112 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Kant-en-klaar product voor terugkerende facturering en abonnementsbeheer dat werkt als een laagje intelligentie bovenop betalingsgateways. Meer informatie over Chargebee
Chargebee is een PCI Niveau 1 gecertificeerd platform voor terugkerende facturering voor SaaS- en op abonnementen gebaseerde bedrijven. Chargebee kan worden geïntegreerd met toonaangevende betalingsgateways over de hele wereld, zodat je het incasseren van betalingen, facturering, e-mailmeldingen en relatiebeheer kunt automatiseren. Met krachtig geïntegreerde integraties zoals Xero, QuickBooks Online, Avalara, NetSuite, Zendesk, MailChimp, ShipStation, Salesforce, Slack en Shopify elimineert Chargelee de moeilijkheden rondom het factureren voor abonnementen. Meer informatie over Chargebee

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Abowire is een whitelabel abonnementsplatform dat alles heeft wat je maar nodig hebt om abonnementen te verkopen. Implementatie is snel. Geproduceerd in Duitsland. Meer informatie over Abowire
Abowire is een whitelabel abonnementsplatform dat alles heeft wat je maar nodig hebt om abonnementen te verkopen. Onboarding van leden, self-service klantenportal en afrekenen met geautomatiseerde btw-afhandeling in de EU, meerdere betalingsgateways en veel meer. Meer informatie over Abowire

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Stripe Billing is een set tools voor het opbouwen en opschalen van je terugkerende bedrijfsmodel. Meer informatie over Stripe Billing
Stripe Billing is een nieuwe reeks tools waarmee bedrijven van elke omvang terugkerende bedrijfsmodellen kunnen automatiseren, optimaliseren en schalen. Ontwerp zelfs de meest complexe factureringsmodellen, van eenvoudige licenties voor zitplaatsen tot complexe gelaagde abonnementen met meerdere lagen op basis van gebruik. Stripe Billing bevat ook een nieuwe manier voor Amerikaanse bedrijven om klanten te factureren. E-mail je klanten een factuur die perfect past bij de branding van je bedrijf en die betalingen veilig zal innen. Meer informatie over Stripe Billing

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Verstrek snel duidelijke contracten, automatiseer facturen, analyseer de prestaties, verwerk belastingen, en meer functies om abonnementen te beheren. Meer informatie over Odoo
Beheer moeiteloos periodieke facturering, abonnees, verkopen en meer met de geautomatiseerde tools van Odoo. Verstrek snel duidelijke contracten en foutloze, geautomatiseerde facturen; handel belastingen af zonder stress en verwerk betalingen, allemaal automatisch op basis van je instellingen. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
De cloudgebaseerde abonnements- en verbruiksgebaseerde oplossing voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over Tridens Monetization
Met Tridens Monetization kunnen serviceproviders snel innovatieve digitale abonnementsdiensten en gebruiksgebaseerde diensten lanceren die zich onderscheiden van die van de concurrenten, terugkerende inkomsten ontwikkelen en klantrelaties verdiepen. Bovendien maakt Tridens Monetization automatisering van het factureringsproces mogelijk voor abonnementen in een digitale offerte-order-cash-economie, van offerte, offerteontwerp, beoordeling, belasting, facturering, betalingen, incasso tot rapportage en analytics. Meer informatie over Tridens Monetization

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Yokoy automatiseert bedrijfsuitgaven en creditcardprocessen volledig. Controleer alleen speciale gevallen, de rest doet de AI. Meer informatie over Yokoy
Met behulp van kunstmatige intelligentie automatiseert Yokoy het uitgavenbeheer voor middelgrote en grote ondernemingen. Onkostenbeheer, factuurverwerking en slimme bedrijfskaarten worden gecombineerd in één intuïtief platform. Yokoy is een alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die biedt wat je nodig hebt. Meer informatie over Yokoy

