Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

SaaS-management software

SaaS-management software biedt gecentraliseerde monitoring en beheer van verspreide SaaS-toepassingen in de hele organisatie, alsook tracking en controle van SaaS-abonnementen en alle bijbehorende kosten.

Nederland Lokale producten weergeven

34 resultaten

SaaS-beheerplatform voor het MKB, ontworpen om abonnementen te volgen, onnodige uitgaven te verminderen, gebruikerstoegang te beheren en meer. Meer informatie over LicenceOne
SaaS-beheerplatform voor het MKB, ontworpen om abonnementen te volgen, onnodige uitgaven te verminderen, gebruikerstoegang te beheren en meer. Meer informatie over LicenceOne

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Een alles-in-één platform voor productacceptatie om gebruikers eenvoudig te onboarden, het ontdekken van functies te stimuleren en het conversiepercentage te verhogen. Meer informatie over Product Fruits
Met productvruchten kun je eenvoudig interactieve tours, walkthroughs en tips toevoegen aan je app, terwijl gebruikers de optie krijgen om hun feedback te verzenden. Dit alles via een gebruiksvriendelijke editor, er is geen codering of ontwerp nodig. Of je nu een kleine maar dynamische startup hebt met een innovatieve toepassing of een groot bedrijf bent dat complexe bedrijfsoplossingen biedt: dit platform garandeert dat Product Fruits je gebruikers effectief zal onboarden, conversies drastisch zal verhogen en ondersteuningskosten zal verlagen. Meer informatie over Product Fruits

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Online ITSM-servicedesk met beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgaven en bedrijfsmiddelen, naast krachtige ticketing en automatisering.
Freshservice is een online ITSM-oplossing met een unieke aanpak. Het biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer en is de meest gebruiksvriendelijke app op dit gebied. Naast kernfuncties zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en bedrijfsmiddelen, kun je met Freshservice ook je kennisbank in de cloud zetten. Meer informatie over Freshservice

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
De complete inbox voor teams: één plek om klanten te ondersteunen, taken te beheren en deals te sluiten, vanuit de plek waar teams van houden: e-mail.
Een eenvoudige en zeer intuïtieve samenwerkingstool in Gmail. Een gedeelde inbox wordt gecombineerd met workflowbeheer in de alles-in-één tool van Drag die naadloos integreert met Gmail. Voor helpdesk, verkoop, taakbeheer en meer. Drag elimineert de noodzaak om te navigeren tussen Gmail en meerdere tools zoals Trello (voor projecten), Pipedrive (voor verkoop) of Zendesk (voor de helpdesk). Vooral omdat de meeste van deze workflows beginnen en eindigen als e-mails. Aanbevolen door Google, Techstars, Mashable en anderen. Meer informatie over Drag

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Keepit is een softwarebedrijf gespecialiseerd in back-up en herstel van cloud-naar-cloud-gegevens.
Keepit is de marktleider in cloud-to-cloud back-up die volledige dekking biedt voor alle Microsoft 365-workloads: Teams, Exchange, OneDrive, SharePoint, groepen en openbare mappen. De architectuur van Keepit draait op een veilige, privé-infrastructuur met onveranderlijkheid van gegevens en meervoudige volledige exemplaren van je gegevens. Met Keepit kun je je gegevens onafhankelijk van de status van je SaaS-provider beheren. Meer informatie over Keepit

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Consolideer en automatiseer al je betaalprocessen op een AI gedreven uitgavenbeheerplatform, zodat je besluiten kan nemen op basis van data.
Met behulp van AI automatiseert Yokoy uitgavenbeheer door kostenbeheer, factuurverwerking en slimme zakelijke betaalkaarten in één intuïtief platform te combineren. Yokoy doet hierdoor meer dan alleen tijd en geld te besparen. Het draagt daardoor zelfs bij aan datagedreven inzichten en hogere werknemerstevredenheid. Waarom nog verouderde complexe oplossingen gebruiken als Yokoy uitgavenbeheer makkelijk maakt? Zet vandaag nog je uitgavenbeheer op de automatische piloot! Meer informatie over Yokoy

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Het bewaakt het vulnerability management-proces, volgt herstelmaatregelen en zorgt voor beleidsnaleving.
Beveiligingsrisico- en compliance management - Op tijd, binnen budget, op aanvraag - Qualys is levert een on-demand oplossing voor beveiligingsrisico- en compliance management. Qualys bewaakt het vulnerability management-proces van je bedrijf, volgt herstelmaatregelen en zorgt voor beleidsnaleving. QualysGuard is een breed geïmplementeerd on-demand platform voor beveiliging dat meer dan 150 miljoen IP-audits per jaar uitvoert - zonder software om te installeren en te onderhouden. Meer informatie over Qualys Cloud Platform

