. Medewerkers kunnen moeiteloos in- en uitklokken vanaf elke locatie op het dashboard, hun vakanties en machtigingen beheren en nog veel meer. Ondertussen kunnen managers werkroosters toewijzen (per werknemer, afdeling, filiaal of bedrijfsbreed), vakanties goedkeuren, rapporten controleren, aankondigingen doen en meer. Meer informatie over Trabali
Met Trabali kunnen bedrijfseigenaren de werktijd van elke werknemer bijhouden door een eenvoudige oplossing met één klik aan te bieden voor werktijdregistratie. Medewerkers kunnen moeiteloos in- en uit...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen. Meer informatie over GoToMeeting
GoToMeeting is marktleider op het gebied van online videoconferenties en wordt door miljoenen mensen elke dag vertrouwd voor professionele realtime virtuele communicatie. GoToMeeting biedt een snelle, eenvoudige en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één klik op de knop. Meer informatie over GoToMeeting
GoToMeeting is marktleider op het gebied van online videoconferenties en wordt door miljoenen mensen elke dag vertrouwd voor professionele realtime virtuele communicatie. GoToMeeting biedt een snelle, ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor project- en bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Werk als een team, ongeacht waar je je bevindt. Meer informatie over Scoro
Scoro stelt je externe team in staat om productief te werken en biedt transparantie, van taakbeheer, CRM, offertes en financiën tot realtime rapportage. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen! Meer informatie over Scoro
Scoro stelt je externe team in staat om productief te werken en biedt transparantie, van taakbeheer, CRM, offertes en financiën tot realtime rapportage. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Word deelnemer aan een aangepaste ruimte en voer live webinars uit zonder installatie of download. Werkt op alle browsers. Meer informatie over LiveWebinar
LiveWebinar heeft alleen maar een browser nodig om met mensen te kunnen communiceren. Dit platform werkt op alle browsers en apparaten (computers, mobiele telefoons, zelfs tv's). De modulaire structuur maakt een onbeperkte aanpassing mogelijk - je kunt de platformweergave bewerken en aanpassen aan je eigen behoeften. Profiteer van functies zoals: HD-kwaliteit, FB Live-streaming, gemodereerde chat, HQ-recorder, CTA-optie, online whiteboard, schermen delen, online certificeringstests, externe mediastreaming en nog veel meer. Meer informatie over LiveWebinar
LiveWebinar heeft alleen maar een browser nodig om met mensen te kunnen communiceren. Dit platform werkt op alle browsers en apparaten (computers, mobiele telefoons, zelfs tv's). De modulaire structuur...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
productboard is het productbeheersysteem dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Meer informatie over productboard
productboard is het productbeheersysteem dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Het is ontworpen volgens de Product Excellence-methodologie en wordt gebruikt door moderne, klantgestuurde organisaties zoals Zendesk, UiPath, Avast en Envoy. Met zijn aanpasbare boards biedt productboard de juiste balans tussen begeleiding en flexibiliteit, zodat productteams kunnen begrijpen wat gebruikers echt nodig hebben, prioriteit kunnen geven aan wat ze als volgende moeten creëren en iedereen samen kunnen brengen rond de productstrategie. Meer informatie over productboard
productboard is het productbeheersysteem dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Het is ontworpen volgens de Product Excellence-methodologie en wordt gebruikt door modern...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor klantgerichtheidsteams om via verschillende kanalen met prospects en klanten te communiceren. Meer informatie over Freshchat
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale pagina's. Freshchat is een sprong vooruit ten opzichte van eerdere live-chat, en helpt bedrijven en hun teams zich te concentreren op een continue en contextgestuurde berichtenervaring. Met functies zoals campagnes, verkoopbot, geïntegreerde self-service en intelligente berichtenroutering worden aan gestelde verwachtingen voldaan, en antwoorden op vragen van bezoekers zijn slimmer en sneller. Meer informatie over Freshchat
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale pagina's. Freshchat is een ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Betaalbare software voor virtuele vergaderingen om de bestuurservaring te verbeteren door vergaderingsbeheer en communicatie van het bestuur te vereenvoudigen. Meer informatie over Boardable
