Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Software voor faillissementen

Software voor faillissementen helpt advocaten en advocatenkantoren door juridische formulieren te verstrekken, conformiteit aan de rechtbank te handhaven, formulieren elektronisch te archiveren en faillissementszaken te beheren.

15 resultaten

iDeals VDR maakt het voor investeringsbankiers, advocaten en topmanagers mogelijk om via een beveiligde dealroom vertrouwelijke informatie uit te wisselen en te delen. Meer informatie over iDeals Virtual Data Room
iDeals Solutions is een geavanceerde en vertrouwde aanbieder van virtuele datarooms. De ervaring en uitzonderlijke resultaten van dit product zijn beproefd en bewezen door investeringsbankiers, advocaten en topmanagers van ondernemingen over de hele wereld. Als het meest resultaatgerichte en flexibele bedrijf in de markt luisteren de makers van dit product altijd naar de klanten en biedt het product klanten de meest veilige, comfortabele en snelle oplossing om bij elke transactie hun strategische doelen te bereiken. Meer informatie over iDeals Virtual Data Room

Functies

  • Waarschuwingen voor kritieke datums
  • Bibliotheek met juridische formulieren
  • Automatisering van formulieren
  • Elektronisch indienen
  • Documentbeheer
  • Klantenbeheer
Clio biedt een krachtige reeks tools om moderne juridische professionals te helpen bij het runnen, uitbreiden en beheren van hun bedrijven, van intake tot factuur.
Clio vergemakkelijkt de dagelijkse activiteiten van juridische professionals van over de hele wereld met intuïtieve tijdregistratie, facturering, matter-management, mobiele apps en meer, voor het stroomlijnen van elke taak, van intake tot factuur. Met Clio Manage, de populairste juridische praktijkbeheersoftware ter wereld, en Clio Grow, een juridisch CRM-platform om je te helpen je klantenrelaties beter te beheren, biedt de Clio Suite alles wat je nodig hebt om je advocatenkantoor te runnen, uit te breiden en te beheren. Meer informatie over Clio

Functies

  • Waarschuwingen voor kritieke datums
  • Bibliotheek met juridische formulieren
  • Automatisering van formulieren
  • Elektronisch indienen
  • Documentbeheer
  • Klantenbeheer
MyCase is een complete oplossing voor casusbeheer - beheer documenten, contactpersonen, agenda's, e-mails, taken en facturen op een centrale locatie.
MyCase is een complete oplossing voor casusbeheer voor je advocatenkantoor dat de tools biedt die je nodig hebt om de organisatie te verbeteren, de efficiëntie te vergroten en je bedrijfsactiviteiten te schalen. Met MyCase zijn al je belangrijke casusdetails - documenten, contacten, agenda's, e-mails, taken, facturen - beschikbaar op één georganiseerde locatie. Probeer een gratis proefversie (geen creditcard vereist) op de website. Meer informatie over MyCase

Functies

  • Waarschuwingen voor kritieke datums
  • Bibliotheek met juridische formulieren
  • Automatisering van formulieren
  • Elektronisch indienen
  • Documentbeheer
  • Klantenbeheer
Mobielvriendelijke en veilige juridische software die verrassend eenvoudig is om te gebruiken. Bespaar tijd. Laat je bedrijf groeien. Werk papierloos. Werk vanaf elke plek.
Maak gebruik van deze juridische software, uitstekend beoordeeld op Capterra. Tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen gebruiken PracticePanther om hun kantoren te automatiseren en meer gedaan te krijgen in minder tijd. Mis nooit deadlines, word sneller betaald met facturering met één klik, en hou factureerbare tijd en uitgaven bij. Met de mobiele apps werk je vanaf elke plek, op elk apparaat. Het is gemakkelijk, gebruiksvriendelijk en intuïtief. Je kunt nu minder tijd besteden aan het beheren van je bedrijf en meer tijd aan het verdienen van geld. Probeer het gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over PracticePanther Legal Software

Functies

  • Waarschuwingen voor kritieke datums
  • Bibliotheek met juridische formulieren
  • Automatisering van formulieren
  • Elektronisch indienen
  • Documentbeheer
  • Klantenbeheer
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
Met Sage Intacct krijgen CFO's binnen enkele minuten (in plaats van dagen) toegang tot geïntegreerde management- en financiële rapporten voor al hun bedrijfsentiteiten, zodat ze hun bedrijf kunnen stimuleren en laten groeien. Sage Intacct is het voorkeursproduct van AICPA voor financieel beheer waarmee jouw groeiende middelgrote onderneming sneller en verder kan groeien, met de financiële kerncijfers die je nodig hebt om je belangrijkste processen te automatiseren, je afhankelijkheid van spreadsheets te verminderen en je meer inzicht te geven in je bedrijfsprestaties. Meer informatie over Sage Intacct

Functies

  • Waarschuwingen voor kritieke datums
  • Bibliotheek met juridische formulieren
  • Automatisering van formulieren
  • Elektronisch indienen
  • Documentbeheer
  • Klantenbeheer
AbacusLaw is een kant-en-klare, volledig geïntegreerde oplossing voor zaakbeheer voor bedrijven van elke omvang, in alle praktijk- en rechtsgebieden.
AbacusLaw is de leider in casemanagementsoftware. AbacusLaw is opgericht in 1983 en bevat alles wat je nodig hebt om een geweldige praktijk te leiden. Kenmerken omvatten op regels gebaseerde agenda's, automatisering van documenten en formulieren, zaakbeheer, conflictcontrole, contactbeheer, document- en e-mailbeheer, urenregistratie, facturering, balansopmaak, boekhouding, trust accounting en meer. AbacusLaw is ook beschikbaar in een eigen cloud voor een complete rampbestendige oplossing. Meer informatie over AbacusLaw

Functies

  • Waarschuwingen voor kritieke datums
  • Bibliotheek met juridische formulieren
  • Automatisering van formulieren
  • Elektronisch indienen
  • Documentbeheer
  • Klantenbeheer
Dossiersmanagement en projectmanagement speciaal ontworpen voor advocaten. Gebruiksgemak maakt Filevine perfect voor agile bedrijven.
Software voor juridisch dossierbeheer en projectmanagement, speciaal ontworpen voor advocaten en juridische professionals. Bewaar al je notities, activiteiten, bestanden, feedback, facturering en tijdregistraties op één plek. Houd je team gesynchroniseerd en je cases op schema. Met baanbrekende functies zoals integratie van sms-berichten, ingebouwde afrekeningsberekeningen, agenda's voor dossiers, robuuste analyses, rapporten, volledig aanpasbare bestanden en faxen. Filevine loopt lichtjaren voor op de concurrentie. Meer informatie over Filevine

Functies

  • Waarschuwingen voor kritieke datums
  • Bibliotheek met juridische formulieren
  • Automatisering van formulieren
  • Elektronisch indienen
  • Documentbeheer
  • Klantenbeheer
Smokeball biedt complete cloudgebaseerde productiviteitssoftware voor juristen, gebouwd voor pc's. Beheer je personeel en je hele bedrijf op één plek.
De cloudgebaseerde productiviteitssoftware van Smokeball is bedoeld voor juristen, ontwikkeld voor pc's en houdt automatisch tijd en activiteiten voor je bij. Smokeball biedt volledige factureringsmogelijkheden, een toonaangevende bibliotheek voor documentautomatisering met meer dan 14.000 juridische formulieren, Daily Digest, gedeelde agenda's, krachtige integraties en een robuuste mobiele app. Of je nu per uur factureert, op basis van een vast tarief of met een voorwaardelijk percentage, Smokeball biedt de inzichten die je nodig hebt voor een succesvol advocatenbureau. Meer informatie over Smokeball

Functies

  • Waarschuwingen voor kritieke datums
  • Bibliotheek met juridische formulieren
  • Automatisering van formulieren
  • Elektronisch indienen
  • Documentbeheer
  • Klantenbeheer
Amicus, de toonaangevende software voor praktijkbeheer, integreert je informatie in een enkel systeem voor het verbeteren van de efficiëntie en het rendement.
Amicus Attorney, de toonaangevende oplossing voor praktijkbeheer, integreert al je bedrijfsinformatie in één geautomatiseerd systeem zodat je je efficiëntie en rendement kunt verbeteren. Amicus-softwareoplossingen zijn beschikbaar als desktop-, cloud- of gecombineerde desktop/cloudoplossing en bieden klant-/materiebeheer, juridische agenda's en taken, contacten en bedrijfsontwikkeling, documentbeheer, documentautomatisering, tijd- en onkostenregistratie, conflictcontrole en meer. Meer informatie over Amicus Attorney

Functies

  • Waarschuwingen voor kritieke datums
  • Bibliotheek met juridische formulieren
  • Automatisering van formulieren
  • Elektronisch indienen
  • Documentbeheer
  • Klantenbeheer
Modern, robuust praktijkbeheer met geïntegreerde e-mail en boekhouding. Aatrekkelijke, intuïtieve interface en apps voor iOS en Android.
Ontdek waarom Zola de snelst groeiende software voor praktijkbeheer is. Ingebouwde CRM, e-mail en robuuste trust- en zakelijke boekhouding. Zola Suite biedt via een moderne en intuïtieve interface eersteklas functionaliteiten voor casemanagement, geavanceerde bulkfacturering, documentbeheer, taakbeheer en nog veel meer. Zola is cloudgebaseerd en is toegankelijk via elke browser, evenals systeemeigen iOS- en Android-apps. Er zijn integraties beschikbaar met LawPay, Quickbooks en DropBox. Meer informatie over CARET Legal