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
SaaS-beheerplatform voor het ontdekken, optimaliseren en beheren van je geïmplementeerde SaaS-oplossingen.
Torii is je SaaS-beheerplatform. Het platform wordt vertrouwd door klanten zoals Delivery Hero, Payoneer, Pipedrive en SimilarWeb, biedt één registratiesysteem voor alle cloudgebaseerde toepassingen, hun gebruikers en licenties, en automatiseert vervolgens routine-activiteiten binnen de IT-levenscyclus. Torii kan worden geïntegreerd met honderden SaaS-producten, waaronder identiteitsbeheer, SSO, ERP en alle bedrijfstoepassingen die in je organisatie worden gebruikt. Torii is met name geschikt voor teams van 300 werknemers of meer. Meer informatie over Torii

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Bespaar tijd en geld door al je SaaS, gebruikers en kosten op één plek te beheren.
Krijg inzicht in SaaS-gebruik en ontdek wat gebruikers frustreert. Analyseer, optimaliseer en bied werknemers de tools die ze nodig hebben om efficiënt te zijn. Optimaliseer SaaS-uitgaven. Bekijk voor welke digitale diensten je betaalt en hoeveel ze kosten. Ontvang waarschuwingen voordat ze worden verlengd en elimineer uitgaven voor ongebruikte accounts. Voorkom onbevoegde toegang tot de gegevens van je bedrijf door de offboarding van werknemers te verbeteren. Werk in verschillende afdelingen/teams om de spreiding van SaaS tot een minimum te beperken en deel het overzicht met andere belanghebbenden. Meer informatie over Substly

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Zluri is het nieuwe normaal in SaaS-beheertools. Je kunt moeiteloos je volledige SaaS-portfolio beheren, optimaliseren, controleren en bijhouden.
Stop met het beheren van je SaaS-apps via spreadsheets. Zluri is een eenvoudige en veilige tool waarmee je je SaaS-beheer kunt automatiseren. Je kunt moeiteloos je volledige SaaS-stackprestaties beheren, optimaliseren, controleren en bijhouden. Verlaag de kosten en optimaliseer het SaaS-gebruik op basis van gegevens en bruikbare inzichten. Breng je schaduw-IT aan het licht, controleer en beheer de SaaS-uitgaven proactief. Verminder de wildgroei en verspilling van je SaaS. Je spreadsheets kunnen niet opschalen, maar Zluri wel. Voorkom menselijke fouten en automatiseer je SaaS-beheer met gemak. Meer informatie over Zluri

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Dit platform haalt grote hoeveelheden gegevens uit meer dan 200 vooraf gebouwde connectoren, normaliseert ze en zet ze in één aantrekkelijk dashboard.
Improvado is een ETL-platform dat gegevens uit meer dan 200 vooraf gebouwde connectoren haalt, ze transformeert en de resultaten naadloos laadt waar je ze maar nodig hebt. Consolideer al je marketinggegevens op één plek om betere zakelijke inzichten te verkrijgen. Realtime rapporten en dashboards verminderen de handmatige rapportagetijd met 90%. Dat is wat er eerder is gedaan voor Ancestry, Blink, Asus, AdRoll en dit platform kan het ook voor jou doen. Geen ontwikkelaars of SQL-kennis vereist. Boek nu een demo. Meer informatie over Improvado

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Sluit je aan bij duizenden bedrijven die Mine PrivacyOps gebruiken om werkstromen te automatiseren en privacyverzoeken te stroomlijnen om nalevingsrisico's te verminderen.
Bedrijfsplatform dat zich toelegt op gegevensbescherming, waarbij de consument en UX centraal staan. - snelle facilitatiestroom voor DSR (Data Subject Request) en DSAR (Data Subject Access Request); - AI-gestuurde ontdekking en controle van gegevensbronnen; - onmiddellijke vermindering van privacyrisico's en daardoor gemoedsrust; - integraties zonder code met de gegevensbronnen van je bedrijf (inclusief Salesforce, Hubspot, Shopify, Klaviyo, Zendesk en nog tientallen anderen); - vereenvoudig de naleving van privacyvoorschriften zoals AVG en CCPA. Meer informatie over MineOS