Naar aanleiding van de COVID-19-pandemie biedt Boardable 90 dagen gratis toegang tot zijn software aan voor virtuele vergaderingen en bestuursmanagement. Geen creditcard, geen verplichtingen. De aanbieding is geschikt voor nieuwe accounts die proefversies starten. Gebruik de krachtige vergadersoftware van Boardable om onder andere virtuele vergaderingen te plannen, agenda's te maken en te delen, notulen vast te leggen, taken toe te wijzen en te beheren tussen vergaderingen, digitaal te stemmen, documenten op te slaan en discussies te voeren. Een mobiele app vereenvoudigt het voorbereiden van vergaderingen en bestuurscommunicatie. Meer informatie over Boardable
Naar aanleiding van de COVID-19-pandemie biedt Boardable 90 dagen gratis toegang tot zijn software aan voor virtuele vergaderingen en bestuursmanagement. Geen creditcard, geen verplichtingen. De aanbie...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Door AI aangedreven resourceplanning en projectmanagement. Koppel je mensen, projecten en winst aan elkaar. Meer informatie over Forecast
Forecast is een efficiënte tool voor het beheer van je projecten, budgetten en resources. Verplaats projectcommunicatie van vergaderzalen naar één centrale locatie, waardoor persoonlijke vergaderingen niet nodig zijn. Beheer op efficiënte wijze het werk op afstand zonder in te boeten op projectkwaliteit en klantrelaties. Forecast wordt aangedreven door AI-gegevensoplossingen en gebruikt je projectgeschiedenis om beter inzicht te krijgen in je huidige werk. Forecast verbetert je werkproces door naadloze samenwerking aan te bieden en is perfect voor teams van meer dan 20 mensen. Meer informatie over Forecast
Forecast is een efficiënte tool voor het beheer van je projecten, budgetten en resources. Verplaats projectcommunicatie van vergaderzalen naar één centrale locatie, waardoor persoonlijke vergaderingen ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Onmisbare wervingstool voor externe werknemers. Meer informatie over Shortlist
Shortlist is een slim, gebruiksvriendelijk platform voor het beheer van contractanten. Hiermee kunnen kleine en grote bedrijven gemakkelijk met slechts enkele klikken externe werknemers in meer dan 200 landen werven, beheren en betalen. Zorg in een fractie van de tijd voor compliance, rapportage en projectmanagement. Van kleine startups tot de grootste internationale merken, Shortlist is een complete oplossing met krachtige functies en flexibiliteit voor elke fase van bedrijfsgroei. Meer informatie over Shortlist
Shortlist is een slim, gebruiksvriendelijk platform voor het beheer van contractanten. Hiermee kunnen kleine en grote bedrijven gemakkelijk met slechts enkele klikken externe werknemers in meer dan 200...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Videosollicitaties, op AI gebaseerde analyse, vriendelijke interface, integreert met je ATS, je eigen merk vanaf het begin. Claim nu je gratis account. Meer informatie over myInterview
Video en AI zijn de volgende stap in HR-technologie en werving, waardoor het minder tijd kost om medewerkers in dienst te nemen en je tijd en geld bespaart. In een online wereld van sollicitaties en kandidaatprofielen is het moeilijk om een echt goed beeld van iemand te krijgen. myInterview is ontworpen om persoonlijkheid toe te voegen aan het wervingsproces via videosollicitaties en voorspellende analyse. Het is snel en gemakkelijk te gebruiken. Als je tienduizenden sollicitaties per week verwerkt, kun je vertrouwen op myInterview. Probeer het gratis. Geen contracten. Geen creditcard. Meer informatie over myInterview
Video en AI zijn de volgende stap in HR-technologie en werving, waardoor het minder tijd kost om medewerkers in dienst te nemen en je tijd en geld bespaart. In een online wereld van sollicitaties en ka...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Screeningtests die zijn ontworpen om wervingsbeslissingen op afstand sneller, gemakkelijker en zonder vooroordeel te nemen. Meer informatie over TestGorilla
TestGorilla biedt toonaangevende tools om je kandidaten te screenen, zodat je sneller betere wervingsbeslissingen op afstand kunt nemen. Het gebruik van meerdere testtypen in een assessment geeft een precieze voorspellende waarde, daarom is er een groeiende testbibliotheek, waaronder: cognitieve vaardigheidstests, programmeertests, softwarevaardigheidstests, persoonlijkheidstests, cultuurfit-tests, taaltests en nog veel meer. Begin vandaag nog met het voorspellen van echte werkprestaties met de bibliotheek van meer dan 90 wetenschappelijk gevalideerde tests. Meer informatie over TestGorilla