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
ABONNEMENTSBEHEER EN TERUGKERENDE FACTURERING - GEMAAKT IN DUITSLAND VOOR EUROPA Meer informatie over billwerk
De alles-in-één-oplossing voor abonnementsbeheer en terugkerende facturering voor je Europese bedrijf op basis van abonnementen. Het platform voldoet aan de Europese normen EU-DSGVO en GOBD, heeft een sterke REST API en biedt een verscheidenheid aan kant-en-klare integraties voor Europese externe leveranciers. Met billwerk groeien je abonnementsinkomsten sneller, je kosten worden geminimaliseerd en je profiteert voortdurend van de hoge productinnovatiegraad van het platform. Meer informatie over billwerk

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Nexway maakt het eenvoudig om abonnementsmodellen en factureringsplannen te implementeren die specifiek zijn afgestemd op de unieke behoeften van jouw bedrijf. Meer informatie over Nexway
Dankzij het krachtige abonnementssysteem en het door AI aangedreven verlooppreventieprogramma van Nexway kun je abonnementen verkopen en beheren, de levensduurwaarde van de klant verhogen, langdurige klantloyaliteit opbouwen en de verwachtingen van klanten overtreffen als nooit tevoren. Meer informatie over Nexway

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Software voor lidmaatschaps- en databasebeheer brengt alle tools samen die je nodig hebt om je organisatie efficiënt te runnen.
Wild Apricot helpt duizenden organisaties minder tijd te besteden aan administratieve taken, zoals het verwerken van betalingen en het bijwerken van Excel-bestanden, en meer tijd aan het uitbreiden van hun lidmaatschap. Het is ontworpen voor organisaties die worden beheerd door vrijwilligers of weinig personeel en biedt een gebruikersvriendelijke back-end, zodat je geen technisch genie hoeft te zijn om je organisatie naar het volgende niveau te brengen. Bovendien heb je toegang tot een community van collega's en experts die kennis en beste praktijken delen. Dit platform staat voor je klaar! Meer informatie over Wild Apricot

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one. Meer informatie over SuiteDash

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
Met Sage Intacct krijgen CFO's binnen enkele minuten (in plaats van dagen) toegang tot geïntegreerde management- en financiële rapporten voor al hun bedrijfsentiteiten, zodat ze hun bedrijf kunnen stimuleren en laten groeien. Sage Intacct is het voorkeursproduct van AICPA voor financieel beheer waarmee jouw groeiende middelgrote onderneming sneller en verder kan groeien, met de financiële kerncijfers die je nodig hebt om je belangrijkste processen te automatiseren, je afhankelijkheid van spreadsheets te verminderen en je meer inzicht te geven in je bedrijfsprestaties. Meer informatie over Sage Intacct

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Chargify is een toonaangevend platform voor terugkerende facturering en abonnementenbeheer.
Chargify is een wereldwijd erkende leider op het gebied van terugkerende facturering en abonnementenbeheer. Chargify Elastic Billing maakt van facturering een concurrentievoordeel voor moderne bedrijven die zich baseren op terugkerende inkomsten en hun aanbod in deze relatie-economie moeten personaliseren en differentiëren. Elastic Billing transformeert de manier waarop bedrijven aanbiedingen verpakken, prijzen en promoten en veranderingen in de loop van de tijd beheren. Meer informatie over Chargify

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Platform voor bedrijfsvoering dat wordt geleverd met CRM, HRM, financieel beheer en projectmanagement.
Platform voor bedrijfsvoering dat wordt geleverd met CRM, HRM, financieel beheer en projectmanagement.

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Een winkelwagentjesoplossing met een aanpasbare editor, pop-ups met formulieren voor afrekenen, een bouwer voor verkooptrechters en nog veel meer.
Een winkelwagentjesoplossing met een aanpasbare editor, pop-ups met formulieren voor afrekenen, een bouwer voor verkooptrechters en nog veel meer.

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Cloudgebaseerde oplossing voor ondernemers om abonnementsactiviteiten te starten met functies zoals orderbeheersysteem, exporteren en meer.
Cloudgebaseerde oplossing voor ondernemers om abonnementsactiviteiten te starten met functies zoals orderbeheersysteem, exporteren en meer.

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Invoiced helpt 20.000 bedrijven in 92 landen om sneller betaald te worden, minder tijd te verspillen aan incasso's en een betere betaalervaring te bieden.
Invoiced is een bekroond platform waarmee bedrijven sneller worden betaald, minder tijd verspillen aan incasso's en hun klanten een betere betalingservaring bieden. Met meer dan 20.000 klanten in 92 landen en bijna $ 50 miljard aan verwerkte vorderingen is Invoiced een pionier op het gebied van de automatisering van debiteuren. Invoiced is gevestigd in Austin, Texas, en is een hooggewaardeerd platform voor debiteurenautomatisering op Capterra, een leider in de categorie op G2 Crowd en een officieel lid van het Forbes Finance Council. Meer informatie over Invoiced

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Eenvoudig, gestroomlijnd beheer voor fitnessscholen, yoga- en pilatesstudio's, muziek- en dansscholen en meer.
Pike13 is gemakkelijk te gebruiken en aan te leren en stroomlijnt de administratieve taken, zodat je meer tijd kunt besteden aan klantgerichte activiteiten. Met het mobielvriendelijke Pike13-platform kunnen lesgebaseerde bedrijven, zoals fitnesscentra, yoga- en pilatesstudio's, muziek- en dansscholen, en vele anderen al hun bedrijfsactiviteiten beheren, van klanten en lesroosters tot facturering en salarisadministratie. Slimme rapportage biedt bruikbare inzichten over de status van het bedrijf en een klanten-app maakt het gemakkelijk om met klanten in contact te komen. Meer informatie over Pike13

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Zoho Subscriptions is online software voor het beheer van terugkerende facturering en abonnementsbeheer voor je abonnementenbedrijf.
Zoho Subscriptions is je totaaloplossing voor terugkerende facturering en abonnementenbeheer. Met Zoho Subscriptions kun je complexe factureringscycli beheren, klantabonnementen overzien, facturering en incasso automatiseren, nieuwe pogingen voor mislukte betalingen beheren en je zakelijke groei analyseren. Tevreden klanten zijn onder meer LogiNext, EuroBox, HeadApp, Mobile Loyalty, Opiniion en anderen. Probeer alle functies in Zoho Subscriptions uit door je vandaag nog aan te melden voor een gratis testaccount! Meer informatie over Zoho Subscriptions

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Webgebaseerde app voor terugkerende facturering en betalingen waarmee bedrijven tijd kunnen besparen, sneller betaald kunnen worden en omzetrapporten gereed kunnen hebben.
Webgebaseerde app voor terugkerende facturering en betalingen voor bedrijven die tijd willen besparen en sneller betaald willen worden. Met ChargeOver kun je handmatige processen automatiseren en nog steeds dingen als eenmalige kosten gebruiken. Integreer ChargeOver met je boekhoudsoftware (volledige integratie met QuickBooks en Xero) of gebruik de API om ChargeOver rechtstreeks in je eigen applicatie te bouwen. Het stapsgewijze ChargeOver-team uit Minneapolis, MN helpt je graag verder. Meer informatie over ChargeOver

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Recurly makes subscriptions a competitive advantage for leading brands worldwide.
Recurly is the all-in-one subscription management platform built to grow subscription revenue for Mid-Market and Enterprise business. Quickly create and easily experiment with pricing and promotions to accelerate subscriber growth. Gain more visibility into your subscription business and optimize efforts with advanced analytics¿visibility into where your subscribers come from, what they buy, and why they churn to identify your ideal member and create more efficient and effective campaigns. Meer informatie over Recurly

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
In-app subscriptions made easy
RevenueCat makes it easy to build cross-platform in-app subscriptions, manage your products and customers, and analyze your IAP data no server code required.

