CRM-systemen voor MKB

Gebruik Capterra in Nederland om de beste CRM-systemen voor MKB voor je bedrijf te vinden.

Waarom Capterra gratis is
Teamgate is een eenvoudig en transparant CRM-systeem voor het volledige verkoopproces en biedt de functionaliteit die je kleine bedrijf daadwerkelijk nodig heeft. Alles staat al klaar voor je, van het slim vastleggen en beheren van leads tot krachtige verkooppijplijnen en geavanceerde analyses. Teamgate is uitgerust met essentiële integraties voor aanvullende activiteiten en combineert het allemaal als een complete CRM-oplossing voor je bedrijf. Meer informatie over Teamgate Teamgate is gebruiksvriendelijke software voor klantrelatiebeheer die speciaal is ontworpen voor kleine bedrijven met groeipotentieel. Meer informatie over Teamgate
Salesflare is de intelligente CRM voor kleine B2B-bedrijven en startups, die meer willen verkopen met minder werk. Salesflare vult automatisch je adresboek in en houdt alle interacties bij met de mensen waarmee je contact hebt. Het verzamelt gegevens uit e-mail, sociale media, bedrijfsdatabases, je telefoon en je agenda en verstrekt het aan jou in geautomatiseerde klanttijdlijnen die je alles vertellen wat je moet weten. Jij hoeft alleen nog maar de e-mails te schrijven, de telefoontjes te plegen en koffie te drinken. Meer informatie over Salesflare Salesflare is de intelligente CRM voor kleine B2B-bedrijven en startups, die meer willen verkopen met minder werk. Meer informatie over Salesflare
Pipedrive is een verkoopgerichte tool voor klantrelatiebeheer die teams van alle soorten en maten graag gebruiken. Met 85.000+ betalende klanten verspreid over 155 landen worden verkoopteams aangetrokken door het eenvoudige en toch krachtige ontwerp van dit CRM waarbij de bruikbaarheid boven alles staat. Door Pipedrive te gebruiken valt er niets tussen wal en schip, waardoor je team minder tijd kwijt is aan archiveren en meer tijd kan besteden aan verkopen met een CRM die zowel flexibel als krachtig is. Meer informatie over Pipedrive Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
Accelo is speciaal ontworpen voor kleine bedrijven en is de eenvoudigste manier om al je verkoopgerelateerde communicatie op één plek te bewaren. Verenig je team door automatisch e-mails van contactpersonen, bijlagen, afspraken, notities en aangepaste velden te volgen en te delen, zodat je het volledige verkooptraject van je lead nauwkeurig kunt bekijken. Met dit slimme technologieplatform beschik je over krachtige verkoopprognoses en inzichten vanaf elke locatie en op elk apparaat. Meer informatie over Accelo Accelo is de slimste verkooptool, waarbij al je verkoopgerelateerde communicatie naadloos op één plek wordt beheerd. Meer informatie over Accelo
Vtiger is een gebruiksvriendelijk en aanpasbaar CRM-systeem voor kleine bedrijven. Met behulp van Vtiger kunnen marketingteams leads vastleggen en koesteren, verkoopteams kunnen deals scoren, ze volgen en afsluiten, en ondersteuningsteams kunnen toegang krijgen tot de volledige klantgeschiedenis en uitzonderlijke ondersteuning bieden. Vtiger biedt jouw teams voor verkoop, klantenondersteuning en marketing een compleet overzicht op klanten: eerdere interacties, campagnes, gewonnen en verloren deals, antwoorden, facturen, cases, projecten en meer zonder dat je hoeft over te schakelen tussen schermen en producten. Meer informatie over Vtiger CRM Gebruikt in flexibele verkoopteams om de verkoopproductiviteit te verhogen, knelpunten in processen te verwijderen en uiteindelijk om de omzetdoelstellingen te behalen. Meer informatie over Vtiger CRM
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken maar krachtige CRM-oplossing voor teams die op data gebaseerde beslissingen nemen en dol zijn op hun klanten. Gebruikersgericht pijplijnbeheer met prestatie-analyse houdt verkopers op de weg naar meetbare doelen, maar stelt hen ook in staat om het pijplijntraject aan te passen. Op die manier wordt elke communicatie met een prospect een gepersonaliseerde één-op-één dialoog, waardoor de juiste boodschap op het juiste moment wordt overgebracht. Meer informatie over amoCRM amoCRM is een eenvoudig te gebruiken CRM. Het is echter zeer functioneel en doeltreffend. Verkooppijplijn, lead tracking, analyses en integratie met de website. Meer informatie over amoCRM
Teamleader helpt jou en je team slimmer te werken zodat je kleine onderneming kan opbloeien. Teamleader stelt je in staat om de leiding te nemen over de operationele hoofdzaken zodat je je kunt richten op projecten en relaties. Door online CRM, projectbeheer en facturering samen te brengen in een intuïtieve software-oplossing, stelt Teamleader je team in staat om samen te werken en je bedrijf te organiseren en uit te breiden. Meer informatie over Teamleader Teamleader combineert CRM, projectplanning en facturering in een eenvoudige en intelligente tool en helpt kleine bedrijven om slimmer te werken. Meer informatie over Teamleader