TestGorilla biedt toonaangevende tools om je kandidaten te screenen, zodat je sneller betere wervingsbeslissingen op afstand kunt nemen. Het gebruik van meerdere testtypen in een assessment geeft een...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Gebruik de team-inbox van Trengo om te communiceren met je team en klanten wanneer iedereen vanaf een andere locatie werkt. Meer informatie over Trengo
De team-inbox van Trengo is een uitstekende oplossing om te communiceren met je team en klanten wanneer iedereen vanaf een andere locatie werkt. Verbind al je klantcommunicatiekanalen met Trengo en werk samen met je team vanuit één inbox. En communiceer intern met je team via teamchat. Met Trengo hebben bedrijven geen andere oplossing nodig voor hun communicatie. Meer informatie over Trengo
De team-inbox van Trengo is een uitstekende oplossing om te communiceren met je team en klanten wanneer iedereen vanaf een andere locatie werkt. Verbind al je klantcommunicatiekanalen met Trengo en w...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. C...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Resource planning op afstand voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen. Volg wie aan wat werkt. Meer informatie over Float
Plan je projecten en deel de tijd van je teams in vanaf elke plek. Float is resource planning software vertrouwd door meer dan 3000 internationale topteams. Sinds 2012 helpt Float merken zoals BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi en Deloitte hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Bekijk in één oogopslag wie aan wat, wanneer en vanaf waar werkt. Float maakt resource planning op afstand visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda Outlook, Teamwork en Zapier. Meer informatie over Float
Plan je projecten en deel de tijd van je teams in vanaf elke plek. Float is resource planning software vertrouwd door meer dan 3000 internationale topteams. Sinds 2012 helpt Float merken zoals BuzzFeed...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor extern werken die wordt vertrouwd door meer dan 30.000 bedrijven en miljoenen eindgebruikers. Met meer dan 180 handige helpdeskfuncties is LiveAgent een one-stop-shop voor alle externe klantenondersteuningsteams. Ontdek krachtige functies zoals het ingebouwde callcenter, native live chat, integratie van sociale media, automatiseringsregels, urenregistratie en geavanceerde rapportagefuncties. Begin vandaag nog met het ondersteunen van zowel je klanten als collega's. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor extern werken die wordt vertrouwd door meer dan 30.000 bedrijven en miljoenen eindgebruikers. Met meer dan 180 handige helpdeskfuncties is LiveAgent een o...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
OnBoard is een virtuele vergaderoplossing van de volgende generatie voor raden van bestuur en managers. Bestuur overal met vertrouwen. Ontvang een demo. Gratis proefversie. Meer informatie over OnBoard
OnBoard is virtuele vergadersoftware die de voorbereiding van vergaderingen stroomlijnt en je bestuur en management meer nauwkeurige en tijdige informatie biedt op alle apparaten. Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagement. Het biedt een compleet pakket van tools om op afstand en in realtime slimmere beslissingen te nemen. Nu meer dan ooit heb je vergaderbeheer nodig dat uitgebreid, veilig en gebruiksvriendelijk is. Geschikt voor op afstand zodat je overal met vertrouwen kunt besturen. Start een gratis proefversie of ontvang een demo. Meer informatie over OnBoard
OnBoard is virtuele vergadersoftware die de voorbereiding van vergaderingen stroomlijnt en je bestuur en management meer nauwkeurige en tijdige informatie biedt op alle apparaten. Onboard van Capterra ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Plan online vergaderingen en externe afspraken met klanten online. 10to8 maakt virtuele afspraken mogelijk. Ga gratis aan de slag. Meer informatie over 10to8
Plan en voer je virtuele afspraken moeiteloos uit, of het nu gaat om interne personeelsvergaderingen of externe klantafspraken. Werk samen met je teams, zelfs in meerdere tijdzones, synchroniseer met je teamgenoten en boek één-op-één tijd met hen. Teambeheer op afstand was nog nooit zo eenvoudig. Plan videogesprekken met klanten en laat ze vlot verlopen dankzij videochatintegraties van 10to8. Met de geautomatiseerde sms- en e-mailherinneringen aan alle deelnemers mis je nooit meer een videogesprek. Meer informatie over 10to8
Plan en voer je virtuele afspraken moeiteloos uit, of het nu gaat om interne personeelsvergaderingen of externe klantafspraken. Werk samen met je teams, zelfs in meerdere tijdzones, synchroniseer met ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen en standaardprocedures van je team te beheren. Meer informatie over Process Street