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Krachtige SaaS-integratietoolkit voor SaaS-ontwikkelaars: je kunt vanuit je app native integraties creëren, versterken, beheren en publiceren.
Cyclr is een SaaS-integratietoolkit voor SaaS-platforms en app-ontwikkelaars en biedt een complete oplossing voor de integratiebehoeften van je klanten - en dit alles direct vanuit je toepassing. Beheer je SaaS-native integraties in je gehele team, van het creëren van integraties, publicatie binnen de app en gebruiksbeheer. Het product regelt alle updates en biedt ontwikkelingstools en een ontwerpfunctie op basis van slepen en neerzetten, waarmee je binnen enkele minuten nieuwe integraties en workflows kunt ontwerpen en publiceren. Meer informatie over Cyclr

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Een oplossing voor het volgen van kantoor- en IT-middelen die werknemers, hardware, abonnementen en locaties met elkaar verbindt.
Setyl is een speciale oplossing voor het volgen van kantoor- en IT-middelen. Het kan gebruikt worden om bedrijfsmiddelen en software-abonnementen over een organisatie te distribueren, te beheren en terug te halen. Setyl kan zelf en snel worden geïmplementeerd. Setyl vervangt spreadsheets en gedeelde mappen en stelt je in staat om relaties op te bouwen tussen activa, software- en serviceabonnementen en werknemers op verschillende locaties en juridische entiteiten. Meer informatie over Setyl

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Veeam® Backup voor Microsoft Office 365 is een uitgebreide oplossing waarmee je een back-up van je Office 365-gegevens kunt maken en deze kunt herstellen.
Veeam® Backup voor Microsoft Office 365 is een uitgebreide oplossing waarmee je een back-up kunt maken van je Office 365-gegevens en deze kunt herstellen, waaronder Exchange Online, SharePoint Online, OneDrive for Business en Microsoft Teams, zodat je gegevens altijd beschermd en toegankelijk zijn. Veeam geeft je de mogelijkheid om veilig een back-up te maken van Office 365 naar elke locatie, inclusief on-premises, een hyperscale cloud of een serviceprovider. Meer informatie over Veeam Backup for Microsoft Office 365

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Schijn een licht op de risico's van Shadow IT- en SaaS-toegang.
SailPoint SaaS Management verbreedt de zichtbaarheid van je identiteit en beveiliging, zodat je verborgen toegangsrisico's als gevolg van schaduw-IT en over-geprovisioneerde accounts kunt ontdekken en beperken. Breng alle SaaS-apps onder gecentraliseerd beheer om combinaties van toxische toegang en beveiligingsrisico's te voorkomen. Meer informatie over SailPoint

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Cloudmore stroomlijnt B2B SaaS-beheerprocessen voor lagere kosten en verbeterde klanttevredenheid.
Cloudmore biedt een uitgebreid B2B SaaS-beheerplatform dat belangrijke processen stroomlijnt, zoals onboarding van klanten, dienstverlening, gebruikersbeheer en monitoring en rapportage. Met een focus op efficiëntie, beveiliging en klanttevredenheid helpt Cloudmore B2B SaaS-bedrijven om de kosten te verlagen, de omzetgroei te stimuleren en concurrerend te blijven in de markt. Kies Cloudmore voor een schaalbare, toekomstbestendige oplossing die je B2B SaaS-beheer vereenvoudigt. Meer informatie over Cloudmore

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
EQUP is een cloudgebaseerd CRM-systeem waarmee je marketing-, verkoop- en factureringsactiviteiten kunt automatiseren.
EQUP is een cloudgebaseerd CRM-systeem waarmee je marketing-, verkoop- en factureringsactiviteiten kunt automatiseren. EQUP is ontworpen om de kloof te overbruggen tussen de momenteel beschikbare oplossingen en de vereisten van eigenaren van kleine bedrijven. Unieke functies: - inventarispooling; - gratis versie heeft geen functiebeperkingen; - speciale resources om je account te beheren; - sectorspecifieke oplossingen. Meer informatie over EQUP

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
onetool is het controlecentrum voor al je cloudgebaseerde tools om gebruikers eenvoudig te beheren en te leveren.
onetool is een platform dat bedrijven helpt bij het onboarden en offboarden van gebruikers van hun cloudgebaseerde tools op één plek en met een paar klikken. Of je nu een expert bent in IT-beheer of niet, met het gebruiksvriendelijke dashboard van onetool kun je de cloudgebaseerde tools van je bedrijf verbinden en gebruikers individueel en in bulk per afdeling beheren (toevoegen en verwijderen). Bovendien kun je een overzicht krijgen van al je actieve gebruikers, hoeveel er aan je tools wordt besteed en nog veel meer. Meer informatie over onetool

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Het licentie- en rechtenplatform dat je nodig hebt om je abonnementsactiviteiten te laten groeien, de jaarlijkse terugkerende inkomsten te stimuleren en de efficiëntie te verhogen.
Digitale transformatie en abonnementsbedrijfsmodellen zijn in opkomst. Maar naarmate je groeit, kunnen extra licenties en rechten je tegenhouden. Je hebt een commercieel licentie- en rechtenplatform nodig dat is ontworpen voor snelgroeiende, softwaregestuurde bedrijven. Thales Sentinel is de toonaangevende wereldwijde leverancier van softwarelicenties en -technologie voor het verlenen van rechten. Of je nu overgaat op SaaS, de due-diligence na fusies en overnames stroomlijnt of je bedrijf opschaalt, dit platform kan je helpen. Neem vandaag nog contact op. Meer informatie over Thales Sentinel

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Ontdek, beheer, meet en optimaliseer SaaS-toepassingen en cloudgebaseerde software binnen één registratiesysteem met Zylo.
Zylo, het grootste onafhankelijke SaaS-beheerplatform voor ondernemingen, transformeert de manier waarop bedrijven hun SaaS-toepassingsportfolio's beheren. Door middel van een SaaS-discoverymethode (octrooi aangevraagd) creëert Zylo transparantie over SaaS-uitgaven, eigendom, licentiegebruik en gebruikersfeedback. Het SaaS-beheerplatform van Zylo biedt een gecentraliseerd registratiesysteem waarmee bedrijfsleiders hun SaaS-investeringen volledig kunnen beheren, meten en optimaliseren. Meer informatie over Zylo

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Youzer is krachtige online software die bedrijven helpt om de IT-accounts en activa van hun werknemers te beheren.
Youzer is online software die bedrijven helpt om software- en hardwareactiva (inclusief accounts) voor hun werknemers te beheren. Met Youzer kun het aanmaken/deactiveren van accounts, het opsporen van afwijkingen en het gebruik van accounts automatiseren. Dit alles vanuit één gecentraliseerd dashboard waar elke soort gebruiker (IT, HR, managers) kan vinden wat ze willen. Meer informatie over YOUZER

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Een snellere, soepelere headless CMS waarmee je je verder ontwikkelt in je favoriete framework. Marketeers zijn gek op de UI. Leidinggevenden waarderen de prijzen.
Op zoek naar een snellere, soepelere CMS waarmee je je verder ontwikkelt in je favoriete framework? ButterCMS is intuïtief, zodat je marketeers het graag gebruiken, en gunstig geprijsd, zodat leidinggevenden een zucht van opluchting slaken. ButterCMS gelooft in microservices, API-first, cloud-hosting en headless. ButterCMS gelooft in een intuïtieve UI waarvan je dagelijks profiteert. Dit platform heeft de snelste implementatie en helpt je om van CMS een concurrentievoordeel te maken. Bouw beter met Butter. Meer informatie over Butter CMS

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Het ontdekt en beheert SaaS-licenties voor jou en onderhandelt over de beste prijzen op de markt, waardoor je 30% of meer bespaart op je SaaS-stack.
Met Sastrify is het gemakkelijk om je SaaS-abonnementen op één plek te vinden, uit te onderhandelen en te beheren. Synchroniseer meer dan 22.000 oplossingen, van Google Workspace tot AWS-hosting, en creëer één bron van waarheid waarop je team kan vertrouwen. Als je meer dan $ 250.000 aan software uitgeeft, ondersteunen het alles-in-één platform van Sastrify en de uitgebreide prijsdatabase de volledige inkoopcyclus. Zo kunnen drukke teams eindeloze productdemo's overslaan en tegelijkertijd tot 35% besparen. Meer informatie over Sastrify

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Met Upzelo kunnen SaaS-bedrijven het verloop verminderen en de retentie verhogen, door middel van realtime gegevens, aangepaste aanbiedingen en feedback.
Upzelo is een webgebaseerd platform waarmee SaaS-bedrijven hun verloop kunnen verminderen en hun abonnementsbehoud kunnen verbeteren. Analyseer niet alleen het verloop, maar doe er wat aan. Upzelo grijpt in vóór de opzegging en door aangepaste aanbiedingen, realtime gegevens en betere klantenfeedback werkt het om je verloop te verminderen. Hierdoor kun je stoppen met het verspillen van je tijd en geld aan pogingen om afgevallen klanten terug te winnen. Het is tijd om behoud meer aandacht te geven. Meer informatie over Upzelo

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie