12 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Sprout Social biedt oplossingen voor betrokkenheid, publicatie, analyse, luisteren en rapportage op sociale media voor toonaangevende bureaus en merken.
Sprout Social biedt oplossingen voor betrokkenheid, publicatie, analyse, luisteren en rapportage op sociale media voor toonaangevende bureaus en merken, waaronder Loews Hotel, NBC Universal, Macys, Chipotle en Sony. Sprout is beschikbaar via webbrowser, iOS en Android en stelt merken in staat sociaal beheer te vereenvoudigen, samen te werken tussen teams en een uitzonderlijke klantervaring te bieden. Sprout Social ondersteunt Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn en Pinterest.
Sprout Social biedt oplossingen voor betrokkenheid, publicatie, analyse, luisteren en rapportage op sociale media voor toonaangevende bureaus en merken, waaronder Loews Hotel, NBC Universal, Macys, Chi...
  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Integratie van marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Alles-in-één managementsoftware ontworpen voor kleine bedrijven
Maak kennis met Thryv, de alles-in-één managementsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert essentiële zakelijke functionaliteiten zoals offertes en facturering, afsprakenplanning, betalingsverwerking, sms- en e-mailcampagnes, het beheren van klantenlijsten, sociale media en meer.
Maak kennis met Thryv, de alles-in-één managementsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert essentiële zakelijke functionaliteiten zoals offertes en facturering, afsprakenplannin...
  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Integratie van marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Tool voor management binnen social media met merkbewaking, delen van inhoud, ondersteuning voor meerdere netwerken, analyseren en volgen van sociale media/e-mail.
Sendible is het toonaangevende platform voor management binnen social media voor bureaus die sociale media effectiever willen beheren voor hun klanten. Het Sendible-platform brengt al je sociale netwerken samen in een gecentraliseerde hub en is de eenvoudigste manier om een winnende sociale media-strategie voor meerdere merken op schaal uit te voeren. Met deze productiviteitstool voor bureaus kun je er zeker van zijn dat je team uren tijd zal besparen.
Sendible is het toonaangevende platform voor management binnen social media voor bureaus die sociale media effectiever willen beheren voor hun klanten. Het Sendible-platform brengt al je sociale netw...
  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Integratie van marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Software for managing your inbound and outbound marketing campaigns.
Software for managing your inbound and outbound marketing campaigns.
Software for managing your inbound and outbound marketing campaigns....
  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Integratie van marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
The Ultimate Customer Experience Management Platform
This is a platform where industry 4.0 converges with Customer Experience management to provide an end-to-end solution for Marketing, Branding and Customer Service Enhancement. We offer Social Listening, Online Reputation Management, Digital Intelligence and Chatbots connected via dashboards under a singular tool, to deep dive into actionable Analytics and Insights. We have a global footprint servicing amongst the Fortune 500.
This is a platform where industry 4.0 converges with Customer Experience management to provide an end-to-end solution for Marketing, Branding and Customer Service Enhancement. We offer Social Listening...
  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Integratie van marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Cloud-based contact management tool which assists small businesses with pipeline tracking, contact management and reporting.
Batchbook is a simple contact database that integrates with tons of apps. Keep all your meaningful contact info in Batchbook for a complete, current story about each person's history with your business. Search across contacts to find the exact person or people you need. Dynamic lists stay current. If contacts belong they're auto-added and if they don't they're auto-removed! Batchbook's mobile-responsive, so you can access contacts 24/7. We save you time so you can get to know your customers.
Batchbook is a simple contact database that integrates with tons of apps. Keep all your meaningful contact info in Batchbook for a complete, current story about each person's history with your business...
  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Integratie van marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Khoros care enables you to manage social campaigns and responses with precision and efficiency.
Khoros Care enables clients to serve their customers on their digital channel of choice with unmatched operational insight & automation to boost customer satisfaction and reduce costs. Khoros Care offers Messaging to serve more customers with the convenience of messaging; In-App Messaging to securely message with customers in your brands mobile app or website; & Social Care to monitor & respond on social channels at any volume to protect your brand and build customer satisfaction.
Khoros Care enables clients to serve their customers on their digital channel of choice with unmatched operational insight & automation to boost customer satisfaction and reduce costs. Khoros Care ...
Helps auto shops automate their marketing efforts through reputation management, social media marketing, and customer engagement.
The SocialCRM auto shop marketing service provides a comprehensive approach to attracting and retaining customers, using the latest digital marketing strategies to engage customers and accelerate business growth.Key features include automated email and text campaigns, verified customer reviews, social media content, professional websites, online appointment scheduling, performance & benchmark reporting, dedicated marketing support, integration with the Manager SE shop management, and more
The SocialCRM auto shop marketing service provides a comprehensive approach to attracting and retaining customers, using the latest digital marketing strategies to engage customers and accelerate busin...
  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Integratie van marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
CRMNEXT is a global CRM solution provider, a specialist in optimizing customer relationships.
CRMNEXT is the Worlds most powerful financial CRM. It has practice leadership across nine verticals assisting businesses from SMEs to Fortune 500 businesses in optimizing customer relationships. Gartner recognizes CRMNEXT as a leading player in Sales force automation, Service Management and Lead Management. It is committed to make digital journeys of its customers, simpler and profitable through disruptive innovations. For more information, visit www.crmnext.com
CRMNEXT is the Worlds most powerful financial CRM. It has practice leadership across nine verticals assisting businesses from SMEs to Fortune 500 businesses in optimizing customer relationships. Gartne...
  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Integratie van marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Engage in real time across social channels, gain valuable insights from social listening, publish posts, and manage ratings/reviews.
With Astute Social, your customer care and marketing teams have a single platform to manage social listening and brand monitoring, social care and consumer engagement, ratings and reviews across a variety of review platforms, social post scheduling, sentiment tracking, and multi-channel ad campaigns. Advanced natural language and sentiment analysis surface the posts that need your attention and direct CRM integration ensures customer issues are handled quickly with no duplicate work.
With Astute Social, your customer care and marketing teams have a single platform to manage social listening and brand monitoring, social care and consumer engagement, ratings and reviews across a vari...
  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Integratie van marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
SeoToaster CRM features a mobile-friendly landing pages builder, full blown content management system, and web store in one product.
SeoToaster CRM is ideal for any website-centric organization or campaign, as it ships with its own mobile friendly landing pages builder, full blown Content Management System, and web store supporting digital downloads. Track ad campaigns effectiveness, behaviors across sites, downloads, chat conversations, phone calls, open emails & attachments, store amounts transactions, and more. Ships with workflows, drip campaign etc.. Enroll for a free trial or ask for a demo from our site now.
SeoToaster CRM is ideal for any website-centric organization or campaign, as it ships with its own mobile friendly landing pages builder, full blown Content Management System, and web store supporting ...
  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Integratie van marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing
Een door AI aangedreven platform om content te analyseren, nano-influencers te identificeren en het sociale rendement te verbeteren.
Het door AI aangedreven platform van Continuon helpt merken hun sociale media-communities en content te begrijpen, nano-influencers te identificeren en gegevensgestuurde campagnes te creëren die het rendement verhogen. Weet wat je sociale doelgroepen interesseren. Creëer sociale marketing die echt, authentiek en relevant is. Merken die Continuon gebruiken om hun content te optimaliseren, hebben een toename in organisch bereik van meer dan 50% gemeld.
Het door AI aangedreven platform van Continuon helpt merken hun sociale media-communities en content te begrijpen, nano-influencers te identificeren en gegevensgestuurde campagnes te creëren die het re...
  • Leads vastleggen
  • Bewaking van sociale media
  • Sociale integratie via meerdere kanalen
  • Integratie van marketingautomatisering
  • Sentimentanalyse
  • Live chatten
  • Lead nurturing

Kopersgids voor Social CRM-tools

Wat zijn social CRM-tools?

Social CRM-tools (Customer Relationship Management) is een combinatie van de functies van sociale media en CRM-software. De tools helpen bedrijven om met klanten in contact te komen op verschillende socialemediaplatforms.

Bedrijven kunnen alle interacties met klanten volgen, monitoren en erop reageren met behulp van een gecentraliseerd dashboard. Zo wordt voorkomen dat werknemers wordt gevraagd om elke dag honderden berichten, vermeldingen, opmerkingen en hashtags stuk voor stuk te bekijken.

De voordelen van social CRM-tools

Bedrijven gebruiken vooral social CRM-tools om de vermeldingen van hun merk op sociale media te monitoren en interacties te beheren. Of het nu gaat om een tweet waarin geklaagd wordt over een product of een Instagram-verhaal over je winkel, met de tools kun je snel en efficiënt inspelen op al deze sociale interacties.

Hieronder staan enkele voordelen van het gebruik van social CRM-tools:

  • Alle socialmedia-interacties op één plek brengen: met het gecentraliseerde dashboard van de software kun je de interacties op sociale media monitoren en beheren. Dit bespaart veel tijd en zorgt ervoor dat geen enkele activiteit met betrekking tot, of vermelding van, je merk onopgemerkt blijft.
  • Beter inzicht in je doelgroep krijgen: bedrijven kunnen inzicht krijgen in hun doelgroep met functies zoals social listening, sociale klantprofielen, geautomatiseerde rapporten en geavanceerde analyses. Deze inzichten kunnen je verkoop- en marketingteams helpen bij het verbeteren van de klantsegmentatie en -targeting.
  • Betere klantenbinding krijgen en leads genereren: de tool helpt je snel te reageren op vragen op sociale media. Dit kan de retentie verbeteren omdat klanten zullen merken dat je bedrijf snel reageert. Met behulp van gedrags- en taalkundige triggers kun je ook potentiële klanten vinden die jou of jouw concurrenten leuk vinden of volgen.
  • Klanten meer betrokken maken en je merkreputatie opbouwen: de tool houdt je verbonden met je doelgroep via hun social feed. Door snel te antwoorden op vragen van klanten houd je ze bezig met jouw merk, zodat jij je reputatie online kunt opbouwen.

Algemene functies van social CRM-tools

  • Integreren met social media: het verbinden van meerdere socialemediaplatforms, waaronder Facebook, Instagram, Twitter en Linkedin, met één portaal.
  • Centraliseren van reacties: het reageren op opmerkingen, berichten en vermeldingen op meerdere sociale platforms vanuit het CRM-systeem.
  • Delen van content: het delen van merkgerelateerde content op meerdere sociale platforms om in contact te komen met bestaande en potentiële klanten.
  • Monitoren van social media: het luisteren naar merkvermeldingen door middel van autocontrolecommentaren, berichten en hashtags op diverse socialemediaplatforms. Het opsporen van klachten en problemen van klanten en het tegelijkertijd identificeren van de trends van klanten.
  • Gebruiken van sociale profielen van klanten: het gebruik van openbaar beschikbare gegevens van de socialmedia-accounts van klanten om je publiek te begrijpen; ook het krijgen van een beter idee van de behoeften en interesses van de klanten.
  • Rapporteren en analyseren: het traceren en monitoren van de betrokkenheid van het publiek; ook het krijgen van op maat gemaakte rapporten van hun activiteit.

Overwegingen bij de aankoop van social CRM-tools

  • Controleer de integratie van sociale media met je CRM-tool: veel CRM-oplossingen integreren met socialemediaplatforms en bieden vergelijkbare functionaliteiten zoals social CRM-tools.
  • Bekijk wat je analytische vereisten zijn: sommige verkopers bieden social media analyse tools aan met geavanceerde tracking en analytische mogelijkheden. Deze tools genereren diepere inzichten dan social CRM-tools. Als je use case meer is afgestemd op social media management of marketing, overweeg dan het gebruik van deze tools in plaats van social CRM.
  • Trends in de marketing en sales automation: nu social media "het" platform voor verkoop- en marketingcampagnes wordt, zullen bedrijven social CRM-tools willen die deze functionaliteit bieden of integreren met een ander platform dat dat wel doet. Sommige leveranciers bieden deze functionaliteit aan via derden.
  • Sociale handel/verkoop voor exponentiële groei: naarmate de sociale handel aan kracht wint, blijken de socialemediaplatforms integraal te zijn. Bedrijven maken gebruik van socialmedianetwerken en berichtenplatforms zoals WeChat, om hun digitale storefronts uit te breiden. Op basis van deze trend kun je verwachten dat leveranciers van social CRM-tools integraties met social commerce/selling tools aanbieden. De integratie zou gebruikers in staat stellen om de interacties en de verkoop te beheren vanuit een centraal portal.