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenondersteuning en service- en voorraadbeheer in één enkel bedrijfssysteem. Meer informatie over Zoho CRM Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
My Centre Office helps you carry out core tasks on a single platform without paying to use multiple apps that provide just one core feature. MYCO is a competent Small Business CRM that easily assists you with all your business & customer tasks such as Lead management, Lead tracking, Contact management, Calendar management, Task/Job management, Email marketing, Generating quotes, Managing invoices/outstanding payments and General Bookkeeping. Why use other apps when you can use MYCO? Meer informatie over My Centre Office MYCO is a competent Small Business CRM that allows you to carry out ALL your business tasks on one platform! One app is enough! Meer informatie over My Centre Office
Capsule is een eenvoudig te gebruiken CRM die bedrijven van elke omvang helpt om georganiseerd te blijven, meer te weten te komen over hun klanten, sterke relaties op te bouwen en verkoopkansen optimaal te benutten. Hou je contacten op één plek, beheer verkoopkansen en creëer omzet. Het kan worden geïntegreerd met populaire apps zoals Google G Suite, Google Data Studio, MailChimp en Zapier. Gratis accounts beschikbaar voor maximaal 2 gebruikers, of betaalde accounts vanaf $ 18 per maand. Meer informatie over Capsule Capsule is een eenvoudig te gebruiken CRM die bedrijven helpt georganiseerd te blijven, meer te weten te komen over hun klanten en betere relaties op te bouwen. Meer informatie over Capsule
vCita, speciaal ontworpen voor het kleine bedrijf, maakt het runnen van je bedrijf een fluitje van een cent: >> Houd je interacties met klanten moeiteloos bij door notities bij te houden en de betalingsgeschiedenis van klanten te bekijken vanaf een vriendelijk dashboard. >> Beheer je facturering in no-time door het verzenden van offertes, facturen en ontvangstbewijzen met je merknaam. Stuur automatische betalingsherinneringen om betalingsachterstanden te voorkomen. >> Doe net als de grote jongens: maak strakke e-mail- en sms-campagnes. Geef klanten de mogelijkheid om een afspraak te plannen via een klantenportal. Meer informatie over vCita vCita, speciaal ontworpen voor het kleine bedrijf, maakt het runnen van je bedrijf een fluitje van een cent. Maak boekingen, ontvang betalingen en onderhoud contacten net zoals de grote jongens! Meer informatie over vCita
Je e-mails, oproepen, notities en voortgang worden automatisch bijgehouden. Verspil geen tijd meer aan de alledaagse administratieve taken. Laat EngageBay deze activiteiten uitvoeren terwijl jij je richt op het verkopen. Gebruik het stellen van doelen, zelfreflectie en feedback om het verkoopgedrag dat je nodig hebt aan te sturen en de algemene verkoopprestaties te verbeteren. Meer informatie over EngageBay EngageBay CRM helpt groeiende bedrijven om al hun klantinformatie op één plek te organiseren zodat ze gerichte en gepersonaliseerde campagnes kunnen voeren. Meer informatie over EngageBay
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee richtingen, telefonie en helpdesk met een eenvoudige, schone en moderne interface. Meer informatie over Agile CRM Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
Mailchimps all-in-one Marketing Platform helps small businesses market smarter so you can grow faster. As the backbone for your customer relationships, they provide AI-powered, user-friendly tools anyone can use to be successful. Mailchimp puts your audience at the center so you can send marketing emails and automated messages, create targeted ad campaigns, build landing pages, send postcards, facilitate reporting and analytics, and sell online. Mailchimps all-in-one Marketing Platform helps small businesses market smarter so you can grow faster.
Infusionsoft by Keap automates your sales, marketing and business processes in one place, giving you the flexibility and power you need to close more business with confidence. Easily deliver the right message to the right customer automatically through custom automations. Manage your sales process with customizable stages and workflows. Improve your sales & marketing performance with insights and reports. Infusionsoft by Keap - low-cost, powerful all-in-one CRM, sales & marketing automation platform to grow your small business.
Insightly is a powerful, easy to use CRM software with native integrations to Gmail, Office 365, MailChimp, and other popular applications. With more than 1.5 million users worldwide in a variety of industries, small to mid-sized businesses use Insightly to manage opportunities at every stage of the sales process, link customer relationships, deliver projects, build quotes, and more. CRM solution for SMB to mid-sized businesses that manages opportunities, delivers projects, links relationships, and builds quotes.