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
SaaSOptics levert B2B-abonnementsbeheer inclusief abonnementsfacturering, opbrengstverantwoording en robuuste abonnementsanalyse.
SaaSOptics is een betaalbare oplossing voor financieel beheer voor opkomende en groeiende B2B SaaS- of abonnementsbedrijven. SaaSOptics biedt uitgebreide GAAP-conforme omzetverantwoording en -rapportage, facturering en sterk geoptimaliseerde analyses voor het volgen van belangrijke abonnementsstatistieken zoals maandelijks terugkerende inkomsten/jaarlijkse geprognotiseerde inkomsten, verloop, levensduurwaarde van de klant en nog veel meer. SaaSOptics biedt opkomende abonnementsbedrijven financiële volwassenheid met out-of-the-box integraties met QuickBooks, Salesforce, Stripe en andere software. Meer informatie over SaaSOptics

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Membership plugin for WordPress that allows online businesses to promote, sell and protect their products and services.
Break down the tech barriers to your business growth with MemberMouse. Since 2009, MemberMouse is the Enterprise WordPress Membership Solution you can use to run a powerful, scalable, flexible membership site. Our features allow you to manage members, accept payment, protect content, make 1-click upsell offers at anytime in the sales process, easily target messages based on previous member behavior, run reports on the engagement of your community, and so so much more! Meer informatie over MemberMouse

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Pabbly Subscriptions is slimme online software voor terugkerende facturering en abonnementsbeheer voor alle soorten abonnementbedrijven.
Pabbly Subscriptions is software voor abonnementsbeheer die de volledige levenscyclus van abonnementsfacturering automatiseert en het complexe terugkerende factureringsproces vereenvoudigt. Met behulp van Pabbly Subscriptions kun je de facturering en betalingsverwerking moeiteloos beheren en een onbeperkt aantal productabonnementen creëren. Er zijn tal van functies die Pabbly uniek maken ten opzichte van andere software, zoals geen kosten per transactie, uitgebreide rapportage, aanmaningsbeheer, geïntegreerd partnerbeheersysteem voor slechts $ 19/m. Meer informatie over Pabbly Subscriptions

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
De eerste AI-gestuurde oplossing voor sociale media die vanaf de grond is ontworpen voor uitgevers. Maximaliseer het verkeer en de inkomsten uit sociale media.
Echobox is exclusief ontworpen voor uitgevers en is de krachtigste publicatiesoftware voor sociale media. 'De geavanceerde AI-technologieën van Echobox helpen uitgevers verkeer, inkomsten en betrokkenheid van Facebook, Twitter, Instagram en LinkedIn te maximaliseren, terwijl ze tijd en geld besparen. Meer dan 800 toonaangevende uitgevers wereldwijd gebruiken Echobox, waaronder Newsweek, The Times, The Telegraph, Handelsblatt, Le Monde en Conde Nast. De Echobox AI kan aan elke uitgever aangepast worden met behulp van de speciale service. Meer informatie over Echobox

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
De abonnementssoftware van QuickFill regelt elk aspect van traditionele en online abonnementsmarketing en -verwerking.
QuickFill software voor het verwerken van abonnementen regelt elk aspect van traditionele en online marketing en circulatie van tijdschriften en nieuwsbrieven. Met QuickFill kun je je omloop vergroten, de kwaliteit van je klantenservice verbeteren, je afhandelingskosten verlagen, je marketing kosteneffectiever maken, online inhoud omzetten in inkomsten, de betalings- en verlengingspercentages verbeteren en meer controle over je financiën uitoefenen. Meer informatie over QuickFill

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
FastSpring is de vertrouwde e-commercepartner voor bedrijven die software over de hele wereld verkopen.
FastSpring is de vertrouwde e-commercepartner voor bedrijven die software over de hele wereld verkopen. Bedrijven die de full-service e-commerce-oplossing van FastSpring gebruiken verkopen meer, blijven flexibel en concurreren op grote schaal. FastSpring is opgericht in 2005 en is een particulier bedrijf met hoofdkantoor in Santa Barbara en een kantoor in Amsterdam. Meer informatie over FastSpring

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Fusebill offers flexible subscription billing and management software that allows businesses to scale through every stage of growth.
Fusebill is focused on empowering businesses worldwide with a flexible subscription commerce engine. By simplifying all aspects of subscription billing and management while automating recurring invoicing, payments, and revenue recognition, businesses are able to streamline their customer lifecycle management and maximize revenue. Scale your business with absolute confidence through every stage of growth using the most flexible subscription billing management software. Meer informatie over Fusebill

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Alles-in-één betalingsplatform ontworpen om de handel voor B2B- en B2C-bedrijven te versnellen.
BlueSnap biedt een alles-in-één betalingsplatform dat is ontworpen om de handel voor B2B- en B2C-bedrijven te versnellen. Het platform ondersteunt online en mobiele verkoop, marktplaatsen, abonnementen, factuurbetalingen, geautomatiseerde debiteuren en handmatige bestellingen via een virtuele terminal. Met een enkele integratie met het platform kun je elke betaling gemakkelijk accepteren. Het platform biedt toegang tot 100 betalingsmethoden, waaronder populaire e-wallets en ingebouwde fraudepreventie van wereldklasse om je verkopen te beschermen. Meer informatie over BlueSnap

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
sticky.io is the go-to subscription ecommerce platform for lasting bonds between brands and people.
sticky.io is a fast-scaling, subscription and recurring billing platform built for direct-to-consumer and subscription commerce. sticky.io integrates with any storefront or front-end application to broaden billing and order management capabilities. With sticky.io's advanced analytics and reporting, brands have a 360-degree view of the customer and can identify what actions will make the biggest impact in optimizing opportunities and maximizing revenue. Meer informatie over sticky.io

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
ProfitWell provides absolutely accurate, real-time reporting and analytics for subscription businesses - 100% free.
ProfitWell provides absolutely accurate, real-time subscription reporting and analytics. From MasterClass and Zenefits to Shipt and Vice, over 20,000 recurring revenue companies depend on ProfitWell to track their businesses. Link Stripe, Zuora, Zapier, or another source of billing data to see your metrics in 5 minutes - all completely free, forever. Meer informatie over ProfitWell

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Acorn is een intuïtieve cloudgebaseerde LMS-software die is ontworpen om het potentieel van je personeel te stimuleren, waardoor leren en ontwikkeling kan worden vereenvoudigd.
Acorn is intuïtieve cloudgebaseerde LMS-software waarmee je snel en eenvoudig e-learning kunt creëren. Creëer gepersonaliseerde leertrajecten. Ontwerp en pas workflows eenvoudig aan voor je personeel. Structureer zelf inhoud of gebruik ontwerptools om snel SCORM- of TinCan-inhoud in te vullen. Acorn is mobielvriendelijk, zodat jij en je personeel nooit een trainingssessie zullen missen. Houd de voortgang van je teams bij met geavanceerde rapportage. Acorn kan ook worden geïntegreerd met alle HR-systemen om beheertaken te automatiseren. Meer informatie over Acorn

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Online payment platform designed to maximize merchant's revenue. Accept and manage recurring card transactions easier than ever.
SecurionPay redefines and simplifies credit card processing. We offer a hassle-free online payment solutions created for online merchants. SecurionPay is a cross-device, online and mobile based payment gateway that offers developers and end-users friendly and simple card payment experience. A set of clean and robust APIs is capable of supporting any payment scenario in the most secure and easy way. Meer informatie over SecurionPay

