Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Kassasystemen voor detailhandel

Kassasystemen voor de detailhandel zijn essentieel in de dagelijkse activiteiten van winkels omdat ze het kassa- en voorraadbeheer automatiseren.

Nederland Lokale producten weergeven

110 resultaten

Met Lightspeed Retail beheer je de verkopen en voorraden van al je verkoopkanalen met één gebruiksvriendelijk platform, en houd je meer tijd over om je bedrijf te runnen. Meer informatie over Lightspeed Retail
Wil jij je winkel efficiënter en intuïtiever runnen? Met het nieuwe Lightspeed Retail beheer je alles op één platform. ✅ Versimpel je workflow met een gebruiksvriendelijk en intuïtief kassasysteem ✅ Volg en beheer je voorraad nauwkeurig ✅ Meet je prestaties met volledig aanpasbare rapportagetools ✅ Beheer al je winkellocaties en verkoopkanalen op afstand vanuit de cloud ✅ Koppel jouw favoriete integraties aan jouw systeem met onze open API Meer informatie over Lightspeed Retail

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Een eenvoudig SaaS-platform voor B2B-handel waarmee bedrijven hun productcatalogi, klanten, bestellingen, aanbiedingen, ontwerpen, tracking en meer kunnen beheren. Meer informatie over DJUST
DJUST is een oplossing voor B2B-handel van de volgende generatie. Alles wat complex is in digitaal B2B, heeft DJUST vereenvoudigd. De oplossing ondersteunt toonaangevende merken en bedrijven met een robuust en eenvoudig API-first-platform. Dankzij een modulaire interface en out-of-the-box oplossing kunnen bedrijven schalen en sneller groeien omdat ze een naadloze digitale ervaring kunnen leveren. Monoprix, Eiffage, deSter, Groupe Socoda, Axione en Seafoodia, Yack en vele andere hoogwaardige klanten vertrouwen op DJUST om hun digitale handel te moderniseren en opnieuw vorm te geven. Meer informatie over DJUST

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen.
PayPal helpt meer dan 17 miljoen bedrijven met betalings- en kredietoplossingen. Meer informatie over PayPal

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Shopify is een handelsplatform dat verkoop eenvoudig maakt voor iedereen – online, op een winkellocatie en alles daartussenin.
Shopify is een handelsplatform dat verkoop eenvoudig maakt voor iedereen – online, op een winkellocatie en alles daartussenin. Shopify biedt een professionele online winkel, een betaaloplossing om creditcards te accepteren en de Shopify POS-applicatie om verkoop te stimuleren. Op dit moment heeft Shopify meer dan 160.000 retailers in 100 verschillende landen, waaronder: Tesla Motors, Gatorade, Forbes, Amnesty International, Encyclopedia Britannica, Maxim Magazine, CrossFit, Black Milk Clothing, Herschel Sup. Meer informatie over Shopify

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Square POS is een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses.
De complete kassaservice van Square biedt een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses. Square is één service voor je hele bedrijf, van een kassa in je broekzak tot rapporten op je laptop. Square maakt zakendoen makkelijker, of je nu op de markt staat of je twintigste filiaal opent. Meer informatie over Square Point of Sale

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Verwerk mobiele betalingen via chip- of mobiele kaartlezers met een creditcardverwerkingssysteem voor smartphones en tablets.
Verwerk mobiele betalingen via chip- of mobiele kaartlezers met een creditcardverwerkingssysteem voor smartphones en tablets. Meer informatie over PayPal Zettle

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
NetSuite is een top cloud-ERP en biedt de zichtbaarheid en controle om slimme beslissingen te nemen en vol vertrouwen te groeien.
NetSuite is een alles-in-één bedrijfsbeheersoftware voor de cloud, waarmee ruim 37.000 organisaties hun bedrijf effectiever kunnen runnen. NetSuite automatiseert kernprocessen en biedt realtime inzicht in operationele en financiële prestaties. Met één geïntegreerd pakket aan applicaties voor o.a. boekhouding, orderverwerking, voorraadbeheer, productie en supply chain geeft NetSuite bedrijven duidelijk inzicht in hun data en de volledige controle over hun bedrijf. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Cloudgebaseerde software voor online boeking, planning, verkoop en marketing – alles wat je nodig hebt om je leven gemakkelijker te maken.
De geavanceerde salonsoftware van Booker helpt je je salon te runnen en te laten groeien met een alles-in-één platform dat begrijpt dat jij je liever op je klanten concentreert dan op je administratieve taken. Beheer je online boekingen, verkooppunten, lidmaatschaps- en loyaliteitsprogramma's, terwijl je tegelijkertijd nieuwe klanten aantrekt en ervoor zorgt dat ze terugkomen. Altijd en overal toegang tot je salonzaak met de veilige, kosteneffectieve, cloudgebaseerde software van Booker. Meer informatie over Booker