door Copper (formerly ProsperWorks)

(355 beoordelingen)
Copper (voorheen ProsperWorks CRM) is de meest populaire CRM voor G Suite-gebruikers. Copper integreert naadloos met G Suite, elimineert handmatige gegevensinvoer en is supereenvoudig in het gebruik. Als je Gmail kunt gebruiken, dan weet je al hoe je Copper moet gebruiken. Sluit je aan bij de meer dan 12.000 klanten die Copper heel graag gebruiken en begin vandaag nog meer te verkopen met de CRM die teams graag gebruiken. Focus met Copper en Google op relaties en niet op dossiers. De enige CRM die is ontworpen voor, gebruikt door en wordt aanbevolen door Google.
Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworpen voor kleine bedrijven en is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Met verkoop, marketing en ingebouwde service en ondersteuning beschik je over al je gegevens op één plaats, waardoor teamsamenwerking, betere relaties en stijgende verkoopgroei mogelijk zijn. Een eenvoudig te gebruiken CRM waarmee je slimmer kunt werken door je verkoopleads en klanten te beheren en bij te houden.
Salesforce Essentials makes it possible to build stronger customer relationships with a combined sales and support CRM for small business that is easy to use, setup, and maintain. Essentials ensures that you spend less time in spreadsheets and more time selling by tracking your emails, calls and meetings to automatically keep customer records up-to-date without tedious data entry. Essentials also includes a ton of customer service productivity tools to help make every new customer a loyal one. Get started on the #1 CRM with Salesforce Essentials, the all-in-one sales and service solution, for just $25 per user per month.
HoneyBook streamlines and automates your client's experience from inquiry to final invoice. HoneyBook streamlines and automates your client's experience from inquiry to final invoice.
Major web update in 2019 | A service management CRM, renowned for service management, scheduling and sales. Delivers exceptional iOS + Android apps to businesses who need to manage field workflow within a customer or project context. Includes robust desktop platform and amazing Google, QuickBooks, Xero and online form integrations. Solve is also used to surface real-time equipment data onto customer records and dispatch workflow. Ask us how. Recognized for outstanding support by thousands. Major web update in 2019 | A service management CRM. Renowned for service management, scheduling, sales and exceptional mobile apps
Pobuca Connect | Maak verbinding met je contacten. Pobuca Connect is een cloud-app (voor desktop en mobiel) dat jouw meerdere, elkaar overlappende en niet-verbonden bedrijfscontactlijsten omzet in één uniform bedrijfsadresboek dat overal gemakkelijk toegankelijk is en klaar is om gedeeld te worden met collega's of zakenrelaties. Maak kennis met de ingebouwde Pobuca-bot, je eigen virtuele assistent, die je helpt je zakelijke contacten up-to-date en binnen handbereik te houden. Maak altijd en overal verbinding met je contacten. Hou één uniform bedrijfsadresboek bij dat gemakkelijk toegankelijk en klaar is om te delen met collega's.
1CRM enables businesses to create long-lasting customer relationships with the most intuitive, customizable and cost-effective customer relationship management (CRM) solution on the market. By focusing on a comprehensive and easy to customize CRM solution, 1CRM is putting tailored-fit CRMs within reach of businesses everywhere. 1CRM stands out for its inclusion of Order Management, Service Management and Project Management within its CRM framework - including timesheets and expense reports. The most intuitive, customizable and cost-effective customer relationship management (CRM) solution on the market.
The intuitive CRM & Sales Management tool for small & medium sized businesses. Use TeamGram to boost your sales. Manage your sales pipeline, keep track of your customer interactions and never let a deal fall through the cracks. Prepare winning sales quotes, manage leads, create orders, manage multi-user tasks, track inventory, customize forms, and build custom applications. Backed by a friendly support team. Try TeamGram FREE for 14 days, or contact us today for a one-on-one demo! Intuitive CRM that will increase your sales performance.Manage your sales pipeline and beat the competition. Try FREE for 14 days!
Revetize is a buffet of marketing tools for every small business. Revetize helps local businesses build Online Review, Referral, Promotion, NPS, Customer Follow-up and Loyalty campaigns in one place and distribute these interactions via Text, Email, Voicemail and Pen-Written letters. Revetize combines 5-7 different marketing softwares into 1 platform/process, so that small businesses can realistically execute on growing reviews, referrals and repeat purchases from their customers. Small Business Marketing Software helping grow Reviews, Referrals & Repeat Purchases via Text, Email, Voicemail & PenWritten Letters.
FreeAgent CRM is een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden. Het systeem werkt automatisch met de e-mail van de gebruiker om leads te creëren en te classificeren, herinneringen op te volgen, aangepaste automatiseringen uit te voeren en alle interacties met klanten bij te houden. Een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden.
Step up to all-in-one sales & marketing software designed for growing service-based businesses ranging from solopreneurs to larger teams. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks so you have more time to focus on growing your business and delivering great service. An all-in-one CRM, sales and marketing automation software you can customize to win more business
Your Customer Acquisition Solution. Consolidated Sales & Marketing Automation That Can Replace An Entire Stack For Half The Price. Your Customer Acquisition Solution. Consolidated Sales & Marketing Automation That Can Replace An Entire Stack For Half The Price.
If you sell products from stock B2B and use one of the following accounting/inventory systems, then Prospect Stock-Aware CRM is the only CRM you need: Unleashed Inventory, Xero, Sage 50, Exchequer, Access Dimensions. Prospect Stock-Aware CRM the top CRM for Wholesalers, Distributors & Manufacturers. Prospect, the Stock-Aware CRM, is perfect for Wholesalers, Distributors & Manufacturers. Sell more products with less rekeying.
Batchbook is a simple contact database that integrates with tons of apps. Keep all your meaningful contact info in Batchbook for a complete, current story about each person's history with your business. Search across contacts to find the exact person or people you need. Dynamic lists stay current. If contacts belong they're auto-added and if they don't they're auto-removed! Batchbook's mobile-responsive, so you can access contacts 24/7. We save you time so you can get to know your customers. Cloud-based contact management tool which assists small businesses with pipeline tracking, contact management and reporting.
At Coanics, we are able to cater to businesses large and small, however, small business is an area we are familiar with as we are a small business ourselves. Manage your sales pipeline, build successful email campaigns, organize contacts, cases, projects, documents, events, and more! Improve real-time visibility and decision-making support with Coanics easy-to-use online analytics and dashboards helping you understand how your data impacts the well-being of your business! Coanics is the small business CRM you have been looking for! We offer analytics at a price that is perfect for your budget.
BOAST Groupware is the only business software platform that offers 15 fully integrated modules, with a single sign-on, that also integrates with your current apps thus providing a comprehensive simple to use solution. BOAST modules include: expenses, training, documents, projects, ticketing/cases, asset mgmt, conference, time sheets, CRM, sales opps, custom reports, workflows, password vault, contacts and also tracks time off. BOAST just makes work easier! Let BOAST simplify your job today. An all-inclusive business operations platform built for collaboration throughout your organization with 15 fully integrated modules.
Tired of a CRM built for a big sales team? If you're responsible for actually serving clients while trying to land more, Mimiran provides a simple CRM that helps you get things done, including: - Convert more web visitors into leads (online lead generation) - Convert more leads into conversations - Convert more conversations into (e)signed proposals - Stay in touch with the people who matter, and know who (and which pages) drive revenue. - Maybe actually start to enjoy sales. ;-) The CRM for people who hate "selling".
Powerful On-Premise (Desktop) and Cloud CRM solutions geared towards small and medium sized B2B businesses. Highly configurable so you get a system that fits your business. Excellent integrations with Outlook, Gmail, and various accounting applications. On-Premise (Desktop) and Cloud CRM solutions geared towards small and medium sized B2B businesses.
Relationship intelligence platform built to expand and evolve the traditional CRM. Relationship intelligence platform built to expand and evolve the traditional CRM.
Intuitive CRM for your company's field sales force. Special emphasis on healthcare. HIPAA compliant- FREE access to CMS data (USA). Grade your sales reps & watch them compete.Edit any field. All-in-One calendar. iOS mobile app tracker via GPS to locate the rep's route. Locate nearby contacts. Integrate with your ERP via file exchange. Absence management. Automatic commissions. E-mail marketing. Embedded tutorials. Available in any language . Reports, expenses, and much more. Simple CRM for your company's field sales force. Grade card.IOS mobile app. Reports. Customization.Use any language.Embedded tutorials.
Helping small businesses simplify daily tasks Helping small businesses simplify daily tasks
Customizable CRM that helps businesses automate workflow and marketing, manage deals, and track tasks with interactive dashboards. Customizable CRM that helps businesses automate workflow and marketing, manage deals, and track tasks with interactive dashboards.