Process Street biedt bedrijven een gestroomlijnde, niet-technische manier om het beheer van terugkerende workflows snel, leuk en gemakkelijk te maken voor teams overal ter wereld. Sterke bedrijfsprocessen zijn de ruggengraat van elk succesvol bedrijf. Zonder die processen zal een bedrijf het zeker moeilijk vinden om op te schalen. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica, automatisering en integraties. Meer informatie over Process Street
Process Street biedt bedrijven een gestroomlijnde, niet-technische manier om het beheer van terugkerende workflows snel, leuk en gemakkelijk te maken voor teams overal ter wereld. Sterke bedrijfsproce...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Zoho Assist biedt een eenvoudige en duidelijke gebruikersinterface om overal ter wereld verbinding te maken met externe computers. Meer informatie over Zoho Assist
Zoho Assist, je one-stop oplossing voor remote support, het delen van schermen en toegang op afstand, helpt je om toegang te krijgen tot de desktop van je klanten of je scherm te delen en onbeheerde computers moeiteloos te beheren. Ga vandaag nog aan de slag met een van de meest veilige, betrouwbare en betaalbare softwareproducten in de sector. Geen installatie vooraf nodig. Ondersteuning beschikbaar voor meerdere platforms. Werkt op verschillende apparaten. Ondersteunt alle belangrijke webproxy's en firewalls. Meer informatie over Zoho Assist
Zoho Assist, je one-stop oplossing voor remote support, het delen van schermen en toegang op afstand, helpt je om toegang te krijgen tot de desktop van je klanten of je scherm te delen en onbeheerde co...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Splashtop Business Access is een externe desktopoplossing voor zakelijke professionals en teams die op afstand werken. Meer informatie over Splashtop Business Access
Splashtop Business Access is een externe desktopoplossing voor zakelijke professionals en kleine teams die op afstand werken. Krijg toegang tot je werkcomputers vanaf een andere computer of mobiele apparaat. Bevat gratis apps voor iOS en Android. Functionaliteiten van Splashtop voor zakelijke toegang zijn: + ongeëvenaarde prijs (bespaar tot 90% in vergelijking met andere vergelijkbare externe desktopoplossingen); + hoge prestaties; + externe bestandsoverdracht; + afdrukken op afstand; + externe activering; + robuuste beveiliging. Ga aan de slag met een gratis proefversie. Meer informatie over Splashtop Business Access
Splashtop Business Access is een externe desktopoplossing voor zakelijke professionals en kleine teams die op afstand werken. Krijg toegang tot je werkcomputers vanaf een andere computer of mobiele app...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Met ISL Light software voor externe toegang kun je je kantoorcomputer configureren voor werken op afstand en er vanuit huis toegang toe krijgen. Meer informatie over ISL Light Remote Desktop
ISL Light is professionele software voor externe toegang, waarmee je veilig en overal vanaf je huis of waar dan ook onbeperkt toegang hebt tot computers zonder toezicht. Configureer je kantoorcomputer in slechts enkele minuten voor werken op afstand. Krijg veilig toegang tot je kantoorcomputer vanuit huis of vanaf een mobiel apparaat. Met de technologie voor schermdeling kun je op elk moment en overal ter wereld efficiënt op afstand werken. Meer informatie over ISL Light Remote Desktop
ISL Light is professionele software voor externe toegang, waarmee je veilig en overal vanaf je huis of waar dan ook onbeperkt toegang hebt tot computers zonder toezicht. Configureer je kantoorcomputer ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Oplossing voor werkmanagement, ontworpen voor externe teams om samenwerking en productiviteit te verbeteren. Verhoog de tijdige voltooiing van projecten met 97%. Meer informatie over Easy Projects
Easy Projects is de toonaangevende oplossing voor werkmanagement en is ontworpen voor externe teams om samenwerking en productiviteit te verbeteren. Krijg een duidelijk overzicht van alle voortgang, communiceer moeiteloos met teamgenoten via @-vermeldingen en produceer gedetailleerde rapportages voor het senior management, allemaal in één handige tool. Teams die Easy Projects gebruiken, rapporteren een afname van 30% in projectduur en 20% in stress bij werknemers. Probeer Easy Projects 90 dagen gratis uit en ontdek waarom het de voorkeursoplossing is voor externe teams. Meer informatie over Easy Projects
Easy Projects is de toonaangevende oplossing voor werkmanagement en is ontworpen voor externe teams om samenwerking en productiviteit te verbeteren. Krijg een duidelijk overzicht van alle voortgang, co...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Front is een gedeelde inbox die teams helpt samen te werken rond elke e-mail, met meer transparantie, verantwoording en efficiëntie. Meer informatie over Front