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Cin7 biedt voorraadbeheer en automatisering van bestellingen en productie tot het magazijn/3PL tot elk B2B-/B2C-verkoopkanaal dat je gebruikt.
Cin7 is het geautomatiseerde platform voor voorraadbeheer voor merken die hun omzet verhogen tot meer dan $ 1 miljoen. Cin7 synchroniseert hun voorraad met verkoop en bestellingen op elk fysiek en online verkoopkanaal en automatiseert de bestelprocessen voor grotere efficiëntie. Merken die producten verkopen of distribueren, gebruiken Cin7 om de kosten laag te houden, de marges en cashflow hoog te houden en de voorraad op het juiste niveau te houden. Opmerking: Cin7 is niet geschikt voor vermogensbeheer. Meer informatie over Cin7 Omni

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Nederland Lokaal product
Alles-in-één verhuursoftware voor kleine en middelgrote bedrijven.
De alles-in-één verhuursoftware voor iedere branche: evenementenverhuur, partyverhuur, cameraverhuur, fietsverhuur, materiaalverhuur en meer. Met Booqable beheer je jouw verhuurbedrijf op één centrale en gebruiksvriendelijke plek. Beheer voorraad en beschikbaarheid, plan reserveringen, maak je eigen verhuurwebshop (of integreer met je bestaande website), ontvang betalingen en beheer ook onderweg boekingen met de mobiele app. Ontdek waarom al meer dan 3.000 verhuurders je voor gingen en probeer Booqable 14 dagen gratis. Meer informatie over Booqable

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Toast is een alles-in-één POS- en restaurantbeheersysteem dat is gebouwd om de efficiëntie te verbeteren en de kosten drastisch te verlagen.

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Square for Retail biedt alle tools om vlot te verkopen met een POS, online store, voorraad, hardware en betalingen die speciaal voor detailhandelaren zijn gebouwd.
Square for Retail biedt alle tools die je nodig hebt om vlot te verkopen met software, hardware en betalingen die speciaal voor detailhandelaren zijn gebouwd. Verkoop naadloos in de winkel en online met een geïntegreerde online store. Handel binnen enkele seconden verkopen af met de gebruiksvriendelijke POS voor iPad. Volg en verplaats inventaris op meerdere locaties en krijg inzicht in je winstmarge. Beheer je medewerkers met tijdkaarten. Voeg inventaris toe vanuit je POS en maak direct klantprofielen. Genereer en print streepjescodelabels. Ga gratis aan de slag. Meer informatie over Square for Retail

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem en integreert de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem.
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem dat de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem integreert. Als een cloudgebaseerd platform dat een reeks apparaten ondersteunt maakt Clover het eenvoudiger en sneller dan ooit om je bedrijf te runnen. Dankzij de ingebouwde capaciteiten kun je de dagelijkse taken vereenvoudigen, transacties versnellen, klanten betrekken en moeiteloos de nieuwste betalingen accepteren. Clover biedt ook een robuuste app-markt met meer dan 300 beschikbare apps en dat aantal blijft nog toenemen. Meer informatie over Clover

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Gratis cloudgebaseerd POS voor cafés en winkels met voorraadbeheer, loyaliteitsprogramma, elektronische ontvangstbewijzen en klantcommunicatie.
Beheer je verkoop- en loyaliteitsprogramma en inventaris vanaf een smartphone of tablet. Je kunt je klanten werven, behouden en betrekken, hun gemiddelde uitgaven verhogen, voorraad beheren en verkoopanalyse visualiseren. Stuur berichten en e-ontvangstbewijzen naar je klanten en verzamel waardevolle feedback. Meer informatie over Loyverse POS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Meer dan 5000 eigenaren van tweedehandswinkels net zoals jij, vertrouwen hun zaak toe aan ConsignPro. Betaal één keer en het is van jou. Gratis financiering ook mogelijk.
ConsignPro is een favoriet in de sector waarop sinds 1996 door meer dan 5000 wederverkopers wordt vertrouwd. Het innovatieve hoofdmenu maakt ConsignPro een van de gemakkelijkste programma's om te gebruiken, en hun ondersteuningsteam is altijd beschikbaar als je vastloopt. ConsignPro verwerkt detailhandelsverkooppunten, inventaris, afzenders en klantenbeheer, e-commerce en robuuste boekhouding van winkels voor een groot aantal consignatiesegmenten, waaronder kleding, antiek, bruidsartikelen, meubelen, kunst, boeken en sportartikelen. Probeer de proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over ConsignPro

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Het is alles-in-één, geavanceerde software voor de esthetische sector.
AestheticsPro is complete software voor esthetiek. AestheticsPro levert de tools die je nodig hebt om de activiteiten van je kuuroord te beheren, met HIPAA Cloud-conforme elektronische grafieken, geïntegreerde POS, gerichte marketing en resultaatgerichte rapportage. Het is alles-in-één, geavanceerde software voor de esthetische sector. Meer informatie over AestheticsPro