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
CloudBlue helps businesses succeed in the as-a-service economy and accelerate time to revenue.
CloudBlue helps businesses succeed in the as-a-service economy and accelerate time to revenue by managing subscription and billing, vendor and product information, and partner onboarding across multiple channels.  Through its leading ecosystem orchestration platform, CloudBlue enables companies to create their own ecosystems, as well as connects vendor and go-to-market ecosystems, automating the distribution of traditional and digital products and services across partners. Meer informatie over CloudBlue

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Abonnementbeheer via aanpasbare en eenvoudig te integreren terugkerende facturering die kan worden geïntegreerd met populaire betalingsgateways.
Billsby is PCI DSS-compatibele abonnementfactureringssoftware die is ontworpen voor SaaS- en abonnementgebaseerde bedrijven. Krijg dieper inzicht in je klanten met Billsby Value Score. Geautomatiseerde betalingsverwerking, facturen en aanmaningsbeheer verminderen klantverloop en terugboekingen. Integreert met al je favoriete zakelijke tools. Billsby maakt het gemakkelijk om aan de slag te gaan met je factureringsactiviteiten via drop-in checkout en accountbeheertools, maar biedt ook geavanceerde API-opties. Meer informatie over Billsby

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
OneBill's platform can manage a customer's end-to-end subscription journey and unique product plans.
OneBill Subscription Billing Software helps you manage your customer subscription billing life cycle from end to end with reliable, error-free billing. Using OneBill Subscription Billing Software, you can manage subscriptions, automate the collection of subscription payments, send professional tax complaint invoices, offer discounts to specific customers, and build better relationships with your clients. Meer informatie over OneBill

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Manage billing and subscriptions for your customers, including SaaS subsctiptions and more.
Manage billing and subscriptions for your customers, including SaaS subsctiptions and more.

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Drive audience growth, engagement and revenue with Omedas 360 degree audience management solution.
Explore all of the advantages that come with Omeda's complete, end-to-end audience management solution. Activate your audience in real-time with Omedas marketing automation and customer data platform (CDP). Engage your customers on multiple channels whether they be email, print, web, social media, mobile or events. Omeda is an enterprise solution in the MarTech space that brings together disparate first party data to drive revenue for its client base of over 900 brands. Meer informatie over Omeda

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
A simple-to-use eCommerce platform that handles sophisticated B2B processes including CPQ, Order Management, and Revenue Management.
Expedite Commerce is a simple-to-use eCommerce platform that handles sophisticated B2B processes including: CPQ - Rules-based guided product configuration, pricing, discounting, sales proposals & quotations, esignature. Order Mgmt - orders & provisioning for subscriptions; finished goods & parts ordering for manufacturing. Revenue Mgmt - subscription & recurring usage billing, revenue forecasting. eCommerce -Sophisticated web page builder for customer commerce complex products & services. Meer informatie over Expedite Commerce

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
All in one subscription and membership management software.
Everything you need to run your membership and subscription business. Leverage out of the box user flows for authentication, authorization, payments, shipping, and more. Built with developers in mind; robust APIs and SDKs on web and mobile for ultimate flexibility. Meer informatie over Pelcro

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Comprehensive in-app payments infrastructure to grow your mobile app.
Apphud is the smartest way to integrate, measure and grow in-app purchases, including subscriptions, in iOS and Android apps. Made for leading mobile developers, marketers and product managers. Apphud provides a reliable subscriptions' infrastructure, deep real-time mobile analytics, powerful pricing A/B testing platform and tool set to increase app revenue, reduce churn and get customers insights. Meer informatie over Apphud

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Gebruikt voor het beheren van abonnementen, betalingsverwerking, rapportages en facturering.
SubscriptionFlow is een ultieme leverancier van oplossingen voor bedrijven die worstelen met het beheren van abonnementen. Het is uitgerust met robuuste automatisering en krachtige functies voor het afhandelen van abonnementen, zoals het beheren van meerdere abonnementen, proratie-afhandeling, beheer van aanmaningen en facturering, btw-beheer, een zelfbedieningsportaal voor klanten, een module voor prijsbepaling, betalingsverwerking en efficiënte analyse en rapportages. Meer informatie over SubscriptionFlow

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Billing and revenue automation platform that simplifies how you price products, send invoices, collect payments, and recognize revenue.
Billing and revenue automation platform for scaling businesses that simplifies how companies price products, send invoices, collect payments, and recognize revenue. Designed for the SMB market, the cloud-based platform removes manual workarounds in the accounts receivable and revenue recognition functions and sits between an application/CRM and accounting system. A REST API-first methodology means integration with existing systems can be accomplished with minimal impact to engineering teams. Meer informatie over Ordway Platform

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
The Paddle Revenue Delivery Platform for B2B SaaS companies powers growth across acquisition, renewals and expansion.
The Paddle Revenue Delivery Platform for B2B SaaS companies powers growth across acquisition, renewals and expansion. With Paddle, companies are finally able to transform their revenue delivery infrastructure into a strategic growth lever to respond faster and more precisely to every opportunity. Paddle has 140 talented employees serving over 2,000 software sellers in 245 countries and territories globally. Meer informatie over Paddle

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Web-based membership management tool that allows enterprises to manage clients' subscriptions, customer profiles, content and more.
Web-based membership management tool that allows enterprises to manage clients' subscriptions, customer profiles, content and more.

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Use Cloudmore to solve your B2B subscription billing and management challenges.
Cloudmore is a SaaS delivered end-to-end subscription commerce, management, and billing solution that can be used stand-alone or integrated via API with other parts of your technology stack. Use Cloudmore to market, sell, manage, and offer your customers an easy-to-use self-service experience. Cloudmore customers can build their service catalog without coding or use one of the pre-integrated services, with your commercial agreement with your vendor, or access one of the integrated distrstack. Meer informatie over Cloudmore

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Subscription Billing, usage rating, mediation, and billing solutions for M2M/IoT, Telecom, and Enterprise service providers globally.
To win in today's ever evolving connected world, businesses have come to rely on LogiSense Billing's Subscription and Usage Rating Platform to Automate, Optimize, and Simplify their back-office systems, while remaining ahead of the marketplace with disruptive service offerings and enhanced operational efficiency. Meer informatie over LogiSense Billing

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Usage-based billing, online recurring billing management and invoicing. Cheddar is a flexible, robust billing engine.
Cheddar provides a full-featured, easy-to-use billing and recurring subscription management system so you can accept and track one-time charges and recurring payments. Cheddar was created with one goal in mind, to make a simple, flexible and robust recurring billing system to make managing your customers easy and painless. At At Cheddar's core is tracked items and metering, which allows for billing insights based on usage and customer activity in real-time. Meer informatie over CheddarGetter

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Turnkey subscription for billing and license management integration service with Reprise, iLok, and more.
Turnkey subscription for billing and license management integration service with Reprise, iLok, and more.

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer
Zylo helpt bedrijven hun volledige SaaS-footprint te ontdekken, licenties, verlengingen en gebruik te beheren en waarde te optimaliseren.
Zylo, het grootste onafhankelijke SaaS-beheerplatform voor ondernemingen, transformeert de manier waarop bedrijven hun SaaS-toepassingsportfolio's beheren. Door middel van een SaaS-discoverymethode (octrooi aangevraagd) creëert Zylo transparantie over SaaS-uitgaven, eigendom, licentiegebruik en gebruikersfeedback. Het SaaS-beheerplatform van Zylo biedt een gecentraliseerd registratiesysteem waarmee bedrijfsleiders hun SaaS-investeringen volledig kunnen beheren, meten en optimaliseren. Meer informatie over Zylo

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Facturering op terugkerende basis en op abonnementbasis
  • Aanmaningsbeheer
  • Abonnementenbeheer
  • Kortingsbeheer