Externe teams doen het goed met Front. Beheer moeiteloos al je communicatie in één inbox. Werk naadloos samen met je team. Communiceer duidelijk zodat je team het best kan werken. Met Front blijven externe teams op elkaar afgestemd, verantwoordelijk en productief. Het is niet nodig om je team te trainen voor een nieuwe tool. Front ziet eruit en werkt als e-mail, dus het is snel te configureren en gemakkelijk om er meteen mee aan de slag te gaan. Meer informatie over Front
Externe teams doen het goed met Front. Beheer moeiteloos al je communicatie in één inbox. Werk naadloos samen met je team. Communiceer duidelijk zodat je team het best kan werken. Met Front blijven ext...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
MSP's en IT-afdelingen gebruiken Kaseya VSA om alle eindpunten op afstand te beheren en te bewaken. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Meer informatie over Kaseya VSA
VSA is een krachtige tool voor beheer en monitoring op afstand voor MSP's en interne IT. Ontdek en beheer eindpunten binnen en buiten het netwerk. Remote Control stelt MSP's in staat om op afstand problemen op te lossen en eindpunten van eindgebruikers te beheren, ongeacht hun locatie. Krijg snel toegang tot eindpunten zonder gebruikers te storen en problemen proactief op te lossen. Krachtige automatisering stelt je in staat om veelvoorkomende IT-processen te automatiseren met meer dan 500 out-of-the-box scripts. Meer informatie over Kaseya VSA
VSA is een krachtige tool voor beheer en monitoring op afstand voor MSP's en interne IT. Ontdek en beheer eindpunten binnen en buiten het netwerk. Remote Control stelt MSP's in staat om op afstand prob...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Nifty biedt een complete werkruimte voor projectmanagement. Beheer projecten, werk samen met je team en automatiseer je voortgangsrapportage. Meer informatie over Nifty
Nifty centraliseert projectcommunicatie, planning en tracking in één gezamenlijke werkomgeving en biedt een panoramisch overzicht van al je projecten en teamtaken. Automatiseer je projectupdates en resource-inzichten met dynamische mijlpaalvoortgang op basis van taalvoltooiing. Met het beste van communicatie, taakbeheer, routekaarten, samenwerkingsdocumenten en bestandsbeheer in één tool kun je je werkdag en je abonnementen samenbrengen in één browsertabblad! Meer informatie over Nifty
Nifty centraliseert projectcommunicatie, planning en tracking in één gezamenlijke werkomgeving en biedt een panoramisch overzicht van al je projecten en teamtaken. Automatiseer je projectupdates en res...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Wimi is ontworpen om teamwerk en teamsamenwerking te stimuleren: instant messaging, het delen van bestanden en stations, taken, kalenders en nog veel meer ... Meer informatie over Wimi
Wimi is een complete toolkit voor digitale samenwerking die je helpt georganiseerd te blijven en teamwork efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische samenwerkingssoftware omdat het bestaat uit berichtenkanalen, bestanden en stations, taken, kalenders en videoconferenties. Met Wimi kan je hele team moeiteloos en slimmer samenwerken. Dankzij het verfijnde toegangsrechtenbeheer van Wimi kun je je klanten ook aan boord brengen en specifieke gegevens met hen delen. Meer informatie over Wimi
Wimi is een complete toolkit voor digitale samenwerking die je helpt georganiseerd te blijven en teamwork efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische samenwerkingssoftware omdat het bestaat uit...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Werk samen vanaf elke locatie en voer multi-point HD-videoconferenties uit met voorzieningen voor scherm delen en opnemen op elk apparaat. Meer informatie over RingCentral Meetings
Je betaalt nu te veel voor je telefonische vergaderingen. Realiseer je volledige audio en video- vergaderoplossing voor slechts 12,99. Klanten kunnen multi-point HD-videoconferenties uitvoeren en kunnen altijd en overal hun scherm delen vanaf hun desktops, tablets en/of smartphones. RingCentral is de grootste en snelst groeiende aanbieder van pure-play zakelijke cloudcommunicatie ter wereld. Dit platform heeft meer dan 350.000 klanten en ondersteunt wereldwijd klanten van elke omvang en in elke sector. Meer informatie over RingCentral Meetings
Je betaalt nu te veel voor je telefonische vergaderingen. Realiseer je volledige audio en video- vergaderoplossing voor slechts 12,99. Klanten kunnen multi-point HD-videoconferenties uitvoeren en kunne...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Het beste alles-in-één-platform voor communicatie en productiviteit om elk individu in een organisatie te bereiken en verbinden. Meer informatie over Beekeeper
Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en interne communicatiekanalen combineert in één beveiligd, intuïtief werknemersportal. Beekeeper biedt een intelligent analytics-dashboard, aanpasbare interface en HR-tools die volledig kunnen worden geautomatiseerd, zoals groepsberichten, peilingen en chatbots. Daarmee brengt Beekeeper frontlijnwerkers en plaatselijke collega's op verschillende afdelingen virtueel en in realtime samen via mobiele of desktopapparaten. Meer informatie over Beekeeper
Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en interne communicatiekanalen combineert in één beveiligd, intuïtief werknemersportal. ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Probeer de gratis proefversie om te zien waar iedereen zo enthousiast over is. Het volgen van gebruikersactiviteiten en preventie van gegevensdiefstal gemakkelijk gemaakt met Teramind. Meer informatie over Teramind
Teramind biedt een gebruikersgerichte beveiligingsaanpak om het pc-gedrag van werknemers te controleren. Deze software stroomlijnt het verzamelen van werknemersgegevens om verdachte activiteiten te identificeren, mogelijke dreigingen te detecteren, de efficiëntie van medewerkers te controleren en naleving van de regelgeving te waarborgen. Dit product helpt beveiligingsincidenten te verminderen door realtime toegang te bieden tot gebruikersactiviteiten met alarmmeldingen, waarschuwingen, omleidingen en blokkeringen van gebruikers, zodat jij je bedrijf zo efficiënt en veilig mogelijk kan laten draaien. Meer informatie over Teramind
Teramind biedt een gebruikersgerichte beveiligingsaanpak om het pc-gedrag van werknemers te controleren. Deze software stroomlijnt het verzamelen van werknemersgegevens om verdachte activiteiten te ide...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Polymail is een e-mailapp voor verkoopproductiviteit met tools voor outreach, tracking en teamsamenwerking. Meer informatie over Polymail
Polymail is een e-mailapp voor verkoopproductiviteit met tools voor outreach, tracking en teamsamenwerking. De belangrijkste functies van Polymail: - e-mailtracking (openen, klikken en bijlage bijhouden); - campagnes ( samenvoegingsbewerkingen); - opvolgherinneringen; - berichtsjablonen; - agenda-integraties; - contactverrijking; - gepland verzenden. Polymail is beschikbaar op macOS en iOS. Meer informatie over Polymail
Polymail is een e-mailapp voor verkoopproductiviteit met tools voor outreach, tracking en teamsamenwerking. De belangrijkste functies van Polymail: - e-mailtracking (openen, klikken en bijlage bijhou...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Met het bekroonde beveiligde platform kun je 30% meer uitwisselen met je 250+ medewerkers die niet aan een bureau werken. Maak slimmer verbinding met Speakap. Meer informatie over Speakap
Speakap is een bekroond beveiligd en privé platform waarmee jij je kunt verbinden met je meer dan 250 medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering van Speakap. Het product wordt gebruikt door 350+ klanten in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply en Mars. Met aangepaste integraties kun je jouw merk versterken met je eigen app. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer verbinding maken via Speakap. Meer informatie over Speakap
Speakap is een bekroond beveiligd en privé platform waarmee jij je kunt verbinden met je meer dan 250 medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resulta...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang
Weekdone helpt je op de hoogte te blijven van je externe medewerkers. Stel doelen, houd de voortgang bij en beweeg iedereen in één richting. Meer informatie over Weekdone
Heb je software nodig om externe teams en mensen die thuis werken te leiden, en externe betrokkenheid en communicatie op te bouwen? Weekdone helpt je op de hoogte te blijven van je externe medewerkers door middel van up-to-date digitale statusrapportage, check-ins, wekelijkse planning en het stellen van teamdoelen. Met live voortgangsupdates kunnen medewerkers elkaar aanmoedigen, en leiders kunnen teamleden ondersteunen met 1:1-discussies en gepersonaliseerde feedback. Meer informatie over Weekdone
Heb je software nodig om externe teams en mensen die thuis werken te leiden, en externe betrokkenheid en communicatie op te bouwen? Weekdone helpt je op de hoogte te blijven van je externe medewerkers ...
  • Live chatten
  • Webvergaderen
  • Beheer van vergaderingen
  • Samenwerking
  • Taakbeheer
  • Externe toegang