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
>> De alles-in-één software voor salons met meer dan 3 werknemers << Beheer de marketing, afspraken, voorraad en het personeel met volledige ondersteuning.
>>> De alles-in-één software voor salons met meer dan 3 werknemers <<< Het bekroonde Phorest biedt alles wat je nodig hebt om je klanten vaker te laten langskomen, meer te laten uitgeven en doorverwijzingen te genereren, inclusief e-mail-/sms-marketing, apps met logo van de salon en loyaliteitsprogramma (TreatCard), geautomatiseerd contact met klanten die dreigen af te haken plus Google-, Yelp- en Facebook-beoordelingen. Bovendien kun je moeiteloos afspraken, voorraden, roosters beheren en een reeks rapporten ontvangen over alle onderdelen van je salon. Meer informatie over Phorest

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Booksy is een afsprakensysteem dat jou en je klanten samenbrengt. BooksyBIZ is ontworpen om je de controle te geven over je bedrijf.
Booksy is een afsprakensysteem dat jou en je klanten samenbrengt. BooksyBIZ is ontworpen om je de controle te geven over je bedrijf en je te helpen tijd te besparen. Je kunt profiteren van vele functies die je professionele leven gemakkelijker maken. Voordelen van de BooksyBiz App: * Zelfbediening voor klanten * Agendabeheer * Klantbeheer * Bedrijfsmanagement * Verkooppunt * Tools voor marketing en loyaliteit Booksy werkt met een verlengbaar maandelijks abonnement afhankelijk van het aantal medewerkers. Meer informatie over Booksy

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Met PHP POS voor Mac, pc, iOS of Android betaal je niet meer dan $ 34/maand per locatie voor geavanceerde functies die nodig zijn in de huidige retailmarkt.
Krachtige retail POS voor Mac, pc, iOS en Android ontworpen voor een klein tot middelgroot bedrijf en zijn meerdere locaties. Service en ondersteuning begint met een vrijblijvende proefperiode en is vervolgens $ 28,25 - $ 34/maand per locatie met meerdere factureringsopties. PHP POS biedt voortdurende software-updates en toonaangevende ondersteuning in de VS. Vergelijkbare functies omvatten e-commerce, open platform-creditcardintegratie, winkelaccounts, loyaliteitsprogramma's en andere geavanceerde functies die je verwacht in de huidige retailmarkt. Meer informatie over PHP Point of Sale

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
talech is cloudgebaseerde verkooppuntsoftware voor de iPad voor restaurants, winkels en dienstverlenende bedrijven.
Een bedrijf runnen is tijdrovend, maar POS-software van talech helpt taken te stroomlijnen en tijd vrij te maken. Met het intuïtieve ontwerp helpt talech restaurants, winkels en dienstverlenende bedrijven hun activiteiten te vereenvoudigen en inzichten te verkrijgen om betere beslissingen te nemen. Met een paar klikken kunnen verkopers vele handelingen verrichten; inventaris eenvoudig bijhouden; bestellingen splitsen, samenvoegen en aanpassen; medewerkers beheren en arbeidskosten bewaken; loyaliteit opbouwen met het ingebouwde CRM-platform. Inclusief gratis 24/7 ondersteuning. Meer informatie over talech

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Revel Systems is een cloudgebaseerde verkooppuntoplossing (POS) voor de iPad die snel, intuïtief en veilig is.
Revel Systems is een robuuste, cloudgebaseerde iPad-oplossing voor verkooppunten (POS) die de ambities van restaurants en detailhandelaars ondersteunt. Als schaalbare oplossing kan Revel zowel voldoen aan de behoeften van onafhankelijke bedrijven met meerdere terminals en meer dan twee locaties, als die van kleine, middelgrote en grote ketens. De Revel POS is snel, intuïtief en veilig, het biedt uitgebreide interne functies en kan naadloos worden geïntegreerd met partners die zijn gespecialiseerd in salarisadministratie, voorraadbeheer, CRM en andere functies. Meer informatie over Revel Systems

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Webgebaseerde software voor verkooppunten en voorraadbeheer in de detailhandel, ontworpen voor iOS. Vanaf $ 99/maand.
Vend is cloudgebaseerde software voor verkooppunten die is ontworpen voor detailhandelaars om te verkopen en hun bedrijf te meten, beheren en te laten groeien. Detailhandelaars in meer dan 20.000 winkels gebruiken Vend om betalingen te accepteren, klanten te volgen, voorraad te beheren en bedrijfsanalyses uit te voeren voor realtime inzichten in de bedrijfsprestaties. Vend geeft detailhandelaars toegang tot tools die krachtiger en intuïtiever zijn dan ondernemingsbrede systemen, tegen een fractie van de kosten. Meer informatie over Vend

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer
Verhoog de verkoop, behaal doelen en bereik succes met het krachtige Meevo 2 cloudgebaseerde groeiplatform.
Millennium biedt alles wat je nodig hebt om je schoonheids- of wellnessbedrijf te runnen en te laten groeien. Verhoog de verkoop, behaal doelen en bereik succes met het krachtige Meevo 2 cloudgebaseerde groeiplatform. Intuïtieve technologie zorgt ervoor dat je altijd gesynchroniseerd bent, van je pc of Mac-computer tot alle iOS- en Android-apparaten, waar je ook bent. Dat wordt bedoeld met betere prestaties leveren. Meer informatie over Meevo

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verkooprapporten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Touchscreen
  • Retouren bijhouden
  • Prijsbeheer