Beste keuzes

Gesponsord

Software met goede beoordelingen

Nederland Lokale producten weergeven
130 resultaten
Zluri is het nieuwe normaal in SaaS-beheertools. Je kunt moeiteloos je volledige SaaS-portfolio beheren, optimaliseren, controleren en bijhouden. Meer informatie over Zluri
Stop met het beheren van je SaaS-apps via spreadsheets. Zluri is een eenvoudige en veilige tool waarmee je je SaaS-beheer kunt automatiseren. Je kunt moeiteloos je volledige SaaS-stackprestaties beheren, optimaliseren, controleren en bijhouden. Verlaag de kosten en optimaliseer het SaaS-gebruik op basis van gegevens en bruikbare inzichten. Breng je schaduw-IT aan het licht, controleer en beheer de SaaS-uitgaven proactief. Verminder de wildgroei en verspilling van je SaaS. Je spreadsheets kunnen niet opschalen, maar Zluri wel. Voorkom menselijke fouten en automatiseer je SaaS-beheer met gemak. Meer informatie over Zluri

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
SaaS Boilerplate = 1) gebruikersverificatie en -beheer; 2) abonnementen; 3) e-mails; 4) betalingen; 5) CMS-integratie; 6) E2E-tests. Meer informatie over SaaS Boilerplate
SaaS Boilerplate voor makers en ontwikkelaars die niet (ca. 3) maanden willen besteden aan het schrijven van veelvoorkomende SaaS-functies zoals 1) gebruikersverificatie en -beheer; 2) abonnementen ; 3) e-mails; 4) betalingen; 5) CMS-integratie; 6) E2E-tests. Op AWS gebaseerde schaalbare infrastructuur en vooraf geconfigureerde CI/CD. Gemaakt door Apptension, een bedrijf voor digitaal productontwerp en -ontwikkeling, met klanten als Netflix, Viu, Less, Hoover en Uber. Controleer de technologie en documentatie. Meer informatie over SaaS Boilerplate

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Het ontdekt en beheert SaaS-licenties voor jou en onderhandelt over de beste prijzen op de markt, waardoor je 30% of meer bespaart op je SaaS-stack. Meer informatie over Sastrify
Sastrify is toonaangevende SaaS-software voor uitgavenbeheer en inkoop. Bedrijven zoals Gorillas, Pitch en Mollie werken al samen met Sastrify om hun SaaS-uitgaven te optimaliseren. Het ontdekt en beheert SaaS-licenties voor jou en onderhandelt over de beste prijzen op de markt, waardoor je 30% of meer bespaart op je SaaS-stack. Meer informatie over Sastrify

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Met Upzelo kunnen SaaS-bedrijven het verloop verminderen en de retentie verhogen, door middel van realtime gegevens, aangepaste aanbiedingen en feedback. Meer informatie over Upzelo
Upzelo is een webgebaseerd platform waarmee SaaS-bedrijven hun verloop kunnen verminderen en hun abonnementsbehoud kunnen verbeteren. Analyseer niet alleen het verloop, maar doe er wat aan. Upzelo grijpt in vóór de opzegging en door aangepaste aanbiedingen, realtime gegevens en betere klantenfeedback werkt het om je verloop te verminderen. Hierdoor kun je stoppen met het verspillen van je tijd en geld aan pogingen om afgevallen klanten terug te winnen. Het is tijd om behoud meer aandacht te geven. Meer informatie over Upzelo

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Schijn een licht op de risico's van Shadow IT- en SaaS-toegang. Meer informatie over SailPoint
SailPoint SaaS Management verbreedt de zichtbaarheid van je identiteit en beveiliging, zodat je verborgen toegangsrisico's als gevolg van schaduw-IT en over-geprovisioneerde accounts kunt ontdekken en beperken. Breng alle SaaS-apps onder gecentraliseerd beheer om combinaties van toxische toegang en beveiligingsrisico's te voorkomen. Meer informatie over SailPoint

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Met Basaas kun je alle apps in één oplossing verbinden en de productiviteit verhogen. Start vandaag nog een revolutie in de manier waarop je werkt. Het is gratis. Meer informatie over Basaas
Met Basaas kun je een overkoepelende bedrijfsoplossing creëren en je bestaande SaaS-oplossingen integreren. Ondersteun elke collega met een apparaat-onafhankelijke digitale werkplek en distribueer je apps voor teams of afdelingen. Je kunt alle apps op één plek beheren en toegang krijgen tot een uitgebreid portfolio met apps. Kies uit meer dan 500 toonaangevende apps en voeg ook interne bedrijfsoplossingen toe. Krijg zinvolle inzichten in het app-gebruik van je bedrijf, verbeter de beveiliging en beheer het toegangsbeheer. Meer informatie over Basaas

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Een alles-in-één platform voor productacceptatie om gebruikers eenvoudig te onboarden, het ontdekken van functies te stimuleren en het conversiepercentage te verhogen. Meer informatie over Product Fruits
Met productvruchten kun je eenvoudig interactieve tours, walkthroughs en tips toevoegen aan je app, terwijl gebruikers de optie krijgen om hun feedback te verzenden. Dit alles via een gebruiksvriendel ijke editor, er is geen codering of ontwerp nodig. Of je nu een kleine maar dynamische startup hebt met een innovatieve toepassing of een groot bedrijf bent dat complexe bedrijfsoplossingen biedt: dit platform garandeert dat Product Fruits je gebruikers effectief zal onboarden, conversies drastisch zal verhogen en ondersteuningskosten zal verlagen. Meer informatie over Product Fruits

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Yokoy automatiseert bedrijfsuitgaven en creditcardprocessen volledig. Controleer alleen speciale gevallen, de rest doet de AI. Meer informatie over Yokoy
Met behulp van kunstmatige intelligentie automatiseert Yokoy het uitgavenbeheer voor middelgrote en grote ondernemingen. Onkostenbeheer, factuurverwerking en slimme bedrijfskaarten worden gecombineerd in één intuïtief platform. Yokoy is een alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die biedt wat je nodig hebt. Meer informatie over Yokoy

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Teleport (OSS en Enterprise) is een gateway voor het beheer van toegang tot K8S-clusters, Linux- en Windows-servers, databases en toepassingen. Meer informatie over Teleport
Teleport is een beveiligde toegangsoplossing die de toegang tot de infrastructuur in één enkel platform consolideert. Met Teleport krijgen technici en beveiligingsteams uniforme toegang tot Linux- en Windows-servers, Kubernetes-clusters, databases en DevOps-toepassingen zoals CI/CD, versiecontrole en monitoringdashboards in alle omgevingen. Teleport vervangt VPN's, gedeelde inloggegevens en oudere technologieën voor geprivilegieerd toegangsbeheer om de beveiliging en de engineeringproductiviteit te verbeteren. Meer informatie over Teleport

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
De complete inbox voor teams: één plek om klanten te ondersteunen, taken te beheren en deals te sluiten, vanuit de plek waar teams van houden: e-mail.
Een eenvoudige en zeer intuïtieve samenwerkingstool in Gmail. Een gedeelde inbox wordt gecombineerd met workflowbeheer in de alles-in-één tool van Drag die naadloos integreert met Gmail. Voor helpdesk, verkoop, taakbeheer en meer. Drag elimineert de noodzaak om te navigeren tussen Gmail en meerdere tools zoals Trello (voor projecten), Pipedrive (voor verkoop) of Zendesk (voor de helpdesk). Vooral omdat de meeste van deze workflows beginnen en eindigen als e-mails. Aanbevolen door Google, Techstars, Mashable en anderen. Meer informatie over Drag

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Keepit is een softwarebedrijf gespecialiseerd in back-up en herstel van cloud-naar-cloud-gegevens.
Keepit is de marktleider in cloud-to-cloud back-up die volledige dekking biedt voor alle Microsoft 365-workloads: Teams, Exchange, OneDrive, SharePoint, groepen en openbare mappen. De architectuur van Keepit draait op een veilige, privé-infrastructuur met onveranderlijkheid van gegevens en meervoudige volledige exemplaren van je gegevens. Met Keepit kun je je gegevens onafhankelijk van de status van je SaaS-provider beheren. Meer informatie over Keepit

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
The subscription platform built for mobile apps.
Everything you need to build, analyze, and grow subscriptions on iOS, Android, and the web with just a few lines of code. Meer informatie over RevenueCat

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Avoid sending emails outside working hours by Google Workspace users. Control employees by time and location. Simple with few clicks.
What does compliance analyst say about employees sending emails outside working hours? Conecta Control allows you to limit access to work tools such as Gmail, Drive and Document by browser, cell phone, Outlook and others. Create user groups and control their access to Google Workspace (G Suite) by time and location (IP or DNS). Apply multi email signatures and send bulk vacation messages. Join thousands of users and improve your company's security and control. Meer informatie over Conecta Suite

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
SaaS-beheerplatform voor het ontdekken, optimaliseren en beheren van je geïmplementeerde SaaS-oplossingen.
Torii is je SaaS-beheerplatform. Het platform wordt vertrouwd door klanten zoals Delivery Hero, Payoneer, Pipedrive en SimilarWeb, biedt één registratiesysteem voor alle cloudgebaseerde toepassingen , hun gebruikers en licenties, en automatiseert vervolgens routine-activiteiten binnen de IT-levenscyclus. Torii kan worden geïntegreerd met honderden SaaS-producten, waaronder identiteitsbeheer, SSO, ERP en alle bedrijfstoepassingen die in je organisatie worden gebruikt. Torii is met name geschikt voor teams van 300 werknemers of meer. Meer informatie over Torii

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Dit platform haalt grote hoeveelheden gegevens uit meer dan 200 vooraf gebouwde connectoren, normaliseert ze en zet ze in één aantrekkelijk dashboard.
Improvado is een ETL-platform dat gegevens uit meer dan 200 vooraf gebouwde connectoren haalt, ze transformeert en de resultaten naadloos laadt waar je ze maar nodig hebt. Consolideer al je marketingg egevens op één plek om betere zakelijke inzichten te verkrijgen. Realtime rapporten en dashboards verminderen de handmatige rapportagetijd met 90%. Dat is wat er eerder is gedaan voor Ancestry, Blink, Asus, AdRoll en dit platform kan het ook voor jou doen. Geen ontwikkelaars of SQL-kennis vereist. Boek nu een demo. Meer informatie over Improvado

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Het bewaakt het vulnerability management-proces, volgt herstelmaatregelen en zorgt voor beleidsnaleving.
Beveiligingsrisico- en compliance management - Op tijd, binnen budget, op aanvraag - Qualys is levert een on-demand oplossing voor beveiligingsrisico- en compliance management. Qualys bewaakt het vulnerability management-proces van je bedrijf, volgt herstelmaatregelen en zorgt voor beleidsnaleving. QualysGuard is een breed geïmplementeerd on-demand platform voor beveiliging dat meer dan 150 miljoen IP-audits per jaar uitvoert - zonder software om te installeren en te onderhouden. Meer informatie over Qualys Cloud Platform

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
dbaPlatform pro services account managers ensure consistent execution for every location. It's truly a "done for you" service.
As an agency, you know Google My Business listings require constant attention. If you don't have time to use the dbaPlatform SaaS, our white glove pro services team allows you to focus on working with your clients while we do all of the heavy lifting. Whether you need help managing hundreds of listings in a region or thousands of listings nationwide, dbaPlatform can help you save time. Meer informatie over Google My Business Pro Services

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Sluit je aan bij duizenden bedrijven die Mine PrivacyOps gebruiken om werkstromen te automatiseren en privacyverzoeken te stroomlijnen om nalevingsrisico's te verminderen.
Bedrijfsplatform dat zich toelegt op gegevensbescherming, waarbij de consument en UX centraal staan. - snelle facilitatiestroom voor DSR (Data Subject Request) en DSAR (Data Subject Access Request); - AI-gestuurde ontdekking en controle van gegevensbronnen; - onmiddellijke vermindering van privacyrisico's en daardoor gemoedsrust; - integraties zonder code met de gegevensbronnen van je bedrijf (inclusief Salesforce, Hubspot, Shopify, Klaviyo, Zendesk en nog tientallen anderen); - vereenvoudig de naleving van privacyvoorschriften zoals AVG en CCPA. Meer informatie over Mine PrivacyOps

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Free-to-use for one year includes G3.2GB Windows or Linux Cloud Server, 50 GB of Secure Block Storage & Snapshots, DNS, API, and More!
Create and deploy one or thousands of virtual machines in seconds. Atlantic.Net Cloud is easy-to-use, secure, scalable, and reliable. Get started with a free tier today for one full year, which includes G3.2GB Windows or Linux Cloud Server, 50 GB of Secure Block Storage, 50 GB of Snapshots, DNS, Dedicated IPv4 or IPV6 Address, Full Root Access, One-Click Apps, User-Friendly Control Panel, RESTful API, and More. Managed Services available to support HIPAA, and PCI projects. Meer informatie over Atlantic.Net Cloud Platform

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
BetterCloud is the mission control center for discovering, managing, and securing SaaS applications, data, and users.
BetterCloud is the market leader for SaaS Operations, enabling IT professionals to transform their employee experience, maximize operational efficiency, and centralize data protection. With no-code automation enabling zero touch workflows, thousands of forward thinking organizations like HelloFresh, Oscar Health and Square now rely on BetterCloud to automate processes and policies across their cloud application portfolio. Meer informatie over BetterCloud

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Krachtige SaaS-integratietoolkit voor SaaS-ontwikkelaars: je kunt vanuit je app native integraties creëren, versterken, beheren en publiceren.
Cyclr is een SaaS-integratietoolkit voor SaaS-platforms en app-ontwikkelaars en biedt een complete oplossing voor de integratiebehoeften van je klanten - en dit alles direct vanuit je toepassing. Beheer je SaaS-native integraties in je gehele team, van het creëren van integraties, publicatie binnen de app en gebruiksbeheer. Het product regelt alle updates en biedt ontwikkelingstools en een ontwerpfunctie op basis van slepen en neerzetten, waarmee je binnen enkele minuten nieuwe integraties en workflows kunt ontwerpen en publiceren. Meer informatie over Cyclr

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Comprehensive in-app payments infrastructure to grow your mobile app.
Apphud is the smartest way to integrate, measure and grow in-app purchases, including subscriptions, in iOS and Android apps. Made for leading mobile developers, marketers and product managers. Apphud provides a reliable subscriptions' infrastructure, deep real-time mobile analytics, powerful pricing A/B testing platform and tool set to increase app revenue, reduce churn and get customers insights. Meer informatie over Apphud

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Jamio is a no-code application builder specifically designed to create business process management platforms.
Jamio is a no-code application builder specifically designed to create business process management solutions. The software allows users to create applications using no code and without programming languages. It can help automate and simplify company procedures, manage data, offer collaboration tools and much more. Meer informatie over Jamio openwork

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Patronum Google Workspace Management, Email Signature, Contact Sharing, Drive Management and more.
Google Workspace Management, Email Signature, Contact Sharing, Drive Management and more. Patronum takes the Google Workspace (G Suite) administrators wish list in order to create a set of must-have features to transform the way Google Workspace users, groups and resources are managed. Onboarding and Off-boarding users within Google Workspace can be time-consuming and costly. Patronum makes the whole process simple and intuitive. Meer informatie over Patronum

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Monitor,manage,automate license usagestat Facilitates maintenance of license inventory License compliance, availability Reduce IT spend
OpenLM is a leader in engineering & specialty software license management solutions (saas, node-locked, token). Its innovative solutions enable IT professionals, to get a clear view of the organizatio n's license inventory, effectively manage, monitor, right-size software assets, plan license maintenance & procurement, and optimize the utilization of expensive software licenses. OpenLM fully supports 60+ license managers e.g., FLEXlm, DSLS, IBM, Sentinel & thousands of CAD, BIM, GIS applications. Meer informatie over OpenLM

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Een oplossing voor het volgen van kantoor- en IT-middelen die werknemers, hardware, abonnementen en locaties met elkaar verbindt.
Setyl is een speciale oplossing voor het volgen van kantoor- en IT-middelen. Het kan gebruikt worden om bedrijfsmiddelen en software-abonnementen over een organisatie te distribueren, te beheren en terug te halen. Setyl kan zelf en snel worden geïmplementeerd. Setyl vervangt spreadsheets en gedeelde mappen en stelt je in staat om relaties op te bouwen tussen activa, software- en serviceabonnementen en werknemers op verschillende locaties en juridische entiteiten. Meer informatie over Setyl

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
A low-code iPaaS for SMEs – made and hosted in Germany.
Locoia is a Germany-based all-in-one integration & automation platform (iPaaS) tailored-to-the European market with its special requirements in terms of data protection and GDPR-compliance. Locoia is a fully-fledged iPaaS with everything growth companies, SMEs, and enterprise customers could ask for: 1000+ connectors, incl. old-fashioned ERP systems, a low-code, and drag & drop workflow builder, advanced low-code programming helpers, scalable, and secure infrastructure, as well as strong support Meer informatie over Locoia

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Frontegg is a developer platform that enables product-led-growth via a user-management UI interface embedded seamlessly for SaaS apps.
Frontegg is a developer platform that enables self-service, security and enterprise-capabilities through a rich user-management interface, freeing up creativity and differentiation. Frontegg's platform doesn’t just provide you with Authentication & SSO via an embeddable login-box, but a full Admin Portal serving as the Settings area for SaaS app's end-users. Meer informatie over Frontegg

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Cledara lets you know exactly what's going on with SaaS in your company at all times and finally take control of it.
Cledara lets you know exactly what's going on with SaaS in your company at all times and finally take control of it. Cledara helps you manage all things software in one place: from purchasing to management and cancellation. Cledara is what companies use to scale their operational processes, comply with regulations and save money. Meer informatie over Cledara

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Nederland Lokaal product
We manage your local presence so you can focus on your core business. We handle your reviews, KPIs, local content and products for you.
GMBapi.com creates actionable reports for Google Business Profile listings and makes it possible to post in bulk on all locations. Our dashboards give you a clear overview of your Local Search priorities. Easily manage your local presence via reports on Hygiene, KPI's, Look & Feel and customer interactions (Reviews and Q&A's). Also find out where your customers are navigating to your business from. The A/B testing functionality makes it easy to find out what works best for your locations. Meer informatie over GMBapi.com

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
It is a SaaS subscription management tool that helps founders & managers track the expenses, usage, and efficiency of their platforms.
It is a SaaS subscription management tool that helps founders & managers track the expenses, usage, and efficiency of their platforms. Recurring is a simple way to keep track of your recurring expenses. Our live dashboard lets you keep tags on your subscriptions the moment you get charged. We use anonymized company data to find companies similar to you, and recommend tools that startups like yours are using. Just forward your invoices. Get a LIVE dashboard of your recurring expenses. Meer informatie over Recurring

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Gebruik Cloudmore om je facturerings- en beheeruitdagingen voor B2B-abonnementen op te lossen.
Cloudmore is een SaaS-oplossing voor subscription commerce van begin tot eind, beheer en facturering die zelfstandig kan worden gebruikt of via API kan worden geïntegreerd met andere delen van je technologiestack. Gebruik Cloudmore om een gebruiksvriendelijke self-service-ervaring op de markt te brengen, te verkopen, te beheren en aan je klanten aan te bieden. Cloudmore-klanten kunnen hun servicecatalogus bouwen zonder code of een van de vooraf geïntegreerde diensten gebruiken, via je commerciële overeenkomst met je leverancier, of toegang krijgen tot een van de geïntegreerde tools. Meer informatie over Cloudmore

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Identify which apps your organization is using, the people using them, and how much your spending.
Substly was created because we got fed up by the time consuming and painful task of trying to keep track of all subscriptions, users, and costs in a spreadsheet. Dont get us wrong. We love spreadsheet s. But lets face it, when it comes to keeping track of your company subscriptions there are better ways than using spreadsheets. Meer informatie over Substly

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Intello enables IT to manage SaaS Ops with a centralized dashboard of all employees SaaS usage, security, and spend.
Automated management of your SaaS usage, security and spend. All in one place. Intellos leading SaaS Operations platform enables IT, Finance and Security leaders to take back control of every SaaS tool in use around the company. The real-time dashboards automatically shine a light on shadow IT, unused licenses, and more through direct integrations like Zoom, Google, Slack and hundreds more. Intello clients include companies like Peloton, Epic Games, Instacart, Dropbox, Jamf, and more. Meer informatie over Intello

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Blissfully is the only complete IT platform that empowers IT teams to get the most from their two largest investments: people and tech.
Blissfully empowers IT teams with a platform that does it all. Blissfully provides organization, automation, and security to every aspect of your technology stack. Blissfully's complete IT platform includes ten key functionalities: SaaS management, Vendor Management, SAM, ITAM, IT Automations, SaaS Operations, Employee Help Desk, Workflows, Employee Lifecycle Management, and Access Management. Meer informatie over Blissfully

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
onetool is het controlecentrum voor al je cloudgebaseerde tools om gebruikers eenvoudig te beheren en te leveren.
onetool is een platform dat bedrijven helpt bij het onboarden en offboarden van gebruikers van hun cloudgebaseerde tools op één plek en met een paar klikken. Of je nu een expert bent in IT-beheer of niet, met het gebruiksvriendelijke dashboard van onetool kun je de cloudgebaseerde tools van je bedrijf verbinden en gebruikers individueel en in bulk per afdeling beheren (toevoegen en verwijderen). Bovendien kun je een overzicht krijgen van al je actieve gebruikers, hoeveel er aan je tools wordt besteed en nog veel meer. Meer informatie over onetool

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
SENSESBIT is a sensory analysis software that predicts and analyses sensory insights and customers’ tastes.
SENSESBIT is a sensory analysis software adapted to the needs of every industry for companies seeking to focus on the consumer and manage their own reports autonomously. It allows you to manage a full sensory analysis: create surveys, manage answers, analyse results and obtain a complete report with conclusions. Meer informatie over SENSESBIT

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Companies like Budweiser, Honda, Michaels, and Tabasco all count on AnyRoad to measure the impact of their experiential marketing.
AnyRoad is the leading Experience Relationship Management (ERM) platform enabling brands to measure, scale, and implement their experiential programs. We empower companies to create brand loyalty, change consumer behavior, and understand their brand associations by providing data intelligence sourced from experiences. Our software integrates into CRM, ERP, and POS systems to complete the loop, building the model of how these experiences build loyalty, brand perception, and increase revenue. Meer informatie over AnyRoad

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Ontdek, beheer, meet en optimaliseer SaaS-toepassingen en cloudgebaseerde software binnen één registratiesysteem met Zylo.
Zylo, het grootste onafhankelijke SaaS-beheerplatform voor ondernemingen, transformeert de manier waarop bedrijven hun SaaS-toepassingsportfolio's beheren. Door middel van een SaaS-discoverymethode (octrooi aangevraagd) creëert Zylo transparantie over SaaS-uitgaven, eigendom, licentiegebruik en gebruikersfeedback. Het SaaS-beheerplatform van Zylo biedt een gecentraliseerd registratiesysteem waarmee bedrijfsleiders hun SaaS-investeringen volledig kunnen beheren, meten en optimaliseren. Meer informatie over Zylo

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Youzer is krachtige online software die bedrijven helpt om de IT-accounts en activa van hun werknemers te beheren.
Youzer is online software die bedrijven helpt om software- en hardwareactiva (inclusief accounts) voor hun werknemers te beheren. Met Youzer kun het aanmaken/deactiveren van accounts, het opsporen van afwijkingen en het gebruik van accounts automatiseren. Dit alles vanuit één gecentraliseerd dashboard waar elke soort gebruiker (IT, HR, managers) kan vinden wat ze willen. Meer informatie over YOUZER

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Lyme can transform a normal email into a formal notification with legal force.
Lyme is the electronic equivalent of registered mail. The only platform that can transform a normal email into a notification with legal value, providing a reduction of 90% on costs and time comparing with the traditional postal service, for massive use by governments and big corporations. Meer informatie over Lyme

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Reduce SaaS costs by 30% with a complete overview of your SaaS environment, so you can optimize subscription contracts automatically.
USU Software Asset Management helps enterprises reduce SaaS costs by 30% by giving them a complete overview of their SaaS environment so they can optimize subscription contracts automatically and permanently. Data is accessed directly from SaaS providers, then processed, aligned with company data, and made available for evaluation. USU is the leading provider of software and services for IT & Customer Service Management, with over 40 years of experience and more than 50 Fortune 500 customers. Meer informatie over USU Software Asset Management

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Open iT is a leading provider of advanced hardware & software usage reporting and optimization solutions.
Our flagship application, the LicenseAnalyzer 2022, increases organizational efficiency and reduces engineering applications spending. It meters and analyzes the license and software usage of over 6000 applications - license manager-enabled, standalone or SaaS-based - to simulate license models including named-user, local vs global concurrent user, token, and pay-per-use. LicenseAnalyzer 2022 also automates license harvesting and goes beyond check-in/check-outs in uncovering true active usage. Meer informatie over Open iT LicenseAnalyzer

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Gain a bird¿s-eye view of your SaaS & vendor expenses so you can optimize your spending,Track vendor spend, products & cloud
Genuity's tools to help IT leaders navigate the IT market with our full IT platform - Gain a bird¿s-eye view of your SaaS & vendor expenses so you can optimize your spending. Track vendor spend, products, cloud and more. Eliminate unused applications and instances. Easily identify opportunities to reduce spend and save. Set alerts to track changes in vendor spend, products and usage. Meer informatie over Genuity IT Admin Suite

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Create your own digital HQ with Desktop.com's unlimited customizable workspaces, secure access management and cross-app chat.
Desktop.com offers a complete solution for managing remote teams and businesses online: - organize and separate key tools and information, - manage and distribute access and credentials, - add layers of security across an entire tech stack, - easily switch between different accounts, - search across all your apps, links, chats, app integrations and meetings from a single place, - use top of line built-in business chat and video calls for internal and external communication, ..and much more! Meer informatie over Desktop.com

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Veeam® Backup voor Microsoft Office 365 is een uitgebreide oplossing waarmee je een back-up van je Office 365-gegevens kunt maken en deze kunt herstellen.
Veeam® Backup voor Microsoft Office 365 is een uitgebreide oplossing waarmee je een back-up kunt maken van je Office 365-gegevens en deze kunt herstellen, waaronder Exchange Online, SharePoint Online, OneDrive for Business en Microsoft Teams, zodat je gegevens altijd beschermd en toegankelijk zijn. Veeam geeft je de mogelijkheid om veilig een back-up te maken van Office 365 naar elke locatie, inclusief on-premises, een hyperscale cloud of een serviceprovider. Meer informatie over Veeam Backup for Microsoft Office 365

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
SaaSTrax helps you manage and save money on company-wide SaaS. Get started in three easy steps with a free trial today!
SaaStrax is a software solution to help you manage and control your subscription expenditures. With SaaSTrax you can easily view and manage all software license across your organization, see wasted spend, and audit employee use of software subscriptions. One secure platform gives you complete control to all of your company-wide software subscriptions. Get started with a free trial! Meer informatie over Saastrax

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
SCALUE offers a SaaS platform for procurement analytics. Transparency across the entire purchasing volume is created.
SCALUE offers a SaaS platform for procurement analytics. Transparency across the entire purchasing volume is created and monetary and process-related savings potential can be identified at the push of a button. Purchasing organizations get a field-proven solution for the automated analysis of their purchasing data. Typical challenges of purchasing, such as maverick buying and continuous monitoring of KPIs, are evaluated as well as the strategic weaknesses that are not immediately visible. Meer informatie over SCALUE

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
Manage, discover, and save (up to 30%) on top SaaS products in the world's largest B2B SaaS Marketplace.
Manage, discover, and save on SaaS products (up to 30% lifetime) in the world's largest B2B SaaS Marketplace. NachoNacho allows businesses to manage all of their existing SaaS subscriptions using virtual credit cards in one company-wide account. Know how much you are spending on what product. Cancel without hassle. Businesses can also discover the best of all SaaS products in our robust SaaS marketplace with discounts of up to 30%. Meer informatie over NachoNacho

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie
SaaSLicense is a SaaS optimization platform assisting enterprise leaders with managing & optimizing SaaS licensing costs.
With SaaSLicense, eliminate inefficient, manual tracking of SaaS applications and contracts. With the SaaSLicense platform, gain full visibility into license utilization across the enterprise, uncovering Shadow IT, potential overage and waste. SaaSLicense simplifies contract management with a single system of record, renewal timelines and approval workflows. Gain maximum value in purchased SaaS applications and manage your SaaS budget with confidence. Meer informatie over SaaSLicense

Functies

  • Uitgavenbeheer
  • Abonnementsbeheer
  • Licentiebeheer
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Leveranciersbeheer
  • Vernieuwingsbeheer
  • Shadow IT-detectie