Functies

  • Waarschuwingen voor kritieke datums
  • Bibliotheek met juridische formulieren
  • Automatisering van formulieren
  • Elektronisch indienen
  • Documentbeheer
  • Klantenbeheer
Faillissementsoftware voor de moderne advocaat. Web-app voor advocaten om faillissementszaken online voor te bereiden, te beheren en in te dienen.
Met het webgebaseerde softwareprogramma voor faillissementen van NextChapter kun je Chapter 7-, Chapter 11- en Chapter 13-faillissementszaken voorbereiden op elke browser, elk apparaat, op elk moment. Met intuïtieve tijdbesparende functies, een strak ontwerp, integraties en stevige aanpassingen stroomlijnt NextChapter alles wat je nodig hebt om je faillissementspraktijk in de cloud uit te voeren. Ontdek waarom duizenden juridische professionals zijn overgestapt op NextChapter. Probeer het gratis. Meer informatie over NextChapter

Functies

  • Waarschuwingen voor kritieke datums
  • Bibliotheek met juridische formulieren
  • Automatisering van formulieren
  • Elektronisch indienen
  • Documentbeheer
  • Klantenbeheer
Betaalbare praktijkbeheersoftware voor juridische professionals
Jubilee by LegalPRO Systems is een leverancier van praktijkbeheersoftware gericht op kleine advocatenkantoren. Jubilee heeft het beheer van klanten en advocatenkantoren vereenvoudigd met een gebruiksvriendelijk platform dat wordt geleverd tegen een kostprijs die lager is dan andere providers. Advocaten kunnen op één plek faillissementszaken indienen, details van zaken registreren, beveiligde sms-berichten gebruiken voor klanten, gerechtelijke mededelingen volgen, documenten bijvoegen, facturen verzenden en betalingen verwerken. Meer informatie over Jubilee

Functies

  • Waarschuwingen voor kritieke datums
  • Bibliotheek met juridische formulieren
  • Automatisering van formulieren
  • Elektronisch indienen
  • Documentbeheer
  • Klantenbeheer
Imprima VDR is een gebruikersgericht, ISO-conform en 24/7/365 ondersteund virtueel dataroom-platform voor het uitvoeren van complexe zakelijke deals.
Imprima Virtual Data Rooms is een zeer veilige, betrouwbare en gebruiksvriendelijke virtuele dataroom. Het biedt een online documentenkluis om klanten te helpen de vertrouwelijkheid van bedrijfskritische documenten en communicatie te behouden tijdens elke dealtransactie. Het hele proces en de mensen zijn ISO/IEC 27001:2013 gecertificeerd: een nieuwe en uitgebreide diepgaande beveiligingscertificering voor aanbieders van virtuele datarooms. Meer informatie over Imprima Virtual Data Rooms

Functies

  • Waarschuwingen voor kritieke datums
  • Bibliotheek met juridische formulieren
  • Automatisering van formulieren
  • Elektronisch indienen
  • Documentbeheer
  • Klantenbeheer
Je kunt deze zeer flexibele CRM 14 dagen gratis uitproberen.
Met Shape CRM kun je je hele bedrijf op één gebruiksvriendelijk platform beheren. De cloudgebaseerde software van Shape biedt tientallen tools waarmee je je online marketing en promoties via e-mail en sms kunt beheren en automatiseren, leads uit online bronnen registreren en onderhouden, verkooppijplijnen organiseren, prospects en klanten ontwikkelen, professionele online documenten creëren en verzenden, online betalingen accepteren, aangepaste rapportage uitvoeren en dagelijkse administratieve taken automatiseren. Shape is een zeer flexibele CRM. Meer informatie over Shape

Functies

  • Waarschuwingen voor kritieke datums
  • Bibliotheek met juridische formulieren
  • Automatisering van formulieren
  • Elektronisch indienen
  • Documentbeheer
  • Klantenbeheer
Faillissementsoftware voor advocaten die de voorbereiding van faillissementszaken, elektronische indiening en indiening na petities stroomlijnt.
Van begin tot eind heeft Best Case van Stretto alles wat advocaten nodig hebben om Chapters 7-, 9-, 11-, 12-, 13- en 15-faillissementszaken voor te bereiden, in te dienen en te beheren. Ingebouwde tools zorgen voor een tijdbesparing bij elke zaak en geïntegreerde gegevens elimineren vervelende handmatige gegevensinvoer en verhogen de nauwkeurigheid. En met Best Case kan je erop vertrouwen dat je altijd beschikt over de meest actuele federale en lokale formulieren en herziene Census Bureau- en IRS-gegevens. Download vandaag nog een gratis demoversie. Meer informatie over Best Case

Functies

  • Waarschuwingen voor kritieke datums
  • Bibliotheek met juridische formulieren
  • Automatisering van formulieren
  • Elektronisch indienen
  • Documentbeheer
  • Klantenbeheer