124 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Wrike is een platform voor projectmanagement met functies zoals onkostendeclaraties en urenregistratietools waarmee je je uitgaven kunt beheren. Meer informatie over Wrike
Wrike is een platform voor teamsamenwerking dat door meer dan twee miljoen mensen in 140 landen wordt gebruikt. Beheer je uitgaven en zorg dat je organisatie winstgevend blijft met de krachtige software van Wrike. Stel een projectbudget samen, kies voorkeursvaluta's, voeg standaard uurtarieven toe en beheer de gebruikerstoegang - allemaal op één plek. Gebruik urenregistratietools om de werktijd van werknemers te registreren en personeel toe te wijzen. Creëer onkostendeclaraties en analysedashboards om je uitgaven te beheersen en de winstgevendheid te verhogen. Meer informatie over Wrike
Wrike is een platform voor teamsamenwerking dat door meer dan twee miljoen mensen in 140 landen wordt gebruikt. Beheer je uitgaven en zorg dat je organisatie winstgevend blijft met de krachtige...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Eenvoudige, aanpasbare inkoopprocessen voor je organisatie. Meer informatie over Tipalti Approve
Approve.com is een cloudgebaseerde oplossing voor uitgavenbeheer. De software helpt financiële teams en inkoopteams bij het vastleggen van aankoopverzoeken, het stroomlijnen van goedkeuringen, het genereren van inkooporders, het organiseren van leveranciersinformatie en het openen van realtime gegevens over uitgaven. Approve.com is volledig geïntegreerd met toonaangevende ERP-, HR- en SSO-systemen om een echt naadloos proces te creëren. Houd de controle over bedrijfsuitgaven met een gebruiksvriendelijke en snel te implementeren oplossing. Probeer vandaag nog een gratis demo. Meer informatie over Tipalti Approve
Approve.com is een cloudgebaseerde oplossing voor uitgavenbeheer. De software helpt financiële teams en inkoopteams bij het vastleggen van aankoopverzoeken, het stroomlijnen van goedkeuringen, het...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
SMART by GEP is 's werelds eerste cloud-native, uniforme source-to-pay-platform dat door inkoopexperts is gebouwd voor inkoopprofessionals. Meer informatie over GEP SMART
SMART by GEP is 's werelds eerste cloud-native, source-to-pay-software die uitgebreide uitgaven, inkoop en inkoopfunctionaliteit levert in een enkel, verenigd platform. Van sourcing tot betalingen, uitgave-analyse tot het bijhouden van besparingen, SMART by GEP geeft je de mogelijkheid om inkoop voor de hele onderneming te stimuleren met een ongeëvenaarde gebruikerservaring. SMART by GEP is sectoronafhankelijk en is ontworpen voor bedrijven in alle belangrijke sectoren en industrieën. Meer informatie over GEP SMART
SMART by GEP is 's werelds eerste cloud-native, source-to-pay-software die uitgebreide uitgaven, inkoop en inkoopfunctionaliteit levert in een enkel, verenigd platform. Van sourcing tot betalingen,...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Yokoy automatiseert bedrijfsuitgaven en creditcardprocessen volledig. Controleer alleen speciale gevallen, de rest doet de AI. Meer informatie over Yokoy
Met behulp van kunstmatige intelligentie automatiseert Yokoy het uitgavenbeheer voor middelgrote en grote ondernemingen. Onkostenbeheer, factuurverwerking en slimme bedrijfskaarten worden gecombineerd in één intuïtief platform. Yokoy is een alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die biedt wat je nodig hebt. Meer informatie over Yokoy
Met behulp van kunstmatige intelligentie automatiseert Yokoy het uitgavenbeheer voor middelgrote en grote ondernemingen. Onkostenbeheer, factuurverwerking en slimme bedrijfskaarten worden gecombineerd...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Kissflow biedt je de populairste cloudoplossing voor inkoop die flexibel is en alles biedt van inkoop tot leveranciersbeheer, alles in één platform. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud is de populairste flexibele inkoopoplossing met een compleet aanbod, van inkoop tot leveranciersbeheer, allemaal in één platform. Het bevat alles: inkooporders, inkoopaanvragen, leveranciersbeheer, inkoopfacturering, analyses en integraties. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud is de populairste flexibele inkoopoplossing met een compleet aanbod, van inkoop tot leveranciersbeheer, allemaal in één platform. Het bevat alles: inkooporders, inkoopaanvra...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Automatiseert en stroomlijnt je proces voor onkostenrapporten; hiermee kunnen medewerkers onkostendeclaraties creëren, indienen, goedkeuren en verwerken. Meer informatie over ExpensePoint
Bekroond met "beste waarde" en "beste gebruiksgemak". ExpensePoint automatiseert je onkostendeclaratieproces voor werknemers volledig. Met ExpensePoint kunnen werknemers overal ter wereld online onkostendeclaraties creëren, indienen, goedkeuren en verwerken. Nadat je een foto van je ontvangstbewijs maakt wordt de onkostendeclaratie automatisch gecreëerd door de ontvangstbewijslezer van ExpensePoints. ExpensePoint omvat ook het uploaden van creditcards, goedkeuringsroutering en handhaving van de beleidsregels. Beheert meer dan 45.000 accounts in meer dan 87 landen. Bekijk de beoordelingen. Meer informatie over ExpensePoint
Bekroond met "beste waarde" en "beste gebruiksgemak". ExpensePoint automatiseert je onkostendeclaratieproces voor werknemers volledig. Met ExpensePoint kunnen werknemers overal ter wereld online...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Bespaar tijd en geld door handmatige werkzaamheden te beëindigen. Gestroomlijnd uitgavenbeheer, geautomatiseerde PR en verwerking van inkooporders: allemaal in één software. Meer informatie over Precoro
Krijg inzicht in de uitgaven van je bedrijf en registreer al je zakelijke uitgaven binnen enkele seconden met Precoro. Deze geautomatiseerde inkoopsoftware maakt handmatig werk overbodig, stroomlijnt je goedkeuringsworkflow en regelt je budgetten, waardoor jij tijd en geld bespaart. Precoro is eenvoudig te gebruiken en snel te implementeren. Profiteer van een breed scala aan functies, zoals integraties met NetSuite en Quickbooks en een gratis API. Meer informatie over Precoro
Krijg inzicht in de uitgaven van je bedrijf en registreer al je zakelijke uitgaven binnen enkele seconden met Precoro. Deze geautomatiseerde inkoopsoftware maakt handmatig werk overbodig, stroomlijnt...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket. Uitstekend beoordeelde software voor uitgavenbeheer. Meer informatie over ProcurementExpress.com
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). "Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket", zegt [email protected] Homes. Medewerkers kunnen inkoopverzoeken indienen tegen vooraf gedefinieerde budgetten en leveranciers via de webapp of vanaf hun iOS-/Android-apparaat. Keur uitgaven in een oogwenk goed. Bekroonde klantenservice en volledige ondersteuning bij het opzetten. Ideaal voor bouw, facilitair beheer, marketing en onderwijs met tussen de 10 en 200 medewerkers en bevat uitstekende QuickBooks Online-integratie. Meer informatie over ProcurementExpress.com
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). "Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket", zegt [email protected] Homes. Medewerkers kunnen inkoopverzoeken indienen tegen vooraf gedefinieerde...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Proactief uitgavenbeheer voor middelgrote bedrijven. Meer informatie over Fraxion
Een compleet cloudgebaseerd uitgavenbeheersysteem voor verantwoordelijke aanvragen-tot-PO-processen en factuurgoedkeuring, efficiënte uitgaven, reizen, Capex, leveranciersbeheer, PunchOut en catalogusinkoop. Fraxion verbetert het uitgavengedrag met zichtbaarheid van het budget en risicoanalyse. Automatiseer goedkeuringen, maak uitgaven mogelijk zonder risico en behaal naadloze efficiëntie met een groot aantal integratieopties. Je profiteert van mobiele flexibiliteit, papierloze eenvoud en 100% beleidsnaleving in gebruiksvriendelijke oplossingen. Meer informatie over Fraxion
Een compleet cloudgebaseerd uitgavenbeheersysteem voor verantwoordelijke aanvragen-tot-PO-processen en factuurgoedkeuring, efficiënte uitgaven, reizen, Capex, leveranciersbeheer, PunchOut en...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Intelligente e-inkoopoplossing en B2B-marktplaats die de inkoop van ondernemingen efficiënt en transparant maakt. Meer informatie over Proqura
Op AI gebaseerde cloudoplossing voor e-inkoop met geïntegreerde B2B-marktplaats. Voer het hele inkoopproces naadloos uit via een intuïtieve en gebruiksvriendelijke interface. Krijg waardevolle prijsinformatie en uitgavenanalyses om te besparen op inkoopkosten en de efficiëntie te verhogen. Meer informatie over Proqura
Op AI gebaseerde cloudoplossing voor e-inkoop met geïntegreerde B2B-marktplaats. Voer het hele inkoopproces naadloos uit via een intuïtieve en gebruiksvriendelijke interface. Krijg waardevolle...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Certify Purchasing is een optimale oplossing voor het proces van aanschaffen tot betalen, die het uitgavenbeheerproces vereenvoudigt met geautomatiseerde efficiëntie. Meer informatie over Emburse Certify AP
Certify Purchasing innoveert de functies voor crediteuren en financiën met digitale bestelopdrachten, inkooporders, ontvangst, factuurbeheer, leveranciersbetaling en werkstromen voor budgetbeheer. Ingebouwde besturingselementen sluiten naadloos aan op de wettelijke vereisten en goedkeuringsprocessen van je organisatie om naleving te stimuleren en aankopen binnen het budget en beleid te houden. Meer informatie over Emburse Certify AP
Certify Purchasing innoveert de functies voor crediteuren en financiën met digitale bestelopdrachten, inkooporders, ontvangst, factuurbeheer, leveranciersbetaling en werkstromen voor budgetbeheer....

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
SAP Concur biedt meer dan automatisering: een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die met je bedrijf meegroeit.
SAP Concur levert bedrijven van elke omvang en stadia meer dan enkel automatisering: het biedt een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die reizen, kosten, leveranciersfacturen, naleving en risico omvat. De wereldwijde expertise, toonaangevende innovatie en het dynamisch ecosysteem van verschillende partners en toepassingen ontsluit krachtige inzichten die bedrijven helpen de complexiteit te verminderen en de uitgaven duidelijk te zien, zodat ze deze proactief kunnen beheren.
SAP Concur levert bedrijven van elke omvang en stadia meer dan enkel automatisering: het biedt een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die reizen, kosten, leveranciersfacturen, naleving en...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Happay geeft bedrijven het inzicht, de voorspelbaarheid en controle die ze nodig hebben en vereisen voor zakelijke betalingen.
Happay is een cloudgebaseerd platform voor kostenbeheer waarmee het MKB en grote ondernemingen moeiteloos zakelijke betalingen kunnen financieren, deze in realtime kunnen bijhouden, strikte uitgavencontroles kunnen instellen en de uitgavenrapportage kunnen stroomlijnen van aankoop tot en met boekhouding. Met Happay kunnen organisaties ook onkostenbeleidsregels opstellen binnen het systeem en de handhaving automatiseren, waardoor verspillingen en fraude worden voorkomen. De gegevensanalyses helpen besluitvormers om kasstromen en budgetten efficiënter te beheren.
Happay is een cloudgebaseerd platform voor kostenbeheer waarmee het MKB en grote ondernemingen moeiteloos zakelijke betalingen kunnen financieren, deze in realtime kunnen bijhouden, strikte uitgavenco...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Plooto is een end-to-end platform voor automatisering van de worfklow van de crediteuren- en debiteurenadministratie voor boekhoudprofessionals om hun crediteuren- en debiteurenpraktijk te schalen.
Plooto is van mening dat het beheren van de crediteuren- en debiteurenadministratie voor je klanten efficiënt, gestroomlijnd en winstgevend moet zijn. Plooto wordt vertrouwd door duizenden accountants, boekhouders en bedrijven en biedt end-to-end automatisering van de crediteuren- en debiteurenadministratie, met eenvoudige workflows en geïntegreerde elektronische betalingen. Eenvoudige tweerichtingssynchronisatie en afstemming met Xero en QuickBooks. Verkort je crediteuren- en debiteurenadministratieprocessen van 5 uur naar slechts 10 minuten.
Plooto is van mening dat het beheren van de crediteuren- en debiteurenadministratie voor je klanten efficiënt, gestroomlijnd en winstgevend moet zijn. Plooto wordt vertrouwd door duizenden accountants...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Pleo is een bedrijfskaart die automatisch onkostenrapporten voor je hele team genereert en je boekhouding vereenvoudigt.
Pleo is een complete oplossing voor zakelijke betalingen waarmee bedrijven betaalkaarten kunnen distribueren naar werknemers voor het kopen van producten namens het bedrijf. Het biedt managers een realtime overzicht van de bedrijfsuitgaven, flexibele kaartlimieten, automatische kostenindeling en directe boekhoudsysteemintegraties.
Pleo is een complete oplossing voor zakelijke betalingen waarmee bedrijven betaalkaarten kunnen distribueren naar werknemers voor het kopen van producten namens het bedrijf. Het biedt managers een...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Divvy is een slim creditcard- en kostenbeheerplatform dat volledig gratis te gebruiken is en je beloont voor het gebruik ervan.
Divvy's 100% gratis kostenplatform brengt smartcardtechnologie, moderne software en mensen samen voor een naadloze ervaring met uitgavenbeheer. Divvy maakt onkostendeclaraties, het vastleggen van bonnen en werknemersvergoedingen verleden tijd. Kies eenvoudig een budget, gebruik je Divvy-kaart en je bent klaar. Besteed slimmer, sluit boeken sneller en reis goedkoper (15-50% korting), zonder gedoe met het bewaren van bonnen. Volledig gratis, en je verdient punten wanneer je uitgeeft. Bekijk een demo en ontvang tot $ 100.*
Divvy's 100% gratis kostenplatform brengt smartcardtechnologie, moderne software en mensen samen voor een naadloze ervaring met uitgavenbeheer. Divvy maakt onkostendeclaraties, het vastleggen van...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
De nieuwe standaard in onkostenbeheer – Kostenrapportage met één muisklik, intelligent bijhouden van kwitanties, naleving en werkstroomautomatisering.
Fyle is gebouwd voor kopers van deze generatie, die waarde hechten aan ervaring en productiviteit van medewerkers. Met Fyle kun je afscheid nemen van handmatige gegevensinvoer, handmatige beleidscontroles en handmatige afstemming. Fyle beschikt over een AI-engine die onkostengegevens verzamelt van betaalbewijzen, controleert op beleidsschendingen en de juiste goedkeurder toevoegt – allemaal met één druk op de knop. Fyle kan complexe goedkeuringen en werkstromen automatiseren, wat zorgt voor een robuust, papierloos systeem dat wordt geïntegreerd met je boekhoudsysteem.
Fyle is gebouwd voor kopers van deze generatie, die waarde hechten aan ervaring en productiviteit van medewerkers. Met Fyle kun je afscheid nemen van handmatige gegevensinvoer, handmatige beleidscontr...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
TravelBank is gebouwd voor de moderne zakenreiziger en is een slimmere manier om reizen te boeken, uitgaven bij te houden en beloningen te verdienen. 100% gratis te gebruiken.
TravelBank was te zien in lijsten als "New Apps We Love", "Best Business Apps" en "Best of Business Travel" in de App Store, en is een slimmere manier om zakenreizen te boeken, uitgaven bij te houden en beloningen te verdienen. Met TravelBank kun je binnen enkele minuten een onkostennota indienen of een aanstaande zakenreis in de begroting opnemen en beloningen verdienen wanneer je onder je budget blijft. Het is 100% gratis te gebruiken en het kost slechts enkele minuten om aan de slag te gaan.
TravelBank was te zien in lijsten als "New Apps We Love", "Best Business Apps" en "Best of Business Travel" in de App Store, en is een slimmere manier om zakenreizen te boeken, uitgaven bij te houden...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die meer controle, zichtbaarheid en automatisering biedt voor de financiële teams van vandaag.
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die moderne financiële teams meer controle, zichtbaarheid en automatisering biedt. Combineer uitgavengoedkeuringen, inkooporders, kaarten voor werknemersonkosten, virtuele kaarten, onkostenvergoedingen en factuurbeheer in één bron van waarheid. Automatiseer je uitgavenproces, maak administratie overbodig en geef je teams de mogelijkheid om hun beste werk te leveren. Spendesk wordt vertrouwd door meer dan 2500 bedrijven en helpt bedrijven overal ter wereld om slimmer te besteden.
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die moderne financiële teams meer controle, zichtbaarheid en automatisering biedt. Combineer uitgavengoedkeuringen, inkooporders, kaarten...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Het uitgavenbeheer van Procurify is eenvoudig te gebruiken voor je hele organisatie, waardoor een volledige uitgavencontrole, snelle acceptatie en installatie mogelijk is.
Procurify is de ideale oplossing voor uitgavenbeheer voor middelgrote bedrijven. Honderden bedrijven over de hele wereld gebruiken Procurify om hun uitgaven te volgen, te controleren en te analyseren. Door de uitgebreide workflow en gebruikersvriendelijke interface hebben teams in aankoop, inkoop en financiën Procurify over afdelingen en teams heen kunnen implementeren om een betere bestedingscultuur te creëren. Ga binnen twee weken aan de slag, waarna dit product je kan helpen bij het transformeren van je inkoopproces.
Procurify is de ideale oplossing voor uitgavenbeheer voor middelgrote bedrijven. Honderden bedrijven over de hele wereld gebruiken Procurify om hun uitgaven te volgen, te controleren en te analyseren....

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Adoddle van Asite is een cloudplatform voor naadloze samenwerking tussen disciplines, van concept tot voltooiing en daar voorbij.
Het Adoddle-platform van Asite geeft iedereen die betrokken is bij bouw- en facilitaire projecten toegang tot essentiële informatie, ongeacht de locatie of het apparaat. Het maakt meer samenwerking mogelijk, wat leidt tot minder fouten en enorme tijd- en kostenbesparingen. Je kunt alle projectgegevens opslaan en beheren in één centraal en veilig archief. Adoddle is een op maat gemaakt platform waarmee klanten de structuur van hun content volledig kunnen configureren met zeer gecontroleerde toegang en rijke workflows.
Het Adoddle-platform van Asite geeft iedereen die betrokken is bij bouw- en facilitaire projecten toegang tot essentiële informatie, ongeacht de locatie of het apparaat. Het maakt meer samenwerking...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Brex is de eerste bedrijfskaart voor startups en e-commerce, met eenvoudige instellingen en 10-20 x hogere limieten om je bedrijf op te schalen.
Brex is een oplossing voor onkostenbeheer voor startups en e-commerce. Help je bedrijf op te schalen met een eenvoudige installatie en een bedrijfskaart die beloningen biedt. Upload ontvangsten via de Brex-app of verzend ze via sms en e-mail. Voeg nieuwe gebruikers toe, geef kaarten uit en stel bestedingslimieten in voor iedereen in het team. Voor startups en e-commercemerken. Een eenvoudige manier om je cashflow en seizoensinvloeden te beheren. Meld je binnen 5 minuten online aan.
Brex is een oplossing voor onkostenbeheer voor startups en e-commerce. Help je bedrijf op te schalen met een eenvoudige installatie en een bedrijfskaart die beloningen biedt. Upload ontvangsten via...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Cloudgebaseerde loonadministratie, HR, werving, onboarding, leren, prestatie, opvolging, beloning, roostering, enquêtes, beloningen en meer.
ELMO (ASX: ELO), opgericht in 2002, is de geïntegreerde, cloudgebaseerde oplossing in Australië en Nieuw-Zeeland voor HR, loonadministratie en roosteren/tijd en aanwezigheid die één leverancier, één dashboard en één gebruikerservaring biedt. Het is een snelgroeiend HR-techbedrijf. Het platform biedt innovatieve cloudgebaseerde HR- en loonadministratietechnologie aan meer dan 1400 organisaties in APAC. Het pakket van ELMO met oplossingen voor HR- en loonadministratie kan samen of afzonderlijk worden gebruikt en is configureerbaar voor de processen en workflows van je organisatie.
ELMO (ASX: ELO), opgericht in 2002, is de geïntegreerde, cloudgebaseerde oplossing in Australië en Nieuw-Zeeland voor HR, loonadministratie en roosteren/tijd en aanwezigheid die één leverancier, één...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Soldo combineert slimme prepaid bedrijfskaarten met een uitgebreid beheerplatform. De ideale manier om uitgaven te beheren.
Voorafgaand aan Soldo was het bijhouden en beheren van uitgaven een duistere kunst: bedrijven creëerden omzeilingen voor betalingen en overspoelden het personeel met financiële administratie. Stel werknemers en afdelingen in staat om aankopen te doen van reclame tot software, reiskosten tot e-commerce. Beheer alle kosten met aangepaste budgetten en volg transacties in realtime. Verbind boekhoudsoftware om rapportage te automatiseren en uren te besparen en gebruik vervolgens inzichten om te groeien. Combineer prepaid bedrijfskaarten met een uitgebreid beheerplatform.
Voorafgaand aan Soldo was het bijhouden en beheren van uitgaven een duistere kunst: bedrijven creëerden omzeilingen voor betalingen en overspoelden het personeel met financiële administratie. Stel...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Een supereenvoudig reishulpmiddel voor bedrijven dat het gemakkelijk maakt om reizen te plannen, boeken en delen, terwijl het voordelen en besparingen oplevert.
Het intuïtieve platform van Lola.com maakt het eenvoudig om vluchten en hotels in minuten te boeken. Individuele reizigersprofielen, digitale reisbewijzen en duidelijke bedrijfsrichtlijnen maken het eenvoudiger dan ooit om zakelijke reizen te beheren. Met het 24/7 reisondersteuningsteam kunnen reizigersmanagers en uitvoerende assistenten eindelijk hun nachten en weekends terugkrijgen. Automatische onkostendeclaratie maakt papieren bonnen overbodig en slimme richtlijnen zorgen dat reizigers binnen hun budget blijven.
Het intuïtieve platform van Lola.com maakt het eenvoudig om vluchten en hotels in minuten te boeken. Individuele reizigersprofielen, digitale reisbewijzen en duidelijke bedrijfsrichtlijnen maken het...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Bento vindt opnieuw uit hoe bedrijven B2B-betalingen in de digitale wereld beheren.
Bento vindt opnieuw uit hoe bedrijven B2B-betalingen in de digitale wereld beheren. Met het financiële operationele platform van Bentos kunnen bedrijven fysieke en virtuele betalingsreferenties aan mensen en systemen uitgeven zonder risico's te introduceren, terwijl bedrijven ongekende controle en zichtbaarheid hebben over hun B2B-uitgaven en bedrijfsuitgaven. Open API's en White Label-samenwerkingsverbanden breiden deze controle- en beheervoordelen uit om betalingen te automatiseren die veel verder gaan dan alleen de kosten.
Bento vindt opnieuw uit hoe bedrijven B2B-betalingen in de digitale wereld beheren. Met het financiële operationele platform van Bentos kunnen bedrijven fysieke en virtuele betalingsreferenties aan...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Een webgebaseerd platform dat de mogelijkheid biedt om inkooporders in minder dan een minuut aan te maken, te bekijken en goed te keuren, zelfs met mobiele apps.
Dit cloudgebaseerde inkoopordersysteem is bekroonde software, waardoor de inkoopworkflow wordt vereenvoudigd en de noodzaak van meerdere e-mails en handmatige circulatie wordt weggenomen. De geavanceerde gebruikersinterface van DPO is gemakkelijk te gebruiken en 24/7 beschikbaar. Het werkt met meerdere talen en valuta's en is ook beschikbaar via mobiele apps. De klanten hebben meer dan 200 opties om hun instellingen naar behoefte aan te passen. Gemiddeld duurt het minder dan vijf minuten om een definitieve goedkeuring binnen DPO te krijgen.
Dit cloudgebaseerde inkoopordersysteem is bekroonde software, waardoor de inkoopworkflow wordt vereenvoudigd en de noodzaak van meerdere e-mails en handmatige circulatie wordt weggenomen. De...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Abacus is een gemakkelijke manier voor jou om je team te vergoeden, zakelijke creditcards te combineren en je uitgavenbeleid te implementeren.
Abacus is een realtime oplossing voor onkostenbeheer die gegevens- en gedragsanalyse gebruikt om het creëren en goedkeuren van onkosten te automatiseren. Kostenworkflows zijn geoptimaliseerd om beheerders te helpen zich te concentreren op afwijkingen en items met een hoge prioriteit. Abacus doet proactief aanbevelingen, markeert kosten voor beoordeling en beheert automatisch terugkerende kosten binnen het beleid. Het is een gemakkelijke manier voor jou om je team te vergoeden, zakelijke creditcards te combineren en je uitgavenbeleid te implementeren.
Abacus is een realtime oplossing voor onkostenbeheer die gegevens- en gedragsanalyse gebruikt om het creëren en goedkeuren van onkosten te automatiseren. Kostenworkflows zijn geoptimaliseerd om...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
AvidXchange-softwareoplossingen en toegewijde serviceteams automatiseren je crediteuren- en betalingsprocessen volledig.
AvidXchange is marktleider in het automatiseren van factuur- en betalingsprocessen voor middelgrote bedrijven. AvidXchange werd opgericht in het jaar 2000 en verwerkte vorig jaar 9,5 miljoen betalingen via het netwerk van meer dan 500.000 leveranciers; het heeft daarmee de manier getransformeerd waarop 5500 klanten in Noord-Amerika hun rekeningen betalen. AvidXchange onderscheidt zich als een wereldwijde fintech-unicorn en een zeer snel groeiend technologiebedrijf in de VS met 1300 medewerkers op zeven kantoorlocaties.
AvidXchange is marktleider in het automatiseren van factuur- en betalingsprocessen voor middelgrote bedrijven. AvidXchange werd opgericht in het jaar 2000 en verwerkte vorig jaar 9,5 miljoen...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Voor bedrijven die 50-1000 PO's maand uitvoeren. "Iedereen die tijd, papier en arbeid wil besparen zou moeten investeren in Bellwether – "KW of TFCU"
Als beste beoordeeld voor kleine tot middelgrote bedrijven die 50-1000 PO's per maand aanmaken. Al 32 jaar vertrouwd door meer dan 1000 klanten zoals Casio, Aramark, NY State Health Department, Duke Power, Dart Container, Goodwill, Liberty Academy, Lifelong Health, Coca-Cola, Kraft, Comcast, ATT, Brookdale Senior Living, Baxter, HP, US ARMY, Churchill Downs Gaming, Budget Hotels, Florida Tile, Kaiser Permanente…. GRATIS, eenvoudige en professionele software die past bij de wensen van jouw bedrijf, met de enige geldteruggarantie!
Als beste beoordeeld voor kleine tot middelgrote bedrijven die 50-1000 PO's per maand aanmaken. Al 32 jaar vertrouwd door meer dan 1000 klanten zoals Casio, Aramark, NY State Health Department, Duke...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Beheer je directe en indirecte inkoop op je eigen privéplatform voor inkoop. Gratis versie beschikbaar.
Eenvoudige oplossing voor het beheer van zakelijke uitgaven voor bedrijven van elke omvang. Tradogram biedt aanpasbare tools om je aanvragen, inkooporders, prijsaanvragen/offerteaanvragen, contracten, ontvangst en factuurmatching te stroomlijnen. Beheer het proces ook met gebruikersrechten, goedkeuringen, budgetten, artikelcatalogus, leveranciersbeheer, projecten en nog veel meer. De nieuwste cloudtechnologie met topcriteria voor beveiliging en prestaties. Ontvang vandaag nog je gratis account en ontdek hoe eenvoudig het is om te gebruiken.
Eenvoudige oplossing voor het beheer van zakelijke uitgaven voor bedrijven van elke omvang. Tradogram biedt aanpasbare tools om je aanvragen, inkooporders, prijsaanvragen/offerteaanvragen, contracten,...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Geef vorm aan de naleving van voorschriften voor zakenreizen, vereenvoudig de onkostenrapportage en verhoog de acceptatie van het reisbeleid van je bedrijf.
Geef vorm aan de naleving van voorschriften voor zakenreizen, vereenvoudig de onkostenrapportage en verhoog de acceptatie van het reisbeleid van je bedrijf.
Geef vorm aan de naleving van voorschriften voor zakenreizen, vereenvoudig de onkostenrapportage en verhoog de acceptatie van het reisbeleid van je bedrijf.

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Order products, approve purchases, pay vendors, and monitor spend—all on one platform.
As the first platform built for a business' entire purchasing process, Negotiatus provides a consistent, simple, and powerful experience from sourcing through payment across every vendor and website. Businesses receive enterprise-level control and analytics over their spend without the burden of heavy implementation and maintenance, and are on-boarded in fewer than two weeks. It is trusted by over 300 of the fastest growing name-brand companies and is headquartered in New York City.
As the first platform built for a business' entire purchasing process, Negotiatus provides a consistent, simple, and powerful experience from sourcing through payment across every vendor and website....

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Directe virtuele en fysieke kaarten voor zakelijke uitgaven. Houd je uitgaven bij en controleer ze.
Directe virtuele en fysieke kaarten voor zakelijke uitgaven. Houd je uitgaven bij en controleer ze.
Directe virtuele en fysieke kaarten voor zakelijke uitgaven. Houd je uitgaven bij en controleer ze.

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Beheer je gehele uitgavenproces op één plek. Verzoek, betaal en automatiseer je AP-boekhouding met Airbase.
Beheer je gehele uitgavenproces op één plek. Verzoek, betaal en automatiseer je AP-boekhouding met Airbase.
Beheer je gehele uitgavenproces op één plek. Verzoek, betaal en automatiseer je AP-boekhouding met Airbase.

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Ramp is de oplossing voor het beheer van bedrijfskaarten en -uitgaven waarmee middelgrote bedrijven de groei kunnen versnellen en minder uitgeven.
Ramp is de oplossing voor het beheer van bedrijfskaarten en -uitgaven waarmee middelgrote bedrijven de groei kunnen versnellen zonder dat dit ten koste gaat van hun financiën. Financiële teams besparen na slechts tien minuten onboarding meer dan 5 dagen per maand en tienduizenden dollars, dankzij de directe boekhoudintegraties van Ramp, automatische koppeling van ontvangstbewijzen en geavanceerde inzichten voor besparingen. Klanten krijgen ook 1,5% geld terug op alle uitgaven. Ramp wordt vertrouwd door honderden tevreden klanten in elke sector.
Ramp is de oplossing voor het beheer van bedrijfskaarten en -uitgaven waarmee middelgrote bedrijven de groei kunnen versnellen zonder dat dit ten koste gaat van hun financiën. Financiële teams...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor jou om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat je nodig hebt.
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor werknemers om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat ze nodig hebben. Wanneer je medewerkers een verzoek hebben, begeleidt software Coupas hen voorzichtig naar het invullen van die behoefte op de juiste manier. Van interessante voorkeursitems tot bovenaan zoekresultaten brengen tot rekening houden met gecontracteerde voordelen zoals voorkeursprijzen en volumekortingen, het juiste doen is gemakkelijk voor gebruikers.
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor werknemers om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat ze nodig hebben. Wanneer je medewerkers een verzoek hebben, begeleidt...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Intelligent & Scalable Procurement & Accounts Payable Automation System
Finly ensures Finance & Procurement Teams gain complete control & visibility over business spend. All of this while increasing the Finance Teams' productivity by over 80% & simplifying remote collaboration among the finance & purchasing team through a powerful Communication Framework. Streamline invoice approvals, automate reminders, auto-update GLs on Accounting Systems, ensure audit compliance & governance with a system designed & built for Finance Teams.
Finly ensures Finance & Procurement Teams gain complete control & visibility over business spend. All of this while increasing the Finance Teams' productivity by over 80% & simplifying remote...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
A unique web-based platform that helps you to buy, sell, and manage cash more efficiently and effectively than ever before.
A unique web-based platform that helps you to buy, sell, and manage cash more efficiently and effectively than ever before.
A unique web-based platform that helps you to buy, sell, and manage cash more efficiently and effectively than ever before.

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
PEX biedt vooraf betaalde visitekaartjes en een functierijk platform voor het beheren van werknemersuitgaven.
PEX is een geavanceerde oplossing voor het beheren van werknemersuitgaven. PEX biedt bedrijfskaarten en een compleet platform voor het beheer van personeelsuitgaven dat toegankelijk is via het web of de smartphone-app. Met PEX kan je kaarten uitgeven, uitgaven beheren, bonnen vastleggen, realtime inzicht krijgen en je boekhoudprocessen vereenvoudigen.
PEX is een geavanceerde oplossing voor het beheren van werknemersuitgaven. PEX biedt bedrijfskaarten en een compleet platform voor het beheer van personeelsuitgaven dat toegankelijk is via het web...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Spend management tool which ensures effective management of the full spend lifecycle through analysis, sourcing, and procurement.
Spend management tool which ensures effective management of the full spend lifecycle through analysis, sourcing, and procurement.
Spend management tool which ensures effective management of the full spend lifecycle through analysis, sourcing, and procurement.

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Cloudsysteem voor professionele servicebedrijven. Omvat bedrijfsfinanciën, mensen en documenten. Werk altijd en overal samen.
Teamogy is een uitgebreid cloudsysteem voor professionele dienstverleners. Het omvat alle stappen vanaf het eerste contact met de klant, budgettering en projectmanagement tot capaciteitsplanning en urenrapportage, kosten van derden en facturering aan klanten. Teamogy verbindt interne teams en ondersteunt samenwerking en communicatie binnen het bedrijf. Het laat je team altijd en overal werken.
Teamogy is een uitgebreid cloudsysteem voor professionele dienstverleners. Het omvat alle stappen vanaf het eerste contact met de klant, budgettering en projectmanagement tot capaciteitsplanning en...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
VENDX is a procurement processing tool which enables speedy decision making through the reduction of transaction backlog.
VENDX is a software solution that fits painlessly in your organization to bring transparency across all the procurement functions. This tool makes negotiation and control aspects of the purchase process more comfortable and more thorough. It smoothly integrates with your existing software environment, and you can be up and running VENDX almost immediately since it just needs minimum implementation time and minimal training for the user.
VENDX is a software solution that fits painlessly in your organization to bring transparency across all the procurement functions. This tool makes negotiation and control aspects of the purchase...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
A radically better corporate card for your business.
A radically better corporate card for your business.
A radically better corporate card for your business.

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
De oplossingen van Proactis Business Spend Management helpen organisaties grote kostenbesparingen, volledige controle over de uitgaven en procesefficiëntie te realiseren.
Proactis oplossingen voor Spend Management helpen middelgrote organisaties om grote kostenbesparingen, volledige controle over de uitgaven en procesefficiëntie te realiseren op manieren die de grootste meerwaarde behalen en behouden. De oplossingen van Proactis worden gebruikt door meer dan 3 miljoen mensen en ondersteunen 1000 ondernemingen. De geïntegreerde oplossingen voor uitgavenbeheer stroomlijnen en controleren alle aankopen en uitgaven, van het beheren van sourcing, contracten en inkooptransacties tot samenwerking met leveranciers en geautomatiseerde factuurverwerking.
Proactis oplossingen voor Spend Management helpen middelgrote organisaties om grote kostenbesparingen, volledige controle over de uitgaven en procesefficiëntie te realiseren op manieren die de...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
Teampay’s spend management platform gives finance teams control and automates the purchasing, reconciliation and reporting process.
Teampay empowers employees to make necessary purchases quickly without sacrificing control and visibility for the finance team. With Teampay’s spend management platform, finance teams can set spend policies, automate purchase requests and reconciliation, issue virtual and physical cards, and gain real-time visibility into spend. Teampay directly integrates with Quickbooks Online, Xero, Intacct and Netsuite, ensuring you always have current and accurate data.
Teampay empowers employees to make necessary purchases quickly without sacrificing control and visibility for the finance team. With Teampay’s spend management platform, finance teams can set spend...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
One Portal For All Business Travel - One account for all bookings. Mobile app, role management & expense management.
With Lanes & Planes, the end-to-end business travel portal and expense solution, travellers and travel admins book all trips compliant with the travel policies of their company in only tool while keeping full cost control. Simple role management, insights into travel statistics and analytics as well as the mobile app for digital receipt and invoice administration. Additionally our 24/7 concierge service makes travelling easier than ever. Everything on one platform wherever, whenever.
With Lanes & Planes, the end-to-end business travel portal and expense solution, travellers and travel admins book all trips compliant with the travel policies of their company in only tool while...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
SalesTrip is an expenses system on Salesforce providing a fast and easy way for organisations to track spend across their business.
SalesTrip is an expense management system on Salesforce, making it easier for businesses to accurately capture and track direct or indirect spend. Get instant control and visibility of all spend against business purpose such as customer, sales opportunity or marketing campaign. By doing so, your company benefits from real-time analysis of how spend aids company growth.
SalesTrip is an expense management system on Salesforce, making it easier for businesses to accurately capture and track direct or indirect spend. Get instant control and visibility of all spend...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
The TYASuite Cloud ERP Solution is a plug & play platform within integrated modules to help you manage,monitor&execute your business.
TYASuite Procurement to Pay Software is especially designed for small and medium-sized enterprises. It is equipped to improve and enhance the growth-related needs of these companies. With its user-centric platform, the software helps in bringing accuracy in cross-departmental operations.
TYASuite Procurement to Pay Software is especially designed for small and medium-sized enterprises. It is equipped to improve and enhance the growth-related needs of these companies. With its...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole
The complete corporate spend solution. All-new insight and no more surprises.
Mesh Payments transforms the way finance teams operate with its cardless spend platform that centralizes all payments in one powerful system. We empower finance managers with visibility over their entire business so they are equipped with all the insights they need to optimize spend, along with full control and automation, ensuring they always save time and effort. Know everything. Optimize anything. www.meshpayments.com
Mesh Payments transforms the way finance teams operate with its cardless spend platform that centralizes all payments in one powerful system. We empower finance managers with visibility over their...

Functies

  • Uitgavenanalyse
  • Prepaidkaarten
  • Onkosten bijhouden
  • Goedkeuringswerkstroom
  • Budgettering/prognoses
  • Uitgavencontrole