door INES CRM

(0 beoordelingen)
A suite of CRM solutions designed to increase sales, optimize customer service, improve marketing performance, and manage contacts of your company. CRM solutions built to increase sales, optimize customer service, improve marketing performance, and manage contacts of your company.

door Homey

(0 beoordelingen)
Homey is a leading provider of cloud-based applications for craftsmen, tradesmen, and service professionals. Homey connects people, applications, and devices through a unified platform to help companies build quality projects and offer quality service to homeowners. Homeys powerful CRM for the construction and service industries lets businesses, from start-up to enterprise, manage their sales, projects, marketing, and back office through one easy-to-use SaaS solution. Cloud-based CRM solution for craftsmen, tradesmen, and service professionals.

door Lightning Service

(0 beoordelingen)
Lightning Service automates those daily repetitive tasks and helps small business to focus on running their business. Lightning Service automates those daily repetitive tasks and helps small business to focus on running their business.

door Digifactory

(0 beoordelingen)
Digifactory is a SaaS solution that supports start-ups, SMEs and groups of all sectors in the management of their business. Digifactory is a SaaS solution that supports start-ups, SMEs and groups of all sectors in the management of their business.

door iTrust Pro

(0 beoordelingen)
All-in-one mobile app & web platform that helps local service-based small businesses run and grow their business. From promotion to payment - we have you covered. - Free modern website with lead form with every account - Promote your work with photos and local check-ins - Customer reveiws - Social share integration - Professional branded quotes & invoices - Accept electronic credit card payments All-in-one mobile app & web platform that helps local service-based small businesses run and grow their business.

door Pingsoft

(0 beoordelingen)
All-in-one software solution that gives you the tools to be one step ahead of the competition. All-in-one software solution that gives you the tools to be one step ahead of the competition.

door Vision Live

(0 beoordelingen)
Easy-to-use content builder, real-time analysis in a dashboard view, and re-marketing functionality. Easy-to-use content builder, real-time analysis in a dashboard view, and re-marketing functionality.

door ST

(0 beoordelingen)
BQUADRO is the B2B Supply Chain Management platform that involves customers, agents, distributors, importers and suppliers. BQUADRO is the solution for the B2B Collaboration that simplifies the most critical processes of the companies: Marketing, Sales, After Sales, Fulfillment and Invoicing. It can be integrated with all software and with all kind of data source. BQUADRO can introduce Innovation and Technology into many organizations and embodies the Digital Transformation of companies. B2B Collaboration solution that simplifies your Supply Chain processes: Marketing, Sales, After Sales, Fulfillment, Invoicing.

door Variable Soft

(0 beoordelingen)
Get the best CRM for small business 2019 to manage leads automate your sales & marketing . variable soft CRM provides you a CRM which is free to use and easy to use. It has basically created for small business also so that everyone can use it . To use our best free CRM trial & more details give us a call at +918952012870. At variable soft CRM you can find all basic features suitable for your business requirements which can help in your business growth.

door Agendor Internet Services

(0 beoordelingen)
Agendor is a CRM and business management platform that acts as a dashboard and personal assistant to sales teams. Through the platform, it is possible to centralize contacts, monitor ongoing business and have greater visibility of the results. Ideal for companies with consultative and field sales, the mobile app works offline and features Smart Flows, suggesting what must be done to evolve negotiations. Agendor is a CRM and business management platform that acts as a dashboard and assistant for sales teams.

door 1400degrees

(0 beoordelingen)
SAVE TIME, MONEY. Buy/integrate/learn 4+ apps? How they work/work together? Not easy. Using 4+ products daily? Harder still. Syncing, cutting/pasting to email/ web conf/ webinar? Multiple reports/app? FBP has everything - in a single login & great usability. Get/ nurture/ manage contacts/ leads/ customers. No Team? Small Team? FBP is for you. See our profile categories & website for details (way too much to list here). 30 day Free trail/setup help to start fresh or move data from? We're here 4u BEST VALUE <ALL included for one low price> You don't need 4+ products to Market/ Sell/ Support just FBP & it's easier